abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 november 2004 @ 00:40:46 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23620574
dat vroeg ik me af , ik ken een meisje die altijd vriendjes zoekt rond de 35 , zelf is ze 18, nu heeft ze zelfs een vriend van 40!! zij zegt altijd dat ze oudere mannen lekkerder vindt en meer volwassen, ik begreep dat veel meiden hier zo over denken. welke fokmeiden herkennen dit en vallen ook op oudere mannen van 30+ en waarom?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23620628
laat me raden...
je bent zelf 30 of net gepasseerd?
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  zondag 28 november 2004 @ 00:44:52 #3
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23620661
quote:
op zondag 28 november 2004 00:43 schreef flyin-hawk het volgende:
laat me raden...
je bent zelf 30 of net gepasseerd?
ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden zijn en waarom ze zo denken!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 28 november 2004 @ 00:45:31 #4
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_23620672
kun je dat echt zelluf niet verzinnen?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_23620695
nee
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_23620924
quote:
op zondag 28 november 2004 00:44 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden zijn en waarom ze zo denken!
op de manier waarop je altijd post had ik je niet ouder als 15 a 16 geschat
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  zondag 28 november 2004 @ 00:58:08 #7
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23620948
ik weet dat er genoeg jonge meiden zijn die graag het bed en de liefde delen met oudere mannen, ik ben zo benieuwd naar hun ervaringen en het hoe en waarom, dus graag serieuze reacties van eiden die er zo over denken!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23620960
quote:
op zondag 28 november 2004 00:57 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

op de manier waarop je altijd post had ik je niet ouder als 15 a 16 geschat

ps. hallo bhfh
pi_23621802
quote:

[..]

en of ze nog vrijgezel zijn. en of ze een e-mailadres hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Martijntj op 28-11-2004 01:47:21 ]
pi_23623875
de topics van bhfh zijn misschien karakteristiek, de reacties zijn dat des te meer. behoorlijk zielig dat niemand normaal kan reageren.

en ja, het is ook een vraag die mij bezighoudt. een verre van retorische vraag dunkt me.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 28 november 2004 @ 05:12:59 #11
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_23623881

*vertrekt uit wanhopige 30-ers topic.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  zondag 28 november 2004 @ 05:21:48 #12
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_23623895
ik ken trouwens een meid van dichtbij die een relatie had met iemand van 27 jr ouder en een
eerste kind. o ja.. geld was wel een issue....en het was ook een meid die op haar doel afging.
leeftijdverschil zegt eigenlijk niet zoveel.... het gezamelijke doel wel.
  zondag 28 november 2004 @ 11:16:47 #13
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23624911
quote:
op zondag 28 november 2004 05:21 schreef drugshond het volgende:
ik ken trouwens een meid van dichtbij die een relatie had met iemand van 27 jr ouder en een
eerste kind. o ja.. geld was wel een issue....en het was ook een meid die op haar doel afging.
leeftijdverschil zegt eigenlijk niet zoveel.... het gezamelijke doel wel.
oke, dat is goed om te horen, jammer dat geld een issue was natuurlijk, maargoed wel mooi! ik hoop dat veel meiden hier een voorbeeld aan nemen! maar ik ben ook vooral benieuwd naar het hoe en wat. voelen de meiden meer geborgenheid en veiligheid bij een ouder iemand, zijn ze knapper? sean connery en tom jones krijgen ook nog steeds slipjes van 18 jarige meiden opgestuurd!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23624949
quote:
op zondag 28 november 2004 11:16 schreef bloodhoundfromhell het volgende:

[..]
voelen de meiden meer geborgenheid en veiligheid bij een ouder iemand, zijn ze knapper? sean connery en tom jones krijgen ook nog steeds slipjes van 18 jarige meiden opgestuurd!
ik denk dat dat te maken heeft met de onbereikbaarheid van die mannen. je verlangt naar dingen die onbereikbaar zijn en als je het eenmaal hebt, dan is de lol er vaak snel weer vanaf. ook speelt in dit geval geld een hoge rol denk ik. het wordt toch vaak nog geassocieerd met aanzien.
Cogito ergo sum * R. Descartes
pi_23625020
-edit- dubbelpost

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2004 11:35:21 ]
pi_23625111
ik denk dat veel van die meiden het ook doen om op te kunnen scheppen op een rare manier tegenover hun vriendinnen. ik geloof er niks van dat het lekker is om met zo'n oude bok te zoenen e.d. (ben trouwens een hetero jongen hoor dus bedoel er verder niks mee). ik ken ook een meid van 14 die heeft nu een relatie met een jongen van 26. die doet dat omdat ze aandacht nodig heeft en ze daar eigenlijk alleen haar zelfvertrouwen uit kan putten. ik denk juist niet dat het veel met onbereikbaarheid heeft te maken want de gemiddelde persoon die weet juist wel waarom die personen onbereikbaar zijn.. omdat ze gewoon oud en lelijk zijn geworden. je kan mij niet wijsmaken dat die meiden echt liever met een knappe 40 jarige gaan dan met een knappe 26 jarige ofzo. en volgens mij zijn het helemaal niet zoveel meiden die op zulke oude mannen vallen. denk alleen dat ze meer opvallen. ik schuif het meer af op onzekerheid e.d. dan op die zogenaamde onbereikbaarheid want bij 40 jaar oude mannen (die niet zoveel geluk in de liefde hebben gehad, waar iets niet deugd in hun hersenen, en die het niet uitmaakt of ze de jeugd van een meid misschien verpesten met hun lelijke kut kop) is het niet zo snel zo dat ze een groen blaadje overslaan

ik vind trouwens ook niet dat het kan. bedoel het zegt ook genoeg over die vent van 40 jaar. wat een zielige gast moet dat zijn, hij verneukt met zo'n relatie misschien wel de hele jeugd (ja want bij 18 houdt die volgens mij nog niet bepaald op) van die meid. zo'n persoon zou beter moeten weten, maar dat doet hij niet, en dat komt niet omdat hij zo normaal denkt...

ik vind die meiden echt zielig die met zo'n oud persoon omgaan en voor die gasten geld hetzelfde.
pi_23625278
je kan je beter afvragen waarom meiden van 18 op jongentjes van ongeveer dezelfde leeftijd vallen. wat hebben die zo'n meid nou te bieden? men zegt wel oude kerels maar kom op zeg, brad pitt was ook zeker rond de 32 toen hij pas echt begon op te vallen.
  zondag 28 november 2004 @ 11:47:14 #18
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23625288
ik vind dat je het een beetje raar bekijkt. een jonge meid en een oudere man heeft alleen maar voordelen, omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. terwijl bij stelletjes met gelijke leeftijden de vrouw toch doorgaans thuis moet blijven. ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit, mijn vrouw van 18 kan dan nog aan haar carriere werken.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23625411
quote:
op zondag 28 november 2004 11:47 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik vind dat je het een beetje raar bekijkt. een jonge meid en een oudere man heeft alleen maar voordelen, omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. terwijl bij stelletjes met gelijke leeftijden de vrouw toch doorgaans thuis moet blijven. ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit, mijn vrouw van 18 kan dan nog aan haar carriere werken.
nou oke dan heb je toch het antwoord op je vraag?

een jonge meid en oudere man hebben alleen maar voordelen en dat zien die jonge meiden ook heus wel in hoor. dus waarom start je dan dit topic als je het antwoord al weet? en dan zeggen dat ik het raar bekijk terwijl jij een topic start waarop jij het antwoord al weet...?
  zondag 28 november 2004 @ 12:05:58 #20
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23625572
ik wil hetgraag van de meiden horen hoe het echt zit en ook meteen informeren of er nog meiden op fok zijn die zo denken.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23625611
die ouwe lullen willen niet alleen maar zoveel mogelijk neuken, maar kunnen haar meer bieden.
geld, woonruimte, aandacht...
pi_23626016
quote:
ik zie daar toch echt alleen maar nadelen in hoor... ten eerste wíl ik helemaal geen topcarriere maken, als ik maar een leuke baan heb voor een paar dagen vind ik het prima. ik zet kinderen op de wereld, dan wil ik ze ook zelf opvoeden. ik moet geen man die thuis gaat zitten en die er van uitgaat dat ik nog wel even geld binnen breng. heel ongeëmancipeerd misschien, maar nee, bedankt...

ten tweede gaat zo'n oudere man ook eerder dood, veel eerder zelfs... heb je kinderen die al heel jong zonder vader zitten en ben je zelf weduwe. zo is het wel heel makkelijk trouwen "tot de dood ons scheidt".

ten derde heb je dan iemand die praktisch alles al eerder mee heeft gemaakt en die jou dan zijn levenslessen op gaat leggen. iemand voor wie samenwonen negen van de tien keer niet meer nieuw is, iemand die een aantal levensfasen verder zit dan jij.

ten vierde, op het financiele vlak is het leuk dat hij al een goede baan heeft, maar de andere kant op krijg je te maken met een gigantisch aowhiaat, wat je ook weer een hoop geld gaat kosten, en in veel gevallen niet opweegt tegen zijn salaris, want face it, maar een klein deel van de bevolking verdient echt een stuk boven modaal, en maakt zo'n aowhiaat niet uit.

onlangs op mijn werk nog een mooi voorbeeldje van zo'n situatie gehoord. een meisje wat net 2 maanden 16 is woont samen met een man van 38. de heer in kwestie heeft 3 kinderen, waarvan de oudste 14 jaar is... tja, sorry, dan kan ik alleen maar denken "ziek!!!" je kunt mij nog zo veel wijsmaken, ik geloof er dus écht niet in dat zij "erg volwassen is" en hij "nog erg kinderlijk". dat overbrugt geen ouderschap, dat overbrugt niet het huwelijk dat die man al had gehad, dat overbrugt niet dat de dame in kwestie minder dan 2 jaar ouder is dan het kind dat ze ineens moet "opvoeden"...

ik hou het lekker bij mijn 1 jaar en 3 maanden leeftijdsverschil...
pi_23626209
nou vooruit dan maar..
ik heb een relatie gehad met iemand die 16 jaar ouder was dan ik.. waarom?
ten eerste omdat ik hem ontzettend leuk vond, daarnaast had ik al zo ontzettend veel meegemaakt in mijn leven dat jongens van mijn leeftijd niet echt konden begrijpen waar ik mee bezig was. en ik vond hun gewoon nog echt kinderen. geld heeft nooit een rol gespeeld, ik heb altijd mezelf onderhouden.
daarbij.. de seks was echt veel beter dan met iemand van mijn leeftijd, oefening baart kunst geloof ik.. op een oude fiets moet je het leren enzo..
ik voelde me heel veilig bij hem, eindelijk iemand die eens iets meer wist dan ik.
wat uiterlijk betreft, ik vind dat helemaal niet zo vreselijk belangrijk meer, wel verzorgt zijn enzo. maar wat maakt nou uit als iemand een paar grijze haren heeft, karakter is zo veel belangrijker..

uiteindelijk is het in overeenstemming toch uit gegaan, omdat het leeftijdsverschil toch te groot was. voortaan zoek ik het ook minder extreem, maar wel een stukje ouder..
ik was trouwens toen 23, geen puber meer ofzo
  zondag 28 november 2004 @ 12:46:19 #24
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23626262
38 en 16 is misschien wat te. ik heb zelf zoiets dat mijn vriendin 18 moet zijn minstens. maja als zij van elkaar houden. ik bedoel 40, of 50 en 18 is wel oke vind ik en die 2 jaar moeten dan overbrugd worden. zij kan wel heel volwassen zijn voor haar leeftijd.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23626333
quote:
omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. [...] ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit
laatste arbeidsjaren? laatste levensjaren bedoel je? hoe zou een kind het vinden als zijn/haar vader voor zijn/haar zestiende verjaardag al de pijp uit gaat?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 28 november 2004 @ 12:56:26 #26
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23626420
je kan niet van mensen verwachten dat ze allemaal zo jong kinderen krijgen, met name voor mannen is het vaak prettigere om eerst je carriere af te sluiten en daarna te beginnen aan kinderen. voor vrouwen is dat lichamelijk niet mogelijk , daarom is de combinatie van een zeer jonge vrouw met een oudere man op zich logisch.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23626686
bhfh, maar wat moet de vrouw dan als ze 35 is en haar man overlijdt op z'n 75ste? verder alleen leven? ze heeft dan kinderen, en het schijnt voor vrouwen van 35 best lastig te zijn om nog een vent te krijgen. iig als ze zoekt naar meer dan alleen een seksrelatie.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_23626829
volgens mij bfbh, heb je het hier over uitzonderingen..
het is dacht ik een feit, dat meisjes/vrouwen op oudere mannen vallen, maar dan niet direct een relatie met iemand die meer dan 2 keer zo oud is als zijzelf!
mocht ik met een veel oudere man wat hebben dan zou dat volgens mij alleen om het geld gaan ofzo? ik moet er niet aan denken, een oude man met zo'n klein en verschrompeld lulletje!
pi_23626839
nee.. daaaag !
  zondag 28 november 2004 @ 13:30:22 #30
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23626968
ik ben het gedeeltelijk met bhfh eens.

een oudere man met een jongere vrouw is een perfecte combinatie. de man kan dan een groot deel van de zorg voor de kinderen op zich nemen en de vrouw kan zich ontplooien en bezig zijn met haar carriere. daarnaast heeft het hele huishouden het gemakkelijker omdat er in de regel meer geld aanwezig zal zijn.

het grootste probleem is dat de meeste nederlandse vrouwen nogal traditioneel zijn ingesteld en problemen hebben met carriere maken en kostwinner zijn. de meeste zijn liever huisvrouw, hebben een simpel parttime baantje of een uitkering en zijn liever afhankelijk van de overheid of van hun echtgenoot.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_23626980
ik denk dat er maar weinig meisjes van 18 zijn die vallen op kerels die dubbel zo oud zijn. en als ze dat wel doen dan hebben die kerels of veel geld, of ze zijn ergens bekend van.

een doorsnee twentse boerenlul als jij zal weinig jonge meisjes in z'n bed krijgen bhfh.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_23627012
ik dacht dat het ozu komen te staan jomgere meisjes die op oudere mannen vallen, wie kent er een paar
M'n signature, wat doe je :{
pi_23628097
quote:
op zondag 28 november 2004 13:30 schreef selang het volgende:
ik ben het gedeeltelijk met bhfh eens.

een oudere man met een jongere vrouw is een perfecte combinatie. de man kan dan een groot deel van de zorg voor de kinderen op zich nemen en de vrouw kan zich ontplooien en bezig zijn met haar carriere. daarnaast heeft het hele huishouden het gemakkelijker omdat er in de regel meer geld aanwezig zal zijn.

het grootste probleem is dat de meeste nederlandse vrouwen nogal traditioneel zijn ingesteld en problemen hebben met carriere maken en kostwinner zijn. de meeste zijn liever huisvrouw, hebben een simpel parttime baantje of een uitkering en zijn liever afhankelijk van de overheid of van hun echtgenoot.
heb jij wel eens gehoord van genen, van intuitie en van evolutieleer? het is -helaas of gelukkig, daar zijn de meningen over verdeeld- biologisch bepaald dat vrouwen voor hun kroost willen zorgen, dat ze het moeilijk vinden om die zorgtaak los te laten en dat veel vrouwen dat zelfs niet kunnen.

wat betreft dat verhaal dat vrouwen liever "een simpel parttime baantje" hebben in nederland, mag ik je er even aan herinneren dat er in nederland inmiddels meer vrouwen studeren aan universiteiten dan mannen, maar dat deze vrouwen om de een of andere reden minder kansen hebben op de arbeidsmarkt? ga er maar aan staan, als vrouw een hoge positie proberen te krijgen. het bedrijfsleven wordt in grote mate gedomineerd door mannen, waardoor vrouwen minder kansen krijgen, zeker als ze in een hoge positie parttime willen werken of hun werktijden flexibel willen indelen. het krijgen van een interessant baantje is in sommige gevallen niet eens mogelijk!

daarnaast krijg je kinderen samen, als man en vrouw. dan kan er een keuze worden gemaakt wie van de twee thuis blijft. diegene, man of vrouw, zal minder verdienen en dus zal de andere partner in meer financiele verantwoording dragen. echter, dat is een situatie die zelf is verkozen, en heeft niks met afhankelijkheid te maken. het heeft te maken met een keuze die samen wordt genomen, waar in wordt gekeken naar wie van beiden zich prettig voelt bij thuisblijven en wie van beiden er liever werkt. er wordt gekeken welk inkomen het hoogst is (traditioneel de man, maar dat ligt meer aan de arbeidscultuur in nederland, zie boven), en wat het makkelijkst parttime gedaan kan worden. degene die thuisblijft doet één taak, de ander de andere taak. het inkomen binnenbrengen is minstens zo belangrijk als het opvoeden van de kinderen, dus in die zin in is de werkende partner even zo goed afhankelijk, namelijk afhankelijk van de partner met de zorgtaak dat de kinderen goed opgevoed, goed gevoed en goed verzorgd worden.

ook het financiele verhaal is een beetje gelul. vlak voor je pensioen kinderen krijgen, minder gaan werken, bla bla want het inkomen is toch wel hoog genoeg. nou vergeet iedereen hier even dat in veel branches de hoogte van het pensioen wordt berekend op het eindloon, dus je laatst verdiende loon voordat je met pensioen gaat. als je dan ineens minder gaat werken, krijg je dus ook een veel lager pensioen dan wanneer je tot het einde toe fulltime werkt. en dat kan er behoorlijk inhakken. het is allemaal leuk bedacht, maar theoretisch zitten er nogal wat haken en ogen aan.
  zondag 28 november 2004 @ 16:21:06 #34
100671 misterikke
ik wel jij ook?
pi_23628503
quote:
op zondag 28 november 2004 11:46 schreef vitalogy het volgende:
je kan je beter afvragen waarom meiden van 18 op jongentjes van ongeveer dezelfde leeftijd vallen. wat hebben die zo'n meid nou te bieden? men zegt wel oude kerels maar kom op zeg, brad pitt was ook zeker rond de 32 toen hij pas echt begon op te vallen.
ligt eraan wat je zoekt denk ik. iemand van 18 heeft nooit het geld ed. van iemand van 30. maar een beetje (jonge)man van rond de 20-25 mag zich nog wel het zelfde gedragen/ opstellen als iemand van 30....
er word teveel abstract gedingest
  zondag 28 november 2004 @ 16:29:06 #35
100671 misterikke
ik wel jij ook?
pi_23628563
quote:
op zondag 28 november 2004 16:02 schreef innovative het volgende:

[..]
blablabla

wat het bedrijfsleven wordt in grote mate gedomineerd door mannen, waardoor vrouwen minder kansen krijgen, zeker als ze in een hoge positie parttime willen werken of hun werktijden flexibel willen indelen. het krijgen van een interessant baantje is in sommige gevallen niet eens mogelijk!

blablabla
slaat nergens op. als een man parttime wil werken in de top van het bedrijfsleven kan die ook wel verder gaan met dromen!
er word teveel abstract gedingest
  zondag 28 november 2004 @ 18:56:47 #36
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_23630709
quote:
op zondag 28 november 2004 16:29 schreef misterikke het volgende:

[..]

slaat nergens op. als een man parttime wil werken in de top van het bedrijfsleven kan die ook wel verder gaan met dromen!
begrijpend lezen was niet je beste vak zeker?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  zondag 28 november 2004 @ 19:23:13 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23631345
simpele verklaring. ik zie het om me heen. die meisjes misse neen vader figuur en die vinden ze in hun oudere vriend.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 28 november 2004 @ 19:25:17 #38
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_23631391
ik val op sommige oudere mannen
alan rickman
...as always
pi_23631433
quote:
op zondag 28 november 2004 19:25 schreef anyanka het volgende:
ik val op sommige oudere mannen
alan rickman
zoals ik al zei, ze moeten bekend zijn. naar de buurman van in de 40 die er voor zijn leeftijd nog best mag wezen kijkt geen vrouwmensch om.
pi_23632481
geef mij ook maar een oudere man..die hebben toch meer hun charmes, kunnen meer over serieuze zaken praten, hebben goeie humor...kortom veel volwassener met alles.
iemand van je eigen leeftijd (of jonger) zijn zowww...ieeuwww...kinderlijk.

ik heb altijd relaties gehad met mannen die ouder, dan al niet veel ouder, dan mij zelf waren.
maar ik heb ook mn grenzen..niet meer dan een verschil dan 18 jaar...en waarom?..tja..dadelijk kan het echt mn vader zijn
"Out for my own, out to be free
One with my mind, they just can't see
No need to hear things that they say
Life's for my own to live my own way"
pi_23633822
quote:
op zondag 28 november 2004 19:27 schreef nozem het volgende:

[..]

zoals ik al zei, ze moeten bekend zijn. naar de buurman van in de 40 die er voor zijn leeftijd nog best mag wezen kijkt geen vrouwmensch om.
haha wat weet jij daar nou van?
pi_23633921
'oudere' mannen bezitten vaker de eigenschappen die vrouwen aantrekkelijk vinden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23633945
ik ben 20, mijn vriend is 26, ouder wil ik ze ook echt niet, want dan zijn ze me veels te serieus.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_23634177
quote:
op zondag 28 november 2004 21:05 schreef vlindur het volgende:
ik ben 20, mijn vriend is 26, ouder wil ik ze ook echt niet, want dan zijn ze me veels te serieus.
wat een generalisaties toch weer. je hebt mannen van 20 die enorm serieus in het leven staan, op alle fronten. je hebt tevens mannen van 40 die er op losleven als een losgeslagen schooljongen.
pi_23634187
quote:
op zondag 28 november 2004 21:01 schreef vitalogy het volgende:

[..]

haha wat weet jij daar nou van?
alles. want hij heeft gewoon gelijk

onbekende mannen of mannen zonder status kunnen nog zo oud of aantrekkelijk ogen, vrouwen hoeven daar echt niets mee hoor vrouwen zijn in hoge mate snobistisch ingesteld. mannen willen gewoon een geil lekker jong ding. tis biologie
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_23634292
quote:
op zondag 28 november 2004 21:13 schreef nozem het volgende:
je hebt tevens mannen van 40 die er op losleven als een losgeslagen schooljongen.
ik begrijp alleen niet waarom de meeste meisjes dat niet gewoon pathetisch vinden...
  maandag 29 november 2004 @ 08:02:03 #47
81237 releaze
best of both worlds
pi_23637051
quote:
op zondag 28 november 2004 19:25 schreef anyanka het volgende:

alan rickman
agreed. dit gaat nog problemen opleveren tussen jou en mij

ik val op oudere mannen en zelden op jongens van m'n eigen leeftijd. ben toen op mn 15e strontverliefd geworden op een man die 12 jaar ouder was dan ik. hij was nog heel jong en fris van geest, maar hij was niet 15. of 16. hij was in zekere zin al een beetje gesettled, "wist zn plek" op deze aardbol, blala. sprak me erg aan
nou, tot m'n 19e heb ik wat met hem gehad, was wel een leuke tijd, maar ik heb het toch uitgemaakt om "kinderachtige" redenen ik vond hem op verschillende aspecten toch niet zo volwassen als dat ik had gehoopt, of enigszins nodig had.

maar goed, mijn interesse bleef toch liggen bij de volwassen man. hun kalmte spreekt mij aan, ik vind veel jongen van mijn leeftijd voor mijn leeftijd gewoon onderontwikkeld, klaar. mocht ik ooit eens een gozer van 23 tegenkomen die ik ontwikkeld genoeg vind geen probleem, maar die kom ik weinig tegen. ik weet dat ze dr zijn, maar goed.

en daarnaast vind ik volwassen mannen er gewoon veel beter uitzien. dag babyface!
hoe ouder een man wordt, des te mooier hij wordt
  maandag 29 november 2004 @ 08:43:03 #48
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23637259
quote:
op maandag 29 november 2004 08:02 schreef releaze het volgende:
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_23639454
quote:
en daarnaast vind ik volwassen mannen er gewoon veel beter uitzien. dag babyface!
uhu helemaal mee eens.
Strawberry Flavour..
  maandag 29 november 2004 @ 11:45:35 #50
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_23639799
quote:

[..]

* capetonian is het daar helemaal mee eens
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
pi_23639840
quote:

[..]

ben jij al 32?
Als we maar gelukkig zijn...
pi_23640495
quote:
op zondag 28 november 2004 12:46 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik bedoel 40, of 50 en 18 is wel oke vind ik en die 2 jaar moeten dan overbrugd worden. zij kan wel heel volwassen zijn voor haar leeftijd.
deug jij wel?
pi_23640619
even een vraag aan de mensen hier die instemmen met een relatie van een man van 40 en een meid van 18 (dus niet eens van 50):

over 35 jaar is die man dood en ze hebben een mooie tijd gehad. die meid is dan 52 en dus nog zo'n 25 jaar voor zich... en dan? en als die vent al bejaard begint te worden (na hun 60ste zijn genoeg mannen al niet zo heel veel meer waard hoor) wat heeft die meid dan?

is dat ook 1 van die dingen die volgens jullie zo past bij 'de perfecte relatie'? want als zo'n relatie zo perfect is dan zou dat ook wel wijdverspreidt zijn of niet? terwijl iedereen die ik ken daar toch op tegen is, rara hoe kan dat (en nee ik ben geen lid van een extremistische anti-grote-leeftijden-club).

de hele tijd hier praten over de perfecte relatie als de man zoveel ouder is dan de meid, waar slaat dat op? geef eerst maar eens antwoord op bovenstaande dan graag.
pi_23640654
hoi
pi_23640714
quote:
op maandag 29 november 2004 12:22 schreef #ANONIEM het volgende:
even een vraag aan de mensen hier die instemmen met een relatie van een man van 40 en een meid van 18 (dus niet eens van 50):

over 35 jaar is die man dood en ze hebben een mooie tijd gehad. die meid is dan 52 en dus nog zo'n 25 jaar voor zich... en dan? en als die vent al bejaard begint te worden (na hun 60ste zijn genoeg mannen al niet zo heel veel meer waard hoor) wat heeft die meid dan?

is dat ook 1 van die dingen die volgens jullie zo past bij 'de perfecte relatie'? want als zo'n relatie zo perfect is dan zou dat ook wel wijdverspreidt zijn of niet? terwijl iedereen die ik ken daar toch op tegen is, rara hoe kan dat (en nee ik ben geen lid van een extremistische anti-grote-leeftijden-club).

de hele tijd hier praten over de perfecte relatie als de man zoveel ouder is dan de meid, waar slaat dat op? geef eerst maar eens antwoord op bovenstaande dan graag.
als je zo redeneert kun je beter nu maar van de brug springen met een steen om je nek.
je kiest voor elkaar omdat je op dat moment graag bij elkaar wil zijn, boeiuh hoe dat er over 30 jaar eruit ziet. er zijn ook mensen van allebei 30 die elkaar na 5 jaar de hersens inslaan en uit elkaar gaan, terwijl ze toch de potentie hadden samen oud te worden.
je moet niet pas gaan leven als je verschrompeld bent en bijna dood maar nu!
  maandag 29 november 2004 @ 12:27:29 #56
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_23640729
toevallig val ik op jonge meisjes, dat komt mooi uit dus.
boven de 25 worden vrouwen toch lelijk.
ik ga gouden tijden tegemoet, rofl!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_23640733
die zoeken dus in hun vriend een vaderfiguur
in bad zitten met een joint, en keihard the doors op
pi_23641127
quote:
op maandag 29 november 2004 12:26 schreef quickie_bat het volgende:
als je zo redeneert kun je beter nu maar van de brug springen met een steen om je nek.
je kiest voor elkaar omdat je op dat moment graag bij elkaar wil zijn, boeiuh hoe dat er over 30 jaar eruit ziet. er zijn ook mensen van allebei 30 die elkaar na 5 jaar de hersens inslaan en uit elkaar gaan, terwijl ze toch de potentie hadden samen oud te worden.
waarom van brug springen? ik voel me best gelukkig met die gedachte en mijn vrienden ook. en ja op dat moment, maar mensen hebben ook weleens de eigenschap dat ze vooruit willen denken. je mag ook wel rekenschap houden met die meid die dan zogenaamd nu vrolijk is maar over 20 jaar niks meer met je kan doen omdat je versleten bent terwijl zij net in de bloei van haar leven zit.

gewoon de voordelen willen nemen maar niet even nadenken over de gevolgen voor die jongere meiden
pi_23641333
quote:
op maandag 29 november 2004 12:44 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

waarom van brug springen? ik voel me best gelukkig met die gedachte en mijn vrienden ook. en ja op dat moment, maar mensen hebben ook weleens de eigenschap dat ze vooruit willen denken. je mag ook wel rekenschap houden met die meid die dan zogenaamd nu vrolijk is maar over 20 jaar niks meer met je kan doen omdat je versleten bent terwijl zij net in de bloei van haar leven zit.

gewoon de voordelen willen nemen maar niet even nadenken over de gevolgen voor die jongere meiden
ik snap je wel maar ik vind 20 jaar gewoon echt een te groot tijdbestek om te kunnen plannen.
er kan gewoon zo ontzettend veel veranderen in 20 jaar! het is gewoon a lifetime: 20 jaar.
en om dan om die reden niet een relatie aan te gaan puur uit angst wat er zou kunnen gebeuren over 20 jaar, tja... ik zou dat zonde vinden.
en als je werkelijk van elkaar houdt wat maakt het dan uit dat de een hulpbehoevender is dan de ander? denk eens aan die 20 hele prachtige jaren die je samen kunt beleven?
pi_23641389
@#ANONIEM
hij gaat volgens jou sowieso vroeg dood dus blijft zij vanaf haar 50ste alleen.
ok wat moet die vent dan doen? een vrouw zoeken van zijn eigen leeftijd (dan kan dat dus ook bij die vrouw ).
of moet die vent vanaf zijn 40ste alleen blijven? zelfs als hij vroeg dood gaat blijft hij nog ongeveer de helft van zijn leven alleen.

neen, laat hem maar lekker op zoek gaan naar de vrouwen die hem interesseert of die nou wat jonger zijn of van zijn eigen leeftijd.
pi_23641465
quote:

[..]

ben het helemaal met jou eens, als het allemaal zo perfect is dan zou het wel de standaard zijn... de heren hier praten ook over kinderen krijgen vlak voor of na de pensioengerechtigde leeftijd. genomen dat die 65 is in nederland en mannen gemiddeld 74 worden, vind ik dat zéér egoistisch en oneerlijk naar de kinderen toe.
quote:
op maandag 29 november 2004 12:26 schreef quickie_bat het volgende:

[..]

door het gros van de mensen hier wordt vooral met praktische voordelen geschermd die alleen voor nú gelden, niet met woorden als liefde of ruzie oid. er wordt gegooid met financiele voordelen (die niet eens zo groot blijken, maar goed), er wordt gestoeid met woorden als eigen huis en dergelijken. even nadenken, als zo'n man dood gaat en er is niks geregeld (wat bij het gros van de mensen zo is, ook bij mensen die even oud zijn, stom genoeg) dan blijft er een vrouw in de bloei van haar leven achter, die haar huis moet verkopen omdat ze alleen de hypotheek niet kan opbrengen. de algemene nabestaanden wet is nogal ingekrompen en dus krijgt een weduwe alleen geld als ze voor minimaal 45% arbeidsongeschikt is, kinderen heeft die jonger zijn dan 18 of geboren is voor 1950 (maar dat is de doelgroep niet) én wordt haar ze hier nog op gekort als ze een eigen inkomen heeft.

daar tegenover staan de stellen die nagenoeg dezelfde leeftijd hebben. de vrouwen daarvan hebben het in het begin moeilijker dan wanneer ze een oudere man zouden kiezen (over mannen die beginnen met een laag inkomen denkt niemand hier na, vreemd). maar na verloop van tijd is er een hoog inkomen dat ook blijft tot beiden minimaal pensioengerechtigd zijn (ongelukken ed. daargelaten, gewoon uitgaande van de gemiddelde levensverwachting in nederland). op de lange duur is dat voor vrouwen een betere oplossing in financieel oogpunt dan trouwen met een oudere man (tenzij deze een gigantisch kapitaal heeft, maar dat is eerder uitzondering dan regel)
  maandag 29 november 2004 @ 13:34:02 #62
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23642234
quote:
op maandag 29 november 2004 12:22 schreef #ANONIEM het volgende:

mannen van 18-25 zijn een grotere risico groep. daar vallen de meeste verkeersdoden onder. mannen van boven deze leeftijd zullen ws ook langer blijven leven als ze toch zover gekomen zijn.

het grappige is dat ik veel aandacht krijg van dames in het dagelijkse leven. maar als ik op websites mijn echte leeftijd erbij zet, dan krijg ik juist minder aandacht
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_23642381
jah... hugh heffner heeft ook zoveel mooie jonge vriendinnen omdat hij zo leuk aardig en veel volwassener dan kerels van hun eigen leeftijd....
de reden lijkt mij nog altijd... hoe ouder hij is des te eerder maak je kans op z'n erfenis.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_23642514
ik krijg de indruk dat veel vrouwen zich te volwassen voelen om eeen relatie aan te gaan met iemand van hun eigen leeftijd. wat is dan hun definitie van volwassen zijn? hoe kan iemand zo arrogant zijn om te bepalen wie volwassen is en wie niet? volgens mij is dit hele gedoe 'jongens van mijn leeftijd zijn zo kinderachtig..ieeeuw' dan ook een drogreden en gaat het vooral om aanzien, geld. het zou ook kunnen dat het onbewust een manier is om tegen onzekerheid te vechten, kijk, iemand met zoveel levenservaring vindt mij leuk!
pi_23642722
quote:
op maandag 29 november 2004 13:44 schreef el_bassie het volgende:
ik krijg de indruk dat veel vrouwen zich te volwassen voelen om eeen relatie aan te gaan met iemand van hun eigen leeftijd. wat is dan hun definitie van volwassen zijn? hoe kan iemand zo arrogant zijn om te bepalen wie volwassen is en wie niet? volgens mij is dit hele gedoe 'jongens van mijn leeftijd zijn zo kinderachtig..ieeeuw' dan ook een drogreden en gaat het vooral om aanzien, geld. het zou ook kunnen dat het onbewust een manier is om tegen onzekerheid te vechten, kijk, iemand met zoveel levenservaring vindt mij leuk!
exactomendo

vrouwen moeten zich op een bepaalde manier altijd geestelijk superieur wanen boven hun mannelijke leeftijdsgenoten... nu ken ik een aantal meisjes dat pakweg 10 jaar jonger is dan ik ben en die zijn bij verre niet toe aan mijn niveau van denken, en ook nog niet aan het niveau van denken van hun mannelijke leeftijdsgenoot allemaal grootheidswaan dus
pi_23643498
quote:
op maandag 29 november 2004 11:21 schreef -moi- het volgende:

[..]

uhu helemaal mee eens.
ehmm.. wel ns de gemiddelde kalende dikke zweterige zakenman gezien in krijtstreeppak?

jullie hebben het hier puur over mannen die zich in de glamour-kringen bewegen
pi_23643665
waar zijn ze ? ! waar zijn ze ? !
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_23643846
quote:
haha, precies! ik wordt ook altijd zo ontoepasselijk als ik weer zo'n 'volwassen' meisje hoor. als ik hun was dan zou ik maar eens gaan genieten van die jeugd, want voordat ze het weten is het voorbij.
pi_23644113
quote:
klopt helemaal, ik snap mijn seksegenoten ook nooit zo, of eigenlijk, ik snap de manier van denken wel, maar ik vind het te dom voor woorden. ik vind het altijd eerder tekenend voor een gebrek aan intellect als dames zeggen dat ze "voorlopen" in hun ontwikkeling, of dat ze "erg intelligent zijn" en dat mannen ze "altijd 5 jaar ouder schatten".

maar ja, er zijn ook genoeg mannen die het interessant vinden en graag iemand beneden hun psychische niveau aan hun zijde willen, in plaats van iemand met wie ze op het eigen niveau kunnen communiceren. dat snap ik ook nooit zo, ik zou (als ik man was) dood- en doodmoe van al die bakvisjes worden die zichzelf zo interessant en slim vinden, maar in feite net uit het ei komen en een gebrek aan grijze massa hebben...

it works both ways... en zolang er in beide "partijen" nog mensen zijn die het voordeel van gelijke niveau's niet inzien... tja... ik zou me er niet druk over moeten maken, maar in negen van de tien gevallen vind ik dat er de meest achterlijke combinaties ontstaan...
  maandag 29 november 2004 @ 14:48:46 #70
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23644167
jullie generaliseren toch lekker kriele, kamagurka en el_bassie

gefrustreerd? accepteer nu maar dat niet elke vrouw onmiddelijk een orgasme krijgt zodra jullie in haar blikveld vertoeven
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 29 november 2004 @ 18:43:28 #71
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_23649970
quote:
op zondag 28 november 2004 00:40 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
dat vroeg ik me af , ik ken een meisje die altijd vriendjes zoekt rond de 35 , zelf is ze 18, nu heeft ze zelfs een vriend van 40!! zij zegt altijd dat ze oudere mannen lekkerder vindt en meer volwassen, ik begreep dat veel meiden hier zo over denken. welke fokmeiden herkennen dit en vallen ook op oudere mannen van 30+ en waarom?
bhfh! je weet wel beter! je loopt hier al wel langer rond:
dit is geen dating forum!!!
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_23650377
het spijt me dat ik het zeggen moet maar ik vind het altijd een beetje fout. vooral van die mannetjes die kiezen voor de makkelijke weg. zo'n jong meisje is voor zo'n kerel gewoon makkelijk te kneden en te manipuleren.
pi_23650442
nee he... alweer in een bhfh-topic getrapt...
All good things must come to an end...
pi_23650466
quote:
op maandag 29 november 2004 14:46 schreef innovative het volgende:

[..]

klopt helemaal, ik snap mijn seksegenoten ook nooit zo, of eigenlijk, ik snap de manier van denken wel, maar ik vind het te dom voor woorden. ik vind het altijd eerder tekenend voor een gebrek aan intellect als dames zeggen dat ze "voorlopen" in hun ontwikkeling, of dat ze "erg intelligent zijn" en dat mannen ze "altijd 5 jaar ouder schatten".

maar ja, er zijn ook genoeg mannen die het interessant vinden en graag iemand beneden hun psychische niveau aan hun zijde willen, in plaats van iemand met wie ze op het eigen niveau kunnen communiceren. dat snap ik ook nooit zo, ik zou (als ik man was) dood- en doodmoe van al die bakvisjes worden die zichzelf zo interessant en slim vinden, maar in feite net uit het ei komen en een gebrek aan grijze massa hebben...
quote:
vrouwen zijn er om bemind te worden en niet om begrepen te worden"- oscar wilde

[ Bericht 49% gewijzigd door dawg op 29-11-2004 19:11:47 ]
pi_23658327
quote:

[..]

voor het geval het je ontgaan is, het gaat hier om vrijwillige relaties.

en dan vooral om de redenen dat vrouwen vaker vallen op oudere mannen.

dat is geen kwestie van rekenen, of uitkiezen. dat is een gevoel (dat is een gevoel, dat is een gevoel, dat kun je niet uitleggen, etc.).

de verklaring lijkt mij dat oudere mannen vaker die kwaliteiten bezitten die vrouwen aantrekkelijk vinden, en dat gevoel dus veroorzaken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23659701
ik heb een paar reacties gelezen, van dit topic en ben eigenlijk een paar dingen niet tegen gekomen. maar ikkan er ook overheen gekeken hebben, want er stonden al best veel reacties. dus dan blader je er al snel doorheen.
het kan ook liefde zijn, waardoor deze meisjes een voorkeur hebben voor oudere mannen. het is niet altijd zo, dat zo'n meisje van de 1 op andere dag de beslissing neemt een oudere knul te scoren. ze is met vriendinnen aan het stappen, een stukje verderop staat een oudere knul en ze komen met elkaar in gesprek. ze ontdekken, dat ze veel met elkaar gemeen hebben en na een aantal ontmoetingen besluiten ze beiden, dat ze misschien maar een stapje verder moeten gaan. dat noemt men dan liefde. echter, er zijn ook meisjes die idd uit zijn, op een makkelijke toekomst, om het zo maar te noemen. ze hebben er geen zin in, om zelf al te veel te moeten doen, dus scoren ze een oudere knul. die heeft toch alles al en als zij zin heeft om te gaan stappen, met haar vriendinnen, dan mag dat toch wel van hem. ja, die zijn er ook. net als de mannen die een groen blaadje willen scoren en er al of niet al een relatie bij hebben en dus een dubbel leven gaan lijden.
kijk, ik ben zelf ook 40 en ik heb ook meer dan eens de aandacht gehad van een jonger meisje. alleen begin ik bewust niet aan zo'n relatie. waarom ? omdat ik zelf eens een relatie heb gehad, met een meisje dat een stuk jonger was. zij was toen 21 en ik 32. niet echt veel verschil, maar zij was van binnen nog niet echt uit de pubertijd, zeg maar. ze wilde steeds maar stappen en stappen en dat is iets dat niet echt mijn ding is, nooit geweest trouwens. er zijn ook best wel meisjes die jonger zijn, maar geestelijk een stuk volwassener, maar om die eruit te filteren, is een hels werk, dus daar begin ik niet eens meer aan. dus nu zeg ik voor mezelf, dat ze 28 of ouder moeten zijn. en dan moet ik er ook eerst nog eens goed mee hebben kunnen praten, om te zien of ze ook geestelijk al volwassen zijn en zeker geen stap types, zoals dat meisje van destijds. het klopt dus voor wat de "rust" aangaat. oudere mannen zijn vaak een stuk rustiger dan die jonge knulletjes. en ik heb ook snel in de gaten, of ze het idee hebben , dat "alles al geregeld is". die kunnen gelijk al opwieberen. en als het een dame is, die echt goed aansluit op mij, dan is het voor mij reden genoeg, om de volgende stap te maken. ik probeer niet op de een of andere manier oudere mannen mooier af te schilderen, dan ze zijn, want er zijn ook beesten bij. ik heb hier alleen mijn eigen ervaring en mening neergezet, meer niet.
pi_23659804
quote:
op maandag 29 november 2004 12:27 schreef type_29 het volgende:
toevallig val ik op jonge meisjes, dat komt mooi uit dus.
boven de 25 worden vrouwen toch lelijk.
ik ga gouden tijden tegemoet, rofl!
wat probeer jij nou weet uit te lokken joh
pi_23659844
quote:
op dinsdag 30 november 2004 00:38 schreef chatter het volgende:
ik heb een paar reacties gelezen, van dit topic en ben eigenlijk een paar dingen niet tegen gekomen. maar ikkan er ook overheen gekeken hebben, want er stonden al best veel reacties. dus dan blader je er al snel doorheen.
het kan ook liefde zijn, waardoor deze meisjes een voorkeur hebben voor oudere mannen. het is niet altijd zo, dat zo'n meisje van de 1 op andere dag de beslissing neemt een oudere knul te scoren. ze is met vriendinnen aan het stappen, een stukje verderop staat een oudere knul en ze komen met elkaar in gesprek. ze ontdekken, dat ze veel met elkaar gemeen hebben en na een aantal ontmoetingen besluiten ze beiden, dat ze misschien maar een stapje verder moeten gaan. dat noemt men dan liefde. echter, er zijn ook meisjes die idd uit zijn, op een makkelijke toekomst, om het zo maar te noemen. ze hebben er geen zin in, om zelf al te veel te moeten doen, dus scoren ze een oudere knul. die heeft toch alles al en als zij zin heeft om te gaan stappen, met haar vriendinnen, dan mag dat toch wel van hem. ja, die zijn er ook. net als de mannen die een groen blaadje willen scoren en er al of niet al een relatie bij hebben en dus een dubbel leven gaan lijden.
kijk, ik ben zelf ook 40 en ik heb ook meer dan eens de aandacht gehad van een jonger meisje. alleen begin ik bewust niet aan zo'n relatie. waarom ? omdat ik zelf eens een relatie heb gehad, met een meisje dat een stuk jonger was. zij was toen 21 en ik 32. niet echt veel verschil, maar zij was van binnen nog niet echt uit de pubertijd, zeg maar. ze wilde steeds maar stappen en stappen en dat is iets dat niet echt mijn ding is, nooit geweest trouwens. er zijn ook best wel meisjes die jonger zijn, maar geestelijk een stuk volwassener, maar om die eruit te filteren, is een hels werk, dus daar begin ik niet eens meer aan. dus nu zeg ik voor mezelf, dat ze 28 of ouder moeten zijn. en dan moet ik er ook eerst nog eens goed mee hebben kunnen praten, om te zien of ze ook geestelijk al volwassen zijn en zeker geen stap types, zoals dat meisje van destijds. het klopt dus voor wat de "rust" aangaat. oudere mannen zijn vaak een stuk rustiger dan die jonge knulletjes. en ik heb ook snel in de gaten, of ze het idee hebben , dat "alles al geregeld is". die kunnen gelijk al opwieberen. en als het een dame is, die echt goed aansluit op mij, dan is het voor mij reden genoeg, om de volgende stap te maken. ik probeer niet op de een of andere manier oudere mannen mooier af te schilderen, dan ze zijn, want er zijn ook beesten bij. ik heb hier alleen mijn eigen ervaring en mening neergezet, meer niet.
ik vind juist dat vrouwen sneller volwassen zijn dan mannen
mn man en ik schelen 8 jaar maar dat is eigenlijk nergens in te merken
pi_23659875
vallen op??

ik denk niet dat het met leeftijd te maken heeft maar eerder met gedrag van een persoon.
ja ik kan er over meepraten. mijn ex scheelt maar 20 jaar met mijn huidige vriend.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_23661709
quote:
op dinsdag 30 november 2004 00:46 schreef mother-mother het volgende:

[..]

net of leeftijd 'volwassenheid' of de daaraan vaak synoniem gestelde wijsheid bepaalt...
pi_23662152
quote:
op maandag 29 november 2004 14:48 schreef shark.bait het volgende:
jullie generaliseren toch lekker kriele, kamagurka en el_bassie

gefrustreerd? accepteer nu maar dat niet elke vrouw onmiddelijk een orgasme krijgt zodra jullie in haar blikveld vertoeven
nee, van jou sopt elke vrouw weg in d'r eigen lichaamssappen

dat jij het nu leuk vindt om met zo'n armlastig importbruidje van 20 jaar jonger in de draaimolen te zitten of de botsautootjes... ik ga idd liever voor iemand van omstreeks m'n eigen leeftijd
  dinsdag 30 november 2004 @ 10:02:52 #82
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23663356
quote:
op dinsdag 30 november 2004 07:02 schreef kamagurka het volgende:
nee, van jou sopt elke vrouw weg in d'r eigen lichaamssappen
nee dat doen ze niet, en dat accepteer ik
quote:
dat jij het nu leuk vindt om met zo'n armlastig importbruidje van 20 jaar jonger in de draaimolen te zitten of de botsautootjes... ik ga idd liever voor iemand van omstreeks m'n eigen leeftijd
jij voelt je echt aangevallen, niet? je reageert zo extreem! ik lig hier in een deuk!
ik heb toch ergens een snaar beroerd

relax man.
pi_23664728
quote:
op dinsdag 30 november 2004 10:02 schreef shark.bait het volgende:

[..]

nee dat doen ze niet, en dat accepteer ik
[..]

jij voelt je echt aangevallen, niet? je reageert zo extreem! ik lig hier in een deuk!
ik heb toch ergens een snaar beroerd

relax man.
extreem is een relatief begrip misschien is mijn woordgebruik wat ludieker dan wat jij gewend bent

verder heb je geen enkele snaar beroerd, want je hebt nog niets zinnigs aan de discussie bijgedragen heb je wel een mening over dit onderwerp?
pi_23664797
gezellig hier
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 30 november 2004 @ 11:42:41 #85
101754 Jaal
Verhaal van Jaal
pi_23665035
ik ken ook zo'n geval. zij is 27, hij is 41. ik weet eerlijk gezegd niet hoe lang ze nu al wat met elkaar hebben, wel dat het niet helemaal goed gaat omdat dat ze eigenlijk best wel tegen het leeftijdsverschil aanhikt.

toch herken ik wel een aantal hiervoor opgenoemde voordelen in haar. volgens mij heeft ze niet echt een gelukkige jeugd gehad en heeft ze niet echt een goede band met haar ouders. misschien is dat iets wat ze wel bij hem vindt, namelijk een soort sterke vaderfiguur. daarnaast is het inderdaad natuurlijk wel zo dat diegene over een stuk meer levenservaring beschikt, en veel dingen al eens eerder heeft meegemaakt. en natuurlijk de finaciele situatie; hij heeft een mooi appartement in de binnenstad en heeft financieel zijn schaapjes op het droge.

wat ik alleen niet snap is die kerel waar ze wat mee heeft. ja, ik snap wel dat hij het prima vindt om met zo'n jonge preut in bed te liggen, maar hij heeft ook nog eens twee kinderen van 10 en 12 jaar. wat moeten die kinderen wel denken? zeggen ze "mama" tegen hun stiefmoeder of zien ze het nog niet zo? en de ouders van de dame in kwestie zijn ook niet echt gelukkig met de relatie. laatst zijn ze bij elkaar geweest, waarbij hij nog ouder is dan de man van de oudste zus. je zit dus aan tafel bij een familie waarvan iedereen jonger is dan jij (behalve de ouders dan) en je hebt wat met de jongste dochter ... ik zou me zelf persoonlijk behoorlijk schamen moet ik zeggen ...
"My mother, she don’t love me. She said she wish she was raped by somebody else" - Borat
  dinsdag 30 november 2004 @ 11:44:07 #86
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23665061
quote:
op dinsdag 30 november 2004 11:25 schreef kamagurka het volgende:
extreem is een relatief begrip misschien is mijn woordgebruik wat ludieker dan wat jij gewend bent
ow.. okee.. my bad
quote:
verder heb je geen enkele snaar beroerd, want je hebt nog niets zinnigs aan de discussie bijgedragen heb je wel een mening over dit onderwerp?
ik heb een mening. en je mag natuurlijk vinden dat ik niets bijgedragen heb. die mening hebben is jouw goed recht

het punt wat ik al eerder opmerkte maar hier anders zal neerzetten:
mensen zijn teveel gefixeerd op 'leeftijd' en niet op de persoon. men generaliseert teveel. als men leest of hoort "man van 32" heeft men een standaard personage voor zich, terwijl ieder 32 jarig mannelijk individu anders is. dames van 18 zijn ook niet allemaal even volwassen persoonlijkheid.
hoe vaak ik mij niet vergist heb dat ik een vrouw van 25 minstens 35 schat
tja... roken en zuipen maakt een mens meestal vroeg oud.
  dinsdag 30 november 2004 @ 12:41:06 #87
32512 Wendie
Moet ik op je hoofd dansen?
pi_23666236
ik ben 23 en heb er eentje van in de 40
  dinsdag 30 november 2004 @ 12:53:42 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23666503
quote:
op dinsdag 30 november 2004 12:41 schreef wendie het volgende:
ik ben 23 en heb er eentje van in de 40
waardoor werd je in eerste instantie aangetrokken tot je -oudere- vriend?
bij mij is het meestal de andere kant op... ben ik de ouwe .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23666577
tis vreemd, mijn man is bijna anderhalf jaar jonger dan ik ben maar als ik kijk
naar waar ik op val (wat betreft bekende mensen dus) zijn het meestal mannen
van in de 40 enzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23666651
ik val meestal op iets ouder. die meiden van 16 enzo zie ik vaak niet echt zitten maar dan niet heel veel ouder. 4 jaar is wel zo'n beetje de grens.
Unspoken words were understood
pi_23667030
quote:
op dinsdag 30 november 2004 03:56 schreef el_bassie het volgende:

[..]

net of leeftijd 'volwassenheid' of de daaraan vaak synoniem gestelde wijsheid bepaalt...
whatever
pi_23667162
quote:
op dinsdag 30 november 2004 13:18 schreef mother-mother het volgende:

[..]

whatever
dit is idd weer zo'n typische reactie waar de volwassenheid vanaf straalt
pi_23667333
als je verliefd ben maakt leeftijd niks uit, tenminste bij mij dan. ik heb nu een vriend van 40 maar ik heb wel eens een vriend gehad die een jaar jonger was.
pi_23667336
vraag maar aan mental theo! hij weet hoe het zit!
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_23667339
quote:
op dinsdag 30 november 2004 00:46 schreef mother-mother het volgende:

[..]

en jullie 2 staan model voor de gehele nederlandse bevolking?
Power perceived is power achieved.
pi_23667377
quote:
op dinsdag 30 november 2004 13:30 schreef drakenvrouw het volgende:
als je verliefd ben maakt leeftijd niks uit, tenminste bij mij dan. ik heb nu een vriend van 40 maar ik heb wel eens een vriend gehad die een jaar jonger was.
je hebt ook wel eens een vriend van 39 gehad??
Power perceived is power achieved.
pi_23667495
nee, ik was toen 16 en hij was een jaar jonger dan mij. nu ben ik 27 en mijn vriend 40.
pi_23667576
quote:
op dinsdag 30 november 2004 13:24 schreef kamagurka het volgende:

[..]

dit is idd weer zo'n typische reactie waar de volwassenheid vanaf straalt
is meer mn vermoeidheid die ervanaf straalt
pi_23667611
quote:
op dinsdag 30 november 2004 13:30 schreef modwire het volgende:

[..]

en jullie 2 staan model voor de gehele nederlandse bevolking?
sjezus dat zeg ik toch niet!
maar de meeste stellen die ik ken , daar is het toevallig zo
pi_23668353
ik heb altijd de neiging om die mannen te vragen of ze de pedopas bij zich dragen... maar toch... als ze zich daar lekker bij vinden, vind ik het best...
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')