in De schadelijkheid van schaarse kledij, part two !quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
De poll heb je geplaatst in dit topic. Een topic waarin ik een aantal users zonder reden tegen me heb. Deze poll is dus absoluut niet representatief. Een poll gestart in een speciaal daarvoor aangemaakt topic daarentegen wel. En je zult zien dat ik daar wel mijn gelijk haalMaar dat weet je zelf uiteraard ook als je mijn postgeschiedenis doorneemt
quote:bron
Iedereen op Fok! kan beamen dat ik een visionair ben.
En
Jij bent samen met Akkersloot één van de weinigen die mij geen visionair vinden. Ik durf te wedden dat als ik een Poll zou starten dit duidelijk naar voren zou komen.
En
Ik ben gewoon een visionair, dat weet en erkent ook bijna iedereen op Fok! Ok, dan zijn er misschien 3 of 5 die dat niet vinden, maar op een populatie van ca 30.000 geregistreerden of meer is dat echt te verwaarlozen tot het nihil-punt en zelfs deze vermelding van mij het niet waard
Ik ben en voel me 100% Marokkaan, ik beschouw dat Nederlandse paspoort dan ook niet meer dan een papiertje waar ik mijn voordelen mee kan doen, en dat meen ik echt
en
Nederland wel fijn om in te vertoeven
En iedereen in mijn omgeving is reuze-trots dat ik preek op Fok!
Dat zijn dames die in principe respectloos door de stad of het bagijnhof rondslenteren
Wat zijn de beweegredenen van dergelijk uitschot ?
Dit soort "dames" denken de wijsheid in pacht te hebben door als laxerende poedels rond te dwarrelen in schadelijke kledij.
Waarom deze zieke geesten dit doet weten alleen zijn
Deze dames werken met lijsten, bij elke man die zij overspelig maken zetten ze een streepje in hun kladblok en elke echtscheiding waar zij de reden van zijn zetten ze 2 streepjes
quote:Bron
…ik weet niet waarom de argumenten die worden gebruikt voor homo's niet opgaan voor pedofielen...
Homo's zijn vaak mannen en vrouwen van middelbare leeftijd die op een bepaald punt in hun leven hebben besloten en er dus voor hebben gekozen om zich te laten entertainen door "mensen" van hetzelfde nabije geslacht. Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit en ander meiden speelgoed, terwijl de vrouwen in kwestie een baan in de bouw ambiëerden.
Bij mensen van het homo-isme is dit belangrijke mensenlijke kenmerk op DNA-niveau uitgeschakeld, en wel vanwege de eigen keuze.
Ik heb ik geconstateerd dat Nederland wat betreft het Christendom en andere B-religie's
…de islam, die juist sterk in opkomst is, de betreffende "leegte" opvult……Ik zie dit zelf als een enorme sprong vooruit voor het Westen in het algemeen, en Nederland in het bijzonder
Dagelijks zie je Nederlandse andersgelovigen zich bekeren tot de islam, een beter voorbeeld van integratie is haast niet te noemen.
Roken gebeurt veelal door mensen en vrouwen tussen de 12 en 72 jaar
Rokers betalen vaak minder rente op hun hypotheek omdat zij al veel geld kwijt zijn aan accijns
Ook omdat de overheid het roken stimuleert door bv. pamfletten uit te delen op basis-scholen en het voortgezet onderwijs met daarin vooral de pro-redenen om met roken te beginnen
Veel van deze zaken worden vandaag de dag gewoon wettelijk toegelaten dan wel gedoogd, mede dankzij deze doorgeschoten tolerantie maken moslims een moeilijke tijd door omdat de "tolerantie-weegschaal" niet in evenwicht is en zij dus dit verschil in gewicht moeten opvangen d.m.v. extreme intolerantie en haat jegens hen. (hen in Nederlanders, red)
En
De meest perfecte oplossing zou algehele bekering van de samenleving tot de islam op korte termijn zijn, op de lange termijn zou dit al zo zijn, maar het voordeel van bekeringen op korte termijn is de tijdswinst
Op zich is iedereen vrij om te doen en laten wat hij wil, alleen het nadeel van het Welse Westen is dat deze zgn. verworven vrijheden je worden opgelegd, zelfs als je er geen gebruik van wenst te maken vanwege principiele redenen
in principe is dit niets meer of minder dan een teken van arrogantie en disrespect jegens andere culturen.
De enige manier om een degelijke cultuur en mentaliteit omslag te verwerven is door keiharde propaganda van de juiste leer. (de islam, red)
Ten 1ste moet ik vereffenen dat als ik West-Europa zeg dat ik alle B-landen bedoel van Europa: België, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje en Nederland voorop.
en wannabe visionairquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat ziet er niet zo goed uit voor onze oppermoslim.
ja hey, het is wel onze huis-imam, tenminste in de thread van de schaarse kledij part two meldt onze visionair dat zijn omgeving trots is dat hij op Fok! preekt dus niet te licht denken over deze plaatsvervanger van El Moemni of hoe die kwast ook heetquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:11 schreef wonko het volgende:
Ik mis echter de voorwaarde dat vernoemde zijn verantwoordelijkehid neemt en bij een negatieve uitslag zijn biezen pakt.
de grootstequote:Op dinsdag 23 november 2004 11:15 schreef _The_General_ het volgende:
Bansheeboy is een fascist
El Leipoquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:14 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
ja hey, het is wel onze huis-imam, tenminste in de thread van de schaarse kledij part two meldt onze visionair dat zijn omgeving trots is dat hij op Fok! preekt dus niet te licht denken over deze plaatsvervanger van El Moemni of hoe die kwast ook heet
het houdt wel de discussie levendigquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:20 schreef ChillyWilly het volgende:
BansheeBoy komt voor zijn mening uit, en dat moet hij vooral blijven doen
ja maar soms gaat die wel iets over de grensquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:20 schreef ChillyWilly het volgende:
BansheeBoy komt voor zijn mening uit, en dat moet hij vooral blijven doen
Welke grens?quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja maar soms gaat die wel iets over de grens
theo van gogh was ook niet een van de sympathiksten imho maar ze hebben 1 ding iig niet gemeen en dat is dat van gogh nog wel voorzien was van enig intellectquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:23 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Welke grens?
Theo van Gogh ging volgens velen ook over de 'grens'
zijn banverleden onderstreept dat dan ookquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja maar soms gaat die wel iets over de grens
waarom is dat geen optie in de poll?quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:15 schreef _The_General_ het volgende:
Bansheeboy is een fascist
Omdat ik er niet van hou lichtvaardig met dat soort termen te smijten..quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarom is dat geen optie in de poll?
Het punt is dat er moeilijk een grens te definieren valt. Wat voor de een binnen de grens valt, valt voor de ander daarbuiten. Overigens vind ik dat als BSB de legale grenzen overschrijdt (ik neem aan dat je hiermee de wet bedoelt?), ook hij daarvoor angepakt mag worden.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:26 schreef iamredleader het volgende:
Ik vraag me af, ChillyWilly, wie "velen" zijn. En wat voor grens je bedoelt. Hij bleef in elk geval binnen de LEGALE grenzen. En als hij dat niet deed werd hij volgens de Nederlandse wet aangepakt.
Wel lachu, deze pol :-)
integendeelquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:27 schreef RichardQuest het volgende:
Prachtig om te zien dat mensen zich aan hem kunnen irriteren
Hier is nummer 11.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:27 schreef MikeyMo het volgende:
er hebben er al 10 ja gestemd, willen die mensen zich even melden en tekst + uitleg geven?
Whahaha, niet netjes? Dude... ik heb nog wel een paar definities van niet netjes voor je hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat vind ik niet echt eerlijk van je TheDeadGuy. Je hebt een belachelijke Poll samengesteld, "wie is bansheeboy" hoort niet in dat rijtje, dat weet iedereen wel inmiddels die van dicussie op niveau houdt. Tevens beïvloedt je de poll op negatieve manier door uitspraken van mij te des-interpreteren of door ze uit de context te halen en hier neer te kwakken. Niet echt netjes vind ik
Ik heb het dan ook niet over jou.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
integendeelik lach me een kaakkramp om dit heerschap
Welke vraag bedoel je dan. Kun je hem concreet stellen ? Dan beantwoord ik hem gewoon netjesquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Whahaha, niet netjes? Dude... ik heb nog wel een paar definities van niet netjes voor je hoor![]()
bijvoorbeeld het niet reageren op een vraag die ik al meerdere malen gesteld heb in je topic over schaarsgeklede dames
Dan had je het misschien zelf moeten regelen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat vind ik niet echt eerlijk van je TheDeadGuy. Je hebt een belachelijke Poll samengesteld, "wie is bansheeboy" hoort niet in dat rijtje, dat weet iedereen wel inmiddels die van dicussie op niveau houdt. Tevens beïvloedt je de poll op negatieve manier door uitspraken van mij te des-interpreteren of door ze uit de context te halen en hier neer te kwakken. Niet echt netjes vind ik
Bij Marokkanen begint de baardgroei doorgaans eerder dan bij ons kaaskoppenquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Naast een visionair ben ik er trots op om hem tot onze selecte groep van harigekerels te mogen rekenen!
That is, het begint te komen![]()
Sorry? IK heb de poll gemaakt...quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom heb je er zo'n ridicule vraag in gezet:"Wie is Bansheeboy?"quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry? IK heb de poll gemaakt...
Een visionair die in de war is?quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry? IK heb de poll gemaakt...
15 mensen hebben al aangegeven je niet te kennenquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom heb je er zo'n ridicule vraag in gezet:"Wie is Bansheeboy?"
Dat hoort iedereen toch inmiddels wel te weten, of heb ik al die bans voor niks gehad. Bloed, zweet en tranen hebben sommige posts mij opgeleverd, en ik hoop niet dat het voor niks was
Jij wrijft het er wel graag in hé!quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
15 mensen hebben al aangegeven je niet te kennen
weer een verwrongen beeld van de realiteit:quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
jawohlquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:43 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Jij wrijft het er wel graag in hé!
Dat mag ook zekerquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:45 schreef Monidique het volgende:
BansheeBoy, let maar niet op die botteriken, hoor, ík heb in ieder geval 'Ja' gestemd.
Maar niet alle niet-begrepene zijn visionair.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:35 schreef MouseOver het volgende:
Visionairs worden vaak niet begrepen
anders zouden alle kroegen in nederland vol zitten met visionairsquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:46 schreef Lod het volgende:
[..]
Maar niet alle niet-begrepene zijn visionair.
dat is zijn eigen wensquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:48 schreef Absinth het volgende:
BSB moet je niet serieus nemen
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:49 schreef ChillyWilly het volgende:
BSB loop trouwens in, nog maar een verschil van 5 stemmen
Het is nu weer opgelopen naar 8quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht
quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:50 schreef Monidique het volgende:
Ja, hoor, zomaar tien stemmen tegen BSB?! Oekraïense toestanden!
*stampvoet* kom op met dat antwoord nou bij je schaarsgekledenrelaasquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht
51 Vinden hem een visionair of kennen hem nietquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:51 schreef TheDeadGuy het volgende:
54 kennen hem niet of vinden hem geen visionair
29 vinden hem een visionair
calculus?
lees zijn eigen stellingen nog eens door, hij is er zelf vanuitgegaan dat iedereen hem kent en repecteerd als visionairquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
51 Vinden hem een visionair of kennen hem niet
45 vinden hem geen visionair.
calculus?
TNXquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:54 schreef Copycat het volgende:
Tegenstem.
Ik laat even zien dat met cijfers te klooien valt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:57 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
lees zijn eigen stellingen nog eens door, hij is er zelf vanuitgegaan dat iedereen hem kent en repecteerd als visionair
die stemmen die hem niet kennen erkennen iig niet zijn stelling
tahtah
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:59 schreef HeatWave het volgende:. Naamtopic in GC.
Ik laat hem wel even open, maar hou het netjes. En het is een uit-zon-de-ring...
tja 47% van alle statistische bewijzen zijn valsquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik laat even zien dat met cijfers te klooien valt.
You're so welcomequote:Op dinsdag 23 november 2004 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
TNX
tering wat sneuquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ze proberen te frauderen. Postbank meisje
leg je visie uit danquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:56 schreef MikeyMo het volgende:
Ik deel dezelfde visie met BSB
Whahahaquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ze proberen te frauderen. Postbank meisje
Ik ben ook meer van het type "ander volk eerst".quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:09 schreef RichardQuest het volgende:
Vergeet niet dat Willem van Oranje eigenlijk ook een buitenlander was!.
Importhuwelijken gaan voor.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van het type "ander volk eerst"..
prima instellingquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van het type "ander volk eerst"..
geen idee, maar volgens BSB delen wij visiesquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:05 schreef Radjesh het volgende:
[..]
leg je visie uit dan
dan kan ik ook gaan stemmen![]()
Mocht die tijd komen dan hoop ik niet in leven te zijn om te kunnen zeggen dat BSB het voorspeld had.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:26 schreef Monidique het volgende:
Dit zijn enkele geniale voorbeelden van zijn bijna onbeschrijflijk kijk op de samenleving. Later, neem dat maar van me aan, zullen we nog zeggen: "BansheeBoy had het al voorspeld. "
met zijn strakke groene broekquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:37 schreef MikeyMo het volgende:
BSB: de nieuwe Nostradamus?
Ik begin inderdaad in te lopen, ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Helaas is de opkomst maar magertjes, bij een opkomst van 60/71% zou ik met 3 vingers in mijn neus winnen. Trouwe stememrs als Youssef, Meki en Akkersloot zijn helaas niet aanwezigquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:05 schreef TheDon1985 het volgende:
BSB begint in te lopen....uhm.... werd toevallig om 12:10 de definitieve einduitslag niet bekend gemaakt?![]()
Ik wil niet arrogant doen en absoluut niet overkomen als een dyslectisch eigengereid kapsones-ventje, maar, ja je zou je vereerd moeten voelenquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:42 schreef MikeyMo het volgende:
BSB noemt me best vaak, moet ik me nou vereerd voelen?
je bent arrogant en je komt over als een dyslectisch eigengereid kapsones-ventjequote:Op dinsdag 23 november 2004 12:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil niet arrogant doen en absoluut niet overkomen als een dyslectisch eigengereid kapsones-ventje, maar, ja je zou je vereerd moeten voelen
de oorzaak denk ikquote:bron
Ik zelf vind dit een uitermate goede ontwikkeling. Ik las vroeger soms 6 a 7 stripboeken per dag. Van Suske en Wiske tot Storm, van Donald Duck tot Sjakie en de Wondersloffen. Taalkundig gezien heeft het me ijzersterk gemaakt, dat beamen de meeste Fok!kers, tevens hebben al deze stripboeken toch min of meer mijn visie gevormd
Wat hebben stripboeken met de islam te makenquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:48 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
de oorzaak denk ik
niets, maar blijkbaar alles met jouw visiesquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat hebben stripboeken met de islam te maken
ah! zeg BSB ze willen dus tieten zien en niet op jou stemmenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:37 schreef Ruzbeh het volgende:
He verdomd! Ik klik in de signature van Monidique (blote tieten), krijg ik opeens een site waar er staat dat ik "JA" heb gestemd op deze poll!
tja het is inderdaad waar, wat een manier om te winnenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:37 schreef Ruzbeh het volgende:
He verdomd! Ik klik in de signature van Monidique (blote tieten), krijg ik opeens een site waar er staat dat ik "JA" heb gestemd op deze poll!
er wordt gefraudeerdquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Maar je hebt eigenlijk volgens eigen zeggen toch al verloren:quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:42 schreef BansheeBoy het volgende:
bij een opkomst van 60/71% zou ik met 3 vingers in mijn neus winnen.
Nou volgens mij zijn er al meer dan 5 mensen die vinden dat je geen visionair bent.quote:Op maandag 22 november 2004 11:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben gewoon een visionair, dat weet en erkent ook bijna iedereen op Fok! Ok, dan zijn er misschien 3 of 5 die dat niet vinden, maar op een populatie van ca 30.000 geregistreerden of meer is dat echt te verwaarlozen tot het nihil-punt en zelfs deze vermelding van mij het niet waard
kijk 2 can play that gamequote:Op dinsdag 23 november 2004 13:39 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
tja het is inderdaad waar, wat een manier om te winnen
duidelijk wat eerlijk stemmen is voor dit soort randfiguren
oekraine revisited
verklaar u nader? ik verlaag mij niet tot vals spelenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kijk 2 can play that game
Ja, je krijgt direct het deksel op de neus wanneer je toegeeft an dergelijke zondes.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Monidique heeft dat goed gezien.quote:Later, neem dat maar van me aan, zullen we nog zeggen: "BansheeBoy had het al voorspeld.
ik heb nu ook een urlquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:44 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
verklaar u nader? ik verlaag mij niet tot vals spelen
ik hoef ook geen gelijk te krijgen, niet nodig, eigenwaarde creeer je zelf, niet op een forum
Nee joh, hij wint door blote tietenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Insha'Allah.
jah jah je hebt gelijk hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als BSB wint, dan heeft-ie gewonnen door Allah's iterventie. Insha'Allah.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat de stemming op hem nu in verband staat met blote tieten... over schaars gekleed gesprokenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
ah! zeg BSB ze willen dus tieten zien en niet op jou stemmenhoe vind je die?
nog veel erger...quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
...onzin...
aha ik vat hemquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb nu ook een url
hehehe psiesquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:45 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over het feit dat de stemming nu in verband staat met blote tieten... over schaars gekleed gesproken![]()
als bsb door die link wint, betekent het dat er veel mensen zijn die minder bezwaar hebben tegen schaars geklede dames dan hijzelfquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:46 schreef DoctorB het volgende:
[..]
nog veel erger...
als BSB wint...... dan betekent het helemaal niets...
hooguit dat BSB en/of zijn ideeen alleen middels valsspelen ooit een meerderheid zouden kunnen krijgen...
Jawel. Dat betekent dat BansheeBoy's visie duidelijk erkend wordt door een meerderheid van de geïnteresseerden. Tevens bewijst het dat Allah hem zijn zegen heeft gegeven, wat geen verbazing zal wekken, gezien de vrome levenswijze van BSB.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:46 schreef DoctorB het volgende:
nog veel erger...
als BSB wint...... dan betekent het helemaal niets...
jij hebt jezelf door vals spelen gedisqualificeerd als serieus gesprekspartnerquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jawel. Dat betekent dat BansheeBoy's visie duidelijk erkend wordt door een meerderheid van de geïnteresseerden. Tevens bewijst het dat Allah hem zijn zegen heeft gegeven, wat geen verbazing zal wekken, gezien de vrome levenswijze van BSB.
Uiteraard zullen de rancuneuze kaffirs nu wenen en als kleine kinderen huilen dat hun de overwinning is ontnomen, maar dat is gemakkelijk te weerleggen door te wijzen op Allah en de uitkomst van de popll.
jawant zij geeft jou stemmen door je naam in verband te brengen met onzedig materiaalquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb zelf geen enkele frauduleuze handeling uitgevoerd dus ik acht de stemming vooralsnog vrij correct. En dat er mensen zijn die klikken op een link "blote tieten" laat alleen maar zien hoe schadelijk dergelijk onzedelijk gedrag/materiaal kan zijn
Overigens heb ik alleen maar respect voor Monidique
of BSB is de duivel en jij zijn vazal omdat jij hem poogt te laten winnen door vals spel en misleiding...quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jawel. Dat betekent dat BansheeBoy's visie duidelijk erkend wordt door een meerderheid van de geïnteresseerden. Tevens bewijst het dat Allah hem zijn zegen heeft gegeven, wat geen verbazing zal wekken, gezien de vrome levenswijze van BSB.
Uiteraard zullen de rancuneuze kaffirs nu wenen en als kleine kinderen huilen dat hun de overwinning is ontnomen, maar dat is gemakkelijk te weerleggen door te wijzen op Allah en de uitkomst van de popll.
Het aantonen van het gelijk van een vrome man als BansheeBoy, die in het licht van Allah loopt, kan nooit bestempeld worden als valsspelen. Het moge duidelijk zijn dat diegenen met dubbele tong, verraden zullen worden door hun stem. Evenzo zijn de zwakken van geest ontmaskerd middels de beproevingen van Allah.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:52 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
jij hebt jezelf door vals spelen gedisqualificeerd als serieus gesprekspartner
wat zegt allah over vals spelen????
Lol hoe krom kan je redeneren, het aantonen dat mensen het wel met hem eens zijn omdat die mensen blote tieten willen zien waar BSB het dan weer niet mee eens is. Rare hersenkronkel, maar goed, als jij in die waan wilt zijn, so be itquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het aantonen van het gelijk van een vrome man als BansheeBoy, die in het licht van Allah loopt, kan nooit bestempeld worden als valsspelen. Het moge duidelijk zijn dat diegenen met dubbele tong, verraden zullen worden door hun stem. Evenzo zijn de zwakken van geest ontmaskerd middels de beproevingen van Allah.
jij bent toch diegene van ''ander volk eerst''?quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:02 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind overigens "You got to be kidding!" geen duidelijk ontkennend antwoord op de vraag "Is BansheeBoy een visionair?". Dit in tegenstelling tot "Ja", wat wel een zeer duidelijk antwoord is.
En dan klagen jullie over vals spel? Dat BSB al zo goed scoort bij deze overduidelijke subjectieve poll zegt genoeg.
Dat er rond deze tijd veel mannen online zijn?quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:02 schreef Sidekick het volgende:
Dat BSB al zo goed scoort bij deze overduidelijke subjectieve poll zegt genoeg.
die geilen op tietenquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:05 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Dat er rond deze tijd veel mannen online zijn?
Juist!quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:03 schreef Monidique het volgende:
Op deze manier krijg je niet alleen de stemmen van hen die het met hem eens zijn, maar ook de stemmen van hen die in de praktijk het gelijk van BSB aantonen. De wegen van Allah leiden altijd naar de Waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |