Wat is dat nou voor onzin?quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Sharon is lekker, Stephanie heeft een verlopen kop.
Inderdaad, Stephanie heeft een ouwe mannenkop.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Sharon is lekker, Stephanie heeft een verlopen kop.
jij ookquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Inderdaad, Stephanie heeft een ouwe mannenkop.
Nee, die moet echt wel op nummer 1! Hij is best okay. En Thom Yorke speelt piano op het nummer.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:47 schreef static het volgende:
Ik had de illusie dat Band Aid op 1 zou staan tegen die tijd, totdat ik de nieuwe versie hoorde.
quote:
Vanaf het moment dat Dido begint met zingen is ie best oke jaquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, die moet echt wel op nummer 1! Hij is best okay. En Thom Yorke speelt piano op het nummer..
Had ff gedag komen zeggen!!!quote:Op zondag 5 december 2004 00:42 schreef Patries86 het volgende:
Enne crazydutchpunk.... ik heb je gezien maar jij mij niet en we stonden soms zo dicht bij elkaarTrouwens waarom had je je piercing uit op laatste moment
zij was de enige die zichzelf een 4-5 gaf.. toen ze moest zeggen hoe ze haar kansen inschatte.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:28 schreef --Globe-- het volgende:
Yes, stephanie eruit
wie verzint die namen..
in en in triest..
Ik denk omdat ze een beetje klinkt als Donald Duck als ze aan het zingen isquote:Op zondag 5 december 2004 12:59 schreef lindaatje het volgende:
Hoi,
sorry dat ik misschien een beetje achter lig, maar waarom noemen jullie Stephanie de hele tijd Stephanie Duck?
Maar ben blij dat ze eruit is hoor, ik vond haar niet zo in de groep passen.
omdat ze lijkt op een duck en zingt als een duck,quote:Op zondag 5 december 2004 12:59 schreef lindaatje het volgende:
Hoi,
sorry dat ik misschien een beetje achter lig, maar waarom noemen jullie Stephanie de hele tijd Stephanie Duck?
Maar ben blij dat ze eruit is hoor, ik vond haar niet zo in de groep passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |