abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24937241
ik ken een paartje waarbij het verschil 10 jaar is, en die hebben nu constant trammelant omdat zij nog wil experimenteren en veel uit wil, terwijl hij dat allemaal al gehad heeft. zij ervaart het momenteel als zeer beklemmend...
ik weet niet hoe het zit met die "papa's" hier, maar ik denk dat zo'n scenario (als je tenminste een avontuurlijk vriendinnetje hebt) bijna onvermijdelijk is. ook zal ze de ouwe bok niet snel meenemen naar feesjes van d'r vrienden/vriendinnen schat ik zo. dus tenzij je een bankzitstertje hebt, kom je geheid dit soort dingen tegen. succes!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:27:47 #202
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24937314
dan gaat ze toch lekker alleen naar die feestjes toe als ze dat zo nodig vindt en wie zegt bovendien dat ze vrienden heeft , verder zolang ze niet vreemd gaat maakt me dat niks uit.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24937432
alsof jij ook maar enige kans maakt op zo'n meisje

ik zeg alleen maar dat je geheid dingen tegenkomt in zo'n relatie... ook dat ze vreemd wil gaan (ze wil tenslotte ook nog wel ns wat anders uitproberen behalve die grijze verschrompelde lul)

een meisje zonder vrienden of sociale contacten met de buitenwereld is dan ook meestal een gewild slachtoffer onder de pedo's onder ons
pi_24941411
jeeeetje zeg,......zijn jullie soms jaloers?.....ik heb nu eenmaal gewoon een jongere vriendin....
net als mn broer....die een 16 jaar jongere vrouw heeft en ook genoeg vrienden en vroendinnen erom heen....en hij is al 17 jaar getrouwd ermee...

ik heb bovendien net als mijn vriendinneke genoeg contacten verder om me heen.....zit in de dienstverlening....

en die film lolita? nee die heb ik niet gezien, maar de titel zegt al genoeg dus dan weet je t wel

gr mr
Don't dream your life, live your dream
pi_24948938
quote:
op zaterdag 5 februari 2005 19:30 schreef mister-right het volgende:
jeeeetje zeg,......zijn jullie soms jaloers?.....ik heb nu eenmaal gewoon een jongere vriendin....
net als mn broer....die een 16 jaar jongere vrouw heeft en ook genoeg vrienden en vroendinnen erom heen....en hij is al 17 jaar getrouwd ermee...

ik heb bovendien net als mijn vriendinneke genoeg contacten verder om me heen.....zit in de dienstverlening....

en die film lolita? nee die heb ik niet gezien, maar de titel zegt al genoeg dus dan weet je t wel

gr mr
wat hebben contacten er omheen er nu weer mee te maken. dat slaat toch nergens op.

verder, ja, de gasten die hier zitten te miepen zijn gewoon jaloers.
  zondag 6 februari 2005 @ 10:16:46 #206
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24949193
het is inderdaad pure jaloezie.

eigenlijk willen mannen van alle leeftijden gewoon een meisje van 16~23jr.
niet voor niks zijn fotomodellen altijd van die leeftijd. ook uit diverse wetenschappelijke onderzoeken is dat gebleken.

maar natuurlijk is er niet voor elke man een meisje van 16~23jr, dus diegenen die een ouwere/ lelijkere hebben zijn stinkjaloers op mannen die wel een jonge vrouw hebben. meestal komen al die vervelende opmerkingen als 'pedo' of 'ze doet het voor het geld' etc van mannen die zelf gefrustreerd zijn dat ze zelf niet zo'n meisje kunnen krijgen (om wat voor reden dan ook).

zulke opmerkingen moet je dan ook zien als een bevestiging van je eigen succes. zelf zie ik 'pedo' daarom inmiddels als een geuzentitel (als dat slaat op je relatie met een 16+ meisje)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_24949385
thx selang , eindelijk weer iemand die het positief ziet
waarom mag iemand die iets ouder is geen echte relatie hebben met een jonger iemand, zoals zo vaak.....leeftijd zegt niet alles.....we zitten op een lijn anders hadden we het niet al meer als een jaar uitgehouden met elkaar.....zij is qua emotie en denken al verder als 18 en ik nog lang geen 40 , voel me veel jonger....together forever young
pi_24952785
waarom zouden wij jonge adonissen de oude bokken verafgoden? immers, jullie succes is een bevestiging voor de goude tijden die mij te wachten staat. from this point, things can only get better >^_^<

mocht het een feitelijke waarheid zijn dat oudere mannen "beter" zijn, dan behoed ik elke vrouw voor wanneer ik de 40 passeer. want hey, ik ben nu al onweerstaanbaar.

overigens zal ik op dit punt jullie nooit gelijk geven, daar ben ik te narcistisch voor. maar zie het bovenstaande als een herinnering dat jullie uberhaupt deze discussie niet kunnen winnen
pi_24954227
quote:
op zaterdag 5 februari 2005 15:34 schreef kamagurka het volgende:
alsof jij ook maar enige kans maakt op zo'n meisje

ik zeg alleen maar dat je geheid dingen tegenkomt in zo'n relatie... ook dat ze vreemd wil gaan (ze wil tenslotte ook nog wel ns wat anders uitproberen behalve die grijze verschrompelde lul)

een meisje zonder vrienden of sociale contacten met de buitenwereld is dan ook meestal een gewild slachtoffer onder de pedo's onder ons
nee hoor pedo's vallen op kindertjes.
pi_24954330
quote:
op zondag 6 februari 2005 10:16 schreef selang het volgende:
het is inderdaad pure jaloezie.

eigenlijk willen mannen van alle leeftijden gewoon een meisje van 16~23jr.
right...

daarom val ik ook op vrouwen die ouder als mij zijn..
1-2 jaar jonger als mijn leeftijd wilk nog wel gaan...
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_24954742
neuh, heb laatst nog het bed gedeeld met een meisje van 12 jaar jonger... kan het zo weer doen als ik wil. jaloezie heeft er weinig mee te maken.
ik geef alleen aan dat er in de meeste gevallen problemen zullen ontstaan op de langere duur, jij wilt meer rust, zij niet... zij moet nog leven namelijk.

maargoed, dan zie je dit als pedo toch lekker niet. ook goed
pi_24960737
quote:
op zondag 6 februari 2005 15:54 schreef mr. orange het volgende:

[..]

right...

daarom val ik ook op vrouwen die ouder als mij zijn..
1-2 jaar jonger als mijn leeftijd wilk nog wel gaan...
een jaar of twintig, ongeveer?

ik val meestal op 25+. vrouwen van die leeftijd hebben tenminste enige ervaring, en daar berust vaker enige uidaging bij dan bij de kids van zestien. het idee alleen al om te neuken met een meisje van veertien geeft me kotsneigingen.

een kwestie van smaak dus, iedereen moet dat verder natuurlijk zelf weten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24960792
ik val wel voornamelijk op oudere mannen.
per ongeluk.
niet dat ik bij voorbaat vraag: hoe oud ben je?
nee, 29 dat gaat echt niet, ik wil ze pas boven de 30.

niet dat die relaties allemaal even serieus waren hoor.
Billie Holiday is Lady Day!
  zondag 6 februari 2005 @ 22:51:18 #214
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24961437
quote:
op zondag 6 februari 2005 22:19 schreef sweetsixteen16 het volgende:
per ongeluk.

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 februari 2005 @ 14:54:42 #215
82456 teig
oh my gow
pi_24971448
ok,
ik heb nu een relatie met iemand die een stuk ouder is dan ik ben. om precies te zijn schelen we 19 jaar. hij is 42 en ik ben 23. en waarom? geen idee, we vinden elkaar gewoon leuk. en ja natuurlijk, toen ik zijn leftijd hoorde schrok ik wel, en ik heb getwijfeld. maar mijn hart won het van mijn verstand zeg maar
en nu... ben ik blij.. blij dat k de juiste keue gemaakt heb.
pi_24972222
volspuiten die kleine meisjes.
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_24972291
* sweetgirly valt niet op oude mannen of netter gezegd die (tig jaartjes) ouder zijn

nooit gedaan ook
  maandag 7 februari 2005 @ 16:42:07 #218
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_24972866
** dinnetje is 21....
** is 27 ...

no probs so far..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_24983447
he hey.
ben in nov net 30 geworden. klinkt hoopvol. hopelijk zijn er meer meiden zoals jij :-)

toch lijkt het me dat er een wereld van verschil in verwachtingen en levenservaring kan zijn. hetgeen een serieuze relatie kan bemoeilijken. iemand van 30 kan al bezig zijn met het denken aan kinderen krijgen terwijl een meisje van begin 20 daar absoluut nog niet mee bezig is.
en moet je dan als man gaan zitten wachten totdat zij 30 is en jij 40?
lastige problematiek.
quote:
op zondag 6 februari 2005 22:19 schreef sweetsixteen16 het volgende:
per ongeluk.

edit: hey sweet16, heb jij afgelopen weekend bij turnwedstrijden aanwezig moeten zijn?
mijn moeder heeft daar gejureerd.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:27:42 #220
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24985501
quote:
op dinsdag 8 februari 2005 09:02 schreef merry77 het volgende:
iemand van 30 kan al bezig zijn met het denken aan kinderen krijgen terwijl een meisje van begin 20 daar absoluut nog niet mee bezig is.
dit is alweer een reden waarom ik liever een jonge vriendin heb
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_24985633
quote:
op zondag 6 februari 2005 22:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

een jaar of twintig, ongeveer?

ik val meestal op 25+. vrouwen van die leeftijd hebben tenminste enige ervaring, en daar berust vaker enige uidaging bij dan bij de kids van zestien. het idee alleen al om te neuken met een meisje van veertien geeft me kotsneigingen.

een kwestie van smaak dus, iedereen moet dat verder natuurlijk zelf weten.
hahahaha.. was te verwachten heiden6

meeste gaat toch uit naar ouder..
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:52:36 #222
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_24985953
een meisje van 16 versieren is geen kunst. ik vind het echt te jong, maar er zijn kansen genoeg geweest. echt te makkelijk, zelfs al zijn ze mooi. meestal weten ze dat zelf niet en de aandacht die ze dan krijgen van een ouder persoon is vaak voldoende om een en ander los te maken. het kan even leuk zijn. ik heb zelf ook op latere leeftijd wat jongere vriendinnetjes gehad, maar nooit met een leeftijdsverschil van meer dan 10 jaar en niet onder de 18. best leuk hoor, zo´n mooi, strak meisje van 18, maar iets opbouwen is er meestal niet bij. bent er vaak ook na een paar maanden op uitgekeken. ik ben daarom toch echt blij dat ik inmiddels een leuke vrouw van mijn eigen leeftijd ben tegengekomen. veel betere verstandhouding, mogelijkheid tot het maken van plannen voor de toekomst, begrip en soortgelijke (werk en) leefsituatie.
Rescuer of the distressed damsel
pi_25208772
ik heb dat ook... vaak val ik op mannen die de 40 ruim gepasseerd zijn, soms zelfs boven de 50... ik ben zelf bijna 20.
ik probeer er niet aan toe te geven, want ik val ook wel op jongens van mijn leeftijd, maar is soms wel moeilijk aangezien ik veel met mannen van die leeftijd samen werk.
pi_25272864
zie je nu wel ...het gebeurt gewoon....net als bij mij....het gaat nog steeds gewelidig tussen ons 2 , het kan zeker....geloof erin....gun jezelf die kans...jij leeft en niet die anderen voor jou
  zondag 27 februari 2005 @ 00:46:36 #225
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25274820
hm ik wil ook wel jonge meiden versieren, hoe pak ik dat aan?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25276948
quote:
op zondag 27 februari 2005 00:46 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
hm ik wil ook wel jonge meiden versieren, hoe pak ik dat aan?
voer ze dronken met br33z4h.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25277374
ik heb een paar jaar in een azc gewerkt. heeft zo'n ama of whatever uit nigeria of omstreken zich opgedrongen aan me. het vlees is zwak. wel een condoom gebruikt natuurlijk, je weet het immers nooit met die afrikaanse snollen c.q. asielzoekers.
pi_25277423
quote:
op zondag 27 februari 2005 03:35 schreef chet het volgende:
ik heb een paar jaar in een azc gewerkt. heeft zo'n ama of whatever uit nigeria of omstreken zich opgedrongen aan me. het vlees is zwak. wel een condoom gebruikt natuurlijk, je weet het immers nooit met die afrikaanse snollen c.q. asielzoekers.
had je je portemonnee nog na afloop?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25277451
nee, gewoon visa-card.
pi_25287007
hahahahaha....lol
  maandag 28 februari 2005 @ 00:34:15 #231
31240 Sacrem
Like Nothing Else
pi_25291185
fucking priceless topic
  maandag 28 februari 2005 @ 10:55:20 #232
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_25295910
sorry, maar ik vind het echt een beetje sneu. wat al eerder gesteld is... het is te makkelijk, voor beide partijen. een oudere man kan met een paar mooie woorden al een jonger meisje intrigeren, aangezien hij 'oprecht en betrouwbaar' overkomt. het is immers een oudere man, een volwassene, die niet gemeen is of liegt, maar wijs is en weet waar het in het leven en de liefde om draait. zij ziet hem niet als 'ook maar een mens', en dat zo'n persoon aandacht aan haar besteed, betekent toch dat ze wel heel speciaal moet zijn. daarnaast zal ze in haar puberteit ongetwijfeld met haar vader in de clinch liggen, en heeft ze behoefte aan aandacht van een oudere man, die haar gerust stelt.

voor het meisje is het ook niet moeilijk om de oudere man te versieren, ze heeft haar lijf mee, nog jong en strak, bovendien vindt zo'n vent het geweldig om geadoreerd te worden door zo'n leuk jong grietje, ze maakt hem bovendien aan het lachen, ze is niet zwaar op de hand, niet duur in het onderhoud, het is allemaal lekker makkelijk, en vooral allemaal niet te serieus, aangezien zij nog niet bezig is met huisje boompje beestje.
kortom voor beide partijen de makkelijkste weg en een teken van lage maatstaven, geen eisen. ik zou zeggen leg de lat wat hoger en gun jezelf iets beters, want het komt over als 'genoegen nemen met het eerste het beste', alleen maar om je eigen ego op te krikken, zelfzuchtig, egoïstisch, egocentrisch. en imho heeft dat niets met liefde te maken.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_25299356
ik vind het ook altijd iets te makkelijk klinken... alsof het moeilijk is een oudere vent te versieren als je nog het lichaam van een jonge godin hebt (not)
daarnaast klinkt het net alsof die oudere man zoveel te bieden heeft, terwijl het vaak grotere losers zijn dan hun jongere geslachtsgenoten... welke oudere man loopt er namelijk nog allerlei breezerbarretjes af, of is bezig de popijopi uit te hangen bij jonge meisekindjes?.... juist!
argument dat jonge meisjes zo makkelijk zijn te indoctrineren vind ik ook nogal makkelijk, daarmee zeg je dus ook dat de loverboys niet anders kunnen, want die meisjes zijn zo goedkoop en gooien zich voor je voeten... ja daag! ik dacht niet dat wij massaal bezig moeten zijn het domme jonge vrouwvolk tegen zichzelf te beschermen, ze willen zelf ook zo zelfstandig mogelijk zijn en volwaardig meedoen in de maatschappij, daar doen ze dan ook maar wat voor
pi_25306236
quote:
op maandag 28 februari 2005 10:55 schreef sterre1981 het volgende:
sorry, maar ik vind het echt een beetje sneu. wat al eerder gesteld is... het is te makkelijk, voor beide partijen. een oudere man kan met een paar mooie woorden al een jonger meisje intrigeren, aangezien hij 'oprecht en betrouwbaar' overkomt. het is immers een oudere man, een volwassene, die niet gemeen is of liegt, maar wijs is en weet waar het in het leven en de liefde om draait. zij ziet hem niet als 'ook maar een mens', en dat zo'n persoon aandacht aan haar besteed, betekent toch dat ze wel heel speciaal moet zijn. daarnaast zal ze in haar puberteit ongetwijfeld met haar vader in de clinch liggen, en heeft ze behoefte aan aandacht van een oudere man, die haar gerust stelt.

voor het meisje is het ook niet moeilijk om de oudere man te versieren, ze heeft haar lijf mee, nog jong en strak, bovendien vindt zo'n vent het geweldig om geadoreerd te worden door zo'n leuk jong grietje, ze maakt hem bovendien aan het lachen, ze is niet zwaar op de hand, niet duur in het onderhoud, het is allemaal lekker makkelijk, en vooral allemaal niet te serieus, aangezien zij nog niet bezig is met huisje boompje beestje.
kortom voor beide partijen de makkelijkste weg en een teken van lage maatstaven, geen eisen. ik zou zeggen leg de lat wat hoger en gun jezelf iets beters, want het komt over als 'genoegen nemen met het eerste het beste', alleen maar om je eigen ego op te krikken, zelfzuchtig, egoïstisch, egocentrisch. en imho heeft dat niets met liefde te maken.
-nevermind-

[ Bericht 14% gewijzigd door BryanAdams op 01-03-2005 15:23:19 ]
pi_25306360
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 01:24 schreef bryanadams het volgende:
op verzoek quote verwijderd.
ik zou het eens aan hem vragen...

[ Bericht 50% gewijzigd door Copycat op 01-03-2005 22:41:22 ]
pi_25306508
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 01:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

ik zou het eens aan hem vragen...
hij is getrouwd
pi_25306551
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 01:46 schreef bryanadams het volgende:

[..]

hij is getrouwd
jij ook, of niet?
pi_25308771
quote:
op maandag 28 februari 2005 10:55 schreef sterre1981 het volgende:

tot hier klinkt het allemaal leuk, beide partijen zijn er gelukkig mee dus waarom is dit fout?
quote:
hier hoor ik de zure (oude) vrouw wel erg in door. dit is niet genoegen nemen met het eerste het beste. dat zou namelijk zijn als de man(denkend dat hij niet beter kan krijgen) op zoek gaat naar een vrouw van z'n eigen leeftijd. eentje die eigenlijk geen man wil, want ze leeft al 10 jaar alleen, met eigen ingesleten gewoontes enz. enz.. maar toch wil ze als ze 's avonds thuiskomt niet alleen zitten.
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
pi_25312502
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 09:51 schreef laptoptekoop het volgende:

[..]

tot hier klinkt het allemaal leuk, beide partijen zijn er gelukkig mee dus waarom is dit fout?
[..]

hier hoor ik de zure (oude) vrouw wel erg in door.
>^_^< het arme kind komt uit 1981.

tsja. in mijn inziens ontstaan dit soort relaties altijd eerder als een soort van "deal" dan echte wederzijdse liefde. de heer in kwestie heeft een leuk jong meisje waarmee ie kan opscheppen tegenover z'n collega's/overgebleven maten en het grietje in kwestie kan lekker meeliften op het geld/succes van haar partner waardoor ze haar eigen leven niet meer hoeft te leiden.

een andere mogelijkheid natuurlijk is dat een of beide partijen gewoon koste wat het kost naar bevestiging zoekt en misbruiken zij elkaar. koddig

verder kan het me echt aan m'n kont roesten aangezien elke jonge adonis uiteindelijk tot een oude bok verandert door de verwering des tijds. ook al mocht elke oude vent mij hier qua retoriek overtroeven, dan nog is het alleen maar voordelig voor mij >^_^<

[ Bericht 59% gewijzigd door Lemmiwinks op 01-03-2005 14:13:53 ]
pi_25313623
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 01:49 schreef heiden6 het volgende:

[..]

jij ook, of niet?
nee, ik ben 19 jaar...

ow, en als je dit nog leest, zou je dan alsjeblieft m'n quote uit je bericht willen verwijderen? ben bang dat een bekende 't leest

[ Bericht 18% gewijzigd door BryanAdams op 01-03-2005 15:37:37 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')