Een filosofie gebaseerd op Angst en onwetendheid?? Argumenten??quote:Op donderdag 16 december 2004 13:29 schreef clowncloon het volgende:
Ik vind het wel zielig voor 'mensen' zoals DeHeldjes die een filosofie volgen gebasseerd op angst en onwetendheid. Ik heb geen last van je omdat ik je domme gedachtes kan relativeren met de werkelijkheid. Mijn advies naar jou is om je agressie eens om te zetten in iets creatiefs of je rugzak te pakken en de rest van de wereld te zien. Serieus, ga maar eens op vakantie door turijke of marokko en je zal zien dat wat je roept allemaal gebasseerd is op vooroordelen. Ik denk dat mensen zoals jij een groter gevaar opleveren dan alle rotte appels bij elkaar....fijne kerst kearel.
Oeps....vergeten! Hitler was een communist!quote:Op donderdag 16 december 2004 13:35 schreef Brad_Prit het volgende:
Ik vind het jammer dat er nooit eens een eerlijke discussie over nationalisme kan zijn. Altijd weer dat gezeik over hitler,nazis,extreem rechts,enz.
ja daar is de spellingscontrole toch voor?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:33 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nou, 'een' taalfout.
Als je ooit eens solliciteert naar een echte baan (alhoewel ik de indruk heb dat jij al blij mag zijn als je als vakkenvuller nog ergens aan de slag kunt gaan), mag je de spellingscontrole wel even aanzetten bij het typen van je brief.
ja dat gebruiken ze steeds als hun "laatste uitweg" als ze uit gekheid niet meer weten wat ze moeten typen..quote:Op donderdag 16 december 2004 13:35 schreef Brad_Prit het volgende:
Ik vind het jammer dat er nooit eens een eerlijke discussie over nationalisme kan zijn. Altijd weer dat gezeik over hitler,nazis,extreem rechts,enz.
Heb je echt geen idee waar je het over hebt, knul?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef DeHeldjes het volgende:
Die toten hosen![]()
Muziek voor nationalisten![]()
hoezo? een paar? Die jongens hadden ook familie enzo... de kende ik allemaal...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:41 schreef Fonzarelli het volgende:
lekkere realisme, je bent 1 keer in je jeugd een paar klote marokkanen tegengekomen...
Je doet waars ook helemaal niks om het uit te lokken hè...
Moet ik dit een 'slimme' opmerking vinden?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:38 schreef DeHeldjes het volgende:
Ik denk dat mensen zoals Ik ZEKER WETEN een groter gevaar zal zijn... alleen niet voor de maatschappij... maar voor jouw ondoordringbare gedachtes...
Eng he? Als je je gedachtes opsluit...en nergens anders meer voor open staat...
jawel hoorquote:Op donderdag 16 december 2004 13:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heb je echt geen idee waar je het over hebt, knul?
En dus? Dan is het opeens nationalistische muziek? En opeens is elke SKIN aan nationalist met rechtse gedachten?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
jawel hoor... volgens mij weet jij het een en ander niet...
Elke SKIN luistert naar totenhosen...
SKA man... hardcore punk enzo... luisteren ook naar Blood for Blood... Backfire!... als het maar OI is...
Was hitler dan wel een nationalist.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:40 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Oeps....vergeten! Hitler was een communist!
Je zegt meer over je eigen soort dan over mijn soort... snap je het niet? Jouw mening is geen spat BETER als de mijne dus tief op met zulke loze omdraaibare-argumenten..quote:Op donderdag 16 december 2004 13:49 schreef Luca_Brasi het volgende:
[..]
Moet ik dit een 'slimme' opmerking vinden?
In één ding heb je wèl gelijk: jullie soort is zeker geen gevaar voor de maatschappij; daarvoor zijn er gelukkig nog genoeg mensen met gezond verstand die ervoor zorgt dat jullie club te verwaarlozen is.
De fout die je geloof ik ook maakt is dat je last hebt van Turken en Marokkanen, maar de teksten van die muziek gaan niet alleen over turken en marokkanen, je scheert dus elke buitenlander over één kam.
Als ik een cd opneem en een aantal infantiele skinheads koopt die, maakt dat mij ook 'nationalist' of 'neo-nazi'? ALs skinheads opeens allemaal naar Frans Bauer gaan luisteren, moeten we hem dan ook maar als 'een van hen' zien? Donder toch op.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
SKA man... hardcore punk enzo... luisteren ook naar Blood for Blood... Backfire!... als het maar OI is...
Als het muziek is waar Nationalisten naar luisteren.... is het muziek voor nationalisten... ook al heeft de band geen extreem-rechts Label ...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:52 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
En dus? Dan is het opeens nationalistische muziek? En opeens is elke SKIN aan nationalist met rechtse gedachten?
Sorry maar je impliceert hier een hoop onzin.
Dus, als nationalisten graag naar Robbert ten Brink kijken is All you need is love opeens nationalistisch?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:56 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Als het muziek is waar Nationalisten naar luisteren.... is het muziek voor nationalisten... ook al heeft de band geen extreem-rechts Label ...
Is dit overigens net zo achterlijk als al die neo's die American History X geweldig vinden?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
nee... maar dan maak je muziek voor nationalisten... waar zij van houden...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als ik een cd opneem en een aantal infantiele skinheads koopt die, maakt dat mij ook 'nationalist' of 'neo-nazi'? ALs skinheads opeens allemaal naar Frans Bauer gaan luisteren, moeten we hem dan ook maar als 'een van hen' zien? Donder toch op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |