is dat deze:quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:25 schreef kinky_queen het volgende:
Geloof niet dat deze ooit al eens gepost is...
[afbeelding]
[afbeelding]
adviesprijs misschien? Als je soms van die persberichten van Amerikaanse dvds leest, zie je ook schrikbarend hoge suggested retail prices staan.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:11 schreef kinky_queen het volgende:
bij de frs gaat ALIEN VS PREDATOR 35 euro kosten
[afbeelding]
Dit kan toch nooit een normale S.E. zijn voor die prijs??
Ik vind 20 euro dan nog wel gaan...
[afbeelding]
[afbeelding]
[patsermodus]quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:25 schreef kinky_queen het volgende:
Geloof niet dat deze ooit al eens gepost is...
[afbeelding]
[afbeelding]
Meestal staat een pre-order nogal hoog bij de FRS in het begin naarmate de tijd vordert naar de release datum gaat het wat omlaag. Maar het zou wel mooie zijn als het een mooie giftset oid wordt.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
adviesprijs misschien? Als je soms van die persberichten van Amerikaanse dvds leest, zie je ook schrikbarend hoge suggested retail prices staan.
waarom zit iedereen zo te geilen op giftsets van baggerfilms? Van goeie films, ok, maar bij dit soort crap krijg ik zeker geen beter gevoel bij de film als er een of andere giftset van is.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:51 schreef Shogo het volgende:
[..]
Meestal staat een pre-order nogal hoog bij de FRS in het begin naarmate de tijd vordert naar de release datum gaat het wat omlaag. Maar het zou wel mooie zijn als het een mooie giftset oid wordt.![]()
ik vat hem ff niet, wel vermakelijk, toch een bagger...quote:Op zondag 23 januari 2005 22:52 schreef Tokus het volgende:
ik vond 'm ook best vermakelijk, voor een keertje, maar dat neemt niet weg dat het toch gewoon een baggerfilm was.
Ja, maar door die reviews weet je nu of je je kop op de tafel kapot moet rammen of dat het niet zo veel uitmaakt dat je hem niet hebtquote:Op maandag 24 januari 2005 06:58 schreef kinky_queen het volgende:
Dat is nou nog eens een handige site, over een half jaartje staan daar als het goed is een hele zooi goede reviews.
Maar als je de review gelezen heb en besloten het item te kopen is het al OOP
je hebt meel Harequote:Op maandag 24 januari 2005 07:59 schreef Hare het volgende:
Ja, maar door die reviews weet je nu of je je kop op de tafel kapot moet rammen of dat het niet zo veel uitmaakt dat je hem niet hebt
idd ziet er al goed uitquote:Op maandag 24 januari 2005 00:58 schreef Hare het volgende:
Een site die van plan is de grootste te worden in reviews van giftsets, LE en meer van dat soort prachtig spul
http://www.skullface.com/reviews.html
Iig al 3 erg leuke reviews online! Check natuurlijk vooral die LoTR box
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |