quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:52 schreef Suzanna het volgende:
En als het een troost is...als je dun bent heb je meer kans om in verhouding meer kilo's aan te komen dan als je al wat extra vet opgeslagen hebt (wat bij mij dus écht wel zo is!) !!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:52 schreef Suzanna het volgende:
BTW: nog gefeliciteerd, Againzender en mevrouw Againzender! Leuk dat je het komt melden...nu moeten we natuurlijk de uitrekendatum nog weten, dan staat-ie er straks bij in het rijtje!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
2 april, had ik al gemeld geloof ik
3 april zou wel leuk zijn, dan is de geboortedatum 3-4-5
Mij vrouw was erg ongerust vannacht. De baby schopte niet meer, terwijl het tot nu toe een erg drukke baby is. Maar net voor ik weg ging vanmorgen draaide hij/zij zich om en deelde gelijk een rotschop uitDus ik denk dat het wel goed gaat allemaal
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:57 schreef Martineke het volgende:
[..]ik ben er zo 1 die ook al overgewicht had (20 kg ong) en nu dus 17 erbij, maakt heel veel!!
maar ik maak me er niet (meer) druk om, ik vind het allemaal wel best, en het komt vanzelf wel goed.
maar ik moet wel eerlijk toegeven, ik was vd week bezig met fotoboek inplakken van allerlei housefeestjes waar ik geweest ben, stiekum stak het toch wel dat ik daar zo slank was (en toen vond ik me ook dik) en die kleren niet meer aankan die in me kast hangen
maar goed, wie weet ooit hoe slank ik wel niet word
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:07 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Sorry, had ik niet gezien!!
Inderdaad leuke geboortedatum....maar ja, daar valt natuurlijk geen peil op te trekken wanneer de baby komt, die zijn niet te vertrouwen wat dat betreft ...![]()
Ik heb me ook vaker zorgen gemaakt over de baby...die was dan bijvoorbeeld een dag rustig en de volgende dag weer super-irritant-druk...dus wie weet hebben ze soms een slaapritme om de dag, weet jij veel...
Maar als je je écht zorgen maakt, gewoon naar de verloskundige bellen, dan kun je even controleren of het hartje goed klopt! En dan ben je weer helemaal gerustgesteld.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had ook al gezegd dat ze anders maar even moest bellen. De verloskundigenpraktijk zit hier ook nog eens bijna om de hoek. Maar twee weken geleden was er ook zo'n moment, en de volgende dag bij de standaardcontrole bleek alles prima in orde.
En het zal mij niets verbazen als er op dit moment weer vrolijk getrappeld wordt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:58 schreef texelonia het volgende:
Ik was helemaal vergeten Againzender te feliciterenAgainzender en vrouwtje gefeliciteerd!
![]()
Ik voel me alweer wat beterDouche heeft geholpen. Geen hoofdpijn meer en ben ook niet meer zo stijf enzow. Verder maar rustig aan doen vandaag. Moet toch nog Sinterklaasgedichten schrijven
Me toenstraks ook nog even weer gewogen en zit nu op de 13 kiloNiet mega veel op zich, maar had toch gehoopt op minder. Maar jah, straks als ik weer werk, sport en met de borstvoeding gaat het er gewoon allemaal weer af heb ik besloten. En met een baby sjouwen verbrand je vast ook veel calorieën
ja precies. die stress, ik heb er zelf gewoon een k*tgevoel over, misschien ben ik te makkelijk of zo, maar ik heb zoiets van "als kleintje zo ligt dan ligt ie zo en het zij zo" ik vind het geen fijn idee anyway dat gedraai en doen, dinsdag om 11 uur heb ik overigens die echo op de poliquote:Op vrijdag 3 december 2004 13:41 schreef Githa het volgende:
ik hoop dat het kleintje uit zichzelf nog draait en anders kan ik me voorstellen dat jullie samen willen bekijken of al die stress tijdens de poging om te draaien het allemaal wel waard is.
Wanneer heb je die echo ?
quote:Anitra - vrijdag 3 december 2004 @ 13:44
Danyel is still in my prayers
Martineke, ik had ook een stuit/dwarsligging en bij mij wouden ze ook rpoberen te draaien. Ik heb dit zelf tegen gehouden, want ik zag dat echt niet zitten. Achteraf bleek ook dat Djulian niet gedraaid had kunnen worden. Ik hoop voor jou dat de kleine stiekem omdraait. En dat je de keuze maakt waar JIJ je lekker bij voelt
Als het voor jou (jullie) niet goed voelt, moet je het gewoon niet doen, hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:17 schreef Martineke het volgende:
ik zal eerst maar eens die echo afwachten en kijken wat daaruit komt.
hormonen rare dingen, zit me nu al kwaad te maken eik bij het idee dat beeb "onrecht" aangedaan word door te willen draaien, zo voelt het for me dan.
tnx allemaal
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:12 schreef Martineke het volgende:
[..]
ja precies. die stress, ik heb er zelf gewoon een k*tgevoel over, misschien ben ik te makkelijk of zo, maar ik heb zoiets van "als kleintje zo ligt dan ligt ie zo en het zij zo" ik vind het geen fijn idee anyway dat gedraai en doen, dinsdag om 11 uur heb ik overigens die echo op de poli
[..]
zoudenm ze gelijk dinsdag al proberen te draaien?? nee toch, kennuh ze toch niet maken of wel? tot nu toe heb ik er gewoon een k*tgevoel over zoals ik net al zei, ik zal het straks eens met vriendlief bespreken, kijken wat hij zegt. ik denk persoonlijk dat hij er niks voor voelt eik als hij leest hoe dat draaien gaat om dat te doen. mijn gevoel zegt tot nu toe dat ik moet gaan voor een ks, kan mij het schelen dat ik een langere herstelperiode heb en een litteken op me buik ergens, me kindje komt er gezond en wel uit![]()
neemt niet weg dat je toch blijft twijfelen hoe of wat
Het waren inderdaad kleertjesquote:Op vrijdag 3 december 2004 17:14 schreef Suzanna het volgende:
Ben benieuwd Texelonia...Hoeveel cadeautjes krijg je eigenlijk nog? het lijkt maar niet op te houden!!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:05 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nee het draaien gebeurt meestal niet gelijk, ze kijken eerst en dan bespreken ze het 1 en ander en dan kan jij thuis nog ff nadenken en bespreken met je vriend wat jullie willen. Ik heb gelijk gezegd dat ik het draaien niet wil omdat mijn gevoel dat zei en mijn gevoel gaf ook duidelijk aan dat ik me niet moest laten om kletsen. Ik ben dus op het standpunt gebeleven, waar mijn gyn trouwens alle begrip voor had en toen mocht ik een afspraak gaan maken voor de ks. Dus doe wat je gevoel zegt!!!!
Toen ik 18 weken was zei de verloskundige dat ik pas over zo'n 10 weken de baby elke moest voelen. Dus dat zou dan ongeveer vanaf 28 weken zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:07 schreef poemojn het volgende:
Againzender, gefeliciteerd!
Als je vrouw zich ongerust voelt omdat ze de baby niet voelt bewegen: gewoon rustig op bed gaan liggen, vaak schoppen ze dan wel. Er was een termijn in weken waarop je hem/haar elke dag even zou moeten voelen, misschien weet iemand hier wanneer dat precies is? Ik ben het vergetente lang gelden
.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 02:24 schreef Xanthe het volgende:
Jeroen heeft op internet al lopen zoeken naar wat er te doen is in Groningen waar we een handdoek voor nodig hebben , hahahaahaa...
En dan nog beweren dat ie niet nieuwsgierig is![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 02:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En, heeft 'ie het al kunnen vinden ??
quote:Op zaterdag 4 december 2004 08:31 schreef heavenswoman het volgende:
veel plzier xanthe!!! geniet er daampjes maar van. Leuke verassing voor 'm
Ik heb er nog niet echt over nagedacht eigenlijk. Micha is wel bekend met Fok dus kan wel een bericht plaatsen bijvoorbeeld. Denk alleen niet dat dat 1,5 sec. na de bevalling isquote:Op zaterdag 4 december 2004 11:38 schreef LadyS het volgende:
voor alle op springen staande dames: hebben jullie al geregeld dat we binnen anderhalve sec. na de geboorte op de hoogte gesteld zijn?
* texelonia stelt mobiel ter beschikking voor het ontvangen van smsjes en ik kan ook fotootjes erop ontvangen
Knorretje de tweede . . .quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:51 schreef texelonia het volgende:
Ik heb er nog niet echt over nagedacht eigenlijk. Micha is wel bekend met Fok dus kan wel een bericht plaatsen bijvoorbeeld. Denk alleen niet dat dat 1,5 sec. na de bevalling is![]()
En dan mogen jullie alleen het geslachtweten en dat moeder en kind gezond zijn enzow
De naam en een fotootje zou ik liever zelf bekend maken denk ik
![]()
Ook als ie hoort dat de kleine nu al heel veel trekjes van mij heeft?quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:18 schreef easy-going het volgende:
Ik liet de echo net aan Leo zien en volgens hem wordt het een ventje
Wat mooi Xanthe
Award?quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:22 schreef Ladybos het volgende:
Xanthe krijgt een meisjePrachtige echo Xanthe, daar gaat m'n onofficiële award
![]()
Nou, dan ga ik maar. Succes en doe me één plezier, maak er geen 48 uurs thriller van zoals Luchtbel dat deed, denk niet meer dat ik dat ook kan trekken . . .quote:Op zondag 5 december 2004 02:45 schreef Suzanna het volgende:
Nou, hup naar je nest dan! Heb m'n man ook al naar bed gestuurd![]()
Nou, dan ziet het er naar uit dat je vandaag een heel speciaal kadootje krijgt van de Sintquote:Op zondag 5 december 2004 02:48 schreef Suzanna het volgende:
vanaf één uur heb ik deze weeën, om de 2-3 minuten en ze duren 30 seconden tot 45 sec.
ze zeggen dat ik een uur lang (dat heb ik) weeën moet hebben óm de 5 minuten (die zijn bij mij om de 2-3 minuten) van 1 minuut lang (bij mij 30 sec)quote:Op zondag 5 december 2004 02:54 schreef Neva het volgende:
ik wete niet wat precies de tijds meting moet zijn tussen de wee-en..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |