Band Aid 20 op 1 ofzo..quote:Op maandag 29 november 2004 18:51 schreef Airelle het volgende:
Wat nou als geen van beide op 1 komt te staan..
geen winnaars?
Ik denk dat we allemaal dan winnaars zijn, omdat we ons dan niet hebben laten gek maken door een stelletje hupsende hamsters.quote:Op maandag 29 november 2004 18:51 schreef Airelle het volgende:
geen winnaars?
quote:Op maandag 29 november 2004 18:57 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Lekker ding met lieve, mooie ogen![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:08 schreef Christine het volgende:
[..]![]()
![]()
Die ogen zijn het enige dat nog een beetje acceptabel eruit ziet aan die knul.
Om hem nu een lekker ding te noemenSchatje, heb je koorts?
Nee de winnaar is dan degene die het hoogst in de lijst staatquote:Op maandag 29 november 2004 18:51 schreef Airelle het volgende:
geen winnaars?
She's a fucking Barbie Dollquote:Op maandag 29 november 2004 18:57 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Mooie meid en ze kan uitstekend zingen.
De rest is![]()
![]()
.
Die gast is veel te verlegen man. Zo win je misschien de hartjes van 16 jarige meisjes, maar een popstar? Nee man.quote:Op maandag 29 november 2004 18:57 schreef schatje het volgende:
Mijn twee favorieten zijn:
[afbeelding]
Oke dankjewel.quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:36 schreef meiske1981 het volgende:
[..]
Nee de winnaar is dan degene die het hoogst in de lijst staat
Josequote:Op dinsdag 30 november 2004 22:33 schreef ZOWIEE het volgende:
Wie zijn er eigenlijk uit gegaan zaterdag?
Steven en Jose zijn de twee beste zangers van het koppel, die steken er echt met kop en schouders bovenuit, dus zo schokkend is het niet dat hij de meeste stemmen kreeg..quote:Op woensdag 1 december 2004 12:03 schreef Tania18 het volgende:
Dat Steven de meeste stemmen had vond ik eigenlijk nog de grootste schok
Dat Steven de meeste stemmen had is niet zo grote schok hoor! Hij is samen met Nils de beste zanger.!quote:Op woensdag 1 december 2004 12:03 schreef Tania18 het volgende:
vind ik ook..maar ze vallen zo op hem omdat ie zo "normaal" is (boy next door)quote:Op woensdag 1 december 2004 12:03 schreef Tania18 het volgende:
als het gemanipuleerd was, had mariette e rnog in gezetenquote:Op woensdag 1 december 2004 15:26 schreef Henkmanz het volgende:
Wanneer dringt het nou 's tot mensen door dat dit gemanipuleerd is, net zoals de rest van die "stem op je favoriet"-programma's.
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als het gemanipuleerd was, had mariette e rnog in gezeten
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, dat is lief Duiveltja![]()
Alleen jammer van Leonweer ja. Ik zie hem hier in Utrecht ook te vaak lopen
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 18:57 schreef schatje het volgende:
Mijn twee favorieten zijn:
Lekker ding met lieve, mooie ogen![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en die meiden waren ZO dom vanavond in de videochat!
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hele tijd HOOI die HALLO zus Hai zo
en stomme antwoorden geven en giechelen..vooral Sharon, Lianne en Stephanie(duck) waren erg..
de laatste 2 mogen wel weg zaterdag!
Sharon werd zaterdag bijna in elkaar gemept door Nora omdat ze irritant was met een feesttoeter..kwou Nora nog aanmoedigen maar ze hield jammer genoeg al op!
quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
Jose![]()
![]()
De beste zanger van de band nota bene, ten koste van een Anno die geen noot fatsoenlijk uit zijn strot krijgt
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:03 schreef Tania18 het volgende:
Van mij had ie eruit gemogen, dan had Jose kunnen blijven
Voor Anno vind ik het trouwens wel leuk dat ie door is![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Steven is niet halfkalal maar HEEL licht blond..
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:11 schreef Tania18 het volgende:
Ik snap niet waarom die meisjes zo overdreven moeten doen de hele tijd. Daardoor vind ik ze nog erger![]()
Dat achterlijke gedoe ook met The sound of music![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:14 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Het zijn echt een stel giecheldozen bij elkaar.![]()
Het zou me niet eens verbazen als ze daarop geselecteerd zijn: Niet te moeilijk doen, niet te intelligent, lekker meegaand en kneedbaar, kortom: makkelijk om mee te werken.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:36 schreef BVO het volgende:
Wat een engerds zijn die Mark en Nils toch..
.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:44 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
hoezo eng..![]()
ze zien er niet verkeerd uit hoor![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind die Mark zo'n babyface hebben..
En die Nils vind ik maar een stomme boer met een vrij saaie stem..
Die Mark dacht zaterdag trouwens ook dat 'ie aan de soundmixshow mee deed..
Oh ja, voordat ik het vergeet: Je kan nog tot dit weekend stemmen in het tournament.
.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:57 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Nils is geen boeren dat van mark en die soundmixshow moet ik toegeven
![]()
ik heb trouwens gestemd
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat was de meeting van de fanclubs
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:49 schreef Timmai het volgende:
[..]
beheerders van idols fanclubs zijn nu van popstarsfanclubs ofzo?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We staan op de officiele site haha:
Klik hier
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er in zo'n fanboeksnelhechtergeval zit?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoo000iii M4Rk : D
W1j ViND3n j0u h4rtsTiKk3 g03D 3n v1nd3N j3 D3 4Ll3rB3sT3 ZaNGEr VAn d3 w3RelD : D : D : D
j3 b3nT 00K h33L LeKKaHHH
KuSJaHSSSSSS v4n j3 gr00tSt3 F4nS..
Zoiets.
Denk ik.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:06 schreef Cee het volgende:
LOL BVO!!!111!!1!.
Wat zijn zoal de concurrenten van de flopstars?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:06 schreef Cee het volgende:
LOL BVO!!!111!!1!.
Wat zijn zoal de concurrenten van de flopstars?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:54 schreef Patries86 het volgende:
En nog een vraagje
mag je fotos maken, filmen ??
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:54 schreef Patries86 het volgende:
En nog een vraagje
mag je fotos maken, filmen ??
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er in zo'n fanboeksnelhechtergeval zit?
Wilson Philips - Hold onquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:23 schreef Marietje_ het volgende:
Hey van wie was dat liedje wat de meiden gezamenlijk zongen?
Ahja, ik zat te denken wilson -nog iets- dankjequote:Op zaterdag 4 december 2004 21:30 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Wilson Philips - Hold on
Ik vond Sharon gruwelijk slecht![]()
Inderdaad die R&B riedeltjes en op momenten zong ze nog vals ook. Brrrrr.
Vonden jullie Nora trouwens ook zo tegenvallen in het openingsliedje?
Ik vond Lianne er wel het leukst uitzien net geloof ik dan want ik ken nog steeds die namen nietquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:13 schreef Airelle het volgende:
maar ik blijf erbij dat lianne eruit moet
quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:19 schreef BVO het volgende:
Wat zag Sharon er weer lekker uit.
Ow zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vond Lianne er wel het leukst uitzien net geloof ik dan want ik ken nog steeds die namen niet![]()
Pft, Hind is niet zo'n slettebak.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Beetje Hindachtig, hoe Eva eruit ziet. Al zou Hind niet zo'n spannend topje aandoen.
Waarom heeft Eva geen achtergrondkwettertjes?
Maar dit is wel aardig.
Zo gespierd was het toch niet?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Pft, Hind is niet zo'n slettebak..
Die buik van Eva was me ook te gespierd, lekker wel een vent..
vergeet sharon nietquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:30 schreef Tania18 het volgende:
Van mij mogen Stephanie, Lianne en Eva er alledrie uitgegooid worden
girl group met drie personen kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:30 schreef Tania18 het volgende:
Van mij mogen Stephanie, Lianne en Eva er alledrie uitgegooid worden
Ja, die eigenlijk ook maar als ik moet kiezen vind ik haar nog de betere van de slechteren zeg maarquote:
Ik heb alleen die korte filmpjes op het eind gezien maar ik vond de meeste niet goed zingenquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ow zou goed kunnen.
Maar ik vind haar nogal gewoontjes en slecht zingen.
Sharon is lekker, Stephanie heeft een verlopen kop.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:27 schreef Magics het volgende:
Stephanie eruit
Wrom niet gewoon mekkergeit Sharon eruit?
Na het kankergezewel MEN2B opnieuw een goede keuze dus.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:28 schreef LeBeau het volgende:
Raffish: Cheaply or showily vulgar in appearance or nature; tawdry.
Ummm...
Oh, betekenis #2 is iets beter: Characterized by a carefree or fun-loving unconventionality; rakish.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:28 schreef LeBeau het volgende:
Raffish: Cheaply or showily vulgar in appearance or nature; tawdry.
Ummm...
Wat is dat nou voor onzin?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Sharon is lekker, Stephanie heeft een verlopen kop.
Inderdaad, Stephanie heeft een ouwe mannenkop.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Sharon is lekker, Stephanie heeft een verlopen kop.
jij ookquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Inderdaad, Stephanie heeft een ouwe mannenkop.
Nee, die moet echt wel op nummer 1! Hij is best okay. En Thom Yorke speelt piano op het nummer.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:47 schreef static het volgende:
Ik had de illusie dat Band Aid op 1 zou staan tegen die tijd, totdat ik de nieuwe versie hoorde.
quote:
Vanaf het moment dat Dido begint met zingen is ie best oke jaquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, die moet echt wel op nummer 1! Hij is best okay. En Thom Yorke speelt piano op het nummer..
Had ff gedag komen zeggen!!!quote:Op zondag 5 december 2004 00:42 schreef Patries86 het volgende:
Enne crazydutchpunk.... ik heb je gezien maar jij mij niet en we stonden soms zo dicht bij elkaarTrouwens waarom had je je piercing uit op laatste moment
zij was de enige die zichzelf een 4-5 gaf.. toen ze moest zeggen hoe ze haar kansen inschatte.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:28 schreef --Globe-- het volgende:
Yes, stephanie eruit
wie verzint die namen..
in en in triest..
Ik denk omdat ze een beetje klinkt als Donald Duck als ze aan het zingen isquote:Op zondag 5 december 2004 12:59 schreef lindaatje het volgende:
Hoi,
sorry dat ik misschien een beetje achter lig, maar waarom noemen jullie Stephanie de hele tijd Stephanie Duck?
Maar ben blij dat ze eruit is hoor, ik vond haar niet zo in de groep passen.
omdat ze lijkt op een duck en zingt als een duck,quote:Op zondag 5 december 2004 12:59 schreef lindaatje het volgende:
Hoi,
sorry dat ik misschien een beetje achter lig, maar waarom noemen jullie Stephanie de hele tijd Stephanie Duck?
Maar ben blij dat ze eruit is hoor, ik vond haar niet zo in de groep passen.
Je had het veel te druk met heen en weer lopen en hans zoeken en weet ik veel wat je ging doen.... hahaquote:Op zondag 5 december 2004 04:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had ff gedag komen zeggen!!!
Ben net thuis van de meiden die bleven maar feesten
Mn piercing-balletje was gevallen dus had m uit gedaan voor de zekerheid..
Uitslag klopte
alleen naam: Raffish
(RawFish,Rubbish enz)
Ik dacht dat je een meisje was.quote:Op zondag 5 december 2004 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
geestelijk zit je er denk niet ver naastquote:
Jim is goed bevriend met de moeder van Eva...quote:Op zondag 5 december 2004 18:23 schreef Magics het volgende:
Wat deed Jim daar?
Main show: 813.000quote:Op zondag 5 december 2004 18:52 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Zijn de kijkcijfers alleen nog maar verder gedaald dan? paar weken geleden volgde ik het nog wel redelijk fanatiek maar laatste afleveringen heb ik gemist. Of is het nog niet afgelopen?
De vorige keer zong ze inderdaad geen noot zuiver, en ook dit keer zong ze er nogal naast.quote:Op zondag 5 december 2004 08:57 schreef apestaartje het volgende:
Vreemd dat Nora eigenlijk heel erg goed kan zingen (zie 'I'll be there'), maar dat ze het de laatste twee meidengroep-uitzendingen niet heeft laten horen.
Ik snap er niks van. Zouden de zenuwen de overhand hebben gekregen?
Wat een genante vertoning was dat zegquote:Op Zaterdag 4 december om een uur iof 23:15] Zei Nora het volgende:
IK MOET POEPEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat vond ik juist wel grappigquote:Op maandag 6 december 2004 11:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
Wat een genante vertoning was dat zeg
Zei ze dit echt live tegen 800000 kijkers? Haha, koel, stiekem toch wel....quote:Op maandag 6 december 2004 11:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
Wat een genante vertoning was dat zeg
denk t niet....quote:Op woensdag 8 december 2004 23:38 schreef MadGuy het volgende:
Zeg, die Nils... is dat nu de traditionele boyband homo?
Ik waardeer haar zeerquote:Op donderdag 9 december 2004 01:40 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Esri toch wel zwaar ondergewaardeerdZij is mijn favoriet
nu wel ja..quote:Op donderdag 9 december 2004 01:40 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Esri toch wel zwaar ondergewaardeerdZij is mijn favoriet
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:10 schreef RedGuy het volgende:
Lianne is nog steeds het leukst.
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:10 schreef RedGuy het volgende:
Lianne is nog steeds het leukst.
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee maar Lianne vind ik echt een mislukte idols muts.. net als Sharon trouwens
quote:
quote:Die verschrikkelijke Daantje look-a-like doet ook weer mee.
De uitstraling van een hard gekookt ei en geen goede stem.
Ik zeg: Weg met Lianne!
quote:Sharon is duidelijk de leukste, lekkerste en beste..
Zo.
Ik vind Sharon trouwens te leuk voor een meidenband.
Mee een is.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:36 schreef Tania18 het volgende:
Ik vind het allebei niks, maar als ik dan moet kiezen vind ik de jongens een stuk leuker
Zag je een dikke bos zwart haar?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:52 schreef BVO het volgende:
Iemand gisteren Boulevard gezien?
Je kon zo onder het rokje van Lianne kijken!.
Nee, alleen d'r achterkant.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:00 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Zag je een dikke bos zwart haar?
Maar als je niks ziet, zou het dus ook kunnen dat ze hem niet aan had?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:35 schreef Cola_Light het volgende:
jawel die had ze echt wel aan, als je van onder gefilmd wordt en je hebt een string aan dan zie je niks. De string zit namelijk tussen je kont. Je ziet alleen de string aan de voorkant en bovenaan je bilnaat. Ik heb het zelf ook gezien bij boulevard.
Dat is wishfulthinking BVOquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar als je niks ziet, zou het dus ook kunnen dat ze hem niet aan had?
Vanmiddag was Men2B er ook al op. Baggernummer trouwens, je hoort veel te weinig zang. Je kent dat wel, hoe hard je hem ook zet, het klinkt niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:13 schreef toiletseatgirl het volgende:
Huh de clip van Raffish is [=NU=] al op de Box
Ze lijken erg op Luv'
Die kale.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:05 schreef ZOWIEE het volgende:
het is begonnen
Haha ze hebben dinges weer een petje opgezet![]()
Ik kan die namen echt niet onthouden
Alleen jammer dat ze niet kunnen zingen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
De meisjes hebben een leuker nummer.
Op het eerste gezicht vind ik dat ook. Maar ik weet niet hoe het is als ik ze vaker gehoord heb...quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
De meisjes hebben een leuker nummer.
Ehm even wake-up call: de jongens zongen ook niet live.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:03 schreef Patries86 het volgende:
MEN2B was veeeeeel beter dan Raffish
Echt veel beter.. betere zang.... dans was leuker
veel beter dus!
Men2B is het gewoon
Doorgestoken kaart! Conspiracy!quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:03 schreef Croupouque het volgende:
Waarom zingen de meiden live, en speelt er bij de jongens een bandje mee op de achtergrond?
Tommerd toch, ze was weer heerlijk vandaag!quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Mekker, meeeh, blaat, ieeeeh.
Ik vraag me af hoeveel lieve konijntjes waren gesneuveld voorquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:12 schreef BVO het volgende:
Tommerd toch, ze was weer heerlijk vandaag!!
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:16 schreef Marble het volgende:
Sharon is met afstand de beste zangeres van het grupje. Top 5:
1. Sharon
wat is figuurlijke irritatie?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Sharon wekt letterlijk en figuurlijk irritatie op bij mij.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:16 schreef Marble het volgende:
Trouwens, die schattige Lianne die zo'n vulgair nummer staat te zingen, dat was wel geestig op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |