quote:Op donderdag 25 november 2004 16:50 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
ik had waarschijnlijk niet over die groene broek moeten beginnen
olie is daar half zo duur, denk dat we daar hier eerder iets van gaan voelen, en nog niet in 2005...quote:Op donderdag 25 november 2004 18:35 schreef Ancient het volgende:De Paus gaat dood, waardoor er een nieuwe paus gekozen zal worden.
Geweld in Israel gaat door waardoor de navo ingrijpt, de muur wordt afgebroken.
Kabinet balkenende 2 valt.
Oliecrisis in amerika
Dat denk ik![]()
ik zeg ook niet dat hier geen oliecrises komt, alleen dat er daar WEL een komtquote:Op donderdag 25 november 2004 18:45 schreef KarmaniaK het volgende:
[..]
olie is daar half zo duur, denk dat we daar hier eerder iets van gaan voelen, en nog niet in 2005...
quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:07 schreef err het volgende:
de paus legt EINDELIJk het loodje.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Schumacher wordt voor de 8e keer wereldkampioen.
dat moet dan zijn omdat ie aftreedt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, Balkenende wordt langzaam al meer gewaardeerd.
Whahah vaag....quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:20 schreef BaajGuardian het volgende:
wilders word ontmaskerd als een tot mens omgebouwd schaap
dit gaat serieuse gevolgen hebben in de nederlandse politiek ,
en dan ontploft de wereld spontaan.
zomaar.
klaar.
Zeilschip ofzo? Of roeiboot?quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:06 schreef LangeJan het volgende:
-Boeing komt met een vleugelloze en motorloos passagiersvoertuig
Dat kun je ook wel zonder een zinloze post te plaatsen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:03 schreef BaggerUser het volgende:
eens denken
ik denk dat ie bedoelt dat ie in 2005 eens een keer gaat denkenquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat kun je ook wel zonder een zinloze post te plaatsen.
C : baaj stalken als primaire bezigheid in het leven , omdat men psychopaat is door verveling op een stuk land met 16 miljoen vervelende figuren net als de gene in kwestie.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:52 schreef Frank-NL het volgende:
rrrrriiiiiiiight
Ik vroeg me al af wanneer deze weer zou langskomen.quote:Op zondag 28 november 2004 00:25 schreef displission het volgende:
oh ja..de paus gaat dood..
Wahahahahahahahahahahahahahahaha da's echt de beste tot nu toe! Pffffff, maar ja, dit hoort natuurlijk ook in het ONZ forum...quote:Op zondag 28 november 2004 02:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
PSV wint de Champions League.![]()
Thank you so much for sharing.quote:Op maandag 29 november 2004 11:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wahahahahahahahahahahahahahahaha da's echt de beste tot nu toe! Pffffff, maar ja, dit hoort natuurlijk ook in het ONZ forum...
Zou die 2005 nog halen danquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:43 schreef ThomasBerge het volgende:
- Prins Bernard overlijdt
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:15 schreef Biancavia het volgende:Balkenende zal weer een operatie aan zijn voet moeten ondergaan. Prins Berhard overlijdt. Er wordt een aanslag op Geert Wilders gepleegd. De gemiddelde koopkracht neemt af met 2%. Begin 2005 wordt er een aanslag gepleegd in Italië, waarbij een aantal doden en tientallen gewonden zullen vallen.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 08:05 schreef BaajGuardian het volgende:
zolang er maar geen hoempahoempa om die nazi komt , en nederland weer zogenaamd in rouw is
en we dat 5 dagen achterelkaar op tv moeten zien.
quote:Op Donderdag 2 december 2004 00:00 schreef BaajGuardian het volgende:
zolang er maar geen hoempahoempa om die nazi komt , en nederland weer zogenaamd in rouw is
en we dat 5 dagen achterelkaar op tv moeten zien.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:29 schreef UncleScorp het volgende:
2005 :
... of kiezen ze deze keer iets anders ?
insert *gigantische middelvinger smiley*quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:34 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
He prutser! Beetje respect aub! Dat soort dingen houd je maar voor je!![]()
Dat kun je wel zeggen, maar dat valt niet mee Baaj.quote:Op woensdag 8 december 2004 06:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
insert *gigantische middelvinger smiley*
ik zeg waar het op staat , als het je niet zint lees er dan maar overheen.
WTF is een SUV rage?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:40 schreef Ridvan het volgende:
-En ferrari doet mee aan de SUV rage en lanceert een SUV met 600 pk
quote:Sports Utility Vehicle. Total mass approximately 1950 kg (4300 lb).
quote:Absurdly large jeep-like vehicles that are becoming standard issue with (upper-) middle class American families, while their elected representatives keep insisting that the third world reduce greeenhouse emissions.
Zo te lezen wordt ie vermoord door een analfabeet. Zou men dat met 'abisch' bedoelen..?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:52 schreef MUUS het volgende:
moord op Bush wordt voorspelt door abische astroloog
Zo, hier dus..
goed plan ... zolang ie daar blijft en de cd niet hier uitkomtquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:46 schreef Asskicker14 het volgende:
- Frans Bauer neemt een Engels-talige CD op en breekt door in Amerika
Bijna goedquote:-Japan krijgt zware aardbeving te voorduren [..]
Ik ken de details niet, maar je zit er volgens mij nauwelijks naast.quote:-John de Mol koopt de rechten van de live wedstrijden op de vrijdag avond en natuurlijk van PSV, Feyenoord en Ajax. Tevens heeft hij ook de rechten van de samenvattingen bemachtigd en hij laat Nickolodeon voor wat het is en richt een nieuwe zender op.
Verder zullen Beau van Erven Dorens, Barend & van Dorp, Jan en Youri Mulder, Humberto Tan, Wilfred Genee, Hugo Borst, Floris, Steve,(Komt dat Schot) en natuurlijk Richard Witschge allemaal naar de nieuwe zender van John de Mol vertrekken. De rechten van het Buitenlands voetbal blijven bij Canal+. SBS koopt de rechten van het Nederlands Elftal. De NOS en RTL blijven hierdoor met lege handen achter, waardoor de NOS ook genoodzaakt is om een complete re-styling te doen en de nadruk meer te leggen op het nieuws en de 3 publieke omroepen(NED 1, 2 en 3) besluiten zich tot 2 zenders te fuseren(NED 1 + 3 ---> 1 zender, NED2).
NED2 zal vooral de nieuws en actualiteitenprogramma's uitzenden.
NED1+3 zal de rest uitzenden.
Hierdoor zullen ook honderden ontslagen vallen.
Ieder geval een goede, alleen voor het verkeerde jaarquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:43 schreef ThomasBerge het volgende:
- Gevoel van onveiligheid in de samenleving blijft doorzetten
- Prins Bernard overlijdt
- Amerika krijgt weer te maken met een aanslag in eigen land
- Bush wil zijn "war on terror" uitbreiden en andere landen aanvallen
- AZ wint de Amstel Cup
- Er wordt een aanslag op Wilders en Peter R de Vries gepleegd
- Crisis binnen het kabinet, maar de gemoederen worden gesust.
Dat is onzin, de armste 10% van nederland heeft nog nooit zoveel te besteden gehadquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:31 schreef Blessed het volgende:
www.jeanettekort.nl
uitgekomen o.a. 2004:
gezinnen in de problemen financieel.
de koningin blijkt een pik te hebben en niet zo'n kleintje ook... gniffel.quote:Het koningshuis komt op een vreemdsoortige komische manier in het nieuws, iets waar men nog lang over gniffelt.
water naar de zee dragen bedoel je wat ie al doet.quote:Willem Alexander zal zich dit jaar heel intensief moeten bezig houden met het waterbeheer want er is veel wateroverlast op komst..
dat wordt dan een poot (zit in de familie he Friso)quote:Ook zijn gezinnetje vraagt zijn aandacht en zijn zoon zal zich bij hen voegen. Ook Mabel en Friso krijgen een zoon..
Willem heeft gelijk.quote:Na het overlijden van ( Prins B ) komen er grote schandalen boven, hierbij spelen ook de nieuwe boeken van Willem Oltmans een rol..
gaaaap.quote:Bij de van Vollenhovens wordt getrouwd..
een boom heeft haar bevrucht maar Irene laat het weg halen..ze is bang voor een wandelende tak..quote:Prinses Irene veelvuldig in het nieuws, volgens mij komt er ook een nieuw boek..
Putin...tja, ach laat nog maar even..quote:Poetin opent de grenzen om totale leegloop te voorkomen. Veel aanslagen en strijd hier. ( Moskou).
tja risico van je vak he..quote:Engelse militairen in Irak zwaar onder vuur. .
dat doen ze al hoor..quote:Duitsland zoekt steeds meer toenadering tot Frankrijk en deze beide grote landen zullen samen proberen in Europa de dienst uit te gaan maken..
de pestpleuris breekt uit en steeds meer mensen gaan op rooftocht.quote:De minima hier zitten onder het bestaansniveau en geven grote onrust..
mensen pikken het niet meer.quote:Economisch gaat het hier bijzonder slecht..
bij zijn vrouw zeker.quote:Schreuder heeft afgedaan..
Noorwegen lijkt me ook wel leuk om te wonen.quote:Hier maakt men zich op voor de verloving en bruiloft van Victoria..
Iran doet zijn best maar wordt toch aangepakt..quote:Zoals al aangegeven vorig jaar veel moeilijkheden met het atoomgenootschap, maar ook de VN bemoeit zich hiermee..
Bibi is gevaarlijk en echt gek.quote:Nethajahu komt nadrukkelijk weer in beeld..
goh., ach gut.. wel langzaam doodmaken dan he..quote:Een aanslag op Sharon door een kolonist..
we kunnen weer geld storten?quote:Het volk van tibet maakt zware tijden door, De Dahla Lama heeft hier mee te maken en vraagt de wereld om hulp..
fluit fluit.quote:Vele aardschokken in de Balkanlanden..
goh wat oud he.quote:Zeer oude bijbelteksten komen naar boven..
ik houd mijn hart vast.(gaap)quote:Media : Er heerst een tweestrijd omtrent Nederlandse t.v. zenders.
Ook bij regionale zenders. Een ieder wil de eigen identiteit behouden en dit staat samenwerking in de weg.
Jij durft, negentien punten.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:07 schreef Sidekick het volgende:Er wordt een aanslag op Bush gepleegd. Hij overleeft de aanslag. Dick Cheney komt nog verder in gezondheidsproblemen. Er komen meer tsunami's, maar minder erg dan de huidige in Azie. SC Heerenveen zal verrassen in de UEFA-cup. Het kabinet valt niet. Bij het referendum over de Europese Grondwet zal een nipte meerderheid voor de grondwet stemmen. Rintje Ritsma gaat nog 1 keer vlammen. Carl Verheijen wordt Europees kampioen Allround schaatsen. PSV wordt landskampioen, AZ wordt tweede en weet zich te kwalificeren voor de Champions League. Schumacher houdt er voor het einde van het seizoen mee op. De dollar zal nog verder in waarde zakken; een euro zal 1.50 dollar gaan kosten. De Iraakse verkiezingen gaan gewonnen worden door de sjiitische partij. Er worden enkele hooggeplaatste terroristen opgepakt. Nederland gaat de missie in Irak niet verlengen. De paus blijft leven. Een politicus zal overlijden na een verkeersongeval. Er zal geen elfstedentocht komen. Rusland komt meer in de problemen, vooral vanwege terrorisme. De Oscar-uitreiking zal in de soep lopen vanwege een bommelding of terroristische dreiging.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:01 schreef Netsplitter het volgende:
Meer belastingen...
Raak!
2de kind Alex & Maxima...
Raak!
Je hebt goed voorspeld !
Hirsi Ali wordt vermoord...
Bernhard gaat dood...
Te vroeg voorspellend... pas vier dagen later... (niet in 2005)
Spoortunnel Delft gaat toch niet door, zie kruisraketten...
Nee! mis!
Worden toch kruisraketten gekocht ondanks tegen adviezen...
Vakbonden gaan weer staken, dus de ns ook...
Haagse tramtunnel voor x aantal maanden dicht wegens water overlast...
Wilders probeerd het kabinet "op te blazen"....
De politie quota's worden hoger, dus meer flits controles...
AIVD wordt opgerold, en komt terug in andere vorm...
Star Wars III wordt een mega succes...
Mijn geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:15 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Jij durft, negentien punten.
Wat durf je te zetten op de punten die niet gaan uitkomen?
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:55 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Harry Sack krijgt eindelijk een vriendin.
Of nee wacht, dit waren serieuze voorspellingen.
Nee.quote:
Dat denk ik ook. Binnen zes maanden zal Israël, met stilzwijgende ondersteuning van Amerika, de kernreactors van Iran platgooien. Echter, dan krijgen we dat Irak zich zal roeren, als het dat al niet doet, en Hebollah zal wat aanvallen uitvoeren. Ik weet niet hoe beduidend die aanvallen van de partij van God zullen zijn, maar, eerlijk gezegd, ik vermoed dat het vooral een beetje symboliek zal zijn.quote:
't Jaar is nog maar net begonnen, joh.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:53 schreef Lynx666 het volgende:
Op het persoonlijke vlak wordt het een rampjaar.
Ik moest gelijk denken aan deze voorspelling toen ik Vrouw Hans Wiegel verongelukt. las.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:07 schreef Sidekick het volgende:Een politicus zal overlijden na een verkeersongeval.
Hij kwam al eerder voorbij in dit topic.quote:
Hij is oud jah, maar ik geloof niet dat hij dood gaat dit jaar. Of volgend jaar. Ik geloof dat hij minstens tot 2013 blijft leven. Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar aangezien dit in TRU staat: in de jaren 60 waren er een paar kleine meisjes in een dorpje in Spanje (Garabandal) die verschijningen hadden van Maria en mensen etc. er zijn zelfs foto's gemaakt van toen ze die verschijningen kregen. Bla op internet is er meer over te lezen (o.a. op www.garabandal.com). Maar goed, in ieder geval was een van de voorspellingen dat er in de toekomst een groot wonder zou komen dat de paus (was ook nog een voorspelling: er zouden nog 3 pausen komen, waarvan er 1 heel kort zou zitten en waarvan 1 [ook meteen de laatste paus] revolutionair zou zijn. Die 3 pausen zijn geweest, Johannes Paulus I heeft 33 dagen gezeten voordat hij stierf en de laatste paus zit nu nog steeds) ook nog zou meemaken. Dit wonder zou op een donderdag in de lente plaatsvinden en die donderdag zou gelijk vallen met een heiligendag. Nu had een of andere dude uitgerekend dat dit OF in 2001 zou zijn OF in 2013 en die had toen geconcludeert dat omdat de paus niet zo lang meer te leven had dat het wel 2001 MOEST zijn, maar hij had het foutquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:12 schreef displission het volgende:
zoals ik al zei: snel
Dyonizus hij is oud he 84 jaar. Hij heeft toch een luchtwegen ontsteking, hij heeft parkinson.
hij heeft nog geen opvolger. Hij heeft een aantal kardinalen aangewezen en als de paus is gestorven gaan die in conclaaf om een nieuwe paus te kiezen onder hun zelf. Als die is gekozen zie je de witte rook uit de schoorsteen van het vaticaan komenquote:Heeft ie eigenlijk een opvolger en wat is er zo erg aan als hij doodgaat.
why?quote:Nee maar ff serieus, is hij de bewaker van de wereldvrede?
dan sterft hij en is het allemaal onzinquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:57 schreef displission het volgende:
2013..denk je echt dat die kerel 100 jaar wordt?? als dat gebeurt is dat een wonder..als het nou niet gebeurt..wat dan?
Ik kan me ook niet voorstellen dat die man het nog lang volhoudt. Misschien dat het nu niet zo ver is, maar 2013 haalt hij toch echt niet.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:58 schreef UncleScorp het volgende:
En toch blijf ik gokken dat het deze keer prijs is ... very soon ...
Hmmm die gewonden dat viel wel meequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:44 schreef GnAgn het volgende:
* Een politicus komt om bij een auto ongeluk (ik zag net pas dat degene voor mij dit ook al voorspelde )
* Stroomstoring.. grote delen van NL zullen getroffen worden
* Belangrijke bekende voetballer zakt dood in elkaar op het veld
* Ajax landskampioen
* Trein ontspoort in Rotterdam.. veel gewonden
* Aardbeving in Nederland.. zwaarder dan 6 op de schaal van richter
* Maxima gaat vreemd
* Het gaat uit met mn vriendin ()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:56 schreef Kanjer het volgende:
Ik zie het volgende gebeuren in 2005
Maxima krijgt weer een dochter.
Aanslagen op wilders en Balkenende.
grote ( biochemische? ) aanslag in europa ( parijs, Keulen, Den haag?)
Amerika begint oorlog in syrie.
Aanslag op Bush.
Paus overlijdt.
Marsrovers ontdekken water en tekenen van ( voormalig?) leven.
Beide rovers zullen vlak na de ontdekking, tegen het eind van het jaar stoppen met functioneren.
Terroristische aanslag op Schiphol.
aardbeving bij Sumatra krijgt vervolg, er komt er nog een.
dodental zal gezet worden op 250.000 waaronder 46 Nederlanders.
enorme chaos en vele, vele aanslagen in Irak waarbij 100den buitenlanders gedood zullen worden voor en na verkiezingen, die echter onbeslist eindigen.
Mick Jagger overlijdt.
Na aanslag Wilders neemt vreemdelingenhaat enorm toe, randje burgeroorlog, groepen rechts radicalen en Westafrikanen gaan op de vuist waarbij doden vallen, ook zullen mensen van Marokaanse afkomst willekeurig op straat vermoord worden.
wederom tragische gebeurtenis rond koningshuis.
Enorme kettingbotsing begin van het jaar eist vele doden.
spaceshuttle krijgt te kampen met problemen in de ruimte en kan niet meer terug, reddingsactie mislukt.
Enorme kettingbotsing aan het begin van het jaar... dat is 1
Enorme kettingbotsing begin van het jaar eist vele doden kwam al uit ... (het was onverwacht sneeuwval in Nederland ...)quote:
Gisteren nog een all-out knokpartij?quote:Op zondag 2 januari 2005 02:44 schreef Sessy het volgende:
Moslims vs autochtonen gevoel in Nederland wordt sterker
Hij wordt nog gerektquote:Yukos-zaak in Rusland wordt gerekt, de uitspraak wordt vreemd en onverwacht
quote:Hirsi Ali stopt met onderduiken
Deze is ingewikkelder... 7 januari kondigden de rebellen een wapenstilstand aan die ze de 14de weer opgeheven hebben en tussen 7 en 9 maard werd de terroristenleider omgelegd.quote:Terroristische aanslagen en/of pogingen tot op 7 of 14 januari en/of 23 februari en/of 1 t/m 8 maart in Rusland
Eindhovense politieagenten in elkaar geslagen door marokkanen, marokkaans meisje door nazi's, enneh nazi's... tja.quote:Neonazi's, allochtonen, extreem links en overheid hebben een paar aanvaringen in europa
Eerste is binnenquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:43 schreef ThomasBerge het volgende:
- Gevoel van onveiligheid in de samenleving blijft doorzetten
- AZ wint de Amstel Cup
Deze dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:56 schreef Kanjer het volgende:
Aanslag op Bush.
Paus overlijdt.
Beide rovers zullen vlak na de ontdekking, tegen het eind van het jaar stoppen met functioneren.
enorme chaos en vele, vele aanslagen in Irak waarbij 100den buitenlanders gedood zullen worden voor en na verkiezingen, die echter onbeslist eindigen.
Mick Jagger overlijdt.
Na aanslag Wilders neemt vreemdelingenhaat enorm toe, randje burgeroorlog, groepen rechts radicalen en Westafrikanen gaan op de vuist waarbij doden vallen, ook zullen mensen van Marokaanse afkomst willekeurig op straat vermoord worden.
spaceshuttle krijgt te kampen met problemen in de ruimte en kan niet meer terug, reddingsactie mislukt.
Ik had in mijn voorspelling expliciet erin gezet dat ie dit jaar wel zou overleven.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:09 schreef ThomasBerge het volgende:
Heb ik meerdere jaren als voorspelling opgegeven dat de Paus zou overlijden, heb ik het dit jaar niet gedaan
quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:44 schreef Lynx666 het volgende:
Omdat de paus (zoals mijn mislukte voorspelling vorig jaar) niet vermoord is zal hij 2005 in blakende gezondheid doorkomen. Nou goed, mijn voorspelling is dat ie pas in 2006 het loodje zal leggen.
(...)
Ik vermoed een complot van de illuminatiquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:13 schreef JoZzephus het volgende:
ik voorspel dat die meneer die zich paus laat noemen al een tijd dood is maar het straks dus 2 april bekend wordt gemaakt.
dit doen ze om dat de datumgetallen bij elkaar opgeteld nummer 13 is en eh...het tijdstip van overlijden zal ook op 13 eindigen
13 maar waarom dan?
eh..![]()
't Zou me niets verbazen als mijn voorspellinkjes nog uit gaan komen ook!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:06 schreef Natalie het volgende:
- De Paus komt te overlijden in het komende jaar.
- Prinses Máxima zal bevallen van een gezonde dochter.
- Het zal nog slechter gaan met de tollerantie in Nederland.
- Net als vorig jaar zullen meer Nederlanders dit land verlaten (emigratie) dan dan er binnenkomen. Dit zal ook in 2006 doorzetten.
- De economie zal gestaag beter worden.
- De aarde gaat beven onder San Francisco. Het word niet de 'grote schok' waar iedereen voor vreest.
- Men zal grote vooruitgang boeken als het gaat om het vinden van een medicijn tegen een dodelijke ziekte.
21.37 uur = 2+1+3+7= 13quote:het tijdstip van overlijden zal ook op 13 eindigen
je voorspelling raak.... bingo.. je bent zeker ziener ..quote:Op zondag 3 april 2005 11:46 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
21.37 uur = 2+1+3+7= 13![]()
http://www.nu.nl/news/505(...)us_II_overleden.html
eh..![]()
![]()
zat ik er niet ver naast..quote:Op zondag 28 november 2004 00:25 schreef displission het volgende:[/b]
Ik doe geen voorspellingen voor 2005. Ik verwacht wel dat het net als 2004 een jaar vol verassingen wordt zowel positieve als negatieve.
oh ja..de paus gaat dood..maar die voorspelling had ik al voor dit jaar gedaan eigenlijk. Nou dan doe ik hem voor 2005.
EN een dochter voor Maxima, dat zijn er al 3 goed!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:56 schreef Kanjer het volgende:
Aanslag op Bush.
Paus overlijdt.
Mick Jagger overlijdt.
Vreemd aan de uitspraak was dat de bewezenverklaring de letterlijk overgenomen verzoekschrift van de aanklager was, inclusief de spellingsfouten.quote:Op zondag 2 januari 2005 02:44 schreef Sessy het volgende:
Maxima's kind wordt te vroeg en/of ziek geboren
Yukos-zaak in Rusland wordt gerekt, de uitspraak wordt vreemd en onverwacht
Nouja, vergeleken met de zee is het nog best droog hier op straat...quote:Een droge zomer in ons deel van Europa
1. Weet ik niet meer?quote:Op zondag 2 januari 2005 02:44 schreef Sessy het volgende:
1 Maxima's kind wordt te vroeg en/of ziek geboren
2 Moslims vs autochtonen gevoel in Nederland wordt sterker
3 Yukos-zaak in Rusland wordt gerekt, de uitspraak wordt vreemd en onverwacht
4. Milieu- of natuurramp in of bij noord-amerika
5. Humanitaire ramp en politieke onrust in Latijns-Amerika
6. Een droge zomer in ons deel van Europa
7. China komt met een voorheen ongehoord initiatief
8 Hirsi Ali stopt met onderduiken
9 Massale sterfte van zeedieren en vissen in de noordzee
10 Terroristische aanslagen en/of pogingen tot op 7 of 14 januari en/of 23 februari en/of 1 t/m 8 maart in Rusland
11 Grootse vieringen 60-jarige jubileum van overwinning op de nazi's eisen enkele slachtoffers
12 Neonazi's, allochtonen, extreem links en overheid hebben een paar aanvaringen in europa
13 Het belang van het kwijtschelden van schulden wordt beter begrepen
Het resultaat valt een beetje tegenquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:43 schreef ThomasBerge het volgende:
- Gevoel van onveiligheid in de samenleving blijft doorzetten Al is het subjectief
- AZ wint de Amstel Cup
Hopeloos fout.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:07 schreef Sidekick het volgende:Er wordt een aanslag op Bush gepleegd. Hij overleeft de aanslag. Dick Cheney komt nog verder in gezondheidsproblemen. Er komen meer tsunami's, maar minder erg dan de huidige in Azie. Bij het referendum over de Europese Grondwet zal een nipte meerderheid voor de grondwet stemmen. Carl Verheijen wordt Europees kampioen Allround schaatsen. Schumacher houdt er voor het einde van het seizoen mee op. De dollar zal nog verder in waarde zakken; een euro zal 1.50 dollar gaan kosten. De paus blijft leven. Rusland komt meer in de problemen, vooral vanwege terrorisme. Een politicus zal overlijden na een verkeersongeval. De Oscar-uitreiking zal in de soep lopen vanwege een bommelding of terroristische dreiging.
PSV is kampioen geworden, maar AZ werd derde....quote:Rintje Ritsma gaat nog 1 keer vlammen. PSV wordt landskampioen, AZ wordt tweede en weet zich te kwalificeren voor de Champions League.
quote:SC Heerenveen zal verrassen in de UEFA-cup. Het kabinet valt niet. De Iraakse verkiezingen gaan gewonnen worden door de sjiitische partij. Er worden enkele hooggeplaatste terroristen opgepakt. Er zal geen elfstedentocht komen. Nederland gaat de missie in Irak niet verlengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |