Alleen jammer dat ze niet kunnen zingen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
De meisjes hebben een leuker nummer.
Op het eerste gezicht vind ik dat ook. Maar ik weet niet hoe het is als ik ze vaker gehoord heb...quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
De meisjes hebben een leuker nummer.
Ehm even wake-up call: de jongens zongen ook niet live.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:03 schreef Patries86 het volgende:
MEN2B was veeeeeel beter dan Raffish
Echt veel beter.. betere zang.... dans was leuker
veel beter dus!
Men2B is het gewoon
Doorgestoken kaart! Conspiracy!quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:03 schreef Croupouque het volgende:
Waarom zingen de meiden live, en speelt er bij de jongens een bandje mee op de achtergrond?
Tommerd toch, ze was weer heerlijk vandaag!quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Mekker, meeeh, blaat, ieeeeh.
Ik vraag me af hoeveel lieve konijntjes waren gesneuveld voorquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:12 schreef BVO het volgende:
Tommerd toch, ze was weer heerlijk vandaag!!
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:16 schreef Marble het volgende:
Sharon is met afstand de beste zangeres van het grupje. Top 5:
1. Sharon
wat is figuurlijke irritatie?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Sharon wekt letterlijk en figuurlijk irritatie op bij mij.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:16 schreef Marble het volgende:
Trouwens, die schattige Lianne die zo'n vulgair nummer staat te zingen, dat was wel geestig op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |