abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 2 december 2004 @ 18:30:46 #176
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23719619
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 2 december 2004 @ 19:26:59 #177
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23720793
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:00 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is fijn om te lezen, hopenlijk gaat het hier ook lukken.

Tuurlijk
(bij bijna iedereen gaat 't goed.. waarom zou 't bij jou niet goed gaan dan..)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 2 december 2004 @ 19:33:38 #178
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23720941
* cadeaumeldplicht voor Githa:

Glow in the dark figuurtjes
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 december 2004 @ 19:55:13 #179
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23721466
Ow, leuk Tex!

En eindelijk nieuws over Annie-Baby
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 21:08:33 #180
81992 Githa
pi_23723287
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:33 schreef texelonia het volgende:
* cadeaumeldplicht voor Githa:

Glow in the dark figuurtjes

Tex,
klinkt stoer kun je ze niet een keer spammen ? ..... ik ben nieuwsgierig

Net bij de keuring geweest en alles was eigenlijk wel in orde... bloeddruk 150/75 wat hoger als normaal maar de onderdruk laag dus wel in orde. Moest wel urine inleveren vanwege de harde buiken en de continue hoofdpijn zal wel uit voorzorg zijn ijzer 7.5 en suiker ??? ook goed
Kleintje lag nog steeds in dezelfde houding dus ik denk niet dat dat nog gaat veranderen
Wederom 3 kg erbij jippie ze wees me er nog op dat het best snel ging qua kilo's, maakte haar niet uit maar dat ik wel wist dat, hoe meer erbij kwam, hoe moeilijker het er af gaat na de bevalling wees niet bang ik ben op de hoogte
  donderdag 2 december 2004 @ 22:42:23 #181
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23725954
Die urine is om te kijken of er ook eiwitten inzitten dit omdat je vaak hoofdpijn hebt.
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 22:45:14 #182
81992 Githa
pi_23726019
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:42 schreef Rottdog het volgende:
Die urine is om te kijken of er ook eiwitten inzitten dit omdat je vaak hoofdpijn hebt.

en waar dienen die eiwitten dan voor
en vaak heb ik het niet, enkel vanaf deze week maar als er iets niet goed is hoor ik dat vast vanzelf
  donderdag 2 december 2004 @ 23:02:23 #183
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23726445
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:08 schreef Githa het volgende:

[..]

Tex,
klinkt stoer kun je ze niet een keer spammen ? ..... ik ben nieuwsgierig

Net bij de keuring geweest en alles was eigenlijk wel in orde... bloeddruk 150/75 wat hoger als normaal maar de onderdruk laag dus wel in orde. Moest wel urine inleveren vanwege de harde buiken en de continue hoofdpijn zal wel uit voorzorg zijn ijzer 7.5 en suiker ??? ook goed
Kleintje lag nog steeds in dezelfde houding dus ik denk niet dat dat nog gaat veranderen
Wederom 3 kg erbij jippie ze wees me er nog op dat het best snel ging qua kilo's, maakte haar niet uit maar dat ik wel wist dat, hoe meer erbij kwam, hoe moeilijker het er af gaat na de bevalling wees niet bang ik ben op de hoogte
Ben nu beetje gaar, zal morgen wel ff kijken of ik fotootje kan maken

Fijn dat alles wel in orde was Gingen ze nou nog verder onderzoek doen nav van dat 6e vingertje eigenlijk? Er waren toch meerdere gradaties? Of is dat afwachten tot na de geboorte?

Hoeveel kilo ben je nu aangekomen trouwens, als ik vragen mag? Laatste keer dat ik woog was het 12 kilo bij mij. Bij de verloskundige word ik nooit gewogen trouwens, en ze vragen daar ook niet naar.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 2 december 2004 @ 23:03:57 #184
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23726495
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:45 schreef Githa het volgende:

[..]

en waar dienen die eiwitten dan voor
en vaak heb ik het niet, enkel vanaf deze week maar als er iets niet goed is hoor ik dat vast vanzelf

Eiwitten konden duiden op zwangerschapsvergiftiging toch? Kweenie of hoofdpijn daar ook een verschijnsel van is, maar anders daarom misschien?
©Dumbo
  donderdag 2 december 2004 @ 23:04:50 #185
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23726516
Eiwitten in de urine kan wijzen op blaasontsteking of zwangerschapsvergiftiging. Als je heel vaak hoofdpijn hebt probeer is wat meer te drinken daar kun je zulke klachten ook van krijgen
pi_23727515
Ik ben in totaal nog maar 4 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap...ik vind het zelf raar maar de verloskundige maakt zich er helemaal geen zorgen over.
Vandaag bij de vk trouwens
- goede bloeddruk
- geen eiwit / suiker in urine
- hartje goed hoorbaar, ietsje langzamer dan de vorige keer dacht ik, maar dat is normaal!
- kindje is waarschijnlijk nu 6,5 pond (lijkt me al aardig wat, of vergis ik me?)
- hoofdje is helemaal ingedaald, en ligt al VAST!
- ze verwachtte dat ik geen problemen zou hebben met de bevalling - waarschijnlijk wordt-ie makkelijk...nou laten we het hopen, ik vertrouw er echter maar niet al te veel op...

Al met al wel een positief bezoekje!
  donderdag 2 december 2004 @ 23:53:06 #187
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_23727788
Dit is kennelijk het topic in FOK! waar ik kan melden dat mijn uitgerekende vaderschap op 2 april 2005 begint?

Ik heb OUD een beetje genegeerd, hoewel ik wel eens heb meegelezen bij het 'wachten op het tweede streepje' topic.
Maar na anderhalf jaar proberen is het tijdens de vakantie opeens gelukt, en zit er een vrolijk trappelende baby in mijn vrouws buik

Door het resetten van allerlei instellingen op het forum staat OUD weer in mijn active topics, ik laat hem er maar even in staan
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:11:57 #188
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23728258
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:53 schreef Againzender het volgende:
Dit is kennelijk het topic in FOK! waar ik kan melden dat mijn uitgerekende vaderschap op 2 april 2005 begint?

Ik heb OUD een beetje genegeerd, hoewel ik wel eens heb meegelezen bij het 'wachten op het tweede streepje' topic.
Maar na anderhalf jaar proberen is het tijdens de vakantie opeens gelukt, en zit er een vrolijk trappelende baby in mijn vrouws buik

Door het resetten van allerlei instellingen op het forum staat OUD weer in mijn active topics, ik laat hem er maar even in staan

van harte
pi_23728293
Gefeliciteerd Againzender! En Mevrouw Againzender natuurlijk!
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:20:08 #190
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_23728433
Dank u, dank u

Mevr. Againzender is hier niet geregistreerd, maar ik zal de felicitaties doorgeven

En ik ga haar nu maar even opzoeken in bed, want ze ligt daar alweer een uurtje te ronken
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 08:40:03 #191
43556 miss_dynastie
pi_23731304
Againzender en vrouw, van harte gefeliciteerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 december 2004 @ 08:41:59 #192
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23731318
Gefeliciteerd, meneer en mevrouw Againzender
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23731360
Gefeliciteerd Meneer en Mevrouw Againzender.

Lily, nu officieel zwangerschapsverlof.

Martineke, verveel jij je nog niet

Githa, Hoe lang moet jij nog werken?

Suzanne en Texelonia hoe is het bij jullie
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 09:22:19 #194
81992 Githa
pi_23731679
Rottdog, thnx voor de tip Ik heb nog niks gehoord dus het zal wel goed zijn.

Tex, ik ben nu al bijna 20 kg aangekomen en ik let toch echt op mijn eten, en snoepen doe ik al helemaal niet . Helemaal niet leuk en ik hoop van harte dat ik het er straks af kan sporten. Dat deed ik eerst wel elke dag en nu helemaal niet meer dus misschien dat mijn lichaam er daarom zo'n zin in heeft, ik weet het niet maar het is soms best om depri van te worden.
Ook helemaal niet leuk om dan elke keer op die weegschaal te moeten gaan staan...zo confronterend weer

Jolene, ik moet nog 2, 5 week werken.

Againzender, gefeliciteerd en welkom
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:27:01 #195
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23731733
goedemorgen

Againzender en mevrouwAgainzender gefeliciteerd

Jolene: nee ik verveel me nog niet gelukkig heb genoeg te doen gehad deze week, en heb gelukkig ook nog genoeg te doen (lees poetsen vandaag is de bovenverdieping klaar als het goed is)
en hoe gaat het met jou Jolene?

Lily je hebt nu echt officieel verlof, was het nog gelukt met weggaan gisteren?

ik moet de volgende keer dat ik naar de vlos ga ook urine meenemen, vanaf dan elke keer zei ze altijd leuk, mikken in zon potje
ik ben in totaal dat ik bij de vlos loop (vanaf 8 weken zwanger is dat) 17 kilo aangekomen, bij mij zei zei ze er wel wat van moet minder snoepen, anders heeft beeb straks een hypo als het geboren is van "hey waar is me suiker nou" dus ik mag nie meer snoepen van me vriendje (en vriendje ook niet) we zitten aan de wortels met cocktailsaus en komkommer met yoghurtsaus
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:32:09 #196
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23731803
aan zwangerschapsdementie lijd ik ook, ik wil wat zeggen en elke keer vergeet ik t
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 09:34:09 #197
81992 Githa
pi_23731827
ohw vergeet ik bijna....
Ik krijg maandag een nieuwe screening van een uur en dan gaan ze verder kijken, ook naar de voetjes en hopelijk werkt hij dan mee

Martineke, Ze heeft helemaal niet gezegd dat het erg is dat aankomen en ze zegt ook dat er zo weinig tegen tedoen is maar denk je dat mijn kindje zo straks een hypo heeft ? ...want een hypo is niet niks en kan best gevaarlijk zijn Dat ik mezelf vreselijk voel is nog tot daaraan toe maar het moet niet gevaarlijk worden voor mijn kindje.
Ik denk dat er zo'n 5 kg per borst al aanzit en veel vocht in mijn benen..... ik kan er beter niet aan denken voel me zo al genoeg walrus
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:39:18 #198
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23731906
je zei net toch al dat je weinig tot niet snoept, dan zal dat wel niet hoor.
bij mij zei ze het nadrukkelijk omdat ik ook echt snoep en veel eet (maar dat deed ik eerst ook al), was 5 kg aangekomen in 3 weken tijd

en je houd ook nog eens vocht vast zeg je, helpt ook al aardig mee met de kiloos helaas.

maak je niet druk, jouw kindje krijgt geen hypo en de mijnes ook nie
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 09:43:36 #199
81992 Githa
pi_23731975
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:39 schreef Martineke het volgende:
je zei net toch al dat je weinig tot niet snoept, dan zal dat wel niet hoor.
bij mij zei ze het nadrukkelijk omdat ik ook echt snoep en veel eet (maar dat deed ik eerst ook al), was 5 kg aangekomen in 3 weken tijd

en je houd ook nog eens vocht vast zeg je, helpt ook al aardig mee met de kiloos helaas.

maak je niet druk, jouw kindje krijgt geen hypo en de mijnes ook nie

heb weer even zo'n hormoonmoment.... gebeurd wel vaker *diep zucht*

met onze hummeltjes komt het helemaal goed martineke
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:52:00 #200
45621 Suzanna
Mama van...
pi_23732085
Goedemorgen allemaal!!!
Hier gaat het goed hoewel mijn handen zo dik zijn dat ik niet zo HEEL makkelijk kan typen...
Ik ga straks met mijn zus naar het winkelcentrum (overwinning, ik kom niet meer écht buiten de laatste week)...heb er echt zin in, we gaan een behangrand en nog wat voor de babykamer uitzoeken!!!!

Githa en Martineke, over dat aankomen...het is maar goed DAT ik niet meer dan 4 kilo in totaal ben aangekomen (wat overigens komt omdat ik de eerste 6 maanden gewoon zowat niets heb gegeten...) want ik had al overgewicht...
En als het een troost is...als je dun bent heb je meer kans om in verhouding meer kilo's aan te komen dan als je al wat extra vet opgeslagen hebt (wat bij mij dus écht wel zo is!) !!
Ik heb ook het idee dat mijn borsten zo'n 2 kilo per stuk zijn aangekomen maar dat zal wel meevallen...ik hád al een aardige cupsize dus daar komt het waarschijnlijk door.

Heb ik trouwens nog nooit van gehoord, een hypo...dat lijkt me echt alleen in extreme omstandigheden hoor Martineke!!

BTW: nog gefeliciteerd, Againzender en mevrouw Againzender! Leuk dat je het komt melden...nu moeten we natuurlijk de uitrekendatum nog weten, dan staat-ie er straks bij in het rijtje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')