Jim is goed bevriend met de moeder van Eva...quote:Op zondag 5 december 2004 18:23 schreef Magics het volgende:
Wat deed Jim daar?
Main show: 813.000quote:Op zondag 5 december 2004 18:52 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Zijn de kijkcijfers alleen nog maar verder gedaald dan? paar weken geleden volgde ik het nog wel redelijk fanatiek maar laatste afleveringen heb ik gemist. Of is het nog niet afgelopen?
De vorige keer zong ze inderdaad geen noot zuiver, en ook dit keer zong ze er nogal naast.quote:Op zondag 5 december 2004 08:57 schreef apestaartje het volgende:
Vreemd dat Nora eigenlijk heel erg goed kan zingen (zie 'I'll be there'), maar dat ze het de laatste twee meidengroep-uitzendingen niet heeft laten horen.
Ik snap er niks van. Zouden de zenuwen de overhand hebben gekregen?
Wat een genante vertoning was dat zegquote:Op Zaterdag 4 december om een uur iof 23:15] Zei Nora het volgende:
IK MOET POEPEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat vond ik juist wel grappigquote:Op maandag 6 december 2004 11:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
Wat een genante vertoning was dat zeg
Zei ze dit echt live tegen 800000 kijkers? Haha, koel, stiekem toch wel....quote:Op maandag 6 december 2004 11:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
Wat een genante vertoning was dat zeg
denk t niet....quote:Op woensdag 8 december 2004 23:38 schreef MadGuy het volgende:
Zeg, die Nils... is dat nu de traditionele boyband homo?
Ik waardeer haar zeerquote:Op donderdag 9 december 2004 01:40 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Esri toch wel zwaar ondergewaardeerdZij is mijn favoriet
nu wel ja..quote:Op donderdag 9 december 2004 01:40 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Esri toch wel zwaar ondergewaardeerdZij is mijn favoriet
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:10 schreef RedGuy het volgende:
Lianne is nog steeds het leukst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |