Waar verkopen ze die ergens?quote:
gekke jongenquote:
zonder probleem, er zijn veel mooie versies van Amelie, maar dit is toch wel de schoonste volgens mij...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:28 schreef kinky_queen het volgende:
Persoonlijk zou ik een paard pijpen voor de Premium edition van
[afbeelding]
Je kan het ook gewoon lief aan mij vragen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:28 schreef kinky_queen het volgende:
Persoonlijk zou ik een paard pijpen voor de Premium edition van
[afbeelding]
Om dat paard te gaan pijpen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:55 schreef Hare het volgende:
Je kan het ook gewoon lief aan mij vragen hoor
Dat zou je ook kunnen vragen ja, maar ik betwijfel of ik dat voor je zal doen.quote:
Ik heb hem gaar nietquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:57 schreef FremantleDockers het volgende:
Is dat ding nieuw ofzo? Wat mag dat wel niet kosten? Ziet er iig erg mooi uit!
Maarreh Hare, zou je deze niet een keer zelf houden?
Weh heh, ik vond hem geweldig! Dit is camp zoals het hoortquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Zo geweldig was Dodgeball toch niet? Tenminste... ik denk dat je 'm na twee keer kijken echt helemaal zat bent...
Valt eigenlijk best mee, hij's maar ¤120 ($126 + $27.50)!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:43 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb hem gaar niet
Ik kan er wel voor hem aankomen.
Aangezien je wel iemand in Japan moet kennen om via amazon marktplaats te verkopen. Er wordt daar niet naar het buitenland gezonden. Enneh, waar zie jij hem op ebay staan?
Fuck! Das cheap, en daarmee verleidelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:08 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Valt eigenlijk best mee, hij's maar ¤120 ($126 + $27.50)!
Ben benieuwd of iemand hem nou hier gaat kopen. Ze shippen worldwide, dus voor een dikke meier heb je hem thuis liggen, straight from Tokyo. Sayonara!
ja, of ik....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Fuck! Das cheap, en daarmee verleidelijk.
Pas maar op KQ, dat ik hem niet voor je neus wegkaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |