abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2004 @ 13:48:59 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19391098
Nederland en de Islam
- door Bansheeboy -

Hoeveel moslims wonen er in Nederland

In Nederland wonen ca 1 miljoen moslims, die elk jaar in grote getalen toenemen, vaak dankzij "nieuwe" moslims die worden geboren, ook vaak dankzij gezinshereniging of het naar Nederland halen van een huwelijkspartner uit 1 der islamitische landen, vaak gaat het dan om Marokkaanse of Turkse immigranten

Wat betekent dit voor de rest van Nederland ?

Ik heb ik geconstateerd dat Nederland wat betreft het Christendom en andere B-religie's en "oude" normen en waarden steeds meer ontzuilt, dit heeft tot gevolg dat de islam, die juist sterk in opkomst is, de betreffende "leegte" opvult. Steeds vaker zie je de afbraak van kerken en tempels, steeds vaker horen wij, en zij wie dat er moskeën bijkomen, in veel gevallen worden kerken zelfs vervangen door moskeëen. Zie bv. de Ennasr moskee in Rotterdam, met de respectabele El-Moumni aan het hoofd...

Ik zie dit zelf als een enorme sprong vooruit voor het Westen in het algemeen, en Nederland in het bijzonder, vooral vanwege het feit dat steeds meer mensen de multi-culture samenleving erkennen. Hang dit punt samen met het anti-amerikanisme dat sterk in opkomst is en je hebt 2 ideologiën die elkaar sterk weten aan te voelen en aansporen tot wederzijds begrip...

Wat heeft de Islam voor ons in petto ?

Dagelijks zie je Nederlandse andersgelovigen zich bekeren tot de islam, een beter voorbeeld van integratie is haast niet te noemen. Ook de subdsidies die worden gegeven bij de bouw van moskeeën en de islamitische zendtijd op de publieke omroep (NMO) is een sterk punt dat helpt bij de ontwikkeling van wederzijdse integratie

Wat is het voordeel van de Islam voor de overige Nederlanders ?

Al met al zie ik dus dat Nederland als vreedzame rechtstaat er veel op vooruit zal gaan, en dat de andersdenkenden op termijn toch water bij de wijn zullen doen. Zo zullen de klein geschapen Marokkaanse jongeren die zich nu nog met criminaliteit bezighouden en het stelen van kinderspeelgoed zich steeds meer moslim gaan voelen en dus richten op de islam, dit heeft uiteraard als gevolg dat deze moslims steeds meer afstand nemen van verboden zaken, dus ook diefstal, overspel (zie de zgn loverboys) etc.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 25 mei 2004 @ 13:51:25 #2
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19391180
Hoeveel tempels zijn er ondertussen al afgebroken in Nederland, o wijze BansheeBoy.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 13:52:36 #3
9713 Eightball
In control.
pi_19391220
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
de klein geschapen Marokkaanse jongeren
Ah, die zijn het dus.

Goed verhaal weer BSB, ik ben bijna om.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 13:59:49 #4
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_19391454
ik begrijp uit dit stuk tekst wat wederom geafficheerd wordt als essay dat allen Marokkanen met een kleine lul zich bezig houden met criminaliteit en dat marokkanen met een grote lul de vroomheid zelve zijn?
Dat is een staaltje natuurlijk determinisme waar "bepaalde" figuren aan de oostgrens van ons land zo'n 70 jaar geleden een puntje aan hadden kunnen zuigen.

De ontzuiling van Nederland is een goede zaak. Dat de Islam een zuil aan het "bouwen" is is dus geen positieve maar een negatieve ontwikkeling. Ontzuiling bevordert integratie, verzuiling bevordert segregatie.

Wederom een stuk PULP dus van BSB.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_19391624
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 13:59 schreef DoctorB het volgende:
ik begrijp uit dit stuk tekst wat wederom geafficheerd wordt als essay dat allen Marokkanen met een kleine lul zich bezig houden met criminaliteit en dat marokkanen met een grote lul de vroomheid zelve zijn?
Dat is een staaltje natuurlijk determinisme waar "bepaalde" figuren aan de oostgrens van ons land zo'n 70 jaar geleden een puntje aan hadden kunnen zuigen.

De ontzuiling van Nederland is een goede zaak. Dat de Islam een zuil aan het "bouwen" is is dus geen positieve maar een negatieve ontwikkeling. Ontzuiling bevordert integratie, verzuiling bevordert segregatie.

Wederom een stuk PULP dus van BSB.
*stil*
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_19391704
Dude.... als jij dit een essay noemt ben ik de koning van de Inca's.
pi_19391783

[ Bericht 100% gewijzigd door Roellio op 26-05-2004 06:50:18 ]
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:15:02 #8
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_19391966
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:09 schreef Roellio het volgende:
Zo moet het, monkeyboy!
[..]
afgezien van het feit dat je het stuk niet zelf geschreven hebt en dat het met dit topique geen drol te maken heeft is dit inderdaad WEL een essay.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:15:30 #9
13462 BansheeBoy
pi_19391981
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:09 schreef Roellio het volgende:
Zo moet het, monkeyboy!
[..]
Dat is toch geen essay man, niet eens een stijl aanwezig en een essay hoort van origine in het Nederlands

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_19392061
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:15 schreef DoctorB het volgende:

[..]

afgezien van het feit dat je het stuk niet zelf geschreven hebt en dat het met dit topique geen drol te maken heeft is dit inderdaad WEL een essay.
Zoek 'm dan op google.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:22:46 #11
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_19392259
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is toch geen essay man, niet eens een stijl aanwezig en een essay hoort van origine in het Nederlands

in het Nederlands? Omdat essay een nederlands woord is?
Wat een kolder!
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:23:27 #12
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19392279
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

dinsdag 25 mei 2004 @ 14:25:52 #13
13462 BansheeBoy
pi_19392353
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:22 schreef DoctorB het volgende:

[..]

in het Nederlands? Omdat essay een nederlands woord is?
Wat een kolder!
En bovendien is het te beargumenteerd wat afbreuk doet aan de kracht van de boodschap

pi_19392386
OK waar kan ik me melden om moslim te worden?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:35:38 #15
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_19392666
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En bovendien is het te beargumenteerd wat afbreuk doet aan de kracht van de boodschap

dinsdag 25 mei 2004 @ 14:38:47 #16
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_19392741
Hoe komt het dat jij alle negatieve dingen die jouw ideaalbeeld verstoren niet erkent of niet wil zien zodat je ongestoord verder kan leven in jouw eigen gemaakte fantasiewereld?
pi_19392994
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoe komt het dat jij alle negatieve dingen die jouw ideaalbeeld verstoren niet erkent of niet wil zien zodat je ongestoord verder kan leven in jouw eigen gemaakte fantasiewereld?
Lees het even goed door.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_19393029
quote:
Mooi verwoord!
pi_19393104
goed! wanneer komt het verzameld werk uit?
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:55:24 #20
13462 BansheeBoy
pi_19393255
quote:
Ik ben een idealist, en dat zouden er meer moeten zijn, als ik aan de macht kwam zou het veel beter gaan met iedereen

dinsdag 25 mei 2004 @ 23:41:44 #21
13462 BansheeBoy
pi_19408411
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:17 schreef Roellio het volgende:

[..]

Zoek 'm dan op google.
Wat zou jouw essay op google moeten doen

dinsdag 25 mei 2004 @ 23:42:16 #22
13462 BansheeBoy
pi_19408427
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:50 schreef The_Langolier het volgende:
goed! wanneer komt het verzameld werk uit?
De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !

dinsdag 25 mei 2004 @ 23:45:41 #23
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_19408538
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben een idealist, en dat zouden er meer moeten zijn, als ik aan de macht kwam zou het veel beter gaan met iedereen

Je bent al de baas over je barbieburka-poppen. Wat wil je nog meer?
  dinsdag 25 mei 2004 @ 23:47:20 #24
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_19408582
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

kut, ik had geen zin in deportaties :[.
nu kan ik nie op vakantie naar istanbul
put
your
clothes
on!
  dinsdag 25 mei 2004 @ 23:47:36 #25
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_19408591
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wahahaha.. Ik heb ooit een werkstuk van een student een 3 gegeven en die kwam met hetzelfde smoesje: Hij vondt ook dat teveel argumenten om de vraagstelling te bewijzen afbreuk deden aan zijn conclusies

(Maw: Hij was te belazerd om zijn onderzoekswerk te doen en had een samenvatting overgeschreven...)
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')