tsja, ze snijden zichzelf uiteindelijk in de vingers natuurlijkquote:op dinsdag 30 november 2004 14:47 schreef type_29 het volgende:
wat ik dan niet snap is dat vrouwen op latere leeftijd dan wel heel jalours kunnen zijn op jongere, knappere vrouwen.
allemaal het gevolg van de wet van de remmende voorsprong die op vrouwen van toepassing isquote:op dinsdag 30 november 2004 15:53 schreef b-flip het volgende:
-meisje raakt al haar vrienden en vriendinnen kwijt en is aangewezen op haar oudere partner...
(waar ze in de eerste instantie niet eens de fout van inziet)
-meisje raakt al haar interesses kwijt, en neemt de interesses en mening van de oudere partner
over...(waar ze alweer de fout niet van in ziet)
-meisje wordt gebruikt en gekwetst en geindoctrineerd en als ze eenmaal wakker wordt moet ze
helemaal overnieuw beginnen, soms zelfs met kind... (waar ze te laat de fout van inziet)
dat komt omdat mannen in 'hogere' leeftijdscategorien nog wel in trek zijn, maar de dames niet. na hun 30e hebben vrouwen hun hoogtepunt qua aantrekkelijkheid al lang gehad.quote:op dinsdag 30 november 2004 14:47 schreef type_29 het volgende:
wat ik dan niet snap is dat vrouwen op latere leeftijd dan wel heel jalours kunnen zijn op jongere, knappere vrouwen.
quote:op dinsdag 30 november 2004 17:18 schreef modwire het volgende:
na hun 30e hebben vrouwen hun hoogtepunt qua aantrekkelijkheid al lang gehad.
jezus, en ik vind 15 al te jongquote:op dinsdag 30 november 2004 14:59 schreef kijana het volgende:
op het moment vind ik iemand leuk die 23 is, alleen denk ik niet dat het kan gezien de omstandigheden + ik weet ook niet of ie mij leuk vind..![]()
en ík vind 23 al te oud...quote:op dinsdag 30 november 2004 17:23 schreef marcel1984 het volgende:
[..]
jezus, en ik vind 15 al te jong
quote:op dinsdag 30 november 2004 17:46 schreef innovative het volgende:
[..]
en ík vind 23 al te oud...
hoiquote:op dinsdag 30 november 2004 17:46 schreef innovative het volgende:
[..]
en ík vind 23 al te oud...
oudzakquote:op dinsdag 30 november 2004 18:18 schreef fulcrum_x het volgende:
[..]
hoi![]()
valt mee ben bijna 20quote:op dinsdag 30 november 2004 18:19 schreef marcel1984 het volgende:
[..]
oudzak![]()
quote:op dinsdag 30 november 2004 17:18 schreef modwire het volgende:
na hun 30e 23ste hebben vrouwen hun hoogtepunt qua aantrekkelijkheid al lang gehad.
op uitzonderingen na geldt dit wel qua lichamelijke verschijning voor de meeste meiden...quote:
twee vragen:quote:op donderdag 9 december 2004 18:27 schreef misspeppertje het volgende:
daarbij genomen dat ik ook heel veel levenservaring heb vergeleken met de gemiddelde
jongen van mijn leeftijd.
ik wat altijd bezig met hele andere dingen. het liep ook altijd fout als ik eindelijk wel iemand van mij
leeftijd vond waar het mee leek te klikken
a: dat zijn prive dingen die ik eindelijk heb af kunnen sluiten, ook al heb ik er nog heel veel problemen aan overgehouden (wat dus ook beter door oudere mensen word begrepen). en ik voel me altijd opschepperig als ik het allemaal opsom....terwijl ik er echt niet trots op ben, want ik had liever een normaal leventje gehad. maar het heeft mij wel gevromd tot wat ik nu ben.quote:op donderdag 9 december 2004 18:47 schreef frenkie het volgende:
[..]
twee vragen:
a. wat heb jij aan levenservaring dat anderen van jouw leeftijd niet hebben dan??
b. met welke dingen was jij dan bezig.
voor de mensen die er van balen dat de dames van hun leeftijd op oudere jongens vallen een tip: geduld. straks ben jij ouder, en zijn er weer jonge meisjes.
wat een bullocks.....quote:op woensdag 8 december 2004 01:08 schreef selang het volgende:
na hun 23ste hebben vrouwen hun hoogtepunt qua aantrekkelijkheid al lang gehad.
onthoud dat je het hier hebt tegen selang. die kickt op kleine schattige naïeve (liefst aziatische) meisjes van 18 die zeggen dat ze maagd zijn en tijdens de seks ook vooral doen alsof het pijn doet. liefst nog wat bloed erbij om het geloofwaardig te maken.quote:op donderdag 9 december 2004 20:19 schreef drugshond het volgende:
wat een bullocks.....
pas na de 30 zie je pas wat voor vlees je in de kuip hebt.
zegt suikeroom je iets?quote:op maandag 13 december 2004 19:19 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
meid 18 en man 60 vind ik wel interessant!
ehhh... dat laat zich verklaren door een blik op een foto van bhfhquote:
je wilt een bejaarde slaaf!quote:op woensdag 15 december 2004 13:18 schreef lemmiwinks het volgende:
dat is dan altijd nog beter dan zo'n jong broekkie met de abs van peter andre en de kop van orlando bloom. bah... wat kots ik op zulke zelf ingenomen ventjes. nee voor mij maar een oudere man die mij met respect behandelt en me op de wenken bediend.
ik vraag me ook altijd af waar dat soort meisjes dat soort ouwe zakken vandaan haalt of vice versa... mijn vriendenkring bestaat toch echt niet meer uit meisjes en jongetjes van 15quote:op donderdag 16 december 2004 19:47 schreef sambaloelek het volgende:
je moet het meer zien als, welke vent van die leeftijd heeft zin in zo'n jong meisje....ben je 16 is je vriendin ook 16, ben je 30 en je nieuwe vriendin is ook 16, vind ik persoonlijk en beetje zielig, dan ben je zelf als man na je 16e niet echt verder ontwikkeld denk ik zo.... en ja als je 50 bent en je vriendin is 30, geen probleem, maar een man (of oud jochie) van 25 met een vriendinnetje van 15 vind ik altijd effe slikken..... en je ziet het regelmatig.
ik ben achttien en ik heb vrienden/vriendinnen van zeventien tot richting de dertig jaar.quote:op donderdag 16 december 2004 20:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ik vraag me ook altijd af waar dat soort meisjes dat soort ouwe zakken vandaan haalt of vice versa... mijn vriendenkring bestaat toch echt niet meer uit meisjes en jongetjes van 15
gaan die ouwetjes naar de kinderdisco ofzo? of is het de goede "huisvriend" van papsie?
ja leuk, maar waar ontmoet je die (in jouw ogen) oude mensen dan?? de plekken waar ik uitga waar mensen rond de 30 komen zie ik echt geen 16-jarigen rondlopenquote:op donderdag 16 december 2004 20:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
ik ben achttien en ik heb vrienden/vriendinnen van zeventien tot richting de dertig jaar.
meestal schatten mensen me dan ook een jaar of 23. het is maar net hoe volwassen je bent, niet wat voor nummer er in je paspport staat. een ex van me was 24 en ik zeventien, maar de meeste mensen dachten dat het ongeveer andersom was.
ja, ik weet niet eigenlijk.quote:op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ja leuk, maar waar ontmoet je die (in jouw ogen) oude mensen dan?? de plekken waar ik uitga waar mensen rond de 30 komen zie ik echt geen 16-jarigen rondlopenen ik denk andersom toch ook niet. verder studeer je of zit je zelfs gewoon op school, welke mannen/vrouwen van rond de 30 dan? je leraren
idd, daar heb je gelijk in, en ze weten beter wat je wilt. maar vooral dat stukje volwassenheid (de meeste dan)quote:op dinsdag 21 december 2004 19:25 schreef hel1tjuhh het volgende:
ik ben zelf 18 en heb een vriend die 5 jaar ouder is..
ik denk niet dat het om leeftijd gaat, maar meer om hoe de persoon is en wat ie doet..
ik zelf heb eigenlijk altijd gevallen op oudere jongens/mannen, puur omdat ze een stuk volwassener zijn dan jongens van mijn leeftijd.. (uitzonderingen daar gelaten)
er zijn veel voorbeelden, ook in mijn vriendinnenkring(en) waar ik hoor dat een broekkie van 18 ze probeert te verleiden. mar vrouwen weten feilloos hoe die jongens in elkar zitten en die maken geen schijn van kans (niet in mijn vriendinnenkring athansquote:op dinsdag 21 december 2004 22:02 schreef jonkiexl het volgende:
waarom moet het altijd zo zijn dat de man ouder is? ik ken al tig voorbeelden waarbij de vrouw ouder is. ja en nu val ik toevallig in het algemeen ook op oudere vrouwen. toen ik onder de 20 was was dat wel een beetje problematisch, maar nu gaat dit mij vrij goed af. en nee dat zijn geen desperate housewives ofzowmaar vrouwen tussen de 25-30. ii ben zelf momenteel 23.
en waarom ik niet op mijn doelgroep, meiden van een jaar of 18/19 val?
bij veel van deze meiden kan ik weinig normale gesprekken voeren. en of het met de leeftijd te maken heeft weet ik niet, maar veel van die jonge meiden kwamen erg arrogant over. dat is mijn belevenis dus ik hoop dat dit niet generaliserend overkomt.![]()
vrouwen zijn ook niet ontworpen om gesprekken mee te voerenquote:op dinsdag 21 december 2004 22:02 schreef jonkiexl het volgende:
en waarom ik niet op mijn doelgroep, meiden van een jaar of 18/19 val?
bij veel van deze meiden kan ik weinig normale gesprekken voeren.
ahjaquote:op zondag 28 november 2004 00:44 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
[..]
ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden denken en waar ze zijn!
vrouwen van 25+ zijn ook meer mijn smaak, en ik moet zeggen dat die vaak veel beter snappen hoe het allemaal in elkaar zit dan die meisjes van 18, 19.quote:op dinsdag 21 december 2004 22:57 schreef shark.bait het volgende:
[..]
er zijn veel voorbeelden, ook in mijn vriendinnenkring(en) waar ik hoor dat een broekkie van 18 ze probeert te verleiden. mar vrouwen weten feilloos hoe die jongens in elkar zitten en die maken geen schijn van kans (niet in mijn vriendinnenkring athans)
de oudste was 42, had zelf een zoon van 17 en er was een poging van een 18 jarige. ze was totaal verontwaardigd(ze zag er uit als een 25 jarige)
andere vriendinnen zijn tussen de 25 en 33.
maar da's eigenlijk stof voor een ander topic, dus ga je gang zou ik zeggen
ach ach, meisjes zijn ook zo ontiegelijk onzeker (naast dat ze heel snel volwassen worden), ws. denkt ze nu dat ze veel zelfverzekerder overkomt en kan meelullen met de volwassenenquote:op donderdag 23 december 2004 19:33 schreef radjwantie het volgende:
ik ken een meisje van 16, haar vriend is 37. ik vind dit echt erg en ook gewoon niet kunnen omdat dat meisje echt gewoon nog aan het puberen is. haar vriend ken ik redelijk goed en hij is zeer verstandig behalve in relaties dus. ik vind dat hij de verstandige in hun relatie moest zijn en de relatie beëindigen. hij heeft haar inmiddels voorgesteld aan zijn ouders en de rest van zijn familie. ik kan er gewoon niet bij, want zijn familie schijnt het allemaal niet erg te vinden. dat meisje vindt dat ze erg strenge ouders heeft en volgens mij zoekt ze gewoon een toevlucht bij hem. hij heeft natuurlijk een eigen huis, en haar 'wat te bieden'. oh ja, dat meisje ziet er echt hartstikke mooi/leuk uit en dat zou ik van haar vriend niet zeggen. maar goed, wie kijkt er naar het uiterlijk? ik kan er gewoon niet bij dat zo'n jong meisje die nog van alles moet uitvinden een serieuze relatie (want zo noemt ze dat) met zo'n ouwe vent (sorry voor de 37-jarigen onder ons) aangaat. ik heb geen probleem met leeftijdsverschil maar wel als er zo'n jong meisje met een wat ouder persoon gaat.
niets mis met een vrouw van 37.quote:op donderdag 23 december 2004 19:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ach ach, meisjes zijn ook zo ontiegelijk onzeker (naast dat ze heel snel volwassen worden), ws. denkt ze nu dat ze veel zelfverzekerder overkomt en kan meelullen met de volwassenen(niets is minder waar natuurlijk)
ik kan me niet voorstellen dat ik met mijn moeder naar bed zou gaan, dat is wat zij doet zo ongeveer (met paps dan). ranzig inderdaad
voor een nachtje, misschien... maar om als schoothondje achtena te lopen en aan haar ouders te worden voorgesteld? om het over kinderen te hebben en haar komende menopauze-perikelen? right!quote:op donderdag 23 december 2004 19:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
niets mis met een vrouw van 37.![]()
en mijn moeder is net 41 geworden.
neen, helemaal mee eens.quote:op donderdag 23 december 2004 19:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
voor een nachtje, misschien... maar om als schoothondje achtena te lopen en aan haar ouders te worden voorgesteld? om het over kinderen te hebben en haar komende menopauze-perikelen? right!
daar zijn ze idd een stuk bedrevener inquote:op donderdag 23 december 2004 19:59 schreef heiden6 het volgende:
als een schoothondje ergens achteraan lopen laat ik sowieso aan vrouwen over.
ohja, dus als 1 iemand van 40 toevallig een relatie met iemand van 18 heeft wil dat dus zeggen dat iedereen die 40 wordt, automatisch makkelijk 18 jarige meisje aan de haak slaat..quote:op vrijdag 4 februari 2005 20:59 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
h,, dat klinkt goed, ik moet dus wachten tot ik 40 ben voor ik een 18 jarige meid kan versieren! nou dat is in ieder geval een goed vooruitzict!
mocht je willenquote:op zondag 28 november 2004 00:58 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik weet dat er genoeg jonge meiden zijn die graag het bed en de liefde delen met oudere mannen, ik ben zo benieuwd naar hun ervaringen en het hoe en waarom, dus graag serieuze reacties van eiden die er zo over denken!
nee hoor dat hoeft niet. ik ken 2 meisjes de ene is 18 en heeft een relatie met iemand van 36 de ander had een relatie op haar 21e met een man van 55.quote:op zondag 28 november 2004 19:27 schreef nozem het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ze moeten bekend zijn. naar de buurman van in de 40 die er voor zijn leeftijd nog best mag wezen kijkt geen vrouwmensch om.
oh orlando is lieeeef hoor!!! als ie langs mijn huis zou komen ontvoer ik 'm en bind ik m aan mijn bed vastquote:op woensdag 15 december 2004 13:18 schreef lemmiwinks het volgende:
dat is dan altijd nog beter dan zo'n jong broekkie met de abs van peter andre en de kop van orlando bloom. bah... wat kots ik op zulke zelf ingenomen ventjes. nee voor mij maar een oudere man die mij met respect behandelt en me op de wenken bediend.
15 is ook wat anders dan 19 en 44.quote:op vrijdag 4 februari 2005 21:15 schreef eggstc het volgende:
geld, auto's, eigen huis.
t "meer volwassen" verhaaltje is alleen maar een dekmantel daarvoor.
daarom ga ik zelf ook nooit in zee met zulke tieners.
"ja meisjes zijn geestelijk 3 jaar ouder."
rofl, de meeste meisjes van mijn leeftijd zijn geestelijk 8 jaar jonger
eigelijk is het de omgekeerde wereld. meisjes die zeggen dat ze een volwassere man willen, is eigelijk onvolwassen gedrag. ik ben 21, nu zie ik ook die 15/16 jarige op me geilen. ik ga daar niet op in omdat ik weet waar ze het om te doen is, en dat is niet om mijzelf.
quote:op vrijdag 4 februari 2005 20:02 schreef mister-right het volgende:
ik ben een man van 40 en heb al meer als een jaar een relatie met een meisje van bijna 18
nee, jij houdt meer van zo'n heerlijke grote dikke worstquote:op zondag 28 november 2004 13:22 schreef zweefvliegje het volgende:
volgens mij bfbh, heb je het hier over uitzonderingen..
het is dacht ik een feit, dat meisjes/vrouwen op oudere mannen vallen, maar dan niet direct een relatie met iemand die meer dan 2 keer zo oud is als zijzelf!
mocht ik met een veel oudere man wat hebben dan zou dat volgens mij alleen om het geld gaan ofzo? ik moet er niet aan denken, een oude man met zo'n klein en verschrompeld lulletje!
'lolita' gezien?quote:op zaterdag 5 februari 2005 09:20 schreef mister-right het volgende:
so what, wat als het nu eens gewoon zo is zoals het is....ok ik (hans) ben 40...maar wil niet zeggen dat ik oud en verschrompeld ben.......integendeel.ik voel me jong en vitaal en we gebben beiden niks te klagen......mijn lijf is niks mis mee ook niet ...altijd gesport en fit genoeg.....40 wordt gelijk gezien als oud en voor sommigen mischien wel "over the hill"....ik voel me juist veel jonger....zo rond de 25 weer ....niks mis mee.....zij weet ook waar ze aan toe is....hebben we het uitgebreid over gehad...alle voors en tegens.....ik wou hier alleen maar even een punt maken dat zoiets wel degelijk bestaat en niet iets is uit een vooroordeel van....ze zoekt zekerheid of iemand met geld......
ik hou van suzan en zij van mij.....en daar komt niemand tussen, er zijn gelukkig genoeg mensen die ons wel begrijpen en het ons van harte gunnen.....zoals ik al eerder zei....leeftijd is maar een getal....kun je niet altijd iets aan ophangen
gr. mr
(the story is true only the names have been changed to protect the innocent)
dus jij bent 40, en je hebt wat met een meisje van 17?? noemt ze je ook 'papa'?quote:op zaterdag 5 februari 2005 09:20 schreef mister-right het volgende:
so what, wat als het nu eens gewoon zo is zoals het is....ok ik (hans) ben 40...maar wil niet zeggen dat ik oud en verschrompeld ben.......integendeel.ik voel me jong en vitaal en we gebben beiden niks te klagen......mijn lijf is niks mis mee ook niet ...altijd gesport en fit genoeg.....40 wordt gelijk gezien als oud en voor sommigen mischien wel "over the hill"....ik voel me juist veel jonger....zo rond de 25 weer ....niks mis mee.....zij weet ook waar ze aan toe is....hebben we het uitgebreid over gehad...alle voors en tegens.....ik wou hier alleen maar even een punt maken dat zoiets wel degelijk bestaat en niet iets is uit een vooroordeel van....ze zoekt zekerheid of iemand met geld......
ik hou van suzan en zij van mij.....en daar komt niemand tussen, er zijn gelukkig genoeg mensen die ons wel begrijpen en het ons van harte gunnen.....zoals ik al eerder zei....leeftijd is maar een getal....kun je niet altijd iets aan ophangen
gr. mr
(the story is true only the names have been changed to protect the innocent)
als je die film gezien had had je nu een heel ander antwoord gegeven, belhamel.quote:op zaterdag 5 februari 2005 13:45 schreef mister-right het volgende:
en nee ik heb lolita niet gezien......weer zo een die alleen aan sex denkt...bah...}:|
quote:op zaterdag 5 februari 2005 14:32 schreef forumschorem het volgende:
als je die film gezien had had je nu een heel ander antwoord gegeven.
sinds het fenomeen 'video' is uitgevonden.quote:op zaterdag 5 februari 2005 14:36 schreef copycat het volgende:
[..]![]()
sinds wanneer lezen we het boek (van vladimir nabokov) niet meer?
quote:op zaterdag 5 februari 2005 13:14 schreef fuifduif het volgende:
en ondertussen, jullie viezerikjes, zouden jullie wensen dat jullie zo'n jong ding zouden kunnen bemachtigen, wanneer jullie de 40 hebben bereikt.
quote:op zaterdag 5 februari 2005 13:14 schreef fuifduif het volgende:
en ondertussen, jullie viezerikjes, zouden jullie wensen dat jullie zo'n jong ding zouden kunnen bemachtigen, wanneer jullie de 40 hebben bereikt.
iemand van de zelfde leeftijd kan dat ook bieden..quote:op zondag 28 november 2004 12:08 schreef cinnamongirl het volgende:
die ouwe lullen willen niet alleen maar zoveel mogelijk neuken, maar kunnen haar meer bieden.
geld, woonruimte, aandacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |