abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23858396
nou, ik zou nooit op een oudere man vallen. en daar heb ik verschillende redenen voor.

ten eerste is er van mijn kant absoluut geen lichamelijke aantrekkingskracht naar oudere mannen. ik zie niet in wat er nou zo lekker aan is.

ten tweede staan die mannen heel anders in het leven dan ik, hebben al een groot deel van hun leven achter de rug enz enz.

natuurlijk is er dan ook de vraag wat er verstaan wordt onder een oudere man, voor mij persoonlijk zou dat dan liggen bij 35+. ik ben zelf 21 en vind dat echt het maximale.

zelf val ik meestal op mannen (jongens) die 2 tot 6 jaar ouder zijn.
pi_23859714
ik ben zelf 20 en heb sinds kort een vriend van 29. mijn ouders hebben
er totaal geen problemen mee maar merk dat er in mijn omgeving af en
toe wat raar word gedaan...

waarom? ik ga heel mijn leven al om met oudere mensen, ik kan het hier
beter mee vinden en voel me meer serieus genomen. daarbij genomen
dat ik ook heel veel levenservaring heb vergeleken met de gemiddelde
jongen van mijn leeftijd. ik kon nooit goed opschieten met leeftijdsgenoten,
snapte totaal niet waar ze mee bezig waren. het bezopen worden op vrij-
dag en zaterdag avond is mij altijd ontschoten. ik wat altijd bezig met hele
andere dingen. het liep ook altijd fout als ik eindelijk wel iemand van mij
leeftijd vond waar het mee leek te klikken (niet in vorm van relatie maar
vorm van vriendschap)
en heb vanaf mijn 16de t/m begin 20 met een jongen van 3 jaar ouder gehad
en hoe hard hij ook zijn best deed hij begreep mij niet en ik hem niet.

en nu, ik hoef maar 1 woord te zeggen en het word gesnapt, ik heb me nog
nooit zo gelukkig en begrepen gevoeld. alleen tjsa, misschien wil hij over 3 jaar
al kinderen en ben ik net met mijn opleiding klaar. maar dat zal allemaal wel vanzelf
gaan

het allerbelangrijkste ik ben smmoorrrrverliefd en gelukkig!!
pi_23860190
quote:
op donderdag 9 december 2004 18:27 schreef misspeppertje het volgende:
daarbij genomen dat ik ook heel veel levenservaring heb vergeleken met de gemiddelde
jongen van mijn leeftijd.

ik wat altijd bezig met hele andere dingen. het liep ook altijd fout als ik eindelijk wel iemand van mij
leeftijd vond waar het mee leek te klikken
twee vragen:
a. wat heb jij aan levenservaring dat anderen van jouw leeftijd niet hebben dan??
b. met welke dingen was jij dan bezig.

voor de mensen die er van balen dat de dames van hun leeftijd op oudere jongens vallen een tip: geduld. straks ben jij ouder, en zijn er weer jonge meisjes.
pi_23861977
quote:
op donderdag 9 december 2004 18:47 schreef frenkie het volgende:

[..]

twee vragen:
a. wat heb jij aan levenservaring dat anderen van jouw leeftijd niet hebben dan??
b. met welke dingen was jij dan bezig.

voor de mensen die er van balen dat de dames van hun leeftijd op oudere jongens vallen een tip: geduld. straks ben jij ouder, en zijn er weer jonge meisjes.
a: dat zijn prive dingen die ik eindelijk heb af kunnen sluiten, ook al heb ik er nog heel veel problemen aan overgehouden (wat dus ook beter door oudere mensen word begrepen). en ik voel me altijd opschepperig als ik het allemaal opsom....terwijl ik er echt niet trots op ben, want ik had liever een normaal leventje gehad. maar het heeft mij wel gevromd tot wat ik nu ben.
b: ik ben al heel vroeg bezig geweest met mijn toekomst. en ik denk dat ik het te druk had om voor mezelf te moeten zorgen...vanaf mijn 11de moest ik s avonds voor eigen eten zorgen en ook moet ik de dag daarna maar weer een schone onderbroek hebben. iedereen van mijn leeftijd hoefde daar niet zelf voor te zorgen (heel normaal natuurlijk) maar ik dus wel. en dat ga je gewoon niet zo goed met je eigen leeftijd mee...

en nee ik zoek geen vader figuur want dat kreeg ik van de week te horen. we zitten onwijs op 1 lijn. hij is wat jonger dan zijn echte leeftijd en ik wat ouder dus gaat perfect samen. ik word voor eerst van mijn leven gewaardeerd om wie ik echt ben. ik kan mezelf zijn...
en dat dan ook nog eens bij iemand van wie ik elke dag toch nog meer vlindertjes in mijn buik heb dan de dag ervoor

me is gewoon heeeel happy

(ps heel veel van mijn verleden dingen heb ik hier ooit op forum besproken, maar onder andere naam. maar denk dat ik te lang niet ingelogd ben want ik kon me niet meer aanmelden. soms kom ik hier nog even kijken en nu viel me oog op dit onderwerp)
  donderdag 9 december 2004 @ 20:19:58 #130
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_23862397
quote:
op woensdag 8 december 2004 01:08 schreef selang het volgende:
na hun 23ste hebben vrouwen hun hoogtepunt qua aantrekkelijkheid al lang gehad.
wat een bullocks.....
pas na de 30 zie je pas wat voor vlees je in de kuip hebt.
zat meiden gezien die vroeger er goed uitzagen, en nu een hoge rolfactor hebben ontwikkeld. terwijl er ook zat meiden bij zijn dat nog steeds lekker in hun vel zitten. leeftijd is niet altijd een issue,
wat dat betreft is ons leven nog lang/kort (en soms hard) .... maar 1 ding is zeker.... we worden ook 30,40,50,60 en wellicht nog veeeeeeel meer (met een beetje geluk). vroeg of laat zoek je naar dat beetje extra geluk en liefde in je leven en de leeftijd van de partner is hier soms ook vergankelijke factor.
pi_23862705
quote:
op donderdag 9 december 2004 20:19 schreef drugshond het volgende:
wat een bullocks.....
pas na de 30 zie je pas wat voor vlees je in de kuip hebt.
onthoud dat je het hier hebt tegen selang. die kickt op kleine schattige naïeve (liefst aziatische) meisjes van 18 die zeggen dat ze maagd zijn en tijdens de seks ook vooral doen alsof het pijn doet. liefst nog wat bloed erbij om het geloofwaardig te maken.

dus je moet 'm niet zo serieus nemen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  vrijdag 10 december 2004 @ 02:07:38 #132
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_23870443
hoi allemaal.

ik weet ongeveer sinds mijn 16e dat ik op oudere man val.
soms kan dat een oorzaak hebben, bij was het toen dat ik eiglijk naar een vader figuur zocht.
ok die tijd heb ik nu achter de rug maar dan nog val ik oudere mannen ik heb ook weleens gehad van mijn eigen leeftijd maar dat vond ik maar nix en ben ik terug gegaan op oudere mannen.

mijn eerste oudere man kon mijn pa wel zijn, daarna heb ik van iemandt van 12,5 jaar ouder gehad en nu heb ik met iemand die 12 jaar ouder is dan mij en het kan gewoon goed bij elkaar.

maar als je 18 ben en je heb dan met iemandt die ouder is dan is het verschil makkelijker te zien dan wanneer je 23 ben en hij 34 ofzo dan valt het niet meer zo op.

groetjes miranda
  maandag 13 december 2004 @ 19:19:06 #133
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23948242
meid 18 en man 60 vind ik wel interessant!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23948485
quote:
op maandag 13 december 2004 19:19 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
meid 18 en man 60 vind ik wel interessant!
zegt suikeroom je iets?
pi_23954753
>^_^< sjeminee, we hadden ook al een hele tijd lang geen leeftijdsverschil-topique gehad.

en och, zoals altijd heb ik nog nooit zo'n opeenstapeling van cliches en hypocrisie gezien. een gemiddeld sprookjesboek is er niks bij, peter pan's strakke onderbroek staat er van te kijken zeg.

ik zie zelf niet het nut om mijn eigen leeftijdsgroep vol erotische passie te gaan vertegenwoordigen dus laten we dan maar voor een uitgebreide en zo objectief mogelijke analyse van de debaters in dit hetze gaan:

de tina-teven: ik waarborg een uitermate respect voor dit type vrouwen wat zich in de discussie mengt. jong, naief maar ondertussen uiteraard wel veel meer meegemaakt dan ieder ander, waarmee ze dan ook vaak te koop lopen ondanks dat het meeste allemaal uit een allerhande rommel van damesbladen gehaald is. gefrustreerd om het feit dat geen enkele heikneuter met een goed stel hersens op deze aandachtzuigende koeien zit te wachten, vuren zij dan ook direct de aanval uit op dezen met als tactiek hetgene waar je de zelfrespecterende man het meest kan kwetsen: bedprestaties.
ook al hebben ze nooit het lef (of het geluk) mogen hebben om een jonge adonis in hun hemelbed met teddybeertjes aan te treffen, het zal toch wel niets zijn, want waarom zouden bladen als de vriendin e.d. in dergelijke mate de avonturen van de legendarische ben de kalende yogaleraar van 62 zo propaganderen. ondanks dat god zogenaamd tijdens de stroom van het leven een flinke scheut "levenservaring" heeft toegevoegd, moet ik de eerste nog tegen komen die haar wijsheden niet letterlijk van papier haalt.

de oude bokken: zij zijnde zeer gevaarlijk, aangezien zij omschreven staan als evenwichtig, rustig, serieus en wijs (of seniel als we de woorden van de "jongentjes" onder ons onder de loep zouden nemen). verrassend is dan ook het feit dat deze pacifistische wezen en-masse aan komen draven om al hun successen in de meest obscene gedetailleerdheid beschrijven waarbij het testeron er vanaf spat, als vet op aanbakkende hamlappen. maar vol verblind van liefde nemen de tina-teven dit testeron natuurlijk wel voor lief, terwijl ze met zachte woordjes de verlegen jongen van 18 afwijzen omdat hij een onstabiele tikkende tijdbom gevuld met hormoontjes is en terroristen als deze jongens natuurlijk altijd gestigmatiseerd moeten worden.

klinkt allemaal hardstikke leuk, maar wat is dan daadwerkelijk de reden dat deze mannen der mannen nou eigenlijk niet daadwerkelijk bovenaan de voedselketen staan? omdat zij jaren voorsprong hebben op de groentjes,... in het zo ongelooflijk uit je muil zwammen dat de kardinaal van macedonie nog liever in een massagebad vol naakte walrussen springt ipv posts met zo'n onzindichtheid te lezen. leuk geprobeerd, jongens, of moet ik zeggen, mannen? maar we weten allemaal dat de meeste onder jullie, afgezien van filmsterren dan, je leven sieren met het joggen door het dichtbijzijnde cultuurgrond in een aanstotelijk pak wat zelfs uitgestorven gabbersaurussen hadden uitgekotst en het stiekem op de zolderkamer trekken op zelfontwikkelde foto's van het 14-jarige buurmeisje. fantasieen over het laatste wilt men wel eens door de war halen wanneer men weer eens een paar firme tikken heeft gehad van hannie, de zwaarlijvige echtgenote die het al zo zwaar heeft.

jonge adonissen: tsja, sommige mensen hebben alles, of denken dat te hebben. geen enkel vuiltje aan de lucht: jong, gedreven en vol ambitie. huppelend op hun gifgroene sneakers naderen ze een op een de opgehemelde tina-teef die als een vorstin al deze narren genadeloos op hun plaats wijst. want immers, het zou toch niet zo maar kunnen dat een vrouw van haar status zou vallen voor infantiele versierpogingen uit het plaatselijke scholieren.com relatie & psychologie subforum? zeker niet. en vaak heeft de tina-teef daar ook nog alle reden toe. veel narren zijn uiteindelijk helemaal niet zo grappig als ze doen blijken.

integendeel, na hun verlies komen ze hier massaal jammeren en klagen over hoe oneerlijk de wereld wel niet is en hoe zij niet opkunnen tegen de overweldigende mannelijkheid van de oude steenbok. vol verterende passie dagen zij deze dan ook uit tot een duel met hun jeugdige energie razende door hun lijf. hoe kunnen zij immers verliezen? simpel, de oude bokken die hun tijd nuttiger besteden dan hun bovenlijf te bezweten in een afgeragde cavello zijn de winnaars van vroeger. de creme de la creme van de jonge adonissen uit het verleden. een koning stoot je immers niet zo maar van de troon af, niet waar? mocht er 1 van jullie zijn die niet compleet pathetisch is en ook nog is zo scherp is om te zien dat kleine jongetjes groot kunnen worden, dan mag deze zich voorbereiden op een geweldige toekomst. juist, want ook al weten jullie dit debat te verliezen, dan is er de schrale troost dat je binnen 12-15 jaar de tijd van je leven hebt: al die tina-tefen die je eerst niet zagen staan, kun je nu lekker platvoers helemaal kapotneuken, onder de noemer van "haar de wijsheid van enorme olifantenslurf aan leren" of iets in die trand. en zo kan het verhaaltje voor de verliezer toch nog goed uitpakken, niet waar?

mocht je dit allemaal niet volgen, dan ga ik nu een paar plaatjes posten van geile oudere mannen. die doen het altijd wel goed, vult het topique mooi en zal ik vast steunbetuigingen krijgen van de dames.

wat een mooie man

alleen die snor al. dit moet wel een man met veel levenservaring zijn

dit was een man vol levenskracht en vitaliteit. als ik vrouw was, zou ik me linearecta door hem laten schuinsmarcheren. diep respect voor de overleden prins

dank u allen voor de aandacht en voor de vrijheid van meningsuiting.
pi_23955888
respect...!
pi_23958390
lemmiwinks, na testeron kon ik je niet meer serieus nemen.

wel leuke plaatjes, trouwens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23959060
dat stukje over die penetrante pedantheid van tina-mutsjes die idd denken de wijsheid in pacht te hebben en o zo verschrikkelijk veel volwassener te zijn dan de leeftijdsgenoten, want zij vrouwen zijn nu eenmaal beter toegerust op het mentale... vind ik wel hout snijden in je bespiegeling
verder gewoon leuk sarcastisch geschreven stukje verder
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:04:03 #139
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_23963947
wat ik me nou nog het meeste afvraag..
zo ongeveer alle bhfh topics beginnen met: ik ken een jongen/meisje die ...

en dan gaat het over zwanger worden met condoom en pil, meisjes die vallen op mannen van 3 keer hun leeftijd, meisjes die op makkelijke wijze hun lichaam aanbieden aan deze en gene, meisjes die sex hebben bij de eerste date met tig mannen tegelijk..

met wat voor mensen gaat hij om! en waarom heeftie zelf dan nooit sex?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_23966152
quote:
op dinsdag 14 december 2004 12:04 schreef timbob het volgende:

en waarom heeftie zelf dan nooit sex?

ehhh... dat laat zich verklaren door een blik op een foto van bhfh
pi_23988067
dat is dan altijd nog beter dan zo'n jong broekkie met de abs van peter andre en de kop van orlando bloom. bah... wat kots ik op zulke zelf ingenomen ventjes. nee voor mij maar een oudere man die mij met respect behandelt en me op de wenken bediend.
  woensdag 15 december 2004 @ 13:42:23 #142
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_23988633
quote:
op woensdag 15 december 2004 13:18 schreef lemmiwinks het volgende:
dat is dan altijd nog beter dan zo'n jong broekkie met de abs van peter andre en de kop van orlando bloom. bah... wat kots ik op zulke zelf ingenomen ventjes. nee voor mij maar een oudere man die mij met respect behandelt en me op de wenken bediend.
je wilt een bejaarde slaaf!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_23988840
quote:
op maandag 29 november 2004 11:21 schreef -moi- het volgende:

[..]

uhu helemaal mee eens.
nou, dat vindt ik aardig....
  donderdag 16 december 2004 @ 19:47:55 #144
66768 sambaloelek
volgende week woensdag
pi_24019336
je moet het meer zien als, welke vent van die leeftijd heeft zin in zo'n jong meisje....ben je 16 is je vriendin ook 16, ben je 30 en je nieuwe vriendin is ook 16, vind ik persoonlijk en beetje zielig, dan ben je zelf als man na je 16e niet echt verder ontwikkeld denk ik zo.... en ja als je 50 bent en je vriendin is 30, geen probleem, maar een man (of oud jochie) van 25 met een vriendinnetje van 15 vind ik altijd effe slikken..... en je ziet het regelmatig.
pi_24020103
quote:
op donderdag 16 december 2004 19:47 schreef sambaloelek het volgende:
je moet het meer zien als, welke vent van die leeftijd heeft zin in zo'n jong meisje....ben je 16 is je vriendin ook 16, ben je 30 en je nieuwe vriendin is ook 16, vind ik persoonlijk en beetje zielig, dan ben je zelf als man na je 16e niet echt verder ontwikkeld denk ik zo.... en ja als je 50 bent en je vriendin is 30, geen probleem, maar een man (of oud jochie) van 25 met een vriendinnetje van 15 vind ik altijd effe slikken..... en je ziet het regelmatig.
ik vraag me ook altijd af waar dat soort meisjes dat soort ouwe zakken vandaan haalt of vice versa... mijn vriendenkring bestaat toch echt niet meer uit meisjes en jongetjes van 15

gaan die ouwetjes naar de kinderdisco ofzo? of is het de goede "huisvriend" van papsie?
  donderdag 16 december 2004 @ 20:23:03 #146
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_24020230
* star_gazer is 21 en heeft een 'scharrel' (binnenkort vriendin hoop ik) van 16

dat levert al zoveel gezeik op over 'pedopassen' enzo.... wat is dat irritant zeg.

ik kan alleen maar zeggen: liefde overwint leeftijd. als het wederzijds is.. go for it
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 16 december 2004 @ 20:27:11 #147
22944 Breetai
....Relax....
pi_24020330
ik vraag nooit naar leeftijd. voor de rest kan ik het meestal beter vinden met vrouwen die 10 jaar jonger of ouder dan mij zijn. dus enig leeftijdsverschil lijkt me niet onmogleijk.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_24020396
quote:
op donderdag 16 december 2004 20:18 schreef kamagurka het volgende:

[..]

ik vraag me ook altijd af waar dat soort meisjes dat soort ouwe zakken vandaan haalt of vice versa... mijn vriendenkring bestaat toch echt niet meer uit meisjes en jongetjes van 15

gaan die ouwetjes naar de kinderdisco ofzo? of is het de goede "huisvriend" van papsie?
ik ben achttien en ik heb vrienden/vriendinnen van zeventien tot richting de dertig jaar.

meestal schatten mensen me dan ook een jaar of 23. het is maar net hoe volwassen je bent, niet wat voor nummer er in je paspport staat. een ex van me was 24 en ik zeventien, maar de meeste mensen dachten dat het ongeveer andersom was.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 16 december 2004 @ 20:34:50 #149
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24020515
bij jongere mannen zijn vaak niet in staat om zich te binden..
meiden willen over het algemeen ( je hebt altijd uitzonderingen) zekerheid/vastheid een relatie met de intentie een mooie toekomst op te bouwen.. een man van begin 20 wil nog losbollen weet nog niet wat hij wil.. moet nog groeien.. een man van eind 20 weet wel wat die wilt over het algemeen..
het heeft denk ik niet zo zeer met een vaderfiguur te maken.. maar vrouwen willen hoe gemancipeerd ook.. gewoon een grote stoere vent die hun beschermt.. en daar voelen de guppen zich meestal te goed voor..
pi_24022516
quote:
op donderdag 16 december 2004 20:30 schreef heiden6 het volgende:

[..]

ik ben achttien en ik heb vrienden/vriendinnen van zeventien tot richting de dertig jaar.

meestal schatten mensen me dan ook een jaar of 23. het is maar net hoe volwassen je bent, niet wat voor nummer er in je paspport staat. een ex van me was 24 en ik zeventien, maar de meeste mensen dachten dat het ongeveer andersom was.
ja leuk, maar waar ontmoet je die (in jouw ogen) oude mensen dan?? de plekken waar ik uitga waar mensen rond de 30 komen zie ik echt geen 16-jarigen rondlopen en ik denk andersom toch ook niet. verder studeer je of zit je zelfs gewoon op school, welke mannen/vrouwen van rond de 30 dan? je leraren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')