abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23564830
Ok, doe hier je voorspellingen voor tweeduizendvijf. Ik zou het leuk vinden als je er een beetje een verhaal van maakt, zoals in de stijl van John Titor/ nostradamus maar lijstjes zijn ook goed.

Ok ik trap af:

De spanningen in Nederland blijven toenemen, zeker wanneer in juni/ juli 2005 een aanslag wordt gepleegd die lijkt op die van Madrid, er zullen meer dan 500 doden vallen waardoor de destabilisatie in nederland een hoogtepunt bereikt. Als gevolg van een onderzoek is de situatie van het kabinet niet houdbaar meer en kort na deze aanslagen treedt het Kabinet Balkenende 2 af om plaats te maken voor Groep Wilders. De samenleving is zodanig gedesintegreerd dat een ingreep van defensie nodig zal zijn ter stabilisatie. Rond september 2005 wordt george bush geliquideerd waarop america in oorlog raakt met 3 landen tegelijk

in 2006 is er geen vergelijkbaar topic meer als deze, Fok zal in november 2005 de deuren moeten sluiten als gevolg van de ingeperkte vrijheid van meningsuiting.

oh ja de gene met de meest juiste voorspellingen mag heel tweeduizendzes met een strakke groene broek aan naar zijn werk/school

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2004 14:02:40 ]
pi_23569095
Haha al bijna 3 uur geen reactie. Laat ik dan maar wat zeggen:

2005 brengt ongeveer hetzelfde als 2004, net als 2004 ongeveer hetzelfde bracht als 2003 etc etc.
2012 dat wordt HET jaar!
  donderdag 25 november 2004 @ 16:52:02 #3
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23569177
Geen elfstedentocht
Gerard Reve overlijdt
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_23569198
quote:
Op donderdag 25 november 2004 16:50 schreef TheDeadGuy het volgende:

[..]

ik had waarschijnlijk niet over die groene broek moeten beginnen

Helaas had ik ook niet echt een serieuze reactie. Ik zal nog wel ff wat bedenken voor je. Dan maakt het deze topic toch nog een beetje uhm..interessant
  donderdag 25 november 2004 @ 17:01:24 #5
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_23569387
israel krijgt betere toenadering tot de palastijnen door toedoen van sharon die kans maakt voor de nobelprijs voor de vrede.

In europa verslechterd de situatie qua allochtonen maar niet onbeheersbaar, van crises mag men nog neit spreken, zal balkie zeggen. Er zal een aanslag in frankrijk zijn maar het leven gaat door.
economisch gaat het met ons land beter vergeleken met de andere lidstaten van europa. Consumenten worden minder zuinig, zullen meer uitgeven waardoor de economischegroei uitkomt op 2,3% in het 3de kwartaal

Rusland krijgt te maken met een politieke crises, maar van nieuwe verkiezingen zal er geen sprake zijn. de US en EU zullen rusland hierop aanspreken zonder effect. De sfeer tussen het westen en rusland verslechterd.

In de US doet Bush het rustig aan, neemt geen zware beslissingen en dit komt ten goede aan de stabiliteit in het land, ook in irak wordt het rustiger.

In afrika zal er een nieuwe ziekte verschijnen. Aan het eind van 2005. De wereld heeft hier nauwelijks aadacht voor.
pi_23569710
  • Balkenende zal weer een operatie aan zijn voet moeten ondergaan.

• Prins Berhard overlijdt.

• Er wordt een aanslag op Geert Wilders gepleegd.

• De gemiddelde koopkracht neemt af met 2%.

• Begin 2005 wordt er een aanslag gepleegd in Italië, waarbij een aantal doden en tientallen gewonden zullen vallen.
  • Ja, die met de ballen in de bek.
    pi_23569785
    Dit is een vervolg op Doe hier een aantal voorspellingen voor 2004 en daarom zal ik mijn post van daar over 2005 nog maar eens hier neerzetten:

Mijn voorspellingen (vooral niet the obvious gaan maken)
    1. Wat betreft de wereld in het algemeen: Osama bin Laden wordt gevangen. Saddam wordt berecht. Amerika krijgt het steeds zwaarder op het internationale terrein en begint een nieuwe vorm van "splendid isolation". Een nieuwe weapons-race begint naar aanleiding van een nieuwe ontdekking van Rusland.
    2. Nederland: de economie gaat (duh) wat minder (niet al te erg), maar door een grote sociale onzekerheid gaat het politiek slecht. De opschuiving naar rechts doet de polarisatie binnen onze gemeenschap toenemen. Er zullen met regelmaat racistische aanslagen worden gepleegd, kerken, moskeeen en synagoges zijn nergens heilig.
    3. Bekende mensen: ach die boeien me toch niet zo.
    4. Technologie: de eerste gekloonde mens wordt voorbereid. Dat betekent dat de zwangerschap officieel is, maar de geboorte/keizersnee zal pas 2006 zijn.
    5. En nog wat geks: In verband met de slechte economie in amerika zal de euro medio 2005 (zomer) tot een record van 1,50 dollar per euro stijgen.
    Zo, daarmee moeten we weer een jaartje verder kunnen. Komt het niet uit, dan is het niet zo slecht met de wereld afgelopen. Komt het wel uit, ben ik de nieuwe nostradamus. Win-win zo zie ik het!
    pi_23571383
    De Paus gaat dood, waardoor er een nieuwe paus gekozen zal worden.
    Geweld in Israel gaat door waardoor de navo ingrijpt, de muur wordt afgebroken.
    Kabinet balkenende 2 valt.
    Oliecrisis in amerika

Dat denk ik
    pi_23571590
    quote:
    Op donderdag 25 november 2004 18:35 schreef Ancient het volgende:
    De Paus gaat dood, waardoor er een nieuwe paus gekozen zal worden.
    Geweld in Israel gaat door waardoor de navo ingrijpt, de muur wordt afgebroken.
    Kabinet balkenende 2 valt.
    Oliecrisis in amerika

Dat denk ik
    olie is daar half zo duur, denk dat we daar hier eerder iets van gaan voelen, en nog niet in 2005...
    =)
    pi_23571668
    quote:
    Op donderdag 25 november 2004 18:45 schreef KarmaniaK het volgende:

[..]

olie is daar half zo duur, denk dat we daar hier eerder iets van gaan voelen, en nog niet in 2005...
    ik zeg ook niet dat hier geen oliecrises komt, alleen dat er daar WEL een komt
    pi_23572391
    ik bedenk me net nog iets

in maart 2005 komt Marilyn Manson (beter bekend als God) uit met een nummer tegen de amerikaanse overheid. De woorden Just kill that son of a bitch...misterrrrr Bush, waarna een menigte scandeerd kill kill kill the mothafucker en just cut his fucking throat zullen een prominent onderdeel vormen van dat nummer.
      donderdag 25 november 2004 @ 19:24:28 #12
    107557 PeeJay
    En god zag dat het lauw was
    pi_23572458
    - De oliekoers stijgt en blijft stijgen tot 80 dollar per vat aan het eind van het jaar

- Daardoor worden bustrajecten vaker per uur gebruikt en deze zullen bovendien vanaf half 2005 gratis zijn.

- nederland zal de speeltuin zijn voor de amerikaanse manier van berechten van terroristen. hierdoor zal er meer op blauw op straat komen, enkele privacyregels worden overschreden en er vindt eind van de lente van 2005 een demonstratie daartegen plaats.

- Niet veel later vindt er zich opnieuw een grote aanslag plaats in nederland die heel veel impact heeft op de samenleving. Het hoofdkantoor van de AIVD, het binnenhof en het ministerie van justitie worden vanuit een helikopter gebombardeerd door zware explosieven. Dit door een tot noch toe onbekende islamistische beweging.

- daarop valt het kabinet niet veel later en 2 maanden daarna komt groep wilders als alleenheersende partij aan de macht.

- In europa zullen verspreid enkele grote aanslagen plaatsvinden.

- vanaf begin 2005 zal in oekraine een burgeroorlog plaatsvinden. Dit ondanks dat de oppositie partij alsnog is verkozen tot leidende partij vlak na kerst 2004.

- er begint opnieuw een koude oorlog te ontstaan tussen de 2 grootmachten rusland en VS. Dit na een aantal grote europese aanslagen.

- de relatie tussen allochtonen en autochtonen verslechtert, door toedoen van de grote aanslag op AIVD, binnenhof en ministerie van justitie. De wereld kijkt naar nederland op dat moment, deze gang val zaken zal zich dus wereldwijd gaan verspreiden. Voornamelijk tegen islam-gelovigen.

- Bush zal de EU aanspreken op hun verantwoordelijkheid voor de oorlog in irak en inmiddels weer ontvlamde afganistan. Bovendien gaan er geruchten rond (die later waar blijken et zijn) dat hij iran en Noord-irak wil aanvallen vanwege hun omstreden nucleaire programma's, en ook hierbij spreekt hij de EU maar ook ZuidOost-azie (Japan, china, Taiwan enz.) aan.

- Bush zal eind 2005 een werkbezoek brengen aan nederland, inmiddels voorloper op bestrijding van terrorisme in europa. veel oproer en ME, wat leidt tot grote gewelddadige opstanden. Bush gaat vervolgens onverwachts snel terug naar huis. De opstanden bijken opvallend veel mensen uit nabijgelegen landen getrokken te hebben.

- Achteraf laat bush zich uit over de uiterst gespannen sfeer in europa en wijst de EU op zijn verantwoordelijkheid. Hieruit begint duidelijk te worden dat de VS zich steeds afzijdiger wilt houden tegenover de EU. In 2006 blijkt dit een hele foute beslissing te zijn geweest.

- Het Halloweenfeest blijkt een enorme sprong in populairiteit gemaakt te hebben. Door bezuinigingen worden kinderen echter helaas veelal teleurgesteld.

- Moslim-fundamentalist Abu Jabbar van de Ven komt meer in het nieuws, samen met een tot nu toe nog onbekend persoon richt hij een politieke partij op. Die onbekende persoon wordt niet veel later geliquideerd (herfst) door een extreem-rechtse nederlander. Dat drijft Van de Ven tot waanzin en hij begint een geheime europese extremistische partij naast zijn politieke partij.

- Mp3 wordt officieel gelegaliseerd na nieuwe technologie die het mogelijk maakt het bestand niet te dupliceren op 2X op cd na. Dit gaat niet via het bestand zelf, maar via windows en software die te maken heeft met digitale muziek. Doordat illegale mp3's door overmacht van de overheid allen worden gebroken is illegale muziek praktisch onmogelijk. Hierbij is nederland het eerste land dat mp3's volledig legaliseert.

Overlijdens:
    Jan mulder sterft medio augustus plotseling aan een beroerte
    Prins bernard sterft op 2 januari
    Onbekend persoon (partijgenoot Van de Ven) wordt geliquideerd (herfst)
    John Kraaykamp sr. krijgt een hartaanval op het podium en sterft in zijn harnas (oktober)
    Hans mierlo wordt begin mei opgenomen in het ziekenhuis voor leverkanker, hij sterft uiteindelijk 2 weken later.
    Daan Schuurmans wordt met veel glaasjes te veel zeer zwaargewond gevonden nadat hij tegen de vangrail is gereden. op weg naar het ziekenhuis overlijdt hij. Naast hem een zwaargewond onbekend persoon, maar die overleeft het ongeval. (Koninginnedag)
    Bush sr. (vader van) overlijdt door een tot noch toe onbekende reden. natuurlijke dood. (april)
    Osama bin laden wordt gevonden maar blaast zichzelf op hetzelfde moment op met een lichtere nucleair explosief. (half december)
    All I Need, is the air I breathe...
      donderdag 25 november 2004 @ 20:05:24 #13
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_23573566
    sommige hebben wel een fantsasie hoor
      donderdag 25 november 2004 @ 20:42:23 #14
    107557 PeeJay
    pi_23574515
    Moet tog wat
    pi_23575761
    (begin 2005)
    - Zeer grote aanslagen op het openbaar vervoer in Nederland gepleegt door buitenlandse moslims die "opkomen" voor de moslims in Nederland.

- Burgeroorlog in Oekraïne

- Burgeroorlog in Amerika

- De palestijnen gaan zich goed organiseren; Israël wilt dat niet en dood de gehele politieke top van de "Palestijnse autoriteit"

- China gaat een diepzeevloot bouwen en begint, net zoals Noord Korea, te provoceren richting een ander land (Taiwan) vanwege interne problemen met moslims.

(laat 2005 / begin 2006)

- Rusland geeft nieuwe impuls aan productie kernkoppen. Amerika reageerd door oude kernkoppen een betere lading te geven.

- Verhoudingen Rusland versus EU / VS verslechteren zeer sterk.

- Verdere ontwikkelingen "Z compressieveld". Dit is de hoeksteen voor het ontwikkelen van een tijdmachine.
      vrijdag 26 november 2004 @ 09:07:44 #16
    44699 err
    Da Itchy Trigga Finga Niggaz
    pi_23582871
    de paus legt EINDELIJk het loodje.
      vrijdag 26 november 2004 @ 09:26:22 #17
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_23583110
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 09:07 schreef err het volgende:
    de paus legt EINDELIJk het loodje.
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      vrijdag 26 november 2004 @ 09:29:20 #18
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_23583150
    En oh, Balkenende wordt langzaam al meer gewaardeerd.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_23583177
    Schumacher wordt voor de 8e keer wereldkampioen.
    Calmer than you are
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 26 november 2004 @ 10:01:15 #20
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_23583602
    Meer belastingen...
    2de kind Alex & Maxima...
    Hirsi Ali wordt vermoord...
    Bernhard gaat dood...
    Spoortunnel Delft gaat toch niet door, zie kruisraketten...
    Worden toch kruisraketten gekocht ondanks tegen adviezen...
    Vakbonden gaan weer staken, dus de ns ook...
    Haagse tramtunnel voor x aantal maanden dicht wegens water overlast...
    Wilders probeerd het kabinet "op te blazen"....
    De politie quota's worden hoger, dus meer flits controles...
    AIVD wordt opgerold, en komt terug in andere vorm...
    Star Wars III wordt een mega succes...
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
    pi_23583641
    ow...en ik trouw met Maria Sharapova
    Calmer than you are
      vrijdag 26 november 2004 @ 10:20:30 #22
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_23583939
    wilders word ontmaskerd als een tot mens omgebouwd schaap
    dit gaat serieuse gevolgen hebben in de nederlandse politiek ,
    en dan ontploft de wereld spontaan.
    zomaar.

klaar.
      vrijdag 26 november 2004 @ 11:43:19 #23
    101909 CrackerJack
    the truth shall set you free
    pi_23585668
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 09:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
    Schumacher wordt voor de 8e keer wereldkampioen.
      vrijdag 26 november 2004 @ 13:15:20 #24
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_23587552
    Ik wordt moderator van Fok (Februari)
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
      vrijdag 26 november 2004 @ 13:32:57 #25
    44699 err
    pi_23587673
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 09:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
    En oh, Balkenende wordt langzaam al meer gewaardeerd.
    dat moet dan zijn omdat ie aftreedt.
      vrijdag 26 november 2004 @ 17:14:20 #26
    107557 PeeJay
    pi_23590474
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 10:20 schreef BaajGuardian het volgende:
    wilders word ontmaskerd als een tot mens omgebouwd schaap
    dit gaat serieuse gevolgen hebben in de nederlandse politiek ,
    en dan ontploft de wereld spontaan.
    zomaar.

klaar.
    Whahah vaag....
    pi_23592222
    - Gevoel van onveiligheid in de samenleving blijft doorzetten
    - Prins Bernard overlijdt
    - Amerika krijgt weer te maken met een aanslag in eigen land
    - Bush wil zijn "war on terror" uitbreiden en andere landen aanvallen
    - AZ wint de Amstel Cup
    - Er wordt een aanslag op Wilders en Peter R de Vries gepleegd
    - Crisis binnen het kabinet, maar de gemoederen worden gesust.
    pi_23593956
    -Concorde zal nog 1 maal vliegen
    -Boeing komt met een vleugelloze en motorloos passagiersvoertuig
    -Grootschalige belastingfraude in de politieke sfeer komt aan het licht.

En in 2005 word het s'nachts donker.
    pi_23595260
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 20:06 schreef LangeJan het volgende:
    -Boeing komt met een vleugelloze en motorloos passagiersvoertuig
    Zeilschip ofzo? Of roeiboot?
      vrijdag 26 november 2004 @ 21:49:25 #30
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_23596408
    nee , model EL-AL
    pi_23598389
    eens denken
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
    pi_23599783
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 23:03 schreef BaggerUser het volgende:
    eens denken
    Dat kun je ook wel zonder een zinloze post te plaatsen.
      zaterdag 27 november 2004 @ 02:03:39 #33
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_23601816
    quote:
    Op zaterdag 27 november 2004 00:09 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Dat kun je ook wel zonder een zinloze post te plaatsen.
    ik denk dat ie bedoelt dat ie in 2005 eens een keer gaat denken
      zaterdag 27 november 2004 @ 03:23:07 #34
    21527 Fonkmeistah
    Zinloos Geweldig
    pi_23602599
    - grote demonstaties bij de inauguratie van Bush die uitlopen op bloedige rellen, bush z'n auto komt vast te zitten tussen woedende demonstranten waarvan er een paar overreden worden..
    - Anti iran propaganda draait op volle toeren, nog voor het eind van 2005 vallen de eerste tomahawks op teheran.
    - amerikaanse vloot in perzische golf maakt kennis met sunburns
    - Jozias van aarsen word de nieuwe leider van een nog rechtsere VVD.
    - Geert Wilders ontsnapt dankzij extra beveiliging aan liquidatie poging. ( al dan niet in scene gezet )
    - Geert wilders pruiken worden een kortstondige hype
    - aantal burgerdoden in irak door amerikaans geweld passeert de 400.000
    - armoede neemt snel toe in nederland, huisuitzettingen, faillisementen en zelfmoorden verdubbelen.
    - gevangenissen worden geprivatiseerd.
    - anti moslim hysterie in de media bereikt kookpunt
    Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
    Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
      zaterdag 27 november 2004 @ 07:28:24 #35
    106570 hardcorehooligans
    No one likes us, but we don&am
    pi_23602900
    2005 brengt ons (ik hoop het niet)

komeet scheert op aarde af worden spannende uuren voor ons.
    Tekenen van 'buitenaards leven? Voor het eerst in de geschiedenis zullen satellietschotels 'onverklaarbare signalen' ontvangen.
    aanslag met dooden in nederland.
    prins pils breekt been of voet maar hij breekt iets komt in het nieuws.
    economie nederland komt op een diepte punt mensen onteveden veel staakingen.
    Massale inkrimping van aantal ambtenaren op de Nederlandse ministeries.
    nieuwe exstreem rechtse partij word opgericht.
    Vanuit de burgerij zal de roep om een 'referendum' steeds harder gaan doorklinken.
    Geleidelijk schonere auto's tot 2 - 3 x schoner.
    gezondheidsredenen zal Bush de tweede ambtstermijn niet afmaken.
    bekend maaking van eerst geklonde mens.
    Een vat olie zal een kwart meer gaan kosten dan in 2004.
    they not gonna get us
      zaterdag 27 november 2004 @ 07:35:14 #36
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_23602904
    prins Bernhard sterft
    amerika valt weer een ander land binnen
    olieprijs zal lager liggen dan in 2004
    en ik zal een nieuwe baan vinden
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
      zaterdag 27 november 2004 @ 13:46:21 #37
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_23606002
    - januari , een komeet ramt op het witte huis in (PRECIES door het raampje)
    - nieuwsuitzending 2 dagen later bericht over dat het geen komeet was maar een doos schaakborden
    - waarvan 1 van de beroemde klosntjoeahetsjtof is
    - deze schoot de doos als tof nieuwjaars ideetje met een duitse 2e wereldoorlog uber kanon de lucht in
    - omdat hij graag originele dingen doet
    - en dat bij deze dan ook gelukt is.

- februari , amerika en limburg zijn in complete oorlog
    - omdat de patatten nog niet gaar zijn

- maart , pino word op de set van sesamstaat op het life moment van uitzenden , voor de ogen van miljoenen kindertjes door een doorgeflipte volbloed blauwe ogen nederlander overhoop geschoten en daarna gestoken met een briefje eraan : Joop had het zo gewild

april , word geschrapt want niemand doet er toch aan , die domme grappen
    vanaf deze maand zijn er dus nog maar 11 maanden per jaar in nederland.

mei , leggen alle vogeltjes een ei

- juni , marco borsato en mien van der zwaan , nemen een vet toffe cd op in de buitenlucht van cappacapulco , maar op het moment van de solo van mien , stort het podium een ravijn in
    heel nederland rouwt om borsato.

- juli , fok word getroffen door een abcdefgosattack
    en ligt 3 maanden van het net

- augustus , fok ligt van het net

- september , fok ligt van het net

- oktober , fok ligt van het net

- november , pipo de clown overlijd , heel nederland koopt meer chocola dan normaal , en de goudvis van de onderburen ontploft waardoor 5 mensen de dood vinden.
    daarnaast word dit jaar tot algeheel officieel nederlands rampjaar erkend wegens het kandidaat stellen ter ministerpresidentschap van Jamai.

- december , de pakjesboot van sint nicolaas word bij binnenvaart beschoten met een Kurkenpistool
    (nieuwe rage in die tijd) waardoor de boot zinkt en de lijken van 50 pieten voor de ogen van honderden kindertjes op het water heen en weer golven , sint nicolaas is spontaan geimplodeerd trouwens , door een toeps.

[ Bericht 1% gewijzigd door BaajGuardian op 27-11-2004 14:01:23 ]
    pi_23606091
    rrrrriiiiiiiight
      zaterdag 27 november 2004 @ 13:58:05 #39
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_23606189
    quote:
    Op zaterdag 27 november 2004 13:52 schreef Frank-NL het volgende:
    rrrrriiiiiiiight
    C : baaj stalken als primaire bezigheid in het leven , omdat men psychopaat is door verveling op een stuk land met 16 miljoen vervelende figuren net als de gene in kwestie.

Ik haat MTV maar nu luister ik ...
    pi_23616778
    Januari - Anomalie aan Marsrover, brugramp in Rotterdam
    Februari - Aanslag op The Houses of Parliament waarbij de klokkentoren Big Ben ten val komt
    Maart - Er wordt een tipje van de sluier van het derde alternatief opgelicht: NASA geeft huidig leven op Mars toe.
    April - Zonnevlam veroorzaakt uitval satellieten, hoogste temperatuur in April gemeten
    Mei - Wetenschappers ontdekken dat olie een niet-biologische afkomst heeft, kunstmatige productie van olie gesuggereerd
    Juni - Olie in bodem van Mars aangetroffen, UFO's boven VS, Mexico
    Juli - Vloedgolf overspoelt Bermuda eilanden, oostkust van Mexico, Israel lanceert raket
    Augustus - Onverklaarbare explosie op Antarctica (kernbom?), aardbeving in epicentrum Engeland
    September - UFO-landing bij Groningen, NASA-site offline
    Oktober - Tropische cycloon boven Nederland, infrastructuurontregeling
    November - kompassen wijzen niet naar het noorden, rode ster in lucht
    December - Nieuwe kwantumcomminicatievorm ontdekt
    1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
    20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
    95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
      zaterdag 27 november 2004 @ 22:33:00 #41
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_23617530
    zou graag die voorspelingen aanzien fatalexeption

erg sfeerleggend
    pi_23619316
    Het naziiesime komt aan de macht in Duitsland

Fundametalisme groeit Groter in Europa.

Meerder aanslagen in grote Steden.

Arabasche Liga, word een soort VN In de wereld.

Oorlogen zullen terug komen in Europa.

Amerikanen verlaten Irak.
      zondag 28 november 2004 @ 00:25:20 #43
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_23620183
    Ik doe geen voorspellingen voor 2005. Ik verwacht wel dat het net als 2004 een jaar vol verassingen wordt zowel positieve als negatieve.

oh ja..de paus gaat dood..maar die voorspelling had ik al voor dit jaar gedaan eigenlijk. Nou dan doe ik hem voor 2005.

[ Bericht 0% gewijzigd door displission op 28-11-2004 02:32:12 (niet gezien he) ]
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
    pi_23622459
    - Iran valt Israel aan direct of in de vorm van '"terrorisme" met een nucleaire aanslag
    - VS anwoordt met een kernbom op Iran
    - Rusland en China pikken dit niet en er ontstaat een kernoorlog met de VS.
    - Dit loopt totaal uit de hand met als gevolg totale ontwrichting in de VS en de Arabische wereld.
    - Nieuwe wereldmacht Europa/Rusland/China
    - Wereldbevolking begint eindelijk na te denken

[ Bericht 23% gewijzigd door gna op 28-11-2004 02:23:38 ]
    pi_23622492
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 00:25 schreef displission het volgende:

oh ja..de paus gaat dood..
    Ik vroeg me al af wanneer deze weer zou langskomen. .
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
    pi_23622502
    PSV wint de Champions League.
    The gum you like, is coming back in style.
    pi_23627439
    ik word 15 \o/
    Goed-Beter-Best-Vaffanculo
    pi_23639308
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 02:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
    PSV wint de Champions League.
    Wahahahahahahahahahahahahahahaha da's echt de beste tot nu toe! Pffffff, maar ja, dit hoort natuurlijk ook in het ONZ forum...
    pi_23639330
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 11:14 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Wahahahahahahahahahahahahahahaha da's echt de beste tot nu toe! Pffffff, maar ja, dit hoort natuurlijk ook in het ONZ forum...
    Thank you so much for sharing.
    Oi!
      maandag 29 november 2004 @ 13:39:11 #50
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_23642366
    ik vond mijn voorspelling wel de beste eigenlijk.

die komt ook vast uit.
      maandag 29 november 2004 @ 13:58:31 #51
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_23642898
    Zoals ook dit jaar blaast de media de allochtonen-autochtonen rel ontzettend op en is er eigenlijk maar weinig aan de hand.
    pi_23647906
    Volgens een death clock op internet zou ik volgend jaar dood gaan, dan ben ik 17!, fijn om te weten, kut internet
    SilverSky
      dinsdag 30 november 2004 @ 03:23:29 #53
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_23661508
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 18:43 schreef ThomasBerge het volgende:
    Zou die 2005 nog halen dan
      dinsdag 30 november 2004 @ 08:05:52 #54
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_23662351
    zolang er maar geen hoempahoempa om die nazi komt , en nederland weer zogenaamd in rouw is
    en we dat 5 dagen achterelkaar op tv moeten zien.
    pi_23703395
    quote:
    Op donderdag 25 november 2004 17:15 schreef Biancavia het volgende:
  • Balkenende zal weer een operatie aan zijn voet moeten ondergaan.

• Prins Berhard overlijdt.

• Er wordt een aanslag op Geert Wilders gepleegd.

• De gemiddelde koopkracht neemt af met 2%.

• Begin 2005 wordt er een aanslag gepleegd in Italië, waarbij een aantal doden en tientallen gewonden zullen vallen.

• Ja, die met de ballen in de bek.
      donderdag 2 december 2004 @ 00:00:47 #56
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_23704124
    quote:
    Op dinsdag 30 november 2004 08:05 schreef BaajGuardian het volgende:
    zolang er maar geen hoempahoempa om die nazi komt , en nederland weer zogenaamd in rouw is
      donderdag 2 december 2004 @ 01:03:59 #57
    59136 Aurora025
    1649 - Siege of Drogheda
    pi_23705431
    - De paus zal overlijden
    - Rumsfeld, Meyers, Cheney zullen aftreden
    - Bin Laden wordt "gevonden"
    - Bush zal vermoord worden
    - Guliani zal vermoord worden
    - Karsai komt om bij aanslag
    - Queen Elizabeth zal sterven

All part of the plan
    The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
    pi_23721660
    quote:
    Op dinsdag 30 november 2004 03:23 schreef Boomstam het volgende:

[..]

Zou die 2005 nog halen dan

Da's 1 voorspelling die de deur uit kan ....
    Calmer than you are
    pi_23728722
    quote:
    Op Donderdag 2 december 2004 00:00 schreef BaajGuardian het volgende:

He prutser! Beetje respect aub! Dat soort dingen houd je maar voor je!
    "Anybody wanna waste some time?"
    - Marion Silver, Requiem for a Dream
    pi_23729324
    Bush gaat dood. Verder krijgt poetin een schrizofrenische bui en wordt rusland weer communistisch. Verder ontploft ijsland doordat alle vulkanen daar tegelijk afgaan. Mexico wordf door een aardbeving in tweeen gescheurd. De josti band scoort de 1e nr 1 hit samen met de tokkies, carlo boszhart wordt lesbo. Willem Alexander wordt een player. Nou ja, zo te horen wordt 2005 weer een top jaar
      vrijdag 3 december 2004 @ 03:19:26 #61
    93483 The_Agency
    For King & Country
    pi_23730378
    -Bush wordt op de weg naar inauguratie uit z'n limo gerukt door boze massa mensen en gelynched. Cheney (of ander iemand) wordt tijdelijk president, roept de noodtoestand uit en de VS verandert permanent in een politiestaat. Schermutselingen tussen militaristen (en sympathisanten) en politie/fbi/cia.
    -In NL: moord op nog een bekende Nederlander heeft verstrekkende gevolgen.
    -Paus gaat dood.
    -China eist Taiwan op. VN/NAVO zijn vleugellam (zonder Amerika met interne problematiek) en legt zich er tijdelijk bij neer. Veiligheidsraad wordt opgeheven.
    -Irak blijft een chaos. Verkiezingen leveren nog meer verdeeldheid op.
    -Putin verplaatst grote troepenmacht naar oostelijke grens met China.
    -beurzen wereldwijd zakken in elkaar (vanwege instabiliteit in de wereld, niet vanwege economische malaise, hoewel dit wel het gevolg ervan is)
    -Star Wars progamma blijkt, door een lek in het Pentagon, toch volledig operationeel te zijn.
    -Alles waar "made in China" op staat wordt geboycot in het Westen.
    -Japan krijgt zware aardbeving te voorduren en tevens dreiging vanuit Peking. Economie zakt in elkaar.
    -Een grote emigratiegolf vanuit het Westen naar Zuid Amerika.
    -"Gekaapt" vliegtuig wordt boven Nederland neergehaald. Achteraf een fout: kabinet stapt op. Nieuwe verkiezingen: Wilders op 50 zetels.

Voila, 2005 in een notedop
      vrijdag 3 december 2004 @ 12:05:10 #62
    72470 Doekes
    Medisch wonder
    pi_23734638
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 03:19 schreef The_Agency het volgende:
    Voila, 2005 in een notedop

Je ziet 2005 lekker rooskleurig in
    Het leven is geen krentenbol...
    Volg de pijlen.
    I am the Lizard King. I can do anything.
    pi_23735139
    2005 :

Weer een mooi reeksje orkanen of kiezen ze deze keer iets anders ?

11 maart 2005 staat er ook weer iets te gebeuren maar wat weet ik niet
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
      vrijdag 3 december 2004 @ 15:11:14 #64
    101909 CrackerJack
    pi_23738857
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 12:29 schreef UncleScorp het volgende:
    2005 :

... of kiezen ze deze keer iets anders ?

vrijdag 3 december 2004 @ 16:18:52 #65
    72470 Doekes
    Medisch wonder
    pi_23740379
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 15:11 schreef CrackerJack het volgende:

[..]

De weergoden...
    Volg de pijlen.
      woensdag 8 december 2004 @ 06:33:43 #66
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_23826496
    quote:
    Op vrijdag 3 december 2004 00:34 schreef -Jay-20- het volgende:

[..]

He prutser! Beetje respect aub! Dat soort dingen houd je maar voor je!
    insert *gigantische middelvinger smiley*

ik zeg waar het op staat , als het je niet zint lees er dan maar overheen.
      woensdag 8 december 2004 @ 06:37:01 #67
    58789 Snakey
    -||||--------||||-
    pi_23826502
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 06:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

insert *gigantische middelvinger smiley*

ik zeg waar het op staat , als het je niet zint lees er dan maar overheen.
    Dat kun je wel zeggen, maar dat valt niet mee Baaj.
      woensdag 8 december 2004 @ 06:56:40 #68
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_23826524
    wat valt niet mee?

dat bernhard (en een groot deel van de rest van de o zo koninklijke familie)
    sympathiek was vor hitler en zijn slachtingen?

Bernhard stram, Juliana blij, en Wilhelmina als tevreden kloek terwijl de Hitlergroet wordt gebracht.

a. lidmaatschap voor (en waarschijnlijk ook tijdens) de oorlog van de NSDAP en de SS.
    b. poging tot staatsgreep (toen hij uit ballingschap terugkwam vond hij dat de democratie niet in ere hoefde te worden hersteld)
    c. staatsgreep 2 (hofmans affaire, proberen om zijn eigen vrouw op te laten sluiten)
    d. Lokheed (corruptie/wapenhandel)
    e. betrokkenheid bij doodseskaders in zuid Afrika (zijn privé legertje van wildreservaat beschermers werd maar wat graag aan de apartheid regering uitgeleend om ANC leden af te schieten)
    f. zijn vriendschap met dictators wereldwijd
    g. verknallen van operatie market garden

p.s. ja er is nog een goed punt aan meneer bernhard , zijn uitspraken in afrika + respect voor dieren
    daar kan ik hem voor eren , maar de rest.,...

ik ga niet mijn mond snoeren voor een niet ingelichte schoolganger.
    pi_23827456
    Wilders valt van de trap en breekt zijn nek, op slag dood.
    Frank de Boer gaat een relatie aan met Hirsi ali
    Bom onploft op Amsterdam Centraal. meer dan 100 mensen dood.
    Jullie zijn zo kinds
      woensdag 8 december 2004 @ 10:15:56 #70
    90061 coz
    laat een bericht achter na de
    pi_23827961
    -de nederlandse versie van patriot act 1
    Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
    Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
    pi_23846457
    -Bush gebruikt zijn persoonlijke hulpje Bin laden als smoes om nog meer landen in te vallen, dit na een nieuw 'terroristische aanslag' ofzo in de staten..
    -Iran maakt een atoombom
    -Sharon wordt vermoord door iemand uit de extremistische joodse gemeenschap
    -Irak raakt in totale burger oorlog toestan
    -De eerste ideen beginnen op te dagen over concentratie kampen voor Islamieten
    -En ferrari doet mee aan de SUV rage en lanceert een SUV met 600 pk
    Wat is de ware definitie van niets?
      donderdag 9 december 2004 @ 10:29:14 #72
    72470 Doekes
    Medisch wonder
    pi_23850026
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 00:40 schreef Ridvan het volgende:
    -En ferrari doet mee aan de SUV rage en lanceert een SUV met 600 pk
    WTF is een SUV rage?
    Volg de pijlen.
      donderdag 9 december 2004 @ 12:26:33 #73
    90061 coz
    pi_23852171
    http://www.google.nl/sear(...)l=nl&lr=&sa=N&tab=iw
    maar komt beetje neer op zoiets dus
    quote:
    Sports Utility Vehicle. Total mass approximately 1950 kg (4300 lb).
    quote:
    Absurdly large jeep-like vehicles that are becoming standard issue with (upper-) middle class American families, while their elected representatives keep insisting that the third world reduce greeenhouse emissions.

pi_23880295
    Onder het motto "terreurbestrijding dmv preventieve aanvallen", bombardeert Rusland Tsjetsjenie zo plat als een dubbeltje en valt het Dagestan aan.
    The gum you like, is coming back in style.
    pi_23904481
    - Jos Brink neemt een duet op met Willeke Alberti
    - Frans Bauer neemt een Engels-talige CD op en breekt door in Amerika
    - van der Vaart en Sneijder vertrekken van Ajax naar Deportivo in de winterstop en Ajax haalt Landzaat en Barreto
    - Bas van Toor overlijdt als gevolg van een hartaanval
    -John de Mol koopt de rechten van de live wedstrijden op de vrijdag avond en natuurlijk van PSV, Feyenoord en Ajax. Tevens heeft hij ook de rechten van de samenvattingen bemachtigd en hij laat Nickolodeon voor wat het is en richt een nieuwe zender op.
    Verder zullen Beau van Erven Dorens, Barend & van Dorp, Jan en Youri Mulder, Humberto Tan, Wilfred Genee, Hugo Borst, Floris, Steve,(Komt dat Schot) en natuurlijk Richard Witschge allemaal naar de nieuwe zender van John de Mol vertrekken. De rechten van het Buitenlands voetbal blijven bij Canal+. SBS koopt de rechten van het Nederlands Elftal. De NOS en RTL blijven hierdoor met lege handen achter, waardoor de NOS ook genoodzaakt is om een complete re-styling te doen en de nadruk meer te leggen op het nieuws en de 3 publieke omroepen(NED 1, 2 en 3) besluiten zich tot 2 zenders te fuseren(NED 1 + 3 ---> 1 zender, NED2).
    NED2 zal vooral de nieuws en actualiteitenprogramma's uitzenden.
    NED1+3 zal de rest uitzenden.
    Hierdoor zullen ook honderden ontslagen vallen.
    - Aanslag zal gepleegd worden op Geert Wilders en Hirsi Ali, die zullen mislukken. 17 Marokkanen die bij de aanslag betrokken waren zullen worden opgepakt.
    Nederland woedend over waarom het zo ver heeft kunnen komen, hamerend op de gebrekkige veiligheidsmaatregelen.
    - Kabinet Balkenende II zal vallen en Groep Wilders(mét o.a. Lazrak, Hirsi Ali) zal samen met de VVD en de PvdA een nieuwe regering vormen
    - Alle imams worden het land uitgezet en alle moskee's gesloten.
    142.000 Marokkanen worden eveneens het land uitgezet
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
      zaterdag 11 december 2004 @ 20:59:57 #76
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_23906222
    waarom marrokanen , mischien wel russen.
      zaterdag 11 december 2004 @ 21:00:26 #77
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_23906232
    (of amerikanen)
    pi_23913180
    Er komt nieuwe technologie naar voren die het mogelijk maakt om besneden vrouwen een nieuwe clit aan te naaien die het nog beter doet dan de oude!!
    Resultaat: Hirsi Ali is een van de eersten die de operatie op zich laat uitvoeren
    Gevolg daarvan is dat, nu ze haar sexuele frustraties niet meer heeft, ze terug valt op haar leven als extremistische moslim kort daarna!
    Wat is de ware definitie van niets?
    pi_24311421
    Oi!
    pi_24311660
    quote:
    Zo te lezen wordt ie vermoord door een analfabeet. Zou men dat met 'abisch' bedoelen..?
      vrijdag 31 december 2004 @ 02:04:34 #81
    90061 coz
    pi_24311664
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 19:46 schreef Asskicker14 het volgende:
    - Frans Bauer neemt een Engels-talige CD op en breekt door in Amerika
    goed plan ... zolang ie daar blijft en de cd niet hier uitkomt
    tshjo ..wist niet dat sommige deuren zo ver open konden zeg
      vrijdag 31 december 2004 @ 02:06:54 #82
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_24311696
    quote:
    -Japan krijgt zware aardbeving te voorduren [..]
    Bijna goed
    quote:
    -John de Mol koopt de rechten van de live wedstrijden op de vrijdag avond en natuurlijk van PSV, Feyenoord en Ajax. Tevens heeft hij ook de rechten van de samenvattingen bemachtigd en hij laat Nickolodeon voor wat het is en richt een nieuwe zender op.
    Verder zullen Beau van Erven Dorens, Barend & van Dorp, Jan en Youri Mulder, Humberto Tan, Wilfred Genee, Hugo Borst, Floris, Steve,(Komt dat Schot) en natuurlijk Richard Witschge allemaal naar de nieuwe zender van John de Mol vertrekken. De rechten van het Buitenlands voetbal blijven bij Canal+. SBS koopt de rechten van het Nederlands Elftal. De NOS en RTL blijven hierdoor met lege handen achter, waardoor de NOS ook genoodzaakt is om een complete re-styling te doen en de nadruk meer te leggen op het nieuws en de 3 publieke omroepen(NED 1, 2 en 3) besluiten zich tot 2 zenders te fuseren(NED 1 + 3 ---> 1 zender, NED2).
    NED2 zal vooral de nieuws en actualiteitenprogramma's uitzenden.
    NED1+3 zal de rest uitzenden.
    Hierdoor zullen ook honderden ontslagen vallen.
    Ik ken de details niet, maar je zit er volgens mij nauwelijks naast. .
    pi_24312052
    -ramses shaffy gaat dood of is die al dood?
    -géén grote aanslagen met bommen in europa
    -nederland blijft na maart gewoon in irak
    -die schrijver van Turks Fruit gaat dood
    -joodse nederzettingen worden ontruimd..extremistische joden proberen sharon te vermoorden
    -Blair krijgt ernstige hartaanval...maar overleeft
    -na een schandaal moet een minister opstappen
    -dat 2e kind van max en wimlex krijgt in totaal (zonder adelijke titels, achternamen) 4 namen
    -papa zorro gaat dood
    -grote mileuramp
    Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
    pi_24312339
    In willekeurige volgorde:

-Een aanslag op president Bush, welke hij overleeft.Amerika is in rep en roer.
    Vele relletjes ontstaan.
    -In Europa moeten een aantal moskeen sluiten, incidenten tav rassenhaat komen hierdoor nog meer voor.
    -Minstens 1 groot oplichtingsschandaal in het bedrijfsleven in Nederland.
    -Maxima krijgt helaas gedurende de zwangerschap of tijdens of na de geboorte problemen met het nog komende 2e kind.
    -Osama Bin laden wordt wederom niet 'gevonden'.
    -Er gaat een zeer bekende rapper dood.
    -Peter R. de Vries wordt vermoord.
    -Bommelding op Schiphol met veel heisa eromheen zonder gevolgen.
    -Meer aardbevingen volgen.
    -1 bekende nederlander blijkt ernstig ziek te zijn.
    -Kabinet Balkenende zal een aantal 'maatregelen' terugdraaien of meer weerstand krijgen. ( duh )
    -Identificatieplicht wordt niet voldoende nageleefd.
    -Grote ontploffing ergens in Nederland of Belgie.
    -Een enorme verrassing op het gebied van technologie.
    -Barbara Bush blijkt een geheim te hebben. ( of een andere hoogbekleedde.)
    -KLM komt in ernstige financiele problemen. ( nog meer als dat het misschien al was)
    -Co Stompe zal eindelijk de kwartfinale van de Lakeside behalen.
    -Er sterft een voetbalcommentator
    -Het wordt een natte zomer.
    -Mensen vieren massaal in eigen land vakantie.
    -De situatie in Irak verbetert niet.

Misschien dat ik nog meer bedenk.
    “A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
    pi_24313268
    De afdeling 'mens' gaat nog verder achteruit.
    pi_24313634
    - Balkenende krijgt een visioen: Een Engel des Heeren verschijnt aan hem en vertelt hem dat t sociale wetgeving het land leefbaar houdt.

- De VS vallen, hun economie raakt verder in het slop, buitenlandse investeerders trekken zich terug en de terruerdreiging kost teveel geld.
      Redactie Frontpage vrijdag 31 december 2004 @ 10:52:51 #87
    3926 crew  Djeez
    Orde van de Paarsgepunte Lans
    pi_24315136
    - Er komt een heuse prijzenslag onder de bierproducenten, waardoor de prijs van een goed kratje bier nog onder de vijf euro komt te liggen.
    - BVO Emmen wodt failliet verklaard en doet derhalve niet mee aan seizoen 2005-2006.
    - Michael Schumacher crasht dodelijk tegen de muur. John de Mol legt veel geld op tafel, en zorgt ervoor dat Christian Albers de sterren van de hemel racet op het stoeltje van Schumi. Hij wordt dan ook kampioen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Djeez op 31-12-2004 15:05:00 (Word geen vader ivm miskraam) ]
    Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
      vrijdag 31 december 2004 @ 12:06:39 #88
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_24316997
    - De Paus komt te overlijden in het komende jaar.
    - Prinses Máxima zal bevallen van een gezonde dochter.
    - Het zal nog slechter gaan met de tollerantie in Nederland.
    - Net als vorig jaar zullen meer Nederlanders dit land verlaten (emigratie) dan dan er binnenkomen. Dit zal ook in 2006 doorzetten.
    - De economie zal gestaag beter worden.
    - De aarde gaat beven onder San Francisco. Het word niet de 'grote schok' waar iedereen voor vreest.
    - Men zal grote vooruitgang boeken als het gaat om het vinden van een medicijn tegen een dodelijke ziekte.
    (Un)masking for the greater good.
      vrijdag 31 december 2004 @ 12:07:19 #89
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_24317019
  • Er wordt een aanslag op Bush gepleegd. Hij overleeft de aanslag.
  • Dick Cheney komt nog verder in gezondheidsproblemen.
  • Er komen meer tsunami's, maar minder erg dan de huidige in Azie.
  • SC Heerenveen zal verrassen in de UEFA-cup.
  • Het kabinet valt niet.
  • Bij het referendum over de Europese Grondwet zal een nipte meerderheid voor de grondwet stemmen.
  • Rintje Ritsma gaat nog 1 keer vlammen.
  • Carl Verheijen wordt Europees kampioen Allround schaatsen.
  • PSV wordt landskampioen, AZ wordt tweede en weet zich te kwalificeren voor de Champions League.
  • Schumacher houdt er voor het einde van het seizoen mee op.
  • De dollar zal nog verder in waarde zakken; een euro zal 1.50 dollar gaan kosten.
  • De Iraakse verkiezingen gaan gewonnen worden door de sjiitische partij.
  • Er worden enkele hooggeplaatste terroristen opgepakt.
  • Nederland gaat de missie in Irak niet verlengen.
  • De paus blijft leven.
  • Een politicus zal overlijden na een verkeersongeval.
  • Er zal geen elfstedentocht komen.
  • Rusland komt meer in de problemen, vooral vanwege terrorisme.
  • De Oscar-uitreiking zal in de soep lopen vanwege een bommelding of terroristische dreiging.
  • A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
      vrijdag 31 december 2004 @ 12:44:30 #90
    83895 GnAgn
    Love You So Much
    pi_24317940
    * Een politicus komt om bij een auto ongeluk ( ik zag net pas dat degene voor mij dit ook al voorspelde )

* Stroomstoring.. grote delen van NL zullen getroffen worden

* Belangrijke bekende voetballer zakt dood in elkaar op het veld

* Ajax landskampioen

* Trein ontspoort in Rotterdam.. veel gewonden

* Aardbeving in Nederland.. zwaarder dan 6 op de schaal van richter

* Maxima gaat vreemd

* Het gaat uit met mn vriendin ( )
    Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
    Own Style
    pi_24319497
    quote:
    - AZ wint de Amstel Cup
    Ieder geval een goede, alleen voor het verkeerde jaar
      vrijdag 31 december 2004 @ 17:02:59 #92
    44699 err
    pi_24323191
    ADO Den Haag wint de Amstelcup
    pi_24323854
    www.jeanettekort.nl

uitgekomen o.a. 2004:

Stakingen gezondheidszorg etc.afbraak sociale voorzieningen, gezinnen in de problemen financieel.

Angst en armoede, supermarktoorlog geeft faillissementen,

sfeer zettende reportages t.a.v andere geneeswijzen,

chemicaliën en pesticiden in het voedsel,

kwaadheid en agressie,ontslagen KPN,

NS sluit lijnen in Oost en Noord-Nederland,Beveiligingsbedrijven zien omzet stijgen,

Ned. veiligheidstroepen die moeten vechten,

criminaliteit neemt toe,

groepen dreigen, Geldfondsen en het moslimfundamentalisme, aanslagen.

Israël en de palestijnen, Irak voor Amerika 2e Vietnam, steeds meer terugtrekking uit Irak, atoomwapens Iran, Noord Korea, guerrilla gevechten van Tsjetsjenië.

Terroristen, o.a.

Afghanistan, Indonesië, Colombia.

Moordpartijen Kongo, aardbevingen Japan, Amerika met watervloed,

grillige zomer, oproer in medialand,

de zoon van Laurentien, Marilene zwanger, de rouwkoets ( juliana ).

Voorspellingen 2005:

Numerologisch is 2005 een 7 jaar waarin patriottisme hoogtij viert, aandacht gaat uit naar de landbouw en het onderzoeken en het vervolmaken van bestaande projecten.

Is bedachtzaam. Ecologie en het conservatieve winnen terrein, men wil de schoonheid van de natuur zien en zoveel mogelijk behouden.

Het kan een periode van grote tegenstellingen zijn. Veel reizen en men moet zich met het water bezighouden....!.

Nederland :

Somber, koud, hard, de rijken rijker en de armen het laatste restje wegnemen.

Hoe kan je een land zo naar de knoppen helpen en het verkopen als dat dit "goed" voor je zou zijn?

ANGST veroorzaken, mensen die aan slapeloosheid lijden, stress en psychische problemen veroorzaken etc. met alle kwade gevolgen van dien ( er is veel zelfmoord en huiselijk geweld. De portemonnee voortdurend leeg en we krijgen de meest dwaze regeringsbesluiten te horen, waar je aan de ene kant dingen opgedrongen krijgt en aan de andere kant verplicht wordt om dit nog te betalen ook. In een Zuid-Amerikaans land had je al lang revolutie gehad, maar al gaan er hier mensen de straat op, regenten worden er niet warm of koud van.

Nederland valt niet te besturen (steden en dorpen, gemeenten) met krankzinnige regeltjes en steeds minder geld. En iedereen ziet zijn kans schoon om alles wat pijnlijk is verworven maar even teniet te doen en zichzelf te verrijken!

Respect voor elkaar is ver te zoeken. Een overheid moet ook begrijpen! De veroorzaakte stress werkt alle kanten op. Directies en parlementariërs met giga-salarissen en bonussen, daarbij steken minima wel erg schril af.

In het prille voorjaar van 2005 staan extreme stakingen en protestmarsen op de drempel. Deze " drempel " is de oorzaak van geharrewar in Den Haag. Zoals vorig jaar reeds gezegd, zit kabinet Balkenende de rit niet uit! Drie ministers treden af. De worm zit er al lange tijd in en de Hollandse broekriem zal kleiner moeten worden.

Aardschokken in Friesland, Groningen, Drenthe en Limburg.

Helaas wederom veel wateroverlast, veelal kleine dijken ( z.o. Nederland) zullen doorbreken. Er wordt ingezien dat men niet zomaar overal klakkeloos huizen kan bouwen. In de nabije toekomst zullen er huizen gebouwd worden op palen, elk huis staat bovengronds op ca. 6 tot 8 palen.

(Symbolisch) Rond de bocht van Ameland zwemt een grote witte haai, blijf af van de Noordzee en de Waddenzee.

Op Walcheren, nabij Vlissingen gooien vissers vis op het strand.
    In deze omgeving zal men bij het baggeren een immens groot beeld naar de oppervlakte halen ( Romeins? ).
    Vooral in het noorden van ons land worden vreemde lichten en reeksen van vuurbollen waargenomen.

Scheuring in diverse kerkfusies.

Samenwerking is ook hier een fiasco. De nieuwe bijbelvertaling geeft aanleiding tot grote strubbelingen tussen joden en christenen.

Pijlers van een brug in omgeving Rotterdam/Dordrecht verzakken. Een deel van Limburg krijgt te maken met nog meer verzakkingen, deze gaan gepaard met veel wateroverlast en ook merkwaardige knallen zijn hoorbaar.

Gezondheid : regeringsplannen m.b.t. ziekenzorg en ziekenhuizen ontaarden in regelrechte chaos. Kindersterfte in Nederland is zeer hoog. Chronisch zieken weer de dupe van besluiten.

Groene thee is bijzonder goed werkzaam op enzymen die concentratiestoornissen tegengaan en zelfs bij Alzheimer gunstig kunnen werken.

Luchtvervuiling is de oorzaak van veel ademhalingsproblemen en infecties.

Criminaliteit : Voetbalfans blijven problemen geven en jongeren van een bepaalde etnische achtergrond uiten hun wrok t.o.v. de andere bevolking sterk.

In de opleidingen moet aandacht besteed worden aan de positie van de vrouw in Nederland. Vanuit bepaalde groepen gaat een steeds grote dreiging uit.

Superioriteitsgevoelens worden versterkt door Imams.

De grote steden, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, maar ook provincie-hoofdsteden kampen met een groot probleem t.o.v. deze randjongeren.

Van integratie is absoluut geen sprake. De agressie neemt toe.

Justitie zal ingrepen doen bij instellingen m.b.t. het doorsluizen van gelden naar de VAE en Jordanië.

Banden tussen terroristen o.a. Duitsland, Frankrijk, België en Nederland. Goede doelen blijken toch niet zo'n perfect doel te hebben ( veel opheffingen hier).

We krijgen te maken met rassenrellen en een groep nieuwe kabouters ( zoals vroeger Roel van Duin ) laat van zich horen.

Drie (oud)ministers worden op het matje geroepen en ook hier speelt geheugenverlies een bizarre rol.

Er stort een vliegtuig neer in de Noordzee/Waddenzee ter hoogte van de grens Nederland/Duitsland!

Spectaculaire diefstal uit het museum van Amsterdam.

Grote brand in een ( lege ) kerk in Amsterdam.

Mies Bouwman komt nog éénmaal groots in het nieuws.

Een Sinterklaas aangevallen door een kleine groep donkerharige knapen.

De export van bloemen en fruit in de problemen door een vreemde bacterie of virus.

Koningshuis :

Het koningshuis komt op een vreemdsoortige komische manier in het nieuws, iets waar men nog lang over gniffelt.

Willem Alexander zal zich dit jaar heel intensief moeten bezig houden met het waterbeheer want er is veel wateroverlast op komst.

Ook zijn gezinnetje vraagt zijn aandacht en zijn zoon zal zich bij hen voegen. Ook Mabel en Friso krijgen een zoon.

Na het overlijden van ( Prins B ) komen er grote schandalen boven, hierbij spelen ook de nieuwe boeken van Willem Oltmans een rol.

Het jubileum van de Koningin blijft een wrang bijsmaakje hebben en orde verstoorders zijn alom. Cohen ook hierdoor in de problemen.

Bij de van Vollenhovens wordt getrouwd.

Prinses Irene veelvuldig in het nieuws, volgens mij komt er ook een nieuw boek.

België :

Ziekte binnen de koninklijke familie ( koning Albert ) en er is weer een kleinkind op komst. Ook in België veel gemor omtrent pensioenen en VUT, stakingen. Er komt ook een schandaal boven waarbij regerings functionarissen betrokken zijn. Belgisch begrotingstekort.

Ryanair kan zijn verplichtingen niet nakomen. De kosten voor de gezondheidszorg reizen de pan uit en hier is veel kritiek.

De industrie is gezakt naar een historisch dieptepunt, veel werkeloosheid en een extreem banenverlies. Een grotere samenwerking met Nederland. Brussel veelvuldig in het nieuws m.b.t. de EU, van saamhorigheid is weinig te merken en Turkije komt er bij.

Amerika :

Een groepje oud Vietnamstrijders doet van zich spreken. Er wordt terugtrekking uit Irak geëist! Verdeeld Amerika kiest ( olie familie) Bush na Osama bin Laden's ( olie familie ) oproep.

Er gebeuren hier vreemde dingen.

Rusland :

Poetin opent de grenzen om totale leegloop te voorkomen. Veel aanslagen en strijd hier. ( Moskou)

Engeland :

Engelse militairen in Irak zwaar onder vuur. Hekken onder stroom bij parlementsgebouwen zijn niet afdoende tegen terroristen.

Blair wordt afgerekend op zijn beleid. Grote mensenmassa's op de been vanwege Irak. Een rouwstoet hier ( Prins Philip?) Ook grote modderstromen en landafbraak door wateroverlast in Zuid Engeland.

Duitsland :

Bij Opel gaan nog meer banen weg, Er heerst grote werkeloosheid vooral in de oude DDR gebieden, die voelen zich 3e rangs burgers. De aanwas bij de neonazi’s geeft hier grote zorgen. Wilde en harde stakingen, protestmarsen. Er gaan zelfs stemmen op in Duitse deelstaten om zelfbestuur! ( de komende 2 jaar ) Duitsland zoekt steeds meer toenadering tot Frankrijk en deze beide grote landen zullen samen proberen in Europa de dienst uit te gaan maken.

De minima hier zitten onder het bestaansniveau en geven grote onrust.

Economisch gaat het hier bijzonder slecht.

Schreuder heeft afgedaan.

Aardschokken omgeving Aachen en Trier.

Frankrijk :

Grote economische problemen, werkeloosheid en een zwaar begrotingstekort.

Buitenlanders geven grote problemen hier, vooral diegenen uit de oude kolonies vinden dat zij recht hebben op betere leefomstandigheden.

Extra beveiliging bij het huis van Chirac.

Parijs is doelwit, omgeving Eifeltoren. Ook de metro wordt bedreigd.

Hier ook veel wateroverlast, rivieren.

Zwitserland:

Nabij Frankrijk in de buurt van Geneve is een grote brand cq aanslag.( Genf komt steeds boven = Duits voor Geneve)

Grote modderstromen ook hier ( voor en/ of najaar )

Zweden:

Hier maakt men zich op voor de verloving en bruiloft van Victoria.

Irak :

Moordpartijen bij de vleet. Het is slechts een kwestie van tijd en Nederland is aan de beurt met gijzelingen.

Kwaadheid om zaak Eric O. materiaal defensie gaat verloren.

Lynchpartijen.

Iran :

Zoals al aangegeven vorig jaar veel moeilijkheden met het atoomgenootschap, maar ook de VN bemoeit zich hiermee.

Israël :

Vervroegde verkiezingen m.b.t. de Gazastrook.

Ministers geven er de brui aan.

Nethajahu komt nadrukkelijk weer in beeld.

Grote onrust hier vanwege de ontruiming. Na de dood van Arafat breken er grote rellen uit, tweedracht bij het Palestijnsevolk.

Het bloedvergieten hier kent geen grenzen.

De opvolging geeft veel strijd onder de palestijnen.

Heethoofdige nieuwe Hamasstrijders verwikkeld in beestachtige wraakacties.

Een aanslag op Sharon door een kolonist.

Indonesië :

De nieuwe president kan corruptie en terrorisme ook niet indammen. Christenen en Moslims staan hier pal tegenover elkaar. Ambassades zijn niet veilig en moeten worden gesloten. Ook hier een aanslag in een groot vierkant gebouw nabij een grote stad.

Tibet :

Het volk van tibet maakt zware tijden door, De Dahla Lama heeft hier mee te maken en vraagt de wereld om hulp.

Vele aardschokken in de Balkanlanden.

Er wordt iets uit het verloren continent Atlantis, nabij de Bermudadriehoek, naar boven gehaald! Brand op een groot wit cruiseschip in deze regio.

Zeer oude bijbelteksten komen naar boven.

Media : Er heerst een tweestrijd omtrent Nederlandse t.v. zenders.

Ook bij regionale zenders. Een ieder wil de eigen identiteit behouden en dit staat samenwerking in de weg

Weer: Grillig extreem weer met een late winter, sneeuw bij de voorjaarsschoonmaak, zomer eveneens met regen en schommelingen.

Opgemaakt in afstemming met

Lammy paraschakis en Jeanette Kort
    "Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
    en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
    Fotoboek
    pi_24324099
    Omdat de paus (zoals mijn mislukte voorspelling vorig jaar) niet vermoord is zal hij 2005 in blakende gezondheid doorkomen . Nou goed, mijn voorspelling is dat ie pas in 2006 het loodje zal leggen. Tevens wordt er een aanslag op het leven van Bush gepleegd worden, maar hij zal deze overleven. Maxima zal een gezonde jongen op de wereld brengen.

Grotendeels door toedoen van de media wordt de onrust tussen culturen in de Nederlandse samenleving groter worden en zullen vele slachtoffers vallen. Kabinet Balkenende valt. Hirsi Ali en Geert Wilders zullen weer voor langere periode moeten onderduiken en Wilders raakt gewond bij een aanslag.

Beatrix komt ten val en breekt haar arm of heup.

Europa (vooral Frankrijk en Belgie) en Japan zullen dit jaar slachtoffer worden van natuurrampen van redelijk tot groot formaat. De hulpverlening komt slecht op gang en financiele steun van buitenaf valt erg tegen.

Sterfgevallen:
    - Johnny Kraaykamp sr.
    - Keith Richard
    - Willibrord Frequin
    e.a.

De Mars-rovers vinden bewijs voor het bestaan van intelligent leven ooit op Mars, in de vorm van deels blootgelegde ondergrondse bouwwerken. De Spirit zal echter kort erna onverklaarbaar stoppen met functioneren.

Tot zover
      vrijdag 31 december 2004 @ 17:59:25 #95
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_24324371
    quote:
    Op vrijdag 31 december 2004 17:31 schreef Blessed het volgende:
    www.jeanettekort.nl

uitgekomen o.a. 2004:

gezinnen in de problemen financieel.
    Dat is onzin, de armste 10% van nederland heeft nog nooit zoveel te besteden gehad
    pi_24324721
    nou heb het even vliegensvlug doorgelezen om nu al te weten dat er altijd wel dingetjes uitkomen he,
    ja zo kan ik het ook.
    quote:
    Het koningshuis komt op een vreemdsoortige komische manier in het nieuws, iets waar men nog lang over gniffelt.
    de koningin blijkt een pik te hebben en niet zo'n kleintje ook... gniffel.
    quote:
    Willem Alexander zal zich dit jaar heel intensief moeten bezig houden met het waterbeheer want er is veel wateroverlast op komst..
    water naar de zee dragen bedoel je wat ie al doet.
    quote:
    Ook zijn gezinnetje vraagt zijn aandacht en zijn zoon zal zich bij hen voegen. Ook Mabel en Friso krijgen een zoon..
    dat wordt dan een poot (zit in de familie he Friso)
    quote:
    Na het overlijden van ( Prins B ) komen er grote schandalen boven, hierbij spelen ook de nieuwe boeken van Willem Oltmans een rol..
    Willem heeft gelijk.
    quote:
    Bij de van Vollenhovens wordt getrouwd..
    gaaaap.
    quote:
    Prinses Irene veelvuldig in het nieuws, volgens mij komt er ook een nieuw boek..
    een boom heeft haar bevrucht maar Irene laat het weg halen..ze is bang voor een wandelende tak..
    het boek gaat heten.. hoe krijg je een boom stijf.
    quote:
    Poetin opent de grenzen om totale leegloop te voorkomen. Veel aanslagen en strijd hier. ( Moskou).
    Putin...tja, ach laat nog maar even..
    quote:
    Engelse militairen in Irak zwaar onder vuur. .
    tja risico van je vak he..

quote:
    Duitsland zoekt steeds meer toenadering tot Frankrijk en deze beide grote landen zullen samen proberen in Europa de dienst uit te gaan maken..
    dat doen ze al hoor..
    quote:
    De minima hier zitten onder het bestaansniveau en geven grote onrust..
    de pestpleuris breekt uit en steeds meer mensen gaan op rooftocht.
    gelijk hebben ze natuurlijk he.
    quote:
    Economisch gaat het hier bijzonder slecht..
    mensen pikken het niet meer.
    quote:
    Schreuder heeft afgedaan..
    bij zijn vrouw zeker.
    quote:
    Hier maakt men zich op voor de verloving en bruiloft van Victoria..
    Noorwegen lijkt me ook wel leuk om te wonen.
    quote:
    Zoals al aangegeven vorig jaar veel moeilijkheden met het atoomgenootschap, maar ook de VN bemoeit zich hiermee..
    Iran doet zijn best maar wordt toch aangepakt..
    quote:
    Nethajahu komt nadrukkelijk weer in beeld..
    Bibi is gevaarlijk en echt gek.
    quote:
    Een aanslag op Sharon door een kolonist..
    goh., ach gut.. wel langzaam doodmaken dan he..
    quote:
    Het volk van tibet maakt zware tijden door, De Dahla Lama heeft hier mee te maken en vraagt de wereld om hulp..
    we kunnen weer geld storten?
    quote:
    Vele aardschokken in de Balkanlanden..
    fluit fluit.
    quote:
    Zeer oude bijbelteksten komen naar boven..
    goh wat oud he.
    quote:
    Media : Er heerst een tweestrijd omtrent Nederlandse t.v. zenders.

Ook bij regionale zenders. Een ieder wil de eigen identiteit behouden en dit staat samenwerking in de weg.
    ik houd mijn hart vast.(gaap)

zo de groeten.
    ik ga lekker knallen.
      vrijdag 31 december 2004 @ 19:22:58 #97
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_24326003
  • Terroristische aanslag in Nederland. Er breken grootscheepse rellen uit met Marokkanen. Het leger moet er aan te pas komen. Er vallen 8 doden ten gevolge van de rellen. De minister van binnenlandse zaken treedt af.

• China en Taiwan ontkoppelen hun munt van de dollar. De dollar stort in. Dit leidt tot een enorme rentesprong in de VS die ervoor zorgt dat de huizenmarkt instort. Ook de hypotheek gigant Fanny Mae stort in. Dit leidt tot een wereldwijde financiele crisis. De AEX tikt even de 150 punten aan. De huizenmarkt in NL gaat ca 30% lager het jaar uit

• Er komt een nieuw vredes accoord tussen Israel en de Palestijnen. Nederzettingen op de Westbank worden geofferd voor de vrede. In een aantal gevallen wordt het leger ingezet tegen kolonisten die niet weg willen.

• In de media verschijnen onthullingen over prinses Maxima. Zij blijkt er in Argentinie een nogal losbandig sexleven op hebben nagehouden. Ondanks dat blijft ze het populairste lid van het koningshuis.

• Er komt een boekhoud fraude aan het licht bij Unilever. Binnen een dag is de koers gehalveerd.

• Lance Armstrong wint voor de 7de keer de Tour de France. Hierna zet hij een punt achter zijn wielercarriere

• Ajax eindigt als vijfde in de Eredivisie. Het aandeel verdwijnt van de beurs.

• John de Mol neemt Versatel volledig over en creeert daarmee een nieuw media imperium. Wat betreft sport speelt de NOS geen rol van betekenis meer.

• India en Pakistan bereiken een accoord over Kashmir. De staat van oorlog wordt beeindigd

• De president van Noord Korea overlijdt. Dit luidt het einde van het Stalinistische regime in en het begin van toenadering tot Zuid Korea.

• Ten gevolge van de dollar/ begrotings crisis verschuift de aandacht van de VS van Irak en terrorisme terug naar binnenlands beleid. De 'approval rate' van Bush bereikt de laagste score die een na-oorlogse president ooit heeft gehad.

• Wilders bouwt verder aan zijn politieke partij en zijn populariteit blijft gestaag toenemen. Enkele prominente Nederlanders sluiten zich bij hem aan. De gevestigde politieke partijen moeten constateren dat ze na Fortuyn nu ook Wilders hebben onderschat. Want hoewel hij het charisma van Fortuyn mist blijkt hij met een goed onderbouwd programma te komen dat veel mensen aanspreekt. VVD en CDA nemen veel punten uit het programma van Wilders over in een poging de schade te beperken.
  • "If you want to make God laugh, tell him about your plans"
    Mijn reisverslagen
    pi_24328074
    quote:
    Op vrijdag 31 december 2004 12:07 schreef Sidekick het volgende:
  • Het kabinet valt niet.
  • Bij het referendum over de Europese Grondwet zal een nipte meerderheid voor de grondwet stemmen.
  • PSV wordt landskampioen, AZ wordt tweede en weet zich te kwalificeren voor de Champions League.
  • De dollar zal nog verder in waarde zakken; een euro zal 1.50 dollar gaan kosten.
  • De paus blijft leven.
  • De Oscar-uitreiking zal in de soep lopen vanwege een bommelding of terroristische dreiging.
  • Jij durft, negentien punten.
    Wat durf je te zetten op de punten die niet gaan uitkomen?
      zaterdag 1 januari 2005 @ 00:09:42 #99
    72203 Fear.cfg
    aan het headbange
    pi_24330309
    nou ja gelukkig nieuwjaar :p
    Lalalalallala I can't hear you....
      zaterdag 1 januari 2005 @ 02:06:25 #100
    26417 Dovenwereld
    Ingenieur Informatica
    pi_24332111
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 10:01 schreef Netsplitter het volgende:
    Meer belastingen...

Raak!

2de kind Alex & Maxima...

Raak!
    Je hebt goed voorspeld !

Hirsi Ali wordt vermoord...
    Bernhard gaat dood...

Te vroeg voorspellend... pas vier dagen later... (niet in 2005)

Spoortunnel Delft gaat toch niet door, zie kruisraketten...

Nee! mis!

Worden toch kruisraketten gekocht ondanks tegen adviezen...
    Vakbonden gaan weer staken, dus de ns ook...
    Haagse tramtunnel voor x aantal maanden dicht wegens water overlast...
    Wilders probeerd het kabinet "op te blazen"....
    De politie quota's worden hoger, dus meer flits controles...
    AIVD wordt opgerold, en komt terug in andere vorm...
    Star Wars III wordt een mega succes...
      zaterdag 1 januari 2005 @ 02:14:27 #101
    9740 Knarf
    Ik hou niet van titels
    pi_24332244
    Ik blijf leven
    Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
    No keyboard found, press F1 to continue
    pi_24336085
    Ik verwacht Meerdere rampen
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      zaterdag 1 januari 2005 @ 14:08:46 #103
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_24336445
    quote:
    Op vrijdag 31 december 2004 21:15 schreef Takkesteeg het volgende:

[..]

Jij durft, negentien punten.
    Wat durf je te zetten op de punten die niet gaan uitkomen?
    Mijn geloofwaardigheid.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    pi_24337237
    Ik zie het volgende gebeuren in 2005

Maxima krijgt weer een dochter.
    Aanslagen op wilders en Balkenende.
    grote ( biochemische? ) aanslag in europa ( parijs, Keulen, Den haag?)
    Amerika begint oorlog in syrie.
    Aanslag op Bush.
    Paus overlijdt.
    Marsrovers ontdekken water en tekenen van ( voormalig?) leven.
    Beide rovers zullen vlak na de ontdekking, tegen het eind van het jaar stoppen met functioneren.
    Terroristische aanslag op Schiphol.
    aardbeving bij Sumatra krijgt vervolg, er komt er nog een.
    dodental zal gezet worden op 250.000 waaronder 46 Nederlanders.
    enorme chaos en vele, vele aanslagen in Irak waarbij 100den buitenlanders gedood zullen worden voor en na verkiezingen, die echter onbeslist eindigen.
    Mick Jagger overlijdt.
    Na aanslag Wilders neemt vreemdelingenhaat enorm toe, randje burgeroorlog, groepen rechts radicalen en Westafrikanen gaan op de vuist waarbij doden vallen, ook zullen mensen van Marokaanse afkomst willekeurig op straat vermoord worden.
    wederom tragische gebeurtenis rond koningshuis.
    Enorme kettingbotsing begin van het jaar eist vele doden.
    spaceshuttle krijgt te kampen met problemen in de ruimte en kan niet meer terug, reddingsactie mislukt.
    pi_24338055
    - Aanslag door moslims in Nederland met veel burgerdoden. BV bomaanslag in drukke winkelstraat. Als reactie gaan veel meer moskeen de fik in en vallen ook doden aan moslimzijde.
    - Aanslag door moslims in grote Europese stad buiten NL.
    - Wilders of Hirschi Ali wordt vermoord als zijn beveiliging afneemt en dat zal dezelfde reactie teweeg brengen als nummer 1.
    - Economie krabbelt rustig op ondanks politieke tegenslagen.
    -
    Bluesdude en SCH: bekken houden met jullie gejank.
    Zo, dat scheelt weer 400 nutteloze reacties.
      zaterdag 1 januari 2005 @ 15:54:25 #106
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_24338149
    Balkenende wordt met zijn vingers aan het bureau gelijmd.
    Zalm wordt snipverkouden en blijft daardoor minstens een half jaar uit de roulatie. Wouter Bos krijgt via het roddelblad prive openlijk ruzie met zijn minnaar, hij wordt door zijn eigen partij uitgejouwd en verdient daarmee de Rob Oudkerkstatus. Cheert Wilders' haar vat om onverklaarbare reden vlam, hij lijkt daarbij teveel op Pim F, waardoor mensen hem als een charlatan zien, hij houdt daarbij 3 zetels over, genoeg om te onderhandelen met de restanten van D66. Er wordt meer en harder gedemonstreerd, uiteindelijk valt het kabinet op 2 oktober.
    Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
    Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
    N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
    pi_24338177
    Harry Sack krijgt eindelijk een vriendin.

Of nee wacht, dit waren serieuze voorspellingen.
    Bluesdude en SCH: bekken houden met jullie gejank.
    Zo, dat scheelt weer 400 nutteloze reacties.
      zaterdag 1 januari 2005 @ 15:57:39 #108
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_24338206
    quote:
    Op zaterdag 1 januari 2005 15:55 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
    Harry Sack krijgt eindelijk een vriendin.

Of nee wacht, dit waren serieuze voorspellingen.
    Wie ben jij nou weer?
    Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
    Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
    N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
    pi_24339232
    quote:
    Op zaterdag 1 januari 2005 14:56 schreef Kanjer het volgende:

Mick Jagger overlijdt.
    Nee. .

En Ramses Shaffy gaat ook niet dood in 2005. .
    Oi!
    pi_24341624
    Aanval op Iran :Y:Y:Y
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_24348590
    quote:
    Op zaterdag 1 januari 2005 14:08 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Mijn geloofwaardigheid.
    Wij zullen het meemaken!
    pi_24348635
    quote:
    Op zaterdag 1 januari 2005 19:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Aanval op Iran :Y:Y:Y
    Dat denk ik ook. Binnen zes maanden zal Israël, met stilzwijgende ondersteuning van Amerika, de kernreactors van Iran platgooien. Echter, dan krijgen we dat Irak zich zal roeren, als het dat al niet doet, en Hebollah zal wat aanvallen uitvoeren. Ik weet niet hoe beduidend die aanvallen van de partij van God zullen zijn, maar, eerlijk gezegd, ik vermoed dat het vooral een beetje symboliek zal zijn.
    pi_24349810
    Maxima's kind wordt te vroeg en/of ziek geboren
    Moslims vs autochtonen gevoel in Nederland wordt sterker
    Yukos-zaak in Rusland wordt gerekt, de uitspraak wordt vreemd en onverwacht
    Milieu- of natuurramp in of bij noord-amerika
    Humanitaire ramp en politieke onrust in Latijns-Amerika
    Een droge zomer in ons deel van Europa
    China komt met een voorheen ongehoord initiatief
    Hirsi Ali stopt met onderduiken
    Massale sterfte van zeedieren en vissen in de noordzee
    Terroristische aanslagen en/of pogingen tot op 7 of 14 januari en/of 23 februari en/of 1 t/m 8 maart in Rusland
    Grootse vieringen 60-jarige jubileum van overwinning op de nazi's eisen enkele slachtoffers
    Neonazi's, allochtonen, extreem links en overheid hebben een paar aanvaringen in europa
    Het belang van het kwijtschelden van schulden wordt beter begrepen
      zondag 2 januari 2005 @ 03:05:37 #114
    38396 mazaru
    Geloof niet alles wat je denkt
    pi_24350012
    De San Andreas-breuklijn laat van zich horen, een aardbeving van 6.9 zal Californie doen schudden komende zomer.

De paus wordt dood verklaard, maar zijn lichaam wordt niet getoond, omdat hij nog niet echt dood is.
    Het is een samenzwering om een andere paus aan de macht te krijgen.
    Deze zal van te voren al bekend zijn, wat dus helemaal tegen alle katholieke tradities in gaat.
    Een valse paus! deze is eigenlijk gepikt van Nossie, maar ik vind hem wel heel erg mooi.

Er wordt weer een prominente Nederlander vermoord.
    Ik denk aan Jack Spijkerman, of Robert Jensen.

Nederland staat massaal op tegen de bezuinigingen van Jan Peter.
    Het kabinet valt.

In Italie vind een grote terrorristische aanval plaats.

Meer weet ik ff niet meer, ik ga nou slapen.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
    pi_24359079
    Op het persoonlijke vlak wordt het een rampjaar.
      zondag 2 januari 2005 @ 20:21:55 #116
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_24359523
    quote:
    Op zondag 2 januari 2005 19:53 schreef Lynx666 het volgende:
    Op het persoonlijke vlak wordt het een rampjaar.
    't Jaar is nog maar net begonnen, joh.
    Het gaat echt wel positiever worden, kan niet anders. Beetje vertrouwen, beetje hoop, oké?
      woensdag 5 januari 2005 @ 00:13:26 #117
    16874 creno
    born this way
    pi_24401823
    mijn drie voorspellingen voor 2005:

1: Er gebeurd iets groots wat betrekking heeft op moslims
    2: Er komt meer duidelijkheid over buitenaards leven
    3: Er staat iets te gebeuren met een groot schip...

and we al live happily ever after...
    <a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
    fanserie voor en door fans van WIDM
      woensdag 5 januari 2005 @ 01:16:18 #118
    44118 srblackbird
    Google is handig!
    pi_24403220
    1: Er gebeurd iets groots wat betrekking heeft op moslims
    2: Ik haal minstens 1 tentamen
    3: ik ga meer posten op Fok!
    Jumps from perfectly good airplanes.
    Dear aunt, let's set so double the killer delete select all
      woensdag 5 januari 2005 @ 10:49:38 #119
    101909 CrackerJack
    pi_24407487
    en toch wordt het weer gewoon 2006.

(Over +- een jaartje)
      woensdag 5 januari 2005 @ 11:50:48 #120
    107557 PeeJay
    pi_24408496
    1. door steeds meer spanningen tussen moslims en christenen daalt de omzet van broodjes kebab met ong 10 % in nederland.

2. een strijker veroorzaakt een enorme aardverschuiving op la palma, precies een jaar na de aziatische aardverschuiving. Dit brengt een megatsunami teweeg die ook florida bereikt. De golf die 20 kilometer landinwaarts trekt legt een aantal opslagplaatsen voor nucleaire wapens bloot. Later wordt er een gigantische ondergrondse kernwapenfabriek ontdekt mede door de golf en aanwijzingen op de opslagplaatsen.

Nederland zal hierdoor voor hele lange tijd voor de helft onder water staan en de overige 13 miljoen nederlanders zullen opgepropt moeten leven in hoog nederland totdat laag nederland is leeggepompt en hersteld. de verwachting is dat laag nederland nooit meer zodanig teruggewonnen zal worden als dat het was.

3. Nieuwe missies naar mars zorgen voor een verrassing. Een europese missie blijkt bij aankomst op mars een aantal immigranten bij zich gedragen te hebben, helaas allen overleden. Verder worden er een satelliet-videocamera, een aantal plastic slangen en een pomp gevonden. Later wordt er bekend dat het ging om een aantal semi-BNers, waaronder ene Patty B. met een gesmolten slang in haar achterste. Een schrift vertelt later dat zij wilden aantonen dat er water is op mars, zodat ze klysma's konden uitvoeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door PeeJay op 05-01-2005 11:56:25 ]
    pi_24426201
    Nederland zal idd door een fikse watersnoodramp getroffen worden, ben ik bang... op welke termijn? geen idee... wel zal het een menselijke oorzaak hebben. Zoals vermoed ik (maar ik hoop dat ik het mis heb) ook aan het licht zal komen dat die ramp in Azië mensenhanden heeft besmeurd met het bloed van 160.000+ mensen, waarvan ik trouwens nog het allerergste vond, dat al die 10 duizenden ongelovigen onder hen nooit een kans hebben gekregen zich te bekeren, maar dat terzijde.
    Remember the famous men, who had to fall to rise again.
    They pick themselves up, dust themselves off
    and start all over again.
    (And the famous women 2, ofcourse)
      vrijdag 7 januari 2005 @ 00:36:04 #122
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_24443851
    quote:
  • Ik moest gelijk denken aan deze voorspelling toen ik Vrouw Hans Wiegel verongelukt. las.

Mja, het zit in de buurt, maar er is nog tijd genoeg om hem helemaal te laten uitkomen.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    pi_24474218
    [quote]Op zondag 2 januari 2005 02:44 schreef Sessy het volgende:

Mmm, niet dat het wereldschokkend zou zijn hoor. Maar vorige week droomde ik hierover. Ik moest op dat kind passen omdat ze het een tijdje geheim wilde houden. Daardoor liep ik een zalig afspraakje mis. Gelukkig zijn mijn dromen meestal niet voorspelend in de directe zin en zal er wel een symboliek achter zitten. Wel raar, want ik ben niet echt erg koningsgezind.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_24717402
    - Stormen in Amerika, Ohio en Californië komen blank te staan.
    - Ernstige crisis in het zuiden van Servië.
    - Servië en Montenegro destabiliseren.
    - Guerilla aanvallen van VS op Iraanse installaties.
    - Israel dreigt met aanval op Iran.
    - Vele bedreigen van de VS en Israël aan het adres van Syrië en Iran.
    - Noord Korea destabiliseerd.
    - Iran krijgt raketten om Europa te treffen met kernwapens.
    - Poetin's toekomst onzeker. Facisten aan de ene kant en communisten aan de andere zorgen ervoor dat Rusland verder veranderd in een soort Weimar republiek.
    - Sancties tegen Rusland wegens heimelijke wapenhandel met Iran.
    - Ergens in de herfst een aardbeving bij Japan op de schaal van die op 2de kerstdag.
    - De maatschappij van de VS valt uit elkaar door extreem geweld tussen extreem-rechtse anti-government groepen en de overheid.
      maandag 24 januari 2005 @ 02:44:14 #125
    112551 Dragorshade
    Modestly Perfect
    pi_24717506
    Achteraf komen al mijn voorspellingen (die in mijn hoofd zitten) uit... een mirakel
    Tennis is zo'n mooie sport, jammer dat er mannen aan meedoen...
      maandag 24 januari 2005 @ 04:26:09 #126
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_24717869
    de paus zal komend jaar niet overlijden die leeft nog minstens tot 2013 en zal meteen ook de laatste paus zijn die de kerk kent. Dus de voorspelling van een paus die sterft kunnen we van het lijstje afstrepen
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
    pi_24779187
    Doordat Amerika zich steeds meer op eigen houtje met andere landen bemoeit ontstaat er een (diepe) kloof tussen de VN (europa) enerzijds en Amerika anderzijds.
    Dit zal jaren later leiden tot een zeer groot meningsverschil (oorlog?) tussen europa en amerika
    Europe zal de eerste stappen zetten voor een regering
    Er komt een grote aanslag in Israel gevolgd door een in Europa, zeer veel doden en gewonden
    Meer duidelijkheid komt er over de schipsresten op mount ararat in turkije, een zeer grote vondst wordt gedaan die alle geloven met elkaar verbindt.
    India blijkt op technisch gebied enorm veel verder dan verwacht en lanceert een shuttle de ruimte in.
    India en China geven buitenaards leven toe.
    er zal een beter medicijn tegen kanker worden ontwikkeld
    In amerika zal weer een highschoolshootings plaatsvinden, ditmaal ontkomt de dader niet in de dood
    Never underestimate the power of very stupid people in large groups !
    pi_24779545
    Ik heb hier alle berichten niet gelezen, dus baseer ik me op het oorspronkelijk onderwerp, met name nieuwetijdkinderen. De websits met de spirituele boodschap aangaande dit onderwerp heb ik talrijke male mogen lezen. Maar zoals steeds hou ik van bronvermeldingen, om te vermijden dat de een site een kopie maakt van de andere site met een paar persoonlijke wijzigingen. Op den duur heb je dan een boodschap die zodanig vervormd is, dat geel verandert in rood, bij wijze van spreken.
    Mijn inziens en vanuit therapeutisch ervaren, zijn nieuwetijdskinderen helemaal niet nieuw. Voor wie meer weet van de karakterstructuren van Lowe, zie we een shizoïde structuur dat zich o.a. uit in een ADD/ADHD problematiek.
    Het zijn kinderen die onderhevig zijn aan de evolutie ( wie niet ? ) en in die zin geeft elk tijdperk iets nieuw. Het gevaar van de term nieuwetijds is dat men blijft hangen in een vaag gebied. En dat platform biedt vaak geen toelaas voor deze kinderen. Wat mij interesseert betreft de algemene deler van deze kinderen in hun persoonlijkheid, hun lichamelijke fysiologie, hun hersenen. En dan komen we tot verassende vaststellingen.
    Er is ook niets mis met deze kinderen, eerder met de maatschappij die er geen raad mee weet. Wat betreft hun aanpassingsproces op aarde, van mij hoeven ze zich niet aan te passen, maar ik vrees dat ze dan vaak uit de boot gaan vallen. wat natuurlijk kan veranderen als deze kinderen volwassen zijn en op hun beurt zulk een kind hebben. Misschien komt er dan pas een adequaat begrijpen en handelen. Nu voelen deze kinderen zich wat verloren is een wereld die hun redelijk vijandig gezind is. En hoe zou je zelf zijn, als kleine die zoveel voelt en steeds de hamer op de kop krijgt in erkenning. Dan ga je toch hard roepen niet ? Dus dat is ook wat ze doen.

Lucas

[ Bericht 1% gewijzigd door lucasind op 27-01-2005 14:51:15 ]
      woensdag 2 februari 2005 @ 12:02:32 #129
    101909 CrackerJack
    pi_24880767
    quote:

Paus overlijdt.
    Kans !
    zet je radio aan
    pi_24883737
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 12:02 schreef CrackerJack het volgende:

[..]

Kans !
    zet je radio aan
    Hij kwam al eerder voorbij in dit topic.

En bij de voorspellingen voor 2004.... en die voor 2003... en.... .
    Oi!
    pi_24886234
    Hij gaat niet dood. Niet nu

volgend jaar maggie
    pi_24886386
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 12:02 schreef CrackerJack het volgende:

[..]

Kans !
    zet je radio aan
    Rien ne va plus!
    (Oh wat heerlijk oneerbiedig )
      woensdag 2 februari 2005 @ 18:38:30 #133
    91333 displission
    pi_24886824
    Ik heb het in 2004 en ook in een vp voorspelt. Laten we maar niet te vroeg juichen, maar het is een uiterst gevaarlijke situatie waar hij zich in verkeerd? Soon we will know(thirth prediction)
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
      woensdag 2 februari 2005 @ 18:59:05 #134
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_24887245
    hij ligt niet eens op de IC en is niet in levensgevaar dus zo'n uiterst gevaarlijke situatie is het niet
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
      woensdag 2 februari 2005 @ 19:12:12 #135
    91333 displission
    pi_24887454
    zoals ik al zei: snel

Dyonizus hij is oud he 84 jaar. Hij heeft toch een luchtwegen ontsteking, hij heeft parkinson.

Heeft ie eigenlijk een opvolger en wat is er zo erg aan als hij doodgaat.

Nee maar ff serieus, is hij de bewaker van de wereldvrede?

[ Bericht 49% gewijzigd door displission op 02-02-2005 19:20:21 ]
      woensdag 2 februari 2005 @ 19:40:22 #136
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_24887976
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 19:12 schreef displission het volgende:
    zoals ik al zei: snel

Dyonizus hij is oud he 84 jaar. Hij heeft toch een luchtwegen ontsteking, hij heeft parkinson.
    Hij is oud jah, maar ik geloof niet dat hij dood gaat dit jaar. Of volgend jaar. Ik geloof dat hij minstens tot 2013 blijft leven. Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar aangezien dit in TRU staat: in de jaren 60 waren er een paar kleine meisjes in een dorpje in Spanje (Garabandal) die verschijningen hadden van Maria en mensen etc. er zijn zelfs foto's gemaakt van toen ze die verschijningen kregen. Bla op internet is er meer over te lezen (o.a. op www.garabandal.com). Maar goed, in ieder geval was een van de voorspellingen dat er in de toekomst een groot wonder zou komen dat de paus (was ook nog een voorspelling: er zouden nog 3 pausen komen, waarvan er 1 heel kort zou zitten en waarvan 1 [ook meteen de laatste paus] revolutionair zou zijn. Die 3 pausen zijn geweest, Johannes Paulus I heeft 33 dagen gezeten voordat hij stierf en de laatste paus zit nu nog steeds) ook nog zou meemaken. Dit wonder zou op een donderdag in de lente plaatsvinden en die donderdag zou gelijk vallen met een heiligendag. Nu had een of andere dude uitgerekend dat dit OF in 2001 zou zijn OF in 2013 en die had toen geconcludeert dat omdat de paus niet zo lang meer te leven had dat het wel 2001 MOEST zijn, maar hij had het fout .

Een half jaar VOOR dat wonder zou er een teken zijn die het wonder zou aankondigen. En toen dach ik ook meteen aan de mayakalender en 2012 . Omdat de paus dit wonder zou meemaken waar hij ook is, moet hij tot 2013 minstens blijven leven .. of de voorspellingen zijn natuurlijk crap en dat kan ook heel goed want hoeveel charlatans zijn er wel niet geweest
    quote:
    Heeft ie eigenlijk een opvolger en wat is er zo erg aan als hij doodgaat.
    hij heeft nog geen opvolger. Hij heeft een aantal kardinalen aangewezen en als de paus is gestorven gaan die in conclaaf om een nieuwe paus te kiezen onder hun zelf. Als die is gekozen zie je de witte rook uit de schoorsteen van het vaticaan komen
    quote:
    Nee maar ff serieus, is hij de bewaker van de wereldvrede?
    why?
      woensdag 2 februari 2005 @ 19:43:20 #137
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_24888053
    pi_24888377
    En toch blijf ik gokken dat het deze keer prijs is ... very soon ...
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
      woensdag 2 februari 2005 @ 22:57:08 #139
    91333 displission
    pi_24891950
    2013..denk je echt dat die kerel 100 jaar wordt?? als dat gebeurt is dat een wonder..als het nou niet gebeurt..wat dan?
      woensdag 2 februari 2005 @ 23:28:16 #140
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_24892700
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 22:57 schreef displission het volgende:
    2013..denk je echt dat die kerel 100 jaar wordt?? als dat gebeurt is dat een wonder..als het nou niet gebeurt..wat dan?
    dan sterft hij en is het allemaal onzin maar dit is toch een voorspellingen topic? je kunt ook voorspellingen van john titor aan gaan halen hier, of nostradamus (als je zijn centurien kunt decrypten ), wil nog niet zeggen dat het zo gaat zijn toch? is gewoon leuke gespreksstof
    pi_24893138
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 19:58 schreef UncleScorp het volgende:
    En toch blijf ik gokken dat het deze keer prijs is ... very soon ...
    Ik kan me ook niet voorstellen dat die man het nog lang volhoudt. Misschien dat het nu niet zo ver is, maar 2013 haalt hij toch echt niet.
    Oi!
    pi_24931698
    Alles leek erop dat de volgende paus,Pape Olivia, er zat aan te komen.
    Maar vermits deze het goed volhoudt praten ze al over een aftreding ...
    pi_24977641
    pi_25100078
    Damn de paus wil niet meewerken ...

Iets anders dan ... deze maand nog aardbevingen in de US
    (http://www.silverjade.co.za/2005/the_prediction.html)
      donderdag 17 februari 2005 @ 14:55:26 #145
    83895 GnAgn
    Love You So Much
    pi_25128082
    quote:
    Op vrijdag 31 december 2004 12:44 schreef GnAgn het volgende:
    * Een politicus komt om bij een auto ongeluk ( ik zag net pas dat degene voor mij dit ook al voorspelde )

* Stroomstoring.. grote delen van NL zullen getroffen worden

* Belangrijke bekende voetballer zakt dood in elkaar op het veld

* Ajax landskampioen

* Trein ontspoort in Rotterdam.. veel gewonden

* Aardbeving in Nederland.. zwaarder dan 6 op de schaal van richter

* Maxima gaat vreemd

* Het gaat uit met mn vriendin ( )
    Hmmm die gewonden dat viel wel mee

En met mn vriendin ging het die dag al uit, maar dat was 50 % kans
    Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
    Own Style
    pi_25363427
    quote:

Aanslag op Bush.
    Paus overlijdt.
    Beide rovers zullen vlak na de ontdekking, tegen het eind van het jaar stoppen met functioneren.
    enorme chaos en vele, vele aanslagen in Irak waarbij 100den buitenlanders gedood zullen worden voor en na verkiezingen, die echter onbeslist eindigen.
    Mick Jagger overlijdt.
    Na aanslag Wilders neemt vreemdelingenhaat enorm toe, randje burgeroorlog, groepen rechts radicalen en Westafrikanen gaan op de vuist waarbij doden vallen, ook zullen mensen van Marokaanse afkomst willekeurig op straat vermoord worden.
    spaceshuttle krijgt te kampen met problemen in de ruimte en kan niet meer terug, reddingsactie mislukt.

Enorme kettingbotsing aan het begin van het jaar... dat is 1
      dinsdag 22 maart 2005 @ 01:06:39 #147
    26417 Dovenwereld
    Ingenieur Informatica
    pi_25651695
    quote:
    Op vrijdag 4 maart 2005 14:09 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Enorme kettingbotsing begin van het jaar eist vele doden kwam al uit ... (het was onverwacht sneeuwval in Nederland ...)
    pi_25660811
    quote:
    Op zondag 2 januari 2005 02:44 schreef Sessy het volgende:
    Moslims vs autochtonen gevoel in Nederland wordt sterker
    Gisteren nog een all-out knokpartij?
    quote:
    Hij wordt nog gerekt
    quote:
    Hirsi Ali stopt met onderduiken
    quote:
    Terroristische aanslagen en/of pogingen tot op 7 of 14 januari en/of 23 februari en/of 1 t/m 8 maart in Rusland
    Deze is ingewikkelder... 7 januari kondigden de rebellen een wapenstilstand aan die ze de 14de weer opgeheven hebben en tussen 7 en 9 maard werd de terroristenleider omgelegd.
    quote:
    Neonazi's, allochtonen, extreem links en overheid hebben een paar aanvaringen in europa
    Eindhovense politieagenten in elkaar geslagen door marokkanen, marokkaans meisje door nazi's, enneh nazi's... tja.
    pi_25779579
    quote:
    - AZ wint de Amstel Cup
    Eerste is binnen
    pi_25914611
    quote:
    Op vrijdag 4 maart 2005 14:09 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En Hoppa, nummero duo, om in Italiaanse sferen te blijven.
    pi_25914650
    Heb ik meerdere jaren als voorspelling opgegeven dat de Paus zou overlijden, heb ik het dit jaar niet gedaan
    pi_25914674
    quote:

Aanslag op Bush.
    Paus overlijdt.
    Mick Jagger overlijdt.
    Deze dus.
    pi_25915073
    quote:
    Op vrijdag 1 april 2005 20:09 schreef ThomasBerge het volgende:
    Heb ik meerdere jaren als voorspelling opgegeven dat de Paus zou overlijden, heb ik het dit jaar niet gedaan
    Ik had in mijn voorspelling expliciet erin gezet dat ie dit jaar wel zou overleven. .
    quote:
    Op vrijdag 31 december 2004 17:44 schreef Lynx666 het volgende:
    Omdat de paus (zoals mijn mislukte voorspelling vorig jaar) niet vermoord is zal hij 2005 in blakende gezondheid doorkomen . Nou goed, mijn voorspelling is dat ie pas in 2006 het loodje zal leggen.

(...)
    pi_25921887
    ik voorspel dat die meneer die zich paus laat noemen al een tijd dood is maar het straks dus 2 april bekend wordt gemaakt.
    dit doen ze om dat de datumgetallen bij elkaar opgeteld nummer 13 is en eh...het tijdstip van overlijden zal ook op 13 eindigen
    13 maar waarom dan?
    eh..
    pi_25925180
    quote:
    Op zaterdag 2 april 2005 00:13 schreef JoZzephus het volgende:
    ik voorspel dat die meneer die zich paus laat noemen al een tijd dood is maar het straks dus 2 april bekend wordt gemaakt.
    dit doen ze om dat de datumgetallen bij elkaar opgeteld nummer 13 is en eh...het tijdstip van overlijden zal ook op 13 eindigen
    13 maar waarom dan?
    eh..
    Ik vermoed een complot van de illuminati
      zaterdag 2 april 2005 @ 12:55:13 #156
    26417 Dovenwereld
    Ingenieur Informatica
    pi_25928590
    quote:
    Op vrijdag 1 april 2005 20:10 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Deze dus.
    Amen...
      zaterdag 2 april 2005 @ 15:13:47 #157
    74582 ICTservice
    Niets is zoals het lijkt..
    pi_25931342
    -Ik ga dood
    -Bush gaat dood
    -En ik ga m'n verjaardag vieren!
    http://www.scholieren-online.nl
    ''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
    Fabeltjeskrant = l33t
      zaterdag 2 april 2005 @ 17:57:16 #158
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_25935057
    quote:
    Op vrijdag 31 december 2004 12:06 schreef Natalie het volgende:
    - De Paus komt te overlijden in het komende jaar.
    - Prinses Máxima zal bevallen van een gezonde dochter.
    - Het zal nog slechter gaan met de tollerantie in Nederland.
    - Net als vorig jaar zullen meer Nederlanders dit land verlaten (emigratie) dan dan er binnenkomen. Dit zal ook in 2006 doorzetten.
    - De economie zal gestaag beter worden.
    - De aarde gaat beven onder San Francisco. Het word niet de 'grote schok' waar iedereen voor vreest.
    - Men zal grote vooruitgang boeken als het gaat om het vinden van een medicijn tegen een dodelijke ziekte.
    't Zou me niets verbazen als mijn voorspellinkjes nog uit gaan komen ook!
    pi_25949373
    quote:
    het tijdstip van overlijden zal ook op 13 eindigen
    21.37 uur = 2+1+3+7= 13

http://www.nu.nl/news/505(...)us_II_overleden.html

eh..

zondag 3 april 2005 @ 12:51:34 #160
    26417 Dovenwereld
    Ingenieur Informatica
    pi_25950590
    quote:
    Op zondag 3 april 2005 11:46 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

21.37 uur = 2+1+3+7= 13

http://www.nu.nl/news/505(...)us_II_overleden.html

eh..

je voorspelling raak.... bingo.. je bent zeker ziener ..
      dinsdag 5 april 2005 @ 06:14:04 #161
    91333 displission
    pi_25992658
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 00:25 schreef displission het volgende:[/b]
    Ik doe geen voorspellingen voor 2005. Ik verwacht wel dat het net als 2004 een jaar vol verassingen wordt zowel positieve als negatieve.

oh ja..de paus gaat dood..maar die voorspelling had ik al voor dit jaar gedaan eigenlijk. Nou dan doe ik hem voor 2005.
    zat ik er niet ver naast..
    pi_28499868
    quote:

Aanslag op Bush.
    Paus overlijdt.
    Mick Jagger overlijdt.
    EN een dochter voor Maxima, dat zijn er al 3 goed!!
    pi_28500430
    quote:
    Vreemd aan de uitspraak was dat de bewezenverklaring de letterlijk overgenomen verzoekschrift van de aanklager was, inclusief de spellingsfouten.
    quote:
    Een droge zomer in ons deel van Europa
    Nouja, vergeleken met de zee is het nog best droog hier op straat...

1 flagrante fout tot nu toe is niet slecht.
      donderdag 7 juli 2005 @ 19:22:24 #164
    26417 Dovenwereld
    Ingenieur Informatica
    pi_28597420
    Opnieuw raak voor Kanjer.... :

Het was London! ...........

Kanjer mag vanaf nu ziener van 2005 noemen!
      donderdag 7 juli 2005 @ 21:55:11 #165
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_28603231
    Dat lag er ook wel heel dik bovenop. Je hoeft geen genie te zijn om dat te kunnen doorzien.
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_33294053
    en en en?! Wat is er allemaal uitgekomen?!
    En doe mij anders jouw mening maar.
    pi_33295958
    quote:
    1 Maxima's kind wordt te vroeg en/of ziek geboren
    2 Moslims vs autochtonen gevoel in Nederland wordt sterker
    3 Yukos-zaak in Rusland wordt gerekt, de uitspraak wordt vreemd en onverwacht
    4. Milieu- of natuurramp in of bij noord-amerika
    5. Humanitaire ramp en politieke onrust in Latijns-Amerika
    6. Een droge zomer in ons deel van Europa
    7. China komt met een voorheen ongehoord initiatief
    8 Hirsi Ali stopt met onderduiken
    9 Massale sterfte van zeedieren en vissen in de noordzee
    10 Terroristische aanslagen en/of pogingen tot op 7 of 14 januari en/of 23 februari en/of 1 t/m 8 maart in Rusland
    11 Grootse vieringen 60-jarige jubileum van overwinning op de nazi's eisen enkele slachtoffers
    12 Neonazi's, allochtonen, extreem links en overheid hebben een paar aanvaringen in europa
    13 Het belang van het kwijtschelden van schulden wordt beter begrepen
    1. Weet ik niet meer?
    2. Nouja da's subjectief, maar volgens mij wel.
    3. Heb ik 't al over gehad hierboven, hij was zeker vreemd.
    4. Al die orkanen!
    5. De vreselijke droogte in het amazonegebied, de vissen stierven en de regering evacueerde plaatselijke bevolkingen om te voorkOmen dat zij met dode vissen besmet modderwater zouden drinken.
    6. OK, niet droog. Wel een lange nazomer. Deze is fout.
    7. China en Rusland hielden voor het eerst in de geschiedenis samen een training van de strijdmachten en dat werd breed uitgemeten in de media (zelfs in Nederland)
    8 Ja dus
    9 D'r spoelde wel van alles aan aan vissen en zo dit jaar
    10 Nee, gelukkig niet. Deze is ook fout.
    11 D'r was toch een of andere veteraan omgekomen onder een tank bij de viering?
    12 Frankrijk afgelopen najaar
    13 Daar was dit jaar een belangrijke afspraak over gemaakt
    pi_33296586
    Ik verwacht sneeuw met de Kerst.
    pi_33433479
    quote:
    - Gevoel van onveiligheid in de samenleving blijft doorzetten Al is het subjectief
    - AZ wint de Amstel Cup
    Het resultaat valt een beetje tegen
    pi_33483077
    nog even een NAspelling, imageshack zal Fok.nl bannen
    IK HEB EEN SCHEET GELATEN
      zaterdag 31 december 2005 @ 22:38:16 #171
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_33592810
    quote:
  • De paus blijft leven.
  • Hopeloos fout.
    quote:
  • PSV is kampioen geworden, maar AZ werd derde....
    Ritsma heeft 2 keer een super 5000 meter gereden dit seizoen, maar het was niet genoeg voor de Spelen...
    quote:
  • Het kabinet valt niet.
  • A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')