Ligt er aan hoeveel je betaalt hè ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:49 schreef sp3c het volgende:
huurlingen zijn kut
Je kunt humaan en met in achtneming van de mensenrechten toch koloniën hebben. Zie Suriname. Ik geloof niet dat het daar zoveel beter is geworden sinds het verderfelijke Nederland er weg is.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:26 schreef Strijder het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk met de moderne inzichten, dus humaniteit en mensenrechten enzo. Kolonialisme valt daar geloof ik niet onder.
Dan gaan we toch weer terug ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je kunt humaan en met in achtneming van de mensenrechten toch koloniën hebben. Zie Suriname. Ik geloof niet dat het daar zoveel beter is geworden sinds het verderfelijke Nederland er weg is.
RDM falliet ! Dikke vette vertraging met het afleveren van de voertuigen, eerste hadden al lang operationeel moeten zijn volgens de planning. Er zijn er nu 3 of 4 ? afgeleverd....quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
nadat het contract getekend was?
what happened?
als het goed is worden ze nu bij kraus meffau gebouwdquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:34 schreef -calimero- het volgende:
[..]
RDM falliet ! Dikke vette vertraging met het afleveren van de voertuigen, eerste hadden al lang operationeel moeten zijn volgens de planning. Er zijn er nu 3 of 4 ? afgeleverd....
Heb gehoord dat ze misschien de hele bestelling willen cancellen omdat dit teveel geld gaat kosten op deze manier...![]()
ja vertragingen heb je met vrijwel elk militair projectquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:34 schreef -calimero- het volgende:
[..]
RDM falliet ! Dikke vette vertraging met het afleveren van de voertuigen, eerste hadden al lang operationeel moeten zijn volgens de planning. Er zijn er nu 3 of 4 ? afgeleverd....
Heb gehoord dat ze misschien de hele bestelling willen cancellen omdat dit teveel geld gaat kosten op deze manier...![]()
Suriname is een slecht voorbeeld, zonder de burgeroorlog had je nu een goed levensvatbaar land, er is toen echter teveel stukgeschoten en te weinig geld om het te repareren.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:03 schreef Strijder het volgende:
[..]
Dan gaan we toch weer terug ?
Was maar een half serieuze opmerking hoor. Maar niet helemaal onmogelijk, zeker niet als je kijkt naar wat wij telkens weer voor elkaar krijgen bij de vredesmissies.
en van dat extra geld gat de defensie begroting omhoog en zo kunnen we weer nieuwe speeltjes kopenquote:Op maandag 13 december 2004 14:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Suriname is een slecht voorbeeld, zonder de burgeroorlog had je nu een goed levensvatbaar land, er is toen echter teveel stukgeschoten en te weinig geld om het te repareren.
toen kwam er een regering die Nederland zelfs voor het ondergaan van de zon de schuld wilde geven en kwam er helemaal geen geld meer binnen. een merendeel van de surinamers wil weer terug naar Nederland (althans onder een soort confederatie of unie oid) omdat ze inzien dat er gewoonweg te weinig surinamers zijn voor suriname.
dan kunnen ze iig hun grenzen weer (laten) beschermen want daar zit olie (2 miljard dollar inkomsten per jaar) in het water en de buren claimen het ook.
Daar heb je het leger verder niet voor nodig, enkel een politieke goedkeuring (enkel wat marine schepen daar in het grensgebied en een shell olieplatform
jammerquote:
nee, huurlingen zijn kut en als echte hollander vind ik te veel betalen aan iemand anders dan mijzelf ook kut.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:26 schreef Strijder het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel je betaalt hè ?
Maar je kan beter iets als het vreemdelingenlegioen hebben ja.
we kunnen er gevangen in laten rijden om er dan anzo tankcrew met bewegende doelen en live ammo te laten oefenenquote:Op maandag 13 december 2004 15:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Misschien kunnen we die oude YPR voertuigen aan Servie schenken, ze hebben al zat ervaring er mee![]()
Ze worden afgemaaktquote:Op maandag 13 december 2004 15:42 schreef sp3c het volgende:
gewoon aan Egypte verkopen, net als de rest
die figuren kopen alles waar een gun opzit omdat ze toch geen verstand van zaken hebben, die denken als we nu gewoon alles kopen dan hebben we strax bij de volgende oorlog vast wel iets wat Israel aankan en anders hebben we gewoon heel, heel, heel veel shit en dan weten we iig zeker dat er een respectabel aantal iig de reis tussen de sinai en Israel overleeft ... ze zijn niet zo heel erg slimme militaire geesten
Ik bevestig je alleenquote:Op maandag 13 december 2004 16:53 schreef sp3c het volgende:
besides the point
zoals ik al zei, het zijn militair gezien niet al te grote denkers
Egypte:quote:Op maandag 13 december 2004 19:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
egypte heeft toch ook f16 of niet
Waarom denk je dat ik er wegben?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:35 schreef sp3c het volgende:
dude, sommige mensen werken op kloteuren!
Volgens mij gaat ie nog door als je napalm, een keur aan persistente zenuw- en blaargassen, en Agent Orange over hem uitstort.quote:maar goed, ik dacht dat het wel klaar was met die gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |