voer ze dronken met br33z4h.quote:op zondag 27 februari 2005 00:46 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
hm ik wil ook wel jonge meiden versieren, hoe pak ik dat aan?
had je je portemonnee nog na afloop?quote:op zondag 27 februari 2005 03:35 schreef chet het volgende:
ik heb een paar jaar in een azc gewerkt. heeft zo'n ama of whatever uit nigeria of omstreken zich opgedrongen aan me. het vlees is zwak. wel een condoom gebruikt natuurlijk, je weet het immers nooit met die afrikaanse snollen c.q. asielzoekers.![]()
-nevermind-quote:op maandag 28 februari 2005 10:55 schreef sterre1981 het volgende:
sorry, maar ik vind het echt een beetje sneu. wat al eerder gesteld is... het is te makkelijk, voor beide partijen. een oudere man kan met een paar mooie woorden al een jonger meisje intrigeren, aangezien hij 'oprecht en betrouwbaar' overkomt. het is immers een oudere man, een volwassene, die niet gemeen is of liegt, maar wijs is en weet waar het in het leven en de liefde om draait. zij ziet hem niet als 'ook maar een mens', en dat zo'n persoon aandacht aan haar besteed, betekent toch dat ze wel heel speciaal moet zijn. daarnaast zal ze in haar puberteit ongetwijfeld met haar vader in de clinch liggen, en heeft ze behoefte aan aandacht van een oudere man, die haar gerust stelt.
voor het meisje is het ook niet moeilijk om de oudere man te versieren, ze heeft haar lijf mee, nog jong en strak, bovendien vindt zo'n vent het geweldig om geadoreerd te worden door zo'n leuk jong grietje, ze maakt hem bovendien aan het lachen, ze is niet zwaar op de hand, niet duur in het onderhoud, het is allemaal lekker makkelijk, en vooral allemaal niet te serieus, aangezien zij nog niet bezig is met huisje boompje beestje.
kortom voor beide partijen de makkelijkste weg en een teken van lage maatstaven, geen eisen. ik zou zeggen leg de lat wat hoger en gun jezelf iets beters, want het komt over als 'genoegen nemen met het eerste het beste', alleen maar om je eigen ego op te krikken, zelfzuchtig, egoïstisch, egocentrisch. en imho heeft dat niets met liefde te maken.
ik zou het eens aan hem vragen...quote:op dinsdag 1 maart 2005 01:24 schreef bryanadams het volgende:
op verzoek quote verwijderd.
jij ook, of niet?quote:
tot hier klinkt het allemaal leuk, beide partijen zijn er gelukkig mee dus waarom is dit fout?quote:op maandag 28 februari 2005 10:55 schreef sterre1981 het volgende:
sorry, maar ik vind het echt een beetje sneu. wat al eerder gesteld is... het is te makkelijk, voor beide partijen. een oudere man kan met een paar mooie woorden al een jonger meisje intrigeren, aangezien hij 'oprecht en betrouwbaar' overkomt. het is immers een oudere man, een volwassene, die niet gemeen is of liegt, maar wijs is en weet waar het in het leven en de liefde om draait. zij ziet hem niet als 'ook maar een mens', en dat zo'n persoon aandacht aan haar besteed, betekent toch dat ze wel heel speciaal moet zijn. daarnaast zal ze in haar puberteit ongetwijfeld met haar vader in de clinch liggen, en heeft ze behoefte aan aandacht van een oudere man, die haar gerust stelt.
voor het meisje is het ook niet moeilijk om de oudere man te versieren, ze heeft haar lijf mee, nog jong en strak, bovendien vindt zo'n vent het geweldig om geadoreerd te worden door zo'n leuk jong grietje, ze maakt hem bovendien aan het lachen, ze is niet zwaar op de hand, niet duur in het onderhoud, het is allemaal lekker makkelijk, en vooral allemaal niet te serieus, aangezien zij nog niet bezig is met huisje boompje beestje.
hier hoor ik de zure (oude) vrouw wel erg in door. dit is niet genoegen nemen met het eerste het beste. dat zou namelijk zijn als de man(denkend dat hij niet beter kan krijgen) op zoek gaat naar een vrouw van z'n eigen leeftijd. eentje die eigenlijk geen man wil, want ze leeft al 10 jaar alleen, met eigen ingesleten gewoontes enz. enz.. maar toch wil ze als ze 's avonds thuiskomt niet alleen zitten.quote:kortom voor beide partijen de makkelijkste weg en een teken van lage maatstaven, geen eisen. ik zou zeggen leg de lat wat hoger en gun jezelf iets beters, want het komt over als 'genoegen nemen met het eerste het beste', alleen maar om je eigen ego op te krikken, zelfzuchtig, egoïstisch, egocentrisch. en imho heeft dat niets met liefde te maken.
>^_^< het arme kind komt uit 1981.quote:op dinsdag 1 maart 2005 09:51 schreef laptoptekoop het volgende:
[..]
tot hier klinkt het allemaal leuk, beide partijen zijn er gelukkig mee dus waarom is dit fout?
[..]
hier hoor ik de zure (oude) vrouw wel erg in door.
nee, ik ben 19 jaar...quote:
gee, thanks...quote:op dinsdag 1 maart 2005 14:04 schreef lemmiwinks het volgende:
[..]
>^_^< het arme kind komt uit 1981.
euhm...quote:op woensdag 2 maart 2005 11:12 schreef mister-right het volgende:
leef en ben gelukkig en laat je niet tezeer leiden door anderen anders wordt het lijden, ben jong, helder, en geniet zolang het leven duurt, wie weet is het morgen over en heb je je die kans niet gegund......be happy yourself and not for others![]()
![]()
nou ja, dan zit ze dus al in een neerwaardse spiraalquote:op dinsdag 1 maart 2005 14:04 schreef lemmiwinks het volgende:
>^_^< het arme kind komt uit 1981.
deze opmerking begrijp ik niet helemaal en dat komt niet alleen doordat neerwaarts met een t is...quote:op woensdag 2 maart 2005 13:17 schreef selang het volgende:
[..]
nou ja, dan zit ze dus al in een neerwaardse spiraal
zo moeilijk is het niet hoorquote:op woensdag 2 maart 2005 14:32 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
deze opmerking begrijp ik niet helemaal en dat komt niet alleen doordat neerwaarts met een t is...
quote:op zondag 28 november 2004 05:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
*vertrekt uit wanhopige 30-ers topic.
mwa, als jij daadwerkelijk een kind zou zijn zou ik een kotertje zijn dus don't worry >^_-<quote:op woensdag 2 maart 2005 11:06 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
gee, thanks...
nu voel ik me alsof ik bij mijn moeder op schoot zou moeten kruipen, ofzo...
maar inderdaad... ik ben niet bepaald een zure oude vrouw...bedankt voor de backup.
don't i know it?!quote:op woensdag 2 maart 2005 22:48 schreef lemmiwinks het volgende:
[..]
mwa, als jij daadwerkelijk een kind zou zijn zou ik een kotertje zijn dus don't worry >^_-<
lief huppelend poesje btw![]()
misschien is het juist dat z'n "meisje" juist al wel huisje boompje beestje wil, misschien nog niet gelijk kinderen maar wel binnen een aantal jaar....quote:op dinsdag 8 februari 2005 09:02 schreef merry77 het volgende:
he hey.
ben in nov net 30 geworden. klinkt hoopvol. hopelijk zijn er meer meiden zoals jij :-)
toch lijkt het me dat er een wereld van verschil in verwachtingen en levenservaring kan zijn. hetgeen een serieuze relatie kan bemoeilijken. iemand van 30 kan al bezig zijn met het denken aan kinderen krijgen terwijl een meisje van begin 20 daar absoluut nog niet mee bezig is.
en moet je dan als man gaan zitten wachten totdat zij 30 is en jij 40?
lastige problematiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |