Ik heb er nog niet echt over nagedacht eigenlijk. Micha is wel bekend met Fok dus kan wel een bericht plaatsen bijvoorbeeld. Denk alleen niet dat dat 1,5 sec. na de bevalling isquote:Op zaterdag 4 december 2004 11:38 schreef LadyS het volgende:
voor alle op springen staande dames: hebben jullie al geregeld dat we binnen anderhalve sec. na de geboorte op de hoogte gesteld zijn?
* texelonia stelt mobiel ter beschikking voor het ontvangen van smsjes en ik kan ook fotootjes erop ontvangen
Knorretje de tweede . . .quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:51 schreef texelonia het volgende:
Ik heb er nog niet echt over nagedacht eigenlijk. Micha is wel bekend met Fok dus kan wel een bericht plaatsen bijvoorbeeld. Denk alleen niet dat dat 1,5 sec. na de bevalling is![]()
En dan mogen jullie alleen het geslachtweten en dat moeder en kind gezond zijn enzow
De naam en een fotootje zou ik liever zelf bekend maken denk ik
![]()
Ook als ie hoort dat de kleine nu al heel veel trekjes van mij heeft?quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:18 schreef easy-going het volgende:
Ik liet de echo net aan Leo zien en volgens hem wordt het een ventje
Wat mooi Xanthe
Award?quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:22 schreef Ladybos het volgende:
Xanthe krijgt een meisjePrachtige echo Xanthe, daar gaat m'n onofficiële award
![]()
Nou, dan ga ik maar. Succes en doe me één plezier, maak er geen 48 uurs thriller van zoals Luchtbel dat deed, denk niet meer dat ik dat ook kan trekken . . .quote:Op zondag 5 december 2004 02:45 schreef Suzanna het volgende:
Nou, hup naar je nest dan! Heb m'n man ook al naar bed gestuurd![]()
Nou, dan ziet het er naar uit dat je vandaag een heel speciaal kadootje krijgt van de Sintquote:Op zondag 5 december 2004 02:48 schreef Suzanna het volgende:
vanaf één uur heb ik deze weeën, om de 2-3 minuten en ze duren 30 seconden tot 45 sec.
ze zeggen dat ik een uur lang (dat heb ik) weeën moet hebben óm de 5 minuten (die zijn bij mij om de 2-3 minuten) van 1 minuut lang (bij mij 30 sec)quote:Op zondag 5 december 2004 02:54 schreef Neva het volgende:
ik wete niet wat precies de tijds meting moet zijn tussen de wee-en..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |