abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 januari 2005 @ 02:14:27 #101
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24332244
Ik blijf leven
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_24336085
Ik verwacht Meerdere rampen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 14:08:46 #103
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24336445
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 21:15 schreef Takkesteeg het volgende:

[..]

Jij durft, negentien punten.
Wat durf je te zetten op de punten die niet gaan uitkomen?
Mijn geloofwaardigheid.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24337237
Ik zie het volgende gebeuren in 2005

Maxima krijgt weer een dochter.
Aanslagen op wilders en Balkenende.
grote ( biochemische? ) aanslag in europa ( parijs, Keulen, Den haag?)
Amerika begint oorlog in syrie.
Aanslag op Bush.
Paus overlijdt.
Marsrovers ontdekken water en tekenen van ( voormalig?) leven.
Beide rovers zullen vlak na de ontdekking, tegen het eind van het jaar stoppen met functioneren.
Terroristische aanslag op Schiphol.
aardbeving bij Sumatra krijgt vervolg, er komt er nog een.
dodental zal gezet worden op 250.000 waaronder 46 Nederlanders.
enorme chaos en vele, vele aanslagen in Irak waarbij 100den buitenlanders gedood zullen worden voor en na verkiezingen, die echter onbeslist eindigen.
Mick Jagger overlijdt.
Na aanslag Wilders neemt vreemdelingenhaat enorm toe, randje burgeroorlog, groepen rechts radicalen en Westafrikanen gaan op de vuist waarbij doden vallen, ook zullen mensen van Marokaanse afkomst willekeurig op straat vermoord worden.
wederom tragische gebeurtenis rond koningshuis.
Enorme kettingbotsing begin van het jaar eist vele doden.
spaceshuttle krijgt te kampen met problemen in de ruimte en kan niet meer terug, reddingsactie mislukt.
pi_24338055
- Aanslag door moslims in Nederland met veel burgerdoden. BV bomaanslag in drukke winkelstraat. Als reactie gaan veel meer moskeen de fik in en vallen ook doden aan moslimzijde.
- Aanslag door moslims in grote Europese stad buiten NL.
- Wilders of Hirschi Ali wordt vermoord als zijn beveiliging afneemt en dat zal dezelfde reactie teweeg brengen als nummer 1.
- Economie krabbelt rustig op ondanks politieke tegenslagen.
-
Bluesdude en SCH: bekken houden met jullie gejank.
Zo, dat scheelt weer 400 nutteloze reacties.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 15:54:25 #106
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24338149
Balkenende wordt met zijn vingers aan het bureau gelijmd.
Zalm wordt snipverkouden en blijft daardoor minstens een half jaar uit de roulatie. Wouter Bos krijgt via het roddelblad prive openlijk ruzie met zijn minnaar, hij wordt door zijn eigen partij uitgejouwd en verdient daarmee de Rob Oudkerkstatus. Cheert Wilders' haar vat om onverklaarbare reden vlam, hij lijkt daarbij teveel op Pim F, waardoor mensen hem als een charlatan zien, hij houdt daarbij 3 zetels over, genoeg om te onderhandelen met de restanten van D66. Er wordt meer en harder gedemonstreerd, uiteindelijk valt het kabinet op 2 oktober.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24338177
Harry Sack krijgt eindelijk een vriendin.

Of nee wacht, dit waren serieuze voorspellingen.
Bluesdude en SCH: bekken houden met jullie gejank.
Zo, dat scheelt weer 400 nutteloze reacties.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 15:57:39 #108
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24338206
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:55 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Harry Sack krijgt eindelijk een vriendin.

Of nee wacht, dit waren serieuze voorspellingen.
Wie ben jij nou weer?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24339232
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 14:56 schreef Kanjer het volgende:

Mick Jagger overlijdt.
Nee. .

En Ramses Shaffy gaat ook niet dood in 2005. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24341624
Aanval op Iran :Y:Y:Y
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24348590
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 14:08 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Mijn geloofwaardigheid.
Wij zullen het meemaken!
pi_24348635
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Aanval op Iran :Y:Y:Y
Dat denk ik ook. Binnen zes maanden zal Israël, met stilzwijgende ondersteuning van Amerika, de kernreactors van Iran platgooien. Echter, dan krijgen we dat Irak zich zal roeren, als het dat al niet doet, en Hebollah zal wat aanvallen uitvoeren. Ik weet niet hoe beduidend die aanvallen van de partij van God zullen zijn, maar, eerlijk gezegd, ik vermoed dat het vooral een beetje symboliek zal zijn.
pi_24349810
Maxima's kind wordt te vroeg en/of ziek geboren
Moslims vs autochtonen gevoel in Nederland wordt sterker
Yukos-zaak in Rusland wordt gerekt, de uitspraak wordt vreemd en onverwacht
Milieu- of natuurramp in of bij noord-amerika
Humanitaire ramp en politieke onrust in Latijns-Amerika
Een droge zomer in ons deel van Europa
China komt met een voorheen ongehoord initiatief
Hirsi Ali stopt met onderduiken
Massale sterfte van zeedieren en vissen in de noordzee
Terroristische aanslagen en/of pogingen tot op 7 of 14 januari en/of 23 februari en/of 1 t/m 8 maart in Rusland
Grootse vieringen 60-jarige jubileum van overwinning op de nazi's eisen enkele slachtoffers
Neonazi's, allochtonen, extreem links en overheid hebben een paar aanvaringen in europa
Het belang van het kwijtschelden van schulden wordt beter begrepen
  zondag 2 januari 2005 @ 03:05:37 #114
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_24350012
De San Andreas-breuklijn laat van zich horen, een aardbeving van 6.9 zal Californie doen schudden komende zomer.

De paus wordt dood verklaard, maar zijn lichaam wordt niet getoond, omdat hij nog niet echt dood is.
Het is een samenzwering om een andere paus aan de macht te krijgen.
Deze zal van te voren al bekend zijn, wat dus helemaal tegen alle katholieke tradities in gaat.
Een valse paus! deze is eigenlijk gepikt van Nossie, maar ik vind hem wel heel erg mooi.

Er wordt weer een prominente Nederlander vermoord.
Ik denk aan Jack Spijkerman, of Robert Jensen.

Nederland staat massaal op tegen de bezuinigingen van Jan Peter.
Het kabinet valt.

In Italie vind een grote terrorristische aanval plaats.

Meer weet ik ff niet meer, ik ga nou slapen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_24359079
Op het persoonlijke vlak wordt het een rampjaar.
  zondag 2 januari 2005 @ 20:21:55 #116
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_24359523
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:53 schreef Lynx666 het volgende:
Op het persoonlijke vlak wordt het een rampjaar.
't Jaar is nog maar net begonnen, joh.
Het gaat echt wel positiever worden, kan niet anders. Beetje vertrouwen, beetje hoop, oké?
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 5 januari 2005 @ 00:13:26 #117
16874 creno
born this way
pi_24401823
mijn drie voorspellingen voor 2005:

1: Er gebeurd iets groots wat betrekking heeft op moslims
2: Er komt meer duidelijkheid over buitenaards leven
3: Er staat iets te gebeuren met een groot schip...

and we al live happily ever after...
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  woensdag 5 januari 2005 @ 01:16:18 #118
44118 srblackbird
Google is handig!
pi_24403220
1: Er gebeurd iets groots wat betrekking heeft op moslims
2: Ik haal minstens 1 tentamen
3: ik ga meer posten op Fok!
Jumps from perfectly good airplanes.
Dear aunt, let's set so double the killer delete select all
  woensdag 5 januari 2005 @ 10:49:38 #119
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_24407487
en toch wordt het weer gewoon 2006.

(Over +- een jaartje)
  woensdag 5 januari 2005 @ 11:50:48 #120
107557 PeeJay
En god zag dat het lauw was
pi_24408496
1. door steeds meer spanningen tussen moslims en christenen daalt de omzet van broodjes kebab met ong 10 % in nederland.

2. een strijker veroorzaakt een enorme aardverschuiving op la palma, precies een jaar na de aziatische aardverschuiving. Dit brengt een megatsunami teweeg die ook florida bereikt. De golf die 20 kilometer landinwaarts trekt legt een aantal opslagplaatsen voor nucleaire wapens bloot. Later wordt er een gigantische ondergrondse kernwapenfabriek ontdekt mede door de golf en aanwijzingen op de opslagplaatsen.

Nederland zal hierdoor voor hele lange tijd voor de helft onder water staan en de overige 13 miljoen nederlanders zullen opgepropt moeten leven in hoog nederland totdat laag nederland is leeggepompt en hersteld. de verwachting is dat laag nederland nooit meer zodanig teruggewonnen zal worden als dat het was.

3. Nieuwe missies naar mars zorgen voor een verrassing. Een europese missie blijkt bij aankomst op mars een aantal immigranten bij zich gedragen te hebben, helaas allen overleden. Verder worden er een satelliet-videocamera, een aantal plastic slangen en een pomp gevonden. Later wordt er bekend dat het ging om een aantal semi-BNers, waaronder ene Patty B. met een gesmolten slang in haar achterste. Een schrift vertelt later dat zij wilden aantonen dat er water is op mars, zodat ze klysma's konden uitvoeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door PeeJay op 05-01-2005 11:56:25 ]
All I Need, is the air I breathe...
pi_24426201
Nederland zal idd door een fikse watersnoodramp getroffen worden, ben ik bang... op welke termijn? geen idee... wel zal het een menselijke oorzaak hebben. Zoals vermoed ik (maar ik hoop dat ik het mis heb) ook aan het licht zal komen dat die ramp in Azië mensenhanden heeft besmeurd met het bloed van 160.000+ mensen, waarvan ik trouwens nog het allerergste vond, dat al die 10 duizenden ongelovigen onder hen nooit een kans hebben gekregen zich te bekeren, maar dat terzijde.
Remember the famous men, who had to fall to rise again.
They pick themselves up, dust themselves off
and start all over again.
(And the famous women 2, ofcourse)
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:36:04 #122
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24443851
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:07 schreef Sidekick het volgende:
  • Een politicus zal overlijden na een verkeersongeval.
  • Ik moest gelijk denken aan deze voorspelling toen ik Vrouw Hans Wiegel verongelukt. las.

Mja, het zit in de buurt, maar er is nog tijd genoeg om hem helemaal te laten uitkomen.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_24474218
    [quote]Op zondag 2 januari 2005 02:44 schreef Sessy het volgende:

Maxima's kind wordt te vroeg en/of ziek geboren

Mmm, niet dat het wereldschokkend zou zijn hoor. Maar vorige week droomde ik hierover. Ik moest op dat kind passen omdat ze het een tijdje geheim wilde houden. Daardoor liep ik een zalig afspraakje mis. Gelukkig zijn mijn dromen meestal niet voorspelend in de directe zin en zal er wel een symboliek achter zitten. Wel raar, want ik ben niet echt erg koningsgezind.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_24717402
    - Stormen in Amerika, Ohio en Californië komen blank te staan.
    - Ernstige crisis in het zuiden van Servië.
    - Servië en Montenegro destabiliseren.
    - Guerilla aanvallen van VS op Iraanse installaties.
    - Israel dreigt met aanval op Iran.
    - Vele bedreigen van de VS en Israël aan het adres van Syrië en Iran.
    - Noord Korea destabiliseerd.
    - Iran krijgt raketten om Europa te treffen met kernwapens.
    - Poetin's toekomst onzeker. Facisten aan de ene kant en communisten aan de andere zorgen ervoor dat Rusland verder veranderd in een soort Weimar republiek.
    - Sancties tegen Rusland wegens heimelijke wapenhandel met Iran.
    - Ergens in de herfst een aardbeving bij Japan op de schaal van die op 2de kerstdag.
    - De maatschappij van de VS valt uit elkaar door extreem geweld tussen extreem-rechtse anti-government groepen en de overheid.
      maandag 24 januari 2005 @ 02:44:14 #125
    112551 Dragorshade
    Modestly Perfect
    pi_24717506
    Achteraf komen al mijn voorspellingen (die in mijn hoofd zitten) uit... een mirakel
    Tennis is zo'n mooie sport, jammer dat er mannen aan meedoen...
      maandag 24 januari 2005 @ 04:26:09 #126
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_24717869
    de paus zal komend jaar niet overlijden die leeft nog minstens tot 2013 en zal meteen ook de laatste paus zijn die de kerk kent. Dus de voorspelling van een paus die sterft kunnen we van het lijstje afstrepen
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
    pi_24779187
    Doordat Amerika zich steeds meer op eigen houtje met andere landen bemoeit ontstaat er een (diepe) kloof tussen de VN (europa) enerzijds en Amerika anderzijds.
    Dit zal jaren later leiden tot een zeer groot meningsverschil (oorlog?) tussen europa en amerika
    Europe zal de eerste stappen zetten voor een regering
    Er komt een grote aanslag in Israel gevolgd door een in Europa, zeer veel doden en gewonden
    Meer duidelijkheid komt er over de schipsresten op mount ararat in turkije, een zeer grote vondst wordt gedaan die alle geloven met elkaar verbindt.
    India blijkt op technisch gebied enorm veel verder dan verwacht en lanceert een shuttle de ruimte in.
    India en China geven buitenaards leven toe.
    er zal een beter medicijn tegen kanker worden ontwikkeld
    In amerika zal weer een highschoolshootings plaatsvinden, ditmaal ontkomt de dader niet in de dood
    Never underestimate the power of very stupid people in large groups !
    pi_24779545
    Ik heb hier alle berichten niet gelezen, dus baseer ik me op het oorspronkelijk onderwerp, met name nieuwetijdkinderen. De websits met de spirituele boodschap aangaande dit onderwerp heb ik talrijke male mogen lezen. Maar zoals steeds hou ik van bronvermeldingen, om te vermijden dat de een site een kopie maakt van de andere site met een paar persoonlijke wijzigingen. Op den duur heb je dan een boodschap die zodanig vervormd is, dat geel verandert in rood, bij wijze van spreken.
    Mijn inziens en vanuit therapeutisch ervaren, zijn nieuwetijdskinderen helemaal niet nieuw. Voor wie meer weet van de karakterstructuren van Lowe, zie we een shizoďde structuur dat zich o.a. uit in een ADD/ADHD problematiek.
    Het zijn kinderen die onderhevig zijn aan de evolutie ( wie niet ? ) en in die zin geeft elk tijdperk iets nieuw. Het gevaar van de term nieuwetijds is dat men blijft hangen in een vaag gebied. En dat platform biedt vaak geen toelaas voor deze kinderen. Wat mij interesseert betreft de algemene deler van deze kinderen in hun persoonlijkheid, hun lichamelijke fysiologie, hun hersenen. En dan komen we tot verassende vaststellingen.
    Er is ook niets mis met deze kinderen, eerder met de maatschappij die er geen raad mee weet. Wat betreft hun aanpassingsproces op aarde, van mij hoeven ze zich niet aan te passen, maar ik vrees dat ze dan vaak uit de boot gaan vallen. wat natuurlijk kan veranderen als deze kinderen volwassen zijn en op hun beurt zulk een kind hebben. Misschien komt er dan pas een adequaat begrijpen en handelen. Nu voelen deze kinderen zich wat verloren is een wereld die hun redelijk vijandig gezind is. En hoe zou je zelf zijn, als kleine die zoveel voelt en steeds de hamer op de kop krijgt in erkenning. Dan ga je toch hard roepen niet ? Dus dat is ook wat ze doen.

Lucas

[ Bericht 1% gewijzigd door lucasind op 27-01-2005 14:51:15 ]
      woensdag 2 februari 2005 @ 12:02:32 #129
    101909 CrackerJack
    the truth shall set you free
    pi_24880767
    quote:

Paus overlijdt.
    Kans !
    zet je radio aan
    pi_24883737
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 12:02 schreef CrackerJack het volgende:

[..]

Kans !
    zet je radio aan
    Hij kwam al eerder voorbij in dit topic.

En bij de voorspellingen voor 2004.... en die voor 2003... en.... .
    Oi!
    pi_24886234
    Hij gaat niet dood. Niet nu

volgend jaar maggie
    pi_24886386
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 12:02 schreef CrackerJack het volgende:

[..]

Kans !
    zet je radio aan
    Rien ne va plus!
    (Oh wat heerlijk oneerbiedig )
      woensdag 2 februari 2005 @ 18:38:30 #133
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_24886824
    Ik heb het in 2004 en ook in een vp voorspelt. Laten we maar niet te vroeg juichen, maar het is een uiterst gevaarlijke situatie waar hij zich in verkeerd? Soon we will know(thirth prediction)
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
      woensdag 2 februari 2005 @ 18:59:05 #134
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_24887245
    hij ligt niet eens op de IC en is niet in levensgevaar dus zo'n uiterst gevaarlijke situatie is het niet
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
      woensdag 2 februari 2005 @ 19:12:12 #135
    91333 displission
    pi_24887454
    zoals ik al zei: snel

Dyonizus hij is oud he 84 jaar. Hij heeft toch een luchtwegen ontsteking, hij heeft parkinson.

Heeft ie eigenlijk een opvolger en wat is er zo erg aan als hij doodgaat.

Nee maar ff serieus, is hij de bewaker van de wereldvrede?

[ Bericht 49% gewijzigd door displission op 02-02-2005 19:20:21 ]
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
      woensdag 2 februari 2005 @ 19:40:22 #136
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_24887976
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 19:12 schreef displission het volgende:
    zoals ik al zei: snel

Dyonizus hij is oud he 84 jaar. Hij heeft toch een luchtwegen ontsteking, hij heeft parkinson.
    Hij is oud jah, maar ik geloof niet dat hij dood gaat dit jaar. Of volgend jaar. Ik geloof dat hij minstens tot 2013 blijft leven. Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar aangezien dit in TRU staat: in de jaren 60 waren er een paar kleine meisjes in een dorpje in Spanje (Garabandal) die verschijningen hadden van Maria en mensen etc. er zijn zelfs foto's gemaakt van toen ze die verschijningen kregen. Bla op internet is er meer over te lezen (o.a. op www.garabandal.com). Maar goed, in ieder geval was een van de voorspellingen dat er in de toekomst een groot wonder zou komen dat de paus (was ook nog een voorspelling: er zouden nog 3 pausen komen, waarvan er 1 heel kort zou zitten en waarvan 1 [ook meteen de laatste paus] revolutionair zou zijn. Die 3 pausen zijn geweest, Johannes Paulus I heeft 33 dagen gezeten voordat hij stierf en de laatste paus zit nu nog steeds) ook nog zou meemaken. Dit wonder zou op een donderdag in de lente plaatsvinden en die donderdag zou gelijk vallen met een heiligendag. Nu had een of andere dude uitgerekend dat dit OF in 2001 zou zijn OF in 2013 en die had toen geconcludeert dat omdat de paus niet zo lang meer te leven had dat het wel 2001 MOEST zijn, maar hij had het fout .

Een half jaar VOOR dat wonder zou er een teken zijn die het wonder zou aankondigen. En toen dach ik ook meteen aan de mayakalender en 2012 . Omdat de paus dit wonder zou meemaken waar hij ook is, moet hij tot 2013 minstens blijven leven .. of de voorspellingen zijn natuurlijk crap en dat kan ook heel goed want hoeveel charlatans zijn er wel niet geweest
    quote:
    Heeft ie eigenlijk een opvolger en wat is er zo erg aan als hij doodgaat.
    hij heeft nog geen opvolger. Hij heeft een aantal kardinalen aangewezen en als de paus is gestorven gaan die in conclaaf om een nieuwe paus te kiezen onder hun zelf. Als die is gekozen zie je de witte rook uit de schoorsteen van het vaticaan komen
    quote:
    Nee maar ff serieus, is hij de bewaker van de wereldvrede?
    why?
      woensdag 2 februari 2005 @ 19:43:20 #137
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_24888053
    pi_24888377
    En toch blijf ik gokken dat het deze keer prijs is ... very soon ...
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
      woensdag 2 februari 2005 @ 22:57:08 #139
    91333 displission
    pi_24891950
    2013..denk je echt dat die kerel 100 jaar wordt?? als dat gebeurt is dat een wonder..als het nou niet gebeurt..wat dan?
      woensdag 2 februari 2005 @ 23:28:16 #140
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_24892700
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 22:57 schreef displission het volgende:
    2013..denk je echt dat die kerel 100 jaar wordt?? als dat gebeurt is dat een wonder..als het nou niet gebeurt..wat dan?
    dan sterft hij en is het allemaal onzin maar dit is toch een voorspellingen topic? je kunt ook voorspellingen van john titor aan gaan halen hier, of nostradamus (als je zijn centurien kunt decrypten ), wil nog niet zeggen dat het zo gaat zijn toch? is gewoon leuke gespreksstof
    pi_24893138
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 19:58 schreef UncleScorp het volgende:
    En toch blijf ik gokken dat het deze keer prijs is ... very soon ...
    Ik kan me ook niet voorstellen dat die man het nog lang volhoudt. Misschien dat het nu niet zo ver is, maar 2013 haalt hij toch echt niet.
    Oi!
    pi_24931698
    Alles leek erop dat de volgende paus,Pape Olivia, er zat aan te komen.
    Maar vermits deze het goed volhoudt praten ze al over een aftreding ...
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
    pi_24977641
    pi_25100078
    Damn de paus wil niet meewerken ...

Iets anders dan ... deze maand nog aardbevingen in de US
    (http://www.silverjade.co.za/2005/the_prediction.html)
      donderdag 17 februari 2005 @ 14:55:26 #145
    83895 GnAgn
    Love You So Much
    pi_25128082
    quote:
    Op vrijdag 31 december 2004 12:44 schreef GnAgn het volgende:
    * Een politicus komt om bij een auto ongeluk ( ik zag net pas dat degene voor mij dit ook al voorspelde )

* Stroomstoring.. grote delen van NL zullen getroffen worden

* Belangrijke bekende voetballer zakt dood in elkaar op het veld

* Ajax landskampioen

* Trein ontspoort in Rotterdam.. veel gewonden

* Aardbeving in Nederland.. zwaarder dan 6 op de schaal van richter

* Maxima gaat vreemd

* Het gaat uit met mn vriendin ( )
    Hmmm die gewonden dat viel wel mee

En met mn vriendin ging het die dag al uit, maar dat was 50 % kans
    Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
    Own Style
    pi_25363427
    quote:
    Ik zie het volgende gebeuren in 2005

Maxima krijgt weer een dochter.
    Aanslagen op wilders en Balkenende.
    grote ( biochemische? ) aanslag in europa ( parijs, Keulen, Den haag?)
    Amerika begint oorlog in syrie.
    Aanslag op Bush.
    Paus overlijdt.
    Marsrovers ontdekken water en tekenen van ( voormalig?) leven.
    Beide rovers zullen vlak na de ontdekking, tegen het eind van het jaar stoppen met functioneren.
    Terroristische aanslag op Schiphol.
    aardbeving bij Sumatra krijgt vervolg, er komt er nog een.
    dodental zal gezet worden op 250.000 waaronder 46 Nederlanders.
    enorme chaos en vele, vele aanslagen in Irak waarbij 100den buitenlanders gedood zullen worden voor en na verkiezingen, die echter onbeslist eindigen.
    Mick Jagger overlijdt.
    Na aanslag Wilders neemt vreemdelingenhaat enorm toe, randje burgeroorlog, groepen rechts radicalen en Westafrikanen gaan op de vuist waarbij doden vallen, ook zullen mensen van Marokaanse afkomst willekeurig op straat vermoord worden.
    wederom tragische gebeurtenis rond koningshuis.
    Enorme kettingbotsing begin van het jaar eist vele doden.
    spaceshuttle krijgt te kampen met problemen in de ruimte en kan niet meer terug, reddingsactie mislukt.

Enorme kettingbotsing aan het begin van het jaar... dat is 1
      dinsdag 22 maart 2005 @ 01:06:39 #147
    26417 Dovenwereld
    Ingenieur Informatica
    pi_25651695
    quote:
    Op vrijdag 4 maart 2005 14:09 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Enorme kettingbotsing begin van het jaar eist vele doden kwam al uit ... (het was onverwacht sneeuwval in Nederland ...)
    pi_25660811
    quote:
    Op zondag 2 januari 2005 02:44 schreef Sessy het volgende:
    Moslims vs autochtonen gevoel in Nederland wordt sterker
    Gisteren nog een all-out knokpartij?
    quote:
    Yukos-zaak in Rusland wordt gerekt, de uitspraak wordt vreemd en onverwacht
    Hij wordt nog gerekt
    quote:
    Hirsi Ali stopt met onderduiken
    quote:
    Terroristische aanslagen en/of pogingen tot op 7 of 14 januari en/of 23 februari en/of 1 t/m 8 maart in Rusland
    Deze is ingewikkelder... 7 januari kondigden de rebellen een wapenstilstand aan die ze de 14de weer opgeheven hebben en tussen 7 en 9 maard werd de terroristenleider omgelegd.
    quote:
    Neonazi's, allochtonen, extreem links en overheid hebben een paar aanvaringen in europa
    Eindhovense politieagenten in elkaar geslagen door marokkanen, marokkaans meisje door nazi's, enneh nazi's... tja.
    pi_25779579
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 18:43 schreef ThomasBerge het volgende:
    - Gevoel van onveiligheid in de samenleving blijft doorzetten
    - Amerika krijgt weer te maken met een aanslag in eigen land
    - Bush wil zijn "war on terror" uitbreiden en andere landen aanvallen
    - AZ wint de Amstel Cup
    - Er wordt een aanslag op Wilders en Peter R de Vries gepleegd
    - Crisis binnen het kabinet, maar de gemoederen worden gesust.
    Eerste is binnen
    pi_25914611
    quote:
    Op vrijdag 4 maart 2005 14:09 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En Hoppa, nummero duo, om in Italiaanse sferen te blijven.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')