Zag je een dikke bos zwart haar?quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:52 schreef BVO het volgende:
Iemand gisteren Boulevard gezien?
Je kon zo onder het rokje van Lianne kijken!.
Nee, alleen d'r achterkant.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:00 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Zag je een dikke bos zwart haar?
Maar als je niks ziet, zou het dus ook kunnen dat ze hem niet aan had?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:35 schreef Cola_Light het volgende:
jawel die had ze echt wel aan, als je van onder gefilmd wordt en je hebt een string aan dan zie je niks. De string zit namelijk tussen je kont. Je ziet alleen de string aan de voorkant en bovenaan je bilnaat. Ik heb het zelf ook gezien bij boulevard.
Dat is wishfulthinking BVOquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar als je niks ziet, zou het dus ook kunnen dat ze hem niet aan had?
Vanmiddag was Men2B er ook al op. Baggernummer trouwens, je hoort veel te weinig zang. Je kent dat wel, hoe hard je hem ook zet, het klinkt niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:13 schreef toiletseatgirl het volgende:
Huh de clip van Raffish is [=NU=] al op de Box
Ze lijken erg op Luv'
Die kale.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:05 schreef ZOWIEE het volgende:
het is begonnen
Haha ze hebben dinges weer een petje opgezet![]()
Ik kan die namen echt niet onthouden
Alleen jammer dat ze niet kunnen zingen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
De meisjes hebben een leuker nummer.
Op het eerste gezicht vind ik dat ook. Maar ik weet niet hoe het is als ik ze vaker gehoord heb...quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
De meisjes hebben een leuker nummer.
Ehm even wake-up call: de jongens zongen ook niet live.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:03 schreef Patries86 het volgende:
MEN2B was veeeeeel beter dan Raffish
Echt veel beter.. betere zang.... dans was leuker
veel beter dus!
Men2B is het gewoon
Doorgestoken kaart! Conspiracy!quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:03 schreef Croupouque het volgende:
Waarom zingen de meiden live, en speelt er bij de jongens een bandje mee op de achtergrond?
Tommerd toch, ze was weer heerlijk vandaag!quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Mekker, meeeh, blaat, ieeeeh.
Ik vraag me af hoeveel lieve konijntjes waren gesneuveld voorquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:12 schreef BVO het volgende:
Tommerd toch, ze was weer heerlijk vandaag!!
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:16 schreef Marble het volgende:
Sharon is met afstand de beste zangeres van het grupje. Top 5:
1. Sharon
wat is figuurlijke irritatie?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Sharon wekt letterlijk en figuurlijk irritatie op bij mij.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:16 schreef Marble het volgende:
Trouwens, die schattige Lianne die zo'n vulgair nummer staat te zingen, dat was wel geestig op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |