quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:26 schreef du_ke het volgende:
Nou als dit de sfeer hier is dan ga ik maar bier drinken.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:26 schreef Ultravolt het volgende:
Waar maak je je zorgen om?
Als het dreigt over moslims te gaan gooit de moderator er toch wel een slotje op.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:38 schreef Ultravolt het volgende:
Tja, het is nu eenmaal het belangrijkste politieke onderwerp op dit moment.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:10 schreef Ultravolt het volgende:
Dat er zinnige discussies over politiek kunnen worden gevoerd natuurlijk. En dat kan niet als onderwerpen taboe worden verklaard.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:10 schreef Ultravolt het volgende:
Dat er zinnige discussies over politiek kunnen worden gevoerd natuurlijk. En dat kan niet als onderwerpen taboe worden verklaard.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:27 schreef Ultravolt het volgende:
Ik stel vast: onder de actieve onderwerpen gaan er vrijwel geen over de islam of moslims, wat betreft de op slot gegooide onderwerpen meerdere. Dat kan je natuurlijk wel gaan ontkennen, maar daar maak je jezelf alleen maar knap belachelijk mee.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:29 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Ach, de bekende slachtofferrol. Stel je niet zo aan. Je loopt hier duidelijk nog niet zo gek lang rond, dus ik zal het je niet te zwaar aanrekenen. Op Fok! mag over alles gepraat worden maar dat wil nog niet zeggen dat ook alles maar gezegd mag worden. Op gehuil over zogenaamde censuur zitten we in ieder geval niet te wachten en als je dan zonodig wil piepen doe je dat in het [FEEDBACK] Voor al uw klachten, opmerkingen, verwensingen topic en niet in het slowchat topic. Lees anders ook de Normen & Waarden van het Politieke Forum nog even door.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:41 schreef Ultravolt het volgende:
[..]
Ik neem hier niet de slachtofferrol aan, ik zeg slechts dat een zinnige politieke discussie niet mogelijk is als onderwerpen taboe worden verklaard.
....
Verder huil ik niet over censuur, ik constateer slechts dat er op dit moment geen moslimtopics openstaan en alle moslimtopics een slotje hebben. De conclusies die je uit deze feiten wilt trekken zijn voor eigen rekening.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:58 schreef Ultravolt het volgende:
"Als het dreigt over moslims te gaan gooit de moderator er toch wel een slotje op."
Inderdaad, ik heb hier een conclusie uit gededuceerd. Vergeving.
quote:
Ik begrijp dat ik een jaar lang de policy hier had moeten volgen om mij een oordeel aan te matigen.
quote:
Ik houd me slechts aan gangbare statistische normen. Laat ik zeggen dat volgens gangbare statistische normen (bijvoorbeeld 5% overschrijdingskans) mijn conclusie gerechtvaardigd is.
Vriendelijke groeten.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:10 schreef Ultravolt het volgende:
We zouden de plus-mintest kunnen uitvoeren, één van de oudste statistische toetsen, en kunnen toetsen hoeveel msolimtopics gesloten zijn en hoeveel niet. Ik heb hier geen statistisch tabellenboek maar denk dat vijf topics gesloten en géén topic open toch wel een aardig lage overschrijdingskans zal opleveren.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:08 schreef Parabola het volgende:
[..]
hmmm. duur.Mooi, maar duur. Zou ik toch heel stevig op af willen dingen. Bovendien heeft ie geen rode velgen. Da's jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |