Slippers; zijn de douches in het ziekenhuis zo vies dan?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:38 schreef Luchtbel het volgende:
Tex, kraamverband en luiers hebben ze daar. Neem wel 2 setjes mee voor de baby, je weet nooit. Fototoestel met extra batterijen enzo. Iets om te lezen, muntgeld voor de automaten, iets met veel suiker! En euhm een hydrofiel handdoek ofzo, ik vond dat een stuk fijner om daaronder mee af te drogen lalala dan met een handdoek met pluisjes van het ziekenhuis. Tis toch een open wond lalala. Slippers voor onder de douche. Telefoonnummers van iedereen (soms kan je je die dingen ineens niet meer voor de geest halen)
Ik zou ze gewoon meenemen, ik heb het hele ziekenhuis nog doorgelopen... en de douche vond ik ook niet zo blote voeten geschikt. Ik mocht geen telefoon aan maar heb het wle gedaan soms hoor, maar schrijf maar beter op, is ook handiger mocht er wat gebeuren als iemand anders moet bellen!quote:Op woensdag 1 december 2004 15:44 schreef texelonia het volgende:
[..]
Slippers; zijn de douches in het ziekenhuis zo vies dan?![]()
Voor telefoonnummers wou ik gewoon mn telefoon meenemen eigenlijk. Of mag je die al niet eens aan hebben om een nummer op te zoeken?
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:35 schreef Githa het volgende:
ik werk met pubers en vanmiddag vroeg er een heel serieus of dat nu zwaar is zo'n buik![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:37 schreef Martineke het volgende:
[..]
en wat zei je terug? neuh zo licht als een veertje
Kan ik me voorstellen! Alsof het wachten niet al vervelend genoeg was...quote:Op donderdag 2 december 2004 10:45 schreef Suzanna het volgende:
Texelonia: ik heb juist nu al cadeautjes gekregen die ik nog NIET mag uitpakken, maar pas als de baby er is ! Is dat even frustrerend!
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:02 schreef Suzanna het volgende:
kozakken...wat zijn tiendagenpakketten?klinkt leuk...maar wat is het?
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:10 schreef Suzanna het volgende:
Wat klinkt dat leuk!! Ik ben jaloers!!!Nee hoor...ik krijg ook heel veel cadeautjes...maar heb niet zo'n 'rijke' familie dus een hele MAND met cadeautjes...ik denk het niet...
Wel een leuk idee voor een goede vriendin van me die zwanger is van haar eerste kindje. Die moet nog een tijd, dus ik heb genoeg tijd om iets te bedenken
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:08 schreef Suzanna het volgende:
Jullie hebben gelijk dat er gewoon kleine cadeautjes in kunnen...ik weet ook niet waarom ik gelijk dacht aan 'groot' ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |