Het zou niet de eerste deal niet afloopt zoals gepland zeg maarquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
180 voor 4 gemechaniseerde bataljons in eerste instantie
noem er nog is een?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste deal niet afloopt zoals gepland zeg maar
In aanvulling daarop:quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:06 schreef RonaldV het volgende:
NL vreemdelingen legioen, jullie ideeën graag (in dat topic plaatsen).
quote:PARAMARIBO, woensdag
De Surinaamse regeringscoalitie Nieuw Front laat 150 Nederlandse mariniers naar het land komen voor een training begin volgend jaar, in een poging om de Surinaamse ex-legerleider Desi Bouterse klein te krijgen voor de parlementsverkiezingen van mei volgend jaar.
Dat meent althans Bouterse zelf, die als parlementariër en voorzitter van de Nationale Democratische Partij (NDP) in de race is om president van Suriname te worden. Het Surinaamse staatshoofd wordt na de verkiezingen van 25 mei 2005 door het nieuwe parlement gekozen.
Minister Ronald Assen van Defensie vroeg zich gisteren in Paramaribo af waarom Bouterse zo bang is voor Nederlandse mariniers. „Ze zijn niet geïnteresseerd in Bouterse, ze komen eind februari slechts voor een jungletraining, er is niets aan de hand”, aldus Assen.
Volgens Bouterse vormt zijn partij een gevaar voor de regeringscoalitie Nieuw Front, omdat de NDP meer dan zestien van de 51 zetels zal halen. Als dat zo is, zal de NDP regeermacht krijgen, meent de voorzitter, want „onderhandelen is mijn vak”.
Een woordvoerder van de NDP zei vorige week dat het absoluut zeker is dat Bouterse de volgende president van Suriname wordt. „Er zal heel veel water door de Surinamerivier moeten stromen, wil dat niet het geval zijn.”
Bron: de Telegraaf van 081204
Het kan zijn dat ik dingen door elkaar ga halen hoor, maar zijn er niet minder CV-90s besteld dan dan eerst gepland was omdat het te duur zou worden?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:09 schreef Lone_Gunman het volgende:
Das toch zo'n ding waar George W. Bush mee op zijn bek gegaan was?
Die dingen zijn ook niet zo simpel om op te rijdenquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]![]()
![]()
(tenminste... Bush Sr... ik weet niet of Jr er ook mee op zijn plaat is gegaan)
nadat het contract getekend was?quote:
nee er zouden eerst naast de gevechtsvoertuigen ook cv90 bergingsvoertuigen (dacht ik) komen maar die komen niet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik dingen door elkaar ga halen hoor, maar zijn er niet minder CV-90s besteld dan dan eerst gepland was omdat het te duur zou worden?
daar staat dan ook nog nix voor op papierquote:Of wat denk je van de rel over korvetten en tomahawks? De politiek weet niet ze wilja zo min mogelijk kwijt zijn aan defensie.
je maakt hoop ik een grapje?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:12 schreef Strijder het volgende:
[..]
In aanvulling daarop:
Ik voel er eigenlijk wel wat voor om Nederlandse historie te herstellen (maar dan wel met onze moderne uitgangspunten wat betreft mensenrechten en humaniteit).
Dus terug met de huurlingenlegers, groot-admiraals en prinsen bij de luchtmacht, en dan gaan we de wereld weer eens eventjes wat laten zien.
Als je bedoelt dat we de koloniën weer terug gaan halen, count me out.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:12 schreef Strijder het volgende:
[..]
In aanvulling daarop:
Ik voel er eigenlijk wel wat voor om Nederlandse historie te herstellen (maar dan wel met onze moderne uitgangspunten wat betreft mensenrechten en humaniteit).
Dus terug met de huurlingenlegers, groot-admiraals en prinsen bij de luchtmacht, en dan gaan we de wereld weer eens eventjes wat laten zien.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:49 schreef sp3c het volgende:
huurlingen zijn kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
klopt te onbetrouwbaarquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:49 schreef sp3c het volgende:
huurlingen zijn kut
quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]sure, maar als het puntje bij het paaltje komt heb ik toch liever een stel kloten naast me in de loopgraafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
en luiquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klopt te onbetrouwbaar
quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
sure, maar als het puntje bij het paaltje komt heb ik toch liever een stel kloten naast me in de loopgraaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Er staat toch duidelijk met de moderne inzichten, dus humaniteit en mensenrechten enzo. Kolonialisme valt daar geloof ik niet onder.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat we de koloniën weer terug gaan halen, count me out.
Als je bedoelt dat Nederland weer een strijdmacht van betekenis moet hebben, die de economische en strategische belangen van ons land moet beveiligen, dan geef ik je gelijk. Probleem is echter dat we onze koloniale geschiedenis hebben, en die is besmet verklaard. Alle handelingen van de Nederlandse staat die er ook maar een klein beetje naar rieken zullen direct worden afgeschoten, nationaal en internationaal. Misschien kunnen we het nog eens proberen als we de twee andere ex-koloniale machten (Engeland en Frankrijk), en in mindere mate ook België, Duitsland, Spanje en Portugal voor de volle 100% aan onze zijde krijgen. Ik vrees echter dat die hun eigen agenda's zullen volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |