>^_^< sjeminee, we hadden ook al een hele tijd lang geen leeftijdsverschil-topique gehad.
en och, zoals altijd heb ik nog nooit zo'n opeenstapeling van cliches en hypocrisie gezien. een gemiddeld sprookjesboek is er niks bij, peter pan's strakke onderbroek staat er van te kijken zeg.
ik zie zelf niet het nut om mijn eigen leeftijdsgroep vol erotische passie te gaan vertegenwoordigen dus laten we dan maar voor een uitgebreide en zo objectief mogelijke analyse van de debaters in dit hetze gaan:
de tina-teven: ik waarborg een uitermate respect voor dit type vrouwen wat zich in de discussie mengt. jong, naief maar ondertussen uiteraard wel veel meer meegemaakt dan ieder ander, waarmee ze dan ook vaak te koop lopen ondanks dat het meeste allemaal uit een allerhande rommel van damesbladen gehaald is. gefrustreerd om het feit dat geen enkele heikneuter met een goed stel hersens op deze aandachtzuigende koeien zit te wachten, vuren zij dan ook direct de aanval uit op dezen met als tactiek hetgene waar je de zelfrespecterende man het meest kan kwetsen: bedprestaties.
ook al hebben ze nooit het lef (of het geluk) mogen hebben om een jonge adonis in hun hemelbed met teddybeertjes aan te treffen, het zal toch wel niets zijn, want waarom zouden bladen als de vriendin e.d. in dergelijke mate de avonturen van de legendarische ben de kalende yogaleraar van 62 zo propaganderen. ondanks dat god zogenaamd tijdens de stroom van het leven een flinke scheut "levenservaring" heeft toegevoegd, moet ik de eerste nog tegen komen die haar wijsheden niet letterlijk van papier haalt.
de oude bokken: zij zijnde zeer gevaarlijk, aangezien zij omschreven staan als evenwichtig, rustig, serieus en wijs (of seniel als we de woorden van de "jongentjes" onder ons onder de loep zouden nemen). verrassend is dan ook het feit dat deze pacifistische wezen en-masse aan komen draven om al hun successen in de meest obscene gedetailleerdheid beschrijven waarbij het testeron er vanaf spat, als vet op aanbakkende hamlappen. maar vol verblind van liefde nemen de tina-teven dit testeron natuurlijk wel voor lief, terwijl ze met zachte woordjes de verlegen jongen van 18 afwijzen omdat hij een onstabiele tikkende tijdbom gevuld met hormoontjes is en terroristen als deze jongens natuurlijk altijd gestigmatiseerd moeten worden.
klinkt allemaal hardstikke leuk, maar wat is dan daadwerkelijk de reden dat deze mannen der mannen nou eigenlijk niet daadwerkelijk bovenaan de voedselketen staan? omdat zij jaren voorsprong hebben op de groentjes,... in het zo ongelooflijk uit je muil zwammen dat de kardinaal van macedonie nog liever in een massagebad vol naakte walrussen springt ipv posts met zo'n onzindichtheid te lezen. leuk geprobeerd, jongens, of moet ik zeggen, mannen? maar we weten allemaal dat de meeste onder jullie, afgezien van filmsterren dan, je leven sieren met het joggen door het dichtbijzijnde cultuurgrond in een aanstotelijk pak wat zelfs uitgestorven gabbersaurussen hadden uitgekotst en het stiekem op de zolderkamer trekken op zelfontwikkelde foto's van het 14-jarige buurmeisje. fantasieen over het laatste wilt men wel eens door de war halen wanneer men weer eens een paar firme tikken heeft gehad van hannie, de zwaarlijvige echtgenote die het al zo zwaar heeft.
jonge adonissen: tsja, sommige mensen hebben alles, of denken dat te hebben. geen enkel vuiltje aan de lucht: jong, gedreven en vol ambitie. huppelend op hun gifgroene sneakers naderen ze een op een de opgehemelde tina-teef die als een vorstin al deze narren genadeloos op hun plaats wijst. want immers, het zou toch niet zo maar kunnen dat een vrouw van haar status zou vallen voor infantiele versierpogingen uit het plaatselijke scholieren.com relatie & psychologie subforum? zeker niet. en vaak heeft de tina-teef daar ook nog alle reden toe. veel narren zijn uiteindelijk helemaal niet zo grappig als ze doen blijken.
integendeel, na hun verlies komen ze hier massaal jammeren en klagen over hoe oneerlijk de wereld wel niet is en hoe zij niet opkunnen tegen de overweldigende mannelijkheid van de oude steenbok. vol verterende passie dagen zij deze dan ook uit tot een duel met hun jeugdige energie razende door hun lijf. hoe kunnen zij immers verliezen? simpel, de oude bokken die hun tijd nuttiger besteden dan hun bovenlijf te bezweten in een afgeragde cavello zijn de winnaars van vroeger. de creme de la creme van de jonge adonissen uit het verleden. een koning stoot je immers niet zo maar van de troon af, niet waar? mocht er 1 van jullie zijn die niet compleet pathetisch is en ook nog is zo scherp is om te zien dat kleine jongetjes groot kunnen worden, dan mag deze zich voorbereiden op een geweldige toekomst. juist, want ook al weten jullie dit debat te verliezen, dan is er de schrale troost dat je binnen 12-15 jaar de tijd van je leven hebt: al die tina-tefen die je eerst niet zagen staan, kun je nu lekker platvoers helemaal kapotneuken, onder de noemer van "haar de wijsheid van enorme olifantenslurf aan leren" of iets in die trand. en zo kan het verhaaltje voor de verliezer toch nog goed uitpakken, niet waar?
mocht je dit allemaal niet volgen, dan ga ik nu een paar plaatjes posten van geile oudere mannen. die doen het altijd wel goed, vult het topique mooi en zal ik vast steunbetuigingen krijgen van de dames.
wat een mooie man
alleen die snor al. dit moet wel een man met veel levenservaring zijn
dit was een man vol levenskracht en vitaliteit. als ik vrouw was, zou ik me linearecta door hem laten schuinsmarcheren. diep respect voor de overleden prinsdank u allen voor de aandacht en voor de vrijheid van meningsuiting.