quote:De Koninklijke Luchtmacht verzorgt zaterdag 11 december, de dag van uitvaart van Prins Bernhard, een vliegend eerbetoon aan de Prins. Als het stoffelijk overschot van de Prins naar de ingang van de Nieuwe Kerk te Delft wordt gedragen, wordt boven de Grote Markt een fly-past in de Missing Man formatie uitgevoerd door drie F-16 jachtvliegtuigen en een Spitfire. Bij overkomst van de Grote Markt draait de Spitfire naar boven weg.
www.luchtmacht.nl
Damnnnnnnnnn dat wil ik echt zoooo graag zien! Best uniek, 3 F16's en een Spitfire samen in formatie. Echt heel bijzonder en ik MOET het gaan zien hehehquote:De Koninklijke Luchtmacht levert een additionele bijdrage door de uitvoering van een fly-past in de missing-man-formatie boven de Markt, voordat het stoffelijk overschot van de Prins de Nieuwe Kerk te Delft wordt binnengedragen.
http://www.koninklijkhuis.nl/
Met de auto kom je delft niet binnenquote:
Zal ff voor je kijken of ik wat kan vinden...quote:Op donderdag 9 december 2004 17:03 schreef smash789 het volgende:
Tot waar in Delft kun je dan ongeveer komen? Ik ben van plan vanuit Rotterdam zover mogelijk in de buurt van Delft te komen om dan het laatste stuk te lopen. Of is misschien de trein *shiver* dan een betere oplossing?
Idd lekker onder de hondenkeuring laag overvliegenquote:Op donderdag 9 december 2004 18:45 schreef JoeKurr het volgende:
Ik heb ze vandaag zien oefenen boven Gilze-Rijen.
De F-16's vliegen een Echelon formatie, met de Spitfire als leader.
Ik hoorde alleen net van iemand van 322 squadron (wat de F-16's levert) dat als de bewolking te laag hangt, de Spitfire vervangen wordt door een F-16.
Dit omdat de Spitfire niet blind mag en kan vliegen.
Ik zag ze oefenen met de spitfire in het midden, Die er dan tussenuit vliegtquote:Op donderdag 9 december 2004 18:45 schreef JoeKurr het volgende:
Ik heb ze vandaag zien oefenen boven Gilze-Rijen.
De F-16's vliegen een Echelon formatie, met de Spitfire als leader.
Geen kans met de auto natuurlijk, je moet gewoon met de trein gaan en op tijd weg.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:07 schreef smash789 het volgende:
Nee, ik ben niet zo bekend in Delft. Ik dacht zelf eraan om langs de A13 te rijden op een secundaire weg, dan rijd je echt heel het stuk langs de A13 en kom je vanzelf in Delft dacht ik, en dan kijken hoe ik daar verder kom. Maar ik ga effe met een kaartje erbij meerdere mogelijkheden bekijken, want dit wil ik voor geen goud missen
De TU-wijk is in zijn geheel afgesloten voor niet genodigden per auto. De Mekelweg is wel open voor voetgangers en fietsers.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:07 schreef smash789 het volgende:
Nee, ik ben niet zo bekend in Delft. Ik dacht zelf eraan om langs de A13 te rijden op een secundaire weg, dan rijd je echt heel het stuk langs de A13 en kom je vanzelf in Delft dacht ik, en dan kijken hoe ik daar verder kom. Maar ik ga effe met een kaartje erbij meerdere mogelijkheden bekijken, want dit wil ik voor geen goud missen
Die mensen bellen toch wel.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
mja niet eens zeker dat het doorgaat, voorspelling is bewolking onder de 400 meter en tja ze mogen niet lager komen anders gaan er mensen bellen... beetje heel erg jammer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |