Haha, ja, dat zeggen ze allemaalquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:26 schreef kinky_queen het volgende:
Extreme limited edition: er is maar één exemplaar van uitgegeven en de gelukkige eigenaar bevind zich vaak in deze thread
[afbeelding]
Is die packaging van een soort stof ofzo ? Of lijkt dat zo.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 18:12 schreef Durbin het volgende:
[..]
Is die packaging van een soort stof ofzo ? Of lijkt dat zo.
Heb al eens bij Amazon.de gekeken, maar daar wordt niets vermeld volgens mij.
ik denk het welquote:Op woensdag 15 december 2004 18:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is het verschil met de grijze BR box?
Dat is ook een S.E. Zit hier BR 2 ook bij?
SPINAL TAP komt uit Frankrijk die Fawlty Towers uit Engelandquote:Op woensdag 15 december 2004 22:28 schreef FremantleDockers het volgende:
Waar komen die Spinal Tap en Fawlty Towers vandaan? Niet slecht!
Zoals het er nu naar uitziet niet nee.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:10 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand of deze nog in NL uitkomt? Dus de versie zonder dat onzin poppetje en zo?
[afbeelding]
Damn... ik wil niet zo een plastick doosje en een lelijk pop. Kijk, als dat doosje er wat beter uitzag dan 10 plastik cd doosjes op elkaar gestapeld en een mooie action doll van trinity, dan misschien wel. Maar dat ding is lelijk. Eerst dacht ik nog dat ie wel mooi zou zijn. Alleen toen ik hem in het echt zag, was het ergquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:17 schreef Hare het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet niet nee.
Neequote:Op vrijdag 17 december 2004 11:32 schreef Dizer het volgende:
Hmz, ik zie dat cd-wow hem heeft in regio 2. Alleen de grote vraag is of ie ook NL subs heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |