quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Heerlijk lily, zo te horen heb je er zin in![]()
Vorige week zaterdagnacht had ik ook zo'n ENORME kramp in m'n buik (dat was nog wel tien graadjes erger dan gisteravond) maar dat was linksonderin...en het duurde écht ongeveer twintig minuten voordat het weg was gezakt. Het zakte langzaam weg, net als bij een wee, maar ik dacht minstens dat ik een maagbloeding had of zo...weet ik veel...écht raar hoor!quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:04 schreef texelonia het volgende:
Hmm vaag. Ik nam aan dat het niet echt iets met de zwangerschap te maken had als in voorweeën of wat dan ook, omdat de vorige keren dat er wat gebeurde in m'n buik, was dat juist onderin m'n buik. Maar kan het verder ook helemaal niet plaatsen die pijn nee.
En ben vandaag precies 37 weken ja
misschien als je het andersom had gedaan dat dat duidelijker was geweest jonnetje.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:34 schreef Jonnetje het volgende:
Wauw nog geen nieuws over AnnieB vandaag???
Ik weet niet of ze nu nog zin hebben maar:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet heel erg duidelijk te zien..![]()
Oja, zou iemand mijn uitgerekende datum naar 18 juni willen veranderen?
Ja bij mij deed het ook echt heel erg pijn. Micha stond er een beetje hulpeloos bij te kijken, zei dat ik misschien rechtop moest zitten, maar ik kon me echt amper bewegen! Dan werd het nog erger. Ik hoopte al heel erg dat weeën dus echt niet zo zouden voelen, want dat zou ik nooit trekkenquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:14 schreef Suzanna het volgende:
Vorige week zaterdagnacht had ik ook zo'n ENORME kramp in m'n buik (dat was nog wel tien graadjes erger dan gisteravond) maar dat was linksonderin...en het duurde écht ongeveer twintig minuten voordat het weg was gezakt. Het zakte langzaam weg, net als bij een wee, maar ik dacht minstens dat ik een maagbloeding had of zo...weet ik veel...écht raar hoor!
Het gaat redelijk goed. Het is lang niet meer zo pijnlijk als voorheen dus wel te doen...quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:20 schreef bixister het volgende:
hoe is het met de ischias-klachten?
Die ligt lekker te genieten van haar babietje en is ons gewoon helemaal vergetenquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:51 schreef heavenswoman het volgende:
* Karin maakt zich ietsiepietsie zorgen
ik zou bijna zeggen: zoals het hoortquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:58 schreef Karin het volgende:
Die ligt lekker te genieten van haar babietje en is ons gewoon helemaal vergeten
Heb ooit als tip meegekregen om een stukje zeep onder je matras te leggen of het waar is weet ik niet zelf nl niet geprobeerd en natuurlijk een kussen onder je benen zodat ze wat hoger liggenquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:13 schreef Luisa het volgende:
Hier gaat alles trouwens wel goed. Heb nu alleen sinds de afgelopen paar dagen dat ik 's morgens wakker wordt met kramp in me kuiten. Best wel irritant, maar ja..haha Kwaaltjes horen erbij, hoewel ik er steeds meer kwaaltjes erbij krijg....
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:42 schreef Rottdog het volgende:
Lily wat ga jij je vervelenvanaf donderdag
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:42 schreef Rottdog het volgende:
Martinke al gewassen, gesopt en gestreken
Ja, en en en wat zat erin???????????quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:34 schreef Githa het volgende:
Mijn schoonmoeder kwam net op bezoek en had een hele tas met kado's bij zichnatuurlijk alles direct open gescheurd
![]()
twee rompertjes ( nummer 40 en 41 geloof ikquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en en en wat zat erin???????????
githa, het is niet zozeer een bewuste keus om het rustig aan te doen, wij gaan gewoon niet zo snel.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:34 schreef Githa het volgende:
Bix , groot gelijk dat je het rustig aan doet wat het kamertje betreft ....wel een mega mooi bedje hoor *jaloers is *heb je niet het verlangen om al weg te kunnen dromen in het kamertje ? of is dat minder bij een tweede ?
zou goed kunnen natuurlijk
ohwja ...tjah Piet moet natuurlijk ook niet het idee krijgen dat zijn kamertje ingepikt wordt. Ik merk ook dat we niet zo snel gaan als ik zou willen....het gaat gewoon allemaal wat langzamer.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:25 schreef bixister het volgende:
[..]
githa, het is niet zozeer een bewuste keus om het rustig aan te doen, wij gaan gewoon niet zo snel.en de kamer van de baby is in principe al af, want dat is Piets huidige kamer, maar Piet gaat dus doorschuiven naar een grotere kamer en dat wil ik het liefst zo snel mogelijk geregeld hebben anders heeft hij misschien te weinig tijd om aan die nieuwe kamer te wennen voor de baby er is. maar daar moeten we dus nog best veel aan doen. naja. we zien wel. ik hoop voor jou dat jullie meubeltjes snel komen!
Heavenswoman, daar had ik me ook zo op verheugd maar ik krijg bijna nietsquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:59 schreef heavenswoman het volgende:
dat lijkt me nou zowww leuk aan zwanger zijn, al die leuke kleine lieve cadeautjes die je dan krijgt en die je elke keer uit mag pakken.....
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:22 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Heavenswoman, daar had ik me ook zo op verheugd maar ik krijg bijna nietsZielig he
Ja gaaf hequote:Op woensdag 1 december 2004 08:21 schreef Rewimo het volgende:
Wat een leuke dingen krijg je allemaal, Tex
Dat was ikquote:Op woensdag 1 december 2004 10:09 schreef Martineke het volgende:
goedemorgen
weet niet meer wie het vroeg, ik geloof Githame verlof bevalt tot nu toe wel hoor, ik hou me beetje bezig met fotoboeken inplakken (zijn er 4), zo heb ik wat te doen, vriendlief helemaal blij dat fotoos worden ingeplakt
niet meer als wat je al doet, omdraaien naar je andere heupquote:ik heb vann8 echt niet fijn geslapenwe slapen in de woonkamer aangezien ze nog bezig zijn op de slaapkamer,gang,hal en badkamer (vandaag laatste dag geloof ik), maar beneden slaapt niet zo fijn als boven, kheb tegenwoordig een vriendje die om half 6 al wakker ligt en niet meer kan slapen
onbewuste spanningen misschien?? en verder heb ik als ik wakker word standaard een zere buik
ben er al achter dat dat echt eraan ligt dat ik moet plassen, daarna trekt het weg nml
en ik slaap op me linkerzij altijd, word nu al 2 dagen wakker vd pijn in me linkerheup
dan draai ik om en ga op de rechterkant liggen (na buik aangespannen te hebben met omdraaien wat ook alweer zeer doet), en dan word ik ook weer wakker vd pijn in me rechterheup
volgens mij word ik te zwaar of zo voor me heupen, of iemand een andere suggestie?
quote:en dan heb ik nog niet verteld dat ik gedroomd heb dat ik werd onderdrukt door een chinese lilliputter, en ik me niet liet onderdrukken want dat zit niet in mijn karakter, dus vette ruzie. en dan ook nog eens dat vriendlief naar een prostituee ging en ik het nog goed vond ook![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:11 schreef heavenswoman het volgende:
AnnieB al langsgewaaid ergens??
Het valt mij ook behoorlijk tegen die afstandelijkheid , maar hoe heb ik ook ooit kunnen denken dat ze wel die intesse zou hebben voor d'r kleinkind?quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:58 schreef Ladybos het volgende:
Xanthe jammer is dat he als ze niet meeleven, juist de zwangerschap van haar dochter zou toch een hele bijzondere periode moeten zijn.
Inderdaad verstandelijk hechten maar niet met je hart.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:52 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Echter wat ik nu heb met Jolie, dat betekent zoveel. Het betekent dat houden van bestaat, dat ik er alles aan zal doen om haar gelukkig te maken. Dat ze niet dezelfde problemen zal krijgen, dat ze zal weten wat het is om lief te hebben en om geliefd te zijn. Dat mijn eigen bestaan niet meer ontkent wordt. Dat zal bij jou ook komen. Echt waar![]()
Ik zal straks even uitgebreider reageren op je, ik weet hoe het is om je zo te voelen. Ik ga nu ff Jolie eten geven en daarna de stad in (Sint...) maar ik kom er daarna nog even op terug. Want echt het is onnodige angst, het zit in je!quote:Op woensdag 1 december 2004 12:04 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Inderdaad verstandelijk hechten maar niet met je hart.
Bij de quote brak ik even helemaal.
Soms ben ik zo bang , zo bang dat ik net zoals mijn moeder ben.
Dat als onze gup er is de geschiedenis zich gaat herhalen , dat het me zo tegen gaat vallen dat ouderschap en dat ik het niet waard ben om een kind te mogen opvoeden.
Dat ik mijn kind dezelfde pijn zal bezorgen als die ik heb gekend.
Aan de andere kant weet ik hoe het niet moet en wil ik er alles aan doen om het naar eer en geweten goed te doen , anders te doen.
Inderdaad lief te hebben en duidelijk maken hoe welkom hij/zij is.
Xanthe, ik herken dat gevoel zo goedquote:Op woensdag 1 december 2004 12:04 schreef Xanthe het volgende:
Soms ben ik zo bang , zo bang dat ik net zoals mijn moeder ben.
Ja begreep m nog hahaha , zo reageerde ik ook...quote:Op woensdag 1 december 2004 12:29 schreef kozakken het volgende:
sorry Xanthe, bedoelde eigenlijk gewoon je schoonouders. (dus dan opa en oma van je ukkepuk)
snap je 'm nog?![]()
trekt zich nu maar even terug![]()
Thanx, maar morgen ben ik net de hele dag weg..quote:Op woensdag 1 december 2004 08:55 schreef Anitra het volgende:
tex, morgen moet ik in Utrecht zijn, bij het gak, ik kan dan eventueel wel de doos meenemen
Ik heb de laatste tijd ook overal pijn als ik wakker word. Niet perse m'n heupen, maar ook m'n rug bijvoorbeeld. Als ik een tijdje uit bed ben gaat het vrij snel weer over. Maar ja, om nou midden in de nacht uit bed te gaan is ook weer zowat hequote:Op woensdag 1 december 2004 10:09 schreef Martineke het volgende:
dat was mijn verhaal
Ja nu nog maar ruim 2 uur wachten voor het volgende pakjequote:Op woensdag 1 december 2004 10:17 schreef Githa het volgende:
Tex, ]
ohw, gelukkig heeft die vriend niks ernstig![]()
11.00 u is idd knap texmaaruh het is natuurlijk wel zo, hoe langer je wacht hoe korter het duurt voor het volgende pakje open mag
![]()
Spijkerjasjes met een bodywarmer zijn zoooooo stoer![]()
Ik heb vorige week van mijn zus een bomberjack gehad met zo'n muts en alles ernaan![]()
![]()
Dat mag je zeker toevoegen, want zo ongewoon als het allemaal lijkt is het heel gewoon!quote:Op woensdag 1 december 2004 15:31 schreef kozakken het volgende:
Lieve Luchtbel.Je omschrijft het zo mooi.
voor jou en Jolie.
Mag ik daar als "gewone mama met veel gewoner verleden" nog iets aan toevoegen vanuit mijn perspectief:
Ik heb ook heel veel twijfels gehad gedurende mijn zwangerschap. Kan ik wel... Wil ik wel... durf ik wel... Kan ik ons kindje wel opvoeden? Ben ik wel goed genoeg voor deze uk? breek ik niet onder de spanning?
Maar zo'n kleintje houdt van je vanaf het moment dat het er is. Je hoeft alleen nog maar verder in te vullen hoe je wilt dat je bent. (lukt niet altijd, maar je hebt je eigen leidraad gesteld)
Slippers; zijn de douches in het ziekenhuis zo vies dan?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:38 schreef Luchtbel het volgende:
Tex, kraamverband en luiers hebben ze daar. Neem wel 2 setjes mee voor de baby, je weet nooit. Fototoestel met extra batterijen enzo. Iets om te lezen, muntgeld voor de automaten, iets met veel suiker! En euhm een hydrofiel handdoek ofzo, ik vond dat een stuk fijner om daaronder mee af te drogen lalala dan met een handdoek met pluisjes van het ziekenhuis. Tis toch een open wond lalala. Slippers voor onder de douche. Telefoonnummers van iedereen (soms kan je je die dingen ineens niet meer voor de geest halen)
Ik zou ze gewoon meenemen, ik heb het hele ziekenhuis nog doorgelopen... en de douche vond ik ook niet zo blote voeten geschikt. Ik mocht geen telefoon aan maar heb het wle gedaan soms hoor, maar schrijf maar beter op, is ook handiger mocht er wat gebeuren als iemand anders moet bellen!quote:Op woensdag 1 december 2004 15:44 schreef texelonia het volgende:
[..]
Slippers; zijn de douches in het ziekenhuis zo vies dan?![]()
Voor telefoonnummers wou ik gewoon mn telefoon meenemen eigenlijk. Of mag je die al niet eens aan hebben om een nummer op te zoeken?
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:35 schreef Githa het volgende:
ik werk met pubers en vanmiddag vroeg er een heel serieus of dat nu zwaar is zo'n buik![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:37 schreef Martineke het volgende:
[..]
en wat zei je terug? neuh zo licht als een veertje
Kan ik me voorstellen! Alsof het wachten niet al vervelend genoeg was...quote:Op donderdag 2 december 2004 10:45 schreef Suzanna het volgende:
Texelonia: ik heb juist nu al cadeautjes gekregen die ik nog NIET mag uitpakken, maar pas als de baby er is ! Is dat even frustrerend!
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:02 schreef Suzanna het volgende:
kozakken...wat zijn tiendagenpakketten?klinkt leuk...maar wat is het?
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:10 schreef Suzanna het volgende:
Wat klinkt dat leuk!! Ik ben jaloers!!!Nee hoor...ik krijg ook heel veel cadeautjes...maar heb niet zo'n 'rijke' familie dus een hele MAND met cadeautjes...ik denk het niet...
Wel een leuk idee voor een goede vriendin van me die zwanger is van haar eerste kindje. Die moet nog een tijd, dus ik heb genoeg tijd om iets te bedenken
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:08 schreef Suzanna het volgende:
Jullie hebben gelijk dat er gewoon kleine cadeautjes in kunnen...ik weet ook niet waarom ik gelijk dacht aan 'groot' ofzo!
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:10 schreef Githa het volgende:
dus nu officieel met verlof Lily...
Kun je het setje niet even spammen ? *nieuwsgierig is*
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:10 schreef Githa het volgende:
....en de spieren tussen mijn benen zal ik maar zeggen. Soms kan ik ineens ook niet meer rechtop gaan zitten, net of er iets in de weg zit en dat voelt dan onder bij mijn schaambeen zo'n beetje, erg pijnlijk.....ook allemaal normaal?
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:14 schreef lily het volgende:
[..]
Ik zit nog op mijn werk
[..]
Ik heb hetzelfde....pijn in lies/schaambeen...
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:17 schreef Suzanna het volgende:
Githa - dat voel ik nou ook precies...niet goed uit te leggen op welke plek je het voelt ... maar wat jij beschrijft komt overeen met wat ik voel!
Ik denk dat het gewoon de laatste loodjes zijn....ik heb dat al een aantal weken (hoeveel weken ben jij nu?)
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:36 schreef Suzanna het volgende:
Githa: heftig hoor, zoveel blijven werken...ik bewonder je erom maar moet er zelf niet aan denken. Al denk ik dat ik er misschien anders over zou denken als ik al een leuke baan had...leuk dat je zoveel mensen hebt die willen helpen!
Dat dacht ik ook altijd, dat ik wel zou willen blijven werken. Misschien iets minder dan fulltime, maar wel blijven werken. Nu zou ik liever thuisblijven als dat mogelijk was...quote:Op donderdag 2 december 2004 15:29 schreef Smirre het volgende:
Ik dacht altijd heel stoerdat ik graag zou willen werken,
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:54 schreef E.T. het volgende:
snakelady, 2 dagen werken en bv is hartstikke goed te combineren hoor!
Ik heb 't zelf ook een half jaar gedaanIn het begin was Saskia ook niet dol op de fles, maar gewoon stug vol blijven houden met proberen en voor ze naar het kdv dronk ze er wel uit
![]()
Tijdens m'n werk kolfde ik af en dat kreeg zij dan de volgende keer op het kdv.
Er zijn iig genoeg tips, regeltjes en wetten die 't allemaal makkelijker maken
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is fijn om te lezen, hopenlijk gaat het hier ook lukken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:33 schreef texelonia het volgende:
* cadeaumeldplicht voor Githa:
Glow in the dark figuurtjes
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:42 schreef Rottdog het volgende:
Die urine is om te kijken of er ook eiwitten inzitten dit omdat je vaak hoofdpijn hebt.
Ben nu beetje gaar, zal morgen wel ff kijken of ik fotootje kan makenquote:Op donderdag 2 december 2004 21:08 schreef Githa het volgende:
[..]
Tex,
klinkt stoerkun je ze niet een keer spammen ? ..... ik ben nieuwsgierig
![]()
Net bij de keuring geweest en alles was eigenlijk wel in orde... bloeddruk 150/75 wat hoger als normaal maar de onderdruk laag dus wel in orde. Moest wel urine inleveren vanwege de harde buiken en de continue hoofdpijnzal wel uit voorzorg zijn ijzer 7.5 en suiker ??? ook goed
![]()
Kleintje lag nog steeds in dezelfde houding dus ik denk niet dat dat nog gaat veranderen![]()
Wederom 3 kg erbij jippieze wees me er nog op dat het best snel ging qua kilo's, maakte haar niet uit maar dat ik wel wist dat, hoe meer erbij kwam, hoe moeilijker het er af gaat na de bevalling
wees niet bang ik ben op de hoogte
Eiwitten konden duiden op zwangerschapsvergiftiging toch? Kweenie of hoofdpijn daar ook een verschijnsel van is, maar anders daarom misschien?quote:Op donderdag 2 december 2004 22:45 schreef Githa het volgende:
[..]
en waar dienen die eiwitten dan voor![]()
en vaak heb ik het niet, enkel vanaf deze week maar als er iets niet goed is hoor ik dat vast vanzelf![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:53 schreef Againzender het volgende:
Dit is kennelijk het topic in FOK! waar ik kan melden dat mijn uitgerekende vaderschap op 2 april 2005 begint?
Ik heb OUD een beetje genegeerd, hoewel ik wel eens heb meegelezen bij het 'wachten op het tweede streepje' topic.
Maar na anderhalf jaar proberen is het tijdens de vakantie opeens gelukt, en zit er een vrolijk trappelende baby in mijn vrouws buik
Door het resetten van allerlei instellingen op het forum staat OUD weer in mijn active topics, ik laat hem er maar even in staan
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:39 schreef Martineke het volgende:
je zei net toch al dat je weinig tot niet snoept, dan zal dat wel niet hoor.
bij mij zei ze het nadrukkelijk omdat ik ook echt snoepen veel eet (maar dat deed ik eerst ook al), was 5 kg aangekomen in 3 weken tijd
en je houd ook nog eens vocht vast zeg je, helpt ook al aardig mee met de kiloos helaas.
maak je niet druk, jouw kindje krijgt geen hypoen de mijnes ook nie
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:43 schreef Githa het volgende:
met onze hummeltjes komt het helemaal goed martineke![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:52 schreef Suzanna het volgende:
En als het een troost is...als je dun bent heb je meer kans om in verhouding meer kilo's aan te komen dan als je al wat extra vet opgeslagen hebt (wat bij mij dus écht wel zo is!) !!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:52 schreef Suzanna het volgende:
BTW: nog gefeliciteerd, Againzender en mevrouw Againzender! Leuk dat je het komt melden...nu moeten we natuurlijk de uitrekendatum nog weten, dan staat-ie er straks bij in het rijtje!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
2 april, had ik al gemeld geloof ik
3 april zou wel leuk zijn, dan is de geboortedatum 3-4-5
Mij vrouw was erg ongerust vannacht. De baby schopte niet meer, terwijl het tot nu toe een erg drukke baby is. Maar net voor ik weg ging vanmorgen draaide hij/zij zich om en deelde gelijk een rotschop uitDus ik denk dat het wel goed gaat allemaal
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:57 schreef Martineke het volgende:
[..]ik ben er zo 1 die ook al overgewicht had (20 kg ong) en nu dus 17 erbij, maakt heel veel!!
maar ik maak me er niet (meer) druk om, ik vind het allemaal wel best, en het komt vanzelf wel goed.
maar ik moet wel eerlijk toegeven, ik was vd week bezig met fotoboek inplakken van allerlei housefeestjes waar ik geweest ben, stiekum stak het toch wel dat ik daar zo slank was (en toen vond ik me ook dik) en die kleren niet meer aankan die in me kast hangen
maar goed, wie weet ooit hoe slank ik wel niet word
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:07 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Sorry, had ik niet gezien!!
Inderdaad leuke geboortedatum....maar ja, daar valt natuurlijk geen peil op te trekken wanneer de baby komt, die zijn niet te vertrouwen wat dat betreft ...![]()
Ik heb me ook vaker zorgen gemaakt over de baby...die was dan bijvoorbeeld een dag rustig en de volgende dag weer super-irritant-druk...dus wie weet hebben ze soms een slaapritme om de dag, weet jij veel...
Maar als je je écht zorgen maakt, gewoon naar de verloskundige bellen, dan kun je even controleren of het hartje goed klopt! En dan ben je weer helemaal gerustgesteld.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had ook al gezegd dat ze anders maar even moest bellen. De verloskundigenpraktijk zit hier ook nog eens bijna om de hoek. Maar twee weken geleden was er ook zo'n moment, en de volgende dag bij de standaardcontrole bleek alles prima in orde.
En het zal mij niets verbazen als er op dit moment weer vrolijk getrappeld wordt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:58 schreef texelonia het volgende:
Ik was helemaal vergeten Againzender te feliciterenAgainzender en vrouwtje gefeliciteerd!
![]()
Ik voel me alweer wat beterDouche heeft geholpen. Geen hoofdpijn meer en ben ook niet meer zo stijf enzow. Verder maar rustig aan doen vandaag. Moet toch nog Sinterklaasgedichten schrijven
Me toenstraks ook nog even weer gewogen en zit nu op de 13 kiloNiet mega veel op zich, maar had toch gehoopt op minder. Maar jah, straks als ik weer werk, sport en met de borstvoeding gaat het er gewoon allemaal weer af heb ik besloten. En met een baby sjouwen verbrand je vast ook veel calorieën
ja precies. die stress, ik heb er zelf gewoon een k*tgevoel over, misschien ben ik te makkelijk of zo, maar ik heb zoiets van "als kleintje zo ligt dan ligt ie zo en het zij zo" ik vind het geen fijn idee anyway dat gedraai en doen, dinsdag om 11 uur heb ik overigens die echo op de poliquote:Op vrijdag 3 december 2004 13:41 schreef Githa het volgende:
ik hoop dat het kleintje uit zichzelf nog draait en anders kan ik me voorstellen dat jullie samen willen bekijken of al die stress tijdens de poging om te draaien het allemaal wel waard is.
Wanneer heb je die echo ?
quote:Anitra - vrijdag 3 december 2004 @ 13:44
Danyel is still in my prayers
Martineke, ik had ook een stuit/dwarsligging en bij mij wouden ze ook rpoberen te draaien. Ik heb dit zelf tegen gehouden, want ik zag dat echt niet zitten. Achteraf bleek ook dat Djulian niet gedraaid had kunnen worden. Ik hoop voor jou dat de kleine stiekem omdraait. En dat je de keuze maakt waar JIJ je lekker bij voelt
Als het voor jou (jullie) niet goed voelt, moet je het gewoon niet doen, hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:17 schreef Martineke het volgende:
ik zal eerst maar eens die echo afwachten en kijken wat daaruit komt.
hormonen rare dingen, zit me nu al kwaad te maken eik bij het idee dat beeb "onrecht" aangedaan word door te willen draaien, zo voelt het for me dan.
tnx allemaal
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:12 schreef Martineke het volgende:
[..]
ja precies. die stress, ik heb er zelf gewoon een k*tgevoel over, misschien ben ik te makkelijk of zo, maar ik heb zoiets van "als kleintje zo ligt dan ligt ie zo en het zij zo" ik vind het geen fijn idee anyway dat gedraai en doen, dinsdag om 11 uur heb ik overigens die echo op de poli
[..]
zoudenm ze gelijk dinsdag al proberen te draaien?? nee toch, kennuh ze toch niet maken of wel? tot nu toe heb ik er gewoon een k*tgevoel over zoals ik net al zei, ik zal het straks eens met vriendlief bespreken, kijken wat hij zegt. ik denk persoonlijk dat hij er niks voor voelt eik als hij leest hoe dat draaien gaat om dat te doen. mijn gevoel zegt tot nu toe dat ik moet gaan voor een ks, kan mij het schelen dat ik een langere herstelperiode heb en een litteken op me buik ergens, me kindje komt er gezond en wel uit![]()
neemt niet weg dat je toch blijft twijfelen hoe of wat
Het waren inderdaad kleertjesquote:Op vrijdag 3 december 2004 17:14 schreef Suzanna het volgende:
Ben benieuwd Texelonia...Hoeveel cadeautjes krijg je eigenlijk nog? het lijkt maar niet op te houden!!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:05 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nee het draaien gebeurt meestal niet gelijk, ze kijken eerst en dan bespreken ze het 1 en ander en dan kan jij thuis nog ff nadenken en bespreken met je vriend wat jullie willen. Ik heb gelijk gezegd dat ik het draaien niet wil omdat mijn gevoel dat zei en mijn gevoel gaf ook duidelijk aan dat ik me niet moest laten om kletsen. Ik ben dus op het standpunt gebeleven, waar mijn gyn trouwens alle begrip voor had en toen mocht ik een afspraak gaan maken voor de ks. Dus doe wat je gevoel zegt!!!!
Toen ik 18 weken was zei de verloskundige dat ik pas over zo'n 10 weken de baby elke moest voelen. Dus dat zou dan ongeveer vanaf 28 weken zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:07 schreef poemojn het volgende:
Againzender, gefeliciteerd!
Als je vrouw zich ongerust voelt omdat ze de baby niet voelt bewegen: gewoon rustig op bed gaan liggen, vaak schoppen ze dan wel. Er was een termijn in weken waarop je hem/haar elke dag even zou moeten voelen, misschien weet iemand hier wanneer dat precies is? Ik ben het vergetente lang gelden
.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 02:24 schreef Xanthe het volgende:
Jeroen heeft op internet al lopen zoeken naar wat er te doen is in Groningen waar we een handdoek voor nodig hebben , hahahaahaa...
En dan nog beweren dat ie niet nieuwsgierig is![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 02:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En, heeft 'ie het al kunnen vinden ??
quote:Op zaterdag 4 december 2004 08:31 schreef heavenswoman het volgende:
veel plzier xanthe!!! geniet er daampjes maar van. Leuke verassing voor 'm
Ik heb er nog niet echt over nagedacht eigenlijk. Micha is wel bekend met Fok dus kan wel een bericht plaatsen bijvoorbeeld. Denk alleen niet dat dat 1,5 sec. na de bevalling isquote:Op zaterdag 4 december 2004 11:38 schreef LadyS het volgende:
voor alle op springen staande dames: hebben jullie al geregeld dat we binnen anderhalve sec. na de geboorte op de hoogte gesteld zijn?
* texelonia stelt mobiel ter beschikking voor het ontvangen van smsjes en ik kan ook fotootjes erop ontvangen
Knorretje de tweede . . .quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:51 schreef texelonia het volgende:
Ik heb er nog niet echt over nagedacht eigenlijk. Micha is wel bekend met Fok dus kan wel een bericht plaatsen bijvoorbeeld. Denk alleen niet dat dat 1,5 sec. na de bevalling is![]()
En dan mogen jullie alleen het geslachtweten en dat moeder en kind gezond zijn enzow
De naam en een fotootje zou ik liever zelf bekend maken denk ik
![]()
Ook als ie hoort dat de kleine nu al heel veel trekjes van mij heeft?quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:18 schreef easy-going het volgende:
Ik liet de echo net aan Leo zien en volgens hem wordt het een ventje
Wat mooi Xanthe
Award?quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:22 schreef Ladybos het volgende:
Xanthe krijgt een meisjePrachtige echo Xanthe, daar gaat m'n onofficiële award
![]()
Nou, dan ga ik maar. Succes en doe me één plezier, maak er geen 48 uurs thriller van zoals Luchtbel dat deed, denk niet meer dat ik dat ook kan trekken . . .quote:Op zondag 5 december 2004 02:45 schreef Suzanna het volgende:
Nou, hup naar je nest dan! Heb m'n man ook al naar bed gestuurd![]()
Nou, dan ziet het er naar uit dat je vandaag een heel speciaal kadootje krijgt van de Sintquote:Op zondag 5 december 2004 02:48 schreef Suzanna het volgende:
vanaf één uur heb ik deze weeën, om de 2-3 minuten en ze duren 30 seconden tot 45 sec.
ze zeggen dat ik een uur lang (dat heb ik) weeën moet hebben óm de 5 minuten (die zijn bij mij om de 2-3 minuten) van 1 minuut lang (bij mij 30 sec)quote:Op zondag 5 december 2004 02:54 schreef Neva het volgende:
ik wete niet wat precies de tijds meting moet zijn tussen de wee-en..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |