abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 november 2004 @ 00:40:46 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23620574
dat vroeg ik me af , ik ken een meisje die altijd vriendjes zoekt rond de 35 , zelf is ze 18, nu heeft ze zelfs een vriend van 40!! zij zegt altijd dat ze oudere mannen lekkerder vindt en meer volwassen, ik begreep dat veel meiden hier zo over denken. welke fokmeiden herkennen dit en vallen ook op oudere mannen van 30+ en waarom?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23620628
laat me raden...
je bent zelf 30 of net gepasseerd?
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  zondag 28 november 2004 @ 00:44:52 #3
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23620661
quote:
op zondag 28 november 2004 00:43 schreef flyin-hawk het volgende:
laat me raden...
je bent zelf 30 of net gepasseerd?
ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden zijn en waarom ze zo denken!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 28 november 2004 @ 00:45:31 #4
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_23620672
kun je dat echt zelluf niet verzinnen?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_23620695
nee
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_23620924
quote:
op zondag 28 november 2004 00:44 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden zijn en waarom ze zo denken!
op de manier waarop je altijd post had ik je niet ouder als 15 a 16 geschat
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  zondag 28 november 2004 @ 00:58:08 #7
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23620948
ik weet dat er genoeg jonge meiden zijn die graag het bed en de liefde delen met oudere mannen, ik ben zo benieuwd naar hun ervaringen en het hoe en waarom, dus graag serieuze reacties van eiden die er zo over denken!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23620960
quote:
op zondag 28 november 2004 00:57 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

op de manier waarop je altijd post had ik je niet ouder als 15 a 16 geschat

ps. hallo bhfh
pi_23621802
quote:

[..]

en of ze nog vrijgezel zijn. en of ze een e-mailadres hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Martijntj op 28-11-2004 01:47:21 ]
pi_23623875
de topics van bhfh zijn misschien karakteristiek, de reacties zijn dat des te meer. behoorlijk zielig dat niemand normaal kan reageren.

en ja, het is ook een vraag die mij bezighoudt. een verre van retorische vraag dunkt me.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 28 november 2004 @ 05:12:59 #11
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_23623881

*vertrekt uit wanhopige 30-ers topic.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  zondag 28 november 2004 @ 05:21:48 #12
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_23623895
ik ken trouwens een meid van dichtbij die een relatie had met iemand van 27 jr ouder en een
eerste kind. o ja.. geld was wel een issue....en het was ook een meid die op haar doel afging.
leeftijdverschil zegt eigenlijk niet zoveel.... het gezamelijke doel wel.
  zondag 28 november 2004 @ 11:16:47 #13
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23624911
quote:
op zondag 28 november 2004 05:21 schreef drugshond het volgende:
ik ken trouwens een meid van dichtbij die een relatie had met iemand van 27 jr ouder en een
eerste kind. o ja.. geld was wel een issue....en het was ook een meid die op haar doel afging.
leeftijdverschil zegt eigenlijk niet zoveel.... het gezamelijke doel wel.
oke, dat is goed om te horen, jammer dat geld een issue was natuurlijk, maargoed wel mooi! ik hoop dat veel meiden hier een voorbeeld aan nemen! maar ik ben ook vooral benieuwd naar het hoe en wat. voelen de meiden meer geborgenheid en veiligheid bij een ouder iemand, zijn ze knapper? sean connery en tom jones krijgen ook nog steeds slipjes van 18 jarige meiden opgestuurd!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23624949
quote:
op zondag 28 november 2004 11:16 schreef bloodhoundfromhell het volgende:

[..]
voelen de meiden meer geborgenheid en veiligheid bij een ouder iemand, zijn ze knapper? sean connery en tom jones krijgen ook nog steeds slipjes van 18 jarige meiden opgestuurd!
ik denk dat dat te maken heeft met de onbereikbaarheid van die mannen. je verlangt naar dingen die onbereikbaar zijn en als je het eenmaal hebt, dan is de lol er vaak snel weer vanaf. ook speelt in dit geval geld een hoge rol denk ik. het wordt toch vaak nog geassocieerd met aanzien.
Cogito ergo sum * R. Descartes
pi_23625020
-edit- dubbelpost

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2004 11:35:21 ]
pi_23625111
ik denk dat veel van die meiden het ook doen om op te kunnen scheppen op een rare manier tegenover hun vriendinnen. ik geloof er niks van dat het lekker is om met zo'n oude bok te zoenen e.d. (ben trouwens een hetero jongen hoor dus bedoel er verder niks mee). ik ken ook een meid van 14 die heeft nu een relatie met een jongen van 26. die doet dat omdat ze aandacht nodig heeft en ze daar eigenlijk alleen haar zelfvertrouwen uit kan putten. ik denk juist niet dat het veel met onbereikbaarheid heeft te maken want de gemiddelde persoon die weet juist wel waarom die personen onbereikbaar zijn.. omdat ze gewoon oud en lelijk zijn geworden. je kan mij niet wijsmaken dat die meiden echt liever met een knappe 40 jarige gaan dan met een knappe 26 jarige ofzo. en volgens mij zijn het helemaal niet zoveel meiden die op zulke oude mannen vallen. denk alleen dat ze meer opvallen. ik schuif het meer af op onzekerheid e.d. dan op die zogenaamde onbereikbaarheid want bij 40 jaar oude mannen (die niet zoveel geluk in de liefde hebben gehad, waar iets niet deugd in hun hersenen, en die het niet uitmaakt of ze de jeugd van een meid misschien verpesten met hun lelijke kut kop) is het niet zo snel zo dat ze een groen blaadje overslaan

ik vind trouwens ook niet dat het kan. bedoel het zegt ook genoeg over die vent van 40 jaar. wat een zielige gast moet dat zijn, hij verneukt met zo'n relatie misschien wel de hele jeugd (ja want bij 18 houdt die volgens mij nog niet bepaald op) van die meid. zo'n persoon zou beter moeten weten, maar dat doet hij niet, en dat komt niet omdat hij zo normaal denkt...

ik vind die meiden echt zielig die met zo'n oud persoon omgaan en voor die gasten geld hetzelfde.
pi_23625278
je kan je beter afvragen waarom meiden van 18 op jongentjes van ongeveer dezelfde leeftijd vallen. wat hebben die zo'n meid nou te bieden? men zegt wel oude kerels maar kom op zeg, brad pitt was ook zeker rond de 32 toen hij pas echt begon op te vallen.
  zondag 28 november 2004 @ 11:47:14 #18
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23625288
ik vind dat je het een beetje raar bekijkt. een jonge meid en een oudere man heeft alleen maar voordelen, omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. terwijl bij stelletjes met gelijke leeftijden de vrouw toch doorgaans thuis moet blijven. ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit, mijn vrouw van 18 kan dan nog aan haar carriere werken.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23625411
quote:
op zondag 28 november 2004 11:47 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik vind dat je het een beetje raar bekijkt. een jonge meid en een oudere man heeft alleen maar voordelen, omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. terwijl bij stelletjes met gelijke leeftijden de vrouw toch doorgaans thuis moet blijven. ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit, mijn vrouw van 18 kan dan nog aan haar carriere werken.
nou oke dan heb je toch het antwoord op je vraag?

een jonge meid en oudere man hebben alleen maar voordelen en dat zien die jonge meiden ook heus wel in hoor. dus waarom start je dan dit topic als je het antwoord al weet? en dan zeggen dat ik het raar bekijk terwijl jij een topic start waarop jij het antwoord al weet...?
  zondag 28 november 2004 @ 12:05:58 #20
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23625572
ik wil hetgraag van de meiden horen hoe het echt zit en ook meteen informeren of er nog meiden op fok zijn die zo denken.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23625611
die ouwe lullen willen niet alleen maar zoveel mogelijk neuken, maar kunnen haar meer bieden.
geld, woonruimte, aandacht...
pi_23626016
quote:
ik zie daar toch echt alleen maar nadelen in hoor... ten eerste wíl ik helemaal geen topcarriere maken, als ik maar een leuke baan heb voor een paar dagen vind ik het prima. ik zet kinderen op de wereld, dan wil ik ze ook zelf opvoeden. ik moet geen man die thuis gaat zitten en die er van uitgaat dat ik nog wel even geld binnen breng. heel ongeëmancipeerd misschien, maar nee, bedankt...

ten tweede gaat zo'n oudere man ook eerder dood, veel eerder zelfs... heb je kinderen die al heel jong zonder vader zitten en ben je zelf weduwe. zo is het wel heel makkelijk trouwen "tot de dood ons scheidt".

ten derde heb je dan iemand die praktisch alles al eerder mee heeft gemaakt en die jou dan zijn levenslessen op gaat leggen. iemand voor wie samenwonen negen van de tien keer niet meer nieuw is, iemand die een aantal levensfasen verder zit dan jij.

ten vierde, op het financiele vlak is het leuk dat hij al een goede baan heeft, maar de andere kant op krijg je te maken met een gigantisch aowhiaat, wat je ook weer een hoop geld gaat kosten, en in veel gevallen niet opweegt tegen zijn salaris, want face it, maar een klein deel van de bevolking verdient echt een stuk boven modaal, en maakt zo'n aowhiaat niet uit.

onlangs op mijn werk nog een mooi voorbeeldje van zo'n situatie gehoord. een meisje wat net 2 maanden 16 is woont samen met een man van 38. de heer in kwestie heeft 3 kinderen, waarvan de oudste 14 jaar is... tja, sorry, dan kan ik alleen maar denken "ziek!!!" je kunt mij nog zo veel wijsmaken, ik geloof er dus écht niet in dat zij "erg volwassen is" en hij "nog erg kinderlijk". dat overbrugt geen ouderschap, dat overbrugt niet het huwelijk dat die man al had gehad, dat overbrugt niet dat de dame in kwestie minder dan 2 jaar ouder is dan het kind dat ze ineens moet "opvoeden"...

ik hou het lekker bij mijn 1 jaar en 3 maanden leeftijdsverschil...
pi_23626209
nou vooruit dan maar..
ik heb een relatie gehad met iemand die 16 jaar ouder was dan ik.. waarom?
ten eerste omdat ik hem ontzettend leuk vond, daarnaast had ik al zo ontzettend veel meegemaakt in mijn leven dat jongens van mijn leeftijd niet echt konden begrijpen waar ik mee bezig was. en ik vond hun gewoon nog echt kinderen. geld heeft nooit een rol gespeeld, ik heb altijd mezelf onderhouden.
daarbij.. de seks was echt veel beter dan met iemand van mijn leeftijd, oefening baart kunst geloof ik.. op een oude fiets moet je het leren enzo..
ik voelde me heel veilig bij hem, eindelijk iemand die eens iets meer wist dan ik.
wat uiterlijk betreft, ik vind dat helemaal niet zo vreselijk belangrijk meer, wel verzorgt zijn enzo. maar wat maakt nou uit als iemand een paar grijze haren heeft, karakter is zo veel belangrijker..

uiteindelijk is het in overeenstemming toch uit gegaan, omdat het leeftijdsverschil toch te groot was. voortaan zoek ik het ook minder extreem, maar wel een stukje ouder..
ik was trouwens toen 23, geen puber meer ofzo
  zondag 28 november 2004 @ 12:46:19 #24
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23626262
38 en 16 is misschien wat te. ik heb zelf zoiets dat mijn vriendin 18 moet zijn minstens. maja als zij van elkaar houden. ik bedoel 40, of 50 en 18 is wel oke vind ik en die 2 jaar moeten dan overbrugd worden. zij kan wel heel volwassen zijn voor haar leeftijd.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23626333
quote:
omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. [...] ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit
laatste arbeidsjaren? laatste levensjaren bedoel je? hoe zou een kind het vinden als zijn/haar vader voor zijn/haar zestiende verjaardag al de pijp uit gaat?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 28 november 2004 @ 12:56:26 #26
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23626420
je kan niet van mensen verwachten dat ze allemaal zo jong kinderen krijgen, met name voor mannen is het vaak prettigere om eerst je carriere af te sluiten en daarna te beginnen aan kinderen. voor vrouwen is dat lichamelijk niet mogelijk , daarom is de combinatie van een zeer jonge vrouw met een oudere man op zich logisch.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23626686
bhfh, maar wat moet de vrouw dan als ze 35 is en haar man overlijdt op z'n 75ste? verder alleen leven? ze heeft dan kinderen, en het schijnt voor vrouwen van 35 best lastig te zijn om nog een vent te krijgen. iig als ze zoekt naar meer dan alleen een seksrelatie.
pi_23626829
volgens mij bfbh, heb je het hier over uitzonderingen..
het is dacht ik een feit, dat meisjes/vrouwen op oudere mannen vallen, maar dan niet direct een relatie met iemand die meer dan 2 keer zo oud is als zijzelf!
mocht ik met een veel oudere man wat hebben dan zou dat volgens mij alleen om het geld gaan ofzo? ik moet er niet aan denken, een oude man met zo'n klein en verschrompeld lulletje!
pi_23626839
nee.. daaaag !
  zondag 28 november 2004 @ 13:30:22 #30
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23626968
ik ben het gedeeltelijk met bhfh eens.

een oudere man met een jongere vrouw is een perfecte combinatie. de man kan dan een groot deel van de zorg voor de kinderen op zich nemen en de vrouw kan zich ontplooien en bezig zijn met haar carriere. daarnaast heeft het hele huishouden het gemakkelijker omdat er in de regel meer geld aanwezig zal zijn.

het grootste probleem is dat de meeste nederlandse vrouwen nogal traditioneel zijn ingesteld en problemen hebben met carriere maken en kostwinner zijn. de meeste zijn liever huisvrouw, hebben een simpel parttime baantje of een uitkering en zijn liever afhankelijk van de overheid of van hun echtgenoot.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_23626980
ik denk dat er maar weinig meisjes van 18 zijn die vallen op kerels die dubbel zo oud zijn. en als ze dat wel doen dan hebben die kerels of veel geld, of ze zijn ergens bekend van.

een doorsnee twentse boerenlul als jij zal weinig jonge meisjes in z'n bed krijgen bhfh.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_23627012
ik dacht dat het ozu komen te staan jomgere meisjes die op oudere mannen vallen, wie kent er een paar
M'n signature, wat doe je :{
pi_23628097
quote:
op zondag 28 november 2004 13:30 schreef selang het volgende:
ik ben het gedeeltelijk met bhfh eens.

een oudere man met een jongere vrouw is een perfecte combinatie. de man kan dan een groot deel van de zorg voor de kinderen op zich nemen en de vrouw kan zich ontplooien en bezig zijn met haar carriere. daarnaast heeft het hele huishouden het gemakkelijker omdat er in de regel meer geld aanwezig zal zijn.

het grootste probleem is dat de meeste nederlandse vrouwen nogal traditioneel zijn ingesteld en problemen hebben met carriere maken en kostwinner zijn. de meeste zijn liever huisvrouw, hebben een simpel parttime baantje of een uitkering en zijn liever afhankelijk van de overheid of van hun echtgenoot.
heb jij wel eens gehoord van genen, van intuitie en van evolutieleer? het is -helaas of gelukkig, daar zijn de meningen over verdeeld- biologisch bepaald dat vrouwen voor hun kroost willen zorgen, dat ze het moeilijk vinden om die zorgtaak los te laten en dat veel vrouwen dat zelfs niet kunnen.

wat betreft dat verhaal dat vrouwen liever "een simpel parttime baantje" hebben in nederland, mag ik je er even aan herinneren dat er in nederland inmiddels meer vrouwen studeren aan universiteiten dan mannen, maar dat deze vrouwen om de een of andere reden minder kansen hebben op de arbeidsmarkt? ga er maar aan staan, als vrouw een hoge positie proberen te krijgen. het bedrijfsleven wordt in grote mate gedomineerd door mannen, waardoor vrouwen minder kansen krijgen, zeker als ze in een hoge positie parttime willen werken of hun werktijden flexibel willen indelen. het krijgen van een interessant baantje is in sommige gevallen niet eens mogelijk!

daarnaast krijg je kinderen samen, als man en vrouw. dan kan er een keuze worden gemaakt wie van de twee thuis blijft. diegene, man of vrouw, zal minder verdienen en dus zal de andere partner in meer financiele verantwoording dragen. echter, dat is een situatie die zelf is verkozen, en heeft niks met afhankelijkheid te maken. het heeft te maken met een keuze die samen wordt genomen, waar in wordt gekeken naar wie van beiden zich prettig voelt bij thuisblijven en wie van beiden er liever werkt. er wordt gekeken welk inkomen het hoogst is (traditioneel de man, maar dat ligt meer aan de arbeidscultuur in nederland, zie boven), en wat het makkelijkst parttime gedaan kan worden. degene die thuisblijft doet één taak, de ander de andere taak. het inkomen binnenbrengen is minstens zo belangrijk als het opvoeden van de kinderen, dus in die zin in is de werkende partner even zo goed afhankelijk, namelijk afhankelijk van de partner met de zorgtaak dat de kinderen goed opgevoed, goed gevoed en goed verzorgd worden.

ook het financiele verhaal is een beetje gelul. vlak voor je pensioen kinderen krijgen, minder gaan werken, bla bla want het inkomen is toch wel hoog genoeg. nou vergeet iedereen hier even dat in veel branches de hoogte van het pensioen wordt berekend op het eindloon, dus je laatst verdiende loon voordat je met pensioen gaat. als je dan ineens minder gaat werken, krijg je dus ook een veel lager pensioen dan wanneer je tot het einde toe fulltime werkt. en dat kan er behoorlijk inhakken. het is allemaal leuk bedacht, maar theoretisch zitten er nogal wat haken en ogen aan.
  zondag 28 november 2004 @ 16:21:06 #34
100671 misterikke
ik wel jij ook?
pi_23628503
quote:
op zondag 28 november 2004 11:46 schreef vitalogy het volgende:
je kan je beter afvragen waarom meiden van 18 op jongentjes van ongeveer dezelfde leeftijd vallen. wat hebben die zo'n meid nou te bieden? men zegt wel oude kerels maar kom op zeg, brad pitt was ook zeker rond de 32 toen hij pas echt begon op te vallen.
ligt eraan wat je zoekt denk ik. iemand van 18 heeft nooit het geld ed. van iemand van 30. maar een beetje (jonge)man van rond de 20-25 mag zich nog wel het zelfde gedragen/ opstellen als iemand van 30....
er word teveel abstract gedingest
  zondag 28 november 2004 @ 16:29:06 #35
100671 misterikke
ik wel jij ook?
pi_23628563
quote:
op zondag 28 november 2004 16:02 schreef innovative het volgende:

[..]
blablabla

wat het bedrijfsleven wordt in grote mate gedomineerd door mannen, waardoor vrouwen minder kansen krijgen, zeker als ze in een hoge positie parttime willen werken of hun werktijden flexibel willen indelen. het krijgen van een interessant baantje is in sommige gevallen niet eens mogelijk!

blablabla
slaat nergens op. als een man parttime wil werken in de top van het bedrijfsleven kan die ook wel verder gaan met dromen!
er word teveel abstract gedingest
  zondag 28 november 2004 @ 18:56:47 #36
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_23630709
quote:
op zondag 28 november 2004 16:29 schreef misterikke het volgende:

[..]

slaat nergens op. als een man parttime wil werken in de top van het bedrijfsleven kan die ook wel verder gaan met dromen!
begrijpend lezen was niet je beste vak zeker?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  zondag 28 november 2004 @ 19:23:13 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23631345
simpele verklaring. ik zie het om me heen. die meisjes misse neen vader figuur en die vinden ze in hun oudere vriend.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 28 november 2004 @ 19:25:17 #38
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_23631391
ik val op sommige oudere mannen
alan rickman
...as always
pi_23631433
quote:
op zondag 28 november 2004 19:25 schreef anyanka het volgende:
ik val op sommige oudere mannen
alan rickman
zoals ik al zei, ze moeten bekend zijn. naar de buurman van in de 40 die er voor zijn leeftijd nog best mag wezen kijkt geen vrouwmensch om.
pi_23632481
geef mij ook maar een oudere man..die hebben toch meer hun charmes, kunnen meer over serieuze zaken praten, hebben goeie humor...kortom veel volwassener met alles.
iemand van je eigen leeftijd (of jonger) zijn zowww...ieeuwww...kinderlijk.

ik heb altijd relaties gehad met mannen die ouder, dan al niet veel ouder, dan mij zelf waren.
maar ik heb ook mn grenzen..niet meer dan een verschil dan 18 jaar...en waarom?..tja..dadelijk kan het echt mn vader zijn
"Out for my own, out to be free
One with my mind, they just can't see
No need to hear things that they say
Life's for my own to live my own way"
pi_23633822
quote:
op zondag 28 november 2004 19:27 schreef nozem het volgende:

[..]

zoals ik al zei, ze moeten bekend zijn. naar de buurman van in de 40 die er voor zijn leeftijd nog best mag wezen kijkt geen vrouwmensch om.
haha wat weet jij daar nou van?
pi_23633921
'oudere' mannen bezitten vaker de eigenschappen die vrouwen aantrekkelijk vinden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23633945
ik ben 20, mijn vriend is 26, ouder wil ik ze ook echt niet, want dan zijn ze me veels te serieus.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_23634177
quote:
op zondag 28 november 2004 21:05 schreef vlindur het volgende:
ik ben 20, mijn vriend is 26, ouder wil ik ze ook echt niet, want dan zijn ze me veels te serieus.
wat een generalisaties toch weer. je hebt mannen van 20 die enorm serieus in het leven staan, op alle fronten. je hebt tevens mannen van 40 die er op losleven als een losgeslagen schooljongen.
pi_23634187
quote:
op zondag 28 november 2004 21:01 schreef vitalogy het volgende:

[..]

haha wat weet jij daar nou van?
alles. want hij heeft gewoon gelijk

onbekende mannen of mannen zonder status kunnen nog zo oud of aantrekkelijk ogen, vrouwen hoeven daar echt niets mee hoor vrouwen zijn in hoge mate snobistisch ingesteld. mannen willen gewoon een geil lekker jong ding. tis biologie
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_23634292
quote:
op zondag 28 november 2004 21:13 schreef nozem het volgende:
je hebt tevens mannen van 40 die er op losleven als een losgeslagen schooljongen.
ik begrijp alleen niet waarom de meeste meisjes dat niet gewoon pathetisch vinden...
  maandag 29 november 2004 @ 08:02:03 #47
81237 releaze
best of both worlds
pi_23637051
quote:
op zondag 28 november 2004 19:25 schreef anyanka het volgende:

alan rickman
agreed. dit gaat nog problemen opleveren tussen jou en mij

ik val op oudere mannen en zelden op jongens van m'n eigen leeftijd. ben toen op mn 15e strontverliefd geworden op een man die 12 jaar ouder was dan ik. hij was nog heel jong en fris van geest, maar hij was niet 15. of 16. hij was in zekere zin al een beetje gesettled, "wist zn plek" op deze aardbol, blala. sprak me erg aan
nou, tot m'n 19e heb ik wat met hem gehad, was wel een leuke tijd, maar ik heb het toch uitgemaakt om "kinderachtige" redenen ik vond hem op verschillende aspecten toch niet zo volwassen als dat ik had gehoopt, of enigszins nodig had.

maar goed, mijn interesse bleef toch liggen bij de volwassen man. hun kalmte spreekt mij aan, ik vind veel jongen van mijn leeftijd voor mijn leeftijd gewoon onderontwikkeld, klaar. mocht ik ooit eens een gozer van 23 tegenkomen die ik ontwikkeld genoeg vind geen probleem, maar die kom ik weinig tegen. ik weet dat ze dr zijn, maar goed.

en daarnaast vind ik volwassen mannen er gewoon veel beter uitzien. dag babyface!
hoe ouder een man wordt, des te mooier hij wordt
  maandag 29 november 2004 @ 08:43:03 #48
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23637259
quote:
op maandag 29 november 2004 08:02 schreef releaze het volgende:
Mijn reisverslagen
pi_23639454
quote:
en daarnaast vind ik volwassen mannen er gewoon veel beter uitzien. dag babyface!
uhu helemaal mee eens.
Strawberry Flavour..
  maandag 29 november 2004 @ 11:45:35 #50
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_23639799
quote:

[..]

* capetonian is het daar helemaal mee eens
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
pi_23639840
quote:

[..]

ben jij al 32?
Als we maar gelukkig zijn...
pi_23640495
quote:
op zondag 28 november 2004 12:46 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik bedoel 40, of 50 en 18 is wel oke vind ik en die 2 jaar moeten dan overbrugd worden. zij kan wel heel volwassen zijn voor haar leeftijd.
deug jij wel?
pi_23640619
even een vraag aan de mensen hier die instemmen met een relatie van een man van 40 en een meid van 18 (dus niet eens van 50):

over 35 jaar is die man dood en ze hebben een mooie tijd gehad. die meid is dan 52 en dus nog zo'n 25 jaar voor zich... en dan? en als die vent al bejaard begint te worden (na hun 60ste zijn genoeg mannen al niet zo heel veel meer waard hoor) wat heeft die meid dan?

is dat ook 1 van die dingen die volgens jullie zo past bij 'de perfecte relatie'? want als zo'n relatie zo perfect is dan zou dat ook wel wijdverspreidt zijn of niet? terwijl iedereen die ik ken daar toch op tegen is, rara hoe kan dat (en nee ik ben geen lid van een extremistische anti-grote-leeftijden-club).

de hele tijd hier praten over de perfecte relatie als de man zoveel ouder is dan de meid, waar slaat dat op? geef eerst maar eens antwoord op bovenstaande dan graag.
pi_23640654
hoi
pi_23640714
quote:
op maandag 29 november 2004 12:22 schreef #ANONIEM het volgende:
even een vraag aan de mensen hier die instemmen met een relatie van een man van 40 en een meid van 18 (dus niet eens van 50):

over 35 jaar is die man dood en ze hebben een mooie tijd gehad. die meid is dan 52 en dus nog zo'n 25 jaar voor zich... en dan? en als die vent al bejaard begint te worden (na hun 60ste zijn genoeg mannen al niet zo heel veel meer waard hoor) wat heeft die meid dan?

is dat ook 1 van die dingen die volgens jullie zo past bij 'de perfecte relatie'? want als zo'n relatie zo perfect is dan zou dat ook wel wijdverspreidt zijn of niet? terwijl iedereen die ik ken daar toch op tegen is, rara hoe kan dat (en nee ik ben geen lid van een extremistische anti-grote-leeftijden-club).

de hele tijd hier praten over de perfecte relatie als de man zoveel ouder is dan de meid, waar slaat dat op? geef eerst maar eens antwoord op bovenstaande dan graag.
als je zo redeneert kun je beter nu maar van de brug springen met een steen om je nek.
je kiest voor elkaar omdat je op dat moment graag bij elkaar wil zijn, boeiuh hoe dat er over 30 jaar eruit ziet. er zijn ook mensen van allebei 30 die elkaar na 5 jaar de hersens inslaan en uit elkaar gaan, terwijl ze toch de potentie hadden samen oud te worden.
je moet niet pas gaan leven als je verschrompeld bent en bijna dood maar nu!
  maandag 29 november 2004 @ 12:27:29 #56
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_23640729
toevallig val ik op jonge meisjes, dat komt mooi uit dus.
boven de 25 worden vrouwen toch lelijk.
ik ga gouden tijden tegemoet, rofl!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_23640733
die zoeken dus in hun vriend een vaderfiguur
in bad zitten met een joint, en keihard the doors op
pi_23641127
quote:
op maandag 29 november 2004 12:26 schreef quickie_bat het volgende:
als je zo redeneert kun je beter nu maar van de brug springen met een steen om je nek.
je kiest voor elkaar omdat je op dat moment graag bij elkaar wil zijn, boeiuh hoe dat er over 30 jaar eruit ziet. er zijn ook mensen van allebei 30 die elkaar na 5 jaar de hersens inslaan en uit elkaar gaan, terwijl ze toch de potentie hadden samen oud te worden.
waarom van brug springen? ik voel me best gelukkig met die gedachte en mijn vrienden ook. en ja op dat moment, maar mensen hebben ook weleens de eigenschap dat ze vooruit willen denken. je mag ook wel rekenschap houden met die meid die dan zogenaamd nu vrolijk is maar over 20 jaar niks meer met je kan doen omdat je versleten bent terwijl zij net in de bloei van haar leven zit.

gewoon de voordelen willen nemen maar niet even nadenken over de gevolgen voor die jongere meiden
pi_23641333
quote:
op maandag 29 november 2004 12:44 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

waarom van brug springen? ik voel me best gelukkig met die gedachte en mijn vrienden ook. en ja op dat moment, maar mensen hebben ook weleens de eigenschap dat ze vooruit willen denken. je mag ook wel rekenschap houden met die meid die dan zogenaamd nu vrolijk is maar over 20 jaar niks meer met je kan doen omdat je versleten bent terwijl zij net in de bloei van haar leven zit.

gewoon de voordelen willen nemen maar niet even nadenken over de gevolgen voor die jongere meiden
ik snap je wel maar ik vind 20 jaar gewoon echt een te groot tijdbestek om te kunnen plannen.
er kan gewoon zo ontzettend veel veranderen in 20 jaar! het is gewoon a lifetime: 20 jaar.
en om dan om die reden niet een relatie aan te gaan puur uit angst wat er zou kunnen gebeuren over 20 jaar, tja... ik zou dat zonde vinden.
en als je werkelijk van elkaar houdt wat maakt het dan uit dat de een hulpbehoevender is dan de ander? denk eens aan die 20 hele prachtige jaren die je samen kunt beleven?
pi_23641389
@#ANONIEM
hij gaat volgens jou sowieso vroeg dood dus blijft zij vanaf haar 50ste alleen.
ok wat moet die vent dan doen? een vrouw zoeken van zijn eigen leeftijd (dan kan dat dus ook bij die vrouw ).
of moet die vent vanaf zijn 40ste alleen blijven? zelfs als hij vroeg dood gaat blijft hij nog ongeveer de helft van zijn leven alleen.

neen, laat hem maar lekker op zoek gaan naar de vrouwen die hem interesseert of die nou wat jonger zijn of van zijn eigen leeftijd.
pi_23641465
quote:

[..]

ben het helemaal met jou eens, als het allemaal zo perfect is dan zou het wel de standaard zijn... de heren hier praten ook over kinderen krijgen vlak voor of na de pensioengerechtigde leeftijd. genomen dat die 65 is in nederland en mannen gemiddeld 74 worden, vind ik dat zéér egoistisch en oneerlijk naar de kinderen toe.
quote:
op maandag 29 november 2004 12:26 schreef quickie_bat het volgende:

[..]

door het gros van de mensen hier wordt vooral met praktische voordelen geschermd die alleen voor nú gelden, niet met woorden als liefde of ruzie oid. er wordt gegooid met financiele voordelen (die niet eens zo groot blijken, maar goed), er wordt gestoeid met woorden als eigen huis en dergelijken. even nadenken, als zo'n man dood gaat en er is niks geregeld (wat bij het gros van de mensen zo is, ook bij mensen die even oud zijn, stom genoeg) dan blijft er een vrouw in de bloei van haar leven achter, die haar huis moet verkopen omdat ze alleen de hypotheek niet kan opbrengen. de algemene nabestaanden wet is nogal ingekrompen en dus krijgt een weduwe alleen geld als ze voor minimaal 45% arbeidsongeschikt is, kinderen heeft die jonger zijn dan 18 of geboren is voor 1950 (maar dat is de doelgroep niet) én wordt haar ze hier nog op gekort als ze een eigen inkomen heeft.

daar tegenover staan de stellen die nagenoeg dezelfde leeftijd hebben. de vrouwen daarvan hebben het in het begin moeilijker dan wanneer ze een oudere man zouden kiezen (over mannen die beginnen met een laag inkomen denkt niemand hier na, vreemd). maar na verloop van tijd is er een hoog inkomen dat ook blijft tot beiden minimaal pensioengerechtigd zijn (ongelukken ed. daargelaten, gewoon uitgaande van de gemiddelde levensverwachting in nederland). op de lange duur is dat voor vrouwen een betere oplossing in financieel oogpunt dan trouwen met een oudere man (tenzij deze een gigantisch kapitaal heeft, maar dat is eerder uitzondering dan regel)
  maandag 29 november 2004 @ 13:34:02 #62
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23642234
quote:
op maandag 29 november 2004 12:22 schreef #ANONIEM het volgende:

mannen van 18-25 zijn een grotere risico groep. daar vallen de meeste verkeersdoden onder. mannen van boven deze leeftijd zullen ws ook langer blijven leven als ze toch zover gekomen zijn.

het grappige is dat ik veel aandacht krijg van dames in het dagelijkse leven. maar als ik op websites mijn echte leeftijd erbij zet, dan krijg ik juist minder aandacht
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_23642381
jah... hugh heffner heeft ook zoveel mooie jonge vriendinnen omdat hij zo leuk aardig en veel volwassener dan kerels van hun eigen leeftijd....
de reden lijkt mij nog altijd... hoe ouder hij is des te eerder maak je kans op z'n erfenis.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_23642514
ik krijg de indruk dat veel vrouwen zich te volwassen voelen om eeen relatie aan te gaan met iemand van hun eigen leeftijd. wat is dan hun definitie van volwassen zijn? hoe kan iemand zo arrogant zijn om te bepalen wie volwassen is en wie niet? volgens mij is dit hele gedoe 'jongens van mijn leeftijd zijn zo kinderachtig..ieeeuw' dan ook een drogreden en gaat het vooral om aanzien, geld. het zou ook kunnen dat het onbewust een manier is om tegen onzekerheid te vechten, kijk, iemand met zoveel levenservaring vindt mij leuk!
pi_23642722
quote:
op maandag 29 november 2004 13:44 schreef el_bassie het volgende:
ik krijg de indruk dat veel vrouwen zich te volwassen voelen om eeen relatie aan te gaan met iemand van hun eigen leeftijd. wat is dan hun definitie van volwassen zijn? hoe kan iemand zo arrogant zijn om te bepalen wie volwassen is en wie niet? volgens mij is dit hele gedoe 'jongens van mijn leeftijd zijn zo kinderachtig..ieeeuw' dan ook een drogreden en gaat het vooral om aanzien, geld. het zou ook kunnen dat het onbewust een manier is om tegen onzekerheid te vechten, kijk, iemand met zoveel levenservaring vindt mij leuk!
exactomendo

vrouwen moeten zich op een bepaalde manier altijd geestelijk superieur wanen boven hun mannelijke leeftijdsgenoten... nu ken ik een aantal meisjes dat pakweg 10 jaar jonger is dan ik ben en die zijn bij verre niet toe aan mijn niveau van denken, en ook nog niet aan het niveau van denken van hun mannelijke leeftijdsgenoot allemaal grootheidswaan dus
pi_23643498
quote:
op maandag 29 november 2004 11:21 schreef -moi- het volgende:

[..]

uhu helemaal mee eens.
ehmm.. wel ns de gemiddelde kalende dikke zweterige zakenman gezien in krijtstreeppak?

jullie hebben het hier puur over mannen die zich in de glamour-kringen bewegen
pi_23643665
waar zijn ze ? ! waar zijn ze ? !
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_23643846
quote:
haha, precies! ik wordt ook altijd zo ontoepasselijk als ik weer zo'n 'volwassen' meisje hoor. als ik hun was dan zou ik maar eens gaan genieten van die jeugd, want voordat ze het weten is het voorbij.
pi_23644113
quote:
klopt helemaal, ik snap mijn seksegenoten ook nooit zo, of eigenlijk, ik snap de manier van denken wel, maar ik vind het te dom voor woorden. ik vind het altijd eerder tekenend voor een gebrek aan intellect als dames zeggen dat ze "voorlopen" in hun ontwikkeling, of dat ze "erg intelligent zijn" en dat mannen ze "altijd 5 jaar ouder schatten".

maar ja, er zijn ook genoeg mannen die het interessant vinden en graag iemand beneden hun psychische niveau aan hun zijde willen, in plaats van iemand met wie ze op het eigen niveau kunnen communiceren. dat snap ik ook nooit zo, ik zou (als ik man was) dood- en doodmoe van al die bakvisjes worden die zichzelf zo interessant en slim vinden, maar in feite net uit het ei komen en een gebrek aan grijze massa hebben...

it works both ways... en zolang er in beide "partijen" nog mensen zijn die het voordeel van gelijke niveau's niet inzien... tja... ik zou me er niet druk over moeten maken, maar in negen van de tien gevallen vind ik dat er de meest achterlijke combinaties ontstaan...
  maandag 29 november 2004 @ 14:48:46 #70
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23644167
jullie generaliseren toch lekker kriele, kamagurka en el_bassie

gefrustreerd? accepteer nu maar dat niet elke vrouw onmiddelijk een orgasme krijgt zodra jullie in haar blikveld vertoeven
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 29 november 2004 @ 18:43:28 #71
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_23649970
quote:
op zondag 28 november 2004 00:40 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
dat vroeg ik me af , ik ken een meisje die altijd vriendjes zoekt rond de 35 , zelf is ze 18, nu heeft ze zelfs een vriend van 40!! zij zegt altijd dat ze oudere mannen lekkerder vindt en meer volwassen, ik begreep dat veel meiden hier zo over denken. welke fokmeiden herkennen dit en vallen ook op oudere mannen van 30+ en waarom?
bhfh! je weet wel beter! je loopt hier al wel langer rond:
dit is geen dating forum!!!
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_23650377
het spijt me dat ik het zeggen moet maar ik vind het altijd een beetje fout. vooral van die mannetjes die kiezen voor de makkelijke weg. zo'n jong meisje is voor zo'n kerel gewoon makkelijk te kneden en te manipuleren.
pi_23650442
nee he... alweer in een bhfh-topic getrapt...
All good things must come to an end...
pi_23650466
quote:
op maandag 29 november 2004 14:46 schreef innovative het volgende:

[..]

klopt helemaal, ik snap mijn seksegenoten ook nooit zo, of eigenlijk, ik snap de manier van denken wel, maar ik vind het te dom voor woorden. ik vind het altijd eerder tekenend voor een gebrek aan intellect als dames zeggen dat ze "voorlopen" in hun ontwikkeling, of dat ze "erg intelligent zijn" en dat mannen ze "altijd 5 jaar ouder schatten".

maar ja, er zijn ook genoeg mannen die het interessant vinden en graag iemand beneden hun psychische niveau aan hun zijde willen, in plaats van iemand met wie ze op het eigen niveau kunnen communiceren. dat snap ik ook nooit zo, ik zou (als ik man was) dood- en doodmoe van al die bakvisjes worden die zichzelf zo interessant en slim vinden, maar in feite net uit het ei komen en een gebrek aan grijze massa hebben...
quote:
vrouwen zijn er om bemind te worden en niet om begrepen te worden"- oscar wilde

[ Bericht 49% gewijzigd door dawg op 29-11-2004 19:11:47 ]
pi_23658327
quote:

[..]

voor het geval het je ontgaan is, het gaat hier om vrijwillige relaties.

en dan vooral om de redenen dat vrouwen vaker vallen op oudere mannen.

dat is geen kwestie van rekenen, of uitkiezen. dat is een gevoel (dat is een gevoel, dat is een gevoel, dat kun je niet uitleggen, etc.).

de verklaring lijkt mij dat oudere mannen vaker die kwaliteiten bezitten die vrouwen aantrekkelijk vinden, en dat gevoel dus veroorzaken.
pi_23659701
ik heb een paar reacties gelezen, van dit topic en ben eigenlijk een paar dingen niet tegen gekomen. maar ikkan er ook overheen gekeken hebben, want er stonden al best veel reacties. dus dan blader je er al snel doorheen.
het kan ook liefde zijn, waardoor deze meisjes een voorkeur hebben voor oudere mannen. het is niet altijd zo, dat zo'n meisje van de 1 op andere dag de beslissing neemt een oudere knul te scoren. ze is met vriendinnen aan het stappen, een stukje verderop staat een oudere knul en ze komen met elkaar in gesprek. ze ontdekken, dat ze veel met elkaar gemeen hebben en na een aantal ontmoetingen besluiten ze beiden, dat ze misschien maar een stapje verder moeten gaan. dat noemt men dan liefde. echter, er zijn ook meisjes die idd uit zijn, op een makkelijke toekomst, om het zo maar te noemen. ze hebben er geen zin in, om zelf al te veel te moeten doen, dus scoren ze een oudere knul. die heeft toch alles al en als zij zin heeft om te gaan stappen, met haar vriendinnen, dan mag dat toch wel van hem. ja, die zijn er ook. net als de mannen die een groen blaadje willen scoren en er al of niet al een relatie bij hebben en dus een dubbel leven gaan lijden.
kijk, ik ben zelf ook 40 en ik heb ook meer dan eens de aandacht gehad van een jonger meisje. alleen begin ik bewust niet aan zo'n relatie. waarom ? omdat ik zelf eens een relatie heb gehad, met een meisje dat een stuk jonger was. zij was toen 21 en ik 32. niet echt veel verschil, maar zij was van binnen nog niet echt uit de pubertijd, zeg maar. ze wilde steeds maar stappen en stappen en dat is iets dat niet echt mijn ding is, nooit geweest trouwens. er zijn ook best wel meisjes die jonger zijn, maar geestelijk een stuk volwassener, maar om die eruit te filteren, is een hels werk, dus daar begin ik niet eens meer aan. dus nu zeg ik voor mezelf, dat ze 28 of ouder moeten zijn. en dan moet ik er ook eerst nog eens goed mee hebben kunnen praten, om te zien of ze ook geestelijk al volwassen zijn en zeker geen stap types, zoals dat meisje van destijds. het klopt dus voor wat de "rust" aangaat. oudere mannen zijn vaak een stuk rustiger dan die jonge knulletjes. en ik heb ook snel in de gaten, of ze het idee hebben , dat "alles al geregeld is". die kunnen gelijk al opwieberen. en als het een dame is, die echt goed aansluit op mij, dan is het voor mij reden genoeg, om de volgende stap te maken. ik probeer niet op de een of andere manier oudere mannen mooier af te schilderen, dan ze zijn, want er zijn ook beesten bij. ik heb hier alleen mijn eigen ervaring en mening neergezet, meer niet.
pi_23659804
quote:
op maandag 29 november 2004 12:27 schreef type_29 het volgende:
toevallig val ik op jonge meisjes, dat komt mooi uit dus.
boven de 25 worden vrouwen toch lelijk.
ik ga gouden tijden tegemoet, rofl!
wat probeer jij nou weet uit te lokken joh
pi_23659844
quote:
op dinsdag 30 november 2004 00:38 schreef chatter het volgende:
ik heb een paar reacties gelezen, van dit topic en ben eigenlijk een paar dingen niet tegen gekomen. maar ikkan er ook overheen gekeken hebben, want er stonden al best veel reacties. dus dan blader je er al snel doorheen.
het kan ook liefde zijn, waardoor deze meisjes een voorkeur hebben voor oudere mannen. het is niet altijd zo, dat zo'n meisje van de 1 op andere dag de beslissing neemt een oudere knul te scoren. ze is met vriendinnen aan het stappen, een stukje verderop staat een oudere knul en ze komen met elkaar in gesprek. ze ontdekken, dat ze veel met elkaar gemeen hebben en na een aantal ontmoetingen besluiten ze beiden, dat ze misschien maar een stapje verder moeten gaan. dat noemt men dan liefde. echter, er zijn ook meisjes die idd uit zijn, op een makkelijke toekomst, om het zo maar te noemen. ze hebben er geen zin in, om zelf al te veel te moeten doen, dus scoren ze een oudere knul. die heeft toch alles al en als zij zin heeft om te gaan stappen, met haar vriendinnen, dan mag dat toch wel van hem. ja, die zijn er ook. net als de mannen die een groen blaadje willen scoren en er al of niet al een relatie bij hebben en dus een dubbel leven gaan lijden.
kijk, ik ben zelf ook 40 en ik heb ook meer dan eens de aandacht gehad van een jonger meisje. alleen begin ik bewust niet aan zo'n relatie. waarom ? omdat ik zelf eens een relatie heb gehad, met een meisje dat een stuk jonger was. zij was toen 21 en ik 32. niet echt veel verschil, maar zij was van binnen nog niet echt uit de pubertijd, zeg maar. ze wilde steeds maar stappen en stappen en dat is iets dat niet echt mijn ding is, nooit geweest trouwens. er zijn ook best wel meisjes die jonger zijn, maar geestelijk een stuk volwassener, maar om die eruit te filteren, is een hels werk, dus daar begin ik niet eens meer aan. dus nu zeg ik voor mezelf, dat ze 28 of ouder moeten zijn. en dan moet ik er ook eerst nog eens goed mee hebben kunnen praten, om te zien of ze ook geestelijk al volwassen zijn en zeker geen stap types, zoals dat meisje van destijds. het klopt dus voor wat de "rust" aangaat. oudere mannen zijn vaak een stuk rustiger dan die jonge knulletjes. en ik heb ook snel in de gaten, of ze het idee hebben , dat "alles al geregeld is". die kunnen gelijk al opwieberen. en als het een dame is, die echt goed aansluit op mij, dan is het voor mij reden genoeg, om de volgende stap te maken. ik probeer niet op de een of andere manier oudere mannen mooier af te schilderen, dan ze zijn, want er zijn ook beesten bij. ik heb hier alleen mijn eigen ervaring en mening neergezet, meer niet.
ik vind juist dat vrouwen sneller volwassen zijn dan mannen
mn man en ik schelen 8 jaar maar dat is eigenlijk nergens in te merken
pi_23659875
vallen op??

ik denk niet dat het met leeftijd te maken heeft maar eerder met gedrag van een persoon.
ja ik kan er over meepraten. mijn ex scheelt maar 20 jaar met mijn huidige vriend.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_23661709
quote:
op dinsdag 30 november 2004 00:46 schreef mother-mother het volgende:

[..]

net of leeftijd 'volwassenheid' of de daaraan vaak synoniem gestelde wijsheid bepaalt...
pi_23662152
quote:
op maandag 29 november 2004 14:48 schreef shark.bait het volgende:
jullie generaliseren toch lekker kriele, kamagurka en el_bassie

gefrustreerd? accepteer nu maar dat niet elke vrouw onmiddelijk een orgasme krijgt zodra jullie in haar blikveld vertoeven
nee, van jou sopt elke vrouw weg in d'r eigen lichaamssappen

dat jij het nu leuk vindt om met zo'n armlastig importbruidje van 20 jaar jonger in de draaimolen te zitten of de botsautootjes... ik ga idd liever voor iemand van omstreeks m'n eigen leeftijd
  dinsdag 30 november 2004 @ 10:02:52 #82
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23663356
quote:
op dinsdag 30 november 2004 07:02 schreef kamagurka het volgende:
nee, van jou sopt elke vrouw weg in d'r eigen lichaamssappen
nee dat doen ze niet, en dat accepteer ik
quote:
dat jij het nu leuk vindt om met zo'n armlastig importbruidje van 20 jaar jonger in de draaimolen te zitten of de botsautootjes... ik ga idd liever voor iemand van omstreeks m'n eigen leeftijd
jij voelt je echt aangevallen, niet? je reageert zo extreem! ik lig hier in een deuk!
ik heb toch ergens een snaar beroerd

relax man.
pi_23664728
quote:
op dinsdag 30 november 2004 10:02 schreef shark.bait het volgende:

[..]

nee dat doen ze niet, en dat accepteer ik
[..]

jij voelt je echt aangevallen, niet? je reageert zo extreem! ik lig hier in een deuk!
ik heb toch ergens een snaar beroerd

relax man.
extreem is een relatief begrip misschien is mijn woordgebruik wat ludieker dan wat jij gewend bent

verder heb je geen enkele snaar beroerd, want je hebt nog niets zinnigs aan de discussie bijgedragen heb je wel een mening over dit onderwerp?
pi_23664797
gezellig hier
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 30 november 2004 @ 11:42:41 #85
101754 Jaal
Verhaal van Jaal
pi_23665035
ik ken ook zo'n geval. zij is 27, hij is 41. ik weet eerlijk gezegd niet hoe lang ze nu al wat met elkaar hebben, wel dat het niet helemaal goed gaat omdat dat ze eigenlijk best wel tegen het leeftijdsverschil aanhikt.

toch herken ik wel een aantal hiervoor opgenoemde voordelen in haar. volgens mij heeft ze niet echt een gelukkige jeugd gehad en heeft ze niet echt een goede band met haar ouders. misschien is dat iets wat ze wel bij hem vindt, namelijk een soort sterke vaderfiguur. daarnaast is het inderdaad natuurlijk wel zo dat diegene over een stuk meer levenservaring beschikt, en veel dingen al eens eerder heeft meegemaakt. en natuurlijk de finaciele situatie; hij heeft een mooi appartement in de binnenstad en heeft financieel zijn schaapjes op het droge.

wat ik alleen niet snap is die kerel waar ze wat mee heeft. ja, ik snap wel dat hij het prima vindt om met zo'n jonge preut in bed te liggen, maar hij heeft ook nog eens twee kinderen van 10 en 12 jaar. wat moeten die kinderen wel denken? zeggen ze "mama" tegen hun stiefmoeder of zien ze het nog niet zo? en de ouders van de dame in kwestie zijn ook niet echt gelukkig met de relatie. laatst zijn ze bij elkaar geweest, waarbij hij nog ouder is dan de man van de oudste zus. je zit dus aan tafel bij een familie waarvan iedereen jonger is dan jij (behalve de ouders dan) en je hebt wat met de jongste dochter ... ik zou me zelf persoonlijk behoorlijk schamen moet ik zeggen ...
"My mother, she don’t love me. She said she wish she was raped by somebody else" - Borat
  dinsdag 30 november 2004 @ 11:44:07 #86
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23665061
quote:
op dinsdag 30 november 2004 11:25 schreef kamagurka het volgende:
extreem is een relatief begrip misschien is mijn woordgebruik wat ludieker dan wat jij gewend bent
ow.. okee.. my bad
quote:
verder heb je geen enkele snaar beroerd, want je hebt nog niets zinnigs aan de discussie bijgedragen heb je wel een mening over dit onderwerp?
ik heb een mening. en je mag natuurlijk vinden dat ik niets bijgedragen heb. die mening hebben is jouw goed recht

het punt wat ik al eerder opmerkte maar hier anders zal neerzetten:
mensen zijn teveel gefixeerd op 'leeftijd' en niet op de persoon. men generaliseert teveel. als men leest of hoort "man van 32" heeft men een standaard personage voor zich, terwijl ieder 32 jarig mannelijk individu anders is. dames van 18 zijn ook niet allemaal even volwassen persoonlijkheid.
hoe vaak ik mij niet vergist heb dat ik een vrouw van 25 minstens 35 schat
tja... roken en zuipen maakt een mens meestal vroeg oud.
  dinsdag 30 november 2004 @ 12:41:06 #87
32512 Wendie
Moet ik op je hoofd dansen?
pi_23666236
ik ben 23 en heb er eentje van in de 40
  dinsdag 30 november 2004 @ 12:53:42 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23666503
quote:
op dinsdag 30 november 2004 12:41 schreef wendie het volgende:
ik ben 23 en heb er eentje van in de 40
waardoor werd je in eerste instantie aangetrokken tot je -oudere- vriend?
bij mij is het meestal de andere kant op... ben ik de ouwe .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23666577
tis vreemd, mijn man is bijna anderhalf jaar jonger dan ik ben maar als ik kijk
naar waar ik op val (wat betreft bekende mensen dus) zijn het meestal mannen
van in de 40 enzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23666651
ik val meestal op iets ouder. die meiden van 16 enzo zie ik vaak niet echt zitten maar dan niet heel veel ouder. 4 jaar is wel zo'n beetje de grens.
Unspoken words were understood
pi_23667030
quote:
op dinsdag 30 november 2004 03:56 schreef el_bassie het volgende:

[..]

net of leeftijd 'volwassenheid' of de daaraan vaak synoniem gestelde wijsheid bepaalt...
whatever
pi_23667162
quote:
op dinsdag 30 november 2004 13:18 schreef mother-mother het volgende:

[..]

whatever
dit is idd weer zo'n typische reactie waar de volwassenheid vanaf straalt
pi_23667333
als je verliefd ben maakt leeftijd niks uit, tenminste bij mij dan. ik heb nu een vriend van 40 maar ik heb wel eens een vriend gehad die een jaar jonger was.
pi_23667336
vraag maar aan mental theo! hij weet hoe het zit!
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_23667339
quote:
op dinsdag 30 november 2004 00:46 schreef mother-mother het volgende:

[..]

en jullie 2 staan model voor de gehele nederlandse bevolking?
Power perceived is power achieved.
pi_23667377
quote:
op dinsdag 30 november 2004 13:30 schreef drakenvrouw het volgende:
als je verliefd ben maakt leeftijd niks uit, tenminste bij mij dan. ik heb nu een vriend van 40 maar ik heb wel eens een vriend gehad die een jaar jonger was.
je hebt ook wel eens een vriend van 39 gehad??
pi_23667495
nee, ik was toen 16 en hij was een jaar jonger dan mij. nu ben ik 27 en mijn vriend 40.
pi_23667576
quote:
op dinsdag 30 november 2004 13:24 schreef kamagurka het volgende:

[..]

dit is idd weer zo'n typische reactie waar de volwassenheid vanaf straalt
is meer mn vermoeidheid die ervanaf straalt
pi_23667611
quote:
op dinsdag 30 november 2004 13:30 schreef modwire het volgende:

[..]

en jullie 2 staan model voor de gehele nederlandse bevolking?
sjezus dat zeg ik toch niet!
maar de meeste stellen die ik ken , daar is het toevallig zo
pi_23668353
ik heb altijd de neiging om die mannen te vragen of ze de pedopas bij zich dragen... maar toch... als ze zich daar lekker bij vinden, vind ik het best...
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
  dinsdag 30 november 2004 @ 14:47:24 #101
62729 type_29
pi_23669125
wat ik dan niet snap is dat vrouwen op latere leeftijd dan wel heel jalours kunnen zijn op jongere, knappere vrouwen.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_23669396
op het moment vind ik iemand leuk die 23 is, alleen denk ik niet dat het kan gezien de omstandigheden + ik weet ook niet of ie mij leuk vind..
  dinsdag 30 november 2004 @ 15:53:02 #103
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_23670751
ik denk dat de meeste van die vrouwen een veilig vader/hoeder-gevoel missen en dat bij
een oudere man vinden... verder zijn er natuurlijk wel veel jongens van bijvoorbeeld 18 die
niet de empathie en het sociale karakter hebben van 18-jarige meisjes... alleen zouden meisjes
zich eens af moeten vragen waarom een man van een veel oudere leeftijd instemt om zijn leven te
delen met een jong meisje die veel minder ervaring heeft... misschien omdat deze mannen niet
met hun leeftijd zijn meegegroeid en niet het verstandelijk vermogen hebben om een serieuze
relatie met een vrouw van dezelfde leeftijd te hebben, en dus bij deze groep vrouwen zo door
de mand valt, en dus als partner afvalt... mensen van een jongere leeftijd stellen minder eisen
aan het intellect dan leeftijdsgenoten en hebben meestal een veel rooskleuriger beeld van een
relatie dan mensen met ervaring... verder kan je als een ouder iemand heel overtuigend iemand
die tegen je op kijkt indoctrineren en dus vormen... ik heb dit al in een aantal gevallen gezien...

wat er is gebeurd bij een aantal meisjes die ik ken die verliefd werden op een oudere man:

-meisje raakt al haar vrienden en vriendinnen kwijt en is aangewezen op haar oudere partner...
(waar ze in de eerste instantie niet eens de fout van inziet)
-meisje raakt al haar interesses kwijt, en neemt de interesses en mening van de oudere partner
over...(waar ze alweer de fout niet van in ziet)
-meisje wordt gebruikt en gekwetst en geindoctrineerd en als ze eenmaal wakker wordt moet ze
helemaal overnieuw beginnen, soms zelfs met kind... (waar ze te laat de fout van inziet)
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_23671241
quote:
op dinsdag 30 november 2004 14:47 schreef type_29 het volgende:
wat ik dan niet snap is dat vrouwen op latere leeftijd dan wel heel jalours kunnen zijn op jongere, knappere vrouwen.
tsja, ze snijden zichzelf uiteindelijk in de vingers natuurlijk

tzal wel een teken van hun verstrekkende onvoorstelbare "volwassenheid" zijn
pi_23671285
quote:
op dinsdag 30 november 2004 15:53 schreef b-flip het volgende:
-meisje raakt al haar vrienden en vriendinnen kwijt en is aangewezen op haar oudere partner...
(waar ze in de eerste instantie niet eens de fout van inziet)
-meisje raakt al haar interesses kwijt, en neemt de interesses en mening van de oudere partner
over...(waar ze alweer de fout niet van in ziet)
-meisje wordt gebruikt en gekwetst en geindoctrineerd en als ze eenmaal wakker wordt moet ze
helemaal overnieuw beginnen, soms zelfs met kind... (waar ze te laat de fout van inziet)
allemaal het gevolg van de wet van de remmende voorsprong die op vrouwen van toepassing is
pi_23672890
quote:
op dinsdag 30 november 2004 14:47 schreef type_29 het volgende:
dat komt omdat mannen in 'hogere' leeftijdscategorien nog wel in trek zijn, maar de dames niet. na hun 30e hebben vrouwen hun hoogtepunt qua aantrekkelijkheid al lang gehad.
  dinsdag 30 november 2004 @ 17:20:04 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23672944
quote:
op dinsdag 30 november 2004 17:18 schreef modwire het volgende:
na hun 30e hebben vrouwen hun hoogtepunt qua aantrekkelijkheid al lang gehad.

ga jij eens heel snel je mond spoelen met zeep!
pi_23673020
quote:
op dinsdag 30 november 2004 14:59 schreef kijana het volgende:
op het moment vind ik iemand leuk die 23 is, alleen denk ik niet dat het kan gezien de omstandigheden + ik weet ook niet of ie mij leuk vind..
jezus, en ik vind 15 al te jong
pi_23673474
haha, ik vind 15 al te jong
pi_23673627
quote:
op dinsdag 30 november 2004 17:23 schreef marcel1984 het volgende:

[..]

jezus, en ik vind 15 al te jong
en ík vind 23 al te oud...
pi_23674393
quote:
op dinsdag 30 november 2004 17:46 schreef innovative het volgende:

[..]

pi_23674406
14 kan nog wel
pi_23674415
quote:
op dinsdag 30 november 2004 17:46 schreef innovative het volgende:

[..]

hoi
pi_23674438
quote:
op dinsdag 30 november 2004 18:18 schreef fulcrum_x het volgende:

[..]

hoi
oudzak
pi_23674564
quote:
op dinsdag 30 november 2004 18:19 schreef marcel1984 het volgende:

[..]

oudzak
valt mee ben bijna 20
  maandag 6 december 2004 @ 22:06:24 #116
73888 DIA
die ja .....
pi_23808117
bhfh topic
pi_23821280
mijn ouders schelen ook 20 jaar.. ik merk er eigenlijk niet zo veel van aangezien mijn vader veel moderner is met veel dingen. zelf heb ik ook wel de neiging om oudere jongens/mannen leuk te vinden, maar dan niet boven de 35. heb nu een vriendje van 19 en dat bevalt ook prima
pi_23824028
het meest extreme wat ik ooit gehoord heb was een meisje van 17 en een man van 37. ik heb later nog met dat meisje gezoend dus toen was die relatie al over. ik denk dat het na het neuken nooit iets kan voorstellen....

zelf ooit een one-night stand met iemand van 43 dit jaar gehad (ben zelf man van 28) maar geen haar op mijn hoofd die aan een serieuze relatie dacht... meestal zijn mijn chicks wat jonger (tussen de 6 en 8 jaar jonger)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 8 december 2004 @ 01:08:13 #119
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23825378
quote:
op dinsdag 30 november 2004 17:18 schreef modwire het volgende:
na hun 30e 23ste hebben vrouwen hun hoogtepunt qua aantrekkelijkheid al lang gehad.
Mijn reisverslagen
pi_23825655
quote:
op woensdag 8 december 2004 01:08 schreef selang het volgende:

[..]
op uitzonderingen na geldt dit wel qua lichamelijke verschijning voor de meeste meiden...
psychisch zijn ze dan alleen maar cooler....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_23825690
FTW!
  woensdag 8 december 2004 @ 23:54:19 #122
87781 the_brasman
vijfstemmetjes
pi_23845373
is 25 een mooi begin of niet soms
brasman is tha man
pi_23846189
lijkt me toch moeilijk om hier een fatsoenlijk oordeel over te vormen, het is toch heel afhankelijk van de persoon en de leeftijd. iemand van 16 met iemand van 24 is in mijn ogen toch een heel ander verhaal dan iemand van 20 met iemand van 28 (om maar iets te noemen). of laat ik het anders zeggen, het zou me in de regel, als ik 24 zou zijn, toch niet echt heel interessant lijken om een relatie te hebben met iemand van 16. op het moment dat je de 20 voorbijbent, zou het normaal gesproken qua niveau niet zo heel erg veel meer mogen uitmaken, maar ook dit is heel verschillend per persoon natuurlijk, ik ken meisjes van 23 waar je gewoon een volwassen relatie mee kunt hebben, maar ik ken er ook die wat mij betreft zo weer thuis bij paps en mams mogen gaan wonen wat mij betreft.
pi_23847222
m'n vriendin is 17, en ik ben zelf 24. het gaat eigenlijk heel erg goed, ik was eerst wat skeptisch gezien het leeftijdsverschil maar als je echt verliefd bent .. ik heb toen tegen mezelf gezegd dat ik in ieder geval maar kijk hoe het loopt (voor hetzelfde geld is het na een maand uit, maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd, voor hetzelfde geld is het de liefde van je leven ), en het gaat nu al een aardige tijd perfect tussen mij en haar. ik vind haar jonge meisjes-achtige dingen best leuk, en zij vind het interessant dat ik zo 'volwassen' ben, en zolang je dat ook accepteert samen is er ook niks aan de hand denk ik.
pi_23849489
hmm.. is normaal, lijkt mij.. ik heb twee relaties gehad, waarbij het leeftijdverschil 12 jaar was. levenservaring, serieus zijn, eigen leven en stabiliteit, is voor mij het belangrijkste. jonge mannen zijn naar mijn beleving onstabiel. het zijn net stuiterballen, die vliegen alle kanten op. vermoeiend..
xtreme sports - -
pi_23858396
nou, ik zou nooit op een oudere man vallen. en daar heb ik verschillende redenen voor.

ten eerste is er van mijn kant absoluut geen lichamelijke aantrekkingskracht naar oudere mannen. ik zie niet in wat er nou zo lekker aan is.

ten tweede staan die mannen heel anders in het leven dan ik, hebben al een groot deel van hun leven achter de rug enz enz.

natuurlijk is er dan ook de vraag wat er verstaan wordt onder een oudere man, voor mij persoonlijk zou dat dan liggen bij 35+. ik ben zelf 21 en vind dat echt het maximale.

zelf val ik meestal op mannen (jongens) die 2 tot 6 jaar ouder zijn.
pi_23859714
ik ben zelf 20 en heb sinds kort een vriend van 29. mijn ouders hebben
er totaal geen problemen mee maar merk dat er in mijn omgeving af en
toe wat raar word gedaan...

waarom? ik ga heel mijn leven al om met oudere mensen, ik kan het hier
beter mee vinden en voel me meer serieus genomen. daarbij genomen
dat ik ook heel veel levenservaring heb vergeleken met de gemiddelde
jongen van mijn leeftijd. ik kon nooit goed opschieten met leeftijdsgenoten,
snapte totaal niet waar ze mee bezig waren. het bezopen worden op vrij-
dag en zaterdag avond is mij altijd ontschoten. ik wat altijd bezig met hele
andere dingen. het liep ook altijd fout als ik eindelijk wel iemand van mij
leeftijd vond waar het mee leek te klikken (niet in vorm van relatie maar
vorm van vriendschap)
en heb vanaf mijn 16de t/m begin 20 met een jongen van 3 jaar ouder gehad
en hoe hard hij ook zijn best deed hij begreep mij niet en ik hem niet.

en nu, ik hoef maar 1 woord te zeggen en het word gesnapt, ik heb me nog
nooit zo gelukkig en begrepen gevoeld. alleen tjsa, misschien wil hij over 3 jaar
al kinderen en ben ik net met mijn opleiding klaar. maar dat zal allemaal wel vanzelf
gaan

het allerbelangrijkste ik ben smmoorrrrverliefd en gelukkig!!
pi_23860190
quote:
op donderdag 9 december 2004 18:27 schreef misspeppertje het volgende:
daarbij genomen dat ik ook heel veel levenservaring heb vergeleken met de gemiddelde
jongen van mijn leeftijd.

ik wat altijd bezig met hele andere dingen. het liep ook altijd fout als ik eindelijk wel iemand van mij
leeftijd vond waar het mee leek te klikken
twee vragen:
a. wat heb jij aan levenservaring dat anderen van jouw leeftijd niet hebben dan??
b. met welke dingen was jij dan bezig.

voor de mensen die er van balen dat de dames van hun leeftijd op oudere jongens vallen een tip: geduld. straks ben jij ouder, en zijn er weer jonge meisjes.
pi_23861977
quote:
op donderdag 9 december 2004 18:47 schreef frenkie het volgende:

[..]

twee vragen:
a. wat heb jij aan levenservaring dat anderen van jouw leeftijd niet hebben dan??
b. met welke dingen was jij dan bezig.

voor de mensen die er van balen dat de dames van hun leeftijd op oudere jongens vallen een tip: geduld. straks ben jij ouder, en zijn er weer jonge meisjes.
a: dat zijn prive dingen die ik eindelijk heb af kunnen sluiten, ook al heb ik er nog heel veel problemen aan overgehouden (wat dus ook beter door oudere mensen word begrepen). en ik voel me altijd opschepperig als ik het allemaal opsom....terwijl ik er echt niet trots op ben, want ik had liever een normaal leventje gehad. maar het heeft mij wel gevromd tot wat ik nu ben.
b: ik ben al heel vroeg bezig geweest met mijn toekomst. en ik denk dat ik het te druk had om voor mezelf te moeten zorgen...vanaf mijn 11de moest ik s avonds voor eigen eten zorgen en ook moet ik de dag daarna maar weer een schone onderbroek hebben. iedereen van mijn leeftijd hoefde daar niet zelf voor te zorgen (heel normaal natuurlijk) maar ik dus wel. en dat ga je gewoon niet zo goed met je eigen leeftijd mee...

en nee ik zoek geen vader figuur want dat kreeg ik van de week te horen. we zitten onwijs op 1 lijn. hij is wat jonger dan zijn echte leeftijd en ik wat ouder dus gaat perfect samen. ik word voor eerst van mijn leven gewaardeerd om wie ik echt ben. ik kan mezelf zijn...
en dat dan ook nog eens bij iemand van wie ik elke dag toch nog meer vlindertjes in mijn buik heb dan de dag ervoor

me is gewoon heeeel happy

(ps heel veel van mijn verleden dingen heb ik hier ooit op forum besproken, maar onder andere naam. maar denk dat ik te lang niet ingelogd ben want ik kon me niet meer aanmelden. soms kom ik hier nog even kijken en nu viel me oog op dit onderwerp)
  donderdag 9 december 2004 @ 20:19:58 #130
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_23862397
quote:
op woensdag 8 december 2004 01:08 schreef selang het volgende:
na hun 23ste hebben vrouwen hun hoogtepunt qua aantrekkelijkheid al lang gehad.
wat een bullocks.....
pas na de 30 zie je pas wat voor vlees je in de kuip hebt.
zat meiden gezien die vroeger er goed uitzagen, en nu een hoge rolfactor hebben ontwikkeld. terwijl er ook zat meiden bij zijn dat nog steeds lekker in hun vel zitten. leeftijd is niet altijd een issue,
wat dat betreft is ons leven nog lang/kort (en soms hard) .... maar 1 ding is zeker.... we worden ook 30,40,50,60 en wellicht nog veeeeeeel meer (met een beetje geluk). vroeg of laat zoek je naar dat beetje extra geluk en liefde in je leven en de leeftijd van de partner is hier soms ook vergankelijke factor.
pi_23862705
quote:
op donderdag 9 december 2004 20:19 schreef drugshond het volgende:
wat een bullocks.....
pas na de 30 zie je pas wat voor vlees je in de kuip hebt.
onthoud dat je het hier hebt tegen selang. die kickt op kleine schattige naïeve (liefst aziatische) meisjes van 18 die zeggen dat ze maagd zijn en tijdens de seks ook vooral doen alsof het pijn doet. liefst nog wat bloed erbij om het geloofwaardig te maken.

dus je moet 'm niet zo serieus nemen.
  vrijdag 10 december 2004 @ 02:07:38 #132
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_23870443
hoi allemaal.

ik weet ongeveer sinds mijn 16e dat ik op oudere man val.
soms kan dat een oorzaak hebben, bij was het toen dat ik eiglijk naar een vader figuur zocht.
ok die tijd heb ik nu achter de rug maar dan nog val ik oudere mannen ik heb ook weleens gehad van mijn eigen leeftijd maar dat vond ik maar nix en ben ik terug gegaan op oudere mannen.

mijn eerste oudere man kon mijn pa wel zijn, daarna heb ik van iemandt van 12,5 jaar ouder gehad en nu heb ik met iemand die 12 jaar ouder is dan mij en het kan gewoon goed bij elkaar.

maar als je 18 ben en je heb dan met iemandt die ouder is dan is het verschil makkelijker te zien dan wanneer je 23 ben en hij 34 ofzo dan valt het niet meer zo op.

groetjes miranda
  maandag 13 december 2004 @ 19:19:06 #133
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23948242
meid 18 en man 60 vind ik wel interessant!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23948485
quote:
op maandag 13 december 2004 19:19 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
meid 18 en man 60 vind ik wel interessant!
zegt suikeroom je iets?
pi_23954753
>^_^< sjeminee, we hadden ook al een hele tijd lang geen leeftijdsverschil-topique gehad.

en och, zoals altijd heb ik nog nooit zo'n opeenstapeling van cliches en hypocrisie gezien. een gemiddeld sprookjesboek is er niks bij, peter pan's strakke onderbroek staat er van te kijken zeg.

ik zie zelf niet het nut om mijn eigen leeftijdsgroep vol erotische passie te gaan vertegenwoordigen dus laten we dan maar voor een uitgebreide en zo objectief mogelijke analyse van de debaters in dit hetze gaan:

de tina-teven: ik waarborg een uitermate respect voor dit type vrouwen wat zich in de discussie mengt. jong, naief maar ondertussen uiteraard wel veel meer meegemaakt dan ieder ander, waarmee ze dan ook vaak te koop lopen ondanks dat het meeste allemaal uit een allerhande rommel van damesbladen gehaald is. gefrustreerd om het feit dat geen enkele heikneuter met een goed stel hersens op deze aandachtzuigende koeien zit te wachten, vuren zij dan ook direct de aanval uit op dezen met als tactiek hetgene waar je de zelfrespecterende man het meest kan kwetsen: bedprestaties.
ook al hebben ze nooit het lef (of het geluk) mogen hebben om een jonge adonis in hun hemelbed met teddybeertjes aan te treffen, het zal toch wel niets zijn, want waarom zouden bladen als de vriendin e.d. in dergelijke mate de avonturen van de legendarische ben de kalende yogaleraar van 62 zo propaganderen. ondanks dat god zogenaamd tijdens de stroom van het leven een flinke scheut "levenservaring" heeft toegevoegd, moet ik de eerste nog tegen komen die haar wijsheden niet letterlijk van papier haalt.

de oude bokken: zij zijnde zeer gevaarlijk, aangezien zij omschreven staan als evenwichtig, rustig, serieus en wijs (of seniel als we de woorden van de "jongentjes" onder ons onder de loep zouden nemen). verrassend is dan ook het feit dat deze pacifistische wezen en-masse aan komen draven om al hun successen in de meest obscene gedetailleerdheid beschrijven waarbij het testeron er vanaf spat, als vet op aanbakkende hamlappen. maar vol verblind van liefde nemen de tina-teven dit testeron natuurlijk wel voor lief, terwijl ze met zachte woordjes de verlegen jongen van 18 afwijzen omdat hij een onstabiele tikkende tijdbom gevuld met hormoontjes is en terroristen als deze jongens natuurlijk altijd gestigmatiseerd moeten worden.

klinkt allemaal hardstikke leuk, maar wat is dan daadwerkelijk de reden dat deze mannen der mannen nou eigenlijk niet daadwerkelijk bovenaan de voedselketen staan? omdat zij jaren voorsprong hebben op de groentjes,... in het zo ongelooflijk uit je muil zwammen dat de kardinaal van macedonie nog liever in een massagebad vol naakte walrussen springt ipv posts met zo'n onzindichtheid te lezen. leuk geprobeerd, jongens, of moet ik zeggen, mannen? maar we weten allemaal dat de meeste onder jullie, afgezien van filmsterren dan, je leven sieren met het joggen door het dichtbijzijnde cultuurgrond in een aanstotelijk pak wat zelfs uitgestorven gabbersaurussen hadden uitgekotst en het stiekem op de zolderkamer trekken op zelfontwikkelde foto's van het 14-jarige buurmeisje. fantasieen over het laatste wilt men wel eens door de war halen wanneer men weer eens een paar firme tikken heeft gehad van hannie, de zwaarlijvige echtgenote die het al zo zwaar heeft.

jonge adonissen: tsja, sommige mensen hebben alles, of denken dat te hebben. geen enkel vuiltje aan de lucht: jong, gedreven en vol ambitie. huppelend op hun gifgroene sneakers naderen ze een op een de opgehemelde tina-teef die als een vorstin al deze narren genadeloos op hun plaats wijst. want immers, het zou toch niet zo maar kunnen dat een vrouw van haar status zou vallen voor infantiele versierpogingen uit het plaatselijke scholieren.com relatie & psychologie subforum? zeker niet. en vaak heeft de tina-teef daar ook nog alle reden toe. veel narren zijn uiteindelijk helemaal niet zo grappig als ze doen blijken.

integendeel, na hun verlies komen ze hier massaal jammeren en klagen over hoe oneerlijk de wereld wel niet is en hoe zij niet opkunnen tegen de overweldigende mannelijkheid van de oude steenbok. vol verterende passie dagen zij deze dan ook uit tot een duel met hun jeugdige energie razende door hun lijf. hoe kunnen zij immers verliezen? simpel, de oude bokken die hun tijd nuttiger besteden dan hun bovenlijf te bezweten in een afgeragde cavello zijn de winnaars van vroeger. de creme de la creme van de jonge adonissen uit het verleden. een koning stoot je immers niet zo maar van de troon af, niet waar? mocht er 1 van jullie zijn die niet compleet pathetisch is en ook nog is zo scherp is om te zien dat kleine jongetjes groot kunnen worden, dan mag deze zich voorbereiden op een geweldige toekomst. juist, want ook al weten jullie dit debat te verliezen, dan is er de schrale troost dat je binnen 12-15 jaar de tijd van je leven hebt: al die tina-tefen die je eerst niet zagen staan, kun je nu lekker platvoers helemaal kapotneuken, onder de noemer van "haar de wijsheid van enorme olifantenslurf aan leren" of iets in die trand. en zo kan het verhaaltje voor de verliezer toch nog goed uitpakken, niet waar?

mocht je dit allemaal niet volgen, dan ga ik nu een paar plaatjes posten van geile oudere mannen. die doen het altijd wel goed, vult het topique mooi en zal ik vast steunbetuigingen krijgen van de dames.

wat een mooie man

alleen die snor al. dit moet wel een man met veel levenservaring zijn

dit was een man vol levenskracht en vitaliteit. als ik vrouw was, zou ik me linearecta door hem laten schuinsmarcheren. diep respect voor de overleden prins

dank u allen voor de aandacht en voor de vrijheid van meningsuiting.
pi_23955888
respect...!
pi_23958390
lemmiwinks, na testeron kon ik je niet meer serieus nemen.

wel leuke plaatjes, trouwens.
pi_23959060
dat stukje over die penetrante pedantheid van tina-mutsjes die idd denken de wijsheid in pacht te hebben en o zo verschrikkelijk veel volwassener te zijn dan de leeftijdsgenoten, want zij vrouwen zijn nu eenmaal beter toegerust op het mentale... vind ik wel hout snijden in je bespiegeling
verder gewoon leuk sarcastisch geschreven stukje verder
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:04:03 #139
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23963947
wat ik me nou nog het meeste afvraag..
zo ongeveer alle bhfh topics beginnen met: ik ken een jongen/meisje die ...

en dan gaat het over zwanger worden met condoom en pil, meisjes die vallen op mannen van 3 keer hun leeftijd, meisjes die op makkelijke wijze hun lichaam aanbieden aan deze en gene, meisjes die sex hebben bij de eerste date met tig mannen tegelijk..

met wat voor mensen gaat hij om! en waarom heeftie zelf dan nooit sex?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_23966152
quote:
op dinsdag 14 december 2004 12:04 schreef timbob het volgende:

en waarom heeftie zelf dan nooit sex?

ehhh... dat laat zich verklaren door een blik op een foto van bhfh
pi_23988067
dat is dan altijd nog beter dan zo'n jong broekkie met de abs van peter andre en de kop van orlando bloom. bah... wat kots ik op zulke zelf ingenomen ventjes. nee voor mij maar een oudere man die mij met respect behandelt en me op de wenken bediend.
  woensdag 15 december 2004 @ 13:42:23 #142
62729 type_29
pi_23988633
quote:
op woensdag 15 december 2004 13:18 schreef lemmiwinks het volgende:
dat is dan altijd nog beter dan zo'n jong broekkie met de abs van peter andre en de kop van orlando bloom. bah... wat kots ik op zulke zelf ingenomen ventjes. nee voor mij maar een oudere man die mij met respect behandelt en me op de wenken bediend.
je wilt een bejaarde slaaf!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_23988840
quote:
op maandag 29 november 2004 11:21 schreef -moi- het volgende:

[..]

uhu helemaal mee eens.
nou, dat vindt ik aardig....
  donderdag 16 december 2004 @ 19:47:55 #144
66768 sambaloelek
volgende week woensdag
pi_24019336
je moet het meer zien als, welke vent van die leeftijd heeft zin in zo'n jong meisje....ben je 16 is je vriendin ook 16, ben je 30 en je nieuwe vriendin is ook 16, vind ik persoonlijk en beetje zielig, dan ben je zelf als man na je 16e niet echt verder ontwikkeld denk ik zo.... en ja als je 50 bent en je vriendin is 30, geen probleem, maar een man (of oud jochie) van 25 met een vriendinnetje van 15 vind ik altijd effe slikken..... en je ziet het regelmatig.
pi_24020103
quote:
op donderdag 16 december 2004 19:47 schreef sambaloelek het volgende:
je moet het meer zien als, welke vent van die leeftijd heeft zin in zo'n jong meisje....ben je 16 is je vriendin ook 16, ben je 30 en je nieuwe vriendin is ook 16, vind ik persoonlijk en beetje zielig, dan ben je zelf als man na je 16e niet echt verder ontwikkeld denk ik zo.... en ja als je 50 bent en je vriendin is 30, geen probleem, maar een man (of oud jochie) van 25 met een vriendinnetje van 15 vind ik altijd effe slikken..... en je ziet het regelmatig.
ik vraag me ook altijd af waar dat soort meisjes dat soort ouwe zakken vandaan haalt of vice versa... mijn vriendenkring bestaat toch echt niet meer uit meisjes en jongetjes van 15

gaan die ouwetjes naar de kinderdisco ofzo? of is het de goede "huisvriend" van papsie?
  donderdag 16 december 2004 @ 20:23:03 #146
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_24020230
* star_gazer is 21 en heeft een 'scharrel' (binnenkort vriendin hoop ik) van 16

dat levert al zoveel gezeik op over 'pedopassen' enzo.... wat is dat irritant zeg.

ik kan alleen maar zeggen: liefde overwint leeftijd. als het wederzijds is.. go for it
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 16 december 2004 @ 20:27:11 #147
22944 Breetai
....Relax....
pi_24020330
ik vraag nooit naar leeftijd. voor de rest kan ik het meestal beter vinden met vrouwen die 10 jaar jonger of ouder dan mij zijn. dus enig leeftijdsverschil lijkt me niet onmogleijk.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_24020396
quote:
op donderdag 16 december 2004 20:18 schreef kamagurka het volgende:

[..]

ik vraag me ook altijd af waar dat soort meisjes dat soort ouwe zakken vandaan haalt of vice versa... mijn vriendenkring bestaat toch echt niet meer uit meisjes en jongetjes van 15

gaan die ouwetjes naar de kinderdisco ofzo? of is het de goede "huisvriend" van papsie?
ik ben achttien en ik heb vrienden/vriendinnen van zeventien tot richting de dertig jaar.

meestal schatten mensen me dan ook een jaar of 23. het is maar net hoe volwassen je bent, niet wat voor nummer er in je paspport staat. een ex van me was 24 en ik zeventien, maar de meeste mensen dachten dat het ongeveer andersom was.
  donderdag 16 december 2004 @ 20:34:50 #149
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24020515
bij jongere mannen zijn vaak niet in staat om zich te binden..
meiden willen over het algemeen ( je hebt altijd uitzonderingen) zekerheid/vastheid een relatie met de intentie een mooie toekomst op te bouwen.. een man van begin 20 wil nog losbollen weet nog niet wat hij wil.. moet nog groeien.. een man van eind 20 weet wel wat die wilt over het algemeen..
het heeft denk ik niet zo zeer met een vaderfiguur te maken.. maar vrouwen willen hoe gemancipeerd ook.. gewoon een grote stoere vent die hun beschermt.. en daar voelen de guppen zich meestal te goed voor..
pi_24022516
quote:
op donderdag 16 december 2004 20:30 schreef heiden6 het volgende:

[..]

ik ben achttien en ik heb vrienden/vriendinnen van zeventien tot richting de dertig jaar.

meestal schatten mensen me dan ook een jaar of 23. het is maar net hoe volwassen je bent, niet wat voor nummer er in je paspport staat. een ex van me was 24 en ik zeventien, maar de meeste mensen dachten dat het ongeveer andersom was.
ja leuk, maar waar ontmoet je die (in jouw ogen) oude mensen dan?? de plekken waar ik uitga waar mensen rond de 30 komen zie ik echt geen 16-jarigen rondlopen en ik denk andersom toch ook niet. verder studeer je of zit je zelfs gewoon op school, welke mannen/vrouwen van rond de 30 dan? je leraren
pi_24024156
quote:
op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef kamagurka het volgende:

[..]

ja leuk, maar waar ontmoet je die (in jouw ogen) oude mensen dan?? de plekken waar ik uitga waar mensen rond de 30 komen zie ik echt geen 16-jarigen rondlopen en ik denk andersom toch ook niet. verder studeer je of zit je zelfs gewoon op school, welke mannen/vrouwen van rond de 30 dan? je leraren
ja, ik weet niet eigenlijk.

nu ik erover nadenk, ken ik een aantal mensen van 21, 22, 23, 25, 29, 30 inderdaad nog via school of studie, verder voornamelijk via-via, vrienden van vrienden, buren, collega's enzovoorts.

hetzelfde geldt voor juist jonger. ik heb een paar vrienden van 15/16 die ik al jaren ken, indertijd via de voetbalclub. dan denk je er helemaal niet meer bij na dat ze zo jong zijn.

die ex van 25 kende ik trouwens via de scheikundeles.
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:25:43 #152
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_24122483
ik ben zelf 18 en heb een vriend die 5 jaar ouder is..

ik denk niet dat het om leeftijd gaat, maar meer om hoe de persoon is en wat ie doet..
ik zelf heb eigenlijk altijd gevallen op oudere jongens/mannen, puur omdat ze een stuk volwassener zijn dan jongens van mijn leeftijd.. (uitzonderingen daar gelaten)

en misschien willen die meiden die op 30+ vallen wel snel samenwonen, trouwen en kinderen krijgen.. want iemand van hun eigen leeftijd wil dat echt nog niet..
Don't look at the past.. But live to the future...
pi_24124540
misschien omdat die mannen wat rustiger zijn; beheersder ennuh volwassener?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_24124841
quote:
op dinsdag 21 december 2004 19:25 schreef hel1tjuhh het volgende:
ik ben zelf 18 en heb een vriend die 5 jaar ouder is..

ik denk niet dat het om leeftijd gaat, maar meer om hoe de persoon is en wat ie doet..
ik zelf heb eigenlijk altijd gevallen op oudere jongens/mannen, puur omdat ze een stuk volwassener zijn dan jongens van mijn leeftijd.. (uitzonderingen daar gelaten)
idd, daar heb je gelijk in, en ze weten beter wat je wilt. maar vooral dat stukje volwassenheid (de meeste dan)
pi_24125943
waarom moet het altijd zo zijn dat de man ouder is? ik ken al tig voorbeelden waarbij de vrouw ouder is. ja en nu val ik toevallig in het algemeen ook op oudere vrouwen. toen ik onder de 20 was was dat wel een beetje problematisch, maar nu gaat dit mij vrij goed af. en nee dat zijn geen desperate housewives ofzow maar vrouwen tussen de 25-30. ii ben zelf momenteel 23.

en waarom ik niet op mijn doelgroep, meiden van een jaar of 18/19 val?
bij veel van deze meiden kan ik weinig normale gesprekken voeren. en of het met de leeftijd te maken heeft weet ik niet, maar veel van die jonge meiden kwamen erg arrogant over. dat is mijn belevenis dus ik hoop dat dit niet generaliserend overkomt.
[url=http://home.quicknet.nl/qn/prive/jonkie.xl/images/cs1x.jpg]CS1X rules![/url]
  dinsdag 21 december 2004 @ 22:57:46 #156
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24127121
quote:
op dinsdag 21 december 2004 22:02 schreef jonkiexl het volgende:
waarom moet het altijd zo zijn dat de man ouder is? ik ken al tig voorbeelden waarbij de vrouw ouder is. ja en nu val ik toevallig in het algemeen ook op oudere vrouwen. toen ik onder de 20 was was dat wel een beetje problematisch, maar nu gaat dit mij vrij goed af. en nee dat zijn geen desperate housewives ofzow maar vrouwen tussen de 25-30. ii ben zelf momenteel 23.

bij veel van deze meiden kan ik weinig normale gesprekken voeren. en of het met de leeftijd te maken heeft weet ik niet, maar veel van die jonge meiden kwamen erg arrogant over. dat is mijn belevenis dus ik hoop dat dit niet generaliserend overkomt.
er zijn veel voorbeelden, ook in mijn vriendinnenkring(en) waar ik hoor dat een broekkie van 18 ze probeert te verleiden. mar vrouwen weten feilloos hoe die jongens in elkar zitten en die maken geen schijn van kans (niet in mijn vriendinnenkring athans )
de oudste was 42, had zelf een zoon van 17 en er was een poging van een 18 jarige. ze was totaal verontwaardigd (ze zag er uit als een 25 jarige)
andere vriendinnen zijn tussen de 25 en 33.
maar da's eigenlijk stof voor een ander topic, dus ga je gang zou ik zeggen
  woensdag 22 december 2004 @ 01:16:26 #157
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24130188
quote:
op dinsdag 21 december 2004 22:02 schreef jonkiexl het volgende:
bij veel van deze meiden kan ik weinig normale gesprekken voeren.
vrouwen zijn ook niet ontworpen om gesprekken mee te voeren
Mijn reisverslagen
pi_24131322
quote:

[..]

ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden denken en waar ze zijn!
ahja

pi_24131429
quote:
op dinsdag 21 december 2004 22:57 schreef shark.bait het volgende:

[..]

er zijn veel voorbeelden, ook in mijn vriendinnenkring(en) waar ik hoor dat een broekkie van 18 ze probeert te verleiden. mar vrouwen weten feilloos hoe die jongens in elkar zitten en die maken geen schijn van kans (niet in mijn vriendinnenkring athans )
de oudste was 42, had zelf een zoon van 17 en er was een poging van een 18 jarige. ze was totaal verontwaardigd (ze zag er uit als een 25 jarige)
andere vriendinnen zijn tussen de 25 en 33.
maar da's eigenlijk stof voor een ander topic, dus ga je gang zou ik zeggen
vrouwen van 25+ zijn ook meer mijn smaak, en ik moet zeggen dat die vaak veel beter snappen hoe het allemaal in elkaar zit dan die meisjes van 18, 19.
pi_24164548
ik ken een meisje van 16, haar vriend is 37. ik vind dit echt erg en ook gewoon niet kunnen omdat dat meisje echt gewoon nog aan het puberen is. haar vriend ken ik redelijk goed en hij is zeer verstandig behalve in relaties dus. ik vind dat hij de verstandige in hun relatie moest zijn en de relatie beëindigen. hij heeft haar inmiddels voorgesteld aan zijn ouders en de rest van zijn familie. ik kan er gewoon niet bij, want zijn familie schijnt het allemaal niet erg te vinden. dat meisje vindt dat ze erg strenge ouders heeft en volgens mij zoekt ze gewoon een toevlucht bij hem. hij heeft natuurlijk een eigen huis, en haar 'wat te bieden'. oh ja, dat meisje ziet er echt hartstikke mooi/leuk uit en dat zou ik van haar vriend niet zeggen. maar goed, wie kijkt er naar het uiterlijk? ik kan er gewoon niet bij dat zo'n jong meisje die nog van alles moet uitvinden een serieuze relatie (want zo noemt ze dat) met zo'n ouwe vent (sorry voor de 37-jarigen onder ons) aangaat. ik heb geen probleem met leeftijdsverschil maar wel als er zo'n jong meisje met een wat ouder persoon gaat.
pi_24164864
quote:
op donderdag 23 december 2004 19:33 schreef radjwantie het volgende:
ik ken een meisje van 16, haar vriend is 37. ik vind dit echt erg en ook gewoon niet kunnen omdat dat meisje echt gewoon nog aan het puberen is. haar vriend ken ik redelijk goed en hij is zeer verstandig behalve in relaties dus. ik vind dat hij de verstandige in hun relatie moest zijn en de relatie beëindigen. hij heeft haar inmiddels voorgesteld aan zijn ouders en de rest van zijn familie. ik kan er gewoon niet bij, want zijn familie schijnt het allemaal niet erg te vinden. dat meisje vindt dat ze erg strenge ouders heeft en volgens mij zoekt ze gewoon een toevlucht bij hem. hij heeft natuurlijk een eigen huis, en haar 'wat te bieden'. oh ja, dat meisje ziet er echt hartstikke mooi/leuk uit en dat zou ik van haar vriend niet zeggen. maar goed, wie kijkt er naar het uiterlijk? ik kan er gewoon niet bij dat zo'n jong meisje die nog van alles moet uitvinden een serieuze relatie (want zo noemt ze dat) met zo'n ouwe vent (sorry voor de 37-jarigen onder ons) aangaat. ik heb geen probleem met leeftijdsverschil maar wel als er zo'n jong meisje met een wat ouder persoon gaat.
ach ach, meisjes zijn ook zo ontiegelijk onzeker (naast dat ze heel snel volwassen worden), ws. denkt ze nu dat ze veel zelfverzekerder overkomt en kan meelullen met de volwassenen (niets is minder waar natuurlijk)
ik kan me niet voorstellen dat ik met mijn moeder naar bed zou gaan, dat is wat zij doet zo ongeveer (met paps dan). ranzig inderdaad
pi_24164899
quote:
op donderdag 23 december 2004 19:49 schreef kamagurka het volgende:

[..]

ach ach, meisjes zijn ook zo ontiegelijk onzeker (naast dat ze heel snel volwassen worden), ws. denkt ze nu dat ze veel zelfverzekerder overkomt en kan meelullen met de volwassenen (niets is minder waar natuurlijk)
ik kan me niet voorstellen dat ik met mijn moeder naar bed zou gaan, dat is wat zij doet zo ongeveer (met paps dan). ranzig inderdaad
niets mis met een vrouw van 37.

en mijn moeder is net 41 geworden.
pi_24164936
quote:
op donderdag 23 december 2004 19:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

niets mis met een vrouw van 37.

en mijn moeder is net 41 geworden.
voor een nachtje, misschien... maar om als schoothondje achtena te lopen en aan haar ouders te worden voorgesteld? om het over kinderen te hebben en haar komende menopauze-perikelen? right!
pi_24165023
quote:
op donderdag 23 december 2004 19:54 schreef kamagurka het volgende:

[..]

voor een nachtje, misschien... maar om als schoothondje achtena te lopen en aan haar ouders te worden voorgesteld? om het over kinderen te hebben en haar komende menopauze-perikelen? right!
neen, helemaal mee eens.

als een schoothondje ergens achteraan lopen laat ik sowieso aan vrouwen over.
pi_24165109
quote:
op donderdag 23 december 2004 19:59 schreef heiden6 het volgende:

als een schoothondje ergens achteraan lopen laat ik sowieso aan vrouwen over.
daar zijn ze idd een stuk bedrevener in
pi_24924073
mag ik ff hierop reagere?
ik ben een man van 40 en heb al meer als een jaar een relatie met een meisje van bijna 18 en het gaat prima...mensen reageren positief op ons ....zitten er natuurlijk altijd een paar tussen die wat te zeiken hebben....maar over algemeen gaat het prima. ...:d ....leeftijd is maar een getal...moet je niet altijd over oordelen...we hebben het er al over gehad hoe het later zou zijn en we zijn nog dichter bij elkaar gegroeid in die tijd.....we gaan er allebei voor en dit is beslist geen uitvlucht....we houden echt van elkaar.....

note:
mn broer....(das dan wel toeval) die is al 17 jaar getrouwd met een 16 jaar jongere meid...alles kan ....als je maar er in gelooft...en van elkaar houd ...de rest heeft zich er niet mee te bemoeien.....:)

zo ....dit moest er even uit

groetjes van mr
Don't dream your life, live your dream
  vrijdag 4 februari 2005 @ 20:59:28 #167
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24925171
h,, dat klinkt goed, ik moet dus wachten tot ik 40 ben voor ik een 18 jarige meid kan versieren! nou dat is in ieder geval een goed vooruitzict!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24925328
duurt nog maar 8 jaartjes. oh mijn god, wat triest.
pi_24925408
.
pi_24925480
geld, auto's, eigen huis.

t "meer volwassen" verhaaltje is alleen maar een dekmantel daarvoor.

daarom ga ik zelf ook nooit in zee met zulke tieners.
"ja meisjes zijn geestelijk 3 jaar ouder."
rofl, de meeste meisjes van mijn leeftijd zijn geestelijk 8 jaar jonger

eigelijk is het de omgekeerde wereld. meisjes die zeggen dat ze een volwassere man willen, is eigelijk onvolwassen gedrag. ik ben 21, nu zie ik ook die 15/16 jarige op me geilen. ik ga daar niet op in omdat ik weet waar ze het om te doen is, en dat is niet om mijzelf.
Lambo of Rekt
  vrijdag 4 februari 2005 @ 21:16:44 #171
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_24925506
quote:
op vrijdag 4 februari 2005 20:59 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
h,, dat klinkt goed, ik moet dus wachten tot ik 40 ben voor ik een 18 jarige meid kan versieren! nou dat is in ieder geval een goed vooruitzict!
ohja, dus als 1 iemand van 40 toevallig een relatie met iemand van 18 heeft wil dat dus zeggen dat iedereen die 40 wordt, automatisch makkelijk 18 jarige meisje aan de haak slaat..

en jongens dan uit die leeftijdscatagorie? moeten die het dan doen met 40 jarige vrouwen?

▀█▀ █ █▀█▀█
  vrijdag 4 februari 2005 @ 21:21:00 #172
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24925602
de 18 jarige jongens kunnen ervaring op doen met een 40 jarige vrouw , waarna ze gaan trouwen op hun 40e met een 18 jarige vrouw. dat klinkt logisch op zich.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24925632
geen idee....ik spreek ja niet voor iedreen...alleen voor mezelf (en mn vriendin dan) is ech niet dat ik hopeloos ben en zij ook niet......is ook niet dat ik het over een onee-night-stand heb he...we zijn al iets verder als een jaar samen......en geld,,,,daar doet ze het niet voor want dat heb ik niet...ja echte liefde bestaat nog......

ik hoop voor degeen die hier iets in ziet niet alleen maar het sexuele erinziet want dan is het snel over......

gr. mr
pi_24925697
ik was al s getrouwd....dacht eerst gelukkig te zijn met een vrouw die 6 jaar ouder was als ik ...maar dat was een fiasco.....die ik nu heb is qua denken en gevoel veel meer mijn type...en ik hoop nog lang samen gelukkig te zijn met haar.....

gr. mr
pi_24925917
quote:
op zondag 28 november 2004 00:58 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik weet dat er genoeg jonge meiden zijn die graag het bed en de liefde delen met oudere mannen, ik ben zo benieuwd naar hun ervaringen en het hoe en waarom, dus graag serieuze reacties van eiden die er zo over denken!
mocht je willen
pi_24926040
bhfh, al enige progressie geboekt?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_24926183
ik lees hier weer verassend veel vooroordelen. mijn moeder was 17 toen ze mijn vader leerde kennen. die was toen 34 jaar. prima gegaan, heeft bovendien enorm leuke kinderen opgeleverd...

meisjes die vallen op oudere mannen doen dat om verschillende redenen. vaak wordt gedacht aan geld, maar heel vaak gaat het ook om andere zaken. denk b.v. aan het mentale vlak. zeker vroegrijpe meisjes hebben niets te zoeken bij jongens van hun eigen leeftijd.

heb zelf ook in het verleden wat gehad met een (veel) jonger meisje. toen was ik nog niet bijzonder rijk ofzo, dus het ging toch echt om iets anders. veel lol met haar gehad, maar een relatie zat er niet in. maar dat had meer met haar leeftijd, dan met het leeftijdsverschil te maken.

ook mijn huidige vriendin is een stukje jonger. ze was 18 en ik 26 toen we wat kregen. en dat gaat ook al bijna 8 jaar goed.

leeftijd zegt niet zo heel veel. zou ik een dochter van 16 hebben dan heb ik liever dat ze met een man van 40 thuiskomt die haar goed behandelt, dan met een jongen van 18 die alleen maar zijn zaad kwijt moet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_24926500
kijk......eindelijk iemand die me ook begrijpt....thx....:)
pi_24927573
ik niet. hoogstens 10 jaar ouder.

maar ik snap het wel.
mannen krijgen (doorgaans) meer uitstraling naarmate ze ouder worden en je zit nou eenmaal lekker bij een vent met een huis en een auto, vast salaris enz enz.
sommigen willen gewoon iemand die niet meer hoeft uit te zoeken wat ie met zijn leven wil doen.
pi_24927706
quote:
op zondag 28 november 2004 19:27 schreef nozem het volgende:

[..]

nee hoor dat hoeft niet. ik ken 2 meisjes de ene is 18 en heeft een relatie met iemand van 36 de ander had een relatie op haar 21e met een man van 55.
daar zit 't 'm niet in.
verliefd worden op onbereikbare mannen kan ook met mannen van je eigen leeftijd/iets ouder.
pi_24927926
[quote]op maandag 29 november 2004 13:44 schreef el_bassie het volgende:

sorry hoor maar het is nogal een verschil: een jongetje van 23 dat uitgaat en bier zuipt, nog moet ontdekken wat ie op beroepsgebied gaat doen, enigszins aan het begin van zijn leven staat, met zijn serieuze kanten maar ook onzekere, of een man van 40 die gesettled is, levenservaring heeft, weet wat hij wil en kan, ja volwassener en milder is.

en er zijn idd. meisjes (meestal érg jonge meisjes) die op oudere mannen vallen terwijl ze zelf juist nog heel onvolwassen zijn, en heel erg snakken naar volwassenheid en zekerheid en daarom op die man vallen, want die weet hoe het leven in elkaar steekt.
sommigen scheppen daar uit onzekerheid over op, anderen niet.

maar feit blijft dat er ook een heleboel jonge vrouwen zijn die zelf vrij volwassen zijn en graag een relatie met iemand hebben op hun niveau.

het geeft zekerheid.

als je liever samen met iemand de wereld ontdekt, dingen voor het eerst doet, en daar valt ook wat voor te zeggen val je misschien eerder op iemand van je eigen leeftijd.
met een ouder iemand ontdek je ook van alles maar met dat verschil dat hij bepaalde dingen niet meer voor zichzelf hoeft te ontdekken.
pi_24928086
nog een voordeel: oudere mannen zijn milder dan jonge mannen, en door de levenservaring die ze hebben kun je je heel veilig en zeker bij ze voelen want ze zullen je minder snel veroordelen om het een of ander.
pi_24928140
quote:
op woensdag 15 december 2004 13:18 schreef lemmiwinks het volgende:
oh orlando is lieeeef hoor!!! als ie langs mijn huis zou komen ontvoer ik 'm en bind ik m aan mijn bed vast
pi_24928204
quote:
op vrijdag 4 februari 2005 21:15 schreef eggstc het volgende:
geld, auto's, eigen huis.

t "meer volwassen" verhaaltje is alleen maar een dekmantel daarvoor.

daarom ga ik zelf ook nooit in zee met zulke tieners.
"ja meisjes zijn geestelijk 3 jaar ouder."
rofl, de meeste meisjes van mijn leeftijd zijn geestelijk 8 jaar jonger

eigelijk is het de omgekeerde wereld. meisjes die zeggen dat ze een volwassere man willen, is eigelijk onvolwassen gedrag. ik ben 21, nu zie ik ook die 15/16 jarige op me geilen. ik ga daar niet op in omdat ik weet waar ze het om te doen is, en dat is niet om mijzelf.
15 is ook wat anders dan 19 en 44.
grote kans dat de meisjes waar je het over hebt idd de onzekere tiepjes zijn, maar ik vind wel dat je onderscheid moet maken. ze zijn niet allemaal zo, en een vrouw van 20 met een man van 50 is heel wat anders.
pi_24928583
ik kan alleen voor mezelf spreken.

in mijn jeugd was er geen vader, er ontbraken nog wel meer dingen. ik viel duidelijk op (veel) oudere mannen. mijn verstandelijke 'ik' was verder ontwikkeld dan het 'emotie ik'.
nou op verstandelijk niveau kon ik dus leuk met die kerel meelullen, en mijn emotie ik was lekker veilig bij zo'n kerel. dacht ik!

het ging natuurlijk bijna altijd alleen maar om de sex. waren ze toch getrouwd, relatie of wilden alleen maar vriendschap en sex maar verder niks.
nogal naief van me, als ik dat achteraf bekijk.
ook ik vond het stoer om een oudere vriend te hebben.
gebrek aan eigenwaarde speelde een grote rol. ik dacht op een kromme manier toch van: als een oudere man mij interessant/leuk vindt dan is dat waardevoller dan wanneer leeftijdsgenoten dat vinden.
door iets met een oudere man te beginnen kon ik een hoop dingen in het leven vermijden: zoals omgaan met leeftijdsgenoten. dat omgaan met leeftijdsgenoten is toch best wel belangrijk voor je socialisatieproces. als je een relatie met een oudere man hebt (vaak stiekem) ben je toch een uitzondering.

nu ben ik 27 en heb een relatie met iemand van 30. ze werden bij mij juist steeds jonger!!

(en wat yamyam zegt: helemaal mee eens!!!)
het leven is een feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen!
pi_24928601
natuurlijk heb je zowel mannen als vrouwen die volwassener of juist minder volwassen zijn dan je zou mogen verwachten, maar over het algemeen zijn oudere mannen wel rustiger dan jongere mannen. ik val zelf ook meestal wel op wat ouder, en dat heeft niet zozeer met uiterlijk te maken en ook niet echt met geld, maar gewoon met het feit dat ze vaak wat rustiger zijn. en dan heb ik het niet eens over 40ers of zo, maar gewoon mannen van eind twintig. vaak zijn die ook wat zekerder van zichzelf, hebben wat minder de behoefte zich te bewijzen. met onzeker zijn heeft het zeker niet te maken. toen ik onzeker was paste een jong, onzeker en kinderachtig vriendje juist heel goed bij me, konden we samen lekker dramatisch doen. dat moet je toch bij een volwassen man niet doen, dat vinden ze meestal niet zo heel aantrekkelijk is mijn ervaring =)

het hoeft natuurlijk niet altijd op te gaan dat jongere mannen minder volwassen zijn, maar het is wel vaak zo.
Sanity is (not) statistical
  zaterdag 5 februari 2005 @ 03:47:06 #187
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_24931326
kom eens naar houten, bhfh. daar lopen genoeg van die sletjes rond die aanpappen met kerels van in de 30-40. giet er wat alcohol in en gaan met je banaan!
weg
  zaterdag 5 februari 2005 @ 06:44:29 #188
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24931628
quote:
op vrijdag 4 februari 2005 20:02 schreef mister-right het volgende:
ik ben een man van 40 en heb al meer als een jaar een relatie met een meisje van bijna 18

goed gedaan !
Mijn reisverslagen
pi_24931647
quote:
op zondag 28 november 2004 13:22 schreef zweefvliegje het volgende:
volgens mij bfbh, heb je het hier over uitzonderingen..
het is dacht ik een feit, dat meisjes/vrouwen op oudere mannen vallen, maar dan niet direct een relatie met iemand die meer dan 2 keer zo oud is als zijzelf!
mocht ik met een veel oudere man wat hebben dan zou dat volgens mij alleen om het geld gaan ofzo? ik moet er niet aan denken, een oude man met zo'n klein en verschrompeld lulletje!
nee, jij houdt meer van zo'n heerlijke grote dikke worst , of niet?

ik denk dat veel vrouwen juist wel op een veel oudere man vallen, omdat deze een soort vaderfiguur voor hun kan zijn. dan heb ik het over een leeftijdsverschil van minstens 20 jaar ongeveer. volgens freud zou een vrouw het liefst een relatie hebben met haar vader, dus ja, dan klopt het wel.
pi_24931894
so what, wat als het nu eens gewoon zo is zoals het is....ok ik (hans) ben 40...maar wil niet zeggen dat ik oud en verschrompeld ben.......integendeel.ik voel me jong en vitaal en we gebben beiden niks te klagen......mijn lijf is niks mis mee ook niet ...altijd gesport en fit genoeg.....40 wordt gelijk gezien als oud en voor sommigen mischien wel "over the hill"....ik voel me juist veel jonger....zo rond de 25 weer ....niks mis mee.....zij weet ook waar ze aan toe is....hebben we het uitgebreid over gehad...alle voors en tegens.....ik wou hier alleen maar even een punt maken dat zoiets wel degelijk bestaat en niet iets is uit een vooroordeel van....ze zoekt zekerheid of iemand met geld......

ik hou van suzan en zij van mij.....en daar komt niemand tussen, er zijn gelukkig genoeg mensen die ons wel begrijpen en het ons van harte gunnen.....zoals ik al eerder zei....leeftijd is maar een getal....kun je niet altijd iets aan ophangen

gr. mr

(the story is true only the names have been changed to protect the innocent)
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:46:05 #191
76143 Forumschorem
pi_24934473
quote:
op zaterdag 5 februari 2005 09:20 schreef mister-right het volgende:
so what, wat als het nu eens gewoon zo is zoals het is....ok ik (hans) ben 40...maar wil niet zeggen dat ik oud en verschrompeld ben.......integendeel.ik voel me jong en vitaal en we gebben beiden niks te klagen......mijn lijf is niks mis mee ook niet ...altijd gesport en fit genoeg.....40 wordt gelijk gezien als oud en voor sommigen mischien wel "over the hill"....ik voel me juist veel jonger....zo rond de 25 weer ....niks mis mee.....zij weet ook waar ze aan toe is....hebben we het uitgebreid over gehad...alle voors en tegens.....ik wou hier alleen maar even een punt maken dat zoiets wel degelijk bestaat en niet iets is uit een vooroordeel van....ze zoekt zekerheid of iemand met geld......

ik hou van suzan en zij van mij.....en daar komt niemand tussen, er zijn gelukkig genoeg mensen die ons wel begrijpen en het ons van harte gunnen.....zoals ik al eerder zei....leeftijd is maar een getal....kun je niet altijd iets aan ophangen

gr. mr

'lolita' gezien?
weg
pi_24934841
quote:

gr. mr

dus jij bent 40, en je hebt wat met een meisje van 17?? noemt ze je ook 'papa'?

ik ben 24 en mijn vriendin is 17 en dat vind ik al een fors verschil. een verschil van 23 jaar vind ik echt niet kunnen. wat vinden haar ouders er van?
pi_24935002
en ondertussen, jullie viezerikjes, zouden jullie wensen dat jullie zo'n jong ding zouden kunnen bemachtigen, wanneer jullie de 40 hebben bereikt.
pi_24935524
zie dus weer typisch een die t een ander niet gunt, we hebben hier lang en breed over gesproken, tijden veranderen...het is niet alleen maar ieder leeftijd bijelkaar....zie eens een breder aspect....
en ja haar ouders zijn er uiteindelijk ook mee eens....in het begin was het wel even wennen....maar ze weten dat het goed zit

en nee ik heb lolita niet gezien......weer zo een die alleen aan sex denkt...bah...}:|

als het hier gaat om een meid van 17 a 18 wordt meteen sex erbij gehaald, ik zie wel weer....jullie denken aan niks anders.........

ben blij dat er zijn die het wel begrijpen
  zaterdag 5 februari 2005 @ 14:32:46 #195
76143 Forumschorem
pi_24936404
quote:
op zaterdag 5 februari 2005 13:45 schreef mister-right het volgende:

en nee ik heb lolita niet gezien......weer zo een die alleen aan sex denkt...bah...}:|
als je die film gezien had had je nu een heel ander antwoord gegeven, belhamel.
weg
  zaterdag 5 februari 2005 @ 14:36:17 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24936465
quote:
op zaterdag 5 februari 2005 14:32 schreef forumschorem het volgende:

als je die film gezien had had je nu een heel ander antwoord gegeven.

sinds wanneer lezen we het boek (van vladimir nabokov) niet meer?
  zaterdag 5 februari 2005 @ 14:41:04 #197
76143 Forumschorem
pi_24936549
quote:
op zaterdag 5 februari 2005 14:36 schreef copycat het volgende:

[..]

sinds wanneer lezen we het boek (van vladimir nabokov) niet meer?
sinds het fenomeen 'video' is uitgevonden.
weg
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:06:33 #198
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24936930
quote:
op zaterdag 5 februari 2005 13:14 schreef fuifduif het volgende:
en ondertussen, jullie viezerikjes, zouden jullie wensen dat jullie zo'n jong ding zouden kunnen bemachtigen, wanneer jullie de 40 hebben bereikt.
Mijn reisverslagen
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:08:23 #199
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24936952
quote:
op zaterdag 5 februari 2005 13:14 schreef fuifduif het volgende:

voor de meesten is dat echter niet weggelegd.
het is niet voor niets zo'n enorm statussymbool
Mijn reisverslagen
pi_24937005
quote:
op zondag 28 november 2004 12:08 schreef cinnamongirl het volgende:
die ouwe lullen willen niet alleen maar zoveel mogelijk neuken, maar kunnen haar meer bieden.
geld, woonruimte, aandacht...
iemand van de zelfde leeftijd kan dat ook bieden..
of als het andersom is (oudere vrouw dan de man)
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_24937241
ik ken een paartje waarbij het verschil 10 jaar is, en die hebben nu constant trammelant omdat zij nog wil experimenteren en veel uit wil, terwijl hij dat allemaal al gehad heeft. zij ervaart het momenteel als zeer beklemmend...
ik weet niet hoe het zit met die "papa's" hier, maar ik denk dat zo'n scenario (als je tenminste een avontuurlijk vriendinnetje hebt) bijna onvermijdelijk is. ook zal ze de ouwe bok niet snel meenemen naar feesjes van d'r vrienden/vriendinnen schat ik zo. dus tenzij je een bankzitstertje hebt, kom je geheid dit soort dingen tegen. succes!
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:27:47 #202
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24937314
dan gaat ze toch lekker alleen naar die feestjes toe als ze dat zo nodig vindt en wie zegt bovendien dat ze vrienden heeft , verder zolang ze niet vreemd gaat maakt me dat niks uit.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24937432
alsof jij ook maar enige kans maakt op zo'n meisje

ik zeg alleen maar dat je geheid dingen tegenkomt in zo'n relatie... ook dat ze vreemd wil gaan (ze wil tenslotte ook nog wel ns wat anders uitproberen behalve die grijze verschrompelde lul)

een meisje zonder vrienden of sociale contacten met de buitenwereld is dan ook meestal een gewild slachtoffer onder de pedo's onder ons
pi_24941411
jeeeetje zeg,......zijn jullie soms jaloers?.....ik heb nu eenmaal gewoon een jongere vriendin....
net als mn broer....die een 16 jaar jongere vrouw heeft en ook genoeg vrienden en vroendinnen erom heen....en hij is al 17 jaar getrouwd ermee...

ik heb bovendien net als mijn vriendinneke genoeg contacten verder om me heen.....zit in de dienstverlening....

en die film lolita? nee die heb ik niet gezien, maar de titel zegt al genoeg dus dan weet je t wel

gr mr
pi_24948938
quote:
op zaterdag 5 februari 2005 19:30 schreef mister-right het volgende:
jeeeetje zeg,......zijn jullie soms jaloers?.....ik heb nu eenmaal gewoon een jongere vriendin....
net als mn broer....die een 16 jaar jongere vrouw heeft en ook genoeg vrienden en vroendinnen erom heen....en hij is al 17 jaar getrouwd ermee...

ik heb bovendien net als mijn vriendinneke genoeg contacten verder om me heen.....zit in de dienstverlening....

en die film lolita? nee die heb ik niet gezien, maar de titel zegt al genoeg dus dan weet je t wel

gr mr
wat hebben contacten er omheen er nu weer mee te maken. dat slaat toch nergens op.

verder, ja, de gasten die hier zitten te miepen zijn gewoon jaloers.
  zondag 6 februari 2005 @ 10:16:46 #206
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24949193
het is inderdaad pure jaloezie.

eigenlijk willen mannen van alle leeftijden gewoon een meisje van 16~23jr.
niet voor niks zijn fotomodellen altijd van die leeftijd. ook uit diverse wetenschappelijke onderzoeken is dat gebleken.

maar natuurlijk is er niet voor elke man een meisje van 16~23jr, dus diegenen die een ouwere/ lelijkere hebben zijn stinkjaloers op mannen die wel een jonge vrouw hebben. meestal komen al die vervelende opmerkingen als 'pedo' of 'ze doet het voor het geld' etc van mannen die zelf gefrustreerd zijn dat ze zelf niet zo'n meisje kunnen krijgen (om wat voor reden dan ook).

zulke opmerkingen moet je dan ook zien als een bevestiging van je eigen succes. zelf zie ik 'pedo' daarom inmiddels als een geuzentitel (als dat slaat op je relatie met een 16+ meisje)
Mijn reisverslagen
pi_24949385
thx selang , eindelijk weer iemand die het positief ziet
waarom mag iemand die iets ouder is geen echte relatie hebben met een jonger iemand, zoals zo vaak.....leeftijd zegt niet alles.....we zitten op een lijn anders hadden we het niet al meer als een jaar uitgehouden met elkaar.....zij is qua emotie en denken al verder als 18 en ik nog lang geen 40 , voel me veel jonger....together forever young
pi_24952785
waarom zouden wij jonge adonissen de oude bokken verafgoden? immers, jullie succes is een bevestiging voor de goude tijden die mij te wachten staat. from this point, things can only get better >^_^<

mocht het een feitelijke waarheid zijn dat oudere mannen "beter" zijn, dan behoed ik elke vrouw voor wanneer ik de 40 passeer. want hey, ik ben nu al onweerstaanbaar.

overigens zal ik op dit punt jullie nooit gelijk geven, daar ben ik te narcistisch voor. maar zie het bovenstaande als een herinnering dat jullie uberhaupt deze discussie niet kunnen winnen
pi_24954227
quote:
op zaterdag 5 februari 2005 15:34 schreef kamagurka het volgende:
alsof jij ook maar enige kans maakt op zo'n meisje

ik zeg alleen maar dat je geheid dingen tegenkomt in zo'n relatie... ook dat ze vreemd wil gaan (ze wil tenslotte ook nog wel ns wat anders uitproberen behalve die grijze verschrompelde lul)

een meisje zonder vrienden of sociale contacten met de buitenwereld is dan ook meestal een gewild slachtoffer onder de pedo's onder ons
nee hoor pedo's vallen op kindertjes.
pi_24954330
quote:
op zondag 6 februari 2005 10:16 schreef selang het volgende:
het is inderdaad pure jaloezie.

right...

daarom val ik ook op vrouwen die ouder als mij zijn..
1-2 jaar jonger als mijn leeftijd wilk nog wel gaan...
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_24954742
neuh, heb laatst nog het bed gedeeld met een meisje van 12 jaar jonger... kan het zo weer doen als ik wil. jaloezie heeft er weinig mee te maken.
ik geef alleen aan dat er in de meeste gevallen problemen zullen ontstaan op de langere duur, jij wilt meer rust, zij niet... zij moet nog leven namelijk.

maargoed, dan zie je dit als pedo toch lekker niet. ook goed
pi_24960737
quote:
op zondag 6 februari 2005 15:54 schreef mr. orange het volgende:

[..]

right...

daarom val ik ook op vrouwen die ouder als mij zijn..
1-2 jaar jonger als mijn leeftijd wilk nog wel gaan...
een jaar of twintig, ongeveer?

ik val meestal op 25+. vrouwen van die leeftijd hebben tenminste enige ervaring, en daar berust vaker enige uidaging bij dan bij de kids van zestien. het idee alleen al om te neuken met een meisje van veertien geeft me kotsneigingen.

een kwestie van smaak dus, iedereen moet dat verder natuurlijk zelf weten.
pi_24960792
ik val wel voornamelijk op oudere mannen.
per ongeluk.
niet dat ik bij voorbaat vraag: hoe oud ben je?
nee, 29 dat gaat echt niet, ik wil ze pas boven de 30.

niet dat die relaties allemaal even serieus waren hoor.
Billie Holiday is Lady Day!
  zondag 6 februari 2005 @ 22:51:18 #214
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24961437
quote:
op zondag 6 februari 2005 22:19 schreef sweetsixteen16 het volgende:
per ongeluk.

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 februari 2005 @ 14:54:42 #215
82456 teig
oh my gow
pi_24971448
ok,
ik heb nu een relatie met iemand die een stuk ouder is dan ik ben. om precies te zijn schelen we 19 jaar. hij is 42 en ik ben 23. en waarom? geen idee, we vinden elkaar gewoon leuk. en ja natuurlijk, toen ik zijn leftijd hoorde schrok ik wel, en ik heb getwijfeld. maar mijn hart won het van mijn verstand zeg maar
en nu... ben ik blij.. blij dat k de juiste keue gemaakt heb.
pi_24972222
volspuiten die kleine meisjes.
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_24972291
* sweetgirly valt niet op oude mannen of netter gezegd die (tig jaartjes) ouder zijn

nooit gedaan ook
  maandag 7 februari 2005 @ 16:42:07 #218
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_24972866
** dinnetje is 21....
** is 27 ...

no probs so far..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_24983447
he hey.
ben in nov net 30 geworden. klinkt hoopvol. hopelijk zijn er meer meiden zoals jij :-)

toch lijkt het me dat er een wereld van verschil in verwachtingen en levenservaring kan zijn. hetgeen een serieuze relatie kan bemoeilijken. iemand van 30 kan al bezig zijn met het denken aan kinderen krijgen terwijl een meisje van begin 20 daar absoluut nog niet mee bezig is.
en moet je dan als man gaan zitten wachten totdat zij 30 is en jij 40?
lastige problematiek.
quote:
op zondag 6 februari 2005 22:19 schreef sweetsixteen16 het volgende:
per ongeluk.

edit: hey sweet16, heb jij afgelopen weekend bij turnwedstrijden aanwezig moeten zijn?
mijn moeder heeft daar gejureerd.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:27:42 #220
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24985501
quote:
op dinsdag 8 februari 2005 09:02 schreef merry77 het volgende:
iemand van 30 kan al bezig zijn met het denken aan kinderen krijgen terwijl een meisje van begin 20 daar absoluut nog niet mee bezig is.
dit is alweer een reden waarom ik liever een jonge vriendin heb
Mijn reisverslagen
pi_24985633
quote:
op zondag 6 februari 2005 22:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

een jaar of twintig, ongeveer?

ik val meestal op 25+. vrouwen van die leeftijd hebben tenminste enige ervaring, en daar berust vaker enige uidaging bij dan bij de kids van zestien. het idee alleen al om te neuken met een meisje van veertien geeft me kotsneigingen.

een kwestie van smaak dus, iedereen moet dat verder natuurlijk zelf weten.
hahahaha.. was te verwachten heiden6

meeste gaat toch uit naar ouder..
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:52:36 #222
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_24985953
een meisje van 16 versieren is geen kunst. ik vind het echt te jong, maar er zijn kansen genoeg geweest. echt te makkelijk, zelfs al zijn ze mooi. meestal weten ze dat zelf niet en de aandacht die ze dan krijgen van een ouder persoon is vaak voldoende om een en ander los te maken. het kan even leuk zijn. ik heb zelf ook op latere leeftijd wat jongere vriendinnetjes gehad, maar nooit met een leeftijdsverschil van meer dan 10 jaar en niet onder de 18. best leuk hoor, zo´n mooi, strak meisje van 18, maar iets opbouwen is er meestal niet bij. bent er vaak ook na een paar maanden op uitgekeken. ik ben daarom toch echt blij dat ik inmiddels een leuke vrouw van mijn eigen leeftijd ben tegengekomen. veel betere verstandhouding, mogelijkheid tot het maken van plannen voor de toekomst, begrip en soortgelijke (werk en) leefsituatie.
Rescuer of the distressed damsel
pi_25208772
ik heb dat ook... vaak val ik op mannen die de 40 ruim gepasseerd zijn, soms zelfs boven de 50... ik ben zelf bijna 20.
ik probeer er niet aan toe te geven, want ik val ook wel op jongens van mijn leeftijd, maar is soms wel moeilijk aangezien ik veel met mannen van die leeftijd samen werk.
pi_25272864
zie je nu wel ...het gebeurt gewoon....net als bij mij....het gaat nog steeds gewelidig tussen ons 2 , het kan zeker....geloof erin....gun jezelf die kans...jij leeft en niet die anderen voor jou
  zondag 27 februari 2005 @ 00:46:36 #225
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25274820
hm ik wil ook wel jonge meiden versieren, hoe pak ik dat aan?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25276948
quote:
op zondag 27 februari 2005 00:46 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
hm ik wil ook wel jonge meiden versieren, hoe pak ik dat aan?
voer ze dronken met br33z4h.
pi_25277374
ik heb een paar jaar in een azc gewerkt. heeft zo'n ama of whatever uit nigeria of omstreken zich opgedrongen aan me. het vlees is zwak. wel een condoom gebruikt natuurlijk, je weet het immers nooit met die afrikaanse snollen c.q. asielzoekers.
pi_25277423
quote:
op zondag 27 februari 2005 03:35 schreef chet het volgende:
ik heb een paar jaar in een azc gewerkt. heeft zo'n ama of whatever uit nigeria of omstreken zich opgedrongen aan me. het vlees is zwak. wel een condoom gebruikt natuurlijk, je weet het immers nooit met die afrikaanse snollen c.q. asielzoekers.
had je je portemonnee nog na afloop?
pi_25277451
nee, gewoon visa-card.
pi_25287007
hahahahaha....lol
  maandag 28 februari 2005 @ 00:34:15 #231
31240 Sacrem
Like Nothing Else
pi_25291185
fucking priceless topic
  maandag 28 februari 2005 @ 10:55:20 #232
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_25295910
sorry, maar ik vind het echt een beetje sneu. wat al eerder gesteld is... het is te makkelijk, voor beide partijen. een oudere man kan met een paar mooie woorden al een jonger meisje intrigeren, aangezien hij 'oprecht en betrouwbaar' overkomt. het is immers een oudere man, een volwassene, die niet gemeen is of liegt, maar wijs is en weet waar het in het leven en de liefde om draait. zij ziet hem niet als 'ook maar een mens', en dat zo'n persoon aandacht aan haar besteed, betekent toch dat ze wel heel speciaal moet zijn. daarnaast zal ze in haar puberteit ongetwijfeld met haar vader in de clinch liggen, en heeft ze behoefte aan aandacht van een oudere man, die haar gerust stelt.

voor het meisje is het ook niet moeilijk om de oudere man te versieren, ze heeft haar lijf mee, nog jong en strak, bovendien vindt zo'n vent het geweldig om geadoreerd te worden door zo'n leuk jong grietje, ze maakt hem bovendien aan het lachen, ze is niet zwaar op de hand, niet duur in het onderhoud, het is allemaal lekker makkelijk, en vooral allemaal niet te serieus, aangezien zij nog niet bezig is met huisje boompje beestje.
kortom voor beide partijen de makkelijkste weg en een teken van lage maatstaven, geen eisen. ik zou zeggen leg de lat wat hoger en gun jezelf iets beters, want het komt over als 'genoegen nemen met het eerste het beste', alleen maar om je eigen ego op te krikken, zelfzuchtig, egoïstisch, egocentrisch. en imho heeft dat niets met liefde te maken.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_25299356
ik vind het ook altijd iets te makkelijk klinken... alsof het moeilijk is een oudere vent te versieren als je nog het lichaam van een jonge godin hebt (not)
daarnaast klinkt het net alsof die oudere man zoveel te bieden heeft, terwijl het vaak grotere losers zijn dan hun jongere geslachtsgenoten... welke oudere man loopt er namelijk nog allerlei breezerbarretjes af, of is bezig de popijopi uit te hangen bij jonge meisekindjes?.... juist!
argument dat jonge meisjes zo makkelijk zijn te indoctrineren vind ik ook nogal makkelijk, daarmee zeg je dus ook dat de loverboys niet anders kunnen, want die meisjes zijn zo goedkoop en gooien zich voor je voeten... ja daag! ik dacht niet dat wij massaal bezig moeten zijn het domme jonge vrouwvolk tegen zichzelf te beschermen, ze willen zelf ook zo zelfstandig mogelijk zijn en volwaardig meedoen in de maatschappij, daar doen ze dan ook maar wat voor
pi_25306236
quote:
op maandag 28 februari 2005 10:55 schreef sterre1981 het volgende:
sorry, maar ik vind het echt een beetje sneu. wat al eerder gesteld is... het is te makkelijk, voor beide partijen. een oudere man kan met een paar mooie woorden al een jonger meisje intrigeren, aangezien hij 'oprecht en betrouwbaar' overkomt. het is immers een oudere man, een volwassene, die niet gemeen is of liegt, maar wijs is en weet waar het in het leven en de liefde om draait. zij ziet hem niet als 'ook maar een mens', en dat zo'n persoon aandacht aan haar besteed, betekent toch dat ze wel heel speciaal moet zijn. daarnaast zal ze in haar puberteit ongetwijfeld met haar vader in de clinch liggen, en heeft ze behoefte aan aandacht van een oudere man, die haar gerust stelt.

voor het meisje is het ook niet moeilijk om de oudere man te versieren, ze heeft haar lijf mee, nog jong en strak, bovendien vindt zo'n vent het geweldig om geadoreerd te worden door zo'n leuk jong grietje, ze maakt hem bovendien aan het lachen, ze is niet zwaar op de hand, niet duur in het onderhoud, het is allemaal lekker makkelijk, en vooral allemaal niet te serieus, aangezien zij nog niet bezig is met huisje boompje beestje.
kortom voor beide partijen de makkelijkste weg en een teken van lage maatstaven, geen eisen. ik zou zeggen leg de lat wat hoger en gun jezelf iets beters, want het komt over als 'genoegen nemen met het eerste het beste', alleen maar om je eigen ego op te krikken, zelfzuchtig, egoïstisch, egocentrisch. en imho heeft dat niets met liefde te maken.
-nevermind-

[ Bericht 14% gewijzigd door BryanAdams op 01-03-2005 15:23:19 ]
pi_25306360
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 01:24 schreef bryanadams het volgende:
op verzoek quote verwijderd.
ik zou het eens aan hem vragen...

[ Bericht 50% gewijzigd door Copycat op 01-03-2005 22:41:22 ]
pi_25306508
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 01:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

ik zou het eens aan hem vragen...
hij is getrouwd
pi_25306551
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 01:46 schreef bryanadams het volgende:

[..]

hij is getrouwd
jij ook, of niet?
pi_25308771
quote:
op maandag 28 februari 2005 10:55 schreef sterre1981 het volgende:

tot hier klinkt het allemaal leuk, beide partijen zijn er gelukkig mee dus waarom is dit fout?
quote:
hier hoor ik de zure (oude) vrouw wel erg in door. dit is niet genoegen nemen met het eerste het beste. dat zou namelijk zijn als de man(denkend dat hij niet beter kan krijgen) op zoek gaat naar een vrouw van z'n eigen leeftijd. eentje die eigenlijk geen man wil, want ze leeft al 10 jaar alleen, met eigen ingesleten gewoontes enz. enz.. maar toch wil ze als ze 's avonds thuiskomt niet alleen zitten.
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
pi_25312502
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 09:51 schreef laptoptekoop het volgende:

[..]

tot hier klinkt het allemaal leuk, beide partijen zijn er gelukkig mee dus waarom is dit fout?
[..]

hier hoor ik de zure (oude) vrouw wel erg in door.
>^_^< het arme kind komt uit 1981.

tsja. in mijn inziens ontstaan dit soort relaties altijd eerder als een soort van "deal" dan echte wederzijdse liefde. de heer in kwestie heeft een leuk jong meisje waarmee ie kan opscheppen tegenover z'n collega's/overgebleven maten en het grietje in kwestie kan lekker meeliften op het geld/succes van haar partner waardoor ze haar eigen leven niet meer hoeft te leiden.

een andere mogelijkheid natuurlijk is dat een of beide partijen gewoon koste wat het kost naar bevestiging zoekt en misbruiken zij elkaar. koddig

verder kan het me echt aan m'n kont roesten aangezien elke jonge adonis uiteindelijk tot een oude bok verandert door de verwering des tijds. ook al mocht elke oude vent mij hier qua retoriek overtroeven, dan nog is het alleen maar voordelig voor mij >^_^<

[ Bericht 59% gewijzigd door Lemmiwinks op 01-03-2005 14:13:53 ]
pi_25313623
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 01:49 schreef heiden6 het volgende:

[..]

jij ook, of niet?
nee, ik ben 19 jaar...

ow, en als je dit nog leest, zou je dan alsjeblieft m'n quote uit je bericht willen verwijderen? ben bang dat een bekende 't leest

[ Bericht 18% gewijzigd door BryanAdams op 01-03-2005 15:37:37 ]
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:06:47 #241
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_25329058
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 14:04 schreef lemmiwinks het volgende:

[..]

gee, thanks...
nu voel ik me alsof ik bij mijn moeder op schoot zou moeten kruipen, ofzo...

maar inderdaad... ik ben niet bepaald een zure oude vrouw... bedankt voor de backup.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_25329184
leef en ben gelukkig en laat je niet tezeer leiden door anderen anders wordt het lijden, ben jong, helder, en geniet zolang het leven duurt, wie weet is het morgen over en heb je je die kans niet gegund......be happy yourself and not for others
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:15:19 #243
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_25329229
quote:
op woensdag 2 maart 2005 11:12 schreef mister-right het volgende:
leef en ben gelukkig en laat je niet tezeer leiden door anderen anders wordt het lijden, ben jong, helder, en geniet zolang het leven duurt, wie weet is het morgen over en heb je je die kans niet gegund......be happy yourself and not for others
euhm...

je vergeet... 'de heer zij met u'
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  woensdag 2 maart 2005 @ 13:17:08 #244
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25331148
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 14:04 schreef lemmiwinks het volgende:
nou ja, dan zit ze dus al in een neerwaardse spiraal
Mijn reisverslagen
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:32:00 #245
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_25332270
quote:
op woensdag 2 maart 2005 13:17 schreef selang het volgende:

[..]

nou ja, dan zit ze dus al in een neerwaardse spiraal
deze opmerking begrijp ik niet helemaal en dat komt niet alleen doordat neerwaarts met een t is...
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:39:46 #246
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_25332404
quote:
op woensdag 2 maart 2005 14:32 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

deze opmerking begrijp ik niet helemaal en dat komt niet alleen doordat neerwaarts met een t is...
zo moeilijk is het niet hoor

als je uit 1981 komt ben je al te oud aan het worden voor selang ;p

persoonlijk val ik meestal op jongere mannen overigens. ik heb helemaal niks met ouwe kerels en val zelden op iemand van boven de 30 (ben zelf 28).
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_25332457
quote:
op zondag 28 november 2004 05:12 schreef pieter_pontiac het volgende:

*vertrekt uit wanhopige 30-ers topic.
pi_25338128
quote:
op woensdag 2 maart 2005 11:06 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

gee, thanks...
nu voel ik me alsof ik bij mijn moeder op schoot zou moeten kruipen, ofzo...

maar inderdaad... ik ben niet bepaald een zure oude vrouw... bedankt voor de backup.
mwa, als jij daadwerkelijk een kind zou zijn zou ik een kotertje zijn dus don't worry >^_-<
lief huppelend poesje btw
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:45:16 #249
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_25345719
quote:
op woensdag 2 maart 2005 22:48 schreef lemmiwinks het volgende:

[..]

mwa, als jij daadwerkelijk een kind zou zijn zou ik een kotertje zijn dus don't worry >^_-<
lief huppelend poesje btw
don't i know it?!

huppelende poesjes regeren!
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_25345972
quote:
op dinsdag 8 februari 2005 09:02 schreef merry77 het volgende:
he hey.
ben in nov net 30 geworden. klinkt hoopvol. hopelijk zijn er meer meiden zoals jij :-)

toch lijkt het me dat er een wereld van verschil in verwachtingen en levenservaring kan zijn. hetgeen een serieuze relatie kan bemoeilijken. iemand van 30 kan al bezig zijn met het denken aan kinderen krijgen terwijl een meisje van begin 20 daar absoluut nog niet mee bezig is.
en moet je dan als man gaan zitten wachten totdat zij 30 is en jij 40?
lastige problematiek.
misschien is het juist dat z'n "meisje" juist al wel huisje boompje beestje wil, misschien nog niet gelijk kinderen maar wel binnen een aantal jaar....

en dat ze dus daarom iemand zoekt die ouder is.....

ik ben zelf 20 (jaja over 2 weekjes 21 hehehe ) en ik heb ook liever een relatie met een ouder iemand. mijn vorige vriend was 29. maar leeftijd zegt niks, want ik kwam erachter dat hij eigenlijk nog half in de pubertijd was blijven hangen... :s

mijn reden waarom ik op oudere mannen val? meestal (!!) meer seriues over relaties, denken al wat meer na over de toekomst, weten wat ze willen, en tsja ze zijn gewoon lekkerder

ik heb nu ook iemand in mijn omgeving die hele erge singalen af geeft van "ik vind je leuk!", maar trekt mij niet omdat diegene pas 23 is.....
natuurlijk kan iemand van 23 ook al heel volwassen zijn. want ik ben zelf 20 en weet gewoon wat ik wil, zodra iemand van mijn eigen leeftijd dit ook heeft is het verhaal misschien wel heel anders.....
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:26:43 #251
39682 Megter
Inderdation!
pi_25346928
mijn ex-vriendin, waarmee ik 3 jaar een relatie heb gehad, is er vandoor gegaan met een 32-jarige man die al 2 kinderen had. hij was net gescheiden van zijn ex-vrouw.
het ergste, ik ken hem, zijn kinderen en ex-vrouw. sterker, ik moet af en toe met hem praten omdat we een gezamenlijke hobby hebben
Die van de stagiairs :')
pi_25347099
quote:
op donderdag 3 maart 2005 13:02 schreef misspeppertje het volgende:

[..]

misschien is het juist dat z'n "meisje" juist al wel huisje boompje beestje wil, misschien nog niet gelijk kinderen maar wel binnen een aantal jaar....

en dat ze dus daarom iemand zoekt die ouder is.....
ludiek dat je meisje tussen aanhaaltekens gebruikt. je gaat ervan uit dat elk vrouwelijk wezen meteen als vrouw geboren wordt? net als bij jongetjes -> man is dat een proces >^_^<
en ach, een meisje wilt sneller huisje, boompje, beestje omdat 1. sociaal/maatschappelijk verantwoord is, het staat immers in elk vrouwenblad/biologieboek, 2. vrouwen eerst liefde ontdekken en daarna lust, terwijl dit bij mannen andersom is. de meeste vrouwen komen er later op hun 30e flink op terug, scheiden/gaan uitelkaar en vallen plotsklaps op jonger. vooral de vrouwelijke fok!-moderators kunnen dit vast beamen
quote:

mijn reden waarom ik op oudere mannen val? meestal (!!) meer seriues over relaties, denken al wat meer na over de toekomst, weten wat ze willen, en tsja ze zijn gewoon lekkerder
mwa, die leeftijd die je aangeeft (rondom 30) is juist het moment dat mannen ongelooflijk twijfelen of ze nog 10 jaar willen "rondnuecken" of voor jouw geliefde "huisje, boompje, beestje" gaan. ik geloof niet dat je een meer twijfelachtige leeftijd kan kiezen. wij "jongentjes" zijn er tenmiste eerlijk in. wij willen ontdekken.
quote:
ik heb nu ook iemand in mijn omgeving die hele erge singalen af geeft van "ik vind je leuk!", maar trekt mij niet omdat diegene pas 23 is.....
natuurlijk kan iemand van 23 ook al heel volwassen zijn. want ik ben zelf 20 en weet gewoon wat ik wil, zodra iemand van mijn eigen leeftijd dit ook heeft is het verhaal misschien wel heel anders.....
>^_^< als hij gelogen had en verteld had dat hij volgende week 29 zou worden, was je direct met hem in zee gegaan? wie leeft er dan in een illusie? oh en om een veelgebruikte dooddoener van de oudere heren kant erbij te halen: "age is just a number". dat werkt dus ook andere kanten op
quote:
don't i know it?!

huppelende poesjes regeren!
uhuh. iemand hier heeft iig geen obscene drang naar bevestiging
pi_25347259
quote:
op donderdag 3 maart 2005 14:40 schreef lemmiwinks het volgende:

>^_^< als hij gelogen had en verteld had dat hij volgende week 29 zou worden, was je direct met hem in zee gegaan? wie leeft er dan in een illusie? oh en om een veelgebruikte dooddoener van de oudere heren kant erbij te halen: "age is just a number". dat werkt dus ook andere kanten op
hahaha neej sorry dan ook niet tis gewoon mijn type niet ook al was hij 29 geweest

en het is waar ja "age is just a number" dat gaf ik zelf ook al aan me enorm vergist te hebben dat iemand van een oudere leeftijd ook gelijk volwassener is...

tis ook meer dat ik val op dingen die gewoon bij oudere mannen wat meer voorkomen, maar ik kan net zo goed op iemand van 20 vallen als die deze eigenschappen heeft...

ennee eerst rond neuken, tsja sex is lekker erruggggg lekker, maar niet om even zomaar met iemand te doen die ik daarna nooit meer zie...
pi_25347401
quote:
op donderdag 3 maart 2005 14:53 schreef misspeppertje het volgende:

[..]

hahaha neej sorry dan ook niet tis gewoon mijn type niet ook al was hij 29 geweest
tsja dan houdt het natuurlijk op. maar dan is leeftijd niet de beslissende factor en was de anekdote niet echt relevant >^_^<
quote:
tis ook meer dat ik val op dingen die gewoon bij oudere mannen wat meer voorkomen, maar ik kan net zo goed op iemand van 20 vallen als die deze eigenschappen heeft...
dat is mooi. dan heeft de jongere generatie enigszinds nog hoop
quote:
ennee eerst rond neuken, tsja sex is lekker erruggggg lekker, maar niet om even zomaar met iemand te doen die ik daarna nooit meer zie...
tsja er is een verschil tussen one-night-stands en evt. korte relaties. en het is over het algemeen inderdaad zo dat oudere mannen meer ervaren zijn in seks (like duh) maar talent/gedrevenheid speelt ook een rol en waarom moeten alle jonge adonissen nou perse als een bezetene achter maagdelijke meisjes van 14 ofzo aan. daar leren ze dus juist geen ruk van. tis denk maar goed dat er dames zijn die wel interesse in een toy-boy hebben zijn anders zouden die lekkere oude kerels nooit tot ontwikkeling gekomen zijn
pi_25347589
quote:
op donderdag 3 maart 2005 15:06 schreef lemmiwinks het volgende:

[..]

tsja dan houdt het natuurlijk op. maar dan is leeftijd niet de beslissende factor en was de anekdote niet echt relevant >^_^<
[..]

dat is mooi. dan heeft de jongere generatie enigszinds nog hoop
[..]

tsja er is een verschil tussen one-night-stands en evt. korte relaties. en het is over het algemeen inderdaad zo dat oudere mannen meer ervaren zijn in seks (like duh) maar talent/gedrevenheid speelt ook een rol en waarom moeten alle jonge adonissen nou perse als een bezetene achter maagdelijke meisjes van 14 ofzo aan. daar leren ze dus juist geen ruk van. tis denk maar goed dat er dames zijn die wel interesse in een toy-boy hebben zijn anders zouden die lekkere oude kerels nooit tot ontwikkeling gekomen zijn
hehehe, tsja een onervaren iemand in bed lijkt me nou niet echt leuk....alhoewel je dan wel kan eisen dat er gewoon meer geoefend moet worden

misschien is het bij mij ook wel een vooroordeel geworden dat leeftijdsgenoten voor minder in zijn door de ervaringen die ik heb....maar goed ik zal iemand echt niet afwijzen als hij 23 is als ik wel op hem val
pi_25347726
quote:
op donderdag 3 maart 2005 15:20 schreef misspeppertje het volgende:

[..]

hehehe, tsja een onervaren iemand in bed lijkt me nou niet echt leuk....alhoewel je dan wel kan eisen dat er gewoon meer geoefend moet worden

misschien is het bij mij ook wel een vooroordeel geworden dat leeftijdsgenoten voor minder in zijn door de ervaringen die ik heb....maar goed ik zal iemand echt niet afwijzen als hij 23 is als ik wel op hem val
>^_^< als de vent ervaren is zijn er 2 nadelen:
1. hij heeft al z'n eigen maniertjes etc. die misschien niet al te geweldig zijn maarja, hij is ervaren en t zal wel goed zijn
2. het laat minder initiatief over aan de vrouw. over het algemeen maakt het de vrouw dus lui in bed

doe de rest van het vrouwvolk een lol een train es een jonge toverkol en denk eraan, it takes two to tango

*ik moet er ff bij vermelden dat het ook voor mij moeilijk blijft om objectief te blijven
pi_25398638
quote:
op zondag 6 februari 2005 10:16 schreef selang het volgende:

niet voor niks zijn fotomodellen altijd van die leeftijd. ook uit diverse wetenschappelijke onderzoeken is dat gebleken.
dat is tenminste nog eens goed nieuws, dan zou ik dus keuze genoeg moeten hebben
The road to succes is always under construction...
pi_25398959
quote:

gr. mr

ik vind gewoon dat jij je moet laten nakijken

pi_25526772
ikke niet.....zeker niet...spread your wings and fly...er is meer in het leven als een vrouw van rond je eigen leetijd...sta open voor nieuwe ideen...ik dacht ook niet dat het kon tot ik het zelf ontdekte. ..het gebeurde gewoon.....^o^

als je niet openstaat voor nieuwe ideen moet je hier niks op zeggen....anders laat jezelf ff nakijken of blijf leven in de oertijd.......
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:20:49 #260
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25526891
leeftijd

voel je niks van !
pi_25526939
quote:
op woensdag 16 maart 2005 01:20 schreef she het volgende:
leeftijd

voel je niks van !
precies, waarom zou je dus een ouwe lul gaan zoeken?
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:26:08 #262
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25526958
quote:
op woensdag 16 maart 2005 01:24 schreef kamagurka het volgende:

[..]

die hoef je niet te zoeken hoor, die komen naar jou toe.
ik ben heel principieel; ik doe alleen oude mannen als ze aan het 90-90 eisenpakket voldoen
pi_25527013
quote:
op woensdag 16 maart 2005 01:24 schreef kamagurka het volgende:

[..]

ouwe lullen weten waar het om gaat in het leven, zijn zichzelf en zijn zeker van zichzelf , laten je vrij, komen niet binnen 30 seconden klaar, waarderen je persoonlijkheid, weten niet alleen alles van fok! maar weten ook waar florence ligt en dat soort dingen.

ouwe lullen
Kortom, the usual.
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:31:29 #264
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25527025
quote:
op woensdag 16 maart 2005 01:30 schreef pokkehontas het volgende:

[..]

ouwe lullen weten waar het om gaat in het leven, zijn zichzelf en zijn zeker van zichzelf , laten je vrij, komen niet binnen 30 seconden klaar, waarderen je persoonlijkheid, weten niet alleen alles van fok! maar weten ook waar florence ligt en dat soort dingen.

ouwe lullen
eens..alleen dat klaarkomen...give me a break. een keer hoesten en het is over met de pret
pi_25527619
quote:

[..]

ouwe lullen
nou ja, ws. ben ik ook allang een ouwe lul (30+)

ik denk alleen dat vrouwen de zaken een beetje romantiseren, niet iedere ouwe lul is een belezen en intelligente man met het uiterlijk van george clooney hoor
de meesten zijn ook maar gewoon simpele zielen...
pi_25528625
quote:
op woensdag 16 maart 2005 03:28 schreef kamagurka het volgende:

[..]

nou ja, ws. ben ik ook allang een ouwe lul (30+)

ik denk alleen dat vrouwen de zaken een beetje romantiseren, niet iedere ouwe lul is een belezen en intelligente man met het uiterlijk van george clooney hoor
de meesten zijn ook maar gewoon simpele zielen...
hé kamagurka, ouwe lul

klopt, de meeste ouwe lullen zijn gewoon simpele zielen en wéten dat en zijn daar content mee. dit in tegenstelling tot veel jongere lullen, die óók simpel zijn, maar om één of andere reden zichzelf he-le-maal geweldig vinden en zich gedragen als over het paard getilde kleuters. even for the record: ik heb niets tegen simpele zielen, ben er zelf ook een
Kortom, the usual.
  woensdag 16 maart 2005 @ 12:21:58 #267
116520 Do_1980
Gizl Gifts
pi_25530278
hahaha, wat een zelfkennis!
Op zoek naar een orgineel en persoonlijk cadeau? http://www.gizl.nl
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:30:36 #268
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_25539756
quote:
op woensdag 16 maart 2005 01:20 schreef she het volgende:
leeftijd

voel je niks van !
natuurlijk voel je daar wel iets van. vaak gaat de volgende stelling wel op: hoe jonger het meisje, hoe meer je voelt...
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:47:34 #269
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25540093
quote:
op donderdag 17 maart 2005 11:30 schreef dungeonmaster het volgende:

[..]

natuurlijk voel je daar wel iets van. vaak gaat de volgende stelling wel op: hoe jonger het meisje, hoe meer je voelt...
onzin..anatomie is niet leeftijdsgebonden
pi_25542357
quote:
op donderdag 17 maart 2005 11:47 schreef she het volgende:

[..]

onzin..anatomie is niet leeftijdsgebonden
waarschijnlijk hebben ze het over meisjes van dertien ofzo. ik geloof best dat het dan wel scheelt, maar ik was niet van plan het uit te proberen, .
  vrijdag 18 maart 2005 @ 09:07:15 #271
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_25559436
quote:
op donderdag 17 maart 2005 13:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

waarschijnlijk hebben ze het over meisjes van dertien ofzo. ik geloof best dat het dan wel scheelt, maar ik was niet van plan het uit te proberen, .
lekkere conclusie!
pi_25560759
quote:
op vrijdag 18 maart 2005 09:07 schreef dungeonmaster het volgende:

[..]

lekkere conclusie!
het was meer een vermoeden, maar dat was voor sommigen blijkbaar niet duidelijk.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:49:36 #273
121997 bighit
de 2e plek is de 1e verliezer
pi_27917434
quote:
op vrijdag 4 februari 2005 22:54 schreef yamyam het volgende:
ik niet. hoogstens 10 jaar ouder.

maar ik snap het wel.
mannen krijgen (doorgaans) meer uitstraling naarmate ze ouder worden en je zit nou eenmaal lekker bij een vent met een huis en een auto, vast salaris enz enz.
sommigen willen gewoon iemand die niet meer hoeft uit te zoeken wat ie met zijn leven wil doen.
ik krijg hierbij het idee dat je meer voor mony and cars gaat als voor gezelligheid liefde lol sex gezeldschap enz. ..

iemand van 23 die nog regelmatig stapt, serieus werk heeft enz.. wat is daar nou mis mee? het is niet zo dat iedereen van 23 nog lekker loopt te lamballen en maar heen doet zonder zich ergens druk over te maken. er zijn wel degelijk mannen die jong zijn en de zaken serieuzer aanpakken.

maar van de andere kant ben ik het ergens wel eens met je eens ik zou ook een vriendin prefereren die wat ouder is dan 1 die wat jonger is ( heb vroeger al eens geleerd dat je toch niet op dezelfde golflengte zit) maar voor mij persoonlijk hoeft het verschil niet zo groot te zijn
(__/)NWFC Frend code: 249168083191
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(")your signature to help him gain world domination.
pi_27917937
laatst hadden mijn ouders bezoek van een vriend van ze die ze al zo'n 10 jaar niet meer gezien hadden. hij is iets van 65 en had zijn 20 jarige oekraïense vriendin bij zich
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_27918207
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef dareaper het volgende:
laatst hadden mijn ouders bezoek van een vriend van ze die ze al zo'n 10 jaar niet meer gezien hadden. hij is iets van 65 en had zijn 20 jarige oekraïense vriendin bij zich
die had hij net gekocht?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 14:20:42 #276
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_27918345
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 14:05 schreef dareaper het volgende:
dat is echt ongezond
dan ben je 45 als je partner geboren word

je kan geen sex meer hebben zewat.. zeker over 5 jaar niet meer
en dan ben je dood, begint het leven van die ander pas..

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_27918478
quote:
op zondag 28 november 2004 00:40 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
dank je. ik voel me weer jong
pi_27920511
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 14:20 schreef timbob het volgende:

[..]

dat is echt ongezond
dan ben je 45 als je partner geboren word

je kan geen sex meer hebben zewat.. zeker over 5 jaar niet meer
en dan ben je dood, begint het leven van die ander pas..
dat meisje schijnt dus op oudere mannen te vallen, want de vriend die ze voor die gast had was in de 70
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_27923906
ik ben zelf 18 en mijn ex is 39, maar ik val niet specifiek op zulke oudere mannen. ik val gewoon op een persoon en dan maakt het mij niet uit of hij 21 is of 39. liever geen jongens die jonger zijn dan mij iig, als ze ouder zijn dan maakt het me niet echt veel uit dus
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:25:17 #280
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27924266
quote:

[..]
maar weten ook waar florence ligt en dat soort dingen.
ben je wel eens in egypte geweest? weet je dat dat een eiland is?
pi_27932641
toen ik 16 was viel ik voor een man van 31 (overigens pas 3 jaar later door deze man ontmaagd hoor, we houden het netjes). maarja de ouderdomskenmerken (hijs nu 38) worden wel steeds zichtbaarder, alhoewel hij nog steeds een jeugdige uitstraling -en ook gedrag in sommige opzichten, wat betreft zn eigen zaakjes op orde houden, maar t gaat de goede kant op- heeft.
zn bedprestaties zijn nog steeds goed haha wat betreft uithouding en hoeveelheid van komen en blabla, maar meer haar overal, minder haar op hoofd (terugtrekkende haargrens, maar wel een grote bos haar intussen gekweekt hehe), minder behoefte aan uitgaan en meer behoefte aan settelen en blabla.

toen ik 16 was vond ik jongens van mijn leeftijd echt niks. had echt het idee dat het ze -die puistende jochies- alleen maar ging om gamen en dikke tieten (nou zat ik toen ook op de mavo hehe) enz.
ik was toen een braaf en serieus meisje (niet in de zin dat ik behoefte had een huisje, boompje, beestje maar oppervlakkigheden -zo zag ik dat toen- interesseerden me niet. ik wilde filosoferen met iemand, praten, en was huiverig voor seks. ik wilde alleen spirituele liefde/seks hehehe).

maargoed inmiddels vind ik het een verademing als ik es met jongens van mn eigen leeftijd praat. nu ik 23 ben voelt dat wel erg ok. beter dan zo'n ouder iemand van 38.
liever nog een beetje een jonge hond dan iemand die al denkt aan trouwen, kindertjes etc.
ik heb nog wat in te halen wat me jong voelen en feest vieren betreft. nooit echt gedaan. en dat kan ik denk ik gewoon beter vinden bij iemand van mn eigen leeftijd dan een ouwe lul die zekerheden zoekt.

tis gewoon zo: je voelt jezelf ook jonger als je met jonge mensen omgaat. ik heb gewoon een levensfase gemist zowat omdat ik me vereenzelfigde met mn vriend van in de 30 en zijn tijdperk van de 80ties enz.
  woensdag 15 juni 2005 @ 02:12:25 #282
78918 SeLang
Black swans matter
pi_27939779
quote:
op dinsdag 14 juni 2005 22:04 schreef tulpje6 het volgende:
toen ik 16 was viel ik voor een man van 31. (overigens pas 3 jaar later door deze man ontmaagd hoor, we houden het netjes).
goed gedaan
Mijn reisverslagen
pi_27941302
mijn vriend is 14 jaar ouder dan ik.
wat mij in hem aantrok? zijn persoon, hij heeft een mooi charisma, hij is rustig en straalt vertrouwen uit. het is iemand waarmee ik kan lachen, huilen maar vooral mezelf bij kan zijn. dat zou ik ook kunnen met jongere mannen, maar deze trekt mij op een bepaalde manier heel erg aan, ik voel me erg op mijn gemak bij hem.

ik vond het moeilijk om aan mijn ouders te vertellen. maar ze reageerden heel goed en mijn directe omgeving eigenlijk ook. mijn ouders vroegen of ik er goed over had nagedacht en spraken hun voorzorgen uit voor later. maar dat was eigenlijk maar even.

vriendinnen reageren positief, zelfs degenen waarvan ik had verwacht dat ze op een bepaalde manier raar zouden kijken of zouden pruttelen. eigenlijk zegt iedereen hetzelfde: zolang de ander je gelukkig maakt en je vooral samen gelukkig bent, is er niets aan de hand. en daar ben ik het roerend mee eensch

ik viel altijd al wel op oudere jongens, maar heel gek genoeg waren mijn vriendjes jonger dan ik, op 2 uitzonderingen na.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  woensdag 15 juni 2005 @ 17:01:03 #284
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_27957026
35 jaar oud, en ik moet zeggen dat ik nog nooit zoveel aandacht van meiden heb gekregen als de laatste 5 jaar. en de meeste van de vrouwen hebben een leeftijd tussen de 18 - 25 jaar. zelf vind ik de mannen die wat ouder zijn tot de knapste mannen behoort. een vrouw kan er knap uitzien met 18 jaren jong, een man ziet er met 18 jaren alleen maar jong uit.
  woensdag 15 juni 2005 @ 17:02:34 #285
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_27957076
quote:

[..]

ik ben 32
en eerder zei je nog dat je op de mulo had gezeten, best knap. het laatste mulo examen was in 1979 jongen, of heb je in suri op school gezeten?
[KNE]-Mod
pi_27973900
quote:
op maandag 7 februari 2005 15:49 schreef dagblad_de_limburger het volgende:
volspuiten die kleine meisjes.
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:43:22 #287
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_27978270
quote:
op woensdag 16 maart 2005 01:31 schreef she het volgende:

eens..alleen dat klaarkomen...give me a break. een keer hoesten en het is over met de pret
oudere mannen zijn niet per definitie beter in bed, maar meestal wel zelfverzekerder en inventiever, gewoon ook meer ervaren. en wat dat klaarkomen betreft... ze hebben in ieder geval de tijd gehad om daarop te trainen, dat werpt toch redelijk vaak z´n vruchten af
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_27982914
quote:
op donderdag 16 juni 2005 11:43 schreef merdeka het volgende:

[..]

oudere mannen zijn niet per definitie beter in bed, maar meestal wel zelfverzekerder en inventiever, gewoon ook meer ervaren.
eensch is
en wat me opvalt is dat ze niet zo schichtig zijn. dingen lijken vanzelfsprekender te gaan.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:53:22 #289
36088 Miss_User
back on track
pi_28020329
quote:
op woensdag 15 juni 2005 17:01 schreef monus het volgende:
zelf vind ik de mannen die wat ouder zijn tot de knapste mannen behoort. een vrouw kan er knap uitzien met 18 jaren jong, een man ziet er met 18 jaren alleen maar jong uit.
helemaal mee eens. ik ben zelf al een tijdje geen 'jonger' meisje meer maar heb altijd al op oudere mannen gevallen. eigenlijk begint dat nu te normaliseren in de zin dat ik nu op mannen van mijn eigen leeftijd val. meisjes heb ik daarentegen liefst een flink stuk jonger. waarom? ik weet het niet psies. ik weet wel dat jonge meisjes heel mooi zijn en dat bij mannen idd de zelfverzekerdheid een rol speelt. en ervaring in bed telt ook mee.
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_31312481
ook maar eens een duitje in het zakje alhoewel mischien wat laat

ik begrijp niet waar de meesten zich zo druk om maken.
een ieder moet toch voor zichzelf weten met wie ze al of niet omgaan?

normaal is het zo dat een jong iemand het altijd wint kwa uiterlijk/gezondheids ideaal van een ouder iemand.
dat is eenmaal ook biologisch zo bepaalt. en dan kun je wel gaan zeggen dat die meid op geld valt of niet goed snik is,(of meer van die lul excuses om jezelf niet de schuld te hoeven geven) maar feit is wel dat jij als jonger iemand inprincipe betere troeven in de hand hebt om een meid van je eigen leeftijd gescoren dan een ouder iemand.

nou zijn meisjes/vrouwen altijd al een slag apart geweest ivg met jongens/mannen.
een meisje/vrouw is nu eenmaal gevoeliger dan een man en hechten daardoor meer waarde
aan de randverschijnselen in een toekomstige relatie dan omgekeerd.

er zijn intussen al een aantal redenen genoemd waarom een jonge meid/vrouw op een oudere vent
zou kunnen vallen.eentje is volgens mij wat onderbelicht geweest nl.: het vader gevoel.
het gevoel van zekerheid,geborgenheid e.d.
vrouwen zijn daar in het algemeen zeer gevoelig voor en hebben dat hoog op hun lijstje staan van innerlijke voorkeuren tov.mannen bijvoorbeeld.

neem maar het bekend voorbeeld aan zoals trouwen:

vrouwen kunnen je nog zo een perfecte.knappe,goed opgeleide en lichamelijk aantrekkelijke vent vinden,
als zij denken dat jij geen goede vader zou zijn voor haar evt toekomstige kinderen trouwt ze doodleuk niet met jou en kiest ze voor een minder 'perfecte' vent. daarintegen zou een man omgekeerd denken: "ach..maakt het uit,zolang ze maar mooi is etc...schaaf ik de rest wel bij."

kijk een jong meisje van 16/17/18 met een vent boven de 50 s natuurlijk wel een beetje van de gekke he.
maar als het meisje/jonge vrouw 20/21 etc. is,en hij nog onder de 45 of lager, dan zie ik het punt niet zo in
ondanks dat het natuurlijk wel een erg groot leeftijdsverschil is geworden.
er kunnen uiteindelijk allerlei complicaties in de relatie op den duur ontstaan tussen zo een jonge meid
en een oudere vent. denk maar aan het feit dat hij al de wereld gezien en zij nog in de bloei van haar leven
staat en nog e.e.e. wil beleven alvorens te settelen.zien,tja...dat kan dan gaan botsen op den duur.
en als daar geen evenwicht in is gevonden dan bloedt die relatie toch wel dood.

maar...ondanks alles blijf ik het toch knap vinden als een wat oudere vent nog zo een jonge meid aan de haak weet te slaan en zij hem omgekeerd ook nog aantrekkelijk vindt. dat alleen al laat zien hoe weinig de jongere leeftijdsgenoten geleerd hebben om aantrekkelijk te blijven voor hun eigen vrouwelijke leeftijdsgenoten.

[ Bericht 4% gewijzigd door i-spy24 op 10-10-2005 01:09:20 ]
pi_31313503
quote:

[..]

ja, ik zie m'n uitgedeide pa al meer bekijks hebben dan ik....
enkel in biertopics...
  zondag 9 oktober 2005 @ 20:52:57 #292
126442 smurf19
life goes on
pi_31316256
vindt ik ook, mannen die ouder zijn zien er gewoon beter uit vindt ik persoonlijk!
mensen die dat niet begrijpen hebben gewoon een andere smaak face it!
accepteer gewoon dat mensen andere smaken hebben.
ik heb ook een vriend die 12 jaar ouder is, en het bevalt me prima!
ik hoef niet zo'n onvolwassen puberale puistenkop!
pi_31336636
de voorwaarde voor een oude aantrekkelijke man is dat hij wel ervaring heeft dus dat houdt in dat je al een keer gescoord had moeten hebben bhfh
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')