ik ga hierom dus maar een Collector's Edition kopen, heb nooit half-life 1 gespeeld en ik vind dat ik dat wel verplicht ben om te doenquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:55 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb dus de retail halflife 2, maar ik wil halflife 1 source ook hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Die kan je dus niet los kopen.. lekker makkelijk.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dat die helikopter die ook bommen gooit?quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:46 schreef BladieBladieblabla het volgende:
Damn, ik zit vastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het in nog in de water/waterscooter level, waarbij je achterna gezeten wordt door de helikopter.
Aan de ene kant van het kanaal zit in een sluis die dicht is en aan de andere kant wordt de weg geblokkeerd door 2 wrakken van boten.
Teruggaan is ook geen optie, want dan kom ik gewoon in het vorige level.
Iemand enig idee hoe ik hier uit kom?
Daar ja...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:06 schreef rickus het volgende:
Is dat die helikopter die ook bommen gooit?
Je kan als het goed is daar ergens aan een kraantje draaien zodat die sluis opengaat, gewoon ff goed zoeken!
Een schande dat je moet betalen voor enkel wat water- en lichteffect upgrades...Vooral als je het hele pakket bekijkt dat je erbij krijgt naast HL:Source en ineens beseft dat je de rest allemaal al bezit.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:55 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb dus de retail halflife 2, maar ik wil halflife 1 source ook hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Die kan je dus niet los kopen.. lekker makkelijk.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:55 schreef Atreidez het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik heb alleen geen boot..is ook nergens te vinden daar.quote:quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:00 schreef SiGNe het volgende:
Ik kom hier niet verder: http://signe.d2g.com/hl2.jpg
Volgens mij moet die vrouw de sluis openen maar dat doet ze niet.
Volgens mij moet je eerst even een kamertje mee inlopen en word er dan een geweer op je boot gezet waarna de sluis weer open gaat.
Ik ben het hele traject nu 2 keer doorgevaren en 2 keer doorgelopen, maar kan nergens een kraantje vindenquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:06 schreef rickus het volgende:
Is dat die helikopter die ook bommen gooit?
Je kan als het goed is daar ergens aan een kraantje draaien zodat die sluis opengaat, gewoon ff goed zoeken!
Nope, het water komt maar tot m'n knieen...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:46 schreef Markster het volgende:
misshcien onder water?
Soms kun je obstakels (boomstammen, hekwerk, etc.) als helling gebruiken; zie je zo iets dergelijks in de buurt? Ben daar al lang voorbij maar kan het me niet herinneren.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:45 schreef BladieBladieblabla het volgende:
[..]
Ik ben het hele traject nu 2 keer doorgevaren en 2 keer doorgelopen, maar kan nergens een kraantje vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier screenshots van allebei de doodlopende routes...
Dit moet toch wel iemand bekend voorkomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hélemaal niksquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:55 schreef static het volgende:
Soms kun je obstakels (boomstammen, hekwerk, etc.) als helling gebruiken; zie je zo iets dergelijks in de buurt? Ben daar al lang voorbij maar kan het me niet herinneren.
Volgens mij was daar nog een derde steeg waar je doorheen kon en je dan uit je airboat moest, om dan flink wat gozers te slopen en nog een choppertje te wrecken. Dan hendel/knopje omzetten, sluis open, klaar.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:01 schreef BladieBladieblabla het volgende:
[..]
Hélemaal niksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen bij het ingaan van die steeg een klein bergje zand, maar daarmee kom ik nog niet eens uit het water...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop