in De schadelijkheid van schaarse kledij, part two !quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
De poll heb je geplaatst in dit topic. Een topic waarin ik een aantal users zonder reden tegen me heb. Deze poll is dus absoluut niet representatief. Een poll gestart in een speciaal daarvoor aangemaakt topic daarentegen wel. En je zult zien dat ik daar wel mijn gelijk haalMaar dat weet je zelf uiteraard ook als je mijn postgeschiedenis doorneemt
quote:bron
Iedereen op Fok! kan beamen dat ik een visionair ben.
En
Jij bent samen met Akkersloot één van de weinigen die mij geen visionair vinden. Ik durf te wedden dat als ik een Poll zou starten dit duidelijk naar voren zou komen.
En
Ik ben gewoon een visionair, dat weet en erkent ook bijna iedereen op Fok! Ok, dan zijn er misschien 3 of 5 die dat niet vinden, maar op een populatie van ca 30.000 geregistreerden of meer is dat echt te verwaarlozen tot het nihil-punt en zelfs deze vermelding van mij het niet waard
Ik ben en voel me 100% Marokkaan, ik beschouw dat Nederlandse paspoort dan ook niet meer dan een papiertje waar ik mijn voordelen mee kan doen, en dat meen ik echt
en
Nederland wel fijn om in te vertoeven
En iedereen in mijn omgeving is reuze-trots dat ik preek op Fok!
Dat zijn dames die in principe respectloos door de stad of het bagijnhof rondslenteren
Wat zijn de beweegredenen van dergelijk uitschot ?
Dit soort "dames" denken de wijsheid in pacht te hebben door als laxerende poedels rond te dwarrelen in schadelijke kledij.
Waarom deze zieke geesten dit doet weten alleen zijn
Deze dames werken met lijsten, bij elke man die zij overspelig maken zetten ze een streepje in hun kladblok en elke echtscheiding waar zij de reden van zijn zetten ze 2 streepjes
quote:Bron
…ik weet niet waarom de argumenten die worden gebruikt voor homo's niet opgaan voor pedofielen...
Homo's zijn vaak mannen en vrouwen van middelbare leeftijd die op een bepaald punt in hun leven hebben besloten en er dus voor hebben gekozen om zich te laten entertainen door "mensen" van hetzelfde nabije geslacht. Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit en ander meiden speelgoed, terwijl de vrouwen in kwestie een baan in de bouw ambiëerden.
Bij mensen van het homo-isme is dit belangrijke mensenlijke kenmerk op DNA-niveau uitgeschakeld, en wel vanwege de eigen keuze.
Ik heb ik geconstateerd dat Nederland wat betreft het Christendom en andere B-religie's
…de islam, die juist sterk in opkomst is, de betreffende "leegte" opvult……Ik zie dit zelf als een enorme sprong vooruit voor het Westen in het algemeen, en Nederland in het bijzonder
Dagelijks zie je Nederlandse andersgelovigen zich bekeren tot de islam, een beter voorbeeld van integratie is haast niet te noemen.
Roken gebeurt veelal door mensen en vrouwen tussen de 12 en 72 jaar
Rokers betalen vaak minder rente op hun hypotheek omdat zij al veel geld kwijt zijn aan accijns
Ook omdat de overheid het roken stimuleert door bv. pamfletten uit te delen op basis-scholen en het voortgezet onderwijs met daarin vooral de pro-redenen om met roken te beginnen
Veel van deze zaken worden vandaag de dag gewoon wettelijk toegelaten dan wel gedoogd, mede dankzij deze doorgeschoten tolerantie maken moslims een moeilijke tijd door omdat de "tolerantie-weegschaal" niet in evenwicht is en zij dus dit verschil in gewicht moeten opvangen d.m.v. extreme intolerantie en haat jegens hen. (hen in Nederlanders, red)
En
De meest perfecte oplossing zou algehele bekering van de samenleving tot de islam op korte termijn zijn, op de lange termijn zou dit al zo zijn, maar het voordeel van bekeringen op korte termijn is de tijdswinst
Op zich is iedereen vrij om te doen en laten wat hij wil, alleen het nadeel van het Welse Westen is dat deze zgn. verworven vrijheden je worden opgelegd, zelfs als je er geen gebruik van wenst te maken vanwege principiele redenen
in principe is dit niets meer of minder dan een teken van arrogantie en disrespect jegens andere culturen.
De enige manier om een degelijke cultuur en mentaliteit omslag te verwerven is door keiharde propaganda van de juiste leer. (de islam, red)
Ten 1ste moet ik vereffenen dat als ik West-Europa zeg dat ik alle B-landen bedoel van Europa: België, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje en Nederland voorop.
en wannabe visionairquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat ziet er niet zo goed uit voor onze oppermoslim.
ja hey, het is wel onze huis-imam, tenminste in de thread van de schaarse kledij part two meldt onze visionair dat zijn omgeving trots is dat hij op Fok! preekt dus niet te licht denken over deze plaatsvervanger van El Moemni of hoe die kwast ook heetquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:11 schreef wonko het volgende:
Ik mis echter de voorwaarde dat vernoemde zijn verantwoordelijkehid neemt en bij een negatieve uitslag zijn biezen pakt.
de grootstequote:Op dinsdag 23 november 2004 11:15 schreef _The_General_ het volgende:
Bansheeboy is een fascist
El Leipoquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:14 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
ja hey, het is wel onze huis-imam, tenminste in de thread van de schaarse kledij part two meldt onze visionair dat zijn omgeving trots is dat hij op Fok! preekt dus niet te licht denken over deze plaatsvervanger van El Moemni of hoe die kwast ook heet
het houdt wel de discussie levendigquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:20 schreef ChillyWilly het volgende:
BansheeBoy komt voor zijn mening uit, en dat moet hij vooral blijven doen
ja maar soms gaat die wel iets over de grensquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:20 schreef ChillyWilly het volgende:
BansheeBoy komt voor zijn mening uit, en dat moet hij vooral blijven doen
Welke grens?quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja maar soms gaat die wel iets over de grens
theo van gogh was ook niet een van de sympathiksten imho maar ze hebben 1 ding iig niet gemeen en dat is dat van gogh nog wel voorzien was van enig intellectquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:23 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Welke grens?
Theo van Gogh ging volgens velen ook over de 'grens'
zijn banverleden onderstreept dat dan ookquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja maar soms gaat die wel iets over de grens
waarom is dat geen optie in de poll?quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:15 schreef _The_General_ het volgende:
Bansheeboy is een fascist
Omdat ik er niet van hou lichtvaardig met dat soort termen te smijten..quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarom is dat geen optie in de poll?
Het punt is dat er moeilijk een grens te definieren valt. Wat voor de een binnen de grens valt, valt voor de ander daarbuiten. Overigens vind ik dat als BSB de legale grenzen overschrijdt (ik neem aan dat je hiermee de wet bedoelt?), ook hij daarvoor angepakt mag worden.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:26 schreef iamredleader het volgende:
Ik vraag me af, ChillyWilly, wie "velen" zijn. En wat voor grens je bedoelt. Hij bleef in elk geval binnen de LEGALE grenzen. En als hij dat niet deed werd hij volgens de Nederlandse wet aangepakt.
Wel lachu, deze pol :-)
integendeelquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:27 schreef RichardQuest het volgende:
Prachtig om te zien dat mensen zich aan hem kunnen irriteren
Hier is nummer 11.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:27 schreef MikeyMo het volgende:
er hebben er al 10 ja gestemd, willen die mensen zich even melden en tekst + uitleg geven?
Whahaha, niet netjes? Dude... ik heb nog wel een paar definities van niet netjes voor je hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat vind ik niet echt eerlijk van je TheDeadGuy. Je hebt een belachelijke Poll samengesteld, "wie is bansheeboy" hoort niet in dat rijtje, dat weet iedereen wel inmiddels die van dicussie op niveau houdt. Tevens beïvloedt je de poll op negatieve manier door uitspraken van mij te des-interpreteren of door ze uit de context te halen en hier neer te kwakken. Niet echt netjes vind ik
Ik heb het dan ook niet over jou.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
integendeelik lach me een kaakkramp om dit heerschap
Welke vraag bedoel je dan. Kun je hem concreet stellen ? Dan beantwoord ik hem gewoon netjesquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Whahaha, niet netjes? Dude... ik heb nog wel een paar definities van niet netjes voor je hoor![]()
bijvoorbeeld het niet reageren op een vraag die ik al meerdere malen gesteld heb in je topic over schaarsgeklede dames
Dan had je het misschien zelf moeten regelen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat vind ik niet echt eerlijk van je TheDeadGuy. Je hebt een belachelijke Poll samengesteld, "wie is bansheeboy" hoort niet in dat rijtje, dat weet iedereen wel inmiddels die van dicussie op niveau houdt. Tevens beïvloedt je de poll op negatieve manier door uitspraken van mij te des-interpreteren of door ze uit de context te halen en hier neer te kwakken. Niet echt netjes vind ik
Bij Marokkanen begint de baardgroei doorgaans eerder dan bij ons kaaskoppenquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Naast een visionair ben ik er trots op om hem tot onze selecte groep van harigekerels te mogen rekenen!
That is, het begint te komen![]()
Sorry? IK heb de poll gemaakt...quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom heb je er zo'n ridicule vraag in gezet:"Wie is Bansheeboy?"quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry? IK heb de poll gemaakt...
Een visionair die in de war is?quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry? IK heb de poll gemaakt...
15 mensen hebben al aangegeven je niet te kennenquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom heb je er zo'n ridicule vraag in gezet:"Wie is Bansheeboy?"
Dat hoort iedereen toch inmiddels wel te weten, of heb ik al die bans voor niks gehad. Bloed, zweet en tranen hebben sommige posts mij opgeleverd, en ik hoop niet dat het voor niks was
Jij wrijft het er wel graag in hé!quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
15 mensen hebben al aangegeven je niet te kennen
weer een verwrongen beeld van de realiteit:quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
jawohlquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:43 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Jij wrijft het er wel graag in hé!
Dat mag ook zekerquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:45 schreef Monidique het volgende:
BansheeBoy, let maar niet op die botteriken, hoor, ík heb in ieder geval 'Ja' gestemd.
Maar niet alle niet-begrepene zijn visionair.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:35 schreef MouseOver het volgende:
Visionairs worden vaak niet begrepen
anders zouden alle kroegen in nederland vol zitten met visionairsquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:46 schreef Lod het volgende:
[..]
Maar niet alle niet-begrepene zijn visionair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |