abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23728425
Het topic voor gezellige autistische kliekjes. Iedereen is welkom maar moet wel door de ballotage commissie bestaande uit een gronidige inspectie door Aahikwordgek en SCH.

Voor de verandering doen we weer een poging het moslim geneuzel alhier te verbannen .

[ Bericht 94% gewijzigd door du_ke op 03-12-2004 11:43:23 ]
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:20:10 #2
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728435
hee, ik was er eerst!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_23728446
Nananana!
pi_23728451
Du_ke was eerder.

Moslims.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:22:05 #5
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728473
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:21 schreef RichardQuest het volgende:
Du_ke was eerder.

Moslims.

Nee, ik en mijn titel is compleet. Oh, hou je bek verder, nep-RQ. ga woordjes leren, ga je minderwaardigheidscomplex uitdiepen of uit laten diepen.
pi_23728486
Mijn titel is langer .
pi_23728514
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

mmwwhoooooeeeeee

Dank je, Bulletje.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:24:12 #8
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728520
Wat een rare entiteit is die Sidekick toch.
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:25:01 #9
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728540
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:24 schreef RichardQuest het volgende:
knor knor knorrr

Eerst woordjes leren, dan mee mogen doen en over je minderwaardigheidscomplex praten, nep-RQ.
pi_23728569
Nou als dit de sfeer hier is dan ga ik maar bier drinken .
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:27:09 #11
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728589
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:26 schreef du_ke het volgende:
Nou als dit de sfeer hier is dan ga ik maar bier drinken .

Moslims!!!!!!!

Ik ga pitten, dag knuffelcommunist!
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:27:21 #12
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_23728593
tvp!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:28:07 #13
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23728607
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:27 schreef George-Butters het volgende:
tvp!

Daar was mijn topic ideaal voor.
pi_23728626
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:27 schreef George-Butters het volgende:
tvp!

Ga je ook nog zuipen vandaag?
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:29:46 #15
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23728642
3e hit bji Google-images op OL:

Les Ténèbreuses van Elsie Russell
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:32:47 #16
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23728703
Lijst Bernard gaat de volgende verkiezingen hoge ogen gooien
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:43:26 #17
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23728862
Ach, laat ik nog even een tvp plaatsen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_23729152
knor
  vrijdag 3 december 2004 @ 01:09:55 #19
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_23729252
Maf Ned 3.... of het Amerikaanse strafsysteem waarbij ze ex-gevangen aan het woord laten die onschuldig de death-row belanden. En de repressie die de politie gebruikte om gevangen te laten praten. ... Zelf G.Bush deed een duit in het zakje toen hij nog Gouverneur was.
  vrijdag 3 december 2004 @ 01:11:31 #20
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_23729805
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 01:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
knor

Tja zolang je nog niet ontgroend bent blijf je dat ook .
  vrijdag 3 december 2004 @ 01:57:14 #22
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23729822
dag allemahl, loik dat joelie gekomen sein
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_23729867
Woi zin allemoal bei
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 08:35:06 #24
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23731273
Oensk Oinsk knor kronsj knor
pi_23731387
Het niveau van de SC is ook niet meer wat het nooit geweest is

muv Kaalhei's pareltje in deze zwijnenstal

'meurning randdebielen en ander werkschuu tuig
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:26:13 #26
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23731717
Waar maak je je zorgen om?
Als het dreigt over moslims te gaan gooit de moderator er toch wel een slotje op.
Koran 9:5
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. ...
pi_23731817
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:26 schreef Ultravolt het volgende:
Waar maak je je zorgen om?
Als het dreigt over moslims te gaan gooit de moderator er toch wel een slotje op.

De topics in POL bewijzen het tegendeel, dus waarom deze opmerking? Temeer daar ik hier niemand zie die zich zorgen maakt.
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:38:26 #28
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23731889
Tja, het is nu eenmaal het belangrijkste politieke onderwerp op dit moment.
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. ...
pi_23731972
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:38 schreef Ultravolt het volgende:
Tja, het is nu eenmaal het belangrijkste politieke onderwerp op dit moment.

Wat belangrijk is, mag ieder voor zichzelf uitmaken, maar je geeft geen antwoord op mijn vraag. Waarom suggereer je dat de mods hier standaard slotjes op moslim-topics gooien, terwijl het zo evident is dat dat niet zo is? Wat denk je met zo'n opmerking te bereiken?
Slaapt winter
en zomer
pi_23731978
onzin topic slotje
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:10:08 #31
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23732362
Dat er zinnige discussies over politiek kunnen worden gevoerd natuurlijk. En dat kan niet als onderwerpen taboe worden verklaard.
pi_23732592
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:10 schreef Ultravolt het volgende:
Dat er zinnige discussies over politiek kunnen worden gevoerd natuurlijk. En dat kan niet als onderwerpen taboe worden verklaard.

Zijn we het zo maar over eens. Maar weer beantwoord je mijn vraag niet. Ik zal hem nog maar eens herhalen:

Waarom suggereer je dat de mods hier standaard slotjes op moslim-topics gooien, terwijl het zo evident is dat dat niet zo is? Wat denk je met zo'n opmerking te bereiken?
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:27:07 #33
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23732639
Ik stel vast: onder de actieve onderwerpen gaan er vrijwel geen over de islam of moslims, wat betreft de op slot gegooide onderwerpen meerdere. Dat kan je natuurlijk wel gaan ontkennen, maar daar maak je jezelf alleen maar knap belachelijk mee.
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:29:10 #34
36088 Miss_User
back on track
pi_23732678
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:10 schreef Ultravolt het volgende:

Ach, de bekende slachtofferrol. Stel je niet zo aan. Je loopt hier duidelijk nog niet zo gek lang rond, dus ik zal het je niet te zwaar aanrekenen. Op Fok! mag over alles gepraat worden maar dat wil nog niet zeggen dat ook alles maar gezegd mag worden. Op gehuil over zogenaamde censuur zitten we in ieder geval niet te wachten en als je dan zonodig wil piepen doe je dat in het [FEEDBACK] Voor al uw klachten, opmerkingen, verwensingen topic en niet in het slowchat topic. Lees anders ook de Normen & Waarden van het Politieke Forum nog even door.
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_23732742
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:27 schreef Ultravolt het volgende:
Ik stel vast: onder de actieve onderwerpen gaan er vrijwel geen over de islam of moslims, wat betreft de op slot gegooide onderwerpen meerdere. Dat kan je natuurlijk wel gaan ontkennen, maar daar maak je jezelf alleen maar knap belachelijk mee.

Misschien is hier sprake van een misverstand en weet je nog niet dat topics na 300 posts automatisch op slot gaan. Dan zijn ze vol. Als je behoefte hebt, open je een vervolg. Als dat niet is wat je bedoelt, zie ik graag linkjes van je. Mijn ervaring is dat topics hier alleen op slot gegooid worden als de discussie compleet verziekt is of helemaal off-topic is gegaan, en dan altijd met opgaaf van reden. Volg eerst de suggesties van Miss_User even, voor je mensen vals gaat beschuldigen.
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:41:42 #36
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23732892
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:29 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Ach, de bekende slachtofferrol. Stel je niet zo aan. Je loopt hier duidelijk nog niet zo gek lang rond, dus ik zal het je niet te zwaar aanrekenen. Op Fok! mag over alles gepraat worden maar dat wil nog niet zeggen dat ook alles maar gezegd mag worden. Op gehuil over zogenaamde censuur zitten we in ieder geval niet te wachten en als je dan zonodig wil piepen doe je dat in het [FEEDBACK] Voor al uw klachten, opmerkingen, verwensingen topic en niet in het slowchat topic. Lees anders ook de Normen & Waarden van het Politieke Forum nog even door.

Ik neem hier niet de slachtofferrol aan, ik zeg slechts dat een zinnige politieke discussie niet mogelijk is als onderwerpen taboe worden verklaard.
Die zin van je lijkt wel afkomstig uit 1984 van George Orwell:

Op Fok! mag over alles gepraat worden maar dat wil nog niet zeggen dat ook alles maar gezegd mag worden.
Ik ben een beetje achterlijk. Voor mij is praten gelijk aan zeggen, dus zeg je hier dat wel alles gezegd mag worden maar dat niet alles gezegd mag worden. Een beetje schizofreen als ik zo vrij mag zijn.

Verder huil ik niet over censuur, ik constateer slechts dat er op dit moment geen moslimtopics openstaan en alle moslimtopics een slotje hebben. De conclusies die je uit deze feiten wilt trekken zijn voor eigen rekening.

Ook een goede morgen.
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:50:20 #37
36088 Miss_User
back on track
pi_23733071
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:41 schreef Ultravolt het volgende:

[..]

Ik neem hier niet de slachtofferrol aan, ik zeg slechts dat een zinnige politieke discussie niet mogelijk is als onderwerpen taboe worden verklaard.

....

Verder huil ik niet over censuur, ik constateer slechts dat er op dit moment geen moslimtopics openstaan en alle moslimtopics een slotje hebben. De conclusies die je uit deze feiten wilt trekken zijn voor eigen rekening.

Slechts? Nee peipkuiken, je zegt letterlijk dit: "Als het dreigt over moslims te gaan gooit de moderator er toch wel een slotje op."

en ga nou eerst mn 2 linkjes ff lezen voor je jezelf nog verder belachelijk maakt
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:53:15 #38
36088 Miss_User
back on track
pi_23733134
-Salman Rushdie-
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:58:41 #39
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23733238
"Als het dreigt over moslims te gaan gooit de moderator er toch wel een slotje op."

Inderdaad, ik heb hier een conclusie uit gededuceerd. Vergeving. Ik begrijp dat ik een jaar lang de policy hier had moeten volgen om mij een oordeel aan te matigen. Ik houd me slechts aan gangbare statistische normen. Laat ik zeggen dat volgens gangbare statistische normen (bijvoorbeeld 5% overschrijdingskans) mijn conclusie gerechtvaardigd is.
Vriendelijke groeten.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:04:10 #40
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23733357
Zeur je altijd zo over dingen?
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:05:25 #41
36088 Miss_User
back on track
pi_23733382
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:58 schreef Ultravolt het volgende:
"Als het dreigt over moslims te gaan gooit de moderator er toch wel een slotje op."

Inderdaad, ik heb hier een conclusie uit gededuceerd. Vergeving.

Geen punt joh, vergeving is je deel. Ik hoop dat je er van geleerd hebt
quote:

Ik begrijp dat ik een jaar lang de policy hier had moeten volgen om mij een oordeel aan te matigen.

Natuurlijk niet mijn beste. Hooguit had je als volstrekte newbie kunnen beseffen dat je -volledig begrijpelijk en niet aan te rekenen- gebrek aan kennis van de policy wellicht tot een wat bescheidener opstelling had kunnen leiden.
quote:

Ik houd me slechts aan gangbare statistische normen. Laat ik zeggen dat volgens gangbare statistische normen (bijvoorbeeld 5% overschrijdingskans) mijn conclusie gerechtvaardigd is.
Vriendelijke groeten.

Wil je het over statistiek hebben? Leuk. Daar weet ik toevallig wat vanaf. Reken mij eens voor, hoe kom jij volgens gangbare statistische normen tot je gerechtvaardigde conclusie?
-Salman Rushdie-
pi_23733455
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:53 schreef Miss_User het volgende:
psst 'Bola

hmmm. duur. Mooi, maar duur. Zou ik toch heel stevig op af willen dingen. Bovendien heeft ie geen rode velgen. Da's jammer.
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:10:11 #43
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23733489
We zouden de plus-mintest kunnen uitvoeren, één van de oudste statistische toetsen, en kunnen toetsen hoeveel msolimtopics gesloten zijn en hoeveel niet. Ik heb hier geen statistisch tabellenboek maar denk dat vijf topics gesloten en géén topic open toch wel een aardig lage overschrijdingskans zal opleveren.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:13:35 #44
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_23733549
Joh loederssss.

Wat een mooie dag Ik zou willen dat ik een motor had...
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:16:19 #45
36088 Miss_User
back on track
pi_23733616
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:10 schreef Ultravolt het volgende:
We zouden de plus-mintest kunnen uitvoeren, één van de oudste statistische toetsen, en kunnen toetsen hoeveel msolimtopics gesloten zijn en hoeveel niet. Ik heb hier geen statistisch tabellenboek maar denk dat vijf topics gesloten en géén topic open toch wel een aardig lage overschrijdingskans zal opleveren.

Merkwaardig dat je met zo'n oude achterhaalde methode komt, terwijl je net het woord 'gangbaar' nog in de mond nam. Bovendien volstrekt onzinnig gezien het niet meenemen van de reden voor sluiting en het simpele feit dat er per definitie nu eenmaal meer gesloten dan actieve topics zijn.

Een beter voorstel is welkom. Ik zou het zoeken in de discrete keuze modellen, als ik jou was. Al dan niet sluiten is immers een discrete keuze, en je kunt dan een veelheid aan verklarende factoren opnemen, waaronder 'onderwerp=islam'.
-Salman Rushdie-
pi_23733623
Mozes het kriebelt, tot een paar weken terug werd je automatisch geitewollensokken toegedicht als je ook maar iets van commentaar had over de hoeveelheid loslopende moslimtopics. Gelukkig dat het er nu wat minder ( of geen ) zijn, maar ik vrees dat dat ook weer snel af zal zijn gelopen.

En dat er moslim topics worden gesloten kan ik me ook nog wel voorstellen, daar alle moslim gerelateerde discussies wel zijn gevoerd en het al gauw overslaat in over en weer gebash.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_23733641
''Ik vind dat een grappig kliekje.''
Wat een uitdrukking.
pi_23733651
Goeiesmorrugus trouwens piepoltjes
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:17:37 #49
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23733653
Oh ja, het helpt natuurlijk ook niet dat in het topic waarin ik "zonodig moet piepen" door mij niet gepost kan worden. Na mijn laatste piepje tenminste.
http://forum.fok.nl/topic/629714/7/50
Dus piep ik maar hier. Overmacht heet dat in de wet.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:17:52 #50
36088 Miss_User
back on track
pi_23733658
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:08 schreef Parabola het volgende:

[..]

hmmm. duur. Mooi, maar duur. Zou ik toch heel stevig op af willen dingen. Bovendien heeft ie geen rode velgen. Da's jammer.

Ja, die twee nadelen zag ik ook. Nou ja, ik begin ook net met mijn concrete zoektocht.

@GB: goeiemorgen en de hint is duidelijk Ik ga zo
-Salman Rushdie-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')