quote:Op donderdag 25 november 2004 16:50 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
ik had waarschijnlijk niet over die groene broek moeten beginnen
olie is daar half zo duur, denk dat we daar hier eerder iets van gaan voelen, en nog niet in 2005...quote:Op donderdag 25 november 2004 18:35 schreef Ancient het volgende:De Paus gaat dood, waardoor er een nieuwe paus gekozen zal worden.
Geweld in Israel gaat door waardoor de navo ingrijpt, de muur wordt afgebroken.
Kabinet balkenende 2 valt.
Oliecrisis in amerika
Dat denk ik![]()
ik zeg ook niet dat hier geen oliecrises komt, alleen dat er daar WEL een komtquote:Op donderdag 25 november 2004 18:45 schreef KarmaniaK het volgende:
[..]
olie is daar half zo duur, denk dat we daar hier eerder iets van gaan voelen, en nog niet in 2005...
quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:07 schreef err het volgende:
de paus legt EINDELIJk het loodje.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Schumacher wordt voor de 8e keer wereldkampioen.
dat moet dan zijn omdat ie aftreedt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, Balkenende wordt langzaam al meer gewaardeerd.
Whahah vaag....quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:20 schreef BaajGuardian het volgende:
wilders word ontmaskerd als een tot mens omgebouwd schaap
dit gaat serieuse gevolgen hebben in de nederlandse politiek ,
en dan ontploft de wereld spontaan.
zomaar.
klaar.
Zeilschip ofzo? Of roeiboot?quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:06 schreef LangeJan het volgende:
-Boeing komt met een vleugelloze en motorloos passagiersvoertuig
Dat kun je ook wel zonder een zinloze post te plaatsen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:03 schreef BaggerUser het volgende:
eens denken
ik denk dat ie bedoelt dat ie in 2005 eens een keer gaat denkenquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat kun je ook wel zonder een zinloze post te plaatsen.
C : baaj stalken als primaire bezigheid in het leven , omdat men psychopaat is door verveling op een stuk land met 16 miljoen vervelende figuren net als de gene in kwestie.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:52 schreef Frank-NL het volgende:
rrrrriiiiiiiight
Ik vroeg me al af wanneer deze weer zou langskomen.quote:Op zondag 28 november 2004 00:25 schreef displission het volgende:
oh ja..de paus gaat dood..
Wahahahahahahahahahahahahahahaha da's echt de beste tot nu toe! Pffffff, maar ja, dit hoort natuurlijk ook in het ONZ forum...quote:Op zondag 28 november 2004 02:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
PSV wint de Champions League.![]()
Thank you so much for sharing.quote:Op maandag 29 november 2004 11:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wahahahahahahahahahahahahahahaha da's echt de beste tot nu toe! Pffffff, maar ja, dit hoort natuurlijk ook in het ONZ forum...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |