quote:De Koninklijke Luchtmacht verzorgt zaterdag 11 december, de dag van uitvaart van Prins Bernhard, een vliegend eerbetoon aan de Prins. Als het stoffelijk overschot van de Prins naar de ingang van de Nieuwe Kerk te Delft wordt gedragen, wordt boven de Grote Markt een fly-past in de Missing Man formatie uitgevoerd door drie F-16 jachtvliegtuigen en een Spitfire. Bij overkomst van de Grote Markt draait de Spitfire naar boven weg.
www.luchtmacht.nl
Damnnnnnnnnn dat wil ik echt zoooo graag zien! Best uniek, 3 F16's en een Spitfire samen in formatie. Echt heel bijzonder en ik MOET het gaan zien hehehquote:De Koninklijke Luchtmacht levert een additionele bijdrage door de uitvoering van een fly-past in de missing-man-formatie boven de Markt, voordat het stoffelijk overschot van de Prins de Nieuwe Kerk te Delft wordt binnengedragen.
http://www.koninklijkhuis.nl/
Met de auto kom je delft niet binnenquote:
Zal ff voor je kijken of ik wat kan vinden...quote:Op donderdag 9 december 2004 17:03 schreef smash789 het volgende:
Tot waar in Delft kun je dan ongeveer komen? Ik ben van plan vanuit Rotterdam zover mogelijk in de buurt van Delft te komen om dan het laatste stuk te lopen. Of is misschien de trein *shiver* dan een betere oplossing?
Idd lekker onder de hondenkeuring laag overvliegenquote:Op donderdag 9 december 2004 18:45 schreef JoeKurr het volgende:
Ik heb ze vandaag zien oefenen boven Gilze-Rijen.
De F-16's vliegen een Echelon formatie, met de Spitfire als leader.
Ik hoorde alleen net van iemand van 322 squadron (wat de F-16's levert) dat als de bewolking te laag hangt, de Spitfire vervangen wordt door een F-16.
Dit omdat de Spitfire niet blind mag en kan vliegen.
Ik zag ze oefenen met de spitfire in het midden, Die er dan tussenuit vliegtquote:Op donderdag 9 december 2004 18:45 schreef JoeKurr het volgende:
Ik heb ze vandaag zien oefenen boven Gilze-Rijen.
De F-16's vliegen een Echelon formatie, met de Spitfire als leader.
Geen kans met de auto natuurlijk, je moet gewoon met de trein gaan en op tijd weg.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:07 schreef smash789 het volgende:
Nee, ik ben niet zo bekend in Delft. Ik dacht zelf eraan om langs de A13 te rijden op een secundaire weg, dan rijd je echt heel het stuk langs de A13 en kom je vanzelf in Delft dacht ik, en dan kijken hoe ik daar verder kom. Maar ik ga effe met een kaartje erbij meerdere mogelijkheden bekijken, want dit wil ik voor geen goud missen
De TU-wijk is in zijn geheel afgesloten voor niet genodigden per auto. De Mekelweg is wel open voor voetgangers en fietsers.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:07 schreef smash789 het volgende:
Nee, ik ben niet zo bekend in Delft. Ik dacht zelf eraan om langs de A13 te rijden op een secundaire weg, dan rijd je echt heel het stuk langs de A13 en kom je vanzelf in Delft dacht ik, en dan kijken hoe ik daar verder kom. Maar ik ga effe met een kaartje erbij meerdere mogelijkheden bekijken, want dit wil ik voor geen goud missen
Die mensen bellen toch wel.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
mja niet eens zeker dat het doorgaat, voorspelling is bewolking onder de 400 meter en tja ze mogen niet lager komen anders gaan er mensen bellen... beetje heel erg jammer!
Een spitfire kan genoeg snelheid maken om fatsoenlijk in formatie te vliegen met een F-16.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:16 schreef Skinkie het volgende:
Houdt die Spitfire die F16's ooit bij... of hebben ze er ook een straal motor op 'gemod'
Ik heb daarover een mailtje gehad van de TU.quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:06 schreef smash789 het volgende:
Pleur op met de mensen die dan gaan bellen! Stelletje kansloze boomknuffelaars!
JohnnyKnoxville, hoe weet jij precies wat er open en afgesloten is? Is er een website over? Of staan er nu al borden in Delft die dit aangeven? Want dan ga ik vandaag alvast effe kijken tot waar ik kan komen vanuit Rotterdam.
nah.. Messerschmitt BF-109quote:Op donderdag 9 december 2004 22:30 schreef Alcyone het volgende:
Ik had liever een Nakajima Ki-84 en een Focke Wulf 190A8 gezien, maar ja das niet politiek correct he.
Of tenminste de Yak 3 (beste WO2 jager).
Altijd maar die Spitfire verafgoden. Zo bijzonder was die ook weer niet.
Ik blijf lekker thuis
Leuk ding, maar na 1943 was de competitie verder. FW190D9 in het eigen kamp, LA5FN/LA7 en Yak3 bij de russen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
nah.. Messerschmitt BF-109![]()
![]()
[afbeelding]
Hoe lager hoe beter juist. Ik wil mijn haren laten wapperen in de uitlaatgassen van de F16's.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:16 schreef JoeKurr het volgende:
Die mensen bellen toch wel.
Er komen F-16's over, dat geeft geluid, dus geluids overlast en "ze vliegen hier altijd veel te laag"
Gewoon negeren, of eerst ff iemand stekkers laten trekken voor de flyby.
Over een half uur zou men de beslissing nemenquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:25 schreef Steijn het volgende:
Gaat het wel allemaal door met die lage bewolking? Ik hoop het wel.
Hmmm, ik zie net in het luchtvaartweerbericht dat de bewolking op 500 meter of lager zit. Ik denk niet dat ze vliegen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:32 schreef ondeugend het volgende:
Over een half uur zou men de beslissing nemen
Ze hebben een prima power to weight ratio, klimmen snel en hebben een hoge top. Daarnaast zijn ze erg goed in rondjes draaien.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:10 schreef Party_P het volgende:
spitfires zijn heilig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |