Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het dertigste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiėren kan, maar discussiėren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
deze OP: http://fok.internix.be/OP/DIGslowchat.txtquote:[Slowchat deeltje 33] BlueCurl, devzero, godlike02, marty26
[Slowchat deeltje 32] Troel! Renesite! Jump! Sherman! QG!
[Slowchat deeltje 31]
[Slowchat deeltje 30] powered by nerds
[Slowchat deeltje 29] Renesite is liev O+
[Slowchat deeltje 28] Koekie d'r bij?
[Slowchat deeltje27] Bom en aanslagvrije zone
[Slowchat deeltje 26]
[Slowchat deeltje 25]
[Slowchat deeltje 24]
[Slowchat deeltje 23]
[Slowchat deeltje 21]
[Slowchat deeltje 22]
[Slowchat deeltje 20]
[Slowchat deeltje 19]
[Slowchat deeltje 18] Terug in de tijd met... ja, met wie ?
[Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
[Slowchat deeltje 16] Over 4 daagjes is Slarioux jarig
[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
Was het gisteren zo rustig? Naja vandaag zal ik de lijstjes wel niet halen, er moet echt gewerkt wordenquote:
En nu het dubbele? (7 * 63 = 441)quote:Op woensdag 1 december 2004 09:54 schreef SHERMAN het volgende:
Blijkbaar heb je veel zitten posten ja
Er was een tijd dat ik 200 berichten in een week had
Toen kwam je zeker nog in ONZquote:Op woensdag 1 december 2004 09:54 schreef SHERMAN het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 1 december 2004 09:56 schreef Godlike02 het volgende:
Gelukkig zeggen toch nog wat mensen me gedag![]()
En jij?quote:Op woensdag 1 december 2004 09:56 schreef devzero het volgende:
[..]
En nu het dubbele? (7 * 63 = 441)
Tja, ik ben druk met organiseren, meer info volgtquote:Op woensdag 1 december 2004 09:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Was het gisteren zo rustig? Naja vandaag zal ik de lijstjes wel niet halen, er moet echt gewerkt worden
Organiseren??quote:Op woensdag 1 december 2004 09:57 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Tja, ik ben druk met organiseren, meer info volgt
Ik zit de laatste tijd wel vaak tussen de 30 en 60 per dag ja. Maar 984quote:Op woensdag 1 december 2004 09:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En jij?
(8 *123 = 984)![]()
Je gaat ook mee naar de meetquote:Op woensdag 1 december 2004 09:57 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Tja, ik ben druk met organiseren, meer info volgt
Onzin?quote:Op woensdag 1 december 2004 09:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Toen kwam je zeker nog in ONZ
Jaquote:Op woensdag 1 december 2004 10:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Onzin?
Was da?
Kan je dat eten?
als ik per dag tussen de 50 en de 75 zit dan red ik die 200 ook wel per weekquote:Op woensdag 1 december 2004 09:54 schreef SHERMAN het volgende:
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 1 december 2004 09:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Organiseren??
Iets leuks?
Een !seen optie op irc?
ik heb een jaar moeten wachten. omdat er geen bedrijven meer waren. das pas kut. maar nu een zeer goed bedrijf! en super gezellig. vrijdag aaf gaan we naar THE INCREDIBLESquote:Op woensdag 1 december 2004 10:04 schreef saban het volgende:
BC, zozo, leuk plekkie, GLR toch ? Ik ook, maar zit niet bij een goed bedrijf, jammer genoeg ..
Moeten we je verzorgen?quote:Op woensdag 1 december 2004 10:10 schreef Scorpie het volgende:
crap ik ben ziek kutzooi
En nu ?quote:Op woensdag 1 december 2004 10:10 schreef Scorpie het volgende:
crap ik ben ziek kutzooi
ik kan wel een huisslaaf gebruikenquote:Op woensdag 1 december 2004 10:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moeten we je verzorgen?
whaa je leeft nogquote:Op woensdag 1 december 2004 10:18 schreef Marty26 het volgende:
Ik zeg goeiemorgen mensen
* BlueCurl is fucking druk op zijn werk
Niet druk genoeg blijkbaar....quote:Op woensdag 1 december 2004 10:18 schreef Marty26 het volgende:
* wonko is fucking druk op zijn werk
Goedemorgenquote:Op woensdag 1 december 2004 10:18 schreef Marty26 het volgende:
* saban is fucking druk op zijn werk
blijf om werk zeuren! tot ze er helemaal gek van worden!quote:Op woensdag 1 december 2004 10:19 schreef saban het volgende:
[..]
Goedemorgen
* BlueCurl heeft niks te doen op zijn stage .. maar baas is net binnen gekomen, dus misschien dat ik wat werk krijg ..
ik maak altijd tijd vrij voor fok. de rest zit altijd op GoT en ik op Fok... als ontspanning. en niemand die het erg vind als je voor de rest normaal doorwerktquote:Op woensdag 1 december 2004 10:19 schreef wonko het volgende:
[..]
Niet druk genoeg blijkbaar....
Maar ook een goedemorgen.
Maar niemadn luisterd naar je!quote:Op woensdag 1 december 2004 10:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik kan wel een huisslaaf gebruiken
Jah ik kreeg net n CD in mn handen .. 'kan jji kijken wat hierop zit' ?quote:Op woensdag 1 december 2004 10:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik maak altijd tijd vrij voor fok. de rest zit altijd op GoT en ik op Fok... als ontspanning. en niemand die het erg vind als je voor de rest normaal doorwerkt
jij welquote:Op woensdag 1 december 2004 10:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar niemadn luisterd naar je!![]()
En jij bent?quote:Op woensdag 1 december 2004 10:19 schreef wonko het volgende:
[..]
Niet druk genoeg blijkbaar....
Maar ook een goedemorgen.
Tuurlijk leef ik nogquote:Op woensdag 1 december 2004 10:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whaa je leeft nogmorguh
Ik ben gek op zweepjes!!quote:Op woensdag 1 december 2004 10:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jij wel
Jij Sletquote:Op woensdag 1 december 2004 10:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben gek op zweepjes!!
Vanaf 1 jan nieuwe baan!quote:Op woensdag 1 december 2004 10:58 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jij Slet
wanneer kom je nou bak koffie doen?
Bij de meet op 11 decemberquote:Op woensdag 1 december 2004 10:58 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jij Slet
wanneer kom je nou bak koffie doen?
Geen autoquote:Op woensdag 1 december 2004 11:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij de meet op 11 december![]()
Je kan wel met mij mee rijdernquote:Op woensdag 1 december 2004 11:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen auto![]()
Ssssstquote:Op woensdag 1 december 2004 11:05 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Je kan wel met mij mee rijdern![]()
lolquote:Op woensdag 1 december 2004 11:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ssssst![]()
Oh ja?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:18 schreef devzero het volgende:
[..]Je komt dus ook
Ligt er zeker aan welke vrouw op vrijdag blijft!quote:Op woensdag 1 december 2004 11:23 schreef Marty26 het volgende:
[..]
lolKijk maar ik hoor wel als je zin hebt om te gaan
is volgend weekend al he....
Hoop dat ik ook tijd heb. Maar ga wel ff me best doen denk wel dat het lukt.
1.5 week nog jaquote:Op woensdag 1 december 2004 11:23 schreef Marty26 het volgende:
is volgend weekend al he....
Als of ik keuse heb uit meerdere?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ligt er zeker aan welke vrouw op vrijdag blijft!![]()
Niet??quote:Op woensdag 1 december 2004 11:37 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Als of ik keuse heb uit meerdere?
Hey me nou niet verlegen zitten maken het sletjequote:Op woensdag 1 december 2004 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet??
Je bent zo een lekker soppig lekker ding!![]()
Nog geen vaste relatie?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey me nou niet verlegen zitten maken het sletje
50% van posts is in dit topicquote:Op woensdag 1 december 2004 10:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
als ik per dag tussen de 50 en de 75 zit dan red ik die 200 ook wel per week
aaah dat, ja die ken ik nog welquote:Op woensdag 1 december 2004 10:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
Spuug je alleen zo weer uit!!
Laat een vieze smaak in je mond
hahah stappen is oke hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 12:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog geen vaste relatie?
Moeten we toch is gaan stappen!
De liefde van ons leven versieren!
Foto's!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 december 2004 12:43 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahah stappen is oke hoormaar heb wel een relatie
Op msn of mail mag ook (nu niet online)quote:Op woensdag 1 december 2004 13:04 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero stelt web-space beschikbaarquote:Op woensdag 1 december 2004 13:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op msn of mail mag ook (nu niet online)
daar twijfel ik ook niet aanquote:Op woensdag 1 december 2004 12:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
50% van posts is in dit topic
Heel veel succes!!!!! en laat ff horen hoe het verlopen is.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:27 schreef BlueCurl het volgende:Middag!
ff de stof van mijn examen nog een keer doorgenomen. nu zit de map in mijn tas met de spullen voor vanaaf! nu is het echt bijna zover. Ben zenuwwappie maar toch wel weeet ik dat ik het moet kunnen halen... makkelijk zelfs als ik me goed inzet!
net ff Hero gekeken
Het lukt je wel, vast wel.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
daar twijfel ik ook niet aan
ik ben een neuroot als ik zenwachtig benik werd helemaal gek van mezelf
Er zijn maar 2 topics waar ik echt komquote:Op woensdag 1 december 2004 13:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
daar twijfel ik ook niet aan
ik ben een neuroot als ik zenwachtig benik werd helemaal gek van mezelf
ik post zoiezo in Dig slowchat, TV CSI, CSI:M, CSI:NY en WaT voor de rest kijke ik een beetje rondquote:Op woensdag 1 december 2004 13:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 topics waar ik echt kom
Voor de rest post ik wel is in een dig topic ofzo maar verders
ik zal het laten weten!quote:Op woensdag 1 december 2004 13:33 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Heel veel succes!!!!! en laat ff horen hoe het verlopen is.
* BlueCurl doet duimen voor je.
DIG Slowchat en het DEF topicquote:Op woensdag 1 december 2004 14:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik post zoiezo in Dig slowchat, TV CSI, CSI:M, CSI:NY en WaT voor de rest kijke ik een beetje rondvan alles een beetje...
true. ik moet gewoon beginnen ermee. maar dat duur nog zolang!quote:Op woensdag 1 december 2004 16:33 schreef SHERMAN het volgende:
je gaat slagen
echt wel
En bij beiden mag ik maar 1x stemmenquote:Op woensdag 1 december 2004 16:49 schreef saban het volgende:
Haha, dev, nu ik jou signature zie, lol .. je vindt het echt leuk he(cygnus) ..
nuu nog maar 116 minutenquote:Op woensdag 1 december 2004 16:53 schreef BlueCurl het volgende:
nog 125 minuten te gaan!
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:13 schreef Jump het volgende:
dag sherman en mschol.
sherman: ik zal zo dadelijk eens die txt updaten
quote:Stilstand is achteruitgang, en dus blijven we in alle hoeken van FOK! constant dingetjes aanpassen en vernieuwen. Aanstaande woensdag is het forum aan de beurt. In de avond zullen we overgaan op de nieuwste versie van Replique Discussion Environment, de software waar het forum op draait.
Momenteel draait het FOK!forum op Replique v0.2.6. Hieraan zijn sinds de ingebruikname wel enkele updates doorgevoerd, maar voor grote veranderingen hebben we op een volgende versie moeten wachten. Deze versie is de afgelopen week afgerond, wat betekent dat wij de boel gaan upgraden.
In versie 0.2.7 zijn alle updates aan v0.2.6 aanwezig, plus een paar bugfixes, aanpassingen en nieuwe features in zowel de frontend (het forum zelf) als de backend (het terrein van de FA's). Een compleet overzicht van deze aanpassingen vind je in de Release Notes. Een korte greep uit de nieuwigheden:
- de [code] en [php] tags keren terug op FOK!. De laatste van die twee heeft, zoals je zou verwachten, syntax-highlighting, maar nu ook regelnummering en functienamen die naar de PHP manual linken
- je kunt nu instellen dat je je My Active Topics wilt zien als je naar forum.fok.nl gaat
- er staat een jaartal bij de zoekresultaten
- je kunt weer gebruik maken van HotTopic om je favoriete topics te volgen
- er is de mogelijkheid tot het kiezen van een tekstgeoriėnteerde layout
De complete changelog en wat toelichtingen vind je in de Release Notes.
Woensdag zal de update in de avond plaats vinden. Na wat voorbereidingen gedaan te hebben wordt verwacht dat we na een uur of acht een korte downtime meemaken, waarna we verder kunnen FOK!ken in de nieuwe Replique.
iemand enig dee voor hoe lang??quote:Op woensdag 1 december 2004 17:18 schreef SHERMAN het volgende:
vanavond gaan we plat touwens
ik schat geplant een uurtje, dur reken maar een ganse avondquote:Op woensdag 1 december 2004 17:59 schreef mschol het volgende:
[..]
iemand enig dee voor hoe lang??
dan weetr ik namelijk of ik het helemaal zonder fok moet stellen de hele avond..
ikniequote:Op woensdag 1 december 2004 18:43 schreef SHERMAN het volgende:
met jullie?
devzero, marty26, wimmel_1 en ik komen al voorlopigquote:Op woensdag 1 december 2004 18:43 schreef SHERMAN het volgende:
met jullie? :')
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:52 schreef SHERMAN het volgende:
ooit...
Euh, wat was het ookalweer Troel?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:58 schreef Troel het volgende:
Alle mensen die aan me dachten, dank je wel. Ik heb het gehaald!
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:17 schreef SHERMAN het volgende:
Jump, breuls heeft je nodig
Jij bent een nerdquote:Op woensdag 1 december 2004 20:18 schreef Jump het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:24 schreef Renesite het volgende:
helpen stomme belg!!!!!!!!!!!!
quote:
1 | wihaa |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 | <?php // // Een groep verwijderen function adminDeleteGroup ( $group ) { if ( !( $groupcsv = @file( _CSV_DIR . "groep.csv" ) ) ) { $delete = false; } //end if: open file if ( !( $csv = @fopen( _CSV_DIR . "groep.csv" , "w+" ) ) ) { $delete = false; } //end if: create filepointer foreach ( $groupcsv as $regel ) { $data_ex = explode( ";" , $regel ); $i = count( $data_ex ); $j = 0; if ( $data_ex[0] != $group ) { fwrite( $csv , $regel ); $i++; } // end if: write csv } // end foreach if ( $i = $j ) { $delete = false; } else { $delete = true; } // end if: controle unlink ( _CSV_DIR . _CSV_DIR_PREFIX . $group . ".csv" ); emptyDir( $group ); //rmdir ( _UPLOAD_DIR . $group ); return $delete; } // end function : adminDeleteGroup() ?> |
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik quote de verkeerd
Ik wilde jump quoten
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh, wat was het ookalweer Troel?
1 2 3 4 5 6 7 | <?php if($dit=="mooi") { echo "Goed gedaan breuls!"; } else { die(); } ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <?php <?php if($dit=="mooi") { echo "Goed gedaan breuls!"; } else { die(); } ?> ?> |
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:56 schreef Jump het volgende:
devzero, marty en wimmel.
je kent dat wel, nationale rouwdag, veel dingen gesloten dan. blablabla gaaat dat kart spellement open zijn volgende week zaterdag? is begrafenis prins bernhard dan ook
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:03 schreef BlueCurl het volgende:
damn ik ben moe maar ben zo blij dat ik niet kan slapen
quote:
cygnusx :')
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:01 schreef devzero het volgende:
Ik zou blij zijn als je mee zou gaan naar de meet
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:44 schreef SHERMAN het volgende:
ik zit nu ook op school, handel
al 3 lessen bezig met een toets
Snap er niks van
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:44 schreef SHERMAN het volgende:
ik zit nu ook op school, handel
al 3 lessen bezig met een toets
Snap er niks van
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:56 schreef Jump het volgende:
devzero, marty en wimmel.
je kent dat wel, nationale rouwdag, veel dingen gesloten dan. blablabla gaaat dat kart spellement open zijn volgende week zaterdag? is begrafenis prins bernhard dan ook
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:55 schreef cygnusx het volgende:
nice, nieuwe fok, ookals zitten er nog wel redelijk wat (layout) bugs in...
hoi iedereen, beni k ook weer, en ik ga ook weer slapen
MORGEN uitreiking van thinkquest voor mij!! ik zit in de finale namelijk...
www.thinkquest.nl (je kunt de online stream van de finale live zien!)
Gaaf! neem je 't op? Ik vind die gezichten altijd leuk van de verliezersquote:Op woensdag 1 december 2004 23:55 schreef cygnusx het volgende:
nice, nieuwe fok, ookals zitten er nog wel redelijk wat (layout) bugs in...
hoi iedereen, beni k ook weer, en ik ga ook weer slapen
MORGEN uitreiking van thinkquest voor mij!! ik zit in de finale namelijk...
www.thinkquest.nl (je kunt de online stream van de finale live zien!)
Jawel hoor, die nationale rouwdag staat geplanned voor 12 decemberquote:Op donderdag 2 december 2004 09:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Helaas kennen we in Nederland geen nationale rouwdag.
Ik verwacht dan ook niet dat dat centrum geloten zal zijn, kost ze handenvol met geld.
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:19 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Gaaf! neem je 't op? Ik vind die gezichten altijd leuk van de verliezers
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Helaas kennen we in Nederland geen nationale rouwdag.
Ik verwacht dan ook niet dat dat centrum geloten zal zijn, kost ze handenvol met geld.
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:19 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Gaaf! neem je 't op? Ik vind die gezichten altijd leuk van de verliezers
Absoluut niet, en ik vind niet dat je zo tegen hem moet vittenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:25 schreef saban het volgende:
Goedemorgen
* Godlike02 voelt zich nog steeds zenuwachtig (3e stage dag) ...
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:25 schreef BlueCurl het volgende:
Opgeven is voor watjes
whaa ben blij blij en nog eens blij!
misschien is het leuk om een poll te maken met hoeveel vrienden cygnusx wel niet zal hebben...
maar dat zal wel een eentonige poll worden. lama
ben wel brak nu hoor. alles doet pijn qua spieren. me knieen vallen erg mee maar aangezien het ook heel vroeg was gister dat ik ging slapen... Maarjah. Morgen weer een dag
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:24 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Absoluut niet, en ik vind niet dat je zo tegen hem moet vittenIk zeg in 't algemeen verliezers en niet dat cygnusx gaat verliezen
Maar wat ik zo grappig vind aan die wedstrijden zijn dat al die 13 jarige brakkies die frontpage hebben ontdekt of de Opslaan als HTML-functie in word hebben ontdekt zichzelf helemaal goed en prachtig vinden. Dan komen ze er op zo'n wedstrijd achter dat er toch meer mensen zijn die dat zelfde kunnen
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog steeds?
Gaat best goed toch?
Jaquote:Op donderdag 2 december 2004 09:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ondertussen zou je dus gewon lachen als hij gaat verliezen
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:25 schreef BlueCurl het volgende:
Opgeven is voor watjes
whaa ben blij blij en nog eens blij!
misschien is het leuk om een poll te maken met hoeveel vrienden cygnusx wel niet zal hebben...
maar dat zal wel een eentonige poll worden. lama
ben wel brak nu hoor. alles doet pijn qua spieren. me knieen vallen erg mee maar aangezien het ook heel vroeg was gister dat ik ging slapen... Maarjah. Morgen weer een dag
Even een reminder...quote:Op donderdag 2 december 2004 09:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Poll: Ik ben een vriend van Cygnusx
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:31 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Even een reminder...
Dit is deel 34 van deze slowchatreeks. In de openingspost staat in ķeder deel: De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar.
't is ook maar een reminderquote:Op donderdag 2 december 2004 09:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het is in elk geval als geintje bedoeld en volgens mij snapt hij dat zelf ook wel
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:34 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
't is ook maar een remindereen geintje kan heel goed hoor
Maar remember, pesten is geen spelletje *-)
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:37 schreef saban het volgende:
Niemand om mji te troosten?boee .. hehe
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb hier op school, aai.gif niet onder mijn bookmarks staan
Succes Saban aai.gif
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:37 schreef saban het volgende:
Niemand om mji te troosten?boee .. hehe
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:39 schreef saban het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon zo gespannen enzo .. gestrest ..
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:24 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Absoluut niet, en ik vind niet dat je zo tegen hem moet vittenIk zeg in 't algemeen verliezers en niet dat cygnusx gaat verliezen
Maar wat ik zo grappig vind aan die wedstrijden zijn dat al die 13 jarige brakkies die frontpage hebben ontdekt of de Opslaan als HTML-functie in word hebben ontdekt zichzelf helemaal goed en prachtig vinden. Dan komen ze er op zo'n wedstrijd achter dat er toch meer mensen zijn die dat zelfde kunnen
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:39 schreef saban het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon zo gespannen enzo .. gestrest ..
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:43 schreef cygnusx het volgende:
[..]
dat mag ik dan hopen, want ik heb gelukkig de site niet metfrontpage
gemaakt, en kzit niet voorniets in de finale hee.. maar goed, de echte lelijken zijn er al wel uit volgensmij... zijn er nog stuk of 30 over van de 180...
komen we vnadaag te weten of onze site goed genoeg is...![]()
(we hebben er eigenlijk pas op het allerlaatst nog ff veel aan gedaan..![]()
ohja, ben 16, geen 13
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:52 schreef SHERMAN het volgende:
In Paint Shop Pro heb je de "background gum" die werkt daar wel een beetje voor
Als is het alsnog een rot klus
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:54 schreef BlueCurl het volgende:
Saban, je loopt pas drie dagen stage???
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:55 schreef cygnusx het volgende:
ik snap de vraag niet helemaal denk ik, ik gebruik gewoon de water tool of blur om de randen weg te krijgen..
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:58 schreef saban het volgende:
[..]
Ik moet 2 plaatjes in elkaar geschoven hebben, zonder dat je de randen ziet waar ze in elkaar lopen ..
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:05 schreef devzero het volgende:
Beuh, was ik maar in bed blijven liggen![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:01 schreef Marty26 het volgende:
Jeeeeeeeeeeeuuuuuhhhhhh Me iTrip mini word op gestuurd
[afbeelding]
En morgen is die al binnen
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:57 schreef saban het volgende:
[..]
Jep, 3 dagen .. en ja, ik voel me gespannen enzo .. niej leuk
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bedoelt 2 selecties waarvan je met feather de randen hebt 'verzacht'?
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:04 schreef saban het volgende:
[..]
Jeeej .. ookal weet ik neit wat het is
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
3 dagen pas. maak je niet druk. de eerste 2 weken is altijd standaard om je heen kijken! de eerste twee weken worden door mijn BCF (Twigt) de hell weeks van ht GLR genoemt. Is ook zo. Heb geduld! 3 Dagen en dan al weer weg. whaaa als je eind januari noggen flikker te doen heb mag je klagen!
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
2 weken?
Ben je gek!!
Echt niet dat we nieuwe colleg'as twee weken laten inkomen.
Nemen ze niet voor niks aan.
Dag 1 even inkomen
Dag 2 knallen
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:11 schreef saban het volgende:
[..]
Bij mij was het;
Dag 1; knallen
Niks inkomen ..
En wat het is, ik ben de enigste DTP'er .. de rest doet commercieel/administratief hier ..
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die zend je Ipod signaal over de FM freq
Als je op die Freq dan je radio zet hoor je je ipod over je radio
Dus makkelijk in je auto.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voordelen zijn dat ze dan ook slecht kunnen inschatten wat je doet
en hoe lang hje er mee bezig moet zijn.
Dus zenuwachtig is nergens voor nodig
gewoon goed product afleveren
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
2 weken?
Ben je gek!!
Echt niet dat we nieuwe colleg'as twee weken laten inkomen.
Nemen ze niet voor niks aan.
Dag 1 even inkomen
Dag 2 knallen
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:12 schreef Marty26 het volgende:
[..]
InderdaadjesHey trouwens waar ga je nu werken dan godlike?
En ga je nou volgende week zaterdag mee karten?
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:19 schreef Troel het volgende:
Bij ons is het de eerste dag meteen een les geven met een kennismaking en daarna vol ervoor gaan. Meteen in het diepe.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:13 schreef saban het volgende:
[..]
Goed product leveren wil ik natuurlijk wel, maar zo ver ben ik nog niet opgeleid, zit pas in het 2e van MBO .. ik bedoel, ik heb maar 1 jaar DTP gehad ..
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Onzin
Is maar net hoe je er in zit.
2 weken nauwlijks iets doen is niet nuttig voor het bedrijf en lijkt me ook niet voor jezelf
Genoeg mensen hier gehad die stage lopen
Gelijk aan het werk zetten
Voelen ze zich zelf ook goed bij
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga terug naar mn oude baas
Weer de detachering in!!
Jippie!!
Haha
heb er weer zin in
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar ze hebben je niets voor niets aangenomen.
Ze verwachten hopelijk geen DTP'er met 10 jaar ervaring
Dus naar jou kuinnen een zo goed mogelijk product afleveren
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:36 schreef saban het volgende:
[..]
Ja, zij kunnen om hulp vragen, wanneer het verkeerd gaat kunnen jullie hen corrigeren.
Ik heb hier niemand die DTP kan/doet .. ik ben de enigste, dat is mjin punt.
/edit
Plus op je eerste dag al een opdracht voor een klant maken is eng ..
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja maar dat weten ze toch?
Dan is het inderdaad lastiger maar wel een bekend feit.
Dus geen reden om zenuwachtig te zijn.
Ze weten daar ook dat je geen back-up hebt en dat je geen 10 jaar ervaring hebt.
Het is juist lekker voor je. kan je je eigen ding doen.
Stukje verantwoordelijkheid. Gewoon lekker je gang gaan en serieus bezig zijn.
Dan laat je altijd een goede indruk achter
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:40 schreef saban het volgende:
[..]
Ja dat weten ze en natuurlijk doe ik mijn best en serieus, maar als het er niet van komt ?
Want wat ik maak vind ik gewoon er te simpel uit zien, maar de baas, die zegt dat het wel goed is, terwijl ik er van overtijgt ben dat de klant het niks gaat vinden ..
/edit
Owja, dat weten 'ze' toch ..
Er is maar 1 fulltimer (de baas)
1 parttimer
en 6 stagaires, waarvan ik er 1 ben ..
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je zelf te veel opnaaid!
Je doet toch je best?
Meer kan je niet doen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:07 schreef saban het volgende:
[..]
Mn best doe ik natuurlijk .. maarja, ok .. ik zal me proberen te ontspannen
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je zelf te veel opnaaid!
Je doet toch je best?
Meer kan je niet doen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:07 schreef SHERMAN het volgende:
Heb hapkido gedaan....leuk gevochten met die leraar, heb een trap in maag gehad
Op het einde had ik wel het rubberen mes tegen ze ribben aan zitten
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:07 schreef SHERMAN het volgende:
Heb hapkido gedaan....leuk gevochten met die leraar, heb een trap in maag gehad
Op het einde had ik wel het rubberen mes tegen ze ribben aan zitten
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pas je op??
Ik wil niet dat je stuk gaat!![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ja ik vond het wel leuk, maar volgens mij ben ik te ver gegaan
hij zei van niet en dat ik het goed had gedaan, hij kreeg mij ook niet echt pijnlijk beet (heb nog al soepele polsen dus dat wilde niet lukken) maar hij ging ook niet vol uit
dan was ik dood geweest
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat heb je precies gedaan dan? mesverdedigingen? of ook nog andere dingen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
Pas je op??
Ik wil niet dat je stuk gaat!![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand in slowchat? Ik dacht dat we duidelijk hadden afgesproken dat jij de relnicht zou zijn die iedereen de grond in trapt. In plaats daarvan ben jij de huispsycholoog geworden.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Anders komt Troel je masseren
Of elke andere vrijwilliger!!!
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat heb je precies gedaan dan? mesverdedigingen? of ook nog andere dingen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:31 schreef BlueCurl het volgende:
altijd het zo makkelijk mogelijk zonder kracht iemand van zijn mes ontdoen en vervolgens iets breken en hem klem leggen ofzo. geweldig altijd.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dit domein soms ook van je http://www.turksetroel.nl/
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
is hoi
DOEI! is als ik doei zeg...
Tsk...
Ik ben er net
WIL JE ME WEG HEBBEN![]()
*pakt gereedschap aan*
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wel leuk want mesverdedigingen krijg je bij demeeste scholen pas als je wat gevorderder bent. wij hebben ook een leraar die dat graag doet en wel eens invalt als de hoofdleraar niet kan. Ik vind dat meszooi echt tof altijd. altijd het zo makkelijk mogelijk zonder kracht iemand van zijn mes ontdoen en vervolgens iets breken en hem klem leggen ofzo. geweldig altijd. Vaak kun je daarmee ook iemand heel gemakkelijk op de grond leggen
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Is een school project, we hebben nu iets van 4 keer hapkido ofzo
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en en ga je daarna voor altijd martial arten???
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:20 schreef Jump het volgende:
* devzero zet het volgende deeltje al klaar
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:20 schreef Jump het volgende:
* Godlike02 zet het volgende deeltje al klaar
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:25 schreef Jump het volgende:
verveel me gewoon
en ondertussen kan ik de ontbrekende topics in men txt eens bijwerken
quote:
1 | 58 topics gevonden in 0.2494 seconden: |
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:15 schreef devzero het volgende:
Sherman, zullen we als regel invoeren dat je alleen een tankje of stuk mag nemen als je er mee gewerkt hebt
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:12 schreef Jump het volgende:
welke is voor mij?
zo'n stokoude leopard tank ?
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Jullie belgen hebben inderdaad nog die oude roestbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |