Hij kwam al eerder voorbij in dit topic.quote:
Hij is oud jah, maar ik geloof niet dat hij dood gaat dit jaar. Of volgend jaar. Ik geloof dat hij minstens tot 2013 blijft leven. Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar aangezien dit in TRU staat: in de jaren 60 waren er een paar kleine meisjes in een dorpje in Spanje (Garabandal) die verschijningen hadden van Maria en mensen etc. er zijn zelfs foto's gemaakt van toen ze die verschijningen kregen. Bla op internet is er meer over te lezen (o.a. op www.garabandal.com). Maar goed, in ieder geval was een van de voorspellingen dat er in de toekomst een groot wonder zou komen dat de paus (was ook nog een voorspelling: er zouden nog 3 pausen komen, waarvan er 1 heel kort zou zitten en waarvan 1 [ook meteen de laatste paus] revolutionair zou zijn. Die 3 pausen zijn geweest, Johannes Paulus I heeft 33 dagen gezeten voordat hij stierf en de laatste paus zit nu nog steeds) ook nog zou meemaken. Dit wonder zou op een donderdag in de lente plaatsvinden en die donderdag zou gelijk vallen met een heiligendag. Nu had een of andere dude uitgerekend dat dit OF in 2001 zou zijn OF in 2013 en die had toen geconcludeert dat omdat de paus niet zo lang meer te leven had dat het wel 2001 MOEST zijn, maar hij had het foutquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:12 schreef displission het volgende:
zoals ik al zei: snel
Dyonizus hij is oud he 84 jaar. Hij heeft toch een luchtwegen ontsteking, hij heeft parkinson.
hij heeft nog geen opvolger. Hij heeft een aantal kardinalen aangewezen en als de paus is gestorven gaan die in conclaaf om een nieuwe paus te kiezen onder hun zelf. Als die is gekozen zie je de witte rook uit de schoorsteen van het vaticaan komenquote:Heeft ie eigenlijk een opvolger en wat is er zo erg aan als hij doodgaat.
why?quote:Nee maar ff serieus, is hij de bewaker van de wereldvrede?
dan sterft hij en is het allemaal onzinquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:57 schreef displission het volgende:
2013..denk je echt dat die kerel 100 jaar wordt?? als dat gebeurt is dat een wonder..als het nou niet gebeurt..wat dan?
Ik kan me ook niet voorstellen dat die man het nog lang volhoudt. Misschien dat het nu niet zo ver is, maar 2013 haalt hij toch echt niet.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:58 schreef UncleScorp het volgende:
En toch blijf ik gokken dat het deze keer prijs is ... very soon ...
Hmmm die gewonden dat viel wel meequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:44 schreef GnAgn het volgende:
* Een politicus komt om bij een auto ongeluk (ik zag net pas dat degene voor mij dit ook al voorspelde )
* Stroomstoring.. grote delen van NL zullen getroffen worden
* Belangrijke bekende voetballer zakt dood in elkaar op het veld
* Ajax landskampioen
* Trein ontspoort in Rotterdam.. veel gewonden
* Aardbeving in Nederland.. zwaarder dan 6 op de schaal van richter
* Maxima gaat vreemd
* Het gaat uit met mn vriendin ()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:56 schreef Kanjer het volgende:
Ik zie het volgende gebeuren in 2005
Maxima krijgt weer een dochter.
Aanslagen op wilders en Balkenende.
grote ( biochemische? ) aanslag in europa ( parijs, Keulen, Den haag?)
Amerika begint oorlog in syrie.
Aanslag op Bush.
Paus overlijdt.
Marsrovers ontdekken water en tekenen van ( voormalig?) leven.
Beide rovers zullen vlak na de ontdekking, tegen het eind van het jaar stoppen met functioneren.
Terroristische aanslag op Schiphol.
aardbeving bij Sumatra krijgt vervolg, er komt er nog een.
dodental zal gezet worden op 250.000 waaronder 46 Nederlanders.
enorme chaos en vele, vele aanslagen in Irak waarbij 100den buitenlanders gedood zullen worden voor en na verkiezingen, die echter onbeslist eindigen.
Mick Jagger overlijdt.
Na aanslag Wilders neemt vreemdelingenhaat enorm toe, randje burgeroorlog, groepen rechts radicalen en Westafrikanen gaan op de vuist waarbij doden vallen, ook zullen mensen van Marokaanse afkomst willekeurig op straat vermoord worden.
wederom tragische gebeurtenis rond koningshuis.
Enorme kettingbotsing begin van het jaar eist vele doden.
spaceshuttle krijgt te kampen met problemen in de ruimte en kan niet meer terug, reddingsactie mislukt.
Enorme kettingbotsing aan het begin van het jaar... dat is 1
Enorme kettingbotsing begin van het jaar eist vele doden kwam al uit ... (het was onverwacht sneeuwval in Nederland ...)quote:
Gisteren nog een all-out knokpartij?quote:Op zondag 2 januari 2005 02:44 schreef Sessy het volgende:
Moslims vs autochtonen gevoel in Nederland wordt sterker
Hij wordt nog gerektquote:Yukos-zaak in Rusland wordt gerekt, de uitspraak wordt vreemd en onverwacht
quote:Hirsi Ali stopt met onderduiken
Deze is ingewikkelder... 7 januari kondigden de rebellen een wapenstilstand aan die ze de 14de weer opgeheven hebben en tussen 7 en 9 maard werd de terroristenleider omgelegd.quote:Terroristische aanslagen en/of pogingen tot op 7 of 14 januari en/of 23 februari en/of 1 t/m 8 maart in Rusland
Eindhovense politieagenten in elkaar geslagen door marokkanen, marokkaans meisje door nazi's, enneh nazi's... tja.quote:Neonazi's, allochtonen, extreem links en overheid hebben een paar aanvaringen in europa
Eerste is binnenquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:43 schreef ThomasBerge het volgende:
- Gevoel van onveiligheid in de samenleving blijft doorzetten
- Amerika krijgt weer te maken met een aanslag in eigen land
- Bush wil zijn "war on terror" uitbreiden en andere landen aanvallen
- AZ wint de Amstel Cup
- Er wordt een aanslag op Wilders en Peter R de Vries gepleegd
- Crisis binnen het kabinet, maar de gemoederen worden gesust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |