ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden zijn en waarom ze zo denken!quote:op zondag 28 november 2004 00:43 schreef flyin-hawk het volgende:
laat me raden...
je bent zelf 30 of net gepasseerd?![]()
op de manier waarop je altijd post had ik je niet ouder als 15 a 16 geschatquote:op zondag 28 november 2004 00:44 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden zijn en waarom ze zo denken!
quote:op zondag 28 november 2004 00:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
op de manier waarop je altijd post had ik je niet ouder als 15 a 16 geschat![]()
en of ze nog vrijgezel zijn. en of ze een e-mailadres hebben.quote:op zondag 28 november 2004 00:44 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
[..]
ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden zijn en waarom ze zo denken!
oke, dat is goed om te horen, jammer dat geld een issue was natuurlijk, maargoed wel mooi! ik hoop dat veel meiden hier een voorbeeld aan nemen! maar ik ben ook vooral benieuwd naar het hoe en wat. voelen de meiden meer geborgenheid en veiligheid bij een ouder iemand, zijn ze knapper? sean connery en tom jones krijgen ook nog steeds slipjes van 18 jarige meiden opgestuurd!quote:op zondag 28 november 2004 05:21 schreef drugshond het volgende:
ik ken trouwens een meid van dichtbij die een relatie had met iemand van 27 jr ouder en een
eerste kind. o ja.. geld was wel een issue....en het was ook een meid die op haar doel afging.
leeftijdverschil zegt eigenlijk niet zoveel.... het gezamelijke doel wel.
ik denk dat dat te maken heeft met de onbereikbaarheid van die mannen. je verlangt naar dingen die onbereikbaar zijn en als je het eenmaal hebt, dan is de lol er vaak snel weer vanaf. ook speelt in dit geval geld een hoge rol denk ik. het wordt toch vaak nog geassocieerd met aanzien.quote:op zondag 28 november 2004 11:16 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
[..]
voelen de meiden meer geborgenheid en veiligheid bij een ouder iemand, zijn ze knapper? sean connery en tom jones krijgen ook nog steeds slipjes van 18 jarige meiden opgestuurd!
nou oke dan heb je toch het antwoord op je vraag?quote:op zondag 28 november 2004 11:47 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik vind dat je het een beetje raar bekijkt. een jonge meid en een oudere man heeft alleen maar voordelen, omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. terwijl bij stelletjes met gelijke leeftijden de vrouw toch doorgaans thuis moet blijven. ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit, mijn vrouw van 18 kan dan nog aan haar carriere werken.
ik zie daar toch echt alleen maar nadelen in hoor... ten eerste wíl ik helemaal geen topcarriere maken, als ik maar een leuke baan heb voor een paar dagen vind ik het prima. ik zet kinderen op de wereld, dan wil ik ze ook zelf opvoeden. ik moet geen man die thuis gaat zitten en die er van uitgaat dat ik nog wel even geld binnen breng. heel ongeëmancipeerd misschien, maar nee, bedankt...quote:op zondag 28 november 2004 11:47 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik vind dat je het een beetje raar bekijkt. een jonge meid en een oudere man heeft alleen maar voordelen, omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. terwijl bij stelletjes met gelijke leeftijden de vrouw toch doorgaans thuis moet blijven. ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit, mijn vrouw van 18 kan dan nog aan haar carriere werken.
laatste arbeidsjaren? laatste levensjaren bedoel je? hoe zou een kind het vinden als zijn/haar vader voor zijn/haar zestiende verjaardag al de pijp uit gaat?quote:op zondag 28 november 2004 11:47 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. [...] ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit
heb jij wel eens gehoord van genen, van intuitie en van evolutieleer? het is -helaas of gelukkig, daar zijn de meningen over verdeeld- biologisch bepaald dat vrouwen voor hun kroost willen zorgen, dat ze het moeilijk vinden om die zorgtaak los te laten en dat veel vrouwen dat zelfs niet kunnen.quote:op zondag 28 november 2004 13:30 schreef selang het volgende:
ik ben het gedeeltelijk met bhfh eens.
een oudere man met een jongere vrouw is een perfecte combinatie. de man kan dan een groot deel van de zorg voor de kinderen op zich nemen en de vrouw kan zich ontplooien en bezig zijn met haar carriere. daarnaast heeft het hele huishouden het gemakkelijker omdat er in de regel meer geld aanwezig zal zijn.
het grootste probleem is dat de meeste nederlandse vrouwen nogal traditioneel zijn ingesteld en problemen hebben met carriere maken en kostwinner zijn. de meeste zijn liever huisvrouw, hebben een simpel parttime baantje of een uitkering en zijn liever afhankelijk van de overheid of van hun echtgenoot.
ligt eraan wat je zoekt denk ik. iemand van 18 heeft nooit het geld ed. van iemand van 30. maar een beetje (jonge)man van rond de 20-25 mag zich nog wel het zelfde gedragen/ opstellen als iemand van 30....quote:op zondag 28 november 2004 11:46 schreef vitalogy het volgende:
je kan je beter afvragen waarom meiden van 18 op jongentjes van ongeveer dezelfde leeftijd vallen. wat hebben die zo'n meid nou te bieden? men zegt wel oude kerels maar kom op zeg, brad pitt was ook zeker rond de 32 toen hij pas echt begon op te vallen.
slaat nergens op. als een man parttime wil werken in de top van het bedrijfsleven kan die ook wel verder gaan met dromen!quote:op zondag 28 november 2004 16:02 schreef innovative het volgende:
[..]
blablabla
wat het bedrijfsleven wordt in grote mate gedomineerd door mannen, waardoor vrouwen minder kansen krijgen, zeker als ze in een hoge positie parttime willen werken of hun werktijden flexibel willen indelen. het krijgen van een interessant baantje is in sommige gevallen niet eens mogelijk!
blablabla
begrijpend lezen was niet je beste vak zeker?quote:op zondag 28 november 2004 16:29 schreef misterikke het volgende:
[..]
slaat nergens op. als een man parttime wil werken in de top van het bedrijfsleven kan die ook wel verder gaan met dromen!
zoals ik al zei, ze moeten bekend zijn. naar de buurman van in de 40 die er voor zijn leeftijd nog best mag wezen kijkt geen vrouwmensch om.quote:op zondag 28 november 2004 19:25 schreef anyanka het volgende:
ik val op sommige oudere mannen
alan rickman
haha wat weet jij daar nou van?quote:op zondag 28 november 2004 19:27 schreef nozem het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ze moeten bekend zijn. naar de buurman van in de 40 die er voor zijn leeftijd nog best mag wezen kijkt geen vrouwmensch om.
wat een generalisaties toch weer. je hebt mannen van 20 die enorm serieus in het leven staan, op alle fronten. je hebt tevens mannen van 40 die er op losleven als een losgeslagen schooljongen.quote:op zondag 28 november 2004 21:05 schreef vlindur het volgende:
ik ben 20, mijn vriend is 26, ouder wil ik ze ook echt niet, want dan zijn ze me veels te serieus.
alles. want hij heeft gewoon gelijkquote:op zondag 28 november 2004 21:01 schreef vitalogy het volgende:
[..]
haha wat weet jij daar nou van?
ik begrijp alleen niet waarom de meeste meisjes dat niet gewoon pathetisch vinden...quote:op zondag 28 november 2004 21:13 schreef nozem het volgende:
je hebt tevens mannen van 40 die er op losleven als een losgeslagen schooljongen.
agreed. dit gaat nog problemen opleveren tussen jou en mijquote:op zondag 28 november 2004 19:25 schreef anyanka het volgende:
alan rickman
quote:op maandag 29 november 2004 08:02 schreef releaze het volgende:
hoe ouder een man wordt, des te mooier hij wordt
uhuquote:op maandag 29 november 2004 08:02 schreef releaze het volgende:
en daarnaast vind ik volwassen mannen er gewoon veel beter uitzien. dag babyface!
* capetonian is het daar helemaal mee eensquote:op maandag 29 november 2004 08:02 schreef releaze het volgende:
[..]
en daarnaast vind ik volwassen mannen er gewoon veel beter uitzien. dag babyface!
ben jij al 32?quote:op zondag 28 november 2004 00:44 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
[..]
deug jij wel?quote:op zondag 28 november 2004 12:46 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik bedoel 40, of 50 en 18 is wel oke vind ik en die 2 jaar moeten dan overbrugd worden. zij kan wel heel volwassen zijn voor haar leeftijd.
als je zo redeneert kun je beter nu maar van de brug springen met een steen om je nek.quote:op maandag 29 november 2004 12:22 schreef #ANONIEM het volgende:
even een vraag aan de mensen hier die instemmen met een relatie van een man van 40 en een meid van 18 (dus niet eens van 50):
over 35 jaar is die man dood en ze hebben een mooie tijd gehad. die meid is dan 52 en dus nog zo'n 25 jaar voor zich... en dan? en als die vent al bejaard begint te worden (na hun 60ste zijn genoeg mannen al niet zo heel veel meer waard hoor) wat heeft die meid dan?
is dat ook 1 van die dingen die volgens jullie zo past bij 'de perfecte relatie'? want als zo'n relatie zo perfect is dan zou dat ook wel wijdverspreidt zijn of niet? terwijl iedereen die ik ken daar toch op tegen is, rara hoe kan dat (en nee ik ben geen lid van een extremistische anti-grote-leeftijden-club).
de hele tijd hier praten over de perfecte relatie als de man zoveel ouder is dan de meid, waar slaat dat op? geef eerst maar eens antwoord op bovenstaande dan graag.
waarom van brug springen? ik voel me best gelukkig met die gedachte en mijn vrienden ook. en ja op dat moment, maar mensen hebben ook weleens de eigenschap dat ze vooruit willen denken. je mag ook wel rekenschap houden met die meid die dan zogenaamd nu vrolijk is maar over 20 jaar niks meer met je kan doen omdat je versleten bent terwijl zij net in de bloei van haar leven zit.quote:op maandag 29 november 2004 12:26 schreef quickie_bat het volgende:
als je zo redeneert kun je beter nu maar van de brug springen met een steen om je nek.
je kiest voor elkaar omdat je op dat moment graag bij elkaar wil zijn, boeiuh hoe dat er over 30 jaar eruit ziet. er zijn ook mensen van allebei 30 die elkaar na 5 jaar de hersens inslaan en uit elkaar gaan, terwijl ze toch de potentie hadden samen oud te worden.
je moet niet pas gaan leven als je verschrompeld bent en bijna dood maar nu!
ik snap je wel maar ik vind 20 jaar gewoon echt een te groot tijdbestek om te kunnen plannen.quote:op maandag 29 november 2004 12:44 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
waarom van brug springen? ik voel me best gelukkig met die gedachte en mijn vrienden ook. en ja op dat moment, maar mensen hebben ook weleens de eigenschap dat ze vooruit willen denken. je mag ook wel rekenschap houden met die meid die dan zogenaamd nu vrolijk is maar over 20 jaar niks meer met je kan doen omdat je versleten bent terwijl zij net in de bloei van haar leven zit.
gewoon de voordelen willen nemen maar niet even nadenken over de gevolgen voor die jongere meiden![]()
ben het helemaal met jou eens, als het allemaal zo perfect is dan zou het wel de standaard zijn... de heren hier praten ook over kinderen krijgen vlak voor of na de pensioengerechtigde leeftijd. genomen dat die 65 is in nederland en mannen gemiddeld 74 worden, vind ik dat zéér egoistisch en oneerlijk naar de kinderen toe.quote:op maandag 29 november 2004 12:44 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
waarom van brug springen? ik voel me best gelukkig met die gedachte en mijn vrienden ook. en ja op dat moment, maar mensen hebben ook weleens de eigenschap dat ze vooruit willen denken. je mag ook wel rekenschap houden met die meid die dan zogenaamd nu vrolijk is maar over 20 jaar niks meer met je kan doen omdat je versleten bent terwijl zij net in de bloei van haar leven zit.
gewoon de voordelen willen nemen maar niet even nadenken over de gevolgen voor die jongere meiden![]()
door het gros van de mensen hier wordt vooral met praktische voordelen geschermd die alleen voor nú gelden, niet met woorden als liefde of ruzie oid. er wordt gegooid met financiele voordelen (die niet eens zo groot blijken, maar goed), er wordt gestoeid met woorden als eigen huis en dergelijken. even nadenken, als zo'n man dood gaat en er is niks geregeld (wat bij het gros van de mensen zo is, ook bij mensen die even oud zijn, stom genoeg) dan blijft er een vrouw in de bloei van haar leven achter, die haar huis moet verkopen omdat ze alleen de hypotheek niet kan opbrengen. de algemene nabestaanden wet is nogal ingekrompen en dus krijgt een weduwe alleen geld als ze voor minimaal 45% arbeidsongeschikt is, kinderen heeft die jonger zijn dan 18 of geboren is voor 1950 (maar dat is de doelgroep niet) én wordt haar ze hier nog op gekort als ze een eigen inkomen heeft.quote:op maandag 29 november 2004 12:26 schreef quickie_bat het volgende:
[..]
als je zo redeneert kun je beter nu maar van de brug springen met een steen om je nek.
je kiest voor elkaar omdat je op dat moment graag bij elkaar wil zijn, boeiuh hoe dat er over 30 jaar eruit ziet. er zijn ook mensen van allebei 30 die elkaar na 5 jaar de hersens inslaan en uit elkaar gaan, terwijl ze toch de potentie hadden samen oud te worden.
je moet niet pas gaan leven als je verschrompeld bent en bijna dood maar nu!
mannen van 18-25 zijn een grotere risico groep. daar vallen de meeste verkeersdoden onder. mannen van boven deze leeftijd zullen ws ook langer blijven leven als ze toch zover gekomen zijn.quote:op maandag 29 november 2004 12:22 schreef #ANONIEM het volgende:
even een vraag aan de mensen hier die instemmen met een relatie van een man van 40 en een meid van 18 (dus niet eens van 50):
over 35 jaar is die man dood en ze hebben een mooie tijd gehad. die meid is dan 52 en dus nog zo'n 25 jaar voor zich... en dan? en als die vent al bejaard begint te worden (na hun 60ste zijn genoeg mannen al niet zo heel veel meer waard hoor) wat heeft die meid dan?
is dat ook 1 van die dingen die volgens jullie zo past bij 'de perfecte relatie'? want als zo'n relatie zo perfect is dan zou dat ook wel wijdverspreidt zijn of niet? terwijl iedereen die ik ken daar toch op tegen is, rara hoe kan dat (en nee ik ben geen lid van een extremistische anti-grote-leeftijden-club).
de hele tijd hier praten over de perfecte relatie als de man zoveel ouder is dan de meid, waar slaat dat op? geef eerst maar eens antwoord op bovenstaande dan graag.
exactomendoquote:op maandag 29 november 2004 13:44 schreef el_bassie het volgende:
ik krijg de indruk dat veel vrouwen zich te volwassen voelen om eeen relatie aan te gaan met iemand van hun eigen leeftijd. wat is dan hun definitie van volwassen zijn? hoe kan iemand zo arrogant zijn om te bepalen wie volwassen is en wie niet? volgens mij is dit hele gedoe 'jongens van mijn leeftijd zijn zo kinderachtig..ieeeuw' dan ook een drogreden en gaat het vooral om aanzien, geld. het zou ook kunnen dat het onbewust een manier is om tegen onzekerheid te vechten, kijk, iemand met zoveel levenservaring vindt mij leuk!
ehmm.. wel ns de gemiddelde kalende dikke zweterige zakenman gezien in krijtstreeppak?quote:op maandag 29 november 2004 11:21 schreef -moi- het volgende:
[..]
uhuhelemaal mee eens.
haha, precies! ik wordt ook altijd zo ontoepasselijk als ik weer zo'n 'volwassen' meisje hoor. als ik hun was dan zou ik maar eens gaan genieten van die jeugd, want voordat ze het weten is het voorbij.quote:op maandag 29 november 2004 13:44 schreef el_bassie het volgende:
ik krijg de indruk dat veel vrouwen zich te volwassen voelen om eeen relatie aan te gaan met iemand van hun eigen leeftijd. wat is dan hun definitie van volwassen zijn? hoe kan iemand zo arrogant zijn om te bepalen wie volwassen is en wie niet? volgens mij is dit hele gedoe 'jongens van mijn leeftijd zijn zo kinderachtig..ieeeuw' dan ook een drogreden en gaat het vooral om aanzien, geld. het zou ook kunnen dat het onbewust een manier is om tegen onzekerheid te vechten, kijk, iemand met zoveel levenservaring vindt mij leuk!
klopt helemaal, ik snap mijn seksegenoten ook nooit zo, of eigenlijk, ik snap de manier van denken wel, maar ik vind het te dom voor woorden. ik vind het altijd eerder tekenend voor een gebrek aan intellect als dames zeggen dat ze "voorlopen" in hun ontwikkeling, of dat ze "erg intelligent zijn" en dat mannen ze "altijd 5 jaar ouder schatten".quote:op maandag 29 november 2004 13:44 schreef el_bassie het volgende:
bhfh! je weet wel beter! je loopt hier al wel langer rond:quote:op zondag 28 november 2004 00:40 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
dat vroeg ik me af , ik ken een meisje die altijd vriendjes zoekt rond de 35 , zelf is ze 18, nu heeft ze zelfs een vriend van 40!! zij zegt altijd dat ze oudere mannen lekkerder vindt en meer volwassen, ik begreep dat veel meiden hier zo over denken. welke fokmeiden herkennen dit en vallen ook op oudere mannen van 30+ en waarom?
quote:op maandag 29 november 2004 14:46 schreef innovative het volgende:
[..]
klopt helemaal, ik snap mijn seksegenoten ook nooit zo, of eigenlijk, ik snap de manier van denken wel, maar ik vind het te dom voor woorden. ik vind het altijd eerder tekenend voor een gebrek aan intellect als dames zeggen dat ze "voorlopen" in hun ontwikkeling, of dat ze "erg intelligent zijn" en dat mannen ze "altijd 5 jaar ouder schatten".
maar ja, er zijn ook genoeg mannen die het interessant vinden en graag iemand beneden hun psychische niveau aan hun zijde willen, in plaats van iemand met wie ze op het eigen niveau kunnen communiceren. dat snap ik ook nooit zo, ik zou (als ik man was) dood- en doodmoe van al die bakvisjes worden die zichzelf zo interessant en slim vinden, maar in feite net uit het ei komen en een gebrek aan grijze massa hebben...
quote:vrouwen zijn er om bemind te worden en niet om begrepen te worden"- oscar wilde
voor het geval het je ontgaan is, het gaat hier om vrijwillige relaties.quote:op maandag 29 november 2004 12:44 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
quote:op maandag 29 november 2004 12:27 schreef type_29 het volgende:
toevallig val ik op jonge meisjes, dat komt mooi uit dus.
boven de 25 worden vrouwen toch lelijk.
ik ga gouden tijden tegemoet, rofl!
ik vind juist dat vrouwen sneller volwassen zijn dan mannenquote:op dinsdag 30 november 2004 00:38 schreef chatter het volgende:
ik heb een paar reacties gelezen, van dit topic en ben eigenlijk een paar dingen niet tegen gekomen. maar ikkan er ook overheen gekeken hebben, want er stonden al best veel reacties. dus dan blader je er al snel doorheen.
het kan ook liefde zijn, waardoor deze meisjes een voorkeur hebben voor oudere mannen. het is niet altijd zo, dat zo'n meisje van de 1 op andere dag de beslissing neemt een oudere knul te scoren. ze is met vriendinnen aan het stappen, een stukje verderop staat een oudere knul en ze komen met elkaar in gesprek. ze ontdekken, dat ze veel met elkaar gemeen hebben en na een aantal ontmoetingen besluiten ze beiden, dat ze misschien maar een stapje verder moeten gaan. dat noemt men dan liefde. echter, er zijn ook meisjes die idd uit zijn, op een makkelijke toekomst, om het zo maar te noemen. ze hebben er geen zin in, om zelf al te veel te moeten doen, dus scoren ze een oudere knul. die heeft toch alles al en als zij zin heeft om te gaan stappen, met haar vriendinnen, dan mag dat toch wel van hem. ja, die zijn er ook. net als de mannen die een groen blaadje willen scoren en er al of niet al een relatie bij hebben en dus een dubbel leven gaan lijden.
kijk, ik ben zelf ook 40 en ik heb ook meer dan eens de aandacht gehad van een jonger meisje. alleen begin ik bewust niet aan zo'n relatie. waarom ? omdat ik zelf eens een relatie heb gehad, met een meisje dat een stuk jonger was. zij was toen 21 en ik 32. niet echt veel verschil, maar zij was van binnen nog niet echt uit de pubertijd, zeg maar. ze wilde steeds maar stappen en stappen en dat is iets dat niet echt mijn ding is, nooit geweest trouwens. er zijn ook best wel meisjes die jonger zijn, maar geestelijk een stuk volwassener, maar om die eruit te filteren, is een hels werk, dus daar begin ik niet eens meer aan. dus nu zeg ik voor mezelf, dat ze 28 of ouder moeten zijn. en dan moet ik er ook eerst nog eens goed mee hebben kunnen praten, om te zien of ze ook geestelijk al volwassen zijn en zeker geen stap types, zoals dat meisje van destijds. het klopt dus voor wat de "rust" aangaat. oudere mannen zijn vaak een stuk rustiger dan die jonge knulletjes. en ik heb ook snel in de gaten, of ze het idee hebben , dat "alles al geregeld is". die kunnen gelijk al opwieberen. en als het een dame is, die echt goed aansluit op mij, dan is het voor mij reden genoeg, om de volgende stap te maken. ik probeer niet op de een of andere manier oudere mannen mooier af te schilderen, dan ze zijn, want er zijn ook beesten bij. ik heb hier alleen mijn eigen ervaring en mening neergezet, meer niet.
net of leeftijd 'volwassenheid' of de daaraan vaak synoniem gestelde wijsheid bepaalt...quote:op dinsdag 30 november 2004 00:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik vind juist dat vrouwen sneller volwassen zijn dan mannen
mn man en ik schelen 8 jaar maar dat is eigenlijk nergens in te merken
nee, van jou sopt elke vrouw weg in d'r eigen lichaamssappenquote:op maandag 29 november 2004 14:48 schreef shark.bait het volgende:
jullie generaliseren toch lekker kriele, kamagurka en el_bassie
gefrustreerd? accepteer nu maar dat niet elke vrouw onmiddelijk een orgasme krijgt zodra jullie in haar blikveld vertoeven
nee dat doen ze niet, en dat accepteer ikquote:op dinsdag 30 november 2004 07:02 schreef kamagurka het volgende:
nee, van jou sopt elke vrouw weg in d'r eigen lichaamssappen
quote:dat jij het nu leuk vindt om met zo'n armlastig importbruidje van 20 jaar jonger in de draaimolen te zitten of de botsautootjes... ik ga idd liever voor iemand van omstreeks m'n eigen leeftijd
extreem is een relatief begripquote:op dinsdag 30 november 2004 10:02 schreef shark.bait het volgende:
[..]
nee dat doen ze niet, en dat accepteer ik
[..]jij voelt je echt aangevallen, niet? je reageert zo extreem! ik lig hier in een deuk!
ik heb toch ergens een snaar beroerd
relax man.
ow.. okee.. my badquote:op dinsdag 30 november 2004 11:25 schreef kamagurka het volgende:
extreem is een relatief begripmisschien is mijn woordgebruik wat ludieker dan wat jij gewend bent
ik heb een mening. en je mag natuurlijk vinden dat ik niets bijgedragen heb. die mening hebben is jouw goed rechtquote:verder heb je geen enkele snaar beroerd, want je hebt nog niets zinnigs aan de discussie bijgedragenheb je wel een mening over dit onderwerp?
waardoor werd je in eerste instantie aangetrokken tot je -oudere- vriend?quote:op dinsdag 30 november 2004 12:41 schreef wendie het volgende:
ik ben 23 en heb er eentje van in de 40
whateverquote:op dinsdag 30 november 2004 03:56 schreef el_bassie het volgende:
[..]
net of leeftijd 'volwassenheid' of de daaraan vaak synoniem gestelde wijsheid bepaalt...
dit is idd weer zo'n typische reactie waar de volwassenheid vanaf straaltquote:op dinsdag 30 november 2004 13:18 schreef mother-mother het volgende:
[..]
whatever
en jullie 2 staan model voor de gehele nederlandse bevolking?quote:op dinsdag 30 november 2004 00:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik vind juist dat vrouwen sneller volwassen zijn dan mannen
mn man en ik schelen 8 jaar maar dat is eigenlijk nergens in te merken
je hebt ook wel eens een vriend van 39 gehad??quote:op dinsdag 30 november 2004 13:30 schreef drakenvrouw het volgende:
als je verliefd ben maakt leeftijd niks uit, tenminste bij mij dan. ik heb nu een vriend van 40 maar ik heb wel eens een vriend gehad die een jaar jonger was.
is meer mn vermoeidheid die ervanaf straaltquote:op dinsdag 30 november 2004 13:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
dit is idd weer zo'n typische reactie waar de volwassenheid vanaf straalt
sjezus dat zeg ik toch niet!quote:op dinsdag 30 november 2004 13:30 schreef modwire het volgende:
[..]
en jullie 2 staan model voor de gehele nederlandse bevolking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |