Haha, ja, dat zeggen ze allemaalquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:26 schreef kinky_queen het volgende:
Extreme limited edition: er is maar één exemplaar van uitgegeven en de gelukkige eigenaar bevind zich vaak in deze thread
[afbeelding]
Is die packaging van een soort stof ofzo ? Of lijkt dat zo.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 18:12 schreef Durbin het volgende:
[..]
Is die packaging van een soort stof ofzo ? Of lijkt dat zo.
Heb al eens bij Amazon.de gekeken, maar daar wordt niets vermeld volgens mij.
ik denk het welquote:Op woensdag 15 december 2004 18:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is het verschil met de grijze BR box?
Dat is ook een S.E. Zit hier BR 2 ook bij?
SPINAL TAP komt uit Frankrijk die Fawlty Towers uit Engelandquote:Op woensdag 15 december 2004 22:28 schreef FremantleDockers het volgende:
Waar komen die Spinal Tap en Fawlty Towers vandaan? Niet slecht!
Zoals het er nu naar uitziet niet nee.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:10 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand of deze nog in NL uitkomt? Dus de versie zonder dat onzin poppetje en zo?
[afbeelding]
Damn... ik wil niet zo een plastick doosje en een lelijk pop. Kijk, als dat doosje er wat beter uitzag dan 10 plastik cd doosjes op elkaar gestapeld en een mooie action doll van trinity, dan misschien wel. Maar dat ding is lelijk. Eerst dacht ik nog dat ie wel mooi zou zijn. Alleen toen ik hem in het echt zag, was het ergquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:17 schreef Hare het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet niet nee.
Neequote:Op vrijdag 17 december 2004 11:32 schreef Dizer het volgende:
Hmz, ik zie dat cd-wow hem heeft in regio 2. Alleen de grote vraag is of ie ook NL subs heeft
Jij weet ook echt alles hè?quote:
Kan je denk ik lang wachten:quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij weet ook echt alles hè?
Thx, wacht ik dan toch nog even
Alleen wel een dvd met een beeldkwaliteit om van tequote:Op woensdag 22 december 2004 13:14 schreef k00s het volgende:
House Of Flying Daggers Limited Edition
[afbeelding]
# A set of four film bookmarks.
# A bamboo pen.
# An original soundtrack
# A 144-page book on the production which features many pictures from behind-the-scenes.
# A brand new production featurettes which includes interviews, behind-the-scene footage, Cannes premiere footage, storyboard from classic scenes, footage shot on location, music video for theme song "Lovers", as well as footage of Andy Lau recording the Cantonese dub!
This DVD has strictly limited 2000 copies available, each containing a certificate and serial number.
Die nieuwe dvd uitgave die ik bedoel betreft wel de koreaanse release van Columbia Tristar. Heeft dus geen betrekking op de Amerikaanse release.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:28 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Ik ga voor de betere kwaliteit. De versie die in de bioscopen draait in USA is trouwens gecut (wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat de DVD dat is, maar ik vrees het ergste), hoewel volgens de reviews de cuts misschien het einde iets beter maken, wil ik toch gewoon de uncut versie.
En ik betwijfel of de beeldkwaliteit wel zo superieur is vergeleken met de nieuwe EDKO versie, vaak wordt gewoon dezelfde gebruikt, wat trouwens ook gebeurd is met Hero. Maar die versie was al ok. Ik denk als je echt voor de beste beeldkwaliteit wil gaan je voor de japanse versie moet. Probleem met giftsets is alleen dat je niet echt de tijd hebt om te wachten met reviews, dus heb ik hem maar toch besteld en ik wilde toch al de soundtrack en 30 euro is niet echt duur voor zo'n gokje
same herequote:Op donderdag 23 december 2004 19:39 schreef k00s het volgende:
Heb de gok ook maar genomen en de HOFD giftset besteld.
En ik kan 'm weer eens niet vinden op yesasia, of ben te laatquote:
heb m besteld bij cdwowquote:Op donderdag 23 december 2004 23:13 schreef Weakling het volgende:
[..]
En ik kan 'm weer eens niet vinden op yesasia, of ben te laat![]()
quote:
your welcomequote:
Volgens mij brengt Starmax de koreaanse uitgave uit en Columbia Tristar gewoon de US-versie. link dit is wel degelijk de US-PG13 versie dus gecut.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Die nieuwe dvd uitgave die ik bedoel betreft wel de koreaanse release van Columbia Tristar. Heeft dus geen betrekking op de Amerikaanse release.
Japanse uitgave is idd de beste waarschijnlijk, maar zonder subs kan ik zelf heel erg weinig
Je hebt idd helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:59 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
Volgens mij brengt Starmax de koreaanse uitgave uit en Columbia Tristar gewoon de US-versie. link dit is wel degelijk de US-PG13 versie dus gecut.
De starmax versie heeft waarschijnlijk wel een goede transfer, maar daar is nu nog niets oover bekend... hij stond eerst wel bij dvdasian.com maar is nu om de een of andere reden niet meer beschikbaar daar.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Je hebt idd helemaal gelijk.
Wist gaar niet dat ze daar ook R1 dvd's verkochten...
niet verkeerd zegquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:02 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Staat in de planning voor eind 2005, R1-uitgave
quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:02 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Staat in de planning voor eind 2005, R1-uitgave
Nog niet bekend.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:08 schreef neggix het volgende:
[..]Prijsje?
Ziet er wel ubergeil uit zeg
Als je al zag dat die "lelijke" versie aan het begin 250 ¤ kostte, dan verwacht ik hiervan toch wel minimaal 400quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Nog niet bekend.
Is ook nog niet officieel bekend gemaakt dat deze uitgave er gaat komen.
Maar volgens mij gaat ie niet goedkoop worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |