abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23728425
Het topic voor gezellige autistische kliekjes. Iedereen is welkom maar moet wel door de ballotage commissie bestaande uit een gronidige inspectie door Aahikwordgek en SCH.

Voor de verandering doen we weer een poging het moslim geneuzel alhier te verbannen .

[ Bericht 94% gewijzigd door du_ke op 03-12-2004 11:43:23 ]
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:20:10 #2
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728435
hee, ik was er eerst!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_23728446
Nananana!
pi_23728451
Du_ke was eerder.

Moslims.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:22:05 #5
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728473
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:21 schreef RichardQuest het volgende:
Du_ke was eerder.

Moslims.

Nee, ik en mijn titel is compleet. Oh, hou je bek verder, nep-RQ. ga woordjes leren, ga je minderwaardigheidscomplex uitdiepen of uit laten diepen.
pi_23728486
Mijn titel is langer .
pi_23728514
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

mmwwhoooooeeeeee

Dank je, Bulletje.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:24:12 #8
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728520
Wat een rare entiteit is die Sidekick toch.
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:25:01 #9
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728540
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:24 schreef RichardQuest het volgende:
knor knor knorrr

Eerst woordjes leren, dan mee mogen doen en over je minderwaardigheidscomplex praten, nep-RQ.
pi_23728569
Nou als dit de sfeer hier is dan ga ik maar bier drinken .
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:27:09 #11
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728589
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:26 schreef du_ke het volgende:
Nou als dit de sfeer hier is dan ga ik maar bier drinken .

Moslims!!!!!!!

Ik ga pitten, dag knuffelcommunist!
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:27:21 #12
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_23728593
tvp!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:28:07 #13
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728607
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:27 schreef George-Butters het volgende:
tvp!

Daar was mijn topic ideaal voor.
pi_23728626
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:27 schreef George-Butters het volgende:
tvp!

Ga je ook nog zuipen vandaag?
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:29:46 #15
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23728642
3e hit bji Google-images op OL:

Les Ténèbreuses van Elsie Russell
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:32:47 #16
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23728703
Lijst Bernard gaat de volgende verkiezingen hoge ogen gooien
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:43:26 #17
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23728862
Ach, laat ik nog even een tvp plaatsen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_23729152
knor
  vrijdag 3 december 2004 @ 01:09:55 #19
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_23729252
Maf Ned 3.... of het Amerikaanse strafsysteem waarbij ze ex-gevangen aan het woord laten die onschuldig de death-row belanden. En de repressie die de politie gebruikte om gevangen te laten praten. ... Zelf G.Bush deed een duit in het zakje toen hij nog Gouverneur was.
  vrijdag 3 december 2004 @ 01:11:31 #20
89730 Drugshond
pi_23729805
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 01:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
knor

Tja zolang je nog niet ontgroend bent blijf je dat ook .
  vrijdag 3 december 2004 @ 01:57:14 #22
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23729822
dag allemahl, loik dat joelie gekomen sein
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_23729867
Woi zin allemoal bei
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 08:35:06 #24
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23731273
Oensk Oinsk knor kronsj knor
pi_23731387
Het niveau van de SC is ook niet meer wat het nooit geweest is

muv Kaalhei's pareltje in deze zwijnenstal

'meurning randdebielen en ander werkschuu tuig
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:26:13 #26
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23731717
Waar maak je je zorgen om?
Als het dreigt over moslims te gaan gooit de moderator er toch wel een slotje op.
Koran 9:5
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. ...
pi_23731817
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:26 schreef Ultravolt het volgende:
Als het dreigt over moslims te gaan gooit de moderator er toch wel een slotje op.

De topics in POL bewijzen het tegendeel, dus waarom deze opmerking? Temeer daar ik hier niemand zie die zich zorgen maakt.
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:38:26 #28
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23731889
Tja, het is nu eenmaal het belangrijkste politieke onderwerp op dit moment.
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. ...
pi_23731972
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:38 schreef Ultravolt het volgende:
Tja, het is nu eenmaal het belangrijkste politieke onderwerp op dit moment.

Wat belangrijk is, mag ieder voor zichzelf uitmaken, maar je geeft geen antwoord op mijn vraag. Waarom suggereer je dat de mods hier standaard slotjes op moslim-topics gooien, terwijl het zo evident is dat dat niet zo is? Wat denk je met zo'n opmerking te bereiken?
Slaapt winter
en zomer
pi_23731978
onzin topic slotje
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:10:08 #31
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23732362
Dat er zinnige discussies over politiek kunnen worden gevoerd natuurlijk. En dat kan niet als onderwerpen taboe worden verklaard.
pi_23732592
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:10 schreef Ultravolt het volgende:
Dat er zinnige discussies over politiek kunnen worden gevoerd natuurlijk. En dat kan niet als onderwerpen taboe worden verklaard.

Zijn we het zo maar over eens. Maar weer beantwoord je mijn vraag niet. Ik zal hem nog maar eens herhalen:

Waarom suggereer je dat de mods hier standaard slotjes op moslim-topics gooien, terwijl het zo evident is dat dat niet zo is? Wat denk je met zo'n opmerking te bereiken?
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:27:07 #33
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23732639
Ik stel vast: onder de actieve onderwerpen gaan er vrijwel geen over de islam of moslims, wat betreft de op slot gegooide onderwerpen meerdere. Dat kan je natuurlijk wel gaan ontkennen, maar daar maak je jezelf alleen maar knap belachelijk mee.
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:29:10 #34
36088 Miss_User
back on track
pi_23732678
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:10 schreef Ultravolt het volgende:

Ach, de bekende slachtofferrol. Stel je niet zo aan. Je loopt hier duidelijk nog niet zo gek lang rond, dus ik zal het je niet te zwaar aanrekenen. Op Fok! mag over alles gepraat worden maar dat wil nog niet zeggen dat ook alles maar gezegd mag worden. Op gehuil over zogenaamde censuur zitten we in ieder geval niet te wachten en als je dan zonodig wil piepen doe je dat in het [FEEDBACK] Voor al uw klachten, opmerkingen, verwensingen topic en niet in het slowchat topic. Lees anders ook de Normen & Waarden van het Politieke Forum nog even door.
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_23732742
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:27 schreef Ultravolt het volgende:
Ik stel vast: onder de actieve onderwerpen gaan er vrijwel geen over de islam of moslims, wat betreft de op slot gegooide onderwerpen meerdere. Dat kan je natuurlijk wel gaan ontkennen, maar daar maak je jezelf alleen maar knap belachelijk mee.

Misschien is hier sprake van een misverstand en weet je nog niet dat topics na 300 posts automatisch op slot gaan. Dan zijn ze vol. Als je behoefte hebt, open je een vervolg. Als dat niet is wat je bedoelt, zie ik graag linkjes van je. Mijn ervaring is dat topics hier alleen op slot gegooid worden als de discussie compleet verziekt is of helemaal off-topic is gegaan, en dan altijd met opgaaf van reden. Volg eerst de suggesties van Miss_User even, voor je mensen vals gaat beschuldigen.
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:41:42 #36
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23732892
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:29 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Ach, de bekende slachtofferrol. Stel je niet zo aan. Je loopt hier duidelijk nog niet zo gek lang rond, dus ik zal het je niet te zwaar aanrekenen. Op Fok! mag over alles gepraat worden maar dat wil nog niet zeggen dat ook alles maar gezegd mag worden. Op gehuil over zogenaamde censuur zitten we in ieder geval niet te wachten en als je dan zonodig wil piepen doe je dat in het [FEEDBACK] Voor al uw klachten, opmerkingen, verwensingen topic en niet in het slowchat topic. Lees anders ook de Normen & Waarden van het Politieke Forum nog even door.

Ik neem hier niet de slachtofferrol aan, ik zeg slechts dat een zinnige politieke discussie niet mogelijk is als onderwerpen taboe worden verklaard.
Die zin van je lijkt wel afkomstig uit 1984 van George Orwell:

Op Fok! mag over alles gepraat worden maar dat wil nog niet zeggen dat ook alles maar gezegd mag worden.
Ik ben een beetje achterlijk. Voor mij is praten gelijk aan zeggen, dus zeg je hier dat wel alles gezegd mag worden maar dat niet alles gezegd mag worden. Een beetje schizofreen als ik zo vrij mag zijn.

Verder huil ik niet over censuur, ik constateer slechts dat er op dit moment geen moslimtopics openstaan en alle moslimtopics een slotje hebben. De conclusies die je uit deze feiten wilt trekken zijn voor eigen rekening.

Ook een goede morgen.
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:50:20 #37
36088 Miss_User
back on track
pi_23733071
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:41 schreef Ultravolt het volgende:

[..]

Ik neem hier niet de slachtofferrol aan, ik zeg slechts dat een zinnige politieke discussie niet mogelijk is als onderwerpen taboe worden verklaard.

....

Verder huil ik niet over censuur, ik constateer slechts dat er op dit moment geen moslimtopics openstaan en alle moslimtopics een slotje hebben. De conclusies die je uit deze feiten wilt trekken zijn voor eigen rekening.

Slechts? Nee peipkuiken, je zegt letterlijk dit: "Als het dreigt over moslims te gaan gooit de moderator er toch wel een slotje op."

en ga nou eerst mn 2 linkjes ff lezen voor je jezelf nog verder belachelijk maakt
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:53:15 #38
36088 Miss_User
back on track
pi_23733134
-Salman Rushdie-
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:58:41 #39
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23733238
"Als het dreigt over moslims te gaan gooit de moderator er toch wel een slotje op."

Inderdaad, ik heb hier een conclusie uit gededuceerd. Vergeving. Ik begrijp dat ik een jaar lang de policy hier had moeten volgen om mij een oordeel aan te matigen. Ik houd me slechts aan gangbare statistische normen. Laat ik zeggen dat volgens gangbare statistische normen (bijvoorbeeld 5% overschrijdingskans) mijn conclusie gerechtvaardigd is.
Vriendelijke groeten.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:04:10 #40
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23733357
Zeur je altijd zo over dingen?
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:05:25 #41
36088 Miss_User
back on track
pi_23733382
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:58 schreef Ultravolt het volgende:
"Als het dreigt over moslims te gaan gooit de moderator er toch wel een slotje op."

Inderdaad, ik heb hier een conclusie uit gededuceerd. Vergeving.

Geen punt joh, vergeving is je deel. Ik hoop dat je er van geleerd hebt
quote:

Ik begrijp dat ik een jaar lang de policy hier had moeten volgen om mij een oordeel aan te matigen.

Natuurlijk niet mijn beste. Hooguit had je als volstrekte newbie kunnen beseffen dat je -volledig begrijpelijk en niet aan te rekenen- gebrek aan kennis van de policy wellicht tot een wat bescheidener opstelling had kunnen leiden.
quote:

Ik houd me slechts aan gangbare statistische normen. Laat ik zeggen dat volgens gangbare statistische normen (bijvoorbeeld 5% overschrijdingskans) mijn conclusie gerechtvaardigd is.
Vriendelijke groeten.

Wil je het over statistiek hebben? Leuk. Daar weet ik toevallig wat vanaf. Reken mij eens voor, hoe kom jij volgens gangbare statistische normen tot je gerechtvaardigde conclusie?
-Salman Rushdie-
pi_23733455
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:53 schreef Miss_User het volgende:
psst 'Bola

hmmm. duur. Mooi, maar duur. Zou ik toch heel stevig op af willen dingen. Bovendien heeft ie geen rode velgen. Da's jammer.
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:10:11 #43
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23733489
We zouden de plus-mintest kunnen uitvoeren, één van de oudste statistische toetsen, en kunnen toetsen hoeveel msolimtopics gesloten zijn en hoeveel niet. Ik heb hier geen statistisch tabellenboek maar denk dat vijf topics gesloten en géén topic open toch wel een aardig lage overschrijdingskans zal opleveren.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:13:35 #44
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_23733549
Joh loederssss.

Wat een mooie dag Ik zou willen dat ik een motor had...
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:16:19 #45
36088 Miss_User
back on track
pi_23733616
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:10 schreef Ultravolt het volgende:
We zouden de plus-mintest kunnen uitvoeren, één van de oudste statistische toetsen, en kunnen toetsen hoeveel msolimtopics gesloten zijn en hoeveel niet. Ik heb hier geen statistisch tabellenboek maar denk dat vijf topics gesloten en géén topic open toch wel een aardig lage overschrijdingskans zal opleveren.

Merkwaardig dat je met zo'n oude achterhaalde methode komt, terwijl je net het woord 'gangbaar' nog in de mond nam. Bovendien volstrekt onzinnig gezien het niet meenemen van de reden voor sluiting en het simpele feit dat er per definitie nu eenmaal meer gesloten dan actieve topics zijn.

Een beter voorstel is welkom. Ik zou het zoeken in de discrete keuze modellen, als ik jou was. Al dan niet sluiten is immers een discrete keuze, en je kunt dan een veelheid aan verklarende factoren opnemen, waaronder 'onderwerp=islam'.
-Salman Rushdie-
pi_23733623
Mozes het kriebelt, tot een paar weken terug werd je automatisch geitewollensokken toegedicht als je ook maar iets van commentaar had over de hoeveelheid loslopende moslimtopics. Gelukkig dat het er nu wat minder ( of geen ) zijn, maar ik vrees dat dat ook weer snel af zal zijn gelopen.

En dat er moslim topics worden gesloten kan ik me ook nog wel voorstellen, daar alle moslim gerelateerde discussies wel zijn gevoerd en het al gauw overslaat in over en weer gebash.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_23733641
''Ik vind dat een grappig kliekje.''
Wat een uitdrukking.
pi_23733651
Goeiesmorrugus trouwens piepoltjes
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:17:37 #49
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23733653
Oh ja, het helpt natuurlijk ook niet dat in het topic waarin ik "zonodig moet piepen" door mij niet gepost kan worden. Na mijn laatste piepje tenminste.
http://forum.fok.nl/topic/629714/7/50
Dus piep ik maar hier. Overmacht heet dat in de wet.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:17:52 #50
36088 Miss_User
back on track
pi_23733658
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:08 schreef Parabola het volgende:

[..]

hmmm. duur. Mooi, maar duur. Zou ik toch heel stevig op af willen dingen. Bovendien heeft ie geen rode velgen. Da's jammer.

Ja, die twee nadelen zag ik ook. Nou ja, ik begin ook net met mijn concrete zoektocht.

@GB: goeiemorgen en de hint is duidelijk Ik ga zo
-Salman Rushdie-
pi_23733692
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:17 schreef Ultravolt het volgende:
Oh ja, het helpt natuurlijk ook niet dat in het topic waarin ik "zonodig moet piepen" door mij niet gepost kan worden. Na mijn laatste piepje tenminste.
http://forum.fok.nl/topic/629714/7/50
Dus piep ik maar hier. Overmacht heet dat in de wet.

Het is een complot inderdaad
Slaapt winter
en zomer
pi_23733717
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:19 schreef Parabola het volgende:

[..]

Het is een complot inderdaad

Alweer ????
pi_23733732
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:17 schreef Johan_de_With het volgende:
''Ik vind dat een grappig kliekje.''
Wat een uitdrukking.

Je andere grappige kliekje mist je Sports.
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:25:17 #54
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23733819
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:16 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Merkwaardig dat je met zo'n oude achterhaalde methode komt, terwijl je net het woord 'gangbaar' nog in de mond nam. Bovendien volstrekt onzinnig gezien het niet meenemen van de reden voor sluiting en het simpele feit dat er per definitie nu eenmaal meer gesloten dan actieve topics zijn.

Een beter voorstel is welkom. Ik zou het zoeken in de discrete keuze modellen, als ik jou was. Al dan niet sluiten is immers een discrete keuze, en je kunt dan een veelheid aan verklarende factoren opnemen, waaronder 'onderwerp=islam'.

Een oude methode hoeft niet achterhaald te zijn. De wet van Archimedes, op schrift gesteld 200 vC is nog steeds bere-actueel, denk bijvoorbeeld aan het vaststellen van de waterverplaatsing van zeeschepen.
Meenemen van redenen introduceert gezien de geringe hoeveelheid brongegevens te veel vrije variabelen en hiermee een te grote restvariantie.
De plus-minmethode is overigens discreet en nog steeds courant.
Groetjes.
pi_23733909
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:20 schreef Parabola het volgende:

[..]

Je andere grappige kliekje mist je Sports.

.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:32:50 #56
36088 Miss_User
back on track
pi_23733986
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:25 schreef Ultravolt het volgende:

[..]

Een oude methode hoeft niet achterhaald te zijn. De wet van Archimedes, op schrift gesteld 200 vC is nog steeds bere-actueel, denk bijvoorbeeld aan het vaststellen van de waterverplaatsing van zeeschepen.
Meenemen van redenen introduceert gezien de geringe hoeveelheid brongegevens te veel vrije variabelen en hiermee een te grote restvariantie.
De plus-minmethode is overigens discreet en nog steeds courant.
Groetjes.

Whoehahahah Je hebt een statistiekboekje voor beginners opengeslagen en er een paar mooie termpjes uit geplukt. Creatief van je Je argument raakt kant noch wal, maar creatief is het wel.

En de plus-minmethode is inderdaad discreet, maar ook eendimensioneel en om die reden wordt ie terecht vrijwel niet meer gebruikt door mensen die serieus met statistiek omgaan. Dus uit welke duistere hoek van de wetenschap je dat 'nog steeds courant' haalt?

Anyway, zoals GB al hintte, de zon schijnt, het wordt hoog tijd om eens een cilindertje of twee in beweging te zetten.

Doei gladiooltjes
-Salman Rushdie-
pi_23734006
Homo's op motoren, ultieme leernichten.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:34:42 #58
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_23734024
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:17 schreef Miss_User het volgende:

@GB: goeiemorgen en de hint is duidelijk Ik ga zo
Zo bedoelde ik het niet...

Ben een beetje jaloers
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:35:35 #59
36088 Miss_User
back on track
pi_23734041
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:34 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet...

Ben een beetje jaloers

weet ik toch

nu echt weg
-Salman Rushdie-
pi_23734044
Moge.
pi_23734114
Dus jij vindt de stelling van Pythagoras incourant en niet valide in het moslimafzeikgebeuren?
Laat je nakijken ...zeg..
Bah..weer zo'n links complot ..
pi_23734169
Ik ga maar even verder trekken, Europa in. Het leger Immortals o.l.v. Darius meenemen?
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:42:12 #63
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_23734172
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:38 schreef Bluesdude het volgende:
Dus jij vindt de stelling van Pythagoras incourant en niet valide in het moslimafzeikgebeuren?
Laat je nakijken ...zeg..
Bah..weer zo'n links complot ..
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_23734181
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:42 schreef Monidique het volgende:
. Het leger Immortals o.l.v. Darius meenemen?

Je bedoelt de Fransen van de Oudheid? .
pi_23734205
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:42 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Je bedoelt de Fransen van de Oudheid? .

Ze maken wél gehakt van jouw Macedoniërtjes.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:44:40 #66
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_23734225
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_23734243
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ze maken wél gehakt van jouw Macedoniërtjes.

Fictie.
pi_23734252
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:44 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]

.
pi_23734281
pi_23734313
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:47 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]

De puinhopen van Paars.
Bovendien bestaat het niet dat jouw vloot en ruiters beter zijn dan die van Byzantium en de Macedoniers.

[ Bericht 12% gewijzigd door Johan_de_With op 03-12-2004 11:56:34 ]
pi_23734435
En dan nog wat Yaaa!!!???
Archimedes was geindoctrineerd in Egypte..
En waarom zie ik Asterix niet bij Monidique...?
pi_23734480
Wat zou Asterix te zoeken hebben in Klein-Azië?
pi_23734553
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:57 schreef du_ke het volgende:
Wat zou Asterix te zoeken hebben in Klein-Azië?

Asterix=imperialist

Kuifje ook. En suxe en wixe ook. Alleen Tom Poes kan door de beugel
Slaapt winter
en zomer
pi_23734577
Tom Poes is een klein irritant ettertje .

Het is dat hij een groot heer dient. Maar dat is dan ook z'n enige pluspunt eerlijk gezegd.
pi_23734613
De Zeeuwen mogen de waddenzee niet meer leegroven van de kokkels .
pi_23734927
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:18:59 #77
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23734940
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:04 schreef du_ke het volgende:
De Zeeuwen mogen de waddenzee niet meer leegroven van de kokkels .

Jan M. is ook al goed bezig :
http://www.janmarijnissen.nl/weblog/index.php?p=664
pi_23734989
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:18 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Jan M. is ook al goed bezig :
http://www.janmarijnissen.nl/weblog/index.php?p=664

zo is ie aan te klikken, toch makkelijker
Slaapt winter
en zomer
pi_23735009
Houden jullie van me?
Allah Al Watan Al Malik
pi_23735409
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
Houden jullie van me?

Heb je dat soms nodig?
pi_23735455
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:40 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Heb je dat soms nodig?

Soms ja.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:46:49 #82
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23735545
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Soms ja.

hoe denk je over moslims ?
pi_23735817
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:46 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

hoe denk je over moslims ?

Ze zijn lief.
Allah Al Watan Al Malik
pi_23735836
The Egyptian government run newspaper, Al-Akhbar, on 29 April 2002, published an editorial denying the Holocaust as a fraud. The next paragraph decries the failure of the Holocaust to eliminate all of the Jews [2] (http://www.memri.org/bin/articles.cgi?Page=archives&Area=sd&ID=SP37502):

With regard to the fraud of the Holocaust… Many French studies have proven that this is no more than a fabrication, a lie, and a fraud!! That is, it is a 'scenario' the plot of which was carefully tailored, using several faked photos completely unconnected to the truth. Yes, it is a film, no more and no less. Hitler himself, whom they accuse of Nazism, is in my eyes no more than a modest 'pupil' in the world of murder and bloodshed. He is completely innocent of the charge of frying them in the hell of his false Holocaust!! The entire matter, as many French and British scientists and researchers have proven, is nothing more than a huge Israeli plot aimed at extorting the German government in particular and the European countries in general. But I, personally and in light of this imaginary tale, complain to Hitler, even saying to him from the bottom of my heart, 'If only you had done it, brother, if only it had really happened, so that the world could sigh in relief [without] their evil and sin.'
pi_23735855
Bück dich befehl ich dir
wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
bück dich
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:12:09 #87
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23736159

Janneke volgt Jip
pi_23736408
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]

Janneke volgt Jip

Nee hoor.
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:28:09 #89
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23736522
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:26 schreef Ultravolt het volgende:

Ja irritant he? Wedden dat op het forum van www.marokko.nl een nederlanders bash-vrij topic staat?:Y
We worden gewoon gediscommuniceerd...
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_23736540
quote:
[afbeelding]

Janneke volgt Jip

Janneke vervolgt Jip
pi_23736572
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

[afbeelding]

Janneke vervolgt Jip

.
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:17:20 #92
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23737684
quote:

[..]

[afbeelding]

Janneke vervolgt Jip

Maar goed. Ik ga zo weer wat Chinezen afslachten met mijn Amerikaanse Tanks. Die Pikemen weten niet wat ze te wachten staat. De alliantie met de Perzen en Koreanen tegen de Chinezen is eigenlijk onnodig maar ja.
pi_23737840
-

[ Bericht 99% gewijzigd door DrWolffenstein op 03-12-2004 14:25:08 ]
pi_23737847
quote:

[..]

[afbeelding]

Janneke vervolgt Jip

LOL
pi_23737849
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:17 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Maar goed. Ik ga zo weer wat Chinezen afslachten met mijn Amerikaanse Tanks. Die Pikemen weten niet wat ze te wachten staat. De alliantie met de Perzen en Koreanen tegen de Chinezen is eigenlijk onnodig maar ja.

Ik begrijp dat je op een te laag niveau speelt?

*Parabola speelt alleen nog maar Diety-potjes
Slaapt winter
en zomer
pi_23737891
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:17 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Maar goed. Ik ga zo weer wat Chinezen afslachten met mijn Amerikaanse Tanks.

Imperialistisch zwijn Jouw brute oorlogspolitiek zal jou naar de afgrond leiden.
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:34:18 #97
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23738037
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:26 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Imperialistisch zwijn Jouw brute oorlogspolitiek zal jou naar de afgrond leiden.

Puur zelfverdediging.

Er was sociale onrust in een stad van mij, en ik vermoed dat de Chinezen erachter zaten. En het gegooi met appels door Chineze troepen zie ik als biologisch wapen. Ik moet ze nu terug naar de middeleeuwen schoppen, voordat ze uberhaupt de middeleeuwen bereiken.

En ik bevrijd de Chinezen van hun fascistische huizen door alles plat te branden na een verovering.
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:39:21 #98
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23738151
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:24 schreef Parabola het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je op een te laag niveau speelt?

Mja, mja, ik had gewoon even zin om een makkelijk eilanden-spel te spelen.

Civ is een fantastisch spel, maar ik mis toch 1 ding: zelfmoord-terroristen als UU van de Arabs. Met dezelfde karakteristieken als een Cruise Missile, maar dan met een defensieve waarde van 4 ofzo.
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:40:39 #99
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_23738180
quote:
[afbeelding]

Janneke volgt Jip

2 Meter achter Jip zoals het een vrome moslima betaamt.

Moslim on!
pi_23738261
Willen jullie zien waar achterlijke riffen (zoals ik) oorspronkelijk vandaan komen?

(foto van afgelopen zomer )
Allah Al Watan Al Malik
pi_23738424
Geen foto's van de stranden incl. inhoud?
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:53:50 #102
35279 Parabola
Sapere aude
pi_23738446
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:39 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Mja, mja, ik had gewoon even zin om een makkelijk eilanden-spel te spelen.

Civ is een fantastisch spel, maar ik mis toch 1 ding: zelfmoord-terroristen als UU van de Arabs. Met dezelfde karakteristieken als een Cruise Missile, maar dan met een defensieve waarde van 4 ofzo.

Civ2 had Fanatics, die je alleen kon maken als je Fundamentalism als staatsvorm koos. Ze waren niet heel sterk, maar wel lekker goedkoop

Zowel die unit als die staatsvorm zijn uit het spel verdwenen. Vast weer een politiek correct complot van de Linkse Kerk
Slaapt winter
en zomer
pi_23738722
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:52 schreef Dildo het volgende:
Geen foto's van de stranden incl. inhoud?

Heb wel foto's van het strand, maar ga nooit met de camera echt OP het strand

Allah Al Watan Al Malik
pi_23739098
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:44 schreef Mutant01 het volgende:
Willen jullie zien waar achterlijke riffen (zoals ik) oorspronkelijk vandaan komen?

[afbeelding]

(foto van afgelopen zomer )

Saai zeg.
pi_23739529
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:23 schreef schatje het volgende:

[..]

Saai zeg.

gelly is saai.

.
pi_23739757
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:53 schreef Parabola het volgende:

[..]

Civ2 had Fanatics, die je alleen kon maken als je Fundamentalism als staatsvorm koos. Ze waren niet heel sterk, maar wel lekker goedkoop

Zowel die unit als die staatsvorm zijn uit het spel verdwenen. Vast weer een politiek correct complot van de Linkse Kerk

het heet nu Fascism
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:52:28 #107
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_23739793
Fascisme is koel
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_23739824
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:52 schreef George-Butters het volgende:
Fascisme is koel

Meeloper.
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:54:34 #109
35279 Parabola
Sapere aude
pi_23739832
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:51 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

het heet nu Fascism

oh, ik heb de zgn Vanilla-versie, daar zit Fascism (nog) niet in.

Ik mis het ook niet echt, als rasdemocraat
Slaapt winter
en zomer
pi_23739844
Maar ja...sinterklaasgedichtjes af .
pi_23739864
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:55 schreef RichardQuest het volgende:
Maar ja...sinterklaasgedichtjes af .

Wat rijmt er op kanker?
pi_23739908
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:23 schreef schatje het volgende:

[..]

Saai zeg.

Misschien begrijp je nu waarom berbermarokkaantjes altijd zo druk zijn hier

Het is echt niet saai daar, vette natuur daar, van slangen tot aan dodelijke spinnen...prachtig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_23739919
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:55 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wat rijmt er op kanker?

De dag dat Johan humor krijgt, wat zal dat een mooie dag zijn.
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:58:42 #114
35279 Parabola
Sapere aude
pi_23739926
quote:

[..]

Wat rijmt er op kanker?

wanker
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:59:27 #115
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_23739945
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:54 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Meeloper.

Ich habe es nicht gewust (als je dat zo schrijft...)
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_23740005
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:58 schreef Parabola het volgende:

[..]

wanker

Maar je mag toch geen Sinterklaascadeaus aan jezelf geven?
pi_23740022
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:58 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

De dag dat Johan humor krijgt, wat zal dat een mooie dag zijn.

Eindhoven de terminaalste.
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:03:36 #118
35279 Parabola
Sapere aude
pi_23740040
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:02 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Maar je mag toch geen Sinterklaascadeaus aan jezelf geven?

Als niet kan wat mag, dan mag wat kan
Slaapt winter
en zomer
pi_23740200
quote:

Democracy, economy, education, key elements for change

By Mourad Aziz 03/12/2004 | 14:31 GMT

HRH Prince Moulay Rachid presided last Wednesday the opening of the proceedings of the third conference of the “Arab Thought Foundation” under the patronage of HM King Mohammed in Marrakech.

The theme of this year’s conference was “Arabs between the Culture of Change and Changing the Culture”.

On behalf of HM King Mohammed VI of Morocco, HRH Prince Moulay Rachid read the Royal message to the participants of the conference. He considered that “democracy, economy and education are key elements for cultural change in the Arab World.”

“The democracy we are trying to build is not so much a question of institutions and mechanisms; rather, it is about a culture based on freedom, rationality, responsible citizenship and compliance with the law,” the Prince said.

HM King Mohammed VI highlighted the importance of cultural change to carry out economic, political and social reforms in any country that seeks to develop itself and integrate in the world economy.

“The relationship you are establishing between change and culture shows how keenly aware you are of the inevitability of change, and of the key role culture plays in that change. Systems of government and development models which ignored this fact ended up being isolated or alienated,” he said.

Economic growth hinges on the cultural values and principles those are widespread in a country. Free enterprise, merit, transparency, productivity, competitiveness and sound management are necessary to establish the basis for a solid and permanent sustainable development.

“For thought to contribute effectively to achieving democracy and development, it must help mobilize people, rekindle hope and enhance solidarity concerning social projects designed to liberate minds and release energies, in order to create wealth, stimulate cultural and artistic expression, and preserve our identity,” he said.

HRH Prince Moulay Rachid praised the role undertaken by the “Arab Thought Foundation” in fostering intellectual debates in which eminent politicians, scientists, thinkers and experts from the Arab World participate.

Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:12:16 #120
35279 Parabola
Sapere aude
pi_23740225
Zeg kindjes, tis wel weer mooi 'weest.

Tabee
Slaapt winter
en zomer
pi_23740598
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:25 schreef pberends het volgende:
moslims

Allah Al Watan Al Malik
pi_23741213
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zie je, geloof brengt alleen maar ellende.
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:56:27 #124
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_23741216
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:25 schreef pberends het volgende:
moslims

Koos Voos
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_23741269
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:56 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Koos Voos

Koos Voos is gewoon de Theo van Gogh van POL. Provocateurs horen er ook bij.
pi_23741414
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Koos Voos is gewoon de Theo van Gogh van POL. Provocateurs horen er ook bij.

Net als BSB.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:08:33 #127
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_23741534
Ten eerst is er de vraag, waar provocateurs bij horen.

Ten tweede is het de vraag of een provocateur een positief ding is:

pro·vo·ca·teur
de provocateur (mannelijk), de provocateurs

iemand die tegenstanders tracht te verleiden tot iets waarop zij
aangevallen kunnen worden
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_23741580
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Net als BSB.

Tuurlijk, die hoort er ook bij Van mij mag hij zeggen wat hij wil.
pi_23741628
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:08 schreef George-Butters het volgende:

pro·vo·ca·teur

Wat lok jij nou weer uit?
pi_23741657
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:08 schreef George-Butters het volgende:

pro·vo·ca·teur

Zit je weer te provoceren ?
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:15:16 #131
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23741722
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:11 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wat lok jij nou weer uit?

Hmm, dezelfde grap als pberends maken. Dat is niet goed voor je reputatie.

http://forum.fok.nl/topic/635064
Ik schop weer een Islam-topic uit POL. Wat een extreem-linkse knuffelaar ben ik weer zeg.
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:15:49 #132
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_23741732
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Zit je weer te provoceren ?
Probeer ik eindelijk eens een echte discussie aan te gaan... Word ik zo afgekapt
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_23741750
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:15 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Bach gebruikte ook wel eens een volksmelodietje.
Bovendien was ik dan nog inventief genoeg om een synoniem te gebruiken.
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:24:47 #134
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_23742009
Wat zijn die url's naar de klote op het forum.
pi_23742045
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:02 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Eindhoven de terminaalste.

Ben jij ook wel eens niet verzuurd?
pi_23742074
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Democratie lijkt me juist niet wenselijk in de Arabische wereld...
pi_23742261
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:29 schreef RichardQuest het volgende:

blaat
.
pi_23742344
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:40 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

.

.Scheutje vrolijkheid hebben?
pi_23742396
In Amerijoewejajoewejajoewejajee!
pi_23742418
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:15 schreef Sidekick het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/topic/635064
Ik schop weer een Islam-topic uit POL. Wat een extreem-linkse knuffelaar ben ik weer zeg.

Hé werken de links niet meer met de nieuwe software?
Is wel een bummer....
Marruhhh..extreemlinks...bijv communisme dat is toch pure godsdienstonderdrukking ?
En vinden jullie humor ook niet overrated?
pi_23742449
Waarom eet een mens nooit een aap? -> Omdat de mens van de aap afstamt.
Waarom eet een moslim nooit een varken?

grappig
pi_23742467
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:49 schreef DrWolffenstein het volgende:

grappig

daarom eet je nooit kakkerlakken dus
pi_23742533
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:43 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

.Scheutje vrolijkheid hebben?

Het is vrijdag, en wij komen samen...
pi_23742565
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:49 schreef DrWolffenstein het volgende:

grappig

pi_23742683
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

daarom eet je nooit kakkerlakken dus

Allah Al Watan Al Malik
pi_23742698
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:30 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Democratie lijkt me juist niet wenselijk in de Arabische wereld...

Waarom niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_23742755
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kankerlakken lijken mij minder gezond.
pi_23742835
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:11:35 #150
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_23742870
Wie was die (Franse?) kerel gisteren bij NOVA? Ik heb hem ook al eens bij B&W gezien.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_23742874
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:05 schreef pberends het volgende:

[..]

Kankerlakken lijken mij minder gezond.

Ook dat zul je niet in de keuken van Wolfje aantreffen...kom nou ..hij is geen kannibaal
pi_23742927
Ja Wolffje, wat EET je eigenlijk? Oud scharminkel van me.
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:15:35 #153
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23742947
Wilders is over zijn hoogtepunt heen. Aldus de Linkse Media.
pi_23742959
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:15 schreef Sidekick het volgende:

Hij heeft altijd nog zijn highlights. Hahaha.
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:17:47 #155
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_23742987
quote:

Da's gewoon een kwestie van het wegebbende Van Gogh effect. Wacht maar af tot er weer iemand vermoord wordt ofzo.

Weet iemand nou al wie die kerel gisteravond bij NOVA was (zie boven)?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_23742988
quote:

Interessant... maar wat zeggen de rechtse media..?
pi_23743065
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat 'ie binnenkort te grazen wordt genomen.
pi_23743077
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wilders oe-akbar?
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 18:23:01 #159
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23743092
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:09 schreef Johan_de_With het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

Schreeuw niet zo, de redding is nabij.
pi_23743098
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Schreeuw niet zo, de redding is nabij.

Aah, kom er eens kijken...
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 18:25:11 #161
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23743127
Wat een kneuzig geleuter weer.
pi_23743146
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een kneuzig geleuter weer.

M'n leuter is alles behalve gekneust.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 18:26:57 #163
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23743162
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

M'n leuter is alles behalve gekneust.

En die besnijdenis dan?
pi_23743184
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En die besnijdenis dan?

Inkoppen is zo Paars.
pi_23743188
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En die besnijdenis dan?

Die heeft em alleen maar beweegbaarder gemaakt
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 18:29:34 #166
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23743209
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:28 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Inkoppen is zo Paars.

In-koppen = besnijden?
pi_23743236
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

In-koppen = besnijden?

Ik krijg je niet meer uit m'n koppie,
O moppie..
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 18:31:45 #168
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23743251
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:30 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik krijg je niet meer uit m'n koppie,
O moppie..

niet overdrijven.
pi_23743307
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

niet overdrijven.

Lange Frans was de eerste Nederlandse hiphopartiest die op de cover van de Nieuwe Revu stond (verkleed als Pim Fortuyn, red.).
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 18:35:41 #170
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23743334
Vandaag ging ik een bakkie koffie uit de smerige automaat halen en er zat een moslima aan de tafel. Ik zeg, fatsoenlijk als ik ben, "Hallo". Een schaapachtig "pr pu pt" kwam eruit. Integreren begint bij groeten!
pi_23743351
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja Wolffje, wat EET je eigenlijk? Oud scharminkel van me.

Elke dag rijst.
pi_23743360
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
. Integreren begint bij groeten!

Nee, bij humor. En dit was flauw.
pi_23743367
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vandaag ging ik een bakkie koffie uit de smerige automaat halen en er zat een moslima aan de tafel. Ik zeg, fatsoenlijk als ik ben, "Hallo". Een schaapachtig "pr pu pt" kwam eruit. Integreren begint bij groeten!

Moslima's kunnen gedachtelezen. Ze kunnen aan je zien hoe jij over hen denkt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_23743371
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:36 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Elke dag rijst.

Is dat geen vrijmetselaarsteken? Zoals de onstoken voet van Balkenende?
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 18:38:18 #175
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23743390
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Moslima's kunnen gedachtelezen. Ze kunnen aan je zien hoe jij over hen denkt.

In dat geval bleef ze hoe dan ook toch passief.
pi_23743410
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

In dat geval bleef ze hoe dan ook toch passief.

Duh, zou ik ook zijn als ik zo'n lompe achterlijke boer "hallo" tegen me hoor zeggen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_23743456
Audi's.
pi_23743459
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:37 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Is dat geen vrijmetselaarsteken? Zoals de onstoken voet van Balkenende?

† In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 18:41:25 #179
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23743460
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Duh, zou ik ook zijn als ik zo'n lompe achterlijke boer "hallo" tegen me hoor zeggen.

Jij zou mij duidelijk niet herkennen. Ik jou wel, aan je vlassnorretje, je dunne lange bakkebaardjes en de ondraaglijke....

Die moslima was gewoon een boerin, dus op lompe boeren zou ze juist vallen. Wat mij betrof kon ze gelijk oprotten, ze zat daar te wachten voor een sollicitatiegesprek. Zo'n wicht met zo'n passieve houding is niet bruikbaar.
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:41:45 #180
89730 Drugshond
pi_23743466
WEEKEND !!!!!!!.... even een paar dagen niet werken.

Overigens, BSB heeft wel degelijk manieren in real life en is heel netjes, rustig en beheerst ......grappig om eens het verschil te zien tussen een virtuele jihad persoonheidsbeeld en het werkelijke beeld.
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:42:31 #181
92803 Bela
homo ludens
pi_23743486
quote:

[..]

Wat rijmt er op kanker?

het jiddische sjanker
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 18:42:46 #182
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23743493
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:41 schreef Drugshond het volgende:
WEEKEND !!!!!!!.... even een paar dagen niet werken.

Overigens, BSB heeft wel degelijk manieren in real life en is heel netjes, rustig en beheerst ......grappig om eens het verschil te zien tussen een virtuele jihad persoonheidsbeeld en het werkelijke beeld.

Dat maakt zo iemand juist eng, dat zeiden ze van Mobee namelijk ook, totdat zijn cel aktief werd.
pi_23743536
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat maakt zo iemand juist eng, dat zeiden ze van Mobee namelijk ook, totdat zijn cel aktief werd.

vrijdag 3 december 2004 @ 18:44:43 #184
89730 Drugshond
pi_23743538
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[xenofoob mode]
Toch maar alle moskeetjes verbieden..., je kunt nooit zeker genoeg zijn van je zaak.
[/xenofoob mode]
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 18:46:27 #185
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23743576
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:44 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

[afbeelding]

Moby Dick(head).
pi_23743593
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:42 schreef Bela het volgende:

[..]

het jiddische sjanker

sjun, ben jjij Hongaar?
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 18:47:28 #187
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23743602
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:44 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[xenofoob mode]
Toch maar alle moskeetjes verbieden..., je kunt nooit zeker genoeg zijn van je zaak.
[/xenofoob mode]

het is toch raar, irl blijkt BSB een keurige jongen te zijn (uiterlijk), maar ondertussen hangt die OSB aan de lippen op internet....
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:52:55 #188
89730 Drugshond
pi_23743697
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:

het is toch raar, irl blijkt BSB een keurige jongen te zijn (uiterlijk), maar ondertussen hangt die OSB aan de lippen op internet....

Ik denk dat dit voor iedereen opgaat, in de virtuele wereld leeft iedereen in zijn utopische schulp. En is dictator over zijn eigen ik/gedachtengoed. En probeert daar via een mind-storm andere mensen bij te betrekken.
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 18:55:08 #189
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23743739
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:52 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik denk dat dit voor iedereen opgaat, in de virtuele wereld leeft iedereen in zijn utopische schulp. En is dictator over zijn eigen ik/gedachtengoed. En probeert daar via een mind-storm andere mensen bij te betrekken.

Mijn mening is irl hetzelfde. BSB verhult dat irl of spreek je daar niet met hem over?
pi_23743780
Drugshond; heb jij wiskunde gestudeerd?
pi_23743811
quote:
[update] Dam afgezet wegens bommelding

De politie heeft de Dam in Amsterdam vrijdagmiddag rond 16.00 uur afgezet wegens een bommelding. Er werd door de politie een verdacht koffertje aangetroffen, waarna direct de omgeving werd afgesloten. Dat heeft een politiewoordvoerder laten weten.

Er zijn verder nog geen details bekend.

Update 17.04 uur
Het verdachte zwarte koffertje werd voor een uitzendbureau gevonden. Een team van de Explosieve Opruimings Dienst (EOD) heeft het koffertje onderzocht, maar het bleek om loos alarm te gaan.

Volgens een politiewoordvoerder kon de politie de omgeving na iets meer dan een half uur weer vrijgeven.

Ikliep er nog, om tien over vier. Niks gemerkt. Wel een politiebusje met twee agenten ernaast, maar er staat wel vaker een busje. Verder de gebruikelijke toeristen, kraampjes en duiven.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:59:41 #192
89730 Drugshond
pi_23743819
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Mijn mening is irl hetzelfde. BSB verhult dat irl of spreek je daar niet met hem over?

Niet direct waar zijn collega's ook bij zitten, werk en prive zijn bij mij ook 2 gescheiden werelden.
Maar ik doe geen uitspraken over een cultuurachtergrond waar ik de ballen verstand van heb. Ik kijk liever naar de maatschappelijke conseqenties. De 'bottemline' hierin is dat '2 partijen' schuldig zijn (en ze durven het beide niet toe te geven, voor de grote massa).
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:00:37 #193
89730 Drugshond
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:01:53 #194
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23743854
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:59 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Niet direct waar zijn collega's ook bij zitten, werk en prive zijn bij mij ook 2 gescheiden werelden.
Maar ik doe geen uitspraken over een cultuurachtergrond waar ik de ballen verstand van heb. Ik kijk liever naar de maatschappelijke conseqenties. De 'bottemline' hierin is dat '2 partijen' schuldig zijn (en ze durven het beide niet toe te geven, voor de grote massa).

Ben je nou opeens politiek correct?
2 partijen? Wie bedoel je? Er is een partij die hier al eeuwen gehuisvest is en een nieuwe partij die te beroerd is om een beetje aan te passen in het land van "hun dromen".
pi_23743868
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:59 schreef sizzler het volgende:

[..]

Verder de gebruikelijke toeristen, kraampjes en duiven.

En van die "levende standbeelden". Waarvan er 1 Magere Hein voorstelde, met sikkel en al. Beetje ongepast om zo voor een koninklijk paleis te gaan staan.
pi_23743905
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:00 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nopez, ofschoon ik er wel redelijk goed in ben.
WO - WTB.

WTB?
pi_23743925
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:02 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waarvan er 1 Magere Hein voorstelde, met sikkel en al.

Mager, moorddadig en in het bezit van een sikkel. Waar doet dit je aan denken?
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:05:38 #198
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23743926
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:04 schreef sizzler het volgende:

[..]

WTB?

werktuig.
pi_23743954
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:00 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nopez, ofschoon ik er wel redelijk goed in ben.
WO - WTB.

Dufterik?
pi_23743967
Zo ik ga vanovond vieren dat we lek jaar een achterlijke turk binnenhalen .
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:08:42 #201
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23743990
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:07 schreef du_ke het volgende:

Gaat die aan het spit?
pi_23744007
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:53 schreef Parabola het volgende:

[..]

Die waren wel leuk idd .
pi_23744018
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Gaat die aan het spit?

Uiteraard, goed gemarineerd smaakt die oude bok nog prima .
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:10:05 #204
89730 Drugshond
pi_23744024
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Ben je nou opeens politiek correct?
2 partijen? Wie bedoel je? Er is een partij die hier al eeuwen gehuisvest is en een nieuwe partij die te beroerd is om een beetje aan te passen in het land van "hun dromen".

Geweldige samenleving hebben we... zonder allochtonen
  • Belspelletjes
  • GTST
  • Patty Br + Ron B..
  • Tokkies
  • Miljoenenjacht.
  • RTL 4 (-)
  • Wittenboorden criminaliteit.
  • Geen Kebap of Shoarma meer.
  • Geen exotische producten uit de islamitische TOKO
    En nog meer onzin.

We zijn er zelf ook niet beter op geworden.
  •   † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:10:24 #205
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23744034
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Uiteraard, goed gemarineerd smaakt die oude bok nog prima .

Heerlijk, die Drenthse cultuur.
    pi_23744041
    Bij ontstentenis van KB :

GODVERGETEN KANKERTURK
    >HOEREZOON
    >IK NEUK JE MOEDER
    >IK NEUK TURKIJE
    >IK NEUK JE VADER
    >IK NEUK TURKIJE
    >IK NEUK JULLIE TAAL
    >MOGE TURKIJE FAILLIET GAAN ZODAT ALLE KANKERTURKEN DAAR NOG MEER DE HOER
    >VAN DE WERELD WORDEN
    >MOGE JULLIE EN TURKIJE FAILLIET GAAN ZODAT DE ARMENEN EN KOERDEN NAAR
    >ANKARA EN ISTANBUL KOMEN OM JULLIE DOCHTERS TE NEUKEN
    >
    >BIJI KURDISTAN
    >BIJI KURDU KURDISTAN
    pi_23744045
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:07 schreef du_ke het volgende:

Vergeet je hem niet te knuffelen?
      vrijdag 3 december 2004 @ 19:11:13 #208
    89730 Drugshond
    pi_23744071
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:11 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Klopt Werktuigbouwkunde. ofschoon ik nu in de ICT zit.

...Dufterik?
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:12:42 #210
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23744077
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:10 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Geweldige samenleving hebben we... zonder allochtonen

• Wittenboorden criminaliteit. (wat dacht je van de Turkse en Joegoslavische mafia?)
    En nog meer onzin.

We zijn er zelf ook niet beter op geworden.

• Mijn wereld vs. die jij schetst, zie boven.
    Ieder land heeft de achterlijkheden die jij als argumenten van typisch Nederland schetst.
    pi_23744091

Als enige medewerkers dit tuig nu verwijderen, betaal ik ditmaal de boete.
      vrijdag 3 december 2004 @ 19:17:14 #212
    89730 Drugshond
    pi_23744180
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Mijn wereld vs. die jij schetst, zie boven.
    Ieder land heeft de achterlijkheden die jij als argumenten van typisch Nederland schetst.

Dus die achterlijkheden hadden we al in onze samenleving zitten (ook voor '60)... -- Klopt
    Maar what's te difference. Ga eens kijken in Amerika en dergelijke.... daar is het met betrekking tot achterlijkheden nog een stuk erger dan hier in Nederland.
      vrijdag 3 december 2004 @ 19:18:05 #213
    89730 Drugshond
    pi_23744234
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:18 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Que ?!

Delftenaar. Maar ik neem aan van niet, anders kende je de term wel. .
      vrijdag 3 december 2004 @ 19:19:56 #215
    89730 Drugshond
      vrijdag 3 december 2004 @ 19:20:57 #216
    89730 Drugshond
    pi_23744258
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:19 schreef Johan_de_With het volgende:

Delftenaar. Maar ik neem aan van niet, anders kende je de term wel. .

Nopez,.... ik woon in dezelfde stad als Kaalhei en RQ
    EHV (De Gekstuh...........)
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:22:21 #217
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23744282
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:17 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dus die achterlijkheden hadden we al in onze samenleving zitten (ook voor '60)... -- Klopt
    Maar what's te difference. Ga eens kijken in Amerika en dergelijke.... daar is het met betrekking tot achterlijkheden nog een stuk erger dan hier in Nederland.

Je doet net alsof het nu dankzij allochtonen nog beperkt wordt. Ik heb het niet over domme tv-programma's, want dat lijken jouw argumenten te zijn. Het gaat om de dagelijkse omgang in Nederland, de vrije woorden, vrije moderne kleding ipv boerenachterlandkleding en middeleeuwse vrouwenonderdrukking en wetten door God himself naar Aarde gestuurd.
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:26:28 #218
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23744358
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:19 schreef Drugshond het volgende:
    [afbeelding]
    Meer allochtonen please.....

Als ze haar broers maar thuislaat.
      vrijdag 3 december 2004 @ 19:30:47 #219
    89730 Drugshond
    pi_23744454
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Je doet net alsof het nu dankzij allochtonen nog beperkt wordt. Ik heb het niet over domme tv-programma's, want dat lijken jouw argumenten te zijn. Het gaat om de dagelijkse omgang in Nederland, de vrije woorden, vrije moderne kleding ipv boerenachterlandkleding en middeleeuwse vrouwenonderdrukking en wetten door God himself naar Aarde gestuurd.

Er zijn inderdaad wat problemen met islamitische gezinnen die hun rolverdeling niet kunnen aanpassen aan de westerse maatstaven. Maar je doet net of elke moslim schuldig is totdat zijn onschuld bewezen is. Maar andersom knijpen we de arbeidsmarkt dicht voor de gekleurde allochtonen en gaan achteraf liggen te miepen dat deze mensen het niet bol kunnen werken.

Doet me bijna denken aan een Duitse film tijdens WO-II met een vergelijking tussen 'ratten en joden'. En dat ze overal schuldig aan zijjn.....
  • Overlast
  • Stank
  • Leven in hun eigen vuilnis
  • Maken kinder ratjes bij het leven
  • Zijn een gevaar voor de mens.
  • En nog wat riedeltjes.....

Ach Aaahikwordgek, als je wat ouder bent... zul je zelf ook de nuance op gaan zoeken. Nu lijkt het allemaal nog zo zwart-wit (en duidelijk). Maar als je later een paar dingen in verband ziet dan lijkt het meer op een grijs gebied.
  •   vrijdag 3 december 2004 @ 19:33:47 #220
    89730 Drugshond
    pi_23744510
    Wat een kut autochtoon is die Dagonet !!!!. (Grrrrr)... Die zit weer post van mij te verwijderen.
    Die mod is nog veel erger dan een hele samenleving allochtonen.
    Misselijk ventje zeg....
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:34:36 #222
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23744529
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:30 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad wat problemen met islamitische gezinnen die hun rolverdeling niet kunnen aanpassen aan de westerse maatstaven. Maar je doet net of elke moslim schuldig is totdat zijn onschuld bewezen is. Maar andersom knijpen we de arbeidsmarkt dicht voor de gekleurde allochtonen en gaan achteraf liggen te miepen dat deze mensen het niet bol kunnen werken.

Doet me bijna denken aan een Duitse film tijdens WO-II met een vergelijking tussen 'ratten en joden'. En dat ze overal schuldig aan zijjn.....
  • Overlast
  • Stank
  • Leven in hun eigen vuilnis
  • Maken kinder ratjes bij het leven
  • Zijn een gevaar voor de mens.
  • En nog wat riedeltjes.....

Ach Aaahikwordgek, als je wat ouder bent... zul je zelf ook de nuance op gaan zoeken. Nu lijkt het allemaal nog zo zwart-wit (en duidelijk). Maar als je later een paar dingen in verband ziet dan lijkt het meer op een grijs gebied.

• Waar zie jij bewijzen dat we doelbewust de arbeidsmarkt dichtknijpen?
    Okay, refererend naar dat wicht dat ik vanmiddag zag, dan wel ja, maar dat lag aan de persoon zelf. Niemand zit op een zoutzak als werkkracht te wachten.
    Ik ben ouder dan jij denk ik denkt en ik zie duidelijk een verslechtering van Nederland t.o.v. pakweg 15 jaar geleden.
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:35:03 #223
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23744534
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:33 schreef Drugshond het volgende:
    Wat een kut autochtoon is die Dagonet !!!!. (Grrrrr)... Die zit weer post van mij te verwijderen.
    Die mod is nog veel erger dan een hele samenleving allochtonen.
    Misselijk ventje zeg....

waar waar waar, wat schreef je dan?
      vrijdag 3 december 2004 @ 19:39:20 #224
    89730 Drugshond
    pi_23744623
    Ik plaatste die foto van hierboven in het Submission topic... met de opmerking in de strekking dat ik zou willen dat dit H.A. was.

Reaktie : Dago-Sul - "Opzouten."
    pi_23744632
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Ik ben ouder dan jij denk ik denkt en ik zie duidelijk een verslechtering van Nederland t.o.v. pakweg 15 jaar geleden.

Ik zie idd ook een verslechtering van Nederland.....autochtonen die de taal niet beheersen bijvoorbeeld. (Oudere autochtonen nog wel)
    Allah Al Watan Al Malik
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:40:28 #226
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23744652
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:39 schreef Drugshond het volgende:
    Ik plaatste die foto van hierboven in het Submission topic... met de opmerking in de strekking dat ik zou willen dat dit H.A. was.

Reaktie : Dago-Sul - "Opzouten."

pi_23744681
    Nog 75 reacties, heren...tenzij Sidekick inbreekt.
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:42:37 #228
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23744711
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zie idd ook een verslechtering van Nederland.....autochtonen die de taal niet beheersen bijvoorbeeld. (Oudere autochtonen nog wel)

Dat komt omdat een hoop jeugd de taal van de straat, waar hangende losertjes verblijven, oppikt.
    Als je mijn taalgebruik dacht te kunnen bekritiseren, dan liep je dus weer stuk, want het is correct Nederlands.
      vrijdag 3 december 2004 @ 19:42:50 #229
    89730 Drugshond
    pi_23744719
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
    Waar zie jij bewijzen dat we doelbewust de arbeidsmarkt dichtknijpen?

http://forum.fok.nl/topic/632931 : Alleen het artikel lezen.....
    pi_23744720
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:41 schreef Johan_de_With het volgende:
    Nog 75 reacties, heren...tenzij Sidekick inbreekt.

of een ander zonnestelsel

http://www.spacedaily.com/news/extrasolar-04zs.html
    pi_23744732
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat komt omdat een hoop jeugd de taal van de straat, waar hangende losertjes verblijven, oppikt.
    Als je mijn taalgebruik dacht te kunnen bekritiseren, dan liep je dus weer stuk, want het is correct Nederlands.

Als dat correct Nederlands is, heet ik Kees. Waar is de interpunctie bijvoorbeeld?
    Allah Al Watan Al Malik
      vrijdag 3 december 2004 @ 19:44:09 #232
    89730 Drugshond
    pi_23744762
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:10 schreef Johan_de_With het volgende:
    Bij ontstentenis van KB :

GODVERGETEN KANKERTURK
    >HOEREZOON
    >IK NEUK JE MOEDER
    >IK NEUK TURKIJE
    >IK NEUK JE VADER
    >IK NEUK TURKIJE
    >IK NEUK JULLIE TAAL
    >MOGE TURKIJE FAILLIET GAAN ZODAT ALLE KANKERTURKEN DAAR NOG MEER DE HOER
    >VAN DE WERELD WORDEN
    >MOGE JULLIE EN TURKIJE FAILLIET GAAN ZODAT DE ARMENEN EN KOERDEN NAAR
    >ANKARA EN ISTANBUL KOMEN OM JULLIE DOCHTERS TE NEUKEN
    >
    >BIJI KURDISTAN
    >BIJI KURDU KURDISTAN

Dat nog niemand dit citaat gekuist heeft.
    Zeker aan het Armeense bier. .
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:45:24 #234
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23744787
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:42 schreef Drugshond het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/topic/632931 : Alleen het artikel lezen.....

Heb je ook een onafhankelijke bron?
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:45:59 #235
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23744799
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als dat correct Nederlands is, heet ik Kees. Waar is de interpunctie bijvoorbeeld?

Hi Kees.
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:46:42 #236
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23744810
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Volgens de FNV zou Nederland ook ten onder gaan door Balkenende.
    pi_23744818
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Er is de afgelopen weken een heel debat over geweest. Een publiek debat, heb je dat gemist?
    Allah Al Watan Al Malik
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:49:17 #238
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23744863
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er is de afgelopen weken een heel debat over geweest. Een publiek debat, heb je dat gemist?

Ik werk en kijk weinig tv en in de krant zag ik het niet.
    pi_23744891

Ja, Sidekick, terwijl jij omkomt in de bemasturbeerde tissues laat ik me hier door jengelende tieten afzuigen.
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:51:36 #240
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23744914
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:50 schreef Johan_de_With het volgende:
    [afbeelding]

Ja, Sidekick, terwijl jij omkomt in de bemasturbeerde tissues laat ik me hier door jengelende tieten afzuigen.

Er wordt maar belabberd gemodderd, ik krijg de indruk dat de modjes het wel een beetje gezien hebben.
      vrijdag 3 december 2004 @ 19:53:50 #241
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23744976
    heeft iemand een animated gif van een seniele parkinson-Bernhard eigenlijk?
    pi_23744983
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Er wordt maar belabberd gemodderd, ik krijg de indruk dat de modjes het wel een beetje gezien hebben.

Johan_de_With had zin in klieren,
    Maar ik laat mijj forum niet verstieren.
    Over 48 uur is het leven nog even duur,
    Dan mag hij het weer proberen.
    pi_23745004
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik werk en kijk weinig tv en in de krant zag ik het niet.

Ik werk en kijk weinig TV en de krant lees ik nauwelijks en toch had ik het gezien
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_23745007
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:53 schreef Harry_Sack het volgende:
    heeft iemand een animated gif van een seniele parkinson-Bernhard eigenlijk?

www.tomaatnet.nl
      vrijdag 3 december 2004 @ 19:55:57 #245
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23745034
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

wie goed doet, goed ontmoet
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:55:59 #246
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23745035
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Aaaikwordgek werd weer gek,
    schelden en trollen,
    het hangt ons uit de nek,
    Even een week zonder die grollen.
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 19:56:41 #247
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23745047
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 19:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik werk en kijk weinig TV en de krant lees ik nauwelijks en toch had ik het gezien

Het heeft hooguit bij wat FNV-adepten aandacht gehad.
    pi_23745074
    Harry_Sacj hield niet zijn gemak,
    Daarom krijgt de doerak nu onder uit de zak.
    Over zijn vele gebreken
    Zouden wij met liefde de staf breken.
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 20:02:09 #249
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23745177
    Er was eens een Mutant,
    zijn postjes werden irritant,
    Zonder kunnen wij heel goed,
    lees de Koran nog maar eens met spoed.
    pi_23745242
    Er was eens een Aaahikwordgek,
    klap op je hoofd,
    het rijmde niet,
    maar dat geeft niet want het was een allochtoon die het schreef.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_23745252
    Allah was weer bezig met verstieren
    Dat zou hem zeker niet sieren
    Getipt waren wij door een vrijmetselaar.
    Nu is hij voor een week een kluizenaar.
      vrijdag 3 december 2004 @ 20:05:33 #252
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23745262
    Over Johan_de_With is het laatste woord nog niet gesproken,
    al heeft hij zich menigmaal over een onderwerp gebroken
    humor heeft ie niet,
    als beloning krijgt hij een week lang een ban van de strafpiet
    pi_23745282
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:05 schreef Harry_Sack het volgende:
    al heeft hij zich menigmaal over een onderwerp gebroken

Dit is geen Nederlands, vriend.
      vrijdag 3 december 2004 @ 20:07:32 #254
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23745301
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:06 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dit is geen Nederlands, vriend.

Nee, het is mod-taal
    pi_23745314
    DrWolffenstein was bezig met digitale moorden
    Nu sturen wij hem voor 6 maanden naar verre oorden.
    pi_23745338
    DrWolffenstein verheugde zich op genocide,
    Een vorm van straf waar wij niet tegen op kunnen bieden.
    pi_23745357
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:07 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Nee, het is mod-taal

Nee, het is taal voor mensen die pro-Palestina kreten van andermans mouwloze T-shirts reciteren.
      vrijdag 3 december 2004 @ 20:10:24 #258
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23745374
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:09 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nee, het is taal voor mensen die pro-Palestina kreten van andermans mouwloze T-shirts reciteren.

Kijk eens in je fotoboek :|
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 20:11:45 #259
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23745417
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
    Er was eens een Aaahikwordgek,
    klap op je hoofd,
    het rijmde niet,
    maar dat geeft niet want het was een allochtoon die het schreef.

pi_23745421
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:10 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Kijk eens in je fotoboek :|

404, is dat zo'n anarchistenbandje?
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 20:13:41 #261
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23745478
    Blauw was zijn naam,
    Een doetje zonder faam,
    happen naar de baas pikken wij niet,
    nu is die weer zwart net als piet.
    pi_23745493
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
    Blauw was zijn naam,
    Een doetje zonder faam,
    happen naar de baas pikken wij niet,
    nu is die weer zwart net als piet.

Sidekick?
      vrijdag 3 december 2004 @ 20:14:47 #263
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23745513
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:11 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

404, is dat zo'n anarchistenbandje?

You tell me
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 20:14:53 #264
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23745517
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:14 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Sidekick?

pi_23745559
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Maar waarom?
    pi_23745594
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:14 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

You tell me

Zwak hoor, persoonlijke aanvallen. Maar goed, articulatie hoef je van de SP ook niet te verwachten. Een regent is immers maar een varken.
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 20:18:32 #267
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23745616
    Ooit zong hij de blues
    Later vervrat hij zich in de couscous,
    etiketteert een ieder zonder vraag
    de dude mag wieberen, de blaag.
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 20:18:59 #268
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23745627
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:16 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Maar waarom?

ooit zal die toch wel eens gaan happen naar de baas?
    pi_23745685
    Aan draadtitels beleefde hij een educatie,
    Hij resisteerde tegen sentimentalisatie.
    Wij hebben platvoerse etikettering:
    sjun, krijg 48 uur de tering!
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 20:22:15 #270
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23745709
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:21 schreef Johan_de_With het volgende:

vrijdag 3 december 2004 @ 20:22:36 #271
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23745719
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zwak hoor, persoonlijke aanvallen. Maar goed, articulatie hoef je van de SP ook niet te verwachten. Een regent is immers maar een varken.

het vlees is altijd zwak, Johan
    pi_23745758
    pi_23745776
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:22 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

het vlees is altijd zwak, Johan

Was ik beneveld op die foto's?
      vrijdag 3 december 2004 @ 20:26:47 #274
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23745824
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:24 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Was ik beneveld op die foto's?

Volgens mij wel. Ik vond 'm wel markant. Tuana was er niet zo blij mee dat hij in sc stond, maar uit het fotoboek kun je nou eenmaal niet meer wissen...
    pi_23745842
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:26 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Ik vond 'm wel markant. Tuana was er niet zo blij mee dat hij in sc stond, maar uit het fotoboek kun je nou eenmaal niet meer wissen...

Leun ik toevallig tegen iemand aan?

Waar stond hij in sc, behalve dan in deze discussie?
    pi_23745874
    Islamofoob tot in het merg,
    En een homo, dus dubbel zo erg.
    Genoeg met alle Nazi-vergelijkingen:
    Dora, ga eens fijn de Schilderswijk in!
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 20:29:37 #277
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23745892

pi_23745967
    pi_23745995
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:21 schreef Johan_de_With het volgende:

!
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 20:36:56 #280
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23746064
    bagger

[ Bericht 97% gewijzigd door Aaahikwordgek op 03-12-2004 20:46:40 ]
      vrijdag 3 december 2004 @ 20:36:59 #281
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23746067
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:27 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Leun ik toevallig tegen iemand aan?

Waar stond hij in sc, behalve dan in deze discussie?

Het ging over Bernhard, PJOrourke wilde weten wie de nieuwe hel anchorman was.
      vrijdag 3 december 2004 @ 20:39:48 #282
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_23746124
    Nog ff deze pagina volspammen en we kunnen moslims weer bashen
    What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
    - Oriana Fallaci 1929-2006
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 20:43:46 #283
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23746215
      vrijdag 3 december 2004 @ 20:47:51 #284
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23746295
    Johan de W.
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 20:49:47 #285
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23746330
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:47 schreef Harry_Sack het volgende:
    Johan de W.

en zijn vriend Bloesdoet.
      vrijdag 3 december 2004 @ 20:54:01 #286
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_23746433
    Moslimbashen mag dan wel niet in dit topic, maar deeplinken is nog altijd toegestaan.

Ik heb maar even een pareltje opgevist: Vieze smerige moslims
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 20:55:10 #287
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23746466
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 20:54 schreef Sidekick het volgende:
    Moslimbashen mag dan wel niet in dit topic, maar deeplinken is nog altijd toegestaan.

Ik heb maar even een pareltje opgevist: Vieze smerige moslims

Tof dat jij daar naar linkt, wil je mijn lonsdalebroek eens dragen?
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 december 2004 @ 21:12:52 #288
    862 Arcee
    Look closer
    pi_23746828
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 december 2004 @ 21:13:25 #289
    862 Arcee
    Look closer
    pi_23746840
    Fok!topposter top 50 - Politiek november 2004

01 01635 Aaahikwordgek
    02 01166 RichardQuest
    03 01007 SCH
    04 00849 Sidekick
    05 00817 PJORourke
    06 00788 Monidique
    07 00586 pberends
    08 00506 DiegoArmandoMaradona
    09 00487 sizzler
    10 00444 George-Butters
    11 00426 Drugshond
    12 00424 sjun
    13 00405 du_ke
    14 00387 DrWolffenstein
    15 00373 zoalshetis
    16 00361 lucida
    17 00337 Johan_de_With
    18 00330 Parabola
    19 00316 Vhiper
    20 00308 Gallo
    21 00297 Speth
    22 00296 Pietverdriet
    23 00284 Harry_Sack
    24 00281 Landmass
    25 00275 Koos Voos
    26 00265 HiZ
    27 00249 maartena
    28 00244 Mutant01
    29 00213 Kaalhei
    30 00210 Lemmeb
    31 00209 Bluesdude
    32 00208 Maerycke
    33 00204 Chewie
    34 00204 ExtraWaskracht
    35 00201 nikk
    36 00200 MrX1982
    37 00196 Miss_User
    38 00190 Posdnous
    39 00188 zakjapannertje
    40 00180 CherrymoonTraxx
    41 00176 NightH4wk
    42 00175 Lord_Vetinari
    43 00174 Tarak
    44 00168 Ryan3
    45 00167 Tijger_m
    46 00165 Don_Tom
    47 00160 k_man
    48 00159 DeGroeneRidder
    49 00155 ScienceFriction
    50 00154 accelerator
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
      vrijdag 3 december 2004 @ 21:13:30 #290
    89730 Drugshond
    pi_23746859
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 18:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom niet.

Kijk naar Marokko, de koning is veel liberaler dan de bevolking. Ik denk dat het beter is dat dit soort types de bevolking eerst door de verlichting jagen....
    pi_23746870
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 17:54 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Het is vrijdag, en wij komen samen...

Tsjoedoe, paas maar door.
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 21:15:48 #293
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23746890
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 21:13 schreef Arcee het volgende:
    Fok!topposter top 50 - Politiek november 2004

01 01635 Aaahikwordgek
    02 01166 RichardQuest
    03 01007 SCH
    04 00849 Sidekick
    05 00817 PJORourke
    06 00788 Monidique
    07 00586 pberends
    08 00506 DiegoArmandoMaradona
    09 00487 sizzler
    10 00444 George-Butters
    11 00426 Drugshond
    12 00424 sjun
    13 00405 du_ke
    14 00387 DrWolffenstein
    15 00373 zoalshetis
    16 00361 lucida
    17 00337 Johan_de_With
    18 00330 Parabola
    19 00316 Vhiper
    20 00308 Gallo
    21 00297 Speth
    22 00296 Pietverdriet
    23 00284 Harry_Sack
    24 00281 Landmass
    25 00275 Koos Voos
    26 00265 HiZ
    27 00249 maartena
    28 00244 Mutant01
    29 00213 Kaalhei
    30 00210 Lemmeb
    31 00209 Bluesdude
    32 00208 Maerycke
    33 00204 Chewie
    34 00204 ExtraWaskracht
    35 00201 nikk
    36 00200 MrX1982
    37 00196 Miss_User
    38 00190 Posdnous
    39 00188 zakjapannertje
    40 00180 CherrymoonTraxx
    41 00176 NightH4wk
    42 00175 Lord_Vetinari
    43 00174 Tarak
    44 00168 Ryan3
    45 00167 Tijger_m
    46 00165 Don_Tom
    47 00160 k_man
    48 00159 DeGroeneRidder
    49 00155 ScienceFriction
    50 00154 accelerator

pi_23746914
    Op ruime afstand, bulletje.
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 21:20:06 #295
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23746971
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 21:17 schreef RichardQuest het volgende:
    Op ruime afstand, bulletje.

Maar nep RQ, ik post alleen in POL.
    pi_23747732
    Ik lach bij het zien van mijn schoonheid in de spiegel...
      † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 22:14:39 #297
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23748267
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 21:50 schreef Johan_de_With het volgende:
    Ik lach bij het zien van mijn schoonheid in de spiegel...

Met dat balkje ervoor zeker. Man, wat ben jij een schele krullebol.
    Nu snap ik ook waarom je met je teksten wat probeert te compenseren. Een man met hersens kan dat gelukkig.
    pi_23748329
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Met dat balkje ervoor zeker. Man, wat ben jij een schele krullebol.
    Nu snap ik ook waarom je met je teksten wat probeert te compenseren. Een man met hersens kan dat gelukkig.

Gevraagd: compensatie voor drie. .
    pi_23748392
    Maar goed,
    pi_23748406
    ik ben tenminste
    pi_23748423
    geen Republikein.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')