quote:Op donderdag 2 december 2004 14:10 schreef Githa het volgende:
dus nu officieel met verlof Lily...
Kun je het setje niet even spammen ? *nieuwsgierig is*
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:10 schreef Githa het volgende:
....en de spieren tussen mijn benen zal ik maar zeggen. Soms kan ik ineens ook niet meer rechtop gaan zitten, net of er iets in de weg zit en dat voelt dan onder bij mijn schaambeen zo'n beetje, erg pijnlijk.....ook allemaal normaal?
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:14 schreef lily het volgende:
[..]
Ik zit nog op mijn werk
[..]
Ik heb hetzelfde....pijn in lies/schaambeen...
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:17 schreef Suzanna het volgende:
Githa - dat voel ik nou ook precies...niet goed uit te leggen op welke plek je het voelt ... maar wat jij beschrijft komt overeen met wat ik voel!
Ik denk dat het gewoon de laatste loodjes zijn....ik heb dat al een aantal weken (hoeveel weken ben jij nu?)
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:36 schreef Suzanna het volgende:
Githa: heftig hoor, zoveel blijven werken...ik bewonder je erom maar moet er zelf niet aan denken. Al denk ik dat ik er misschien anders over zou denken als ik al een leuke baan had...leuk dat je zoveel mensen hebt die willen helpen!
Dat dacht ik ook altijd, dat ik wel zou willen blijven werken. Misschien iets minder dan fulltime, maar wel blijven werken. Nu zou ik liever thuisblijven als dat mogelijk was...quote:Op donderdag 2 december 2004 15:29 schreef Smirre het volgende:
Ik dacht altijd heel stoerdat ik graag zou willen werken,
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:54 schreef E.T. het volgende:
snakelady, 2 dagen werken en bv is hartstikke goed te combineren hoor!
Ik heb 't zelf ook een half jaar gedaanIn het begin was Saskia ook niet dol op de fles, maar gewoon stug vol blijven houden met proberen en voor ze naar het kdv dronk ze er wel uit
![]()
Tijdens m'n werk kolfde ik af en dat kreeg zij dan de volgende keer op het kdv.
Er zijn iig genoeg tips, regeltjes en wetten die 't allemaal makkelijker maken
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is fijn om te lezen, hopenlijk gaat het hier ook lukken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:33 schreef texelonia het volgende:
* cadeaumeldplicht voor Githa:
Glow in the dark figuurtjes
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:42 schreef Rottdog het volgende:
Die urine is om te kijken of er ook eiwitten inzitten dit omdat je vaak hoofdpijn hebt.
Ben nu beetje gaar, zal morgen wel ff kijken of ik fotootje kan makenquote:Op donderdag 2 december 2004 21:08 schreef Githa het volgende:
[..]
Tex,
klinkt stoerkun je ze niet een keer spammen ? ..... ik ben nieuwsgierig
![]()
Net bij de keuring geweest en alles was eigenlijk wel in orde... bloeddruk 150/75 wat hoger als normaal maar de onderdruk laag dus wel in orde. Moest wel urine inleveren vanwege de harde buiken en de continue hoofdpijnzal wel uit voorzorg zijn ijzer 7.5 en suiker ??? ook goed
![]()
Kleintje lag nog steeds in dezelfde houding dus ik denk niet dat dat nog gaat veranderen![]()
Wederom 3 kg erbij jippieze wees me er nog op dat het best snel ging qua kilo's, maakte haar niet uit maar dat ik wel wist dat, hoe meer erbij kwam, hoe moeilijker het er af gaat na de bevalling
wees niet bang ik ben op de hoogte
Eiwitten konden duiden op zwangerschapsvergiftiging toch? Kweenie of hoofdpijn daar ook een verschijnsel van is, maar anders daarom misschien?quote:Op donderdag 2 december 2004 22:45 schreef Githa het volgende:
[..]
en waar dienen die eiwitten dan voor![]()
en vaak heb ik het niet, enkel vanaf deze week maar als er iets niet goed is hoor ik dat vast vanzelf![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:53 schreef Againzender het volgende:
Dit is kennelijk het topic in FOK! waar ik kan melden dat mijn uitgerekende vaderschap op 2 april 2005 begint?
Ik heb OUD een beetje genegeerd, hoewel ik wel eens heb meegelezen bij het 'wachten op het tweede streepje' topic.
Maar na anderhalf jaar proberen is het tijdens de vakantie opeens gelukt, en zit er een vrolijk trappelende baby in mijn vrouws buik
Door het resetten van allerlei instellingen op het forum staat OUD weer in mijn active topics, ik laat hem er maar even in staan
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:39 schreef Martineke het volgende:
je zei net toch al dat je weinig tot niet snoept, dan zal dat wel niet hoor.
bij mij zei ze het nadrukkelijk omdat ik ook echt snoepen veel eet (maar dat deed ik eerst ook al), was 5 kg aangekomen in 3 weken tijd
en je houd ook nog eens vocht vast zeg je, helpt ook al aardig mee met de kiloos helaas.
maak je niet druk, jouw kindje krijgt geen hypoen de mijnes ook nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |