quote:Op donderdag 2 december 2004 17:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is fijn om te lezen, hopenlijk gaat het hier ook lukken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:33 schreef texelonia het volgende:
* cadeaumeldplicht voor Githa:
Glow in the dark figuurtjes
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:42 schreef Rottdog het volgende:
Die urine is om te kijken of er ook eiwitten inzitten dit omdat je vaak hoofdpijn hebt.
Ben nu beetje gaar, zal morgen wel ff kijken of ik fotootje kan makenquote:Op donderdag 2 december 2004 21:08 schreef Githa het volgende:
[..]
Tex,
klinkt stoerkun je ze niet een keer spammen ? ..... ik ben nieuwsgierig
![]()
Net bij de keuring geweest en alles was eigenlijk wel in orde... bloeddruk 150/75 wat hoger als normaal maar de onderdruk laag dus wel in orde. Moest wel urine inleveren vanwege de harde buiken en de continue hoofdpijnzal wel uit voorzorg zijn ijzer 7.5 en suiker ??? ook goed
![]()
Kleintje lag nog steeds in dezelfde houding dus ik denk niet dat dat nog gaat veranderen![]()
Wederom 3 kg erbij jippieze wees me er nog op dat het best snel ging qua kilo's, maakte haar niet uit maar dat ik wel wist dat, hoe meer erbij kwam, hoe moeilijker het er af gaat na de bevalling
wees niet bang ik ben op de hoogte
Eiwitten konden duiden op zwangerschapsvergiftiging toch? Kweenie of hoofdpijn daar ook een verschijnsel van is, maar anders daarom misschien?quote:Op donderdag 2 december 2004 22:45 schreef Githa het volgende:
[..]
en waar dienen die eiwitten dan voor![]()
en vaak heb ik het niet, enkel vanaf deze week maar als er iets niet goed is hoor ik dat vast vanzelf![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:53 schreef Againzender het volgende:
Dit is kennelijk het topic in FOK! waar ik kan melden dat mijn uitgerekende vaderschap op 2 april 2005 begint?
Ik heb OUD een beetje genegeerd, hoewel ik wel eens heb meegelezen bij het 'wachten op het tweede streepje' topic.
Maar na anderhalf jaar proberen is het tijdens de vakantie opeens gelukt, en zit er een vrolijk trappelende baby in mijn vrouws buik
Door het resetten van allerlei instellingen op het forum staat OUD weer in mijn active topics, ik laat hem er maar even in staan
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:39 schreef Martineke het volgende:
je zei net toch al dat je weinig tot niet snoept, dan zal dat wel niet hoor.
bij mij zei ze het nadrukkelijk omdat ik ook echt snoepen veel eet (maar dat deed ik eerst ook al), was 5 kg aangekomen in 3 weken tijd
en je houd ook nog eens vocht vast zeg je, helpt ook al aardig mee met de kiloos helaas.
maak je niet druk, jouw kindje krijgt geen hypoen de mijnes ook nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |