abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25276948
quote:
op zondag 27 februari 2005 00:46 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
hm ik wil ook wel jonge meiden versieren, hoe pak ik dat aan?
voer ze dronken met br33z4h.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25277374
ik heb een paar jaar in een azc gewerkt. heeft zo'n ama of whatever uit nigeria of omstreken zich opgedrongen aan me. het vlees is zwak. wel een condoom gebruikt natuurlijk, je weet het immers nooit met die afrikaanse snollen c.q. asielzoekers.
pi_25277423
quote:
op zondag 27 februari 2005 03:35 schreef chet het volgende:
ik heb een paar jaar in een azc gewerkt. heeft zo'n ama of whatever uit nigeria of omstreken zich opgedrongen aan me. het vlees is zwak. wel een condoom gebruikt natuurlijk, je weet het immers nooit met die afrikaanse snollen c.q. asielzoekers.
had je je portemonnee nog na afloop?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25277451
nee, gewoon visa-card.
pi_25287007
hahahahaha....lol
Don't dream your life, live your dream
  maandag 28 februari 2005 @ 00:34:15 #231
31240 Sacrem
Like Nothing Else
pi_25291185
fucking priceless topic
  maandag 28 februari 2005 @ 10:55:20 #232
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_25295910
sorry, maar ik vind het echt een beetje sneu. wat al eerder gesteld is... het is te makkelijk, voor beide partijen. een oudere man kan met een paar mooie woorden al een jonger meisje intrigeren, aangezien hij 'oprecht en betrouwbaar' overkomt. het is immers een oudere man, een volwassene, die niet gemeen is of liegt, maar wijs is en weet waar het in het leven en de liefde om draait. zij ziet hem niet als 'ook maar een mens', en dat zo'n persoon aandacht aan haar besteed, betekent toch dat ze wel heel speciaal moet zijn. daarnaast zal ze in haar puberteit ongetwijfeld met haar vader in de clinch liggen, en heeft ze behoefte aan aandacht van een oudere man, die haar gerust stelt.

voor het meisje is het ook niet moeilijk om de oudere man te versieren, ze heeft haar lijf mee, nog jong en strak, bovendien vindt zo'n vent het geweldig om geadoreerd te worden door zo'n leuk jong grietje, ze maakt hem bovendien aan het lachen, ze is niet zwaar op de hand, niet duur in het onderhoud, het is allemaal lekker makkelijk, en vooral allemaal niet te serieus, aangezien zij nog niet bezig is met huisje boompje beestje.
kortom voor beide partijen de makkelijkste weg en een teken van lage maatstaven, geen eisen. ik zou zeggen leg de lat wat hoger en gun jezelf iets beters, want het komt over als 'genoegen nemen met het eerste het beste', alleen maar om je eigen ego op te krikken, zelfzuchtig, egoïstisch, egocentrisch. en imho heeft dat niets met liefde te maken.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_25299356
ik vind het ook altijd iets te makkelijk klinken... alsof het moeilijk is een oudere vent te versieren als je nog het lichaam van een jonge godin hebt (not)
daarnaast klinkt het net alsof die oudere man zoveel te bieden heeft, terwijl het vaak grotere losers zijn dan hun jongere geslachtsgenoten... welke oudere man loopt er namelijk nog allerlei breezerbarretjes af, of is bezig de popijopi uit te hangen bij jonge meisekindjes?.... juist!
argument dat jonge meisjes zo makkelijk zijn te indoctrineren vind ik ook nogal makkelijk, daarmee zeg je dus ook dat de loverboys niet anders kunnen, want die meisjes zijn zo goedkoop en gooien zich voor je voeten... ja daag! ik dacht niet dat wij massaal bezig moeten zijn het domme jonge vrouwvolk tegen zichzelf te beschermen, ze willen zelf ook zo zelfstandig mogelijk zijn en volwaardig meedoen in de maatschappij, daar doen ze dan ook maar wat voor
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_25306236
quote:
op maandag 28 februari 2005 10:55 schreef sterre1981 het volgende:
sorry, maar ik vind het echt een beetje sneu. wat al eerder gesteld is... het is te makkelijk, voor beide partijen. een oudere man kan met een paar mooie woorden al een jonger meisje intrigeren, aangezien hij 'oprecht en betrouwbaar' overkomt. het is immers een oudere man, een volwassene, die niet gemeen is of liegt, maar wijs is en weet waar het in het leven en de liefde om draait. zij ziet hem niet als 'ook maar een mens', en dat zo'n persoon aandacht aan haar besteed, betekent toch dat ze wel heel speciaal moet zijn. daarnaast zal ze in haar puberteit ongetwijfeld met haar vader in de clinch liggen, en heeft ze behoefte aan aandacht van een oudere man, die haar gerust stelt.

voor het meisje is het ook niet moeilijk om de oudere man te versieren, ze heeft haar lijf mee, nog jong en strak, bovendien vindt zo'n vent het geweldig om geadoreerd te worden door zo'n leuk jong grietje, ze maakt hem bovendien aan het lachen, ze is niet zwaar op de hand, niet duur in het onderhoud, het is allemaal lekker makkelijk, en vooral allemaal niet te serieus, aangezien zij nog niet bezig is met huisje boompje beestje.
kortom voor beide partijen de makkelijkste weg en een teken van lage maatstaven, geen eisen. ik zou zeggen leg de lat wat hoger en gun jezelf iets beters, want het komt over als 'genoegen nemen met het eerste het beste', alleen maar om je eigen ego op te krikken, zelfzuchtig, egoïstisch, egocentrisch. en imho heeft dat niets met liefde te maken.
-nevermind-

[ Bericht 14% gewijzigd door BryanAdams op 01-03-2005 15:23:19 ]
pi_25306360
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 01:24 schreef bryanadams het volgende:
op verzoek quote verwijderd.
ik zou het eens aan hem vragen...

[ Bericht 50% gewijzigd door Copycat op 01-03-2005 22:41:22 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25306508
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 01:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

ik zou het eens aan hem vragen...
hij is getrouwd
pi_25306551
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 01:46 schreef bryanadams het volgende:

[..]

hij is getrouwd
jij ook, of niet?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25308771
quote:
op maandag 28 februari 2005 10:55 schreef sterre1981 het volgende:

tot hier klinkt het allemaal leuk, beide partijen zijn er gelukkig mee dus waarom is dit fout?
quote:
hier hoor ik de zure (oude) vrouw wel erg in door. dit is niet genoegen nemen met het eerste het beste. dat zou namelijk zijn als de man(denkend dat hij niet beter kan krijgen) op zoek gaat naar een vrouw van z'n eigen leeftijd. eentje die eigenlijk geen man wil, want ze leeft al 10 jaar alleen, met eigen ingesleten gewoontes enz. enz.. maar toch wil ze als ze 's avonds thuiskomt niet alleen zitten.
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
pi_25312502
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 09:51 schreef laptoptekoop het volgende:

[..]

tot hier klinkt het allemaal leuk, beide partijen zijn er gelukkig mee dus waarom is dit fout?
[..]

hier hoor ik de zure (oude) vrouw wel erg in door.
>^_^< het arme kind komt uit 1981.

tsja. in mijn inziens ontstaan dit soort relaties altijd eerder als een soort van "deal" dan echte wederzijdse liefde. de heer in kwestie heeft een leuk jong meisje waarmee ie kan opscheppen tegenover z'n collega's/overgebleven maten en het grietje in kwestie kan lekker meeliften op het geld/succes van haar partner waardoor ze haar eigen leven niet meer hoeft te leiden.

een andere mogelijkheid natuurlijk is dat een of beide partijen gewoon koste wat het kost naar bevestiging zoekt en misbruiken zij elkaar. koddig

verder kan het me echt aan m'n kont roesten aangezien elke jonge adonis uiteindelijk tot een oude bok verandert door de verwering des tijds. ook al mocht elke oude vent mij hier qua retoriek overtroeven, dan nog is het alleen maar voordelig voor mij >^_^<

[ Bericht 59% gewijzigd door Lemmiwinks op 01-03-2005 14:13:53 ]
pi_25313623
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 01:49 schreef heiden6 het volgende:

[..]

jij ook, of niet?
nee, ik ben 19 jaar...

ow, en als je dit nog leest, zou je dan alsjeblieft m'n quote uit je bericht willen verwijderen? ben bang dat een bekende 't leest

[ Bericht 18% gewijzigd door BryanAdams op 01-03-2005 15:37:37 ]
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:06:47 #241
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_25329058
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 14:04 schreef lemmiwinks het volgende:

[..]

gee, thanks...
nu voel ik me alsof ik bij mijn moeder op schoot zou moeten kruipen, ofzo...

maar inderdaad... ik ben niet bepaald een zure oude vrouw... bedankt voor de backup.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_25329184
leef en ben gelukkig en laat je niet tezeer leiden door anderen anders wordt het lijden, ben jong, helder, en geniet zolang het leven duurt, wie weet is het morgen over en heb je je die kans niet gegund......be happy yourself and not for others
Don't dream your life, live your dream
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:15:19 #243
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_25329229
quote:
op woensdag 2 maart 2005 11:12 schreef mister-right het volgende:
leef en ben gelukkig en laat je niet tezeer leiden door anderen anders wordt het lijden, ben jong, helder, en geniet zolang het leven duurt, wie weet is het morgen over en heb je je die kans niet gegund......be happy yourself and not for others
euhm...

je vergeet... 'de heer zij met u'
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  woensdag 2 maart 2005 @ 13:17:08 #244
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25331148
quote:
op dinsdag 1 maart 2005 14:04 schreef lemmiwinks het volgende:
nou ja, dan zit ze dus al in een neerwaardse spiraal
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:32:00 #245
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_25332270
quote:
op woensdag 2 maart 2005 13:17 schreef selang het volgende:

[..]

nou ja, dan zit ze dus al in een neerwaardse spiraal
deze opmerking begrijp ik niet helemaal en dat komt niet alleen doordat neerwaarts met een t is...
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:39:46 #246
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_25332404
quote:
op woensdag 2 maart 2005 14:32 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

deze opmerking begrijp ik niet helemaal en dat komt niet alleen doordat neerwaarts met een t is...
zo moeilijk is het niet hoor

als je uit 1981 komt ben je al te oud aan het worden voor selang ;p

persoonlijk val ik meestal op jongere mannen overigens. ik heb helemaal niks met ouwe kerels en val zelden op iemand van boven de 30 (ben zelf 28).
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_25332457
quote:
op zondag 28 november 2004 05:12 schreef pieter_pontiac het volgende:

*vertrekt uit wanhopige 30-ers topic.
pi_25338128
quote:
op woensdag 2 maart 2005 11:06 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

gee, thanks...
nu voel ik me alsof ik bij mijn moeder op schoot zou moeten kruipen, ofzo...

maar inderdaad... ik ben niet bepaald een zure oude vrouw... bedankt voor de backup.
mwa, als jij daadwerkelijk een kind zou zijn zou ik een kotertje zijn dus don't worry >^_-<
lief huppelend poesje btw
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:45:16 #249
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_25345719
quote:
op woensdag 2 maart 2005 22:48 schreef lemmiwinks het volgende:

[..]

mwa, als jij daadwerkelijk een kind zou zijn zou ik een kotertje zijn dus don't worry >^_-<
lief huppelend poesje btw
don't i know it?!

huppelende poesjes regeren!
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_25345972
quote:
op dinsdag 8 februari 2005 09:02 schreef merry77 het volgende:
he hey.
ben in nov net 30 geworden. klinkt hoopvol. hopelijk zijn er meer meiden zoals jij :-)

toch lijkt het me dat er een wereld van verschil in verwachtingen en levenservaring kan zijn. hetgeen een serieuze relatie kan bemoeilijken. iemand van 30 kan al bezig zijn met het denken aan kinderen krijgen terwijl een meisje van begin 20 daar absoluut nog niet mee bezig is.
en moet je dan als man gaan zitten wachten totdat zij 30 is en jij 40?
lastige problematiek.
misschien is het juist dat z'n "meisje" juist al wel huisje boompje beestje wil, misschien nog niet gelijk kinderen maar wel binnen een aantal jaar....

en dat ze dus daarom iemand zoekt die ouder is.....

ik ben zelf 20 (jaja over 2 weekjes 21 hehehe ) en ik heb ook liever een relatie met een ouder iemand. mijn vorige vriend was 29. maar leeftijd zegt niks, want ik kwam erachter dat hij eigenlijk nog half in de pubertijd was blijven hangen... :s

mijn reden waarom ik op oudere mannen val? meestal (!!) meer seriues over relaties, denken al wat meer na over de toekomst, weten wat ze willen, en tsja ze zijn gewoon lekkerder

ik heb nu ook iemand in mijn omgeving die hele erge singalen af geeft van "ik vind je leuk!", maar trekt mij niet omdat diegene pas 23 is.....
natuurlijk kan iemand van 23 ook al heel volwassen zijn. want ik ben zelf 20 en weet gewoon wat ik wil, zodra iemand van mijn eigen leeftijd dit ook heeft is het verhaal misschien wel heel anders.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')