quote:
your welcomequote:
Volgens mij brengt Starmax de koreaanse uitgave uit en Columbia Tristar gewoon de US-versie. link dit is wel degelijk de US-PG13 versie dus gecut.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Die nieuwe dvd uitgave die ik bedoel betreft wel de koreaanse release van Columbia Tristar. Heeft dus geen betrekking op de Amerikaanse release.
Japanse uitgave is idd de beste waarschijnlijk, maar zonder subs kan ik zelf heel erg weinig
Je hebt idd helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:59 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
Volgens mij brengt Starmax de koreaanse uitgave uit en Columbia Tristar gewoon de US-versie. link dit is wel degelijk de US-PG13 versie dus gecut.
De starmax versie heeft waarschijnlijk wel een goede transfer, maar daar is nu nog niets oover bekend... hij stond eerst wel bij dvdasian.com maar is nu om de een of andere reden niet meer beschikbaar daar.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Je hebt idd helemaal gelijk.
Wist gaar niet dat ze daar ook R1 dvd's verkochten...
niet verkeerd zegquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:02 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Staat in de planning voor eind 2005, R1-uitgave
quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:02 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog niet bekend.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:08 schreef neggix het volgende:
[..]Prijsje?
Ziet er wel ubergeil uit zeg
Als je al zag dat die "lelijke" versie aan het begin 250 ¤ kostte, dan verwacht ik hiervan toch wel minimaal 400quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Nog niet bekend.
Is ook nog niet officieel bekend gemaakt dat deze uitgave er gaat komen.
Maar volgens mij gaat ie niet goedkoop worden
En zelfs dan koop ik hemquote:Op maandag 27 december 2004 15:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als je al zag dat die "lelijke" versie aan het begin 250 ¤ kostte, dan verwacht ik hiervan toch wel minimaal 400![]()
Ik reageer als neggix, maar geen zin in in/uitloggenquote:
Je hebt nu natuurlijk wel je kloon verradenquote:Op maandag 27 december 2004 22:39 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik reageer als neggix, maar geen zin in in/uitloggen![]()
Tering, zelfs dan joh? Hij ziet er erg strak en mooi uit, maar 400 ¤ voor een paar films, die je ook voor 200 kan krijgen
Misschien een leuk verjaardags/kerst cadeau
Als de VIOLENT SHIT trilogie er in zat zou je hem ook kopen Harequote:Op maandag 27 december 2004 23:47 schreef Hare het volgende:
Ik kan nog steeds ontzettend genieten van de Bond films en dat samen maakt dat ik er echt wel wat voor over heb als daar een mooie box van komt
quote:Op maandag 27 december 2004 23:53 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als de VIOLENT SHIT trilogie er in zat zou je hem ook kopen Hare
Geil!quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:02 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ook op dvd.nl gweestquote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:53 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben voor deze mijn R2 versies aan het verkopen, hoop wel dat ie ook echt uit komt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:02 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
die heb ik in pre-orderquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:54 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
sorry AntiChrist,
maar je maakt meer indruk als je zegt dat je deze heb
[[url=http://img68.exs.cx/img68/7487/tdv15001d24ed.jpg]afbeelding][/url]
![]()
tis een koopje, hij kost nog geen duizend dollar
Catalog No.: TDV-15001D
Format: DVD
(See Editions Details)
Number of discs (or other units): 30
Release Date: 2005/04/22
Price: 95000yen (US$ 920.45)
Item weight: 3030 g
Binnenkort koop ik er weer 2 van jequote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:02 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Ik ben voor deze mijn R2 versies aan het verkopen, hoop wel dat ie ook echt uit komt.
Die Jack Ryan 'Agents' box, waar komt die vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |