quote:Gorro (Moderator) - zondag 28 november 2004 @ 00:02
Godfather of Trivia
We hebben besloten sommige users tegen zichzelf te gaan beschermen en dit soort pats-topics niet meer toe te staan.
Hoezo? Denk je dat je hem in een n8 tijd volgepost heb?quote:Op zondag 28 november 2004 00:50 schreef Darkomen het volgende:
Denk je dat hij lang openblijft?
Ik gok een half jaar.quote:Op zondag 28 november 2004 00:50 schreef Darkomen het volgende:
Echt bijzonder is die niet. Dat is gewoon de 3 delen met 1 kartonnetje erom heen (zelfde als het pack met taxi 1 en 2 erin)quote:Op zondag 28 november 2004 00:50 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Ontopic:
[iurl]http://www.hkflix.com/images/art/tbataxi1-3.jpg[/url]
WIlde ik vanmiddag kopen maar was weer eens uitverkocht
* zucht...quote:Op zondag 28 november 2004 02:35 schreef Hare het volgende:
waarom zou gorro ons in bescherming moeten nemen? We kunnen echt wel voor onszelf beslissen of we iets kopen of niet![]()
krijg je vaak de vraag of je het met opzet doet?quote:Op zondag 28 november 2004 02:35 schreef Hare het volgende:
waarom zou gorro ons in bescherming moeten nemen? We kunnen echt wel voor onszelf beslissen of we iets kopen of niet![]()
Geen idee, dat waarschijnlijk niet, maar blijft de vraag waarom dat vorige topic is dichtgegooidquote:Op zondag 28 november 2004 02:44 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
* zucht...
ja idd, wat denkt die kerel allemaal
Voor het geval dat:quote:Op zondag 28 november 2004 10:53 schreef haagse_elfje het volgende:
oooeee die van alien en the x files zien er wel leuk uit om te hebben
Als je me een linkje geeft naar 20 foto's van een van die andere sets zet ik ze zo neer hoorquote:Op zondag 28 november 2004 10:48 schreef Tokus het volgende:
je geilt wel heel erg op die Oldboy box, he Hare? 20 fotos daarvan, en van de rest maar 1 foto...
Hierquote:Op zondag 28 november 2004 13:49 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Waar komt die James Bond koffer vandaan?![]()
Tevens tvptje
quote:Op zondag 28 november 2004 10:53 schreef haagse_elfje het volgende:
oooeee die van alien en the x files zien er wel leuk uit om te hebben
Het laatste bedrag waar ik hem voor heb gezien is 130 euroquote:Op zondag 28 november 2004 16:09 schreef VrAnqZ het volgende:
Auw wat is die box van Amelie super zeg! Zal alleen wel teveel centen kosten verwacht ik zo
UHmm.. Hare, kijk eens naar het aantal posts..quote:Op zondag 28 november 2004 11:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Geen idee, dat waarschijnlijk niet, maar blijft de vraag waarom dat vorige topic is dichtgegooid
Ik werd er al op gewezen door Gorro in het feedback topic:quote:Op zondag 28 november 2004 17:14 schreef Cheiron het volgende:
[..]
UHmm.. Hare, kijk eens naar het aantal posts..
quote:Op zondag 28 november 2004 13:31 schreef Hare het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is waarschijnlijk een of andere reset geweest bij fok! aangezien ik in bij mijn opties heb ingesteld dat ik 25 posts per pagina krijg te zien. Dat maakt dus 13 pagina's voor een topic op slot gaat.
Om een of andere reden (ik denk iets bij fok!) is het weer teruggezet naar de standaard van 50 per pagina, waardoor er maar 7 pagina's zijn voor een topic op slot gaat.
Het moet je maar opvallen he![]()
Mijn excuses voor alle consternatie.
Er is nog wel aan te komen....quote:Op zondag 28 november 2004 17:32 schreef k00s het volgende:
Weet iemand of die Laputa: Castle in the Sky giftset nog te krijgen is ergens? Ik ben al een tijdje op zoek, maar nergens meer te vinden
Deze dus:
[afbeelding]
40.000 yen is 315 euro, *slik*quote:Op maandag 29 november 2004 14:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Er is nog wel aan te komen....
...via mij
Ik ken iemand in Japan die ze wel voor mij, en misschien ook wel voor jou wil bestellen. Enige probleem is dat ie een beetje schaars lijkt te worden. Ik had hem nog voor 17000 yen ofzo (kan ook iets meer zijn), maar op dit moment staan er bv twee in de veiling voor 26000 en 40000 yen.
Klein verschilletje
en dan heb je natuurlijk nog niet eens de verzendkosten enzo![]()
mail me anders maar ffquote:Op maandag 29 november 2004 19:55 schreef k00s het volgende:
[..]
40.000 yen is 315 euro, *slik*
Als jij hem nog zou kunnen regelen voor rond de 17000 yen, ben ik je eeuwig dankbaar![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:09 schreef FremantleDockers het volgende:
Opvallend dat de meeste van die dingen vrij recentelijk zijn uitgegeven. Waarom zijn giftsets opeens zo populair?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat er een doelgroep voor is. Er zijn genoeg mensen die een absolute kutfilm zouden kopen als hij maar in een "vet" pakketje zit.
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:13 schreef DikkeSmikkel het volgende:
En waar is deze lekkere versie vandaan te toveren?
vind m erg mooi, ga m waarschijn tzt wel aanschaffenquote:
quote:Op zondag 5 december 2004 13:55 schreef FremantleDockers het volgende:
Zitten we nou nog niet op pagina 2? Ik scroll me een dubbele RSI zeg...
quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:02 schreef kinky_queen het volgende:
Waarschijnlijk een bootleg:
[afbeelding]
quote:This is the licensed product in China, not copy, not bootleg.
*Eens isquote:Op zaterdag 4 december 2004 12:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk bereid meer te betalen als er veel interessante extra's op de DVD staan of wanneer er gewoon veel DVD's inzitten. Maar die gadgets en de verpakking interesseren me helemaal niet. Maar ik ben dan ook filmliefhebber, geen patser.
Haha, ja, dat zeggen ze allemaalquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:26 schreef kinky_queen het volgende:
Extreme limited edition: er is maar één exemplaar van uitgegeven en de gelukkige eigenaar bevind zich vaak in deze thread
[afbeelding]
Is die packaging van een soort stof ofzo ? Of lijkt dat zo.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 18:12 schreef Durbin het volgende:
[..]
Is die packaging van een soort stof ofzo ? Of lijkt dat zo.
Heb al eens bij Amazon.de gekeken, maar daar wordt niets vermeld volgens mij.
ik denk het welquote:Op woensdag 15 december 2004 18:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is het verschil met de grijze BR box?
Dat is ook een S.E. Zit hier BR 2 ook bij?
SPINAL TAP komt uit Frankrijk die Fawlty Towers uit Engelandquote:Op woensdag 15 december 2004 22:28 schreef FremantleDockers het volgende:
Waar komen die Spinal Tap en Fawlty Towers vandaan? Niet slecht!
Zoals het er nu naar uitziet niet nee.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:10 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand of deze nog in NL uitkomt? Dus de versie zonder dat onzin poppetje en zo?
[afbeelding]
Damn... ik wil niet zo een plastick doosje en een lelijk pop. Kijk, als dat doosje er wat beter uitzag dan 10 plastik cd doosjes op elkaar gestapeld en een mooie action doll van trinity, dan misschien wel. Maar dat ding is lelijk. Eerst dacht ik nog dat ie wel mooi zou zijn. Alleen toen ik hem in het echt zag, was het ergquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:17 schreef Hare het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet niet nee.
Neequote:Op vrijdag 17 december 2004 11:32 schreef Dizer het volgende:
Hmz, ik zie dat cd-wow hem heeft in regio 2. Alleen de grote vraag is of ie ook NL subs heeft
Jij weet ook echt alles hè?quote:
Kan je denk ik lang wachten:quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij weet ook echt alles hè?
Thx, wacht ik dan toch nog even
Alleen wel een dvd met een beeldkwaliteit om van tequote:Op woensdag 22 december 2004 13:14 schreef k00s het volgende:
House Of Flying Daggers Limited Edition
[afbeelding]
# A set of four film bookmarks.
# A bamboo pen.
# An original soundtrack
# A 144-page book on the production which features many pictures from behind-the-scenes.
# A brand new production featurettes which includes interviews, behind-the-scene footage, Cannes premiere footage, storyboard from classic scenes, footage shot on location, music video for theme song "Lovers", as well as footage of Andy Lau recording the Cantonese dub!
This DVD has strictly limited 2000 copies available, each containing a certificate and serial number.
Die nieuwe dvd uitgave die ik bedoel betreft wel de koreaanse release van Columbia Tristar. Heeft dus geen betrekking op de Amerikaanse release.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:28 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Ik ga voor de betere kwaliteit. De versie die in de bioscopen draait in USA is trouwens gecut (wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat de DVD dat is, maar ik vrees het ergste), hoewel volgens de reviews de cuts misschien het einde iets beter maken, wil ik toch gewoon de uncut versie.
En ik betwijfel of de beeldkwaliteit wel zo superieur is vergeleken met de nieuwe EDKO versie, vaak wordt gewoon dezelfde gebruikt, wat trouwens ook gebeurd is met Hero. Maar die versie was al ok. Ik denk als je echt voor de beste beeldkwaliteit wil gaan je voor de japanse versie moet. Probleem met giftsets is alleen dat je niet echt de tijd hebt om te wachten met reviews, dus heb ik hem maar toch besteld en ik wilde toch al de soundtrack en 30 euro is niet echt duur voor zo'n gokje
same herequote:Op donderdag 23 december 2004 19:39 schreef k00s het volgende:
Heb de gok ook maar genomen en de HOFD giftset besteld.
En ik kan 'm weer eens niet vinden op yesasia, of ben te laatquote:
heb m besteld bij cdwowquote:Op donderdag 23 december 2004 23:13 schreef Weakling het volgende:
[..]
En ik kan 'm weer eens niet vinden op yesasia, of ben te laat![]()
quote:
your welcomequote:
Volgens mij brengt Starmax de koreaanse uitgave uit en Columbia Tristar gewoon de US-versie. link dit is wel degelijk de US-PG13 versie dus gecut.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Die nieuwe dvd uitgave die ik bedoel betreft wel de koreaanse release van Columbia Tristar. Heeft dus geen betrekking op de Amerikaanse release.
Japanse uitgave is idd de beste waarschijnlijk, maar zonder subs kan ik zelf heel erg weinig
Je hebt idd helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:59 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
Volgens mij brengt Starmax de koreaanse uitgave uit en Columbia Tristar gewoon de US-versie. link dit is wel degelijk de US-PG13 versie dus gecut.
De starmax versie heeft waarschijnlijk wel een goede transfer, maar daar is nu nog niets oover bekend... hij stond eerst wel bij dvdasian.com maar is nu om de een of andere reden niet meer beschikbaar daar.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Je hebt idd helemaal gelijk.
Wist gaar niet dat ze daar ook R1 dvd's verkochten...
niet verkeerd zegquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:02 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Staat in de planning voor eind 2005, R1-uitgave
quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:02 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog niet bekend.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:08 schreef neggix het volgende:
[..]Prijsje?
Ziet er wel ubergeil uit zeg
Als je al zag dat die "lelijke" versie aan het begin 250 ¤ kostte, dan verwacht ik hiervan toch wel minimaal 400quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Nog niet bekend.
Is ook nog niet officieel bekend gemaakt dat deze uitgave er gaat komen.
Maar volgens mij gaat ie niet goedkoop worden
En zelfs dan koop ik hemquote:Op maandag 27 december 2004 15:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als je al zag dat die "lelijke" versie aan het begin 250 ¤ kostte, dan verwacht ik hiervan toch wel minimaal 400![]()
Ik reageer als neggix, maar geen zin in in/uitloggenquote:
Je hebt nu natuurlijk wel je kloon verradenquote:Op maandag 27 december 2004 22:39 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik reageer als neggix, maar geen zin in in/uitloggen![]()
Tering, zelfs dan joh? Hij ziet er erg strak en mooi uit, maar 400 ¤ voor een paar films, die je ook voor 200 kan krijgen
Misschien een leuk verjaardags/kerst cadeau
Als de VIOLENT SHIT trilogie er in zat zou je hem ook kopen Harequote:Op maandag 27 december 2004 23:47 schreef Hare het volgende:
Ik kan nog steeds ontzettend genieten van de Bond films en dat samen maakt dat ik er echt wel wat voor over heb als daar een mooie box van komt
quote:Op maandag 27 december 2004 23:53 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als de VIOLENT SHIT trilogie er in zat zou je hem ook kopen Hare
Geil!quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:02 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ook op dvd.nl gweestquote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:53 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben voor deze mijn R2 versies aan het verkopen, hoop wel dat ie ook echt uit komt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:02 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
die heb ik in pre-orderquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:54 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
sorry AntiChrist,
maar je maakt meer indruk als je zegt dat je deze heb
[[url=http://img68.exs.cx/img68/7487/tdv15001d24ed.jpg]afbeelding][/url]
![]()
tis een koopje, hij kost nog geen duizend dollar
Catalog No.: TDV-15001D
Format: DVD
(See Editions Details)
Number of discs (or other units): 30
Release Date: 2005/04/22
Price: 95000yen (US$ 920.45)
Item weight: 3030 g
Binnenkort koop ik er weer 2 van jequote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:02 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Ik ben voor deze mijn R2 versies aan het verkopen, hoop wel dat ie ook echt uit komt.
Die Jack Ryan 'Agents' box, waar komt die vandaan?
Jammer dat het een VCD is. Ach, misschien koop ik hem nog wel om de dvd in te proppen...quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:20 schreef kinky_queen het volgende:
Moulin Rouge (Silk Velvet Bag Packing) (Limited Version)
Die heb ik die heb ikquote:Op zondag 2 januari 2005 20:13 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://img111.exs.cx/img111/3952/dvd267922so.jpg]afbeelding][/url]
Waar verkopen ze die ergens?quote:
gekke jongenquote:
zonder probleem, er zijn veel mooie versies van Amelie, maar dit is toch wel de schoonste volgens mij...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:28 schreef kinky_queen het volgende:
Persoonlijk zou ik een paard pijpen voor de Premium edition van
[afbeelding]
Je kan het ook gewoon lief aan mij vragen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:28 schreef kinky_queen het volgende:
Persoonlijk zou ik een paard pijpen voor de Premium edition van
[afbeelding]
Om dat paard te gaan pijpen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:55 schreef Hare het volgende:
Je kan het ook gewoon lief aan mij vragen hoor
Dat zou je ook kunnen vragen ja, maar ik betwijfel of ik dat voor je zal doen.quote:
Ik heb hem gaar nietquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:57 schreef FremantleDockers het volgende:
Is dat ding nieuw ofzo? Wat mag dat wel niet kosten? Ziet er iig erg mooi uit!
Maarreh Hare, zou je deze niet een keer zelf houden?
Weh heh, ik vond hem geweldig! Dit is camp zoals het hoortquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Zo geweldig was Dodgeball toch niet? Tenminste... ik denk dat je 'm na twee keer kijken echt helemaal zat bent...
Valt eigenlijk best mee, hij's maar ¤120 ($126 + $27.50)!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:43 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb hem gaar niet
Ik kan er wel voor hem aankomen.
Aangezien je wel iemand in Japan moet kennen om via amazon marktplaats te verkopen. Er wordt daar niet naar het buitenland gezonden. Enneh, waar zie jij hem op ebay staan?
Fuck! Das cheap, en daarmee verleidelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:08 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Valt eigenlijk best mee, hij's maar ¤120 ($126 + $27.50)!
Ben benieuwd of iemand hem nou hier gaat kopen. Ze shippen worldwide, dus voor een dikke meier heb je hem thuis liggen, straight from Tokyo. Sayonara!
ja, of ik....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Fuck! Das cheap, en daarmee verleidelijk.
Pas maar op KQ, dat ik hem niet voor je neus wegkaap
is dat deze:quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:25 schreef kinky_queen het volgende:
Geloof niet dat deze ooit al eens gepost is...
[afbeelding]
[afbeelding]
adviesprijs misschien? Als je soms van die persberichten van Amerikaanse dvds leest, zie je ook schrikbarend hoge suggested retail prices staan.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:11 schreef kinky_queen het volgende:
bij de frs gaat ALIEN VS PREDATOR 35 euro kosten
[afbeelding]
Dit kan toch nooit een normale S.E. zijn voor die prijs??
Ik vind 20 euro dan nog wel gaan...
[afbeelding]
[afbeelding]
[patsermodus]quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:25 schreef kinky_queen het volgende:
Geloof niet dat deze ooit al eens gepost is...
[afbeelding]
[afbeelding]
Meestal staat een pre-order nogal hoog bij de FRS in het begin naarmate de tijd vordert naar de release datum gaat het wat omlaag. Maar het zou wel mooie zijn als het een mooie giftset oid wordt.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
adviesprijs misschien? Als je soms van die persberichten van Amerikaanse dvds leest, zie je ook schrikbarend hoge suggested retail prices staan.
waarom zit iedereen zo te geilen op giftsets van baggerfilms? Van goeie films, ok, maar bij dit soort crap krijg ik zeker geen beter gevoel bij de film als er een of andere giftset van is.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:51 schreef Shogo het volgende:
[..]
Meestal staat een pre-order nogal hoog bij de FRS in het begin naarmate de tijd vordert naar de release datum gaat het wat omlaag. Maar het zou wel mooie zijn als het een mooie giftset oid wordt.![]()
ik vat hem ff niet, wel vermakelijk, toch een bagger...quote:Op zondag 23 januari 2005 22:52 schreef Tokus het volgende:
ik vond 'm ook best vermakelijk, voor een keertje, maar dat neemt niet weg dat het toch gewoon een baggerfilm was.
Ja, maar door die reviews weet je nu of je je kop op de tafel kapot moet rammen of dat het niet zo veel uitmaakt dat je hem niet hebtquote:Op maandag 24 januari 2005 06:58 schreef kinky_queen het volgende:
Dat is nou nog eens een handige site, over een half jaartje staan daar als het goed is een hele zooi goede reviews.
Maar als je de review gelezen heb en besloten het item te kopen is het al OOP
je hebt meel Harequote:Op maandag 24 januari 2005 07:59 schreef Hare het volgende:
Ja, maar door die reviews weet je nu of je je kop op de tafel kapot moet rammen of dat het niet zo veel uitmaakt dat je hem niet hebt
idd ziet er al goed uitquote:Op maandag 24 januari 2005 00:58 schreef Hare het volgende:
Een site die van plan is de grootste te worden in reviews van giftsets, LE en meer van dat soort prachtig spul
http://www.skullface.com/reviews.html
Iig al 3 erg leuke reviews online! Check natuurlijk vooral die LoTR box
ik denk dat 36 pond niet zo verkeerd is voor die koffer...quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:38 schreef FremantleDockers het volgende:
Is deze al eens langs gekomen hier? Ziet er wel leuk uit, startbedrag is ook nog wel te doen. God mag weten waar ie op uitkomt natuurlijk...
Hey die facehugger heb ik ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:46 schreef kinky_queen het volgende:
ach ja, bij ons issie toch weer net ff anders
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
deze is erg coolquote:
Ehm, volgens mij is je op het dvd.nl forum al verteld dat dit gewoon een pic was van iemands eigen opgebouwde collectiequote:Op woensdag 2 februari 2005 18:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
deze is erg cool![]()
. als die al ergens is te bestellen, weet iemand waar??
daar werd me ook verteld dat t waarschijnlijk een eigen collectie wasquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij is je op het dvd.nl forum al verteld dat dit gewoon een pic was van iemands eigen opgebouwde collectie
kuch.. bijna net zo "cool" als roman holidayquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:32 schreef Timo20 het volgende:
Oh, en als je de 2dvd van Bambi pre-orderd bij amazon.co.uk krijg je stampertje erbij
[afbeelding]
niet echt een giftset, maar toch cool
quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:36 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
kuch.. bijna net zo "cool" als roman holiday
Jep, al weet ik niet of ie al is uitgebracht of uitgebracht moet worden. Er is iig bij een hoog geval van uitzondering een giftset in Nederland verkrijgbaarquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb een vraagje,
De gift set van Hellboy, met de director's cut, zo'n boekje en dat beeldje. Is die in nederland ook uitgebracht?
Gelukkig, dan weet ik tenminste zeker dat ik iets goeds gekocht heb gisterquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Jep, al weet ik niet of ie al is uitgebracht of uitgebracht moet worden. Er is iig bij een hoog geval van uitzondering een giftset in Nederland verkrijgbaar
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig, dan weet ik tenminste zeker dat ik iets goeds gekocht heb gister![]()
![]()
Sorry, maar ik volg je echt niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:09 schreef dyonvbaal het volgende:
zoals ik al zei, dan weet ik het tenminste zeker. Ik dacht dat ie namelijk niet hier uitgebracht zou worden en ik dus iets verkeerds gekocht had
Heb je hem niet van de FRS dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:32 schreef dyonvbaal het volgende:
een kopie, een zelf in elkaar gebouwd iets. gewoon iets neps dus.
Dat vermoeden heb ik wel, maar de feitelijke link naar de competitie doet het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:41 schreef kinky_queen het volgende:
die is zeker te winnen bij sexgoremutants?
Psssst...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:10 schreef Durbin het volgende:
Dat vermoeden heb ik wel, maar de feitelijke link naar de competitie doet het niet.
En die foto kan ik elders op hun pagina niet vinden. Zal inderdaad wel een goodie-pakket zijn.![]()
heb je een linkie?quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:28 schreef Shogo het volgende:
Het worden ook nog is de Ultimate Editions.
laat die terminator 1ue maar zitten ik spaar wel voor deze![]()
Der Mit Dem Wolf Tanztquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:22 schreef dyonvbaal het volgende:
weet niet of die interresant is voor jullie, maar vond em wel leuk.
en er zit nog een "echte" dromenvanger bij
[afbeelding]
Dances with Wolves is idd best een goede film ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:27 schreef Price het volgende:
Ik heb ooit de originele Der Mit Dem Wolf Tanzt in de bios gezien. Vond het wel indrukwekkend.
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind het net zo'n goede film als Dances With Wolves. M.u.v. de dialogen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Dances with Wolves is idd best een goede film ja.
Der Mit dem Wolf Tanzt niet
Idd zeg, volgens mij ook zeer prijzig.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:28 schreef Shogo het volgende:
Die is idd erg gaaf!
Maar 349,00 bij acme moviestore...quote:Op zondag 13 februari 2005 10:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Idd zeg, volgens mij ook zeer prijzig.
Gelukkig hou ik niet van schaken
Dvd's hebben geen DTS op elke film! En dvd's hebben ruktitelschermenquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:38 schreef kinky_queen het volgende:
De Duitse Alien head.
Lijkt mij zo op het eerste gezicht een identieke kop, dvds geen id van
[afbeelding]
Dan moet je voor de R4 gaan, die heeft ze wel alledrie:quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan is het toch weer matig dat deel 3 er niet in zit. Hij hoort nou eenmaal bij de serie... ik vind het zo lame om een box te kopen van the terminator terwijl ik weet dat het meest recente deel er niet eens in zit.
Maar goed, de geruchten gingen toch dat er een deel 4 en 5 zouden komenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Dan moet je voor de R4 gaan, die heeft ze wel alledrie:
[afbeelding]
Is alleen niet zo 1,2,3 meer te koop
Ik zag hem voorbij komen op het dvdforum.quote:
Die bekers die doen het hem jah.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:55 schreef kinky_queen het volgende:
Ik wou hem eigenlijk niet kopen, maar als je dan ziet dat je 1 van die 2 bekers KAN krijgen...
Ik vind deze uitgave eigenlijk vrij karig voor dat geld.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:32 schreef Timo20 het volgende:
Volgens mij nog niet voorbij gekomen:
[afbeelding]
ziet er goed uit
bevat 1 dvd, kosten: $ 44,99
die is wel cool.quote:
zijn dat jouw foto`s?? heb je m binnen?quote:Op zondag 6 maart 2005 12:10 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb m wel binnen, en hij ziet er wel strak uitquote:Op zondag 6 maart 2005 12:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zijn dat jouw foto`s?? heb je m binnen?
Gewoon deze kopen:quote:Op donderdag 21 april 2005 10:22 schreef Dizer het volgende:
Mag ik julle wat vragen, heeft iemand ooit wel eens zo een dvd-boxset van X-Files gekocht die alle dvd schijfjes in 1 box heeft van alle seizoenen? zie voor voorbeeld:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2298&item=6388489614&rd=1#ebayphotohosting
Ik weet het niet hoor, heb zo nogal mijn twijfels
60 euro voor alle seizoenen ?quote:Op donderdag 21 april 2005 10:22 schreef Dizer het volgende:
Mag ik julle wat vragen, heeft iemand ooit wel eens zo een dvd-boxset van X-Files gekocht die alle dvd schijfjes in 1 box heeft van alle seizoenen? zie voor voorbeeld:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2298&item=6388489614&rd=1#ebayphotohosting
Ik weet het niet hoor, heb zo nogal mijn twijfels
Thxquote:Op donderdag 21 april 2005 19:44 schreef FremantleDockers het volgende:
Chineze bootleg heet dat. Niet doen, slechte kwaliteit.
$529.99quote:
Én EUR 45,00 verzendkosten.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef dapluiz het volgende:
[..]
60 euro voor alle seizoenen ?
Zeker kopie-tjes ofzo
Tja, koop hier eens 5 seizoenen (in nl) ben je toch al zo'n 250 euro kwijt (ruime schatting misschien, maar goed).quote:
Dat klopt wel wat je zegt, alleen het komt niet zo hard aan in 1 keer als je de boxen loskooptquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Tja, koop hier eens 5 seizoenen (in nl) ben je toch al zo'n 250 euro kwijt (ruime schatting misschien, maar goed).
530 dollar is iets van 400 euro, dus zoveel betaal je er echt niet voor vind ik
heeft de dvd betere features of meer extra's dan andere edities?quote:
Yup, verkrijgbaar bij Amazon.de voor een luttele 38 euro.quote:
excl douane kosten a 100 euroquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Tja, koop hier eens 5 seizoenen (in nl) ben je toch al zo'n 250 euro kwijt (ruime schatting misschien, maar goed).
530 dollar is iets van 400 euro, dus zoveel betaal je er echt niet voor vind ik
De collectors edition van "Babe"?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:35 schreef Hare het volgende:
Kreeg net deze foto van een erg blije customer van me
[afbeelding]
Vond hem wel mooi een overzicht geven van alles wat je nou krijgt
quote:
quote:
Al dikke maand in de pre-orderquote:Op maandag 23 mei 2005 21:57 schreef joris007 het volgende:
deze is ook best wel mooi vind ik...
[afbeelding]
gisteravond ook in de pre-order gezet 8)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |