Dances with Wolves is idd best een goede film ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:27 schreef Price het volgende:
Ik heb ooit de originele Der Mit Dem Wolf Tanzt in de bios gezien. Vond het wel indrukwekkend.
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind het net zo'n goede film als Dances With Wolves. M.u.v. de dialogen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Dances with Wolves is idd best een goede film ja.
Der Mit dem Wolf Tanzt niet
Idd zeg, volgens mij ook zeer prijzig.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:28 schreef Shogo het volgende:
Die is idd erg gaaf!
Maar 349,00 bij acme moviestore...quote:Op zondag 13 februari 2005 10:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Idd zeg, volgens mij ook zeer prijzig.
Gelukkig hou ik niet van schaken
Dvd's hebben geen DTS op elke film! En dvd's hebben ruktitelschermenquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:38 schreef kinky_queen het volgende:
De Duitse Alien head.
Lijkt mij zo op het eerste gezicht een identieke kop, dvds geen id van
[afbeelding]
Dan moet je voor de R4 gaan, die heeft ze wel alledrie:quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan is het toch weer matig dat deel 3 er niet in zit. Hij hoort nou eenmaal bij de serie... ik vind het zo lame om een box te kopen van the terminator terwijl ik weet dat het meest recente deel er niet eens in zit.
Maar goed, de geruchten gingen toch dat er een deel 4 en 5 zouden komenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Dan moet je voor de R4 gaan, die heeft ze wel alledrie:
[afbeelding]
Is alleen niet zo 1,2,3 meer te koop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |