abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23713638
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:10 schreef Githa het volgende:
dus nu officieel met verlof Lily ...

Kun je het setje niet even spammen ? *nieuwsgierig is*

Ik zit nog op mijn werk

quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:10 schreef Githa het volgende:
....en de spieren tussen mijn benen zal ik maar zeggen. Soms kan ik ineens ook niet meer rechtop gaan zitten, net of er iets in de weg zit en dat voelt dan onder bij mijn schaambeen zo'n beetje, erg pijnlijk.....ook allemaal normaal?

Ik heb hetzelfde....pijn in lies/schaambeen...
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 14:16:17 #152
81992 Githa
pi_23713682
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:14 schreef lily het volgende:

[..]

Ik zit nog op mijn werk
[..]

Ik heb hetzelfde....pijn in lies/schaambeen...

ohw, nam eigenlijk vanzelf aan dat je al thuis was stom he
bijna officieel verlof dan
pi_23713700
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:16 schreef Githa het volgende:
bijna officieel verlof dan

hihi, ik heb nu zelfs moeite om weg te gaan (tis ook nooit goed heh)
pi_23713712
Githa - dat voel ik nou ook precies...niet goed uit te leggen op welke plek je het voelt ... maar wat jij beschrijft komt overeen met wat ik voel!

Ik denk dat het gewoon de laatste loodjes zijn....ik heb dat al een aantal weken (hoeveel weken ben jij nu?)
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 14:22:10 #155
81992 Githa
pi_23713797
Nou ik herken dat wel hoor.... ik begin echt moeite te krijgen om het werken vol te houden maar aan de andere kant moet ik er ook niet aan denken om me er niet meer mee te mogen bemoeien
hele dagen thuis

Ben nu al bezig om al mijn taken en mentorschappen over te geven aan andere, nieuwe taken en onderwerpen gaan aan mij voorbij....nieuwe cursus agressie mag ik niet aan mee doen en dat voelt al een klein beetje of je er niet meer bijhoort
Maakt je ook een beetje onzeker of je straks er wel weer zo in kunt stappen maar dat zal ongetwijfeld vast wel gewoon ff omschakelen. ik zal die "schatjes" wel missen op mijn werk"
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 14:23:52 #156
81992 Githa
pi_23713832
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:17 schreef Suzanna het volgende:
Githa - dat voel ik nou ook precies...niet goed uit te leggen op welke plek je het voelt ... maar wat jij beschrijft komt overeen met wat ik voel!

Ik denk dat het gewoon de laatste loodjes zijn....ik heb dat al een aantal weken (hoeveel weken ben jij nu?)

nog niet zo ver voor de laatste loodjes ik ben nu 30 weken en 4 dagen al vermoed ik soms toch wat verder te zijn
pi_23713866
Hoeveel dagen ben je van plan te gaan werken als de baby er is, Githa?

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de nieuwe a.s. moeders: zijn jullie van plan om óf door te gaan met werken óf te stoppen als de baby er is?
Ik zelf ben nu fulltime huisvrouw - eigenlijk gedwongen omdat ik geen baan kon vinden maar nu ben ik er blij mee...ik had vanaf de eerste maand dat ik zwanger ben niet meer kunnen werken vanwege de enorme misselijkheid.
Als de baby er is wil ik fulltime er voor haar (waarschijnlijk haar) zijn...ik denk dat ik het anders ZELF ook niet aan zou kunnen. Al zou mijn moeder met plezier op willen passen en ik uiteindelijk misschien wel een dagje in de week zou willen werken.
pi_23713931
Ik ga weer werken, Suzanna.

Ik werk nu 4 dagen per week. Mijn man werkt in diensten en mijn moeder past ook op, zodoende komt ons zoontje (van 3,5) niks tekort.

Straks ga ik 3 dagen werken....
  donderdag 2 december 2004 @ 14:29:12 #159
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_23713938
Suzanna, bij mij duurt het wel nog even maar we weten het wel al.

Ik werk nu vrijdagavond en zaterdagochtend, dit wil ik gewoon blijven doen als de kleine er dadelijk is, alleen ik wil ook borstvoeding geven dus we moeten even kijken hoe we dat gaan doen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 14:32:22 #160
81992 Githa
pi_23713997
Ik blijf voor 32 uur werken en ik zou er niet aan moeten denken om dat op te moeten geven.... iets minder wel maar nodig is het niet.

Mijn diensten zijn tot 9.30 in de ochtend of vanaf 15.00 in de middag, mijn vriend is vaak om 16.00 al thuis en zal waarschijnlijk in de toekomst veel thuis kunnen gaan werken dus veel oppas uren zullen we straks niet nodig hebben.
Maar voor de uren dat het wel nodig is kan mijn kleintje naar mijn zus, die ik zoals ik zelf wil ook betaal.... leek mij heel normaal als ik er ook van op aan moet kunnen dat ik hem kan brengen als het moet. Daarbij zal hij ook vaak naar opa en oma of oma gaan en mijn vriendinnen vroegen ook al benauwd of ik hem toch wel eens een dagje kwam brengen ik denk dus niet dat dat een probleem gaat geven
pi_23714080
Lily: wel handig om één dag minder te werken...ben je toch meer bij je kleintje

snakelady: lijkt me heel erg goed te doen om dat vol te houden...met borstvoeding is dat lijkt me ook geen probleem (afkolven?)

Githa: heftig hoor, zoveel blijven werken...ik bewonder je erom maar moet er zelf niet aan denken. Al denk ik dat ik er misschien anders over zou denken als ik al een leuke baan had...leuk dat je zoveel mensen hebt die willen helpen!
  donderdag 2 december 2004 @ 14:38:54 #162
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_23714117
Daar heb ik ook aan gedacht aan kolven maar ik hoor wel eens dat niet alle baby's de fles en borst accepteren, dus dan zou ik moeten kiezen voor alleen kolven, zou ik best jammer vinden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_23714130
Nog geen nieuws van Annie???

Meiden succes met laatste loodjes en geniet van verlof periode
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 14:43:06 #164
81992 Githa
pi_23714221
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:36 schreef Suzanna het volgende:

Githa: heftig hoor, zoveel blijven werken...ik bewonder je erom maar moet er zelf niet aan denken. Al denk ik dat ik er misschien anders over zou denken als ik al een leuke baan had...leuk dat je zoveel mensen hebt die willen helpen!

Komt dus ook een beetje omdat ons kleintje straks niet hele dagen bij een ander is want dat zou ik ook niet willen
pi_23714299
Ik moet zeggen dat ik ook wel adresjes heb waar ik m'n kind 'kwijt kan' als het ECHT nodig is...diegenen zullen het met groot plezier doen en dat voelt toch wel heel goed!
pi_23714307
Ik zelf heb maanden thuis gezeten, kom maar geen werk vinden. Tis normaal al moeilijk, maar als je dan ook nog eens zwanger bent is het helemaal moeilijk werk te vinden. Nu heb ik gelukkig wel wat gevonden en begin daar binnenkort mee. En dat zou ik gewoon tot mijn verlof kunnen blijven doen. Ik heb met mijn baas het er ook al over gehad hoe het na het verlof zou kunnen. Mijn vriend kan wegens omstandigheden niet werken en daarom hebben we het erover gehad dat ik dan full-time aan de slag zou gaan. Wat gelukkig ook mogelijk zou zijn bij mijn nieuwe werk. En ik zeg nu wel heel stoer dat ik dan wel full-time ga werken, maar durf bijna te wedden dat ik dan wel anders piep....Lijkt me toch niet nix om je kleintje de hele dag te moeten missen. Dus we zijn er nog niet uit...Gelukkig hoef ik het bij mijn werk nu nog niet te zeggen...Dat zien we terzijndertijd wel...Dus dat is wel heel fijn.
pi_23714398
Meestal is het toch de man die voor het inkomen zorgt (als dat kan en als je een man/vriend hebt), maar eigenlijk zit ik nu pas te bedenken dat het voor hem óók niet leuk is om het kindje de hele dag niet te zien...eigenlijk best raar dat ik me dat nu pas bedenk ... maar ja, mannen zijn wat dat betreft denk ik toch eerder geneigd om de opvoeding aan de vrouw over te laten. Ik denk ook niet dat het erg is als het kind grotendeels door de moeder wordt opgevoed maar bijvoorbeeld wel naar bed wordt gebracht en voorgelezen 's avonds door de vader...en dat de vader ervoor zorgt in het weekend wat extra aandacht aan kleintje te besteden...zoiets?
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 14:51:43 #168
81992 Githa
pi_23714423
ooohw maar ik denk dat ik zeker 3 x zal moeten slikken als die eerste werkdag weer daar is en ik mijn kleintje achter moet laten maar die eerste keer zal toch ooit komen, of het nu werk of een logeerpartij is.

Wat gezellig trouwens dat er zoveel van jullie online zijn vanmiddag
  donderdag 2 december 2004 @ 14:54:33 #169
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23714495
snakelady, 2 dagen werken en bv is hartstikke goed te combineren hoor!
Ik heb 't zelf ook een half jaar gedaan In het begin was Saskia ook niet dol op de fles, maar gewoon stug vol blijven houden met proberen en voor ze naar het kdv dronk ze er wel uit
Tijdens m'n werk kolfde ik af en dat kreeg zij dan de volgende keer op het kdv.
Er zijn iig genoeg tips, regeltjes en wetten die 't allemaal makkelijker maken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 2 december 2004 @ 15:01:19 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23714637
Financieel is het niet mogelijk voor mij om te stoppen met werken, dan zouden we het echt niet redden denk ik. Ik werk al maar 14,5 uur per week, en blijf dat straks gewoon doen. Het is verdeeld over 5 dagen, dus ongeveer 3 uur per dag. Mijn zus komt één dag oppassen, mijn moeder komt één dag oppassen, twee halve dagen gaat kind naar kinderdagverblijf is de bedoeling, en één dag dat ik werk is op zaterdag en dan is Micha er gewoon.

Ik zie wel nu al op tegen het werken, ookal is het maar zo weinig uurtjes, maar ik heb ook niet echt een geweldige baan ofzow, dus mis het werk ook niet echt. Alleen dan dat je wat te doen hebt, want de hele dag thuis zitten is ook niet alles. En bijkomend voordeel is dat ik de hele tijd loop en sjouw tijdens mijn werk (ben postbezorger) dus ik hoop dat dat straks ook helpt met de kilo's er weer af krijgen Toen ik er net mee begon ben ik al een paar kilo afgevallen, dus dat moet wel lukken hoop ik

Verder wil ik eigenlijk nog steeds een keer studeren, maar weet nog niet hoe en wat precies. Welke studie om mee te beginnen, en of ik dat dan voltijd ga doen, of deeltijd, of bijv. thuisstudie. Eerst maar es kijken hoe het straks gaat als de kleine er is, en dan zien we daarna wel weer verder
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 2 december 2004 @ 15:29:29 #171
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_23715346
Ik zag er net vanmorgen uitgebreid met mijn vriendin over te bellen; werken na je bevalling. Ik blijf wel werken, maar wil graag het eerste half jaar 2 dagen van 9 uur gaan werken (en 6 uur ouderschapsverlof). Nog een bijzonderheid bij een tweeling; dubbel ouderschapsverlof . Maar ik wacht nog maar even af wat mijn baas voor ideeën heeft. Ik dacht altijd heel stoer dat ik graag zou willen werken, maar ik merk nu dat ik vermoed dat ik het best een moeilijk idee vindt om de kindjes 2 middagen naar het kdv te laten gaan. Onzin natuurlijk, hele volksstammen gaan naar een kvd, maar in dit geval zijn het mijn kindjes. Het komt misschien ook nog wel omdat ze nog zo dicht bij me zitten, op dit moment. Ze zijn nu nog een beetje alleen van mij. Zodadelijk moet ik ze gaan delen en daar ben ik, hormonaal gezien, nu helemaal niet goed in.
  donderdag 2 december 2004 @ 15:34:06 #172
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_23715446
En Kozakken: Je schreef zo mooi dat ik het toppunt van 'wij' ben op dit moment. Ik moest daar ook om lachen. Maar het voelt meestal aan als het toppunt van 'zij'. Ze zijn nu zo'n twee-eenheid, daar ergens in mijn buik. Soms liggen ze naar elkaar toegedraaid en voel ik helemaal niets; zie alleen een bult. Ik kan dan porren wat ik wil (waarbij ik meestal ook nog roep dat ik niet slechts hun draagmoeder ben, dus een beetje meer respect in de vorm van antwoord wens), maar dan hebben ze genoeg aan elkaar. Maar ook dat is bijzonder, hoor!
  donderdag 2 december 2004 @ 15:58:31 #173
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23716056
nog niks van AnnieB joehoeeee where are youuuu. and beebje natuurlijk

Ik zou straks na mijn verlof eerst 4 dagen gaan werken, maar aangezien wij kdv veels te duur vinden (2 dagen in de week zou dat zijn) hebben we besloten dat ik 1 dag minder ga werken, en dan die ene dag een oppasmoeder vinden (mogelijkheid tot uitbreiding naar 3) en 2 dagen neemt vriendlief voor zijn rekening, en ik dan die andere 2
  donderdag 2 december 2004 @ 16:15:22 #174
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23716510
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:29 schreef Smirre het volgende:
Ik dacht altijd heel stoer dat ik graag zou willen werken,
Dat dacht ik ook altijd, dat ik wel zou willen blijven werken. Misschien iets minder dan fulltime, maar wel blijven werken. Nu zou ik liever thuisblijven als dat mogelijk was...
Maar goed, mijn baan is ook niet echt boeiend, het was ook eigenlijk bedoeld als tijdelijke baan. En zou ook nog helemaal niet zwanger worden en zou nog gaan studeren enzow.
Het is ook niet zo dat het me überhaupt vervelend lijkt hem straks bij anderen te moeten brengen (al komt dat vast nog wel als het straks zover is), maar het lijkt me gewoon leuker om bij mijn kleine mannetje te zijn, dan dat suffe werk te moeten doen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 2 december 2004 @ 17:00:00 #175
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_23717539
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:54 schreef E.T. het volgende:
snakelady, 2 dagen werken en bv is hartstikke goed te combineren hoor!
Ik heb 't zelf ook een half jaar gedaan In het begin was Saskia ook niet dol op de fles, maar gewoon stug vol blijven houden met proberen en voor ze naar het kdv dronk ze er wel uit
Tijdens m'n werk kolfde ik af en dat kreeg zij dan de volgende keer op het kdv.
Er zijn iig genoeg tips, regeltjes en wetten die 't allemaal makkelijker maken

Dat is fijn om te lezen, hopenlijk gaat het hier ook lukken.
  Jubileum moderator donderdag 2 december 2004 @ 18:30:46 #176
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23719619
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 2 december 2004 @ 19:26:59 #177
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23720793
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:00 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is fijn om te lezen, hopenlijk gaat het hier ook lukken.

Tuurlijk
(bij bijna iedereen gaat 't goed.. waarom zou 't bij jou niet goed gaan dan..)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 2 december 2004 @ 19:33:38 #178
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23720941
* cadeaumeldplicht voor Githa:

Glow in the dark figuurtjes
©Dumbo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 december 2004 @ 19:55:13 #179
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23721466
Ow, leuk Tex!

En eindelijk nieuws over Annie-Baby
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 21:08:33 #180
81992 Githa
pi_23723287
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:33 schreef texelonia het volgende:
* cadeaumeldplicht voor Githa:

Glow in the dark figuurtjes

Tex,
klinkt stoer kun je ze niet een keer spammen ? ..... ik ben nieuwsgierig

Net bij de keuring geweest en alles was eigenlijk wel in orde... bloeddruk 150/75 wat hoger als normaal maar de onderdruk laag dus wel in orde. Moest wel urine inleveren vanwege de harde buiken en de continue hoofdpijn zal wel uit voorzorg zijn ijzer 7.5 en suiker ??? ook goed
Kleintje lag nog steeds in dezelfde houding dus ik denk niet dat dat nog gaat veranderen
Wederom 3 kg erbij jippie ze wees me er nog op dat het best snel ging qua kilo's, maakte haar niet uit maar dat ik wel wist dat, hoe meer erbij kwam, hoe moeilijker het er af gaat na de bevalling wees niet bang ik ben op de hoogte
  donderdag 2 december 2004 @ 22:42:23 #181
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23725954
Die urine is om te kijken of er ook eiwitten inzitten dit omdat je vaak hoofdpijn hebt.
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 22:45:14 #182
81992 Githa
pi_23726019
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:42 schreef Rottdog het volgende:
Die urine is om te kijken of er ook eiwitten inzitten dit omdat je vaak hoofdpijn hebt.

en waar dienen die eiwitten dan voor
en vaak heb ik het niet, enkel vanaf deze week maar als er iets niet goed is hoor ik dat vast vanzelf
  donderdag 2 december 2004 @ 23:02:23 #183
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23726445
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:08 schreef Githa het volgende:

[..]

Tex,
klinkt stoer kun je ze niet een keer spammen ? ..... ik ben nieuwsgierig

Net bij de keuring geweest en alles was eigenlijk wel in orde... bloeddruk 150/75 wat hoger als normaal maar de onderdruk laag dus wel in orde. Moest wel urine inleveren vanwege de harde buiken en de continue hoofdpijn zal wel uit voorzorg zijn ijzer 7.5 en suiker ??? ook goed
Kleintje lag nog steeds in dezelfde houding dus ik denk niet dat dat nog gaat veranderen
Wederom 3 kg erbij jippie ze wees me er nog op dat het best snel ging qua kilo's, maakte haar niet uit maar dat ik wel wist dat, hoe meer erbij kwam, hoe moeilijker het er af gaat na de bevalling wees niet bang ik ben op de hoogte
Ben nu beetje gaar, zal morgen wel ff kijken of ik fotootje kan maken

Fijn dat alles wel in orde was Gingen ze nou nog verder onderzoek doen nav van dat 6e vingertje eigenlijk? Er waren toch meerdere gradaties? Of is dat afwachten tot na de geboorte?

Hoeveel kilo ben je nu aangekomen trouwens, als ik vragen mag? Laatste keer dat ik woog was het 12 kilo bij mij. Bij de verloskundige word ik nooit gewogen trouwens, en ze vragen daar ook niet naar.
©Dumbo
  donderdag 2 december 2004 @ 23:03:57 #184
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23726495
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:45 schreef Githa het volgende:

[..]

en waar dienen die eiwitten dan voor
en vaak heb ik het niet, enkel vanaf deze week maar als er iets niet goed is hoor ik dat vast vanzelf

Eiwitten konden duiden op zwangerschapsvergiftiging toch? Kweenie of hoofdpijn daar ook een verschijnsel van is, maar anders daarom misschien?
©Dumbo
  donderdag 2 december 2004 @ 23:04:50 #185
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23726516
Eiwitten in de urine kan wijzen op blaasontsteking of zwangerschapsvergiftiging. Als je heel vaak hoofdpijn hebt probeer is wat meer te drinken daar kun je zulke klachten ook van krijgen
pi_23727515
Ik ben in totaal nog maar 4 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap...ik vind het zelf raar maar de verloskundige maakt zich er helemaal geen zorgen over.
Vandaag bij de vk trouwens
- goede bloeddruk
- geen eiwit / suiker in urine
- hartje goed hoorbaar, ietsje langzamer dan de vorige keer dacht ik, maar dat is normaal!
- kindje is waarschijnlijk nu 6,5 pond (lijkt me al aardig wat, of vergis ik me?)
- hoofdje is helemaal ingedaald, en ligt al VAST!
- ze verwachtte dat ik geen problemen zou hebben met de bevalling - waarschijnlijk wordt-ie makkelijk...nou laten we het hopen, ik vertrouw er echter maar niet al te veel op...

Al met al wel een positief bezoekje!
  donderdag 2 december 2004 @ 23:53:06 #187
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_23727788
Dit is kennelijk het topic in FOK! waar ik kan melden dat mijn uitgerekende vaderschap op 2 april 2005 begint?

Ik heb OUD een beetje genegeerd, hoewel ik wel eens heb meegelezen bij het 'wachten op het tweede streepje' topic.
Maar na anderhalf jaar proberen is het tijdens de vakantie opeens gelukt, en zit er een vrolijk trappelende baby in mijn vrouws buik

Door het resetten van allerlei instellingen op het forum staat OUD weer in mijn active topics, ik laat hem er maar even in staan
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:11:57 #188
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23728258
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:53 schreef Againzender het volgende:
Dit is kennelijk het topic in FOK! waar ik kan melden dat mijn uitgerekende vaderschap op 2 april 2005 begint?

Ik heb OUD een beetje genegeerd, hoewel ik wel eens heb meegelezen bij het 'wachten op het tweede streepje' topic.
Maar na anderhalf jaar proberen is het tijdens de vakantie opeens gelukt, en zit er een vrolijk trappelende baby in mijn vrouws buik

Door het resetten van allerlei instellingen op het forum staat OUD weer in mijn active topics, ik laat hem er maar even in staan

van harte
pi_23728293
Gefeliciteerd Againzender! En Mevrouw Againzender natuurlijk!
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:20:08 #190
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_23728433
Dank u, dank u

Mevr. Againzender is hier niet geregistreerd, maar ik zal de felicitaties doorgeven

En ik ga haar nu maar even opzoeken in bed, want ze ligt daar alweer een uurtje te ronken
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 08:40:03 #191
43556 miss_dynastie
pi_23731304
Againzender en vrouw, van harte gefeliciteerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 december 2004 @ 08:41:59 #192
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23731318
Gefeliciteerd, meneer en mevrouw Againzender
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23731360
Gefeliciteerd Meneer en Mevrouw Againzender.

Lily, nu officieel zwangerschapsverlof.

Martineke, verveel jij je nog niet

Githa, Hoe lang moet jij nog werken?

Suzanne en Texelonia hoe is het bij jullie
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 09:22:19 #194
81992 Githa
pi_23731679
Rottdog, thnx voor de tip Ik heb nog niks gehoord dus het zal wel goed zijn.

Tex, ik ben nu al bijna 20 kg aangekomen en ik let toch echt op mijn eten, en snoepen doe ik al helemaal niet . Helemaal niet leuk en ik hoop van harte dat ik het er straks af kan sporten. Dat deed ik eerst wel elke dag en nu helemaal niet meer dus misschien dat mijn lichaam er daarom zo'n zin in heeft, ik weet het niet maar het is soms best om depri van te worden.
Ook helemaal niet leuk om dan elke keer op die weegschaal te moeten gaan staan...zo confronterend weer

Jolene, ik moet nog 2, 5 week werken.

Againzender, gefeliciteerd en welkom
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:27:01 #195
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23731733
goedemorgen

Againzender en mevrouwAgainzender gefeliciteerd

Jolene: nee ik verveel me nog niet gelukkig heb genoeg te doen gehad deze week, en heb gelukkig ook nog genoeg te doen (lees poetsen vandaag is de bovenverdieping klaar als het goed is)
en hoe gaat het met jou Jolene?

Lily je hebt nu echt officieel verlof, was het nog gelukt met weggaan gisteren?

ik moet de volgende keer dat ik naar de vlos ga ook urine meenemen, vanaf dan elke keer zei ze altijd leuk, mikken in zon potje
ik ben in totaal dat ik bij de vlos loop (vanaf 8 weken zwanger is dat) 17 kilo aangekomen, bij mij zei zei ze er wel wat van moet minder snoepen, anders heeft beeb straks een hypo als het geboren is van "hey waar is me suiker nou" dus ik mag nie meer snoepen van me vriendje (en vriendje ook niet) we zitten aan de wortels met cocktailsaus en komkommer met yoghurtsaus
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:32:09 #196
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23731803
aan zwangerschapsdementie lijd ik ook, ik wil wat zeggen en elke keer vergeet ik t
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 09:34:09 #197
81992 Githa
pi_23731827
ohw vergeet ik bijna....
Ik krijg maandag een nieuwe screening van een uur en dan gaan ze verder kijken, ook naar de voetjes en hopelijk werkt hij dan mee

Martineke, Ze heeft helemaal niet gezegd dat het erg is dat aankomen en ze zegt ook dat er zo weinig tegen tedoen is maar denk je dat mijn kindje zo straks een hypo heeft ? ...want een hypo is niet niks en kan best gevaarlijk zijn Dat ik mezelf vreselijk voel is nog tot daaraan toe maar het moet niet gevaarlijk worden voor mijn kindje.
Ik denk dat er zo'n 5 kg per borst al aanzit en veel vocht in mijn benen..... ik kan er beter niet aan denken voel me zo al genoeg walrus
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:39:18 #198
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23731906
je zei net toch al dat je weinig tot niet snoept, dan zal dat wel niet hoor.
bij mij zei ze het nadrukkelijk omdat ik ook echt snoep en veel eet (maar dat deed ik eerst ook al), was 5 kg aangekomen in 3 weken tijd

en je houd ook nog eens vocht vast zeg je, helpt ook al aardig mee met de kiloos helaas.

maak je niet druk, jouw kindje krijgt geen hypo en de mijnes ook nie
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 09:43:36 #199
81992 Githa
pi_23731975
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:39 schreef Martineke het volgende:
je zei net toch al dat je weinig tot niet snoept, dan zal dat wel niet hoor.
bij mij zei ze het nadrukkelijk omdat ik ook echt snoep en veel eet (maar dat deed ik eerst ook al), was 5 kg aangekomen in 3 weken tijd

en je houd ook nog eens vocht vast zeg je, helpt ook al aardig mee met de kiloos helaas.

maak je niet druk, jouw kindje krijgt geen hypo en de mijnes ook nie

heb weer even zo'n hormoonmoment.... gebeurd wel vaker *diep zucht*

met onze hummeltjes komt het helemaal goed martineke
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:52:00 #200
45621 Suzanna
Mama van...
pi_23732085
Goedemorgen allemaal!!!
Hier gaat het goed hoewel mijn handen zo dik zijn dat ik niet zo HEEL makkelijk kan typen...
Ik ga straks met mijn zus naar het winkelcentrum (overwinning, ik kom niet meer écht buiten de laatste week)...heb er echt zin in, we gaan een behangrand en nog wat voor de babykamer uitzoeken!!!!

Githa en Martineke, over dat aankomen...het is maar goed DAT ik niet meer dan 4 kilo in totaal ben aangekomen (wat overigens komt omdat ik de eerste 6 maanden gewoon zowat niets heb gegeten...) want ik had al overgewicht...
En als het een troost is...als je dun bent heb je meer kans om in verhouding meer kilo's aan te komen dan als je al wat extra vet opgeslagen hebt (wat bij mij dus écht wel zo is!) !!
Ik heb ook het idee dat mijn borsten zo'n 2 kilo per stuk zijn aangekomen maar dat zal wel meevallen...ik hád al een aardige cupsize dus daar komt het waarschijnlijk door.

Heb ik trouwens nog nooit van gehoord, een hypo...dat lijkt me echt alleen in extreme omstandigheden hoor Martineke!!

BTW: nog gefeliciteerd, Againzender en mevrouw Againzender! Leuk dat je het komt melden...nu moeten we natuurlijk de uitrekendatum nog weten, dan staat-ie er straks bij in het rijtje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')