ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden zijn en waarom ze zo denken!quote:op zondag 28 november 2004 00:43 schreef flyin-hawk het volgende:
laat me raden...
je bent zelf 30 of net gepasseerd?![]()
op de manier waarop je altijd post had ik je niet ouder als 15 a 16 geschatquote:op zondag 28 november 2004 00:44 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden zijn en waarom ze zo denken!
quote:op zondag 28 november 2004 00:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
op de manier waarop je altijd post had ik je niet ouder als 15 a 16 geschat![]()
en of ze nog vrijgezel zijn. en of ze een e-mailadres hebben.quote:op zondag 28 november 2004 00:44 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
[..]
ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden zijn en waarom ze zo denken!
oke, dat is goed om te horen, jammer dat geld een issue was natuurlijk, maargoed wel mooi! ik hoop dat veel meiden hier een voorbeeld aan nemen! maar ik ben ook vooral benieuwd naar het hoe en wat. voelen de meiden meer geborgenheid en veiligheid bij een ouder iemand, zijn ze knapper? sean connery en tom jones krijgen ook nog steeds slipjes van 18 jarige meiden opgestuurd!quote:op zondag 28 november 2004 05:21 schreef drugshond het volgende:
ik ken trouwens een meid van dichtbij die een relatie had met iemand van 27 jr ouder en een
eerste kind. o ja.. geld was wel een issue....en het was ook een meid die op haar doel afging.
leeftijdverschil zegt eigenlijk niet zoveel.... het gezamelijke doel wel.
ik denk dat dat te maken heeft met de onbereikbaarheid van die mannen. je verlangt naar dingen die onbereikbaar zijn en als je het eenmaal hebt, dan is de lol er vaak snel weer vanaf. ook speelt in dit geval geld een hoge rol denk ik. het wordt toch vaak nog geassocieerd met aanzien.quote:op zondag 28 november 2004 11:16 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
[..]
voelen de meiden meer geborgenheid en veiligheid bij een ouder iemand, zijn ze knapper? sean connery en tom jones krijgen ook nog steeds slipjes van 18 jarige meiden opgestuurd!
nou oke dan heb je toch het antwoord op je vraag?quote:op zondag 28 november 2004 11:47 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik vind dat je het een beetje raar bekijkt. een jonge meid en een oudere man heeft alleen maar voordelen, omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. terwijl bij stelletjes met gelijke leeftijden de vrouw toch doorgaans thuis moet blijven. ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit, mijn vrouw van 18 kan dan nog aan haar carriere werken.
ik zie daar toch echt alleen maar nadelen in hoor... ten eerste wíl ik helemaal geen topcarriere maken, als ik maar een leuke baan heb voor een paar dagen vind ik het prima. ik zet kinderen op de wereld, dan wil ik ze ook zelf opvoeden. ik moet geen man die thuis gaat zitten en die er van uitgaat dat ik nog wel even geld binnen breng. heel ongeëmancipeerd misschien, maar nee, bedankt...quote:op zondag 28 november 2004 11:47 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik vind dat je het een beetje raar bekijkt. een jonge meid en een oudere man heeft alleen maar voordelen, omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. terwijl bij stelletjes met gelijke leeftijden de vrouw toch doorgaans thuis moet blijven. ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit, mijn vrouw van 18 kan dan nog aan haar carriere werken.
laatste arbeidsjaren? laatste levensjaren bedoel je? hoe zou een kind het vinden als zijn/haar vader voor zijn/haar zestiende verjaardag al de pijp uit gaat?quote:op zondag 28 november 2004 11:47 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. [...] ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit
heb jij wel eens gehoord van genen, van intuitie en van evolutieleer? het is -helaas of gelukkig, daar zijn de meningen over verdeeld- biologisch bepaald dat vrouwen voor hun kroost willen zorgen, dat ze het moeilijk vinden om die zorgtaak los te laten en dat veel vrouwen dat zelfs niet kunnen.quote:op zondag 28 november 2004 13:30 schreef selang het volgende:
ik ben het gedeeltelijk met bhfh eens.
een oudere man met een jongere vrouw is een perfecte combinatie. de man kan dan een groot deel van de zorg voor de kinderen op zich nemen en de vrouw kan zich ontplooien en bezig zijn met haar carriere. daarnaast heeft het hele huishouden het gemakkelijker omdat er in de regel meer geld aanwezig zal zijn.
het grootste probleem is dat de meeste nederlandse vrouwen nogal traditioneel zijn ingesteld en problemen hebben met carriere maken en kostwinner zijn. de meeste zijn liever huisvrouw, hebben een simpel parttime baantje of een uitkering en zijn liever afhankelijk van de overheid of van hun echtgenoot.
ligt eraan wat je zoekt denk ik. iemand van 18 heeft nooit het geld ed. van iemand van 30. maar een beetje (jonge)man van rond de 20-25 mag zich nog wel het zelfde gedragen/ opstellen als iemand van 30....quote:op zondag 28 november 2004 11:46 schreef vitalogy het volgende:
je kan je beter afvragen waarom meiden van 18 op jongentjes van ongeveer dezelfde leeftijd vallen. wat hebben die zo'n meid nou te bieden? men zegt wel oude kerels maar kom op zeg, brad pitt was ook zeker rond de 32 toen hij pas echt begon op te vallen.
slaat nergens op. als een man parttime wil werken in de top van het bedrijfsleven kan die ook wel verder gaan met dromen!quote:op zondag 28 november 2004 16:02 schreef innovative het volgende:
[..]
blablabla
wat het bedrijfsleven wordt in grote mate gedomineerd door mannen, waardoor vrouwen minder kansen krijgen, zeker als ze in een hoge positie parttime willen werken of hun werktijden flexibel willen indelen. het krijgen van een interessant baantje is in sommige gevallen niet eens mogelijk!
blablabla
begrijpend lezen was niet je beste vak zeker?quote:op zondag 28 november 2004 16:29 schreef misterikke het volgende:
[..]
slaat nergens op. als een man parttime wil werken in de top van het bedrijfsleven kan die ook wel verder gaan met dromen!
zoals ik al zei, ze moeten bekend zijn. naar de buurman van in de 40 die er voor zijn leeftijd nog best mag wezen kijkt geen vrouwmensch om.quote:op zondag 28 november 2004 19:25 schreef anyanka het volgende:
ik val op sommige oudere mannen
alan rickman
haha wat weet jij daar nou van?quote:op zondag 28 november 2004 19:27 schreef nozem het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ze moeten bekend zijn. naar de buurman van in de 40 die er voor zijn leeftijd nog best mag wezen kijkt geen vrouwmensch om.
wat een generalisaties toch weer. je hebt mannen van 20 die enorm serieus in het leven staan, op alle fronten. je hebt tevens mannen van 40 die er op losleven als een losgeslagen schooljongen.quote:op zondag 28 november 2004 21:05 schreef vlindur het volgende:
ik ben 20, mijn vriend is 26, ouder wil ik ze ook echt niet, want dan zijn ze me veels te serieus.
alles. want hij heeft gewoon gelijkquote:op zondag 28 november 2004 21:01 schreef vitalogy het volgende:
[..]
haha wat weet jij daar nou van?
ik begrijp alleen niet waarom de meeste meisjes dat niet gewoon pathetisch vinden...quote:op zondag 28 november 2004 21:13 schreef nozem het volgende:
je hebt tevens mannen van 40 die er op losleven als een losgeslagen schooljongen.
agreed. dit gaat nog problemen opleveren tussen jou en mijquote:op zondag 28 november 2004 19:25 schreef anyanka het volgende:
alan rickman
quote:op maandag 29 november 2004 08:02 schreef releaze het volgende:
hoe ouder een man wordt, des te mooier hij wordt
uhuquote:op maandag 29 november 2004 08:02 schreef releaze het volgende:
en daarnaast vind ik volwassen mannen er gewoon veel beter uitzien. dag babyface!
* capetonian is het daar helemaal mee eensquote:op maandag 29 november 2004 08:02 schreef releaze het volgende:
[..]
en daarnaast vind ik volwassen mannen er gewoon veel beter uitzien. dag babyface!
ben jij al 32?quote:op zondag 28 november 2004 00:44 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
[..]
deug jij wel?quote:op zondag 28 november 2004 12:46 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik bedoel 40, of 50 en 18 is wel oke vind ik en die 2 jaar moeten dan overbrugd worden. zij kan wel heel volwassen zijn voor haar leeftijd.
als je zo redeneert kun je beter nu maar van de brug springen met een steen om je nek.quote:op maandag 29 november 2004 12:22 schreef #ANONIEM het volgende:
even een vraag aan de mensen hier die instemmen met een relatie van een man van 40 en een meid van 18 (dus niet eens van 50):
over 35 jaar is die man dood en ze hebben een mooie tijd gehad. die meid is dan 52 en dus nog zo'n 25 jaar voor zich... en dan? en als die vent al bejaard begint te worden (na hun 60ste zijn genoeg mannen al niet zo heel veel meer waard hoor) wat heeft die meid dan?
is dat ook 1 van die dingen die volgens jullie zo past bij 'de perfecte relatie'? want als zo'n relatie zo perfect is dan zou dat ook wel wijdverspreidt zijn of niet? terwijl iedereen die ik ken daar toch op tegen is, rara hoe kan dat (en nee ik ben geen lid van een extremistische anti-grote-leeftijden-club).
de hele tijd hier praten over de perfecte relatie als de man zoveel ouder is dan de meid, waar slaat dat op? geef eerst maar eens antwoord op bovenstaande dan graag.
waarom van brug springen? ik voel me best gelukkig met die gedachte en mijn vrienden ook. en ja op dat moment, maar mensen hebben ook weleens de eigenschap dat ze vooruit willen denken. je mag ook wel rekenschap houden met die meid die dan zogenaamd nu vrolijk is maar over 20 jaar niks meer met je kan doen omdat je versleten bent terwijl zij net in de bloei van haar leven zit.quote:op maandag 29 november 2004 12:26 schreef quickie_bat het volgende:
als je zo redeneert kun je beter nu maar van de brug springen met een steen om je nek.
je kiest voor elkaar omdat je op dat moment graag bij elkaar wil zijn, boeiuh hoe dat er over 30 jaar eruit ziet. er zijn ook mensen van allebei 30 die elkaar na 5 jaar de hersens inslaan en uit elkaar gaan, terwijl ze toch de potentie hadden samen oud te worden.
je moet niet pas gaan leven als je verschrompeld bent en bijna dood maar nu!
ik snap je wel maar ik vind 20 jaar gewoon echt een te groot tijdbestek om te kunnen plannen.quote:op maandag 29 november 2004 12:44 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
waarom van brug springen? ik voel me best gelukkig met die gedachte en mijn vrienden ook. en ja op dat moment, maar mensen hebben ook weleens de eigenschap dat ze vooruit willen denken. je mag ook wel rekenschap houden met die meid die dan zogenaamd nu vrolijk is maar over 20 jaar niks meer met je kan doen omdat je versleten bent terwijl zij net in de bloei van haar leven zit.
gewoon de voordelen willen nemen maar niet even nadenken over de gevolgen voor die jongere meiden![]()
ben het helemaal met jou eens, als het allemaal zo perfect is dan zou het wel de standaard zijn... de heren hier praten ook over kinderen krijgen vlak voor of na de pensioengerechtigde leeftijd. genomen dat die 65 is in nederland en mannen gemiddeld 74 worden, vind ik dat zéér egoistisch en oneerlijk naar de kinderen toe.quote:op maandag 29 november 2004 12:44 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
waarom van brug springen? ik voel me best gelukkig met die gedachte en mijn vrienden ook. en ja op dat moment, maar mensen hebben ook weleens de eigenschap dat ze vooruit willen denken. je mag ook wel rekenschap houden met die meid die dan zogenaamd nu vrolijk is maar over 20 jaar niks meer met je kan doen omdat je versleten bent terwijl zij net in de bloei van haar leven zit.
gewoon de voordelen willen nemen maar niet even nadenken over de gevolgen voor die jongere meiden![]()
door het gros van de mensen hier wordt vooral met praktische voordelen geschermd die alleen voor nú gelden, niet met woorden als liefde of ruzie oid. er wordt gegooid met financiele voordelen (die niet eens zo groot blijken, maar goed), er wordt gestoeid met woorden als eigen huis en dergelijken. even nadenken, als zo'n man dood gaat en er is niks geregeld (wat bij het gros van de mensen zo is, ook bij mensen die even oud zijn, stom genoeg) dan blijft er een vrouw in de bloei van haar leven achter, die haar huis moet verkopen omdat ze alleen de hypotheek niet kan opbrengen. de algemene nabestaanden wet is nogal ingekrompen en dus krijgt een weduwe alleen geld als ze voor minimaal 45% arbeidsongeschikt is, kinderen heeft die jonger zijn dan 18 of geboren is voor 1950 (maar dat is de doelgroep niet) én wordt haar ze hier nog op gekort als ze een eigen inkomen heeft.quote:op maandag 29 november 2004 12:26 schreef quickie_bat het volgende:
[..]
als je zo redeneert kun je beter nu maar van de brug springen met een steen om je nek.
je kiest voor elkaar omdat je op dat moment graag bij elkaar wil zijn, boeiuh hoe dat er over 30 jaar eruit ziet. er zijn ook mensen van allebei 30 die elkaar na 5 jaar de hersens inslaan en uit elkaar gaan, terwijl ze toch de potentie hadden samen oud te worden.
je moet niet pas gaan leven als je verschrompeld bent en bijna dood maar nu!
mannen van 18-25 zijn een grotere risico groep. daar vallen de meeste verkeersdoden onder. mannen van boven deze leeftijd zullen ws ook langer blijven leven als ze toch zover gekomen zijn.quote:op maandag 29 november 2004 12:22 schreef #ANONIEM het volgende:
even een vraag aan de mensen hier die instemmen met een relatie van een man van 40 en een meid van 18 (dus niet eens van 50):
over 35 jaar is die man dood en ze hebben een mooie tijd gehad. die meid is dan 52 en dus nog zo'n 25 jaar voor zich... en dan? en als die vent al bejaard begint te worden (na hun 60ste zijn genoeg mannen al niet zo heel veel meer waard hoor) wat heeft die meid dan?
is dat ook 1 van die dingen die volgens jullie zo past bij 'de perfecte relatie'? want als zo'n relatie zo perfect is dan zou dat ook wel wijdverspreidt zijn of niet? terwijl iedereen die ik ken daar toch op tegen is, rara hoe kan dat (en nee ik ben geen lid van een extremistische anti-grote-leeftijden-club).
de hele tijd hier praten over de perfecte relatie als de man zoveel ouder is dan de meid, waar slaat dat op? geef eerst maar eens antwoord op bovenstaande dan graag.
exactomendoquote:op maandag 29 november 2004 13:44 schreef el_bassie het volgende:
ik krijg de indruk dat veel vrouwen zich te volwassen voelen om eeen relatie aan te gaan met iemand van hun eigen leeftijd. wat is dan hun definitie van volwassen zijn? hoe kan iemand zo arrogant zijn om te bepalen wie volwassen is en wie niet? volgens mij is dit hele gedoe 'jongens van mijn leeftijd zijn zo kinderachtig..ieeeuw' dan ook een drogreden en gaat het vooral om aanzien, geld. het zou ook kunnen dat het onbewust een manier is om tegen onzekerheid te vechten, kijk, iemand met zoveel levenservaring vindt mij leuk!
ehmm.. wel ns de gemiddelde kalende dikke zweterige zakenman gezien in krijtstreeppak?quote:op maandag 29 november 2004 11:21 schreef -moi- het volgende:
[..]
uhuhelemaal mee eens.
haha, precies! ik wordt ook altijd zo ontoepasselijk als ik weer zo'n 'volwassen' meisje hoor. als ik hun was dan zou ik maar eens gaan genieten van die jeugd, want voordat ze het weten is het voorbij.quote:op maandag 29 november 2004 13:44 schreef el_bassie het volgende:
ik krijg de indruk dat veel vrouwen zich te volwassen voelen om eeen relatie aan te gaan met iemand van hun eigen leeftijd. wat is dan hun definitie van volwassen zijn? hoe kan iemand zo arrogant zijn om te bepalen wie volwassen is en wie niet? volgens mij is dit hele gedoe 'jongens van mijn leeftijd zijn zo kinderachtig..ieeeuw' dan ook een drogreden en gaat het vooral om aanzien, geld. het zou ook kunnen dat het onbewust een manier is om tegen onzekerheid te vechten, kijk, iemand met zoveel levenservaring vindt mij leuk!
klopt helemaal, ik snap mijn seksegenoten ook nooit zo, of eigenlijk, ik snap de manier van denken wel, maar ik vind het te dom voor woorden. ik vind het altijd eerder tekenend voor een gebrek aan intellect als dames zeggen dat ze "voorlopen" in hun ontwikkeling, of dat ze "erg intelligent zijn" en dat mannen ze "altijd 5 jaar ouder schatten".quote:op maandag 29 november 2004 13:44 schreef el_bassie het volgende:
bhfh! je weet wel beter! je loopt hier al wel langer rond:quote:op zondag 28 november 2004 00:40 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
dat vroeg ik me af , ik ken een meisje die altijd vriendjes zoekt rond de 35 , zelf is ze 18, nu heeft ze zelfs een vriend van 40!! zij zegt altijd dat ze oudere mannen lekkerder vindt en meer volwassen, ik begreep dat veel meiden hier zo over denken. welke fokmeiden herkennen dit en vallen ook op oudere mannen van 30+ en waarom?
quote:op maandag 29 november 2004 14:46 schreef innovative het volgende:
[..]
klopt helemaal, ik snap mijn seksegenoten ook nooit zo, of eigenlijk, ik snap de manier van denken wel, maar ik vind het te dom voor woorden. ik vind het altijd eerder tekenend voor een gebrek aan intellect als dames zeggen dat ze "voorlopen" in hun ontwikkeling, of dat ze "erg intelligent zijn" en dat mannen ze "altijd 5 jaar ouder schatten".
maar ja, er zijn ook genoeg mannen die het interessant vinden en graag iemand beneden hun psychische niveau aan hun zijde willen, in plaats van iemand met wie ze op het eigen niveau kunnen communiceren. dat snap ik ook nooit zo, ik zou (als ik man was) dood- en doodmoe van al die bakvisjes worden die zichzelf zo interessant en slim vinden, maar in feite net uit het ei komen en een gebrek aan grijze massa hebben...
quote:vrouwen zijn er om bemind te worden en niet om begrepen te worden"- oscar wilde
voor het geval het je ontgaan is, het gaat hier om vrijwillige relaties.quote:op maandag 29 november 2004 12:44 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
quote:op maandag 29 november 2004 12:27 schreef type_29 het volgende:
toevallig val ik op jonge meisjes, dat komt mooi uit dus.
boven de 25 worden vrouwen toch lelijk.
ik ga gouden tijden tegemoet, rofl!
ik vind juist dat vrouwen sneller volwassen zijn dan mannenquote:op dinsdag 30 november 2004 00:38 schreef chatter het volgende:
ik heb een paar reacties gelezen, van dit topic en ben eigenlijk een paar dingen niet tegen gekomen. maar ikkan er ook overheen gekeken hebben, want er stonden al best veel reacties. dus dan blader je er al snel doorheen.
het kan ook liefde zijn, waardoor deze meisjes een voorkeur hebben voor oudere mannen. het is niet altijd zo, dat zo'n meisje van de 1 op andere dag de beslissing neemt een oudere knul te scoren. ze is met vriendinnen aan het stappen, een stukje verderop staat een oudere knul en ze komen met elkaar in gesprek. ze ontdekken, dat ze veel met elkaar gemeen hebben en na een aantal ontmoetingen besluiten ze beiden, dat ze misschien maar een stapje verder moeten gaan. dat noemt men dan liefde. echter, er zijn ook meisjes die idd uit zijn, op een makkelijke toekomst, om het zo maar te noemen. ze hebben er geen zin in, om zelf al te veel te moeten doen, dus scoren ze een oudere knul. die heeft toch alles al en als zij zin heeft om te gaan stappen, met haar vriendinnen, dan mag dat toch wel van hem. ja, die zijn er ook. net als de mannen die een groen blaadje willen scoren en er al of niet al een relatie bij hebben en dus een dubbel leven gaan lijden.
kijk, ik ben zelf ook 40 en ik heb ook meer dan eens de aandacht gehad van een jonger meisje. alleen begin ik bewust niet aan zo'n relatie. waarom ? omdat ik zelf eens een relatie heb gehad, met een meisje dat een stuk jonger was. zij was toen 21 en ik 32. niet echt veel verschil, maar zij was van binnen nog niet echt uit de pubertijd, zeg maar. ze wilde steeds maar stappen en stappen en dat is iets dat niet echt mijn ding is, nooit geweest trouwens. er zijn ook best wel meisjes die jonger zijn, maar geestelijk een stuk volwassener, maar om die eruit te filteren, is een hels werk, dus daar begin ik niet eens meer aan. dus nu zeg ik voor mezelf, dat ze 28 of ouder moeten zijn. en dan moet ik er ook eerst nog eens goed mee hebben kunnen praten, om te zien of ze ook geestelijk al volwassen zijn en zeker geen stap types, zoals dat meisje van destijds. het klopt dus voor wat de "rust" aangaat. oudere mannen zijn vaak een stuk rustiger dan die jonge knulletjes. en ik heb ook snel in de gaten, of ze het idee hebben , dat "alles al geregeld is". die kunnen gelijk al opwieberen. en als het een dame is, die echt goed aansluit op mij, dan is het voor mij reden genoeg, om de volgende stap te maken. ik probeer niet op de een of andere manier oudere mannen mooier af te schilderen, dan ze zijn, want er zijn ook beesten bij. ik heb hier alleen mijn eigen ervaring en mening neergezet, meer niet.
net of leeftijd 'volwassenheid' of de daaraan vaak synoniem gestelde wijsheid bepaalt...quote:op dinsdag 30 november 2004 00:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik vind juist dat vrouwen sneller volwassen zijn dan mannen
mn man en ik schelen 8 jaar maar dat is eigenlijk nergens in te merken
nee, van jou sopt elke vrouw weg in d'r eigen lichaamssappenquote:op maandag 29 november 2004 14:48 schreef shark.bait het volgende:
jullie generaliseren toch lekker kriele, kamagurka en el_bassie
gefrustreerd? accepteer nu maar dat niet elke vrouw onmiddelijk een orgasme krijgt zodra jullie in haar blikveld vertoeven
nee dat doen ze niet, en dat accepteer ikquote:op dinsdag 30 november 2004 07:02 schreef kamagurka het volgende:
nee, van jou sopt elke vrouw weg in d'r eigen lichaamssappen
quote:dat jij het nu leuk vindt om met zo'n armlastig importbruidje van 20 jaar jonger in de draaimolen te zitten of de botsautootjes... ik ga idd liever voor iemand van omstreeks m'n eigen leeftijd
extreem is een relatief begripquote:op dinsdag 30 november 2004 10:02 schreef shark.bait het volgende:
[..]
nee dat doen ze niet, en dat accepteer ik
[..]jij voelt je echt aangevallen, niet? je reageert zo extreem! ik lig hier in een deuk!
ik heb toch ergens een snaar beroerd
relax man.
ow.. okee.. my badquote:op dinsdag 30 november 2004 11:25 schreef kamagurka het volgende:
extreem is een relatief begripmisschien is mijn woordgebruik wat ludieker dan wat jij gewend bent
ik heb een mening. en je mag natuurlijk vinden dat ik niets bijgedragen heb. die mening hebben is jouw goed rechtquote:verder heb je geen enkele snaar beroerd, want je hebt nog niets zinnigs aan de discussie bijgedragenheb je wel een mening over dit onderwerp?
waardoor werd je in eerste instantie aangetrokken tot je -oudere- vriend?quote:op dinsdag 30 november 2004 12:41 schreef wendie het volgende:
ik ben 23 en heb er eentje van in de 40
whateverquote:op dinsdag 30 november 2004 03:56 schreef el_bassie het volgende:
[..]
net of leeftijd 'volwassenheid' of de daaraan vaak synoniem gestelde wijsheid bepaalt...
dit is idd weer zo'n typische reactie waar de volwassenheid vanaf straaltquote:op dinsdag 30 november 2004 13:18 schreef mother-mother het volgende:
[..]
whatever
en jullie 2 staan model voor de gehele nederlandse bevolking?quote:op dinsdag 30 november 2004 00:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik vind juist dat vrouwen sneller volwassen zijn dan mannen
mn man en ik schelen 8 jaar maar dat is eigenlijk nergens in te merken
je hebt ook wel eens een vriend van 39 gehad??quote:op dinsdag 30 november 2004 13:30 schreef drakenvrouw het volgende:
als je verliefd ben maakt leeftijd niks uit, tenminste bij mij dan. ik heb nu een vriend van 40 maar ik heb wel eens een vriend gehad die een jaar jonger was.
is meer mn vermoeidheid die ervanaf straaltquote:op dinsdag 30 november 2004 13:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
dit is idd weer zo'n typische reactie waar de volwassenheid vanaf straalt
sjezus dat zeg ik toch niet!quote:op dinsdag 30 november 2004 13:30 schreef modwire het volgende:
[..]
en jullie 2 staan model voor de gehele nederlandse bevolking?
tsja, ze snijden zichzelf uiteindelijk in de vingers natuurlijkquote:op dinsdag 30 november 2004 14:47 schreef type_29 het volgende:
wat ik dan niet snap is dat vrouwen op latere leeftijd dan wel heel jalours kunnen zijn op jongere, knappere vrouwen.
allemaal het gevolg van de wet van de remmende voorsprong die op vrouwen van toepassing isquote:op dinsdag 30 november 2004 15:53 schreef b-flip het volgende:
-meisje raakt al haar vrienden en vriendinnen kwijt en is aangewezen op haar oudere partner...
(waar ze in de eerste instantie niet eens de fout van inziet)
-meisje raakt al haar interesses kwijt, en neemt de interesses en mening van de oudere partner
over...(waar ze alweer de fout niet van in ziet)
-meisje wordt gebruikt en gekwetst en geindoctrineerd en als ze eenmaal wakker wordt moet ze
helemaal overnieuw beginnen, soms zelfs met kind... (waar ze te laat de fout van inziet)
dat komt omdat mannen in 'hogere' leeftijdscategorien nog wel in trek zijn, maar de dames niet. na hun 30e hebben vrouwen hun hoogtepunt qua aantrekkelijkheid al lang gehad.quote:op dinsdag 30 november 2004 14:47 schreef type_29 het volgende:
wat ik dan niet snap is dat vrouwen op latere leeftijd dan wel heel jalours kunnen zijn op jongere, knappere vrouwen.
quote:op dinsdag 30 november 2004 17:18 schreef modwire het volgende:
na hun 30e hebben vrouwen hun hoogtepunt qua aantrekkelijkheid al lang gehad.
jezus, en ik vind 15 al te jongquote:op dinsdag 30 november 2004 14:59 schreef kijana het volgende:
op het moment vind ik iemand leuk die 23 is, alleen denk ik niet dat het kan gezien de omstandigheden + ik weet ook niet of ie mij leuk vind..![]()
en ík vind 23 al te oud...quote:op dinsdag 30 november 2004 17:23 schreef marcel1984 het volgende:
[..]
jezus, en ik vind 15 al te jong
quote:op dinsdag 30 november 2004 17:46 schreef innovative het volgende:
[..]
en ík vind 23 al te oud...
hoiquote:op dinsdag 30 november 2004 17:46 schreef innovative het volgende:
[..]
en ík vind 23 al te oud...
oudzakquote:op dinsdag 30 november 2004 18:18 schreef fulcrum_x het volgende:
[..]
hoi![]()
valt mee ben bijna 20quote:op dinsdag 30 november 2004 18:19 schreef marcel1984 het volgende:
[..]
oudzak![]()
quote:op dinsdag 30 november 2004 17:18 schreef modwire het volgende:
na hun 30e 23ste hebben vrouwen hun hoogtepunt qua aantrekkelijkheid al lang gehad.
op uitzonderingen na geldt dit wel qua lichamelijke verschijning voor de meeste meiden...quote:
twee vragen:quote:op donderdag 9 december 2004 18:27 schreef misspeppertje het volgende:
daarbij genomen dat ik ook heel veel levenservaring heb vergeleken met de gemiddelde
jongen van mijn leeftijd.
ik wat altijd bezig met hele andere dingen. het liep ook altijd fout als ik eindelijk wel iemand van mij
leeftijd vond waar het mee leek te klikken
a: dat zijn prive dingen die ik eindelijk heb af kunnen sluiten, ook al heb ik er nog heel veel problemen aan overgehouden (wat dus ook beter door oudere mensen word begrepen). en ik voel me altijd opschepperig als ik het allemaal opsom....terwijl ik er echt niet trots op ben, want ik had liever een normaal leventje gehad. maar het heeft mij wel gevromd tot wat ik nu ben.quote:op donderdag 9 december 2004 18:47 schreef frenkie het volgende:
[..]
twee vragen:
a. wat heb jij aan levenservaring dat anderen van jouw leeftijd niet hebben dan??
b. met welke dingen was jij dan bezig.
voor de mensen die er van balen dat de dames van hun leeftijd op oudere jongens vallen een tip: geduld. straks ben jij ouder, en zijn er weer jonge meisjes.
wat een bullocks.....quote:op woensdag 8 december 2004 01:08 schreef selang het volgende:
na hun 23ste hebben vrouwen hun hoogtepunt qua aantrekkelijkheid al lang gehad.
onthoud dat je het hier hebt tegen selang. die kickt op kleine schattige naïeve (liefst aziatische) meisjes van 18 die zeggen dat ze maagd zijn en tijdens de seks ook vooral doen alsof het pijn doet. liefst nog wat bloed erbij om het geloofwaardig te maken.quote:op donderdag 9 december 2004 20:19 schreef drugshond het volgende:
wat een bullocks.....
pas na de 30 zie je pas wat voor vlees je in de kuip hebt.
zegt suikeroom je iets?quote:op maandag 13 december 2004 19:19 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
meid 18 en man 60 vind ik wel interessant!
ehhh... dat laat zich verklaren door een blik op een foto van bhfhquote:
je wilt een bejaarde slaaf!quote:op woensdag 15 december 2004 13:18 schreef lemmiwinks het volgende:
dat is dan altijd nog beter dan zo'n jong broekkie met de abs van peter andre en de kop van orlando bloom. bah... wat kots ik op zulke zelf ingenomen ventjes. nee voor mij maar een oudere man die mij met respect behandelt en me op de wenken bediend.
ik vraag me ook altijd af waar dat soort meisjes dat soort ouwe zakken vandaan haalt of vice versa... mijn vriendenkring bestaat toch echt niet meer uit meisjes en jongetjes van 15quote:op donderdag 16 december 2004 19:47 schreef sambaloelek het volgende:
je moet het meer zien als, welke vent van die leeftijd heeft zin in zo'n jong meisje....ben je 16 is je vriendin ook 16, ben je 30 en je nieuwe vriendin is ook 16, vind ik persoonlijk en beetje zielig, dan ben je zelf als man na je 16e niet echt verder ontwikkeld denk ik zo.... en ja als je 50 bent en je vriendin is 30, geen probleem, maar een man (of oud jochie) van 25 met een vriendinnetje van 15 vind ik altijd effe slikken..... en je ziet het regelmatig.
ik ben achttien en ik heb vrienden/vriendinnen van zeventien tot richting de dertig jaar.quote:op donderdag 16 december 2004 20:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ik vraag me ook altijd af waar dat soort meisjes dat soort ouwe zakken vandaan haalt of vice versa... mijn vriendenkring bestaat toch echt niet meer uit meisjes en jongetjes van 15
gaan die ouwetjes naar de kinderdisco ofzo? of is het de goede "huisvriend" van papsie?
ja leuk, maar waar ontmoet je die (in jouw ogen) oude mensen dan?? de plekken waar ik uitga waar mensen rond de 30 komen zie ik echt geen 16-jarigen rondlopenquote:op donderdag 16 december 2004 20:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
ik ben achttien en ik heb vrienden/vriendinnen van zeventien tot richting de dertig jaar.
meestal schatten mensen me dan ook een jaar of 23. het is maar net hoe volwassen je bent, niet wat voor nummer er in je paspport staat. een ex van me was 24 en ik zeventien, maar de meeste mensen dachten dat het ongeveer andersom was.
ja, ik weet niet eigenlijk.quote:op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ja leuk, maar waar ontmoet je die (in jouw ogen) oude mensen dan?? de plekken waar ik uitga waar mensen rond de 30 komen zie ik echt geen 16-jarigen rondlopenen ik denk andersom toch ook niet. verder studeer je of zit je zelfs gewoon op school, welke mannen/vrouwen van rond de 30 dan? je leraren
idd, daar heb je gelijk in, en ze weten beter wat je wilt. maar vooral dat stukje volwassenheid (de meeste dan)quote:op dinsdag 21 december 2004 19:25 schreef hel1tjuhh het volgende:
ik ben zelf 18 en heb een vriend die 5 jaar ouder is..
ik denk niet dat het om leeftijd gaat, maar meer om hoe de persoon is en wat ie doet..
ik zelf heb eigenlijk altijd gevallen op oudere jongens/mannen, puur omdat ze een stuk volwassener zijn dan jongens van mijn leeftijd.. (uitzonderingen daar gelaten)
er zijn veel voorbeelden, ook in mijn vriendinnenkring(en) waar ik hoor dat een broekkie van 18 ze probeert te verleiden. mar vrouwen weten feilloos hoe die jongens in elkar zitten en die maken geen schijn van kans (niet in mijn vriendinnenkring athansquote:op dinsdag 21 december 2004 22:02 schreef jonkiexl het volgende:
waarom moet het altijd zo zijn dat de man ouder is? ik ken al tig voorbeelden waarbij de vrouw ouder is. ja en nu val ik toevallig in het algemeen ook op oudere vrouwen. toen ik onder de 20 was was dat wel een beetje problematisch, maar nu gaat dit mij vrij goed af. en nee dat zijn geen desperate housewives ofzowmaar vrouwen tussen de 25-30. ii ben zelf momenteel 23.
en waarom ik niet op mijn doelgroep, meiden van een jaar of 18/19 val?
bij veel van deze meiden kan ik weinig normale gesprekken voeren. en of het met de leeftijd te maken heeft weet ik niet, maar veel van die jonge meiden kwamen erg arrogant over. dat is mijn belevenis dus ik hoop dat dit niet generaliserend overkomt.![]()
vrouwen zijn ook niet ontworpen om gesprekken mee te voerenquote:op dinsdag 21 december 2004 22:02 schreef jonkiexl het volgende:
en waarom ik niet op mijn doelgroep, meiden van een jaar of 18/19 val?
bij veel van deze meiden kan ik weinig normale gesprekken voeren.
ahjaquote:op zondag 28 november 2004 00:44 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
[..]
ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden denken en waar ze zijn!
vrouwen van 25+ zijn ook meer mijn smaak, en ik moet zeggen dat die vaak veel beter snappen hoe het allemaal in elkaar zit dan die meisjes van 18, 19.quote:op dinsdag 21 december 2004 22:57 schreef shark.bait het volgende:
[..]
er zijn veel voorbeelden, ook in mijn vriendinnenkring(en) waar ik hoor dat een broekkie van 18 ze probeert te verleiden. mar vrouwen weten feilloos hoe die jongens in elkar zitten en die maken geen schijn van kans (niet in mijn vriendinnenkring athans)
de oudste was 42, had zelf een zoon van 17 en er was een poging van een 18 jarige. ze was totaal verontwaardigd(ze zag er uit als een 25 jarige)
andere vriendinnen zijn tussen de 25 en 33.
maar da's eigenlijk stof voor een ander topic, dus ga je gang zou ik zeggen
ach ach, meisjes zijn ook zo ontiegelijk onzeker (naast dat ze heel snel volwassen worden), ws. denkt ze nu dat ze veel zelfverzekerder overkomt en kan meelullen met de volwassenenquote:op donderdag 23 december 2004 19:33 schreef radjwantie het volgende:
ik ken een meisje van 16, haar vriend is 37. ik vind dit echt erg en ook gewoon niet kunnen omdat dat meisje echt gewoon nog aan het puberen is. haar vriend ken ik redelijk goed en hij is zeer verstandig behalve in relaties dus. ik vind dat hij de verstandige in hun relatie moest zijn en de relatie beëindigen. hij heeft haar inmiddels voorgesteld aan zijn ouders en de rest van zijn familie. ik kan er gewoon niet bij, want zijn familie schijnt het allemaal niet erg te vinden. dat meisje vindt dat ze erg strenge ouders heeft en volgens mij zoekt ze gewoon een toevlucht bij hem. hij heeft natuurlijk een eigen huis, en haar 'wat te bieden'. oh ja, dat meisje ziet er echt hartstikke mooi/leuk uit en dat zou ik van haar vriend niet zeggen. maar goed, wie kijkt er naar het uiterlijk? ik kan er gewoon niet bij dat zo'n jong meisje die nog van alles moet uitvinden een serieuze relatie (want zo noemt ze dat) met zo'n ouwe vent (sorry voor de 37-jarigen onder ons) aangaat. ik heb geen probleem met leeftijdsverschil maar wel als er zo'n jong meisje met een wat ouder persoon gaat.
niets mis met een vrouw van 37.quote:op donderdag 23 december 2004 19:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ach ach, meisjes zijn ook zo ontiegelijk onzeker (naast dat ze heel snel volwassen worden), ws. denkt ze nu dat ze veel zelfverzekerder overkomt en kan meelullen met de volwassenen(niets is minder waar natuurlijk)
ik kan me niet voorstellen dat ik met mijn moeder naar bed zou gaan, dat is wat zij doet zo ongeveer (met paps dan). ranzig inderdaad
voor een nachtje, misschien... maar om als schoothondje achtena te lopen en aan haar ouders te worden voorgesteld? om het over kinderen te hebben en haar komende menopauze-perikelen? right!quote:op donderdag 23 december 2004 19:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
niets mis met een vrouw van 37.![]()
en mijn moeder is net 41 geworden.
neen, helemaal mee eens.quote:op donderdag 23 december 2004 19:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
voor een nachtje, misschien... maar om als schoothondje achtena te lopen en aan haar ouders te worden voorgesteld? om het over kinderen te hebben en haar komende menopauze-perikelen? right!
daar zijn ze idd een stuk bedrevener inquote:op donderdag 23 december 2004 19:59 schreef heiden6 het volgende:
als een schoothondje ergens achteraan lopen laat ik sowieso aan vrouwen over.
ohja, dus als 1 iemand van 40 toevallig een relatie met iemand van 18 heeft wil dat dus zeggen dat iedereen die 40 wordt, automatisch makkelijk 18 jarige meisje aan de haak slaat..quote:op vrijdag 4 februari 2005 20:59 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
h,, dat klinkt goed, ik moet dus wachten tot ik 40 ben voor ik een 18 jarige meid kan versieren! nou dat is in ieder geval een goed vooruitzict!
mocht je willenquote:op zondag 28 november 2004 00:58 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik weet dat er genoeg jonge meiden zijn die graag het bed en de liefde delen met oudere mannen, ik ben zo benieuwd naar hun ervaringen en het hoe en waarom, dus graag serieuze reacties van eiden die er zo over denken!
nee hoor dat hoeft niet. ik ken 2 meisjes de ene is 18 en heeft een relatie met iemand van 36 de ander had een relatie op haar 21e met een man van 55.quote:op zondag 28 november 2004 19:27 schreef nozem het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ze moeten bekend zijn. naar de buurman van in de 40 die er voor zijn leeftijd nog best mag wezen kijkt geen vrouwmensch om.
oh orlando is lieeeef hoor!!! als ie langs mijn huis zou komen ontvoer ik 'm en bind ik m aan mijn bed vastquote:op woensdag 15 december 2004 13:18 schreef lemmiwinks het volgende:
dat is dan altijd nog beter dan zo'n jong broekkie met de abs van peter andre en de kop van orlando bloom. bah... wat kots ik op zulke zelf ingenomen ventjes. nee voor mij maar een oudere man die mij met respect behandelt en me op de wenken bediend.
15 is ook wat anders dan 19 en 44.quote:op vrijdag 4 februari 2005 21:15 schreef eggstc het volgende:
geld, auto's, eigen huis.
t "meer volwassen" verhaaltje is alleen maar een dekmantel daarvoor.
daarom ga ik zelf ook nooit in zee met zulke tieners.
"ja meisjes zijn geestelijk 3 jaar ouder."
rofl, de meeste meisjes van mijn leeftijd zijn geestelijk 8 jaar jonger
eigelijk is het de omgekeerde wereld. meisjes die zeggen dat ze een volwassere man willen, is eigelijk onvolwassen gedrag. ik ben 21, nu zie ik ook die 15/16 jarige op me geilen. ik ga daar niet op in omdat ik weet waar ze het om te doen is, en dat is niet om mijzelf.
quote:op vrijdag 4 februari 2005 20:02 schreef mister-right het volgende:
ik ben een man van 40 en heb al meer als een jaar een relatie met een meisje van bijna 18
nee, jij houdt meer van zo'n heerlijke grote dikke worstquote:op zondag 28 november 2004 13:22 schreef zweefvliegje het volgende:
volgens mij bfbh, heb je het hier over uitzonderingen..
het is dacht ik een feit, dat meisjes/vrouwen op oudere mannen vallen, maar dan niet direct een relatie met iemand die meer dan 2 keer zo oud is als zijzelf!
mocht ik met een veel oudere man wat hebben dan zou dat volgens mij alleen om het geld gaan ofzo? ik moet er niet aan denken, een oude man met zo'n klein en verschrompeld lulletje!
'lolita' gezien?quote:op zaterdag 5 februari 2005 09:20 schreef mister-right het volgende:
so what, wat als het nu eens gewoon zo is zoals het is....ok ik (hans) ben 40...maar wil niet zeggen dat ik oud en verschrompeld ben.......integendeel.ik voel me jong en vitaal en we gebben beiden niks te klagen......mijn lijf is niks mis mee ook niet ...altijd gesport en fit genoeg.....40 wordt gelijk gezien als oud en voor sommigen mischien wel "over the hill"....ik voel me juist veel jonger....zo rond de 25 weer ....niks mis mee.....zij weet ook waar ze aan toe is....hebben we het uitgebreid over gehad...alle voors en tegens.....ik wou hier alleen maar even een punt maken dat zoiets wel degelijk bestaat en niet iets is uit een vooroordeel van....ze zoekt zekerheid of iemand met geld......
ik hou van suzan en zij van mij.....en daar komt niemand tussen, er zijn gelukkig genoeg mensen die ons wel begrijpen en het ons van harte gunnen.....zoals ik al eerder zei....leeftijd is maar een getal....kun je niet altijd iets aan ophangen
gr. mr
(the story is true only the names have been changed to protect the innocent)
dus jij bent 40, en je hebt wat met een meisje van 17?? noemt ze je ook 'papa'?quote:op zaterdag 5 februari 2005 09:20 schreef mister-right het volgende:
so what, wat als het nu eens gewoon zo is zoals het is....ok ik (hans) ben 40...maar wil niet zeggen dat ik oud en verschrompeld ben.......integendeel.ik voel me jong en vitaal en we gebben beiden niks te klagen......mijn lijf is niks mis mee ook niet ...altijd gesport en fit genoeg.....40 wordt gelijk gezien als oud en voor sommigen mischien wel "over the hill"....ik voel me juist veel jonger....zo rond de 25 weer ....niks mis mee.....zij weet ook waar ze aan toe is....hebben we het uitgebreid over gehad...alle voors en tegens.....ik wou hier alleen maar even een punt maken dat zoiets wel degelijk bestaat en niet iets is uit een vooroordeel van....ze zoekt zekerheid of iemand met geld......
ik hou van suzan en zij van mij.....en daar komt niemand tussen, er zijn gelukkig genoeg mensen die ons wel begrijpen en het ons van harte gunnen.....zoals ik al eerder zei....leeftijd is maar een getal....kun je niet altijd iets aan ophangen
gr. mr
als je die film gezien had had je nu een heel ander antwoord gegeven, belhamel.quote:op zaterdag 5 februari 2005 13:45 schreef mister-right het volgende:
en nee ik heb lolita niet gezien......weer zo een die alleen aan sex denkt...bah...}:|
quote:op zaterdag 5 februari 2005 14:32 schreef forumschorem het volgende:
als je die film gezien had had je nu een heel ander antwoord gegeven.
sinds het fenomeen 'video' is uitgevonden.quote:op zaterdag 5 februari 2005 14:36 schreef copycat het volgende:
[..]![]()
sinds wanneer lezen we het boek (van vladimir nabokov) niet meer?
quote:op zaterdag 5 februari 2005 13:14 schreef fuifduif het volgende:
en ondertussen, jullie viezerikjes, zouden jullie wensen dat jullie zo'n jong ding zouden kunnen bemachtigen, wanneer jullie de 40 hebben bereikt.
quote:op zaterdag 5 februari 2005 13:14 schreef fuifduif het volgende:
en ondertussen, jullie viezerikjes, zouden jullie wensen dat jullie zo'n jong ding zouden kunnen bemachtigen, wanneer jullie de 40 hebben bereikt.
iemand van de zelfde leeftijd kan dat ook bieden..quote:op zondag 28 november 2004 12:08 schreef cinnamongirl het volgende:
die ouwe lullen willen niet alleen maar zoveel mogelijk neuken, maar kunnen haar meer bieden.
geld, woonruimte, aandacht...
wat hebben contacten er omheen er nu weer mee te maken. dat slaat toch nergens op.quote:op zaterdag 5 februari 2005 19:30 schreef mister-right het volgende:
jeeeetje zeg,......zijn jullie soms jaloers?.....ik heb nu eenmaal gewoon een jongere vriendin....
net als mn broer....die een 16 jaar jongere vrouw heeft en ook genoeg vrienden en vroendinnen erom heen....en hij is al 17 jaar getrouwd ermee...
ik heb bovendien net als mijn vriendinneke genoeg contacten verder om me heen.....zit in de dienstverlening....
en die film lolita? nee die heb ik niet gezien, maar de titel zegt al genoeg dus dan weet je t wel
gr mr
nee hoor pedo's vallen op kindertjes.quote:op zaterdag 5 februari 2005 15:34 schreef kamagurka het volgende:
alsof jij ook maar enige kans maakt op zo'n meisje![]()
![]()
![]()
ik zeg alleen maar dat je geheid dingen tegenkomt in zo'n relatie... ook dat ze vreemd wil gaan (ze wil tenslotte ook nog wel ns wat anders uitproberen behalve die grijze verschrompelde lul)
een meisje zonder vrienden of sociale contacten met de buitenwereld is dan ook meestal een gewild slachtoffer onder de pedo's onder ons
right...quote:op zondag 6 februari 2005 10:16 schreef selang het volgende:
het is inderdaad pure jaloezie.
eigenlijk willen mannen van alle leeftijden gewoon een meisje van 16~23jr.
een jaar of twintig, ongeveer?quote:op zondag 6 februari 2005 15:54 schreef mr. orange het volgende:
[..]
right...
daarom val ik ook op vrouwen die ouder als mij zijn..
1-2 jaar jonger als mijn leeftijd wilk nog wel gaan...
quote:op zondag 6 februari 2005 22:19 schreef sweetsixteen16 het volgende:
ik val wel voornamelijk op oudere mannen.
per ongeluk.
niet dat ik bij voorbaat vraag: hoe oud ben je?
nee, 29 dat gaat echt niet, ik wil ze pas boven de 30.
niet dat die relaties allemaal even serieus waren hoor.
edit: hey sweet16, heb jij afgelopen weekend bij turnwedstrijden aanwezig moeten zijn?quote:op zondag 6 februari 2005 22:19 schreef sweetsixteen16 het volgende:
ik val wel voornamelijk op oudere mannen.
per ongeluk.
niet dat ik bij voorbaat vraag: hoe oud ben je?
nee, 29 dat gaat echt niet, ik wil ze pas boven de 30.
niet dat die relaties allemaal even serieus waren hoor.
dit is alweer een reden waarom ik liever een jonge vriendin hebquote:op dinsdag 8 februari 2005 09:02 schreef merry77 het volgende:
iemand van 30 kan al bezig zijn met het denken aan kinderen krijgen terwijl een meisje van begin 20 daar absoluut nog niet mee bezig is.
hahahaha.. was te verwachten heiden6quote:op zondag 6 februari 2005 22:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
een jaar of twintig, ongeveer?
ik val meestal op 25+.vrouwen van die leeftijd hebben tenminste enige ervaring, en daar berust vaker enige uidaging bij dan bij de kids van zestien. het idee alleen al om te neuken met een meisje van veertien geeft me kotsneigingen.
een kwestie van smaak dus, iedereen moet dat verder natuurlijk zelf weten.![]()
voer ze dronken met br33z4h.quote:op zondag 27 februari 2005 00:46 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
hm ik wil ook wel jonge meiden versieren, hoe pak ik dat aan?
had je je portemonnee nog na afloop?quote:op zondag 27 februari 2005 03:35 schreef chet het volgende:
ik heb een paar jaar in een azc gewerkt. heeft zo'n ama of whatever uit nigeria of omstreken zich opgedrongen aan me. het vlees is zwak. wel een condoom gebruikt natuurlijk, je weet het immers nooit met die afrikaanse snollen c.q. asielzoekers.![]()
-nevermind-quote:op maandag 28 februari 2005 10:55 schreef sterre1981 het volgende:
sorry, maar ik vind het echt een beetje sneu. wat al eerder gesteld is... het is te makkelijk, voor beide partijen. een oudere man kan met een paar mooie woorden al een jonger meisje intrigeren, aangezien hij 'oprecht en betrouwbaar' overkomt. het is immers een oudere man, een volwassene, die niet gemeen is of liegt, maar wijs is en weet waar het in het leven en de liefde om draait. zij ziet hem niet als 'ook maar een mens', en dat zo'n persoon aandacht aan haar besteed, betekent toch dat ze wel heel speciaal moet zijn. daarnaast zal ze in haar puberteit ongetwijfeld met haar vader in de clinch liggen, en heeft ze behoefte aan aandacht van een oudere man, die haar gerust stelt.
voor het meisje is het ook niet moeilijk om de oudere man te versieren, ze heeft haar lijf mee, nog jong en strak, bovendien vindt zo'n vent het geweldig om geadoreerd te worden door zo'n leuk jong grietje, ze maakt hem bovendien aan het lachen, ze is niet zwaar op de hand, niet duur in het onderhoud, het is allemaal lekker makkelijk, en vooral allemaal niet te serieus, aangezien zij nog niet bezig is met huisje boompje beestje.
kortom voor beide partijen de makkelijkste weg en een teken van lage maatstaven, geen eisen. ik zou zeggen leg de lat wat hoger en gun jezelf iets beters, want het komt over als 'genoegen nemen met het eerste het beste', alleen maar om je eigen ego op te krikken, zelfzuchtig, egoïstisch, egocentrisch. en imho heeft dat niets met liefde te maken.
ik zou het eens aan hem vragen...quote:op dinsdag 1 maart 2005 01:24 schreef bryanadams het volgende:
op verzoek quote verwijderd.
jij ook, of niet?quote:
tot hier klinkt het allemaal leuk, beide partijen zijn er gelukkig mee dus waarom is dit fout?quote:op maandag 28 februari 2005 10:55 schreef sterre1981 het volgende:
sorry, maar ik vind het echt een beetje sneu. wat al eerder gesteld is... het is te makkelijk, voor beide partijen. een oudere man kan met een paar mooie woorden al een jonger meisje intrigeren, aangezien hij 'oprecht en betrouwbaar' overkomt. het is immers een oudere man, een volwassene, die niet gemeen is of liegt, maar wijs is en weet waar het in het leven en de liefde om draait. zij ziet hem niet als 'ook maar een mens', en dat zo'n persoon aandacht aan haar besteed, betekent toch dat ze wel heel speciaal moet zijn. daarnaast zal ze in haar puberteit ongetwijfeld met haar vader in de clinch liggen, en heeft ze behoefte aan aandacht van een oudere man, die haar gerust stelt.
voor het meisje is het ook niet moeilijk om de oudere man te versieren, ze heeft haar lijf mee, nog jong en strak, bovendien vindt zo'n vent het geweldig om geadoreerd te worden door zo'n leuk jong grietje, ze maakt hem bovendien aan het lachen, ze is niet zwaar op de hand, niet duur in het onderhoud, het is allemaal lekker makkelijk, en vooral allemaal niet te serieus, aangezien zij nog niet bezig is met huisje boompje beestje.
hier hoor ik de zure (oude) vrouw wel erg in door. dit is niet genoegen nemen met het eerste het beste. dat zou namelijk zijn als de man(denkend dat hij niet beter kan krijgen) op zoek gaat naar een vrouw van z'n eigen leeftijd. eentje die eigenlijk geen man wil, want ze leeft al 10 jaar alleen, met eigen ingesleten gewoontes enz. enz.. maar toch wil ze als ze 's avonds thuiskomt niet alleen zitten.quote:kortom voor beide partijen de makkelijkste weg en een teken van lage maatstaven, geen eisen. ik zou zeggen leg de lat wat hoger en gun jezelf iets beters, want het komt over als 'genoegen nemen met het eerste het beste', alleen maar om je eigen ego op te krikken, zelfzuchtig, egoïstisch, egocentrisch. en imho heeft dat niets met liefde te maken.
>^_^< het arme kind komt uit 1981.quote:op dinsdag 1 maart 2005 09:51 schreef laptoptekoop het volgende:
[..]
tot hier klinkt het allemaal leuk, beide partijen zijn er gelukkig mee dus waarom is dit fout?
[..]
hier hoor ik de zure (oude) vrouw wel erg in door.
nee, ik ben 19 jaar...quote:
gee, thanks...quote:op dinsdag 1 maart 2005 14:04 schreef lemmiwinks het volgende:
[..]
>^_^< het arme kind komt uit 1981.
euhm...quote:op woensdag 2 maart 2005 11:12 schreef mister-right het volgende:
leef en ben gelukkig en laat je niet tezeer leiden door anderen anders wordt het lijden, ben jong, helder, en geniet zolang het leven duurt, wie weet is het morgen over en heb je je die kans niet gegund......be happy yourself and not for others![]()
![]()
nou ja, dan zit ze dus al in een neerwaardse spiraalquote:op dinsdag 1 maart 2005 14:04 schreef lemmiwinks het volgende:
>^_^< het arme kind komt uit 1981.
deze opmerking begrijp ik niet helemaal en dat komt niet alleen doordat neerwaarts met een t is...quote:op woensdag 2 maart 2005 13:17 schreef selang het volgende:
[..]
nou ja, dan zit ze dus al in een neerwaardse spiraal
zo moeilijk is het niet hoorquote:op woensdag 2 maart 2005 14:32 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
deze opmerking begrijp ik niet helemaal en dat komt niet alleen doordat neerwaarts met een t is...
quote:op zondag 28 november 2004 05:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
*vertrekt uit wanhopige 30-ers topic.
mwa, als jij daadwerkelijk een kind zou zijn zou ik een kotertje zijn dus don't worry >^_-<quote:op woensdag 2 maart 2005 11:06 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
gee, thanks...
nu voel ik me alsof ik bij mijn moeder op schoot zou moeten kruipen, ofzo...
maar inderdaad... ik ben niet bepaald een zure oude vrouw...bedankt voor de backup.
don't i know it?!quote:op woensdag 2 maart 2005 22:48 schreef lemmiwinks het volgende:
[..]
mwa, als jij daadwerkelijk een kind zou zijn zou ik een kotertje zijn dus don't worry >^_-<
lief huppelend poesje btw![]()
misschien is het juist dat z'n "meisje" juist al wel huisje boompje beestje wil, misschien nog niet gelijk kinderen maar wel binnen een aantal jaar....quote:op dinsdag 8 februari 2005 09:02 schreef merry77 het volgende:
he hey.
ben in nov net 30 geworden. klinkt hoopvol. hopelijk zijn er meer meiden zoals jij :-)
toch lijkt het me dat er een wereld van verschil in verwachtingen en levenservaring kan zijn. hetgeen een serieuze relatie kan bemoeilijken. iemand van 30 kan al bezig zijn met het denken aan kinderen krijgen terwijl een meisje van begin 20 daar absoluut nog niet mee bezig is.
en moet je dan als man gaan zitten wachten totdat zij 30 is en jij 40?
lastige problematiek.
ludiek dat je meisje tussen aanhaaltekens gebruikt. je gaat ervan uit dat elk vrouwelijk wezen meteen als vrouw geboren wordt? net als bij jongetjes -> man is dat een proces >^_^<quote:op donderdag 3 maart 2005 13:02 schreef misspeppertje het volgende:
[..]
misschien is het juist dat z'n "meisje" juist al wel huisje boompje beestje wil, misschien nog niet gelijk kinderen maar wel binnen een aantal jaar....
en dat ze dus daarom iemand zoekt die ouder is.....
mwa, die leeftijd die je aangeeft (rondom 30) is juist het moment dat mannen ongelooflijk twijfelen of ze nog 10 jaar willen "rondnuecken" of voor jouw geliefde "huisje, boompje, beestje" gaan. ik geloof niet dat je een meer twijfelachtige leeftijd kan kiezen. wij "jongentjes" zijn er tenmiste eerlijk in. wij willen ontdekken.quote:
mijn reden waarom ik op oudere mannen val? meestal (!!) meer seriues over relaties, denken al wat meer na over de toekomst, weten wat ze willen, en tsja ze zijn gewoon lekkerder![]()
>^_^< als hij gelogen had en verteld had dat hij volgende week 29 zou worden, was je direct met hem in zee gegaan? wie leeft er dan in een illusie? oh en om een veelgebruikte dooddoener van de oudere heren kant erbij te halen: "age is just a number". dat werkt dus ook andere kanten opquote:ik heb nu ook iemand in mijn omgeving die hele erge singalen af geeft van "ik vind je leuk!", maar trekt mij niet omdat diegene pas 23 is.....
natuurlijk kan iemand van 23 ook al heel volwassen zijn. want ik ben zelf 20 en weet gewoon wat ik wil, zodra iemand van mijn eigen leeftijd dit ook heeft is het verhaal misschien wel heel anders.....
uhuh. iemand hier heeft iig geen obscene drang naar bevestigingquote:don't i know it?!
huppelende poesjes regeren!
hahaha neej sorry dan ook nietquote:op donderdag 3 maart 2005 14:40 schreef lemmiwinks het volgende:
>^_^< als hij gelogen had en verteld had dat hij volgende week 29 zou worden, was je direct met hem in zee gegaan? wie leeft er dan in een illusie? oh en om een veelgebruikte dooddoener van de oudere heren kant erbij te halen: "age is just a number". dat werkt dus ook andere kanten op![]()
tsja dan houdt het natuurlijk op. maar dan is leeftijd niet de beslissende factor en was de anekdote niet echt relevant >^_^<quote:op donderdag 3 maart 2005 14:53 schreef misspeppertje het volgende:
[..]
hahaha neej sorry dan ook niettis gewoon mijn type niet ook al was hij 29 geweest
dat is mooi. dan heeft de jongere generatie enigszinds nog hoopquote:tis ook meer dat ik val op dingen die gewoon bij oudere mannen wat meer voorkomen, maar ik kan net zo goed op iemand van 20 vallen als die deze eigenschappen heeft...
tsja er is een verschil tussen one-night-stands en evt. korte relaties. en het is over het algemeen inderdaad zo dat oudere mannen meer ervaren zijn in seks (like duh) maar talent/gedrevenheid speelt ook een rol en waarom moeten alle jonge adonissen nou perse als een bezetene achter maagdelijke meisjes van 14 ofzo aan. daar leren ze dus juist geen ruk van. tis denk maar goed dat er dames zijn die wel interesse in een toy-boy hebben zijn anders zouden die lekkere oude kerels nooit tot ontwikkeling gekomen zijnquote:ennee eerst rond neuken, tsja sex is lekker erruggggg lekker, maar niet om even zomaar met iemand te doen die ik daarna nooit meer zie...
hehehe, tsja een onervaren iemand in bed lijkt me nou niet echt leuk....alhoewel je dan wel kan eisen dat er gewoon meer geoefend moet wordenquote:op donderdag 3 maart 2005 15:06 schreef lemmiwinks het volgende:
[..]
tsja dan houdt het natuurlijk op. maar dan is leeftijd niet de beslissende factor en was de anekdote niet echt relevant >^_^<
[..]
dat is mooi. dan heeft de jongere generatie enigszinds nog hoop
[..]
tsja er is een verschil tussen one-night-stands en evt. korte relaties. en het is over het algemeen inderdaad zo dat oudere mannen meer ervaren zijn in seks (like duh) maar talent/gedrevenheid speelt ook een rol en waarom moeten alle jonge adonissen nou perse als een bezetene achter maagdelijke meisjes van 14 ofzo aan. daar leren ze dus juist geen ruk van. tis denk maar goed dat er dames zijn die wel interesse in een toy-boy hebben zijn anders zouden die lekkere oude kerels nooit tot ontwikkeling gekomen zijn![]()
>^_^< als de vent ervaren is zijn er 2 nadelen:quote:op donderdag 3 maart 2005 15:20 schreef misspeppertje het volgende:
[..]
hehehe, tsja een onervaren iemand in bed lijkt me nou niet echt leuk....alhoewel je dan wel kan eisen dat er gewoon meer geoefend moet worden![]()
misschien is het bij mij ook wel een vooroordeel geworden dat leeftijdsgenoten voor minder in zijn door de ervaringen die ik heb....maar goed ik zal iemand echt niet afwijzen als hij 23 is als ik wel op hem val
dat is tenminste nog eens goed nieuws, dan zou ik dus keuze genoeg moeten hebbenquote:op zondag 6 februari 2005 10:16 schreef selang het volgende:
eigenlijk willen mannen van alle leeftijden gewoon een meisje van 16~23jr.
niet voor niks zijn fotomodellen altijd van die leeftijd. ook uit diverse wetenschappelijke onderzoeken is dat gebleken.
ik vind gewoon dat jij je moet laten nakijkenquote:op zaterdag 5 februari 2005 09:20 schreef mister-right het volgende:
gr. mr
precies, waarom zou je dus een ouwe lul gaan zoeken?quote:
die hoef je niet te zoeken hoor, die komen naar jou toe.quote:op woensdag 16 maart 2005 01:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
precies, waarom zou je dus een ouwe lul gaan zoeken?
ouwe lullen weten waar het om gaat in het leven, zijn zichzelf en zijn zeker van zichzelf , laten je vrij, komen niet binnen 30 seconden klaar, waarderen je persoonlijkheid, weten niet alleen alles van fok! maar weten ook waar florence ligt en dat soort dingen.quote:op woensdag 16 maart 2005 01:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
precies, waarom zou je dus een ouwe lul gaan zoeken?
eens..alleen dat klaarkomen...give me a break. een keer hoesten en het is over met de pretquote:op woensdag 16 maart 2005 01:30 schreef pokkehontas het volgende:
[..]
ouwe lullen weten waar het om gaat in het leven, zijn zichzelf en zijn zeker van zichzelf , laten je vrij, komen niet binnen 30 seconden klaar, waarderen je persoonlijkheid, weten niet alleen alles van fok! maar weten ook waar florence ligt en dat soort dingen.
ouwe lullen![]()
nou ja, ws. ben ik ook allang een ouwe lul (30+)quote:op woensdag 16 maart 2005 01:30 schreef pokkehontas het volgende:
[..]
ouwe lullen weten waar het om gaat in het leven, zijn zichzelf en zijn zeker van zichzelf , laten je vrij, komen niet binnen 30 seconden klaar, waarderen je persoonlijkheid, weten niet alleen alles van fok! maar weten ook waar florence ligt en dat soort dingen.
ouwe lullen![]()
hé kamagurka, ouwe lulquote:op woensdag 16 maart 2005 03:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
nou ja, ws. ben ik ook allang een ouwe lul (30+)
ik denk alleen dat vrouwen de zaken een beetje romantiseren, niet iedere ouwe lul is een belezen en intelligente man met het uiterlijk van george clooney hoor
de meesten zijn ook maar gewoon simpele zielen...
natuurlijk voel je daar wel iets van. vaak gaat de volgende stelling wel op: hoe jonger het meisje, hoe meer je voelt...quote:
onzin..anatomie is niet leeftijdsgebondenquote:op donderdag 17 maart 2005 11:30 schreef dungeonmaster het volgende:
[..]
natuurlijk voel je daar wel iets van. vaak gaat de volgende stelling wel op: hoe jonger het meisje, hoe meer je voelt...
waarschijnlijk hebben ze het over meisjes van dertien ofzo. ik geloof best dat het dan wel scheelt, maar ik was niet van plan het uit te proberen,quote:op donderdag 17 maart 2005 11:47 schreef she het volgende:
[..]
onzin..anatomie is niet leeftijdsgebonden
lekkere conclusie!quote:op donderdag 17 maart 2005 13:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
waarschijnlijk hebben ze het over meisjes van dertien ofzo. ik geloof best dat het dan wel scheelt, maar ik was niet van plan het uit te proberen,.
het was meer een vermoeden, maar dat was voor sommigen blijkbaar niet duidelijk.quote:
ik krijg hierbij het idee dat je meer voor mony and cars gaat als voor gezelligheid liefde lol sex gezeldschap enz. ..quote:op vrijdag 4 februari 2005 22:54 schreef yamyam het volgende:
ik niet. hoogstens 10 jaar ouder.
maar ik snap het wel.
mannen krijgen (doorgaans) meer uitstraling naarmate ze ouder worden en je zit nou eenmaal lekker bij een vent met een huis en een auto, vast salaris enz enz.
sommigen willen gewoon iemand die niet meer hoeft uit te zoeken wat ie met zijn leven wil doen.
die had hij net gekocht?quote:op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef dareaper het volgende:
laatst hadden mijn ouders bezoek van een vriend van ze die ze al zo'n 10 jaar niet meer gezien hadden. hij is iets van 65 en had zijn 20 jarige oekraïense vriendin bij zich
dat is echt ongezondquote:op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef dareaper het volgende:
laatst hadden mijn ouders bezoek van een vriend van ze die ze al zo'n 10 jaar niet meer gezien hadden. hij is iets van 65 en had zijn 20 jarige oekraïense vriendin bij zich
dank je. ik voel me weer jongquote:op zondag 28 november 2004 00:40 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
dat vroeg ik me af , ik ken een meisje die altijd vriendjes zoekt rond de 35 , zelf is ze 18, nu heeft ze zelfs een vriend van 40!! zij zegt altijd dat ze oudere mannen lekkerder vindt en meer volwassen, ik begreep dat veel meiden hier zo over denken. welke fokmeiden herkennen dit en vallen ook op oudere mannen van 30+ en waarom?
dat meisje schijnt dus op oudere mannen te vallen, want de vriend die ze voor die gast had was in de 70quote:op dinsdag 14 juni 2005 14:20 schreef timbob het volgende:
[..]
dat is echt ongezond
dan ben je 45 als je partner geboren word
je kan geen sex meer hebben zewat.. zeker over 5 jaar niet meer
en dan ben je dood, begint het leven van die ander pas..
ben je wel eens in egypte geweest? weet je dat dat een eiland is?quote:op woensdag 16 maart 2005 01:30 schreef pokkehontas het volgende:
[..]
maar weten ook waar florence ligt en dat soort dingen.
goed gedaanquote:op dinsdag 14 juni 2005 22:04 schreef tulpje6 het volgende:
toen ik 16 was viel ik voor een man van 31. (overigens pas 3 jaar later door deze man ontmaagd hoor, we houden het netjes).
en eerder zei je nog dat je op de mulo had gezeten, best knap. het laatste mulo examen was in 1979 jongen, of heb je in suri op school gezeten?quote:
quote:op maandag 7 februari 2005 15:49 schreef dagblad_de_limburger het volgende:
volspuiten die kleine meisjes.
oudere mannen zijn niet per definitie beter in bed, maar meestal wel zelfverzekerder en inventiever, gewoon ook meer ervaren. en wat dat klaarkomen betreft... ze hebben in ieder geval de tijd gehad om daarop te trainen, dat werpt toch redelijk vaak z´n vruchten afquote:op woensdag 16 maart 2005 01:31 schreef she het volgende:
eens..alleen dat klaarkomen...give me a break. een keer hoesten en het is over met de pret
eensch isquote:op donderdag 16 juni 2005 11:43 schreef merdeka het volgende:
[..]
oudere mannen zijn niet per definitie beter in bed, maar meestal wel zelfverzekerder en inventiever, gewoon ook meer ervaren.
helemaal mee eens. ik ben zelf al een tijdje geen 'jonger' meisje meer maar heb altijd al op oudere mannen gevallen. eigenlijk begint dat nu te normaliseren in de zin dat ik nu op mannen van mijn eigen leeftijd val. meisjes heb ik daarentegen liefst een flink stuk jonger. waarom? ik weet het niet psies. ik weet wel dat jonge meisjes heel mooi zijn en dat bij mannen idd de zelfverzekerdheid een rol speelt. en ervaring in bed telt ook mee.quote:op woensdag 15 juni 2005 17:01 schreef monus het volgende:
zelf vind ik de mannen die wat ouder zijn tot de knapste mannen behoort. een vrouw kan er knap uitzien met 18 jaren jong, een man ziet er met 18 jaren alleen maar jong uit.
ja, ik zie m'n uitgedeide pa al meer bekijks hebben dan ik....quote:op maandag 29 november 2004 08:02 schreef releaze het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |