quote:Op woensdag 24 november 2004 23:21 schreef Harry_Sack het volgende:
van de Ven zegt wat de mensenmoslims denken
Ook al zo'n relifundi! Moge de vlooien van de profeet wederom een overstap maken.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:22 schreef Harry_Sack het volgende:
die fucking schijnheil van een Knevel mogen ze wat mij betreft ook gekeneveld afvoeren via de achterdeur..
Ik walgde van zijn neppe optreden bij 2vandaag
hij werd aangereden door een linkse advocate!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:24 schreef pberends het volgende:
Hoe Van Aartsen loopt
Hij was ook al slachtoffer van Joep Berthams of hoe je dat ook spelt.
opdat de jeuk tot een ongekende hoogte moge stijgenquote:Op woensdag 24 november 2004 23:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ook al zo'n relifundi! Moge de vlooien van de profeet wederom een overstap maken.
van Aarsten mag wat mij betref met Brinkhorst op kamers, huize Zorgvliet ofzoquote:Op woensdag 24 november 2004 23:24 schreef pberends het volgende:
Hoe Van Aartsen loopt
Hij was ook al slachtoffer van Joep Berthams of hoe je dat ook spelt.
Het is meestal niet al te best, maar wel te doen dit keer.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:27 schreef Monidique het volgende:
Dat Joep-gedoe is triest. Althans, ik vind er meestal geen hól aan. En dat kriebelige geluid wekt bij mij psychotische aanvallen op.
Toch eens stoppen met drinken.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:27 schreef Monidique het volgende:
Dat Joep-gedoe is triest. Althans, ik vind er meestal geen hól aan. En dat kriebelige geluid wekt bij mij psychotische aanvallen op.
Ik matig al.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Toch eens stoppen met drinken.![]()
Maximaal 33 pepernoten per dag heb ik gister op tv gezien, anders is het kankerverwekkend (acrygeriel zit erin ofzo, wat ook in patat zit).quote:Op woensdag 24 november 2004 23:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik matig al.
Oh vandaar, als je stevig drinkt ben je wel grappig.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik matig al.
Dat ging toch over luchtverfrissers?quote:Op woensdag 24 november 2004 23:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Maximaal 33 pepernoten per dag heb ik gister op tv gezien, anders is het kankerverwekkend (acrygeriel zit erin ofzo, wat ook in patat zit).
Misschien een erfenis van Tara "Kankerpiet" Singh Varma.
Nee, dat was later die avond. Bij dat ouders-kinderen-advies programma rond half 6 was dat het geval. In sinterklaasschuimpjes zitten varkensproducten, dus vooral die zooi moet uitgedeeld worden aan de moslimsquote:Op woensdag 24 november 2004 23:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat ging toch over luchtverfrissers?
Is er dan GODVERDOMME niets meer heiligquote:Op woensdag 24 november 2004 23:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, dat was later die avond. Bij dat ouders-kinderen-advies programma rond half 6 was dat het geval. In sinterklaasschuimpjes zitten varkensproducten, dus vooral die zooi moet uitgedeeld worden aan de moslims
Die hebben wij niet op 't platteland.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:32 schreef Kaalhei het volgende:
[afbeelding]
Ach eigenlijk is alles ooit wel een varkensproduct geweest. Als ik een slot water neem, zitten er vast wel wat watermolekulen tussen die ooit varkenspis zijn geweest. Met deze beredenatie kan je zien hoe achterlijk en onrealistisch al die geloofsregels zijn.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is er dan GODVERDOMME niets meer heilig![]()
Mooi man. Ja, kijk, in 1989 was ik nog niet zo oud, maar nu kan ik eindelijk de herhalingen bekijken.quote:Calling for a general strike, Mr Yushchenko told a vast crowd of supporters in the central Independence Square that Ukraine was on the brink of a "civil conflict".
Mr Kuchma, who backs Mr Yanukovych, denounced the opposition protests and warned civil war "could well become a reality at the present time".
zo is dat:quote:Op woensdag 24 november 2004 23:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach eigenlijk is alles ooit wel een varkensproduct geweest. Als ik een slot water neem, zitten er vast wel wat watermolekulen tussen die ooit varkenspis zijn geweest. Met deze beredenatie kan je zien hoe achterlijk en onrealistisch al die geloofsregels zijn.
Watermoleculen blijven watermoleculen.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach eigenlijk is alles ooit wel een varkensproduct geweest. Als ik een slot water neem, zitten er vast wel wat watermolekulen tussen die ooit varkenspis zijn geweest. Met deze beredenatie kan je zien hoe achterlijk en onrealistisch al die geloofsregels zijn.
Megadebiel die vent, afvoeren, bitte!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:36 schreef pberends het volgende:
Bart Chabot
De hondekop trok het terug.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:57 schreef pberends het volgende:
Jan Mulder had een goede vergelijking met Van Nistelrooij (Wilders) en FC Groningen (VVD)
Toptypering, Jan Mulder maakt een keertje een goede opmerking
[verkapte tvp]quote:Op woensdag 24 november 2004 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Watermoleculen blijven watermoleculen.![]()
Eigenlijk wateratomen. Maar soit.
Wat dat betreft is het een narcist....quote:Hoe meer mensen er vragen stellen over mijn kapsel, des te langer ik het zo laat zitten.
Damn, je hebt gelijk, is waterstofatoom.quote:Op donderdag 25 november 2004 02:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
[verkapte tvp]
Wateratomen betaan niet Aaah! Water bestaat daarintegen wel weer uit atomen.
Ik ga maar even een anderhalf uurtje slapen, moet zo weer terug naar het Haagse om te werken, kom er verdomme net vandaan
Geweldig, maar hij vindt het zelf dus ook niet zo mooi?quote:Op donderdag 25 november 2004 03:24 schreef Drugshond het volgende:
Op 'Terzake" Belgische Actualiteiten programma was G.Wilders....
Een leuke quote :
[..]
Wat dat betreft is het een narcist....![]()
Hoe ging die vergelijiking dan? Groningen draait namelijk momenteel super en zijn onverslaanbaar, kan je van de VVD helaas niet echt zeggenquote:Op woensdag 24 november 2004 23:57 schreef pberends het volgende:
Jan Mulder had een goede vergelijking met Van Nistelrooij (Wilders) en FC Groningen (VVD)
Toptypering, Jan Mulder maakt een keertje een goede opmerking
Nee, je zegt dat ik het mee moet maken, dat suggereert dat jij er meer van afweet dan ikquote:Moet ik het eerst meemaken om het verwerpelijk te vinden om ermee te spotten?
Ik verheerlijk niets, ik wens het niemand toe, jij welquote:Ik adviseerde het JOU, alleen JOU, omdat je er de spot mee drijft, omdat je het verheerlijkt,
Kanker is niet leuk. Belgen zijn ook niet leuk, kun je ook moppen over maken.quote:omdat je het leuk vindt.
Je hoeft mij niet te vertellen dat kanker een erge ziekte is hoorquote:Ik verzeker je, je kunt beter een schotwond hebben dan die ziekte.
Ach, gun zo'n man zijn 15 minutes of fame.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:22 schreef Harry_Sack het volgende:
die fucking schijnheil van een Knevel mogen ze wat mij betreft ook gekeneveld afvoeren via de achterdeur..
Ik walgde van zijn neppe optreden bij 2vandaag
Dag wannabee-ambetenaarquote:Op donderdag 25 november 2004 11:36 schreef du_ke het volgende:
Dag Ambtenaar ).
quote:Alles goed met baby-bola?
Beter kapitalistisch naar Westers (Europees) voorbeeld dan kapitalistisch naar Putin's voorbeeld.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:40 schreef Harry_Sack het volgende:
Die achterlijke Amerikanen verpesten weer alles, waarom moet de Oekraine nou weer zonodig kapitalistisch worden naar westers voorbeeld?
Vooralsnog moet het eerst democratisch worden (b.v. naar westers voorbeeld). Het kapitalisme kan daarna eventueel wel komen. Al zal het voorlopig eerder een gestuurde markteconomie opleveren. Daar is west europa ook groot mee gewordenquote:Op donderdag 25 november 2004 11:40 schreef Harry_Sack het volgende:
Die achterlijke Amerikanen verpesten weer alles, waarom moet de Oekraine nou weer zonodig kapitalistisch worden naar westers voorbeeld?
Voorlopig nog even studentquote:Op donderdag 25 november 2004 11:39 schreef Parabola het volgende:
[..]
Dag wannabee-ambetenaar
Oei da's een lastige, Meisje-bola is wel aardig maar een beetje saai. Mini-bola misschien wat? Of Paraboloïdekrummel.quote:prima met haar. Ik moet zoetjesaan gaan denken over een opvolgnaam. Heer O'Stratos suggereerde Para-Peuter, maar dat eindigt niet op Bola. Pragmatische keuze is meisje-bola, daar kan ze tot haar achtiende mee vooruit. Jij een suggestie?
Meen je dat? Wel tof. Ik wil trouwens ook een keer naar Afganistan.....quote:Op donderdag 25 november 2004 11:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vooralsnog moet het eerst democratisch worden (b.v. naar westers voorbeeld). Het kapitalisme kan daarna eventueel wel komen. Al zal het voorlopig eerder een gestuurde markteconomie opleveren. Daar is west europa ook groot mee geworden.
Maar ik ga het in mei met eigen ogen allemaal bekijken.
Yep op excursie met de faculteitsvereniging. lijkt me ook een erg aparte en interessante ervaring. We gaan met de trein via Berlijn en Warschauw dat alleen al lijkt me een mooie ervaring.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:51 schreef Flumina het volgende:
[..]
Meen je dat? Wel tof. Ik wil trouwens ook een keer naar Afganistan.....
Vandaar je opmerking gisteren dat het er in mei mooi weer kan zijnquote:Op donderdag 25 november 2004 11:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Yep op excursie met de faculteitsvereniging. lijkt me ook een erg aparte en interessante ervaring. We gaan met de trein via Berlijn en Warschauw dat alleen al lijkt me een mooie ervaring.
Ook als je aan het verdrag van Kyoto denkt? Of aan de internationale mensenrechten?quote:Op donderdag 25 november 2004 11:42 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Beter kapitalistisch naar Westers (Europees) voorbeeld dan kapitalistisch naar Putin's voorbeeld.
In je mand koorknaapjequote:Op donderdag 25 november 2004 12:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Tof. Ik ga in mei naar Wenen en Budapest.
Zo, ik heb mijn aandachts-shot ook weer gehad.
De verloedering slaat natuurlijk pas over een jaar of 2 in, als je al niet meer terug kan.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vooralsnog moet het eerst democratisch worden (b.v. naar westers voorbeeld). Het kapitalisme kan daarna eventueel wel komen. Al zal het voorlopig eerder een gestuurde markteconomie opleveren. Daar is west europa ook groot mee geworden.
Maar ik ga het in mei met eigen ogen allemaal bekijken.
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ook als je aan het verdrag van Kyoto denkt?
Putin als lichtend voorbeeld voor de internationale mensenrechten? Is je winterslaap al begonnen ofzo?quote:Of aan de internationale mensenrechten?
Nu heb je nog een zekere mate van dwang, je kan Putin sturen in zijn oordeel. Dat valt straks weg als het grootste gedeelte van Europa op de hand van Amerika zit.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:10 schreef Miss_User het volgende:
[..]Rusland heeft Kyoto alleen maar geratificeerd omdat ze eraan kunnen verdienen?
[..]
Putin als lichtend voorbeeld voor de internationale mensenrechten? Is je winterslaap al begonnen ofzo?
Wat is het toch een hark he?quote:Opstelten en Balkenende blunderen
door Rotterdamse redactie
ROTTERDAM - Burgemeester Ivo Opstelten van Rotterdam en minister-president Jan Peter Balkenende hebben gisteren tijdens een bezoek aan Rotterdam-Zuid een pijnlijke blunder begaan.
Tijdens een bliksembezoek aan winkeliers in de wijk Bloemhof schoffeerden de twee gezagsdragers de ondernemersfamilie Erdogan, die vorig jaar bij een afschuwelijke overval hun 18-jarige zoon verloor. Opstelten en Balkenende waren op werkbezoek in de 'gekleurde' wijk Bloemhof op Rotterdam-Zuid. In het kader van de terreurdreiging maakt de minister-president een toer door Nederland. Op de Groene Hilledijk op Rotterdam-Zuid gingen de twee gezagsdragers bij enkele winkeliers langs.
Ook de schoenwinkel van de familie Erdogan werd met een bezoek vereerd.
Terwijl de opsporingsposter van de onbekende moordenaar van de zoon nog altijd in de etalageruit hangt, wilden Opstelten en Balkenende van mevrouw Erdogan weten 'of ze zich na de moord op Theo van Gogh en de ogenschijnlijke opkomst van het islamitisch fundamentalisme nog wel veilig voelt in hun wijk en hun winkel'.
Europa als het paard van Troje voor de Amerikanen.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:08 schreef Harry_Sack het volgende:
Waar ik bang voor ben, is dat ons stukje Europa de voortuin van Rusland gaat worden voor de Amerikanen.
Het paard van Troje is de NAVO voor de VS, niet de EU.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Europa als het paard van Troje voor de Amerikanen.Turkije moet volgens de Amerikanen ook bij de EU. En de Oekraine ook al.
Leuke stelling trouwens.
Wanneer ga je die S4 nou kopen?quote:Op donderdag 25 november 2004 12:27 schreef Miss_User het volgende:
de mist is weg, de zon is terug
![]()
u weet wel![]()
![]()
Mijn hemel...is dat het enige waar je aan kunt denken, zodat je niet meer weet dat deze brave mensen het slachtoffer waren van ordinaire roofmoord? Wat een IJSELIJKE flater.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat is het toch een hark he?![]()
Goeie correctie....... Rusland ziet de bui al hangen...quote:Op donderdag 25 november 2004 12:24 schreef pberends het volgende:
Het paard van Troje is de NAVO voor de VS, niet de EU.
Tering die Russen denken echt nog dat we in de koude oorlog leven. Die Russen willen de economie in tien jaar verdubbelen, en daar hebben ze echt wel het westen voor nodig. Ik snap niet wat ze moeilijk doen, ik dacht dat het westen en Rusland gewoon bevriend waren... maar die Russen doen ze stug.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goeie correctie....... Rusland ziet de bui al hangen...
F16's boven Polen
F16's boven Letland
F16's boven Hongarije
en straks ook F16's boven de Oekraine....
Slechte voorlichter. Opstelten had wel beter moeten weten. Balkenende had zijn armbandje zeker nog niet om....quote:Op donderdag 25 november 2004 12:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijn hemel...is dat het enige waar je aan kunt denken, zodat je niet meer weet dat deze brave mensen het slachtoffer waren van ordinaire roofmoord? Wat een IJSELIJKE flater.
Zoals je zegt, jouw hemel. Ik dacht ook een beetje aan jou, Johanquote:Op donderdag 25 november 2004 12:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijn hemel...is dat het enige waar je aan kunt denken, zodat je niet meer weet dat deze brave mensen het slachtoffer waren van ordinaire roofmoord? Wat een IJSELIJKE flater.
Wat is de bron? Ik wil hem wel hebben namelijk (A)quote:Op donderdag 25 november 2004 12:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat is het toch een hark he?![]()
Dat doet N-Korea , ook al zolang.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:41 schreef pberends het volgende:
Tering die Russen denken echt nog dat we in de koude oorlog leven.
Nota bene van de grootste rioolkrant:quote:Op donderdag 25 november 2004 12:51 schreef Flumina het volgende:
[..]
Wat is de bron? Ik wil hem wel hebben namelijk (A)
Dat is goed Harry, iedereen kan steun gebruiken in deze tijden.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik dacht ook een beetje aan jou, Johan
Daar hebben we bush toch voor aangenomenquote:Op donderdag 25 november 2004 13:04 schreef Drugshond het volgende:
Vandaag op TV : Tora! Tora! Tora!.
Is dit een stille aanwijzing dat we een preventieve strike op die kerncentrales van Iran moeten uitvoeren. ?
Thanksquote:Op donderdag 25 november 2004 12:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Europa als het paard van Troje voor de Amerikanen.Turkije moet volgens de Amerikanen ook bij de EU. En de Oekraine ook al.
Leuke stelling trouwens.
Wat studeer je medestudent? En hoeveelste jaar? En waar? En hoe oud ben je? En wat ben je van plan te worden?quote:Op donderdag 25 november 2004 11:47 schreef du_ke het volgende:
Voorlopig nog even student.
Jos Kessels, Eindhovens Dagbladquote:Normaal
Waar gaat het nog over?
Een imam die Verdonk geen hand wilde geven, nou en?
Je hoeft geen moslim te zijn om niet in de handen van Verdonk te willen vallen. Sinds haar aantreden verwart de minister lomp met kordaat en grijpt alles aan om maar op tv te komen.
Moslim-freak en zoekmachine-imam Van de Ven haalde op zijn beurt ook de tv. Hij hoopte dat Wilders het niet lang meer zou maken, precies wat de EO-huichelaar Knevel wilde horen.
Idioten maken tegenwoordig op de buis de dienst uit en bepalen het nieuws, tot volle tevredenheid van de programmamakers.
De Kamer, die het goede voorbeeld zou moeten geven, had niks beters te doen dan een week lang zeuren over zoiets marginaals als godslastering.
Iets anders dan maar? De borsten van Georgina Verbaan? Haar financiële adviseur Jort Kelder weet in ieder geval hoe hij siliconen moet verkopen. Moet ook maar de politiek in.
De spreekkoren van voetbalsupporters en de reacties van scheidsrechters daarop zijn tegenwoordig groter nieuws dan de erbarmelijke kwaliteit van de eredivisie. Intussen kosten files het land een paar miljard per jaar en gaan we er volgend jaar weer 2 procent op achteruit.
In de zorgsector moeten we steeds meer zelf betalen en opknappen. Crèches worden zo duur dat opa's en oma's noodgedwongen achter hun derde jeugd aanhobbelen.
Die problemen zijn echter te gewoon geworden.
domme imam, had hij nou gewoon gezegd dat Verdonk een onrein varkentje was, dan had hij zich nog kunnen redden, nu speelde hij haar in de kaart natuurlijk. Ze kan zeggen, zie je wel, ik heb wel een beetje gelijk en mensen vinden mij echt aardig.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jos Kessels, Eindhovens Dagblad
Oy.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:17 schreef Monidique het volgende:
Yo.
Domme imam? Eerder een hysterisch Nederland. Met pberends en aaahikwordgek als schrijnende gevallen.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
domme imam, had hij nou gewoon gezegd dat Verdonk een onrein varkentje was, dan had hij zich nog kunnen redden, nu speelde hij haar in de kaart natuurlijk. Ze kan zeggen, zie je wel, ik heb wel een beetje gelijk en mensen vinden mij echt aardig.
"verwart de minister lomp met kordaat"quote:Op donderdag 25 november 2004 13:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jos Kessels, Eindhovens Dagblad
Eigenlijk wel, ik zou Verdonk ook niet zomaar een hand gevenquote:Op donderdag 25 november 2004 13:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Domme imam? Eerder een hysterisch Nederland. Met pberends en aaahikwordgek als schrijnende gevallen.
Ha schrijnend gevalquote:Op donderdag 25 november 2004 13:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:30 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ha schrijnend geval
Awww!quote:Moroccan soldier weds bride after 24 years
RABAT, Morocco (Reuters) -- After 24 years of engagement, a Moroccan soldier named Abderrahim has married his bride.
But he had an excuse -- he was in jail deep in the Sahara desert.
"I was convinced she'd wait for me, I had blind confidence in her since the first day we met," Abderrahim told 2M state television, which did not disclose his last name.
Separatist guerrillas captured Abderrahim in 1979 during a war for control of the Western Sahara territory and freed him along with 300 of 900 remaining prisoners in November.
Abderrahim rushed home to wed his intended, Bahia, who knew he had been captured but had had no news of him for six years.
"I never thought I had lost my husband," she said. "I knew he'd come back one day. I never showed pain but hid it deep in my heart."
Als het dan maar wel een goed gespeld vrij woord is.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:39 schreef Monidique het volgende:
Ik voel me niet fijn. Het klimaat waarin we nu leven is erg bedrukkend: je hoet maar een verkeerd plaatje te posten of te zeggend at die en die bets dood mag zijn en je krijgt de politiek op je dak. Erg bedreigend voor het vrije woord.
Bijna alle politici willen de uitspraken van Van De Ven strafbaar maken. Dezelfde politici die zo'n grote bek hadden over vrijheid van meningsuiting toen Van Gogh dood werd gemaakt. Wat een stelletje opportunisten hebben we in de kamer zittenquote:Op donderdag 25 november 2004 13:39 schreef Monidique het volgende:
Ik voel me niet fijn. Het klimaat waarin we nu leven is erg bedrukkend: je hoet maar een verkeerd plaatje te posten of te zeggend at die en die bets dood mag zijn en je krijgt de politiek op je dak. Erg bedreigend voor het vrije woord.
bron?quote:Op donderdag 25 november 2004 13:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bijna alle politici willen de uitspraken van Van De Ven strafbaar maken. Dezelfde politici die zo'n grote bek hadden over vrijheid van meningsuiting toen Van Gogh dood werd gemaakt. Wat een stelletje opportunisten hebben we in de kamer zitten
Het is paniekvoetbal, net als het niet aannemen van moties omdat dat 'op dit moment het verkeerde signaal zou zijn'. Nee, da's een lekker signaalquote:Op donderdag 25 november 2004 13:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bijna alle politici willen de uitspraken van Van De Ven strafbaar maken. Dezelfde politici die zo'n grote bek hadden over vrijheid van meningsuiting toen Van Gogh dood werd gemaakt. Wat een stelletje opportunisten hebben we in de kamer zitten
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gisteren schonk een Marokkaan een kopje koffie voor me in en ik zei "dank u wel". Lief he?
"Bijna ale politici", over hysterisch gesproken. Dat is niet gezegd. Het waren de fractievoorzitters die in hun geheime commissie "stiekem" er zo over aan het brabbelen waren.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nova gisteren.
Ik kan het me haast niet voorstellen... zag hij er zo uit ofzo?:quote:Op donderdag 25 november 2004 13:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gisteren schonk een Marokkaan een kopje koffie voor me in en ik zei "dank u wel". Lief he?
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op donderdag 25 november 2004 13:47 schreef Monidique het volgende:
Waarom staat er niet even een politicus met hersenen op
Zo kan die geen koffie inschenken he?quote:Op donderdag 25 november 2004 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan het me haast niet voorstellen... zag hij er zo uit ofzo?:
[afbeelding]
Dan kom je niet op de tv joh.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:47 schreef Monidique het volgende:
Ja, het is echt walgelijk hoe haast iedere politicus zich haast om als een zeloot te pleiten voor een beperkte vrijheid van meningsuiting en alleen omdat de situatie veranderd is. Waarom staat er niet even een politicus met hersenen op en zegt: "Jongens, doe eens even rustig, hij mag dit gewoon zeggen, het is onfatsoenlijk, goed, maar nu alsjeblieft niet de meest belachelijke dingen gaan roepen. " Hulde voor diegene die zoiets zegt.
Dat is wel gezegd. Volgens mij zei Mingelen het letterlijk zo.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
"Bijna ale politici", over hysterisch gesproken. Dat is niet gezegd. Het waren de fractievoorzitters die in hun geheime commissie "stiekem" er zo over aan het brabbelen waren.
Toon maar aan met dat hysterische gebral van je. Van Mingelen kan wel meer roepen, loop jij zo snel achter iemand zijn kont aan?quote:Op donderdag 25 november 2004 13:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat is wel gezegd. Volgens mij zei Mingelen het letterlijk zo.
Aan Donner, dus willen ze dit strafrechtelijk aanpakken, de debielen.quote:Den Haag, 24 november 2004
Zeer geachte heer Donner,
Met grote bezorgdheid hebben wij kennis genomen van de uitspraken
van Abdul-Jabbar van de Ven in het EO-programma Het Elfde Uur van
dinsdag 23 november jl.
Het betreft met name zijn uitspraak dat hij onze collega, Geert
Wilders, binnen twee jaar dood zou wensen, alsmede zijn gevoelens
van blijdschap, toen hij hoorde dat Theo van Gogh vermoord was.
Gezamenlijk veroordelen wij deze vorm van radicalisme en verzoeken
u de mogelijkheden te onderzoeken om hiertegen op te treden.
Met vriendelijke groet en hoogachting,
namens de fractievoorzitters in de Tweede Kamer,
M.J.M. Verhagen
W.J. Bos
J.J. van Aartsen
G.P. van As
J.G.C.A. Marijnissen
F. Halsema
B.O. Dittrich
A. Rouvoet
B.J. v.d. Vlies
A. Lazrak
Idd. Te walgelijk voor woorden. Hij riep m.i. niet op tot geweld en dus moet het kunnen.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:44 schreef RichardQuest het volgende:
Nogal logisch...quote:Op donderdag 25 november 2004 14:15 schreef RichardQuest het volgende:
Wilders staat er trouwens niet onder.
Moet Geert zeggen dat hij het erg vindt dat zijn collega Geert bedreigd wordt? Nee. Het is geen brief waarin gezegd wordt dat de uitspraken zo erg zijn, het is een brief die gaat over het bedreigen van Geert. Nogal stom als Geert dat zelf zou ondertekenen.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waarom?
namens de fractievoorzitters in de Tweede Kamer,quote:Op donderdag 25 november 2004 14:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Aan Donner, dus willen ze dit strafrechtelijk aanpakken, de debielen.
Ah zo. Maar hij zou toch zelf ook een brief kunnen schrijven?quote:Op donderdag 25 november 2004 14:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Moet Geert zeggen dat hij het erg vindt dat zijn collega Geert bedreigd wordt? Nee. Het is geen brief waarin gezegd wordt dat de uitspraken zo erg zijn, het is een brief die gaat over het bedreigen van Geert. Nogal stom als Geert dat zelf zou ondertekenen.
Het kamerlid Wilders reageert verbolgen t.o.v de bedreigingen van de fractievoorzitter van de Groep Wilders. De politiek leider van zijn partij, Geert Wilders, is het met hem eens. De voorzitter van de partij, Wilders, sluit zich hierbij aan. Woordvoerder Wilders laat desgevraagd weten dat fractievoorzitter Wilders van plan is minister Donner naar de kamer te roepen.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:22 schreef Monidique het volgende:
Moet Geert zeggen dat hij het erg vindt dat zijn collega Geert bedreigd wordt? Nee. Het is geen brief waarin gezegd wordt dat de uitspraken zo erg zijn, het is een brief die gaat over het bedreigen van Geert. Nogal stom als Geert dat zelf zou ondertekenen.
Ach kom nou, je kunt er vanuit gaan dat ze in dit geval voor hun fractie spreken.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
namens de fractievoorzitters in de Tweede Kamer,
Dus niet bijna alle politici.
Tsja, het scoort hè, idioten in een tv-programma ontvangen.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Overigens is het absoluut debiel, als iemand blij is dat iemand dood is, dan moet dat kunnen, al is het horkig om dat breed op tv of in andere media te gaan vermelden.
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het kamerlid Wilders reageert verbolgen t.o.v de bedreigingen van de fractievoorzitter van de Groep Wilders. De politiek leider van zijn partij, Geert Wilders, is het met hem eens. De voorzitter van de partij, Wilders, sluit zich hierbij aan. Woordvoerder Wilders laat desgevraagd weten dat fractievoorzitter Wilders van plan is minister Donner naar de kamer te roepen.
gelukkigquote:Op donderdag 25 november 2004 14:35 schreef Monidique het volgende:
Ik werk er nog aan...
Jij huilt erg snel?quote:Op donderdag 25 november 2004 14:34 schreef Monidique het volgende:
Cameraploeg Al Jazeera in Limburgs "Lonsdale dorp".
Verdrink niet in je eigen tranen!
grappen over kanker zijn leuker he?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:02 schreef RichardQuest het volgende:
Flauw.
Je was me voor.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
grappen over kanker zijn leuker he?![]()
Sorry, zal je jetlag wel zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je was me voor.
Die is nu wel over. Mijn liefdesheimwee (wat een woord!) nog niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sorry, zal je jetlag wel zijn.![]()
Brazilie, alles komt bijelkaar.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die is nu wel over. Mijn liefdesheimwee (wat een woord!) nog niet.
Grappen over kanker zijn leuker he?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:19 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Onervaren koorknaap![]()
Ik heet tenminste niet Bas.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee grappen over jou blijven het leukst
Zegt iemand die "Peerke" Pierre heet.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zegt iemand die Coen heet![]()
![]()
Zegt een Wilders-fanaatquote:Op donderdag 25 november 2004 15:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zegt iemand die "Peerke" Pierre heet.![]()
![]()
![]()
Discriminazi!quote:Op donderdag 25 november 2004 15:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
sambal bij?![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:07 schreef Maerycke het volgende:
OMG... Aaah heeft weeën...
Ja, eikel, daaruit blijkt al dat ik geen Bas heet.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zegt iemand die Coen heet![]()
![]()
Ik heb meelij met jequote:Op donderdag 25 november 2004 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, eikel, daaruit blijkt al dat ik geen Bas heet..
Pbquote:Op donderdag 25 november 2004 16:17 schreef Parabola het volgende:
[afbeelding]
Mquote:Op donderdag 25 november 2004 16:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Pb
Over een uurtje... dan heb ik weekend
Get a lifequote:Op donderdag 25 november 2004 16:23 schreef Johan_de_With het volgende:
11000. Een mooi getal.
Al eens zo'n rotsblok op je dak gehad?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:17 schreef Parabola het volgende:
[afbeelding]
Relaxed dat je daar van wordt. Heftuuuug! Peace, weetjewelquote:Op donderdag 25 november 2004 16:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Al eens zo'n rotsblok op je dak gehad?![]()
![]()
![]()
Doe nou niet of je dat aan zag komen.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
inkoppertje![]()
parkeervergunningen doorsluizen?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:28 schreef Parabola het volgende:
kga nog even wat werk verzetten. Later
quote:De positie van de VVD
De VVD heeft geen gemakkelijk jaar achter de rug. Geert Wilders stapte uit de partij en Ayaan Hirsi Ali kan haar werk niet doen omdat ze ondergedoken is. Bovendien debatteert de partij voortdurend over wie nou eigenlijk de politieke leider is.
Een debat over de positie van de VVD met Hans van Baalen, VVD-Kamerlid, Robin Linschoten, oud-staatssecretaris van Sociale Zaken, en Geert Dales, voorzitter van de commissie die de VVD van een nieuw partijprogramma moet voorzien.
Verder een gesprek met politicoloog Rinus van Schendelen over de politieke peilingen en de onderlinge verschillen tussen de peilingen van onder andere Maurice de Hond en Interview-NSS.
Presentatie: Ferry Mingelen en Clairy Polak
quote:Poetin feliciteert Janoekovitsj opnieuw
KIEV/DEN HAAG, 25 NOV. De Russische president Poetin heeft vandaag de Oekraïense premier Viktor Janoekovitsj opnieuw gefeliciteerd met zijn overwinning in de omstreden presidentsverkiezing. De verklaring kwam vanochtend uit Moskou, vrijwel op het moment dat Poetin aankwam in Den Haag voor een top met de Europese Unie. De EU heeft Kiev juist herhaaldelijk gevraagd de uitkomst van de verkiezingen te herzien.
De Russische president Poetin met premier Balkenende, vanochtend bij het begin van de EU-Rusland-top in Den Haag. Foto Reuters
Bij dit artikel
• NIEUWS - Oppositie vecht uitslag aan bij de rechter
• ACHTERGROND - Oekraïne betekent 'land aan de grens'
• PORTRET - 'Ze gaan hem vermoorden. Hij is te goed voor ons'
Volgens Moskou zijn met de verkiezing van Janoekovitsj ,,de meest gunstige voorwaarden gecreëerd voor een strategisch partnerschap tussen Rusland en Oekraïne''. De Oekraïense oppositie heeft een algemene 'politieke staking' afgekondigd.
De Poolse president Aleksander Kwasniewski gaat binnen enkele dagen naar Oekraïne om daar te bemiddelen in de politieke crisis. Het Poolse staatshoofd zei te willen aansturen op een verificatie van de omstreden stembusuitslag en op een rondetafelconferentie met vertegenwoordigers van de strijdende partijen. Die moeten op voorhand wel beloven af te zien van geweld.
Kwasniewski was door de Oekraïense president Leonid Koetsjma gevraagd te bemiddelen. De Oekraïnsee oppositieleider Viktor Joesjtsjenko zei vandaag dat een buitenlandse bemiddelaar noodzakelijk is om de crisis ,,met vreedzame middelen'' op te lossen. Hij benadrukte dat de onderhanbdelingen niet achter de schermen plaats moeten vinden maar in het openbaar. ,,Ik weet dat het moeilijk onderhandelen is met deze machthebbers'', zei Joesjtsjenko tegen zijn aanhangers.
Joesjtsjenko riep gisteravond op de fabrieken en de treinen stil te leggen uit protest tegen stembusfraude bij de presidentsverkiezingen van afgelopen zondag. De zittende president Leonid Koetsjma beschuldigt de oppositie van het voorbereiden van een 'staatsgreep'.
Gisteravond maakte de Oekraiense kiescommissie na uren vertraging het officiële verkiezingsresultaat bekend. De door Moskou gesteunde kandidaat Janoekovitsj zou 49,46 procent van de stemmen hebben gekregen en zijn tegenkandidaat, de pro-westerse Joesjtsjenko 46,61 procent.
De officiële uitslag is scherp bekritiseerd door het buitenland. De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Colin Powell, zei dat de VS de uitkomst niet kunnen accepteren, ,,omdat deze niet voldoet aan de internationale normen en omdat er geen onderzoek is geweest naar de talrijke en geloofwaardige meldingen van fraude''.
De Oekraïense crisis staat bovenaan de agenda van de EU-Rusland-top die vandaag in Den Haag wordt gehouden. President Poetin is daar vanochtend ontvangen door het Nederlandse voorzitterschap van de EU, in de persoon van premier Balkenende, de nieuwe voorzitter van de Europese Commissie, José Manuel Barroso, en EU-buitenlandcoördinator Javier Solana.
Poetin was begin deze week de eerste om de Oekraïense kandidaat Janoekovitsj te feliciteren met zijn overwinning, toen nog op basis van voorlopige uitslagen. Vanochtend wenste Moskou hem voor een tweede keer geluk. Rusland beschuldigt het westen van inmenging in binnenlandse aangelegenheden en aanzetten tot geweld in de voormalige sovjetrepubliek.
Minister Bot (Buitenlandse Zaken) verklaarde gisteren dat de EU het betreurt dat de Oekraïense autoriteiten ondanks alle kritiek gisteren toch de officiële resultaten hebben bekendgemaakt. ,,De EU is van mening dat deze resultaten niet de wil van het Oekraïense volk weergeven.'' De EU vraagt de Oekraïense regering om de resultaten samen met internationale waarnemers 'serieus en objectief' tegen het licht te houden. De Nederlandse oud-diplomaat Niek Biegman, oud-ambassadeur bij de VN en de NAVO, is gisteren als speciale gezant namens de EU naar Kiev afgereisd voor gesprekken met alle partijen. (AP, AFP, Reuters)
Ook Van Gogh wenste politicus doodquote:Op donderdag 25 november 2004 17:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
keihard afgestrafd voor het arogante en populistisch beleid van ze
Hierbij vergeleken is Van der Ven nog een braaf baasje. Zijn formulering was meer in de trant van 'ik zou niet rouwen als'. Van Goghs formulering is een stuk smakelozerquote:Op donderdag 25 november 2004 17:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook Van Gogh wenste politicus dood
Het bewijs dat het puur populistisch gelul was van Van Aartsen om het te verbieden.
En kanker voor de anderen, he Peerke?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:24 schreef RichardQuest het volgende:
Vrijheid is blijkbaar alleen voor mensen waar je het deels mee eens bent...
quote:Donderdag te gast bvd:
Hans Verhagen
Dichter
Fatima Elatik
Wethouder Amsterdamse stadsdeel Zeeburg
Max Pam
Schrijver/columnist
Wie wil nu nog hotmail?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:33 schreef pberends het volgende:
Hotmail gratis upgraden naar 250 mb
Met als successtory Sudan?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
w00t! Zometeen ff het 6 uur journaal bekijken... ze gaan het hebben over waarom de Islam als kool groeit in Afrika...en dan met name in Zuid-AfrikaRTL journaal btw.
1 adres is wel zo handig.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wie wil nu nog hotmail?
Volgens mij ligt Sudan niet in Zuid-Afrika.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met als successtory Sudan?
Maar ik krijg nooit mail van je.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:43 schreef pberends het volgende:
[..]
1 adres is wel zo handig.
Ik evenmin van jou.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar ik krijg nooit mail van je.![]()
![]()
![]()
Ja, Afrika is echt een successtory in de wereldquote:Op donderdag 25 november 2004 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
w00t! Zometeen ff het 6 uur journaal bekijken... ze gaan het hebben over waarom de Islam als kool groeit in Afrika...en dan met name in Zuid-AfrikaRTL journaal btw.
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Sudan niet in Zuid-Afrika.![]()
quote:de Islam als kool groeit in Afrika
Zuid-Afrika is zeker geen arm landquote:Op donderdag 25 november 2004 17:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, Afrika is echt een successtory in de wereldAl die islamitische landen zijn een baken van hoop. Vooral het IQ is heel erg hoog onder de gemiddelde Afrikaan. Misschien dat dat iets met de groeiende aanhang te maken heeft, al die hoogopgeleiden daar.
Ach heel soms.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar ik krijg nooit mail van je.![]()
![]()
![]()
Waarom groeit het Christendom dan niet als cool? (volgens jouw redenatie?) Immers het zuiden is Gristelijk.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar jij wilt ook geen mail.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik evenmin van jou.
nootquote:Op donderdag 25 november 2004 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aap.
Het gaat daar beter omdat er een westerse wereld bestaat. Daar leunen hun economisch 100% op.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zuid-Afrika is zeker geen arm landEn Noord-Afrika behoort tot "the emerging economies"...als ik de amerikanen moet geloven. Het gaat wel zeer slecht in midden-afrika...maar daar zitten dan ook de Leger van de Heer en dat soort clubjes.
Ik ga mij maar weer eens in slaap huilen.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar jij wilt ook geen mail.
Fase van achterlijk mens tot normaal vredelievend mens is:quote:Op donderdag 25 november 2004 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom groeit het Christendom dan niet als cool? (volgens jouw redenatie?) Immers het zuiden is Gristelijk.
En de gehele westerse wereld leunt op elkaar. So fucking what, daar gaat het niet om imo.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Het gaat daar beter omdat er een westerse wereld bestaat. Daar leunen hun economisch 100% op.
Wat redeneerde ik dan?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom groeit het Christendom dan niet als cool? (volgens jouw redenatie?) Immers het zuiden is Gristelijk.
Zullen de Joden leuk vinden...en de boedhisten....enzo...die zijn volgens jouw helemaal geen mensquote:Op donderdag 25 november 2004 17:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Fase van achterlijk mens tot normaal vredelievend mens is:
Islam-Christendom-Atheist.
Bij die laatste fase ben je een volwaardig mens.
Had ze van die mooie "spanish eyes" ?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga mij maar weer eens in slaap huilen.
Ja, je komt aan met Sudan...maar dan nogmaals...waarom het Christendom daar niet?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat redeneerde ik dan?
Ik zeg alleen dat Sudan een successtory is voor de Islam.![]()
Het vastklampen aan sprookjes is een duiding van geestelijke armoe.
Ja de gehele westerse wereld leunt op elkaar ja. Niet op een paar arme moslimlandjes. Op wat olielanden na dan, maar die zijn weg te bombaderen omdat wij westers zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En de gehele westerse wereld leunt op elkaar. So fucking what, daar gaat het niet om imo.
Nee, Portugees.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Had ze van die mooie "spanish eyes" ?
Waarom zo'n trots zakelijk mannetje met een sigaar? Misschien omdat Christenen daar niet zo barbaars als Moslims zijn?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, je komt aan met Sudan...maar dan nogmaals...waarom het Christendom daar niet?![]()
Boedhist is niet echt een godsdienst, en joden zijn net zo achterlijk als islamieten. Hebben jullie toch nog wat gemeen. Ik snap niet dat jullie niet samen tegen de westerse wereld gaat vechten.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zullen de Joden leuk vinden...en de boedhisten....enzo...die zijn volgens jouw helemaal geen mens![]()
Steken de moslims die olievoorraden in de fik...kan je lekker gaan huilenquote:Op donderdag 25 november 2004 17:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja de gehele westerse wereld leunt op elkaar ja. Niet op een paar arme moslimlandjes. Op wat olielanden na dan, maar die zijn weg te bombaderen omdat wij westers zijn.
Oh ja, tuurlijk. En een rank lijf dat kronkelt als een slang?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, Portugees.
LOL Nee, het leger van de Heer die kinderen van 6-19 jaar gebruikt in haar strijd tegen oeloeboeloe...dat zijn zulke niet-barbaarse mensenquote:Op donderdag 25 november 2004 17:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom zo'n trots zakelijk mannetje met een sigaar? Misschien omdat Christenen daar niet zo barbaars als Moslims zijn?![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Vooral zelfstandige zwarte protestante kerken groeien hard in Afrika. Alleen bekeren die hoofdzakelijk andere christenen, die lid zijn van grotere kerken (katholiek, anglicaans, etc.).quote:Op donderdag 25 november 2004 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met plaatselijk volume.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. En een rank lijf dat kronkelt als een slang?
Nog meer een reden om op waterstof en kernenergie over te stappen, kun je weer met je vriendjes in de zandbak gaan spelen.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Steken de moslims die olievoorraden in de fik...kan je lekker gaan huilenJe moest is weten hoe erg de Westerse wereld op olie leunt. Man we merken elke cent stijging van de olieprijs in onze portomonnee
Ja maar de Islam groeit als kool, zonder aan echte zendelingen werk te doen. In Zuid-Afrika woed geen oorlog voorzover ik weetquote:Op donderdag 25 november 2004 17:53 schreef freako het volgende:
[..]
Vooral zelfstandige zwarte protestante kerken groeien hard in Afrika. Alleen bekeren die hoofdzakelijk andere christenen, die lid zijn van grotere kerken (katholiek, anglicaans, etc.).
Oef! Ik was ooit in Merida, Universiteitsstadje in Venezuela.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met plaatselijk volume.
En tot die tijdquote:Op donderdag 25 november 2004 17:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nog meer een reden om op waterstof en kernenergie over te stappen, kun je weer met je vriendjes in de zandbak gaan spelen.![]()
Wist je eigenlijk al dat je een zielepoot was?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Die lobby kan eerder opgestart worden als die landjes nog meer van dat schorriemorrie in het Westen laten aankloten.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En tot die tijdBen je nog afhankelijk van die achterlijke moslimlandjes. Overigens heeft noord-afrika (op libie na) praktisch geen olie.
Ach, je weet wie het zegtquote:Op donderdag 25 november 2004 17:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Kronkel.
We doen ons best, maar jullie gebruiken juist nog meer olie! (oorlog in afghanistan en irak) sterker nog...we moeten de productie opvoeren!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die lobby kan eerder opgestart worden als die landjes nog meer van dat schorriemorrie in het Westen laten aankloten.
Dus steunen moslims de oorlog tegen moslims....quote:Op donderdag 25 november 2004 17:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We doen ons best, maar jullie gebruiken juist nog meer olie! (oorlog in afghanistan en irak) sterker nog...we moeten de productie opvoeren!![]()
Net zoals het Westen de Jihaad steunt tegen het westen....quote:Op donderdag 25 november 2004 17:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus steunen moslims de oorlog tegen moslims....![]()
Op TV?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:00 schreef Mutant01 het volgende:
LOL DIE REACTIE van rob_nederlander over de iran en irak oorlog
Daarmee zeg je dus dat de regeringen daar in het Midden-Oosten terroristisch zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net zoals het Westen de Jihaad steunt tegen het westen....![]()
Wat een gekke wereld is dit toch.
nee op de FP Ook Van Gogh wenste politicus doodquote:Op donderdag 25 november 2004 18:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Op TV?
Ja, net als enkele Westerse regeringenquote:Op donderdag 25 november 2004 18:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daarmee zeg je dus dat de regeringen daar in het Midden-Oosten terroristisch zijn.
Ja, dan hebben moslims geen olie én geen geld van de westerse wereld. Wat zielig nou.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Steken de moslims die olievoorraden in de fik...kan je lekker gaan huilenJe moest is weten hoe erg de Westerse wereld op olie leunt. Man we merken elke cent stijging van de olieprijs in onze portomonnee
Geeft niet, in die val nemen ze de Westerse wereld mee.. Dacht je dat een economie kon draaien zonder olie?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dan hebben moslims geen olie én geen geld van de westerse wereld. Wat zielig nou.
Zoals? Kanker-Nederland? he?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, net als enkele Westerse regeringen
Ja...maar je legde de woorden in mijn mond!quote:Op donderdag 25 november 2004 18:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zoals? Kanker-Nederland? he?
dood he? Moeten ze, liever, ja toch?
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja...maar je legde de woorden in mijn mond!![]()
Die nep-imam versprak zich toen hij zei dat Wilders niet door een moslim vermoord zou moeten worden. Dat moorden legde evil-Knievel hem niet in de mond.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Kun je iemand ook moorden in de mond leggen?
Daar wordt momenteel onderzoek naar gedaan op Guantanamo Bay. De uitslagen worden medio 2005 verwacht.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Kun je iemand ook moorden in de mond leggen?
is het al geweest?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:16 schreef Mutant01 het volgende:
Editie NL kijk snel!
Nee, tging over dizcriminazi bij horeca gelegenheden.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
is het al geweest?![]()
terwijl dat van die nette lui zijnquote:Op donderdag 25 november 2004 18:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002993.html
Lekker triest, ook van Geenstijl.
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, tging over dizcriminazi bij horeca gelegenheden.
quote:Je bent te netjes gekleed
Dag slutje van me.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:20 schreef Miss_User het volgende:
[..]
terwijl dat van die nette lui zijn
moet er es vandoor. Keihard zuipen enzo![]()
Dag eikeltjes van me![]()
http://frontpage.fok.nl/nieuws/48723quote:Op donderdag 25 november 2004 18:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002993.html
Lekker triest, ook van Geenstijl.
quote:pberends had ons via de nieuws-submit te melden:
Zolang de oorlogen digitaal (zonder mensenlevens) worden uitgevochten vindt ik het prima...quote:Op donderdag 25 november 2004 19:45 schreef pberends het volgende:
''Logger Ertan zit achter Jihad-weblog''
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zolang de oorlogen digitaal (zonder mensenlevens) worden uitgevochten vindt ik het prima...![]()
Nu snap ik weer waarom ik de frontpage nooit lees, wat een domme aktie en een dom volk.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:45 schreef pberends het volgende:
[..]
'Logger Ertan zit achter Jihad-weblog'
[..]
:')
Wat zeggie?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu snap ik weer waarom ik de frontpage nooit lees, wat een domme aktie en een dom volk.
Gezien.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
Oh cock het komt pas om half 8..sorry
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat zeggie?
Tjek je mail neger.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zie dat ik niet op pberends reageerde, oeps.![]()
![]()
Weet je wat me opviel...ze waren libie vergeten in te kleuren toen ze die map lieten zienquote:Op donderdag 25 november 2004 19:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gezien.
Zuid-Afrikaanse zwarte moslims sympathiseren met Osama Bin Laden en andere extremisten. Ze beschouwen het Westen als hun onderdrukker. Islam = vrede. Right.
Gechecked.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Tjek je mail neger.
Khadaffi is goed.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet je wat me opviel...ze waren libie vergeten in te kleuren toen ze die map lieten zien
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gechecked.![]()
Ik zal het ene doen en met het andere ben ik het niet eens.![]()
Dat zei ik al; iedereen heeft een meningquote:Op donderdag 25 november 2004 20:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gechecked.![]()
Ik zal het ene doen en met het andere ben ik het niet eens.![]()
Volgens RTL zijn het ongelovigenquote:Op donderdag 25 november 2004 20:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Khadaffi is goed.
mail maar.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Keukenmeidenroman.
Khadaffi is slim. Hij wil ook het schoothondje van Bush en Berlusconi.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens RTL zijn het ongelovigen
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
mail maar.
Is dat beest dan erg gewild?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij wil ook het schoothondje van Bush en Berlusconi.
niet zo moeilijk, hete mail punt cumm erachter.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Naar welk adres?
je kunt 'm kunstjes leren en laten flikken.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is dat beest dan erg gewild?
Zeg, Mutant01, weet jij of het klopt dat een moslimfundamentalist alleen iemand mag doden als een Imaam daar toestemming voor geeft? Dat werd bijMohammed B namelijk beweerd destijds.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens RTL zijn het ongelovigen
Zoals Ghadaffi, maar dan zonder sancties?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
je kunt 'm kunstjes leren en laten flikken.
Ja en daarna ga je lekker een kopje thee met hem drinken. Beter niet voetballen met hem, dat levert je een gebroken rib op.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zoals Ghadaffi, maar dan zonder sancties?
Is dat een rolbevestigende strikvraag?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zeg, Mutant01, weet jij of het klopt dat een moslimfundamentalist alleen iemand mag doden als een Imaam daar toestemming voor geeft? Dat werd bijMohammed B namelijk beweerd destijds.
Of meer spieren.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja en daarna ga je lekker een kopje thee met hem drinken. Beter niet voetballen met hem, dat levert je een gebroken rib op.![]()
Dat wordt dokken.quote:Verdachten brand moslimschool 14 en 15 jaar
Gepost door Rob (R@b) - Bron: ANP
Justitie in Brabant heeft vandaag op een persconferentie bekendgemaakt dat de brand die twee weken geleden in het Brabantse Uden een islamitische basisschool verwoestte, vermoedelijk is aangestoken door drie pubers van 14 en 15 jaar. Het trio maakt deel uit van een groep van zes verdachten (van 14 t/m 17 jaar) die de afgelopen dagen zijn aangehouden. Alle zes worden verdacht van een poging tot brandstichting in een moskee te Uden.
Volgens justitie is uit het onderzoek tot nu toe niet gebleken dat de verdachten banden onderhouden met extreemrechtse groeperingen. De zes worden ook niet verdacht van betrokkenheid bij andere incidenten.
Over het motief van de verdachten en hun achtergrond wilde justitie niets zeggen. De zes worden morgen voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Het wordt nooit echt ''gewist'', toch? Ze maken het alleen ontoegankelijk.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat wordt dokken.Ach, 3 miljoen gedeeld door zes is maar vijf ton per persoon.
Is het nog steeds zo dat je strafblad op je 18e wordt gewist? Hoop het niet eik.
Ik bedoelde meniscus.quote:
Nee, ik wil probeer een onderbouwde mening te vormen over de doodverwensing van "Imaam" Van de Ven. Als een Imaam zegt dat hij iemand dood wenst dan is dat misschien wel iets anders dan dat ik dat zou doen. Als het idd zo is dat een doodverwensing van een Imaam een vrijbrief is voor extremisten.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is dat een rolbevestigende strikvraag?
Wordt verhaald op de ouders als ze het zelf niet kunnen dokken.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat wordt dokken.Ach, 3 miljoen gedeeld door zes is maar vijf ton per persoon.
Is het nog steeds zo dat je strafblad op je 18e wordt gewist? Hoop het niet eik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |