abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23830790
quote:
Op woensdag 8 december 2004 06:07 schreef Fonkmeistah het volgende:

ik beschouw mijzelf gewoon als mens, onderdeel van de mensheid in het algemeen. wanneer iemand zich daar bewust van gaat af scheiden omdat hij of zij een specialer mens meent te zijn ,zoals bij joden, dan zijn zij de racisten en dan moet je niet bij mij komen klagen als ik hun eigen terminologie gebruik.
Hadden we het niet meer over de vrijmetselaars?
of zijn dat per definitie allemaal Joden..?

verder, ga vooral verder met uitleggen waarom Joden niet behoren tot de 'gewone mensen', omdat ze zich 'specialer voordoen' ... dat is an sich heel relevant en heel verhelderend (inderdaad, ik kom niet aan met argumenten, mijn tegenstrevers in de discussie zijn veel beter in het aantonen dat sommige racistische oordelen kennelijk zwaar meewegen in 'complot-theorieen' ...)

Verder voor fonkmeistah, er zijn vast ook wel DOOM- of UT-patches waar je tegenstanders uitgemergelde holocaust-Joden zijn die je als übersturmbahnführer mag afknallen ... ik heb er verder niet echt veel problemen mee als jij dat graag speelt,
dan speel ik lekker verder met mijn koshere SIM-Jews, een patch waar alle Sims-bewoners keppeltjes dragen en net iedere sjabbat naar de Synagoge gaan

Ik beschouw me ook gewoon als mens, onderdeel van de mensheid, maar ik heb niet zoveel behoefte om van medemensen te gaan ontkennen dat ze dat ook zouden zijn ...
Evenmin vlucht ik weeg voor kritische discussies over de Holocaust, of de overwinnarsjustitie achter het Neurenberger Tribunaal, en haat ik de racistische politiek van de Israeli's jegens de palestijnen ...
Maar zelf het prima vinden om racistisch te zijn, omdat immers je tegenstanders dat zelf ook zouden zijn, is dat nu echt werkelijk een slimme reactie?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 8 december 2004 @ 13:19:22 #202
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_23831130
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Hadden we het niet meer over de vrijmetselaars?
of zijn dat per definitie allemaal Joden..?

verder, ga vooral verder met uitleggen waarom Joden niet behoren tot de 'gewone mensen', omdat ze zich 'specialer voordoen' ... dat is an sich heel relevant en heel verhelderend (inderdaad, ik kom niet aan met argumenten, mijn tegenstrevers in de discussie zijn veel beter in het aantonen dat sommige racistische oordelen kennelijk zwaar meewegen in 'complot-theorieen' ...)

Verder voor fonkmeistah, er zijn vast ook wel DOOM- of UT-patches waar je tegenstanders uitgemergelde holocaust-Joden zijn die je als übersturmbahnführer mag afknallen ... ik heb er verder niet echt veel problemen mee als jij dat graag speelt,
dan speel ik lekker verder met mijn koshere SIM-Jews, een patch waar alle Sims-bewoners keppeltjes dragen en net iedere sjabbat naar de Synagoge gaan

Ik beschouw me ook gewoon als mens, onderdeel van de mensheid, maar ik heb niet zoveel behoefte om van medemensen te gaan ontkennen dat ze dat ook zouden zijn ...
Evenmin vlucht ik weeg voor kritische discussies over de Holocaust, of de overwinnarsjustitie achter het Neurenberger Tribunaal, en haat ik de racistische politiek van de Israeli's jegens de palestijnen ...
Maar zelf het prima vinden om racistisch te zijn, omdat immers je tegenstanders dat zelf ook zouden zijn, is dat nu echt werkelijk een slimme reactie?
Een racist ben je toch als je systematisch een bepaalde groep generaliseert en negatief beoordeeld wat betreft huidskleur, afkomst/ras. Nergens in de post van Fonk zie ik deze generalisatie en algehele afkeur jegens de gehele Joodse bevolking. Hij toont gewoon aan dat een bepaald deel/bepaalde personen van die bevolkingsgroep een hele grote invloed hebben in de wereld zoals die nu is. Dat daarbij nogal wat onthutsende feiten aan het ligt komen die jou misschien tegen de borst stuiten maakt hem niet gelijk een racist.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_23831467
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:19 schreef OpenYourMind het volgende:

Nergens in de post van Fonk zie ik deze generalisatie en algehele afkeur jegens de gehele Joodse bevolking.
Ik hoef verder die gebruiker niet te overtuigen van mijn gelijk, maar doe niet alsof uitlatingen als:
quote:

... omdat hij of zij een specialer mens meent te zijn ,zoals bij joden, ...
nu helemaal normaal zijn ..? Wat denk je dat met "..zoals bij Joden..." precies bedoelt wordt?

En verder zit er meer van zulke gedachtegangen in zijn post die sterk de indruk wekken dat hij iets teveel David Icke serieus neemt, die is inderdaad veroordeeld (in amerika overigens, een land dat op veel punten juist heel ver gaat in vrijheid van meningsuiting, ook qua rechts-radicaal gedachtegoed)..

Icke werd niet zozeer veroordeeld wegens het opnoemen van een aantal zaken rondom beweringen over de Holocaust die misschien niet geheel juist, of twijfelachtig zijn (waartoe zeker ieder mens recht behoort te hebben)..
Maar Icke werd veroordeeld omdat hij de 'hele Holocaust' een fabeltje noemde, die nooit heeft plaatsgevonden, dat is wat anders dan de vinger leggen op sommige slachtoffer-cijfers die niet helemaal betrouwbaar zijn ... dat is een complete ontkenning en daarmee een zware belediging van de vele nabestaanden.

Verder, dit topic is opgestart met een vraag aan mensen die verdenkingen hebben jegens de vrijmetselarij, nu eens uit te leggen wat er precies mis mee is ...

Die vraag is nog steeds niet beantwoord, enkel geven mensen aan dat zij 'weten' dat zowel de vrijmetselarij alswel de Joden een complot hebben uitgedacht dat heel erg slechts is voor de wereld en dat dit bestreden moet worden ...

Ongegronde beschuldigingen worden geuit alsof de vrijmetselarij een organisatie is die zich bezig zou houden met kinderhandel en -schenderij, en Joden de gehele politiek geinfiltreerd hebben en een filmacteur enkel mag optreden in Hollywood als hij Joods zou zijn ...

tjah, is het zo vreemd dat ik mijn vraagtekens plaats bij zulke beweringen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_23831505
quote:
Op woensdag 8 december 2004 06:26 schreef BaajGuardian het volgende:

been there.
In the cuckoo's nest, misschien, maar niet in een vergadering van mensen die ook maar enig benul van de geschiedenis hebben.
pi_23831850
quote:
[quote]waarna je uitkomt op conditionering.
Zoals jij geconditioneerd bent om alles dat maar enigzins officieel overkomt, in twijfel te trekken met een logica waar de stromannen van Kafka nog van zouden opkijken.
quote:
ik beschouw mijzelf gewoon als mens, onderdeel van de mensheid in het algemeen. wanneer iemand zich daar bewust van gaat af scheiden omdat hij of zij een specialer mens meent te zijn ,zoals bij joden
Pardon, met welke verwerpelijke stroming moet ik dit associeren? Gewone domheid en onverstand maar?
Je denkt zeker dat dit in de Talmoed staat?

.
quote:
het feit dat 90% van de acteurs en regisseurs in hollywood joods zijn bewijst hun discriminerende handelswijze.
Hoe dat zo?
quote:
je moet ook maar eens opletten hoe vaak de bad guy een duitser of arabier is.
of bekijk de computerspellen industrie, hoeveel spellen zijn er niet waarin je ongelimiteerd duitsers en arabieren kan afknallen ? niemand die daar over klaagt maar gelijke behandeling zou dus een spel vereisen waarin je joden moet kunnen afknallen, maar dat mag niet hè dus wie discrimineert er dan ?
De spelletjesindustrie is ook in de tentakels van de Joodse mafia geraakt?
quote:
in menig europees land kan je veroordeeld worden als je twijfelt aan de waterdichtheid van het holocaust verhaal.
Nee hoor, hoogstens als je er grove leugens over vertelt.
quote:
wanneer men door middel van een rechtbank acceptatie van een bepaald dogma eist is dat niets anders dan een inquistie.
Nee, want een dogma is iets dat niet te bewijzen valt, dit in tegenstelling tot de Holocaust. Maar ja, als je leuke woorden als inquisitie en dogma kunt gebruiken dan doet de precieze betekenis van die termen er niet toe, he?
quote:
het is anno 2004 toch van de zotte dat je na onderzoek van feiten niet eens tot een andere conclusie mag komen over enkelt dit onderwerp.
Wederom komt er een louter sentimenteel ''argument'' tevoorschijn (anno 2004) en ook vertekening van feiten wordt weer uitgevoerd. Toon mij een bona fide onderzoeker die na gedegen onderzoek is aangeklaagd wegens zijn bevindingen.

.
quote:
Van de bombardementen op laos en cambodja door kissinger
Kissinger heeft solovluchten uitgevoerd?
quote:
de democides door de communisten
Zaten er veel Joden in China? Vergeet toch ook vooral niet de pogroms ten tijde van de Tsaren.
quote:
de bombardementen op irak door de neocons
He ja, die zouden er zonder de WASPs niet gekomen zijn.
quote:
tot de uitverkoop van staatsbedrijven verantwoordelijk voor primaire voorzieningen door bolkenstein waardoor we nu met gigantische prijsverhogingen zitten. en dan hebben we het nog niet over het aanzetten tot moslimhaat door communist fortuyn en vrijmetselaar herben..
. Doe een grote greep in de wereldmalaise en je kunt altijd wel IEMAND ergens de schuld van geven, al dan niet met ontzettende overdrijving (''communist Fortuyn'', ''aanzetten tot moslimhaat'').
  woensdag 8 december 2004 @ 14:39:47 #206
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_23832568
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:37 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik hoef verder die gebruiker niet te overtuigen van mijn gelijk, maar doe niet alsof uitlatingen als:
[..]

nu helemaal normaal zijn ..? Wat denk je dat met "..zoals bij Joden..." precies bedoelt wordt?
Is het niet zo dan dat de Joodse religie vind dat Joden speciaal zijn en beter dan de rest? Net zoals dat bij andere geloven ook zo is... Ik denk niet dat die opmerking speciaal tegen Joden gericht was. Als die personen toevallig moslim, christelijk of boedistisch geweest waren had hij het ook gezegd. Maar ik geef toe dat de zin een beetje ongelukkig overkomt. Dit doet echter niets af aan de feiten die hij hier voorgelegd heeft, dus om hem steeds als anti-semiet neer te zetten heeft niet echt waarde in deze discussie. Ik snap trouwens ook niet waarom hele frontpages vol anti-moslim reacties wel goedgekeurd worden maar dat er ten opzichte van Joden een groot taboe heerst op het uiten van generalisatie en kritiek. Beetje hypocriet. (Algemeen bedoeld, niet richting jou)
quote:
En verder zit er meer van zulke gedachtegangen in zijn post die sterk de indruk wekken dat hij iets teveel David Icke serieus neemt, die is inderdaad veroordeeld (in amerika overigens, een land dat op veel punten juist heel ver gaat in vrijheid van meningsuiting, ook qua rechts-radicaal gedachtegoed)..

Icke werd niet zozeer veroordeeld wegens het opnoemen van een aantal zaken rondom beweringen over de Holocaust die misschien niet geheel juist, of twijfelachtig zijn (waartoe zeker ieder mens recht behoort te hebben)..
Maar Icke werd veroordeeld omdat hij de 'hele Holocaust' een fabeltje noemde, die nooit heeft plaatsgevonden, dat is wat anders dan de vinger leggen op sommige slachtoffer-cijfers die niet helemaal betrouwbaar zijn ... dat is een complete ontkenning en daarmee een zware belediging van de vele nabestaanden.
Tja geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaar. Dat deze bovengenoemde personen een groot deel van de media en bedrijven in handen hebben en ook al hadden in het begin van de 20ste eeuw is natuurlijk zoeken naar een complot en daarom per definitie al geen bruikbare argumentatie. Want net als elk klein detail voor komplot is er hiervoor speciaal naar gezocht door mensen die te graag complotten willen vinden waardoor alles afgedaan wordt als onzin... (algemeen bedoeld. Ik heb nog niks van Icke's werk gelezen maar heb wel mijn twijfels naar de mate waarin onze huidige geschiedenis waarheidsgetrouw is)

En ook hier vinden we weer de hypocriete standpunten wat betreft genocide. Weer is er sprake van conditionering. De Joden hadden het inderdaad slecht en er zijn inderdaad vreselijke dingen gebeurd net zoals tegen heel veel anderen tijdens WWII. Maar wat dan met die Napalm en code orange in vietnam? De gesteunde genocide van Indonesie in Oost-Timor (wapenhandel van de VS naar Indonesie, Kissinger). De situatie en genocide in Tibet. De misdaden van Saddam Hoessein voor de eerste golfoorlog en daarna terwijl hij door het westen gesteund werd (wapens en politieke steun). De IMF en de westerse landen die de zogenaamde derde wereldlanden arm hebben gemaakt om de grontstoffen in handen te krijgen en die nog steeds op allerlei mogelijke manieren deze armoede in stand houden. De derde wereld landen zijn eigenlijk de rijkste landen die er zijn, al hun rijkdommen worden afgepakt en het volk onderdrukt en arm gehouden. Hulpverlening daar is big business voor de westerse bedrijven, de grondstoffen en goede economie weegt wel op tegen de in verhouding kleine donaties en hulpverlening die nodig zijn om de schijn van mensenrachten en goodwill op te houden. De westerse landen zijn geen haar beter dan wat er in WWII zich heeft afgespeeld. Nog even los van de steun en handel die Hitler had met grote multinationals en banken. Grootvader Bush o.a. met Union Bank en Brown Brothers Harriman en nog wat wapenfabrikanten en grote bedrijven. Zolang er winst mee te maken is doen we er wel aan mee.
quote:
Verder, dit topic is opgestart met een vraag aan mensen die verdenkingen hebben jegens de vrijmetselarij, nu eens uit te leggen wat er precies mis mee is ...

Die vraag is nog steeds niet beantwoord, enkel geven mensen aan dat zij 'weten' dat zowel de vrijmetselarij alswel de Joden een complot hebben uitgedacht dat heel erg slechts is voor de wereld en dat dit bestreden moet worden ...

Ongegronde beschuldigingen worden geuit alsof de vrijmetselarij een organisatie is die zich bezig zou houden met kinderhandel en -schenderij, en Joden de gehele politiek geinfiltreerd hebben en een filmacteur enkel mag optreden in Hollywood als hij Joods zou zijn ...

tjah, is het zo vreemd dat ik mijn vraagtekens plaats bij zulke beweringen?
Nee hoor, vragen stellen over deze vergaande beschuldigingen lijkt mij wel vrij normaal, maar mensen die dit soort dingen verkondigen gelijk in een hoekje stoppen is wat overdreven en komt de discussie niet ten goede.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_23832720
quote:
Op woensdag 8 december 2004 14:39 schreef OpenYourMind het volgende:

Maar wat dan met die Napalm en code orange in vietnam?
Maar daar is toch een vrij universele afkeer van, al toen het plaats vond? Daar hebben de slachtoffers natuurlijk niets aan, maar ik geloof niet dat dit zo'n verzwegen genocide is.
Wat betreft de rest van deze alinea ben ik het overigens wel grotendeels met je eens, al is er voor Tibet ook best veel aandacht - het haalt niet veel uit, mede doordat China het land in opkomst is.
Het lot van zigeuners (al is daarin ook langzaam een kentering aan het komen, en al is het moeilijker daarvan gegevens te verzamelen) en Polen in de Tweede Wereldoorlog verdient het net zo goed om onthouden te worden, evenals dat van Oekraieners of Armenen.
Veel mensen die voor apostelen van het vrije woord worden gehouden omdat ze zich niet aansluiten bij het orthodoxe Holocaust-onderzoek, voldoen echter aan de beschrijving die Rf-mf van hen gaf. En daar kan ik geen enkel begrip voor opbrengen.
pi_23834437
Joodje hier Joodje daar..
het zijn de joden die de macht hebben, altijd al geweest..
ze denken dat ze special zijn.
dit zullen ze nooit openlijk zeggen.
slim he van de joodjes..
nu, dan denk ik het ook maar.
ik vertrouw ze voor geen stuiver.
(ze vertouwen ons ook niet he)
wel eens gehoord van
jodenstreken?
brillenjood.
big nose (life of Brian)
jullie is jodenvolk?

kutjoden.
niet allemaal, er zijn ook goede joden hoor, ja wat denk je dan, Job Cohen bv..geweldige man.
ik moet even kotsen hoor..
blurp aah eghh zit nog een stukkie in mijn keel.

oh natuurlijk ook zeggen.
kutarabieren
kutariers
kutilluminati
kutjes

ja dat moet nu eenmaal he.
hetzelfde als met de reclame codes.
mag je ook niet één product aanprijzen, altijd meer dan 2 anders valt het op en delen ze weer boetes uit

ok dan
on topic.

kut freemasons.
goh wat is er eigenlijk aan de hand met dit clubje?
nee geef mij maar Hooligans.
die zié je tenminste openlijk rellen.

wordt ik nu straks verbaal aangevallen door mensen met brillen en grote neuzen?
neee doe het niiiieeet.
ik zal het noooooit meer doen.
denk ik.
ik heb ook best wel een grote neus.
weet je wel wat dat betekend?
nou dan.
  woensdag 8 december 2004 @ 16:32:16 #209
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_23835025
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:37 schreef RM-rf het volgende:

[..]

David Icke ......die is inderdaad veroordeeld (in amerika overigens, een land dat op veel punten juist heel ver gaat in vrijheid van meningsuiting, ook qua rechts-radicaal gedachtegoed)..

Maar Icke werd veroordeeld omdat hij de 'hele Holocaust' een fabeltje noemde, die nooit heeft plaatsgevonden
Volgens mij bedoel je hier David Irving, dat is dé Britse Holocaust ontkenner die is veroordeeld.

een beetje accuratese mag je wel betrachtten bij dit soort onderwerpen ja!
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_23836171
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:32 schreef MasterPeace het volgende:

Volgens mij bedoel je hier David Irving, dat is dé Britse Holocaust ontkenner die is veroordeeld.

een beetje accuratese mag je wel betrachtten bij dit soort onderwerpen ja!
Sorry, ik doelde echter op het proces tegen Ernst Zundel, een vriend van David Icke voor wie hij de verdediging organiseerde, ik dacht idd dat Icke ook veroordeeld was, echter hij deed enkel Zündel's verdediging, en was zelf niet aangeklaagd.

Wat David Icke beweert in zijn boek 'And the truth may set you free', namelijk dat er een wereldomspannend complot is van vrijmetselaars en Joden, wat teruggeleid kan worden tot buitenaardse Reptillians die aan de touwtjes trekken ...
wordt niet verboden en dit kan ook niet verboden worden .. dat valt gewoon onder de vrijheid van meningsuiting.

Wat wel verboden is, is wat Zündell opmerkte, die namelijk beweerde dat de hele Holocaust een farce was, en compleet in scene gezet zou zijn ... Dat is wel een grove beleidiging van een bevolkingsgroep door een leugen en in die zin strafbaar.

Het is zinnig altijd gegevens kritisch te bekijken en in die zin kun je volgens mij best ook kritisch onderzoek doen naar de Holocaust (wat David Irving ook doet, ergens vind ik het onderzoek van Irving wel degelijk zeer fascinerend, alhoewel ook sterk getekend door de denkbeelden van de onderzoeker zelf, maar bij welke onderzoeker is dat nu niet; om eerlijk te zijn heb ik zelf minder problemen met het revisionisme van Irving)
pi_23840683
Kijk RM-rf dat is em nou precies en dat is die hele sukkel agenda van Illuminati Khasaren en DAT ZIJN GEEN JODEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoeveel uit roep tekens moet ik hier nog meer bijzetten.

Het is godbeterhet verboten om de hele Holocaust een farce te noemen maar heel werkelijkheid mag je wel een Farce noemen!!!!!!!!!!Welke boere vrijmetselaar hufter heeft dit verzonnen? Precies!

Wel RM-rf vertel me eens precies en dan wel heel precies wat joden zijn? Want na een halve eeuw geleefd te hebben is het nog geen een mij gelukt omdat precies uit te leggen.

Ik heb talloze forums de zelfde vraag voorgelegd nl: Wat is een jood? En er is er nog geen een ingeslaagd om mij duidelijk en overzichtelijk uit te leggen wat joden zijn.Het is zelf zo bezopen met dit fenomeen dat zelf hele hoorden sukkel mensen denken dat er zoiets als joden DNA bestaat.
Sure!!! En dat moet zo blijven want het past in de AGENDA.

Nog een keer er is GEEN Complottheorie alleen maar Complotfeiten.

Kom op man je gaat er toch niet intrappen van die neus en zo? Wat een sukkel verhaal.Heb je Ramses de tweede zijn neus eens goed bekeken of die van Charles? Dat Hitler er in trapte was de bedoeling daar is het allemaal voor opgezet.

Ik heb een haak neus van hier tot Tokyo zelf zo erg dat zogenaamde joden aan mij vragen ben je Jood en dan lach ik ze fucking vierkant en heel hard uit!Rot om man met je haak neus! Je bent geen jood vroeger niet nu niet en morgen niet het is de tweede grootste scam (na die sukkel bijbel) van de Matrix!Jullie joden benne eigenlijk allemaal sumieten en die komen uit Sumerie.Zo eenvoudig is dat.Dus rot op met je jood zijn wees gewoon participant van het holodeck zeg ik dan.

Maar nee hoor de Khasaar Illuminati heeft een leuk plannetje met die joden namelijk dat ze zoals de rest van Homo Sukkel Sapiens eens goed genaaid worden!!!!

Het zal me niets verbazen als er straks nog zo'n hufter van die Khasaren mij probeert uit te leggen dat de koningen van Atlantis en Lemurie joods waren! Ach kom op laat me niet lachen donder straal eens gauw op met die onzin!

Goed genoeg geluld over een cultuur terug naar waar we waren.

Ik zeg het nog een keer de vrijmetselarij daar is NIETS mis mee tot een graadje of wat,BLAUW dus en daarna wordt het vaag,best wel vaag tot zeer vaag en ik weet het want er zitten van dat soort Hufters in mijn familie en geen kleintjes ook.

Naarmate ik verder spit kom ik de zwaardere Khasaren tegen en neem maar van mij aan ze hebben het stuk voor stuk niet zo goed met ons bedoelt!
  woensdag 8 december 2004 @ 23:53:40 #212
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_23845357
rustig dodeca !

rood-wit-blauw...alhoewel een lage graad vrijmetselaar mij uitlegde dat hij het omgekeerd had geleerd ! blauw niet als higher devine
pi_23846421
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:09 schreef dodeca het volgende:

Ik zeg het nog een keer de vrijmetselarij daar is NIETS mis mee tot een graadje of wat,BLAUW dus en daarna wordt het vaag,best wel vaag tot zeer vaag en ik weet het want er zitten van dat soort Hufters in mijn familie en geen kleintjes ook.
Het spijt me heel erg maar van de rest van je post begrijp ik niet zoveel, maar volgens mij is dit stukje veel meer ontopic en de essentie van de discusie ...

de vrijmetselarij is dus an sich niet per essentie slecht, enkel bestaan er dan bepaalde graden, die wel zijn, vanaf graad Blauw, en dat noem je 'Hufters'...

Maar blijft staan, waarom noem je dat 'Hufters' wat doen ze en hun organisatie?

Sorry voor mijn gebrek aan vertrouwen in jullie woorden, maar ik persoonlijk ben toch naar meer op zoek dan beweringen dat er familieleden van je inzitten en dat dat 'hufters' zijn die de wereld willen veroveren ... ( je zou _mijn_ schoonfamilie eens moeten ontmoeten, dan zie je vast al je bezwaren tegen de vrijmetselarij in een ander perspectief ... )
  donderdag 9 december 2004 @ 01:15:39 #214
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_23846982
youre welcom RM rood alszijnde aards wit alszijnde de overgang en blauw als higher devine
  donderdag 9 december 2004 @ 06:45:02 #215
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23848253
kijk rm-rf en johan de with, dodeca legt precies uit wat het probleem is met joden, "het joods zijn" is pure onzin. een door sekteleiders geinduceerde psychose die mensen een waanidee geven iets te zijn wat ze helemaal niet zijn. als ik het over joden heb , heb ik het niet over ras of volk oid maar over de mentale status.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_23853616
quote:
Op donderdag 9 december 2004 06:45 schreef Fonkmeistah het volgende:
als ik het over joden heb , heb ik het niet over ras of volk oid maar over de mentale status.
dus welke 'mentale status' neem jij Karl Marx, Roosevelt, Trotsky, Boronin, de Rothschildts, Kissinger nu eigenlijk kwalijk?
en waarom leg je nu zo'n nadruk op de herkomst van bepaalde mensen, als je het eigenlijk over hun 'mentale status' hebt ..?

Of had het feit dat je expliciet hen als 'Jood' benoemde niks te maken met het feit dat de meeste van die personen (op Roosevelt na dus) ook uit Joodse families stammen, maar doel je op een algemener gedrag van 'booswaardig wereldoverheerser wannabee', wat jij voor het gemak liever 'Jood' noemt ...?
  donderdag 9 december 2004 @ 17:02:49 #217
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23857863
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:40 schreef RM-rf het volgende:
dus welke 'mentale status' neem jij Karl Marx, Roosevelt, Trotsky, Boronin, de Rothschildts, Kissinger nu eigenlijk kwalijk
hun overtuiging in het joods zijn en daarmee gepaard gaande loyaliteit danwel leiding geven aan de sekte.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_23858067
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:02 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

hun overtuiging in het joods zijn en daarmee gepaard gaande loyaliteit danwel leiding geven aan de sekte.
welke sekte?
Marx leidde niks, schreef gewoon economisch-filosofische boeken, Roosevelt was idd president van een land, Trotzky was lid van een verzetsbeweging tegen de Tsaar en de feodaal-hierarchische staat in Rusland
Onderling hebben ze weinig to geen banden, leefden grotendeels in verschillende tijden, in verschillende landen ...

toch beweer je dat ze lid zouden zijn van één beweging... Mij interesseert eigenlijk vooral op welke gronden je dat gelooft, misschien, als ik kan zien waarom je die overtuiging hebt, kan je mij overtuigen dat jouw gedachte correct zou zijn.
Maar zolang ik die gronden voor jouw ideeen niet kan zien, ben ik geneigd deze niet direkt als correct te betitelen ...
pi_23865248
Even voor de duidelijkheid ik zei: NIETS mis mee tot een graadje of wat,BLAUW enz,enz

Een ongelukkig geformuleerde zin maar ik bedoelde dus een graadje of wat, dat we de blauwe graad noemen. Dus merlin 693 je heb volkomen gelijk.

RM-rf het woord sekte genoemd door Fonkmeistah is ongelukkig gekozen volgens mij bedoel hij/zij gewoon: Agenda.

Ik zou als ik jouw was je ook maar eens verdiepen in de handel en wandel van Marx en Trotsky en vooral wie ze financieel gesteund hebben en schrik niet als je weer de zelfde families tegen komt en die kom je elke keer weer tegen.Zelf als je ze niet tegen wil komen kom je ze weer tegen.

Oh ja de Rothschilds heten eigenlijk Bauer en de Rockenfellars heten Rockenfelders, de hele meuk van die askanasie khasaren zijn hoofzakelijk aryanen.En die noem ik voor de goeie orde gewoon Ariemannen.

Even offtopic: die weisse gotter waren dus de elohim ,onze annunaki, het waren dus witte arimannen en hoe heet dat wasmiddel wat witter dan wit wast?
En daar kan je nu wel over lachen maar dat is wel waar het merk over gaat en zo gaat dat hele spelletje van die ariemannen door op allerlei terrein en dat noem ik de "Agenda"
pi_23867883
Ze heten Bauer? Dus George Bush is familie van Frans Bauer? Nou, dat verklaart dus alles.
  vrijdag 10 december 2004 @ 00:40:37 #221
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_23869290
hey E-A dit is net zo laag gezocht !:) alhoewel ik de verklaring rond rood-wit-blouw wel volgens jouw oogpunt wil weten !
  vrijdag 10 december 2004 @ 09:28:31 #222
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23872420
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:13 schreef dodeca het volgende:
RM-rf het woord sekte genoemd door Fonkmeistah is ongelukkig gekozen volgens mij bedoel hij/zij gewoon: Agenda.

de top volgt een agenda, en bind volgelingen aan zich dmv van sektarische doctrines.

je kent het wel . "wij zijn uitverkoren, speciaal, beter dan de rest van de wereld, de wereld is tegen ons, trouw zijn aan de leiders, afzonderen van de rest, stichten van een commune ( israel ), offer je geld, leven en kinderen op ten bate van het hogere doel. etc. etc.

sekte dus..
pi_23888635
quote:
Marx leidde niks, schreef gewoon economisch-filosofische boeken, Roosevelt was idd president van een land, Trotzky was lid van een verzetsbeweging tegen de Tsaar en de feodaal-hierarchische staat in Rusland
Onderling hebben ze weinig to geen banden, leefden grotendeels in verschillende tijden, in verschillende landen ...

toch beweer je dat ze lid zouden zijn van één beweging... Mij interesseert eigenlijk vooral op welke gronden je dat gelooft, misschien, als ik kan zien waarom je die overtuiging hebt, kan je mij overtuigen dat jouw gedachte correct zou zijn.
Ow, goodie....even snel enkele (inderdaad..enkele) gerelateerde gebeurtenissen scannen:

1751 Freemasons Diderot / Voltaire / Rousseau / echte geboorte humanisme & industriële revolutie....1776 illuminati in Duitsland, Rothschild included, die vers van de Oppenheimer bank kwam.....1789 Franse revolutie compleet georganiseerd door Illuminati....1795 Illuminist Berra recruteert Napoleon......1807 Illuminist Freemason Hegel presenteert zijn Hegelian dialectic...1815 Rothschild nu machtig door verslagen Napoleon / Illuminati al ondergronds en naamsverandering (Tugenbund ed)....1818-and-on Carbonari beginnen aan Italiaanse revolutie tegen de paus die gesteund wordt door de Habsburgers. Illuminated Freemason en opvolger van Weishaupt, Mazzini neemt de revolutie over....Karl Marx supports Mazzini (en Hegel)..... STOP

even kijken voor wat details:

1848 - De League of the Just neemt het werk van Marx op, wat praktisch hetzelfde is als wat Weishaupt 80 jaar eerder schreef. De league of the Just was ontstaan uit een eerdere socialistische beweging die de Franse Revolutie supporte en het werk van de Illuminist Gracchus Babeuf volgde. Communisme is niks meer dan het economisch veroveren van de wereld en het afnemen van prive eigendommen door schulden. (Lees de planken van het Manifesto) Socialisme is Communisme zonder het revolutionaire gedeelte. Edit: Oja, de Communistische verjaardag valt op 1 mei. Dezelfde dag als de geboorte van de Illuminati.

Duitse en Belgische Socialistische revoluties nog niet goed nagezocht. Weet wel waar ik uit ga komen. Leuke dingen kunnen ook gezegd worden over Elitair Darwin, zijn neef, "Eugenics" uitvinder Francis Galton en hun gedeelde held, Thomas Robert Malthus, die het "gewone volk" graag korte, zware en ongezonde levens had willen laten leiden, om op die manier overpopulatie tegen te gaan. Maar laten we gelijk even springen naar 1915:

1915 - 1917 Schiff (woonde samen met Rothschild familie in the Greenhouse) & Warburg sponsorden Trotsky met meer dan 21 miljoen roebels. 2x $20 miljoen lijkt later ook nog te zijn overgemaakt door omringende figuren, die ook betrokken waren bij het oprichten van de 1913 Federal Reserve. (Morgan, Rockefeller, Warburg, Rothschild, Vanderlip, etc) Op 12 maart 1917 verlaat hij met 300 revolutionairen NY City....Trotsky wordt via Zwitserland (en opnieuw hulp van Max Warburg en de Duitse Authoriteiten) in Rusland gebracht...met hulp van Lenin wordt de revolutie een succes...vanaf daar en hoe goed Stalin werd gecontroleerd is een beetje vaag. (Er ging waarschijnlijk iets niet helemaal goed voor de "powers that be")

Bekende bedrijven die de Russische industrie opbouwden:
quote:
W.A Harriman & Corporation / Guarantee Trust Corporation / Ruskombank (Russia’s new central bank) / International Barnsdale Company / Georgian Manganese Company / / Chase National Bank / National City Bank / National Bank / Kuhn, Loeb & Co / Mechanics & Metals / Baltimore & Ohia / Railroad / Westinghouse Airbrake Corporation / General Electric / Ford / Vacuum Oil Company
De eerste 3 werden compleet gerund bij verschillende generaties Bonesmen. Kuhn Loeb & Co is van Jacob Schiff, die werkte voor de Rotschilds. Ford, G.E. en verschillende banken zijn oude bekenden, ook beheerden ze sommige van de andere bedrijven. Vlak na de revolutie begonnen die S&B bedrijven en de bankiers ook Duitsland op te bouwen door IG Farben (Warburg, Federal Reserve, Carnegie, etc gerepresenteert op het bestuursboard), UBC en aanverwante bedrijven. De opa van Bush speelde een hoofdrol. (leverde zooi aan Duitsland tot 1943...)

Eh...wie nog meer?...Roosevelt? Die gast die volgens het Hegelian Dialectic de Japanners dwong om Pearl Harbor aan te vallen? Voor de details van dat gedeelte moet ik even kijken, staat niet georganiseerd op me hd.

Bronnen:
Een hoop. Veel plezier met zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Merovingian. op 10-12-2004 23:34:22 ]
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_23892441
President & Mason Roosevelt is trouwens niet zo moeilijjk. Dat was de gast die de Pyramide-met-oog op de dollar neerzette, in de traditie van de vele "Founding Fathers". Een hoop van hen waren Masons, en in die tijd perfect op de hoogte van de Illuminati.

Roosevelt heeft Pearl Harbor laten gebeuren omdat hij een onwillend Amerika bij de oorlog moest betrekken. Eerst door de olievoorraden naar Japan af te snijden, daarna door de vliegdekschepen weg te halen uit de haven, vervolgens enkele "stomme" maatregelen nemen, om daarna alle waarschuwingen te negeren.

Maargoed, zoveel bijzonders is FDR niet, dat zijn zoals gewoonlijk de mensen om hem heen. 2 van zijn vice-presidenten waren trouwens ook Masons, waarvan Truman een grootmeester was, die vele rituelen leidde. (Die ook gewoon luisterden naar policywriters)

Enkele quotes:
quote:
“The real truth of the matter is, as you and I know, that a financial element in the large centers has owned the government ever since the days of Andrew Jackson.”
- Franklin Delano Roosevelt in a letter to Colonel House, 21 november 1933, referring to the Federal Reserve.

De vader van Colonel House kwam naar de VS als een agent voor de Rothschilds. House zelf was the vice-president of Jackson, die door Jackson zelf als zijn "alter-ego" werd gezien. Onder zijn term werd eindelijk de Federal Reserve werkelijkheid. Hij hielp in 1919 in Parijs met het opzetten van de CFR, de RIIA en de Vokerenbond. Tijdens deze "Paris peace talks", was hij deel van wat makkelijk een Rothschild-delegatie genoemd kan worden. In 1912 schreef House een boek: "Philip Dru: Administrator" over hoe je beide partijen (Republikeinen & democraten) kan overnemen, om America vervolgens om te toveren tot een socialistisch/communistisch bolwerk "zoals Karl Marx in gedachten had". (Natuurlijk was het fictie)

edit: De CFR & RIIA werden onder andere ook ongericht door J.P. Morgan, Bernard Baruch, Otto Kahn, Jacob Schiff, Paul Warburg, John D. Rockefeller, Charles Seymour (S&B en Yale president) en William Waldorf Astor II.
quote:
“The depression was the calculated 'shearing' of the public by the World Money powers, triggered by the planned sudden shortage of supply of call money in the New York money market...The One World Government leaders and their ever close bankers have now acquired full control of the money and credit machinery of the U.S. via the creation of the privately owned Federal Reserve Bank.

For a long time I felt that Franklin Roosevelt had developed many thoughts and ideas that were his own to benefit this country, the United States. But he didn’t. Most of his thoughts were carefully manufactured for him in advance by the Council on Foreign Relations- One World Money Group.

The United Nations is but a long range, international banking apparatus clearly set up for financial and economic profit by a small group of powerful One-World revolutionaries, hungry for profit and power.

The one world government leaders and their ever close bankers have now acquired full control of the money and credit machinery of the US by the creation of the Federal Reserve Bank.”

- Curtis Dall in his book ‘FDR: my exploited father in law’. Son-in-law of Franklin Delano Roosevelt who was the US president from 1933 to 1945.

Ik zou zeggen dat de prominente groep altijd een stel "Joodse" bankiers zijn, want zonder hun geld begin je niks. Dan doel ik op de Rothschilds, Warburgs & Rockefellers die de meest prominente rol hebben gespeeld in de afgelopen 100 - 200 jaar, met een hele rits kleinere bankiers en zakenlui. Buiten de kleine kerngroep maakt het Joods of niet-Joods geen bal uit, iedereen die aan de regels houdt kan langzaam opklimmen.

Trouwens, "Joods" is denk ik een verkeerd woord. Ik weet wel zeker dat deze groep mensen niks met het Judaisme te maken hebben, al doen ze zich zo misschien voor. Alles wat boven water komt wat met spiritualiteit / religie te maken heeft of wanneer men naar hun gebouwen / kunstvoorwerpen kijkt, heeft te maken met Griekse & Egyptische mythologie. Iets dat veel meer in-line is met de Vrijmetselarij en aanverwante mysterie-religies.

En het is duidelijk dat ze deze vriendelijke mensen die ons geldsysteem hebben gekaapt (fractioneel bankieren), geen geld beschikbaar stellen voor alles wat de mens misschien inzicht in hun bestaan kan geven. Vandaar "de industriële verlichting" van de bondsmen en de "de spirituele verlichting" van de lords. (Hegelian / Marxistische termen)

Ik denk ook niet dat er zo heel veel nodig is om een systeem als dit in stand te houden. Zolang je gewoon de mensen, onderzoeken & instituten financieert met de "juiste" visie en rest links laat liggen, houdt het systeem zich vanzelf wel in stand. De bondsmen corrigeren elkaar wel en discussiëren zichzelf helemaal gek.

[ Bericht 2% gewijzigd door Merovingian. op 11-12-2004 02:24:25 ]
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
  zaterdag 11 december 2004 @ 09:59:51 #225
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23894607
merovingian
  zondag 12 december 2004 @ 18:42:49 #226
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23924532
wat is het dan ineens stil hè
  zondag 12 december 2004 @ 18:45:28 #227
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_23924583
Hoe is het Vrijmetselaars gebeuren ontstaan?

Dit gaat terug tot aan de 33graden metselaars

Van Mars.

Die ons de kunst van het Metselen, het agrarisch leven leerden.

Het is volkomen idioot, om te denken dat het iets joods is...
Ik moet toegeven, dat de belangrijkste personage Rothschild blijft... maar ook al was deze man Joods, hij was alles behalve Joods.

Het joodse geloof, is namelijk licht republikeins, tezamen het beloofde volk..

10 geboden, als belangrijkste richtlijn.

Dit Zionisme is totaal het omgekeerde, Dat komt van de Jezuiten af.

Deze oprichters van deze "vrijmetselaars/illuminati" hechten namelijk sterke waarde,aan een groep mensen, onder 1 leider.
Dit is waar de Jezuiten de grootsten in waren (jezus christus).

Dat blijft ook de voornaamste reden voor het Marxisme.

[ Bericht 32% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 12-12-2004 18:51:38 ]
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_23924790
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:42 schreef Fonkmeistah het volgende:
wat is het dan ineens stil hè
Ja, dat komt mij bekend voor.
pi_23924824
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:45 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Deze oprichters van deze "vrijmetselaars/illuminati" hechten namelijk sterke waarde,aan een groep mensen, onder 1 leider.
Dit is waar de Jezuiten de grootsten in waren (jezus christus).

.
Het vermakelijke is dat de Jezuieten bijna geheel zijn afgekeken van Islamitische ordes.
  zondag 12 december 2004 @ 19:21:47 #230
94904 ExtremeKnowledge
pi_23925332
Dat zou best kunnen... Waarvandaan dan precies? mohammedanen ofzo?
But now we are awake!.
  zondag 12 december 2004 @ 19:29:42 #231
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23925518
de grap is dat sommigen denken dat de islam in het verre .. een gevaar is , terwijl men nieteens doorheeft , dat men daar een groot goed *verdedigde*
of beter gezegd beschermde voor de elite.
dmv heiligverklaring.
ik zal niet in detail gaan ,
maar een groot gedeelte is al gerooft.

maar met de huidige smet en klimaatvorming zal dat wel nooit meer in discussie genomen worden.

babylon , daar zijn we nu.
maar de vloek ervan ligt bij ons.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 12 december 2004 @ 19:54:09 #232
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23926086
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, dat komt mij bekend voor.
lol .. pas wanneer je vraagstelling weer boven het jeugdjournaal nivo komt ga ik overwegen om erop te reageren.
pi_23927711
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:54 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

lol .. pas wanneer je vraagstelling weer boven het jeugdjournaal nivo komt ga ik overwegen om erop te reageren.
Heel flink. Een gedeelte bestaat overigens niet uit vragen, zou je daar misschien wel op kunnen reageren? Of is dat ook allemaal te vulgair voor vrijdenkers die ''niveau'' op zijn PSPs spellen?
pi_23927758
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:21 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Dat zou best kunnen... Waarvandaan dan precies? mohammedanen ofzo?
''Mohammedanen'' is een scheldwoord voor Moslims, geen onderdeel van de Islam. Ik zal, zodra ik mijn boeken weer heb, zoeken van welke groepering het idee af is gekeken.
pi_23928039
Dit is overigens een goed naslagwerk voor misverstanden en onwaarheden over de Talmud.
pi_23928824
Das een mooie link.

En dat is ook meteen waarom ik voorzichtig aan doe met het "Joodse complot", ook al is die woekerij een typisch Joods gebruik. (was ze niet verboden) Ik heb al eens die hele talmud geschriften gedownload, maar kon (vrijwel) geen enkele negatieve quote verifiëren. (hoewel dat een variant had moeten zijn waar ze in zaten)

Er zijn bv ook quotes op internet verschenen van Sharon, Motse Katsev (ofzo) en enkele Rabbi's. Hierin maken ze meest bizarre claims over Palestijnen. Bij de quotes staan namen van shows of kranten en de precieze datum dat het gezegd werd....Lijkt geloofwaardig, toch lijkt minstens de helft van die quotes keihard te zijn verzonnen door Hamas, Hezbollah en dergelijke. Churchill, absoluut iemand van de elite, had er ook een handje in:
quote:
This movement among the Jews is not new. From the days of Spartacus-Weishaupt to those of Karl Marx, and down to Trotsky (Russia), Bela Kun (Hungary), Rosa Luxembourg (Germany), and Emma Goldman (United States)... this worldwide conspiracy for the overthrow of civilisation and for the reconstitution of society on the basis of arrested development, of envious malevolence, and impossible equality, has been steadily growing. It has been the mainspring of every subversive movement during the 19th century; and now at last this band of extraordinary personalities from the underworld of the great cities of Europe and America have gripped the Russian people by the hair of their heads and have become practically the undisputed masters of that enormous empire."
- Winston Churchill, Writing on 'Zionism versus Bolshevism' in the Illustrated Sunday Herald, February 1920 (1)

Ow...kijk nou...daar is die Karl Marx weer....en de russische revolutie....Mooie aanvulling voor het voorgaande stuk dus gelijk.
  maandag 13 december 2004 @ 08:37:34 #237
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23930567
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit is overigens een goed naslagwerk voor misverstanden en onwaarheden over de Talmud.
mja de gratis MSSQL_Null_Packet_DoS , dialers en warez popups zijn ook erg interressant.

En "nivo" is geheel volgens de richtlijnen van de "nieuwe spelling" die enkele jaren geleden al officieel is ingevoerd, ... wel met de tijd mee blijven gaan hè.

Verder zijn zowel je vragen alswel commentaar ver onder de maat.
Dus zolang daar geen verbetering in komt , hoef je van mij ook geen reacties daarop te verwachten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Fonkmeistah op 13-12-2004 09:57:18 ]
pi_23931601
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:05 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

''Mohammedanen'' is een scheldwoord voor Moslims, geen onderdeel van de Islam. Ik zal, zodra ik mijn boeken weer heb, zoeken van welke groepering het idee af is gekeken.
Net zoals voor de Christenen Jezus een belangrijke persoon is is voor de islamiten Mohammed de voorbeeld ik snap niet hoe het zover een scheldwoord kan zijn ik denk daar een klein foutje zit met het bewoorden daarvan van de gelovigen waar je het over had
  maandag 13 december 2004 @ 12:17:54 #239
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23938891
volgens westerse leerstelling kunnen moslims geen Mohammedanen genoemd worden omdat Mohammed geen God is maar een gewoon menselijke profeet, christenen vinden dat zij zich zelf wel zo mogen noemen omdat zij christus wel als god zien. zelfde voor jehovah's enzo.

Of de moslims het met die leerstelling eens zijn, danwel er iets van aantrekken is een andere vraag. want volgens hun is Jesus ook slechts een profeet en zouden zij aan de hand van diezelfde leerstelling dus kunnen stellen dat christenen zich geen christenen mogen noemen..
  maandag 13 december 2004 @ 12:52:20 #240
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23939515
quote:
Op maandag 13 december 2004 08:37 schreef Fonkmeistah het volgende:

En "nivo" is geheel volgens de richtlijnen van de "nieuwe spelling" die enkele jaren geleden al officieel is ingevoerd, ... wel met de tijd mee blijven gaan hè.
Nou begon ik zelf ook te twijfelen door die uitspraak, maar je blijkt dus ongelijk te hebben
Nivo of niveau
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 13 december 2004 @ 13:02:27 #241
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23939690
dat de vrijmetselarij zogenaamde islamitische organisaties hebben opgericht is een feit
de amerikaanse en racistische "nation of islam" is daar een voorbeeld van.
De leiders louis farrakhan en elijah muhammed zijn/waren vrijmetselaars wat je nog terug kan vinden in de titels die ze gebruiken ( the most honorable )

In den haag staat de vrijmetselaars pyramide boven op een moskee ( haagsche markt , hobbemaplein )
pi_23942660
quote:
Op maandag 13 december 2004 10:05 schreef Kara het volgende:

[..]

Net zoals voor de Christenen Jezus een belangrijke persoon is is voor de islamiten Mohammed de voorbeeld ik snap niet hoe het zover een scheldwoord kan zijn ik denk daar een klein foutje zit met het bewoorden daarvan van de gelovigen waar je het over had
Maar Mohammed is voor de Moslims niet zo belangrijk als Jezus voor de Christenen. ''Mohammedanen'' is een scheldwoord dat stamt uit de tijd van de eerste contacten tussen Moslims en Christenen; die waren niet vredig, en er ontstonden al snel enorm veel vooroordelen over het andere geloof (dit geldt voor beide kampen). Zo dachten de Christenen dat Moslims Mohammed als een soort God vereerden. Als je het Roelandslied leest, waarin de Franken zogenaamd een heilige oorlog voeren tegen de ''Saracenen'' (in werkelijkheid was het een vriendendienst van Karel de Grote aan een Islamitische prins met wie hij een bondgenootschap had), dan leer je ook dat men in die tijd (grofweg rond het jaar 1000) dacht dat de Moslims grote beelden van Mohammed hadden laten bouwen. Onzin, natuurlijk.
pi_23942714
quote:
Op maandag 13 december 2004 08:37 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]
Verder zijn zowel je vragen alswel commentaar ver onder de maat.
Dus zolang daar geen verbetering in komt , hoef je van mij ook geen reacties daarop te verwachten.
Ja, dag jochie. Jouw ''kennis'' en ''onderzoekingen'' zijn beneden alle peil, maar ik heb daar ook antwoord op gegeven. Doe nu maar hetzelfde, zoals het hoort en zoals mag worden verwacht na je imbeciel ''wat is het dan stil he?''
  maandag 13 december 2004 @ 18:59:33 #244
94904 ExtremeKnowledge
pi_23947793
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:44 schreef Merovingian. het volgende:
Das een mooie link.

En dat is ook meteen waarom ik voorzichtig aan doe met het "Joodse complot", ook al is die woekerij een typisch Joods gebruik. (was ze niet verboden) Ik heb al eens die hele talmud geschriften gedownload, maar kon (vrijwel) geen enkele negatieve quote verifiëren. (hoewel dat een variant had moeten zijn waar ze in zaten)

Er zijn bv ook quotes op internet verschenen van Sharon, Motse Katsev (ofzo) en enkele Rabbi's. Hierin maken ze meest bizarre claims over Palestijnen. Bij de quotes staan namen van shows of kranten en de precieze datum dat het gezegd werd....Lijkt geloofwaardig, toch lijkt minstens de helft van die quotes keihard te zijn verzonnen door Hamas, Hezbollah en dergelijke. Churchill, absoluut iemand van de elite, had er ook een handje in:
[..]

- Winston Churchill, Writing on 'Zionism versus Bolshevism' in the Illustrated Sunday Herald, February 1920 (1)

Ow...kijk nou...daar is die Karl Marx weer....en de russische revolutie....Mooie aanvulling voor het voorgaande stuk dus gelijk.
Dat waren geen joden, Dat zijn Zionisten.. Dat waar Hitler het van afgekeken had.

En ja inderdaad, er bestaan veel verhalen over Sharon.. Sharon is in mijn ogen ook 1 van de zionisten.

Het Joodse volk mag nooit aangekeken worden, voor wat hun leiders doen..

Ook mogen wij nooit de Amerikanen aankijken, voor wat hun leiders doen.

Om je even te versterken.

Er bestaat een foto, met Bush en Sharon..waarin zij naast elkaar zitten.
Hun handen gesloten, in de unholy triangle.. naar beneden gericht.

Op de achtergrond, staat de urn van Abraham Lincoln

Die Noord en Zuid Amerika verenigde.

Veel mensen durven te beweren, dat deze foto de onvoorwaardelijke steun van Bush betekent, aan het verenigen van het Palestina en Israel.. met harde hand.
But now we are awake!.
pi_23947828
Of "Zionist Jews" and "Zionist Aryans"

Ik ga niet alles copypasten maar wie meer wil weten: http://www.revisionisthistory.org/essay23.html

By tying "Jews" into the Zionist equation you serve as a recruiter for the Talmud, Midrash and Kabbalah, all of which teach that there is no mercy or love for Jews among the goyim; that it is "impossible for the goyim not to hate the Jews," because "Halacha hu beyadua sheEsav soneh leYaakov." The Hitlers and the Henry Fords played into the hands of the rabbis by confirming this racial maxim of theirs. Hitler and Ford were, in this way, unconscious allies and agents of the rabbis!

en dan dit:

There are hundreds of thousands of "Jews" who feel severely oppressed and threatened by Judaism and Zionism and who seek escape and liberation; who were raised as "frum Yiddin" in settings of unimaginable despotism and claustrophobic micro-management of their lives. We, who should be their harborers and liberators, only drive them back into the arms of their oppressors when we single "Jews" out for any sort of special animus.

Om verder te gaan met:

We are not fighting genes or blood or a race; those are Talmudic and Kabbalistic obsessions clandestinely conveyed into our civilization by means of the Social-Darwinist and Hitlerian belt of transmission. Originally this racism was a rabbinic meme, reflecting the ancient megalomania of the Pharisaic sect at Jerusalem.

We are fighting not a race of people but a spiritual and ideological toxin, which infects Judaics and gentiles with equal virulence. These spiritual toxins are the dogmas embodied within Orthodox Judaism, war-Zionism and their various step-children in the Western occult as personified by Hitler's hero, the Kabbalist Giordano Bruno, as well as Pico della Mirandola, Reuchlin, Dee, Pike, Crowley and their infernal Rosicrucian, Masonic and OTO branches, including the Skull and Bones demonology of George W. Bush, who was initiated in New Haven, CT in 1968. (This writer owns a photocopy of the official Skull and Bones --"Russell Trust" -- roll, giving Bush's date of initiation and biography).

Nog meer van Michael Hoffman:http://www.revisionisthistory.org/essays.html
  maandag 13 december 2004 @ 19:02:45 #246
94904 ExtremeKnowledge
pi_23947861
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:02 schreef Fonkmeistah het volgende:
dat de vrijmetselarij zogenaamde islamitische organisaties hebben opgericht is een feit
de amerikaanse en racistische "nation of islam" is daar een voorbeeld van.
De leiders louis farrakhan en elijah muhammed zijn/waren vrijmetselaars wat je nog terug kan vinden in de titels die ze gebruiken ( the most honorable )

In den haag staat de vrijmetselaars pyramide boven op een moskee ( haagsche markt , hobbemaplein )
De Piramide van de vrijmetselaars, is ook te vinden, voor elk nederlands gerechtshof (vaak in een tegel ervoor)

De Piramide van de vrijmetselaars (33graden, van Mars) is ook te vinden op de Amerikaanse dollar, Hun zegel van Salomon (davidsster) staat boven de Amerikaanse Adelaar.

Ook staat dit zegel op de Israelische vlag, en heeft dit teken, totaal niks met het jodendom te maken.

Alleen met de zionistische kruisridders, van Salomon. Waarvan de tekenen ook nog in Ethiopie terug te vinden zijn.
Rothschild is hier de belangrijkste erfgenaam van, (hij zegt een afstammeling van Salomon te zijn).

Er zijn in jeruzalem 2 wijken naar dhr Rothschild vernoemd.
But now we are awake!.
pi_23947931
Wat zijn ''zionistische kruisridders''?
  maandag 13 december 2004 @ 19:07:24 #248
94904 ExtremeKnowledge
pi_23947976
De kruisridders, die het zegel van Salomon wilden verspreiden in de wereld.

Er zijn bijvoorbeeld kerken, in davidsstervorm gevonden in Ethiopie.

Net zoals, de Christenen kruisridders stuurden, voor het vaticaan.. stuurden ook de hebreeuwsen deze ridders.
But now we are awake!.
pi_23949083
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:07 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
stuurden ook de hebreeuwsen deze ridders.
Dat is interessant, laat ik nou net altijd gedacht hebben dat de Kruistochten op alle fronten xenofoob waren. Waar kan ik hier meer over lezen?
  dinsdag 14 december 2004 @ 00:20:07 #250
94904 ExtremeKnowledge
pi_23957410
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:55 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat is interessant, laat ik nou net altijd gedacht hebben dat de Kruistochten op alle fronten xenofoob waren. Waar kan ik hier meer over lezen?
Kijk dit dan, dit is zelfs nog erger!

Koningin Beatrix een directe afstammeling van DAVID?

http://members.ams.chello.nl/m.elfers/oran007.htm

Onderzoek uit laten voeren door koningin Wilhelmina
------------------------------------------------
Wat boffen wij onderdanen met zo´n geniaal en ver boven alle partijen verheven staatshoofd als Hare Allerdoorluchtigste Majesteit Beatrix de Grote, koningin van Oranje-Nassau. Onze Beatrix is een rechtstreeks nazaat van de bijbelse koning David. Waardoor de Oranje´s ook familiebanden hebben met een andere beroemde telg uit het Huis van David, rabbi Joshua ben Miryam (7vChr-25nChr).
But now we are awake!.
  dinsdag 14 december 2004 @ 00:45:42 #251
94904 ExtremeKnowledge
pi_23958006
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:55 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ohja over de kruistochten, zoek even wat informatie over de Joodse tochten, in Ethiopie.. is wel veel over te vinden..
Ridders van het ***** zegel? ik weet het niet meer precies..
Zag het echter laatst nog, op die religieuze zender KRO, in een archeologisch programma.

Davidsster-vormige kerken, en over Koning Salomon enzo, en de middeleeuwen die daar al 400 v Christus plaatsvonden. (wat betreft de bouwstijl enzo).
But now we are awake!.
  dinsdag 14 december 2004 @ 01:40:52 #252
94904 ExtremeKnowledge
pi_23959006
Over de afkomst van deze legendarische Willem, tot twee keer toe heilig verklaard door het Vaticaan, wordt nog altijd getwist door historici. De Amerikaanse geschiedkundige Arthur Zuckermann beweerde in zijn A Jewish Princedom in Feudal France uit 1972 dat Willem van joodse oorsprong was; overleveringen vertellen dat hij afstamde van het Huis van David, dat hij tijdens militaire campagnes de sabbat in ere hield, vloeiend Hebreeuws en Arabisch sprak en zijn wapenschild tooide met de Leeuw van Juda. Hij bracht de laatste dagen van zijn leven door in een klooster, waar hij volgens Zuckermann werd ingewijd in de hogere leerstukken van de kabbala, de antieke joods-mystieke leer van de persoonstransformatie.

OOK NA WILLEMS dood bleef Orange een laboratorium van religies. De stad kreeg qua religieuze vrijheid een forse stimulans onder invloed van de orde der tempeliers, de kruisridders die hier in het dal van de Rhône een uitvalsbasis stichtten. Raimbaud(II, graaf van Oranje, was een van de leiders van de eerste kruistocht van 1096 naar Antiochië en Jeruzalem. De tempeliers onderhielden diplomatieke contacten met alle koningen, inclusief de Saracenen en zelfs de gevreesde islamitische orde der assasijnen. Ze traden op als bankiers van de grote vorstenhuizen en kenden dank zij hun Arabische connecties veel beter de geheimen van de cartografie dan de andere Europeanen, zoals het ook aan hun rol als intermediair te danken was dat ze expertise ontwikkelden op het gebied van de geneeskunde.

De Orde der Tempeliers dus, onze beste Oranje was 1 van de Joodse kruisridders
But now we are awake!.
pi_23959068
Bilderberg.org heeft nog een mooi dossier over de metselarij:
quote:
19Feb04 - Exclusive - Bilderberg Organiser is Head Mason's PA

14Nov03 - All 13 members of the British Army Board are traditionally freemasons

POLICE MASONS LIST WILL REMAIN SECRET - Sunday Telegraph SUNDAY 16 Apr 2000

An investigation by BBC Southern Eye has found that freemasons in local government do not always declare their interests.

Punch Magazine - Some facts relating to recent UK government investigation of the Freemasons.

Institutionalised Parasites?
Freemasons Yearbook - Grand Lodge of England and Royal Arch 2003/4

Iemand heeft recent dit boek gejat, ingescant en op internet gezet. Zelf zet ik de losse PDF's om in een text document. Zoeklijsten voor organisaties als de CFR, S&B, Bilderberg, etc. zijn natuurlijk altijd reuzehandig. Voor de masons geldt dit alleen voor degenen op de invloedrijke posities zitten (rechters, ministers, leger, etc) , in de UK schijnen er iets van 350.000 te zijn.
pi_23959393
Ja wat isser mis met jou.
  dinsdag 14 december 2004 @ 02:05:49 #255
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23959410
tvp, heb nu teveel drank op maar die link van Merovingian. ziet er best interessant uit!!
Neerkomen wel!
pi_23963977
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 01:40 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

De Orde der Tempeliers dus, onze beste Oranje was 1 van de Joodse kruisridders
zijn de tempeliers volgens jou joodse kruisridders..?

de oorspronkelijke Willem die de eerste prins van Oranje was, leefde eind 8e eeuw, ver voor het ontstaan van de temeliers-orde... verder is onze koningin enkel erfgenaam, maar geen nazaat van hem, via huwelijken en aangetrouwde overerving kwam de titel in het bezit van de nassau#s echter ons Beatrixje heeft geen druppel direkt bloed van de oorspronkelijke willem van Oranje die voor Karel tegen de Moren in Spanje vocht, en bij Poitiers ..
Evenmin is ze overigens direkt nazaat van Willem de Zwijger, ze is afstammeling van Jan de Oude van Nassau, een broer van Willem de Zwijger, maar niet van de vaderde svaderlands zelf ...

Natuurlijk zullen voorstelijke of zelfs adelijke geslachten altijd zich voorstaan op een belangrijke afkomst, veel italiaanse families zeggen bv afstammelingen te zijn van ofwel Romulus of Remus, en in de renaissance kwam daarbij vaak nog een afstamming van de oorlogsgod Mars of liefdesgod Venus van ...

of dat werkelijk waar is?
Of is dat misschien een bewuste vorm van Mythologisering, het onderbouwen van hun macht door er een zekere basis onder te geven, het 'speciaal' zijn van bepaalde families ...

Het feodale adelijke systeem leidt daardoor natuurlijk tot zulke kruisverbanden, maar welke conclusie je eraan verbind is nog altijd je eigen keuze..

Natuurlijk grappig dat de allereerste prins van Oranje heilig verklaard is, gezien het feit dat Nederland als land eerder protestant georienteerd is, en zeker in de 80-jarige oorlog, ook erg grappig dat de heiligen-vereringsdag van de katholieke heilige Willem van oranje op 30 april ligt, onze koninginnedag nu ...
maar is dat niet meer of minder dan gewoon grappige toevalligheden ...?
pi_23974110
koel RM, je vergeet alleen te melden hoe ik alles met zoveel fantasie aan elkaar weet te naaien.
  dinsdag 14 december 2004 @ 23:51:09 #258
94904 ExtremeKnowledge
pi_23979523
Ok for RM - RF de uitleg

Ja JOODSE KRUISRIDDERS.

Wat boffen wij onderdanen met zo'n geniaal en ver boven alle partijen verheven staatshoofd als Hare Allerdoorluchtigste Majesteit Beatrix de Grote, koningin van Oranje-Nassau. Onze Beatrix is een rechtstreeks nazaat van de bijbelse koning David. Waardoor de Oranje´s ook familiebanden hebben met een andere beroemde telg uit het Huis van David, rabbi Joshua ben Miryam (7vChr-25nChr).

Deze Joshua zou na zijn dood nog roem verwerven als Jezus de Christus en door sommige worden aanbeden als de zoon van god. Aangezien hij kinderloos stierf, was deze rabbi van weinig belang voor het onderzoek dat Beatrix´ grootmoeder Wilhelmina destijds liet uitvoeren. Uitgebreid, zeer wetenschappelijk en onder strenge bepalingen betreffende geheimhouding over de uitkomsten.
Voor Oranjologen waren deze uitkomsten echter overduidelijk. Hoe anders kon men de innige banden tussen de Oranjes en de keizers van Ethiopië verklaren. Ook deze claimden rechtstreekse afstammelingen te zijn van koning David. Helaas uit een in de ogen van de Oranjes uit de minder kuise affaire tussen Davids zoon Salomo (in de oriënt Süleyman genaamd) en de koningin van Sheba (Ethiopië).
Om begrijpelijke redenen hing de koninklijke familie de uitkomsten van het onderzoek niet aan de grote klok. Officieel bleef de faam van Oranje gebaseert op het stamland der Nederlandse monarchie, Orange in Zuid Frankrijk. In het jaar 800 verkreeg Guilhelm d'Orange dit gebied in leen van Karel de Grote.

Het onderzoek van Arthur Zuckermann lijkt dit te bevestigen. Willem van Oranje in zijn A Jewish Princedom in Feudal France zou pas na zijn dood echt katholiek en heilig worden. Tijdens zijn militaire campagnes hield Willem nog trouw de joodse sabbat in ere. Hij sprak vloeiend Arabisch en Hebreeuws en tooide zijn wapenschild met de Leeuw van Juda. Wanneer hij zich tijdens zijn laatste dagen in een klooster terugtrekt, wordt hij volgens Zuckermann ingewijd in de hogere leerstukken van de joods-mystieke kaballah
But now we are awake!.
  dinsdag 14 december 2004 @ 23:52:25 #259
94904 ExtremeKnowledge
pi_23979549
Tijdens zijn militaire campagnes hield Willem nog trouw de joodse sabbat in ere. Hij sprak vloeiend Arabisch en Hebreeuws en tooide zijn wapenschild met de Leeuw van Juda. Wanneer hij zich tijdens zijn laatste dagen in een klooster terugtrekt, wordt hij volgens Zuckermann ingewijd in de hogere leerstukken van de joods-mystieke kaballah
But now we are awake!.
pi_23980290
ExtremeKnowledge, kun je misschien niet dezelfde stukjes copy-pasten over verschillende topics, als de nieuw gehypede 'one-size-fits-all-oplossing ...

en nee, zonder je wereld te willen vernietigen, maar bea is geen familie van Hali Ben Salassi, vroeger keizer van Ethipie en door de Rastafari's lange tijd als de verlosser vereerd..
tenzij je heel, heel veel jointjes oprookt, dan begint dat opeens vast heel geloofwaardig te worden ...
  woensdag 15 december 2004 @ 17:12:14 #261
94904 ExtremeKnowledge
pi_23993104
Het maakt me lekker helemaal niet uit wat jij vindt..

Ik zie namelijk geen onderbouwing

je bent lachwekkend!

zelfs zonder jointjes.
But now we are awake!.
pi_24001240
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:40 schreef merlin693 het volgende:
hey E-A dit is net zo laag gezocht !:) alhoewel ik de verklaring rond rood-wit-blouw wel volgens jouw oogpunt wil weten !
Hoi Merlin, een beetje laat.. Maar ik ben bang dat ik geen bijzondere visie heb over de Nederlandse driekleur ivm. de Vrijmetselarij..
Je vroeg ook nog ergens naar wat ik van je boek vond, in één woord: Prachtig! De schrijver is thuis in de materie, het boek is heel informatief.. Ik denk zelf niet dat het tableau een verborgen schatkaart is, of zoiets.. Maar de legende van Rennes - Le Chateau is de moeite van het onderzoeken waard

Als ik alsnog iets interessants hoor over de vlag zal ik het zeker komen melden
pi_24010115
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 23:51 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
In het jaar 800 verkreeg Guilhelm d'Orange dit gebied in leen van Karel de Grote.

. Willem van Oranje zou pas na zijn dood echt katholiek en heilig worden. Tijdens zijn militaire campagnes hield Willem nog trouw de joodse sabbat in ere. Hij sprak vloeiend Arabisch en Hebreeuws en tooide zijn wapenschild met de Leeuw van Juda. Wanneer hij zich tijdens zijn laatste dagen in een klooster terugtrekt, wordt hij volgens Zuckermann ingewijd in de hogere leerstukken van de joods-mystieke kaballah
Als dit tweemaal dezelfde Willem is, dan kan hij onmogelijk een kruisridder zijn geweest; die bestonden in de negende eeuw niet.
Maar goed, deze orthodoxe Jood trekt zich terug in een Christelijk klooster en leert daar de Kabbalah.
pi_24051964
mid 2002:

OLAF Poised to investigate Masonic network within EU institutions
quote:
Watt believes he has evidence of a chilling underground network of Masons with links to the Italian Mafia operating in the EU Court of Auditors, the European Parliament, the European Investment Bank - and even the EU's own fraud investigation unit, OLAF...

...if true, could re-open an investigation into why an EU official committed suicide in 1993 - implicating one current senior Director- General and an EU Court chief, both of whom Watt claims are powerful Masons with Mafia connections.

The original letter claimed that the EU's financial watchdog was awash with corrupt officials whose nepotism, recruitment irregularities and even sexual harassment had led to Watt fearing for his life and fleeing Luxembourg.
link 1

Hmmm, ik moet er ondertussen van gapen zo vaak kom ik het tegen. Met de namen die deze gast noemt kom je toch altijd weer bij dezelfde club internationale gasten aan.

Bij de P2 Lodge bijvoorbeeld speelde Kissinger en de moord op Aldo Moro een grote rol. Kissinger heeft het ook voor elkaar gekregen om de memberslijst van deze lodge geheim te houden.

En wat dat laatste betreft, ik maar denken dat Lubbers de enige is die zijn handjes niet kan thuishouden...
quote:
Secondly, evidence is presented of the penetration by freemasonry of the European institutions, and Member State administrations; and accounts of the consequential corruption in France, Belgium and Italy...

...Consequently, it gives me great distress to find that the Court seems, from my perspective at least, to prefer to “shoot the messenger” rather than to give consideration to the “message”. It gave, and its gives, me no pleasure to question the integrity of two senior officials with whom I have worked and/or known for many years. However, if two individuals voluntarily swear to protect their “brothers”, and their fraternal secrets, upon pain of death and dismemberment...then I fail to understand why it must be unreasonable to assume it possible that such “brotherly” oaths might take precedence over employees’ normal duties of loyalty to their employer.
link 2

Masons....de beste uitvinding sinds gesneden brood. Groot respect voor deze gast, maar hij heeft geen schijn van kans imho.
  zaterdag 18 december 2004 @ 04:12:54 #265
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_24053184
ah hier komt roberto calvi ook het verhaal binnenlopen ! kon nooit lang duren

"The black friar bridge" moord !
pi_24065692
Roberto Calvi -> http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Calvi
quote:
Roberto Calvi (April 13, 1920 - June 17, 1982) was an Italian banker known to the press as "God's Banker", because of his close association with the Vatican.

His body was found hanging beneath Blackfriars Bridge in London (itself a masonically significant location) in June 1982. Coincidentally, Calvi was in fact an adherent of Licio Gelli's secret masonic lodge, P2. Curiously, the British police treated Calvi's death as suicide, despite all evidence to the contrary.
Ik vraag me ondertussen af of degenen aan het begin van dit topic nog steeds vinden dat niemand vragen mag stellen over de Metselarij?

Ik bedoel, zijn jullie gewoon moe geworden van "nee zeggen" of beginnen jullie eindelijk in te zien dat jullie met je "no questions allowed"-standpunt geen poot hebben om op te staan?

zeg het maar, broeders. (of comrads?)
  zaterdag 18 december 2004 @ 21:09:32 #267
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_24066384
je weet het gezegde "Follow The Money" !

mmm....kzal dit niet c/p'en te groot

http://www.theboot.it/calvi_affair.html

[ Bericht 35% gewijzigd door merlin693 op 18-12-2004 21:15:40 ]
pi_24068526
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef Merovingian. het volgende:

Ik vraag me ondertussen af of degenen aan het begin van dit topic nog steeds vinden dat niemand vragen mag stellen over de Metselarij?
Niemand beweert dat er geen vragen gesteld mogen worden, maar wel is dit topic opgezet om eens uitleg te vragen erover waarom een hele organisatie beschuldigd wordt een 'complot te zijn tot een hele boel slechte zaken' ..

De vrijmetselarij is een organisatie waar zowel zakenmannen, bestuurders elkaar in een gemakkelijke groepsgebeuren kunnen treffen, een besloten societeit, waarbinnen zelf het niet de bedoeling is politiek te bespreken of zaken te doen ...

Het is inderdaad goed mogelijk dat ook rijke zakenlieden, maffia en politieke intriganten het wel als netwerk gebruiken, zoals in het geval van de P2 loge, waaruit inderdaad bleek dat een geheime semi-terreur-organisatie ver geinfiltreerd was in de europese politiek, nl. Gladio..
deze had contacten zelfs met linkse terroristen (Rode Brigades), mogelijk juist als vorm van provocatie, terreur oproepen om juist de tegenactie goed te spreken (nl. aanscherping van overheidscontroles, intrekking burgerrechten) ...

Wat mij vervolgens wel een interessante vraag is, is hoe verschillende mensen hier denken dat zo'n feitelijk corrupte situatie ontstaat; is dat vooraf gepland?
Verder, is er een centrale aansturing van bovenaf en wie trekt dan aan die touwtjes..

bovendien, welke rol spelen dan juist rituele elementen, van ofwel vrijmetselaars of andere culturele groepen
bv zoiets als die pyramide op het dollarbiljet, welke waarde heeft dat dan precies, anders dan dat het een erg oud design is uit lang voorbije tijden en men nu kan zien dat de bestuurders toen lid waren van de vrijmetselarij ... iets waarbij men gelukkig mag zijn dat washinton, jefferson en Franklin vrijdenkers waren, immers zij legden een basis voor enorm stevige burgerlijke vrijheden in de amerikaanse grondwet vast, waar nu veel moeite tegen wordt gedaan om die opgeheven te krijgen , door Bush en (neo-)Co.
  zondag 19 december 2004 @ 11:01:10 #269
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24076833
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:23 schreef RM-rf het volgende:

Het is inderdaad goed mogelijk dat ook rijke zakenlieden, maffia en politieke intriganten het wel als netwerk gebruiken, zoals in het geval van de P2 loge, waaruit inderdaad bleek dat een geheime semi-terreur-organisatie ver geinfiltreerd was in de europese politiek, nl. Gladio..
deze had contacten zelfs met linkse terroristen (Rode Brigades), mogelijk juist als vorm van provocatie, terreur oproepen om juist de tegenactie goed te spreken (nl. aanscherping van overheidscontroles, intrekking burgerrechten) ...
waar doet me dat toch aan denken...
ojah aan de acties van amerikaanse vrijmetselaars ( bush en consorten ).. zou er een verband zijn ?
quote:
bv zoiets als die pyramide op het dollarbiljet, welke waarde heeft dat dan precies, anders dan dat het een erg oud design is uit lang voorbije tijden en men nu kan zien dat de bestuurders toen lid waren van de vrijmetselarij ... iets waarbij men gelukkig mag zijn dat washinton, jefferson en Franklin vrijdenkers waren, immers zij legden een basis voor enorm stevige burgerlijke vrijheden in de amerikaanse grondwet vast, waar nu veel moeite tegen wordt gedaan om die opgeheven te krijgen , door Bush en (neo-)Co.
misschien dat de vrijmetselarij voor weishaupts infiltratie in 1776 wellicht nobelere doelstellingen had, hoewel ik daar zeer aan twijfel,maar daar is heden ten dage weinig van te merken.
bovendien is van die vrijheden nooit echt veel terechtgekomen.

de mogelijkheid bestaat dat de drie heren slechts vanwege carriere technische redenen lid zijn geworden van de vrijmetselarij omdat ze zonder die lidmaatschap waarschijnlijk nooit zo hoog hadden kunnen klimmen en op latere leeftijd tot bezinning zijn gekomen en toch nog iets goeds hebben proberen te doen.

maar dat maakt het niet minder bedriegelijk van de vrijmetselarij om zich te bedekken met die glorie

even wat tussendoor ..
een plaatje van de amerikaanse medal of honor..
13 sterren en een omgekeerd pentagram ? hmzz
doet mij de indruk wekken alsof je de duivel een dienst hebt gedaan..
  zondag 19 december 2004 @ 11:34:57 #270
104091 ttboy
Taalpuristen: opzouten!
pi_24077252
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Niemand beweert dat er geen vragen gesteld mogen worden, maar wel is dit topic opgezet om eens uitleg te vragen erover waarom een hele organisatie beschuldigd wordt een 'complot te zijn tot een hele boel slechte zaken' ..

De vrijmetselarij is een organisatie waar zowel zakenmannen, bestuurders elkaar in een gemakkelijke groepsgebeuren kunnen treffen, een besloten societeit, waarbinnen zelf het niet de bedoeling is politiek te bespreken of zaken te doen ...

Wat mij vervolgens wel een interessante vraag is, is hoe verschillende mensen hier denken dat zo'n feitelijk corrupte situatie ontstaat; is dat vooraf gepland?
Verder, is er een centrale aansturing van bovenaf en wie trekt dan aan die touwtjes..

bovendien, welke rol spelen dan juist rituele elementen, van ofwel vrijmetselaars of andere culturele groepen
Ik ben het met je eens dat er idd door sommigen wel politiek werdt en word bedreven en deze mensen waren niet altijd de meest nette mensen. Zoals je zelf aangaf is P2 hier van een goed voorbeeld.

Verder twijfel ik of er een centrale leiding is, misschien is die er wel. Maar ik denk niet om de redenen die conspiracie-theoristen willen denken.

Je geeft aan dat de Vrijmetselarij een plek is voor zakenmensen en bestuurders. Ik neem dat je dezen als voorbeeld geeft? Want een ieder kan in principe lid worden, mits je aan die paar kleine toelatingsvoorwaarden voldoet.

De Vrijmetselarij is niets meer en niets minder als een plek voor mannen (en tegenwoordig ook vrouwen!) waar een ieder, afgesloten van de buitenwereld (en dus ook afgesloten voor de invloeden van de buitenwereld), gelijk behandeld wordt. Waar je vrij kunt denken/discuriën zonder afgeschoten te worden wegens je mening. Als mensen daarin een samenzwering van wereldformaat willen zien, ga je gang. Maar probeer wel open te staan voor andermans ideeën. Want uiteindelijk kan iedere boerenlul wel roepen dat de Vrijmetselarij een samenzwering is van de NWO en achter de schermen de wereld regeert. Maar uiteindelijk heeft iedereen dat ergens gelezen, of gehoord van iemand. Niemand hier die dit roept kan met concrete bewijzen komen dat dit echt zo is. Net zomin als de niet-samenzweerder kan bewijzen dat het niet zo is.

En dan nog even een reactie op dat hele gedoe omtrend de 'Jodensamenzwering' en het 'feit' dat zij de Vrijmetselarij regeren is te belachelijk voor woorden! Ik ben geen Jood, maar heeft iemand er wel eens echt nagedacht voor meer dan 1 seconde waarom zij misschien zo succesvol zijn in de wereld? Misschien komt dat omdat zij meer gedreven zijn, Joodse mensen en ook veelal Oosterse mensen hebben nog idealen waar zij voor staan. En zeg nou zelf, waar hebben wij, de Westerse mens, nou nog aan idealen? 's Avonds naar het dichtsbijzijnde fastfood restaurant om vervolgens daarna op internet alles en iedereen om ons heen wat het beter doet af te zeiken. Mensen met idealen, mensen die ergens standvastig voor staan in hun leven, zijn de mensen die het meeste bereiken in het leven. En dat is imo alles, geen Joodse samenzwering dus!

Ik denk ook niet dat het nog echt veel zin heeft om door te gaan met dit topic, want het enige wat je constant leest is dat de samenzweerders-theorist (let op het woord 'theorist') constant hetzelfde roepen; 'wij hebben gelijk want..' en ' wij hebben gelijk en jullie moeten ons allemaal maar geloven omdat wij gelijk hebben'. Maar als er van hun wordt gevraagd open te staan voor andermans ideeën wordt je, met je ideeën, de grond ingestampt. Dus een normale discussie is dan niet meer mogelijk.
"Er zijn zo'n 250 miljard sterren in de Melkweg. Zelfs als maar één op de 250 000 sterren een planeet heeft met daarop intelligent leven, praten we toch al over één miljoen verschillende samenlevingen!"
pi_24078102
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:01 schreef Fonkmeistah het volgende:

een plaatje van de amerikaanse medal of honor..
13 sterren en een omgekeerd pentagram ? hmzz
doet mij de indruk wekken alsof je de duivel een dienst hebt gedaan..
[afbeelding]
Ik heb net gevraagd wat zulke symboliek nu eigenlijk zou betekenen, kun jij eraan utleggen waarom dat zo speciaal zou zijn...?
wat is het dreigende aspect achter een pyramide op een dollarbiljet, dat er al honderden jaren op staat?
Waarom zou een 5 puntige ster op die medaille, en 13 sterren (het oorspronkelijke aantal staten van de VS, de vroegere vlag van de VS had ook 13 sterren en 13 banden, nu is het aantal sterren 51 geworden: dat is domweg bekende informatie achter de symboliek van de amerikanen, natuurlijk eind 18e eeuw speelde de kennis van vrijmetselaars-symboliek sterk mee in de ontwikkeling daarvan) van een medaille een 'duivelsteken' maken, en dan nog, is dat een 'toverformule' waardoor je door de duivel 'betoverd' wordt, als je die medaille draagt?
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:34 schreef ttboy het volgende:

Je geeft aan dat de Vrijmetselarij een plek is voor zakenmensen en bestuurders. Ik neem dat je dezen als voorbeeld geeft? Want een ieder kan in principe lid worden, mits je aan die paar kleine toelatingsvoorwaarden voldoet.
klopt, maar in effect is de organisatie het nuttigste voor mensen die het ook als netwerk willen kunnen gebruiken, traditioneel komt de organisatie als een soort van beroepsorganisatie van 'mensen met een vrij beroep', en dat blijft verder wel een rol spelen ...

Iemand die enkel in loondienst zit en vanaf zijn 35e de dagen afteld die hij bij zijn werkgever moet doorlopen om tot aan zijn pensioen of VUT te geraken, zal weinig nut hebben aan een lidmaatschap van de vrijmetselarij...

Mensen die meer ambitie hebben, hun lot in eigen handen willen nemen, invloed uit zouden wilen oefenen over anderen, zullen eerder ook een vrijmetselarij-lidmaatschap willen nemen ..
Natuurlijk zijn dat eigenschappen die zowel positieve vormen kunnen hebben (waar zou de wereld zijn zonder leidersfiguren die een voortrekkersrol kunnen vervullen) ..
Maar ook zeer negatief kunnen uitwerken, ambitieuze leidersfiguren kunnen hierbij ook verkeerde keuzes maken, onmorele keuzes maken
quote:
Ik denk ook niet dat het nog echt veel zin heeft om door te gaan met dit topic, want het enige wat je constant leest is ..
Jamerre dat je die mening hebt, ik deel die zeker niet, immers, het beste medicijn tegen gebrek aan kennis is juist informatie-uitwisseling ..

Ook al zullen discussies vrijwel altijd nooit leiden ertoe dat een van de betrokken eenzijdig fouten zou erkennen en de ander volleig gelijk geeft, tock kunnen discussies ook betekenen dat men leert naar de argumenten te luisteren van zijn tegenstanders, en in ieder geval de moeite te doen hierop te reageren

[ Bericht 45% gewijzigd door RM-rf op 19-12-2004 12:44:54 ]
pi_24083004
En dit is er er goed mis mee met al die gasten en het gaat over dope en veel meer.

SHADOW OF THE SWASTIKA: http://www.sumeria.net/politics/shadv3.html
pi_24083020
quote:
waaruit inderdaad bleek dat een geheime semi-terreur-organisatie ver geinfiltreerd was in de europese politiek, nl. Gladio.
haha...gladio...zit net hetzelfde artikel te lezen. Je gooit het er neer alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat iedereen al weet.

December 17, 2004:NATO’s secret armies linked to terrorism?
Prisonplanet.com --> link naar Global Research van Michael Chossudovsky (Boek komt uit januari 2005)

Jij conspiracy-boef. Nu begin je al toe te geven dat er complotten bestaan. Zelfs complotten die 50 jaar compleet stil zijn gehouden voor het volk. Guess "they" can keep secrets.
quote:
Dat weet jij niet, want het is besloten. Dat er grote uitzonderingen hierop zijn is al bewezen in de latere posts, die jij niet hebt kunnen weerleggen.
quote:
Ik denk dat er meer dan 1 factie is. Maar nu mede door Fonkmeistah ben ik "het joodse complot" meer aan het onderzoeken. Het is mij nu erg duidelijk geworden dat de Illuminati via Communisme compleet gedomineerd werd door Joden. Het lijkt er alleen op dat ze flinke concurrentie hebben of hadden (nog niet zeker) van Russisch nationalisme en mogelijk nog een factie. De overeenkomst is dat het allemaal gestoorde idioten zijn en alles werkt via ondergrondse spionage netwerken. Zowel civiel als militaristisch. En vrijwel niks hiervan eindigt in de offiële geschiendenis boeken.

Ik zit hier nu een timeline te maken van het Communisme dmv het lezen van wikipedia, solzhenitsyn, Antony Sutton, Anatoliy Golitsyn, jewwatch en enkele andere websites. En hierna duik ik gelijk verder in de holocaust (niet de joden-vervolging op zich) want ook daar lijkt ook een hele hoop mis mee. Verwacht daar maar weer een nieuw topic over.

En zoals ik al vaker heb gezegd, de Vrijmetselarij is maar een klein deel van het geheel.
pi_24084232
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:01 schreef Fonkmeistah het volgende:

... en op latere leeftijd tot bezinning zijn gekomen en toch nog iets goeds hebben proberen te doen.
Zou het niet andersom kunnen zijn? Misschien doet een Vrijmetselaar iets slecths, ondanks zijn lidmaatschap. Het zijn wel mensen, hoor.. Het is echt niet zo dat je onmiddellijk heilig bent zodra je toetreedt.
Het is opvallend dat er zo geredeneerd wordt als een Vrijmetselaar iets goed doet, terwijl er van kwade opzet door de Vrijmetselarij zelf sprake zou zijn als een Vrijmetselaar iets fout doet..
pi_24084707
quote:
Maar als er van hun wordt gevraagd open te staan voor andermans ideeën wordt je, met je ideeën, de grond ingestampt. Dus een normale discussie is dan niet meer mogelijk.
Nou voouit, TTboy, ga ik je nog 1x een goed antwoord geven. Het punt is dat jij je elleboog niet van je kont kan onderscheiden op dit gebied, maar toch graag constant je mening blijft herhalen.

Van mij mag je best geloven dat er gat in de aarde is geboord waardoor je de hel kan bereiken, daar val ik je echt niet op aan. Mijn mening is dat het niet waar is en verder heb ik niks nieuws te melden....klaar. Misschien moet jij hetzelfde doen voor dit topic als je verder niks kan weerleggen. Dat het allemaal niks betekent mag je denken van mij...dat weet ik al sinds je 1e post, maar als je feitelijk niks te weerleggen hebt kun je het misschien daar bij houden.

Van de feiten in de laatste paar stukken heeft niemand mij systematisch of op kritieke punten het tegendeel kunnen bewijzen, al kan iedereen tot het einde der tijd blijven zeggen dat het niks betekent. Het gevolg daarvan is dat niemand van jullie dan ook maar een minimale deuk kan aanbrengen in de theoriën die ik daarop naar voren breng. Als iemand dat kan, zeg ik rustig dat ik fout zat op die feiten waarvan het tegendeel bewezen is en pas ik eventueel mijn globale mening aan. Iets wat ik hier zelden of nooit van anderen heb gezien. (ik heb het al enkele keren gedaan)

Dus misschien ben jij wel boos dat jouw meningen in de grond worden gestampt. Ik krijg vooral hoofdpijn (valt eigelijk wel mee) wanneer mensen mijn feiten in de grond stampen, of wat men liever doet...ze negeren en wachten tot men kan scoren bij iemand die erna post.

Ik ga je een voorbeeld geven:
quote:
“The articles dealing with freemasonry in the theological magazines aroused my interest. Where did this strange movement come from? I asked myself. How would Marxism explain it?… In certain branches of freemasonry, elements of an obvious reactionary feudalism were prominent, as in the Scottish system. In the eighteenth century, freemasonry became expressive of a militant policy of enlightenment, as in the case of the Illuminati, who were the forerunners of revolution; on its left, it culminated in the Carbonari. Freemasons counted among their members both Louis XVI and the Dr. Guillotin who invented the guillotine. In southern Germany, freemasonry assumed an openly revolutionary character, whereas at the court of Catherine the Great it was a masquerade reflecting the aristocratic and bureaucratic hierarchy. A freemason Novikov was exiled to Siberia by a freemason empress… I discontinued my work on freemasonry to take up the study of Marxian economics. ... The work on freemasonry acted as a sort of test for these hypotheses. ... I think this influenced the whole course of my intellectual develop”
- Leon Trotsky in his autobiography “My life” published in 1930. (Snelle search gedaan door enkele hoofdstukken)

Wat betekent deze NIEUWE informatie die ik deel....Voorlopig betekent het een nieuwe bevestiging dat er een zieke ondergrondse politieke beweging was die de Illuminati heette, iets waarover de meeste mensen op dit topic nog druk willen discussiëren. Ook betekent dit een bevestiging van een gedeelte van de "conspiracy-geschiedenis" zoals geschreven door andere auteurs van de afgelopen eeuwen....iets wat de meesten op dit forum ook als "onbewezen" zien zonder zich af te vragen in hoeverre de offiële geschiedenis wel "bewezen" is, voordat de conclusies van al dat "bewijs" op papier werd gezet. Ook bevestigd het voor 3000ste keer dat de Metselarij een geheimzinnige organisatie was die zich WEL met de politiek bemoeide, en ook nog eens clandestien. Veel meer conclusies en verbanden kunnen ook getrokken worden.

Dus TTboy, als dit verder geen invloed heeft op je eerder geposte mening hoef je het ook niet opnieuw die mening te posten. Als je een alternatieve, niet-generaliserende uitleg hebt voor Trotsky's boek....post al you like en ik zal je echt niet "aanvallen". Een antwoord als "het bewijst niks" is dus totaal nutteloos. Iedereen met meer dan 2 hersencellen per hersenhelft zal dit ongetwijfeld doorhebben.

Ik laat het hier maar bij, dalijk ga ik nog lullige opmerkingen maken.
pi_24084788
quote:
Op zondag 19 december 2004 12:24 schreef RM-rf het volgende:

klopt, maar in effect is de organisatie het nuttigste voor mensen die het ook als netwerk willen kunnen gebruiken, traditioneel komt de organisatie als een soort van beroepsorganisatie van 'mensen met een vrij beroep', en dat blijft verder wel een rol spelen ...

Iemand die enkel in loondienst zit en vanaf zijn 35e de dagen afteld die hij bij zijn werkgever moet doorlopen om tot aan zijn pensioen of VUT te geraken, zal weinig nut hebben aan een lidmaatschap van de vrijmetselarij...

Mensen die meer ambitie hebben, hun lot in eigen handen willen nemen, invloed uit zouden wilen oefenen over anderen, zullen eerder ook een vrijmetselarij-lidmaatschap willen nemen ..
Natuurlijk zijn dat eigenschappen die zowel positieve vormen kunnen hebben (waar zou de wereld zijn zonder leidersfiguren die een voortrekkersrol kunnen vervullen) ..
Maar ook zeer negatief kunnen uitwerken, ambitieuze leidersfiguren kunnen hierbij ook verkeerde keuzes maken, onmorele keuzes maken
De Vrijmetselarij is absoluut geen beroepsorganisatie, het is ook niet zoals bij bv. de Rotary. Zij hebben tot doel hun eigen welvaart en dat van de gemeenschap te verhogen.
De Vrijmetselarij heeft een spiritueel doel: Jezelf en de wereld verbeteren door je eigen moraal onder de loep te nemen en het doen van goede werken.
'Vrij beroep' is een misverstand. Iemand die lid wil worden moet zijn 'een vrij man van goede naam'. Die uitspraak komt uit de tijd dat je nog lijfeigene kon zijn.
Bij de Vrijmetselaren vind je mensen met de meest uiteenlopende beroepen.. Decisionmakers van grote bedrijven, apothekers en artsen maar ook schoonmakers, chauffeurs, verwarmingsmonteurs, postbodes.
Het is ook echt niet zo dat je minder aan de Vrijmetselarij hebt als je geen dikke baan hebt.
Met machtswellust heeft het ook al niets te maken.
pi_24085220
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:56 schreef Merovingian. het volgende:

Jij conspiracy-boef. Nu begin je al toe te geven dat er complotten bestaan. Zelfs complotten die 50 jaar compleet stil zijn gehouden voor het volk. Guess "they" can keep secrets.
heb ik ooit beweerd dat 'complotten' niet zouden bestaan, dat macht niet misbruikt wordt ...?

Ikmdacht het niet, complotten en machtsmisbruik interesseert me nl. heel erg en ik vind het ook interessant er veel over te lezen ...

Mijn opinie, is echter zeker niet dat er één organisatie bestaat die al het machtmisbruik zou 'coördineren' ...
Macht ligt gewoonweg nooit in handen van één partij, maar is een vorm van evenwicht tussen meerdere partijen, juist complot-denken, vormt ook een methode voor bepaalde partijen om meer macht tot zich te rukken:

Gladio, dat eind 80"er jaren blootgelegd werd en waarover toen veel gepubliceerd is (het spijt me voor jou als dit echt nieuw voor je is, maar dat betekent niet dat het met veel moeite 'verborgen' voor jou, of het publiek gehouden is)...
Veel zaken worden domweg geheim gehouden zonder dat er moeite voor gedaan hoeft te worden, maar gewoonweg omdat het zaken zijn die men niet wil horen, vanwege economische belangen, of omdat er personen met domweg veel gezag waren die dingen beweert hadden en men het gezag van deze personen niet wil 'aanvallen'...

neem bv van gisteren van de fok!-FP een typisch voorbeeld van desinformatie:
Vermaning blijkt toch een oplichter
Er is daar een situatie geweest waar niemand kennelijk de waarheid durfde zeggen, nl dat een aanzienrijk figuur de zaak geflest had, zelfs de rechter durfde geen uitspraak erover te doen ...
Is dat nu bewust of 'aangestuurd'...?

Nee, het complot is dan ook al snel een situatie waarbij iedereen denkt voordeel te halen, en waarbij de waarheid geslachtofferd wordt vanwege private of politieke doeleinden...

zoals Göring al vertelde na de neurenberger processen, dat het niet moeilijk is een volk over te halen zijn rechten op te geven en zich compleet over te leveren aan een overheid: het enige wat men moest doen is hardop zeggen dat men aangevallen wordt, en dat men het vaderland of de eigen cultuur moest verdedigen tegen de dreiging van buitenaf:
Volgens Göring maakte het niet uit op dit in een communistische, nazistische dictatuur gedaan wordt, of gewoon in een westerse democratie, het werkt telkens weer ...

Bedenk dat goed als je hier complot-denkers als 'goeroe' gaat aannemen en kennelijk hun aanname over een 'groot-joods' complot ter verovering van de wereld (of whatever ...) als waarheid gaat zien ...
Wie geeft je dan zekerheid dat je een ware aanname achterna loopt, als het namelijk niet zo is, ben jij degene die makkelijk gemanipuleerd kan worden, waardoor je zonder het te realiseren een crimineel systeem ter uitroeiing van volkeren opeens toegelaten wordt door een verder humaan volk (dat zelf geen traditie van anti-semitisme kende, wat mogelijk ook een reden kan zijn geweest, de bevolking van landen met een anti-semitische traditie heeft ook de ervaring dat anti-joodse pogroms ook domweg een manier zijn om bestaande macht te beschermen en uit te bouwen, hetzelfde gaat natuurlijk sowieso voor het uitbaten van xenofobie door machthebbers..) ...
pi_24085251
Kun je er even bij zetten of je sarcastich bent of niet Goudvis? Das moeilijk in te schatten over het beeldscherm.
pi_24086066
Waarom zou ik sarcastisch zijn? (Ik naam tenminste aan dat 'Goudvis' aan mijn persoon refereert. Is dat eigenlijk sarcastisch bedoeld? Of is mijn officiële naam een beetje te moeluk voor je?)
pi_24086108
Ok, dat was een beetje sarcastisch.. maar mijn vorige antwoord was dat beslist niet.
pi_24087656
quote:
Gladio, dat eind 80"er jaren blootgelegd werd en waarover toen veel gepubliceerd is (het spijt me voor jou als dit echt nieuw voor je is, maar dat betekent niet dat het met veel moeite 'verborgen' voor jou, of het publiek gehouden is)...
1. Dus een geheim NATO leger dat samenwerkt met terroristen om vooral de subversive socialistische groeperingen (Illuminati kenmerk) te bestrijden, waarvan Gladio deel uitmaakte, is bijna 45 jaar compleet verborgen gehouden. Enkele berichtjes komen uit en het verhaal verdwijnt weer in het niks...geen hond die er van heeft gehoord. Al helemaal niet van de rest van het netwerk.
2. Je bent geinteresseerd in dit soort zaken dus ik neem dan maar aan dat je die berichtjes 15 jaar hebt onthouden en besloot te posten, precies op het moment dat dit vrijwel unieke bericht op een nieuwssite komt te staan die absoluut je interesse zal hebben. Zeg niet dat het niet kan, maar toevallig is het wel.
3. Tja, in 1990 speelde ik nog met lego.
quote:
Bedenk dat goed als je hier complot-denkers als 'goeroe' gaat aannemen en kennelijk hun aanname over een 'groot-joods' complot ter verovering van de wereld. Wie geeft je dan zekerheid dat je een ware aanname achterna loopt, als het namelijk niet zo is
Goed dat je het (alweer) meldt. Ik was op zoek naar mijn grote leider die mij uit de duisternis moest helpen.

Het nogal moeilijk om de massale invloed van Joden te ontkennen op onze aardkloot. Ik begon er pas echt op te letten nu ik zie hoe erg dat idee van de "arme zielige joden" erin gedrukt wordt. 2 auteurs (1 is iig helemaal niks mis mee) die aan de holocaust twijfelen zijn nu vastgezet en een "fascistische" partij die hier vragen over had is pas opgedoekt. (Vlaams blok...30% van de stemmen) Verder kwam ik die enorm machtige lobbygroepen massaal tegen bij het uitpluizen van 9/11 en in Bolshevik Rusland spoot het helemaal de gaten uit. (Letterlijk 80% van die revolutionisten en geheime politie gasten waren gvd Joods. En dan staat hun top ook nog eens in direct contact met de Joodse supperrijken in de VS en Europa. De originele partij was gewoon een keihard Illuminati front en Trotsky werd door diezelfde families (Allemaal Joden) die bij de Illuminati betrokken waren verscheept om de Bolshevik partij te join.

En ik heb het hier over keiharde feiten. (ok, alle ideëen van het Vlaams Blok ken ik niet)
quote:
Is dat nu bewust of 'aangestuurd'...?
Jezus, wat is dat voor voorbeeld. Het antwoord is niet "ja" of "nee". Het antwoord is "how the f*ck should I know?". Ik ken die gast niet en ken z'n connecties niet, ik weet ook niet wie of wat die rechter is of de ook maar iets van de omstandigheden of andere betrokken personen. Dus laten we het dan toch maar op "nee" houden heh.

Maar je gelooft in 1001 complotten en mensen mogen vragen stellen over de Metselarij waarom ze in zoveel schandalen terechtkomen. Good enough for me.
  maandag 20 december 2004 @ 04:58:44 #282
94904 ExtremeKnowledge
pi_24095896
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De Vrijmetselarij is absoluut geen beroepsorganisatie, het is ook niet zoals bij bv. de Rotary. Zij hebben tot doel hun eigen welvaart en dat van de gemeenschap te verhogen.
De Vrijmetselarij heeft een spiritueel doel: Jezelf en de wereld verbeteren door je eigen moraal onder de loep te nemen en het doen van goede werken.
'Vrij beroep' is een misverstand. Iemand die lid wil worden moet zijn 'een vrij man van goede naam'. Die uitspraak komt uit de tijd dat je nog lijfeigene kon zijn.
Bij de Vrijmetselaren vind je mensen met de meest uiteenlopende beroepen.. Decisionmakers van grote bedrijven, apothekers en artsen maar ook schoonmakers, chauffeurs, verwarmingsmonteurs, postbodes.
Het is ook echt niet zo dat je minder aan de Vrijmetselarij hebt als je geen dikke baan hebt.
Met machtswellust heeft het ook al niets te maken.
De Vrijmetselaars, is dan ook 1 van de grotere groeperingen die misbruikt worden door deze verlichtten.

Daar zal de grote massa niet veel van weten, maar de hoogsten in rang wel.

De Symboliek is duizenden jaren oud, en ook het plan om wereldwijd de macht te behouden/verkrijgen is al duizenden jaren oud.

Enig idee waarom er ooit kruistochten zijn geweest? naar de raarste plaatsen op aarde? volgens de lokale bevolking op die plaatsen, is alle archeologisch bewijs van een verschrikkelijk vergevorderde beschaving, systematisch vernietigd.
But now we are awake!.
  maandag 20 december 2004 @ 10:19:24 #283
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24097252
de massa weet zowieso al niet meer dan een veeg ruft
pi_24098615
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:40 schreef Merovingian. het volgende:

[..]

1. Dus een geheim NATO leger dat samenwerkt met terroristen om vooral de subversive socialistische groeperingen (Illuminati kenmerk) te bestrijden, waarvan Gladio deel uitmaakte, is bijna 45 jaar compleet verborgen gehouden. Enkele berichtjes komen uit en het verhaal verdwijnt weer in het niks...geen hond die er van heeft gehoord. Al helemaal niet van de rest van het netwerk.
Misschien ligt dat ook deels aan de 'honden', dat ze er zo weinig van horen, alswel aan sommige mensen die iedere vorm van machtsmisbruik gelijk ontzettend gaan overdrijven, en dan heel hard gaan roepen dat er Joodse complotten achter zitten of 'Reptilians' ...

Kan het misschien zo zijn dat juist doorgeslagen complot-denkers die het hebben over reptilians, chemtrails, ufo-abductions; een prima bescherming zijn voor illegale handelingen van inlichtingendiensten en bepaalde legeroperaties en -technieken ...?

Gladio is opgezet direkt na de oorlog, toen Italie bevrijd was, maar deels door zeer actieve communistische partizanengroepen, waarmee de geallieerden zeker niet la te blij waren:
In die zin is het ook interssant de Mussolini-Churchill-brieven te noemen ...
Er is een sterk gerucht dat Mussolini niet door partizanen is neergeschoten (verschillende getuigen geven aan dat hij al dood was toen de partizanen zijn villa veroverden), maar dat hij door een britse geheime dienst-eenheid is doodgeslagen die hem juist mogelijk wilden redden, echter tevens politiek zeer belastende documenten kwamen weghalen (nl. brieven van Churchill, waarvan het bestaan wel bekend is, maar de exacte inhoud veel geruchten de ronde doen, Churchil zou moeglijk een voorstel gedaan hebben juist nazi-leiders zelf sterk te betrekken bij de opbouw van een na-oorlogs Italie, voornamelijk om het communistische gevaar in te perken)..

Gladio is een netwerk van voor guerilla-oorlog opgeleidde strijders (er zijn zo'n ruime 600 personen opgeleid, echter het streven zou een gevechtsgroep van rond de 10.000 personen zijn) die zouden kunnen vechten tegen een communistisch regime in Italie; iets waarvoor sterk gevreesd werd na de oorlog:
het werd opgezet via plannen van Alan Dulles (een zeer twijfelswaardig persoon qua geheime operaties, die iedere democratische controle ontliepen, ook bv de Castro-moordaanslagen, en operation Northwoods kwamen van hem af, en had hij een sterke rol in de McCarthy communistenheksenjacht)...

Gladio kent een cellenstructuur, zoals veel partizanengroepen ook werken, waardoor ze zonder centrale aansturing toch kunnen doorvechten (net als bv ook Al-Qaeda).
In 1990 was, na de val van het ijzeren gordijn er verder geen direkte noodzaak meer voor zo'n organisatie en werd deze ontmanteld, het bleek echter dat deze organisatie echter tevens veel illegale invloed op de politiek had gehad, het heftigste in Italie, waar na de ontmanteling van Gladio het hele politieke systeem instortte, verschillende regeringsleiders veroordeld werden vanwege zware corruptie, geld-witwasserijen, Gladio vormde de brug tussen Maffia en de regering in Italie ..

Verder bleek Gladio wapenarsenalen in Oostenrijk aangelegd te hebben, ook iets illegaals, aangezien Oostenrijk juist neutraal was en geen NAVO-lid.

In Belgie wordt mogelijk een verband vermoed tussen Gladio en de bende van Nijvel, een zwaar bewapende groep militaristische figuren die zeer geweldadige overvallen pleegden op supermarkten:

documenten over Gladio:
http://www.isn.ethz.ch/ph(...)gence_memorandum.pdf
Memo over 'clandestiene intelligentie-operaties' door luitenant Genraal Johnson, 1956

http://www.isn.ethz.ch/ph(...)io/report_gladio.pdf
Italiaanse memo over 'forza clandestina GLADIO' uit 1959

meer documenten:
http://www.isn.ethz.ch/php/collections/coll_gladio.htm

meer informatie:
http://users.westnet.gr/~cgian/gladio.htm

Gladio was een illegale NAVO-operatie waarvan enkel de hoogste regeringsleiders in de btrokken landen in kennis werden gesteld, echter de amerikanen waren zelfs zo kieskeurig dat bepaalde, socialistische regeringsleiders niks te horen erover kregen (bv premier Olaf Palme van zweden werd bewust hier buiten gelaten, al had hij het eigenlijk moeten weten, ze vonden hem echter 'te links')

Er is een verschil tussen Gladio en het P2-loge-schandaal, waarbij in 1981 een Italiaanse vrijmetselarij-loge ontmaskert werd als een punt waarvanuit corruptie werd aangestuurd (waarbij verschillende italiaanse politici, alswel de vaticaanbank betrokken waren), dit laatste schandaal is voornamelijk financieel gericht, overigens de P2-loge was al in 1976 uitgesloten uit de internationale vrijmetselaars federatie:
Gladio was een illegaal NAVO-netwerk, mogelijk waren er inderdaad banden, zeker gezien de diepgaande corrupte netwerken in Italie.

Punt is echter dat politiek zonder corruptie zelf een zekere onmogelijkheid is:
Zodra er politieke en economische belangen spelen, zullen ook semi-illegale handelingen kunnen ontstaan; dat zie je bv in Nederland in de twijfelachtige praktijken rondom partij-financiering, alswel de sterke banden tussen politici en speciaal bouwbedrijven (zeker de bouwsector is in nederland spil in iedere politieke corruptie, helaas is in nederland de democratisch noodzakelijke controle door de media niet erg sterk, vrijwel ieder schandaal omtrend steekgeld verdwijnt in de doofpot.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RM-rf op 20-12-2004 13:08:53 ]
  maandag 20 december 2004 @ 11:56:10 #285
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24098905
zeer interresant lapje text rm-rf

persoonlijk denk ik ook dat veel van de ver gaande informatie juist gecreeerd is om de werkelijke corruptie te overschaduwen , als een doodlopend steegje , als je het over complotten hebt , heb je het automatisch over fantasten gebral , dat soort dingen.

het maakt niet uit of er nu wel of niet buitenaardsen achter zitten , of dat de elite occult is

het gaat er om dat de corruptie uit de wereld getrapt word.
al ziet het er best slecht uit , de mensen kunnen soms wat weten , maar er iets mee doen is men teveel.
pi_24103128
Leuk stukje. "Gladio+nato" levert inderdaad zo'n 900 links op in google. Toch wel grappig hoe al die Amerikanen zich geen reet aantrekken van Europa. Er is vrijwel 0,0 aandacht aan besteed door Amerikaanse conspiracy-auteurs.
quote:
Kan het misschien zo zijn dat juist doorgeslagen complot-denkers die het hebben over reptilians, chemtrails, ufo-abductions; een prima bescherming zijn voor illegale handelingen van inlichtingendiensten en bepaalde legeroperaties en -technieken ...?
Geef ik je gedeeltelijk gelijk. Feit is wel dat UFO's echt zijn. (Ik heb hier 6 uur aan HQ beeldmateriaal van rondvliegende zooi dat absoluut geen normale verklaring verdient) UFO-abductions zijn ook een werkelijk fenomeen, hoewel voor beide veels te simpele verklaringen woren gepromoot...ie grijze physieke aliens van een andere aardkloot. Vele crop circles zijn ook geen fakes als je een beetje onderzoek doet. Er kunnen goeie vragen over chemtrails gestelt worden, maar dat geld alleen voor de VS en niet voor commerciële vliegtuigen imho. Wat de "reptilians" betreft zijn er ook genoeg interesante vragen die gesteld kunnen worden, hoewel het een onderwerp is dat (expres) verkracht wordt en gebruikt wordt om iedere conspiracy weg te wuiven. Maarja, kom hiermee nu maar niet aan bij de gemiddelde atheïst.

Neemt niet weg dat je dit allemaal prima kan negeren bij het analyseren van geopolitiek. Ik zie alleen wel dat iedere coup, iedere drugsdollar of andere grote economische oplichting ALTIJD naar een hele kleine groep toeloopt die het misschien niet altijd met elkaar eens is. Of dat nou in Rusland, Afrika, Zuid Amerika of US gebeurd.

Maar mensen die een Joods complot (niet iedere Jood) verwerpen en veel weten van het Bolshevisme of van de Amerikaanse politiek, zijn alleen maar lachwekkend imo. Het is zo overduidelijk.
pi_24103858
Owja, ik zag Dulles voorbij komen:
quote:
Het werd opgezet via plannen van Alan Dulles (een zeer twijfelswaardig persoon qua geheime operaties, die iedere democratische controle ontliepen, ook bv de Castro-moordaanslagen, en operation Northwoods kwamen van hem af, en had hij een sterke rol in de McCarthy communistenheksenjacht)...
Je geeft het een en ander al aan. Allen Dulles en vooral zijn broer John Foster Dulles waren mega NWO figuren. En ze stonden ook zoals gebruikelijk is in direct contact met de Rockefellers. JFD was iig lid van de CFR. Allen Dulles was zover ik heb onthouden betrokken bij operatie Paperclip en was een maatje van Reihard Gehlen. Ook schijnt zijn naam te hebben gestaan op een bandje waarbij de moord op Kennedy werd beraamt (Hoover, Nelson Rockefeller, Prescott Bush en LBJ stonden er iig ook op). Leuke is dat hij iig op de witwas Warren Commissie zat.

Verder zie ik redenen om aan te nemen dat hij anticommunist was, ook al doet hij zich zo voor. Zijn broer JF Dulles heeft een grotere rol gespeeld, maar heb geen tijd om na te kijken waar die 2 bij betrokken waren. JF Dulles heeft iig leuk lopen manipuleren tijdens die nazi-trials.

En ik durf te wedden dat beiden goeie maatjes waren met Harriman & co en flink geholpen met het opbouwen van de Duitse en Russische oorlogsmachines.
pi_24104567
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:42 schreef Merovingian. het volgende:
Leuke is dat hij iig op de witwas Warren Commissie zat.
Als die commissie bedoeld was om ''wit te wassen'', waarom werden de meeste leden dan door de broer van JFK aangesteld?
  maandag 20 december 2004 @ 18:00:28 #289
94904 ExtremeKnowledge
pi_24105189
JFk wilde volledige disclosure.

Wat betreft zijn broer, dat weet ik echt niet.
But now we are awake!.
pi_24105400
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:00 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Die had niet zoveel meer te willen, anders was die Commissie er niet gekomen.
quote:
Zijn broer heeft alle belastende informatie over hem laten verwijderen en laten verzegelen voor LBJ er aan kon komen, maar het verduisteren van de ware toedracht van de moord op zijn broer is iets geheel anders.
pi_24105502
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:00 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

de broer is 5 jaar later doodgeschoten (voor de conspiracy-adepten die niet de moeite nemen hun geschiedenis te leren kennen) ... dus die zal 5 jaar later wel gestreefd hebben naar 'full disclosure' ...

Saddam Hoessein wilde waarschijnlijk ook full disclosure, en Pim Fortuyn ook (een grapje om wat duidelijk te maken; immers je kunt van iedereen wel 'iets' beweren en dat dan gebruiken als was het een 'bewijs' voor je theorie, enkel het feit dat JFK vermoord is, en later zijn broer wordt dan al een bewijs van je complottheorie ... dat is een groot desinformatie-gevaar, immers als je gewoon ongecontroleerde beweringen doet, wie kan dan nog controleren of zulk een bewering ook maar iets van waarheid in zich heeft?)

Terug over Allen Dulles en of hij een communist was .. Hij werkte inderdaad erg enthousiast oorspronkelijk mee met de mcCarthy commissie, die verdachte communistische complotten wilde opsporen ... echter vervolgens werd de CIA zelf verdacht van infiltranten en moest hij verschijnen, er werden inderdaad twee verdachte medewerkers aangetroffen, die bleken ook voor de communisten te werken ... Dulles vond het idee om zelf voor mcCarthy in de beklaagdenbank te zitten echter helemaal niet leuk, en liet Eisenhower een stokje steken voor die hele McCarthy commissie ...
de truc die men toen gebruikte is dat een jonge medewerker mcCarthy een stuk 'bewijsmateriaal' tegen marinemensen in handen gaf, toen echter senator mcCarthy begon aan zijn verhoor, voor de televisie/radio, werd zijn hele zaak vervolgens aan stukken hgehakt door de tegenantwoorden, die ervan blijk gaven dat mcCarthy zijn eigen bewijsmateriaal slecht bestudeerd had en niet ontdekt had dat hiervan niks klopte, mcCarthy was zelf vervolgens politiek 'kaltgestelt' .. de jonge medwerker werd later Eisenhowers presidentskanidaat en 8 jaar daarna zelf president: Richard 'tricky dickie' Nixon (ik mag hopen dat dat minstens een 35e graad vrijmetselaar is geweest, of niet )
pi_24124465
quote:
Op maandag 20 december 2004 04:58 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

De Vrijmetselaars, is dan ook 1 van de grotere groeperingen die misbruikt worden door deze verlichtten.
Jij denkt dat dat halve debielen zijn, die zich zomaar laten misbruiken door machtswellustelingen?
quote:
Daar zal de grote massa niet veel van weten, maar de hoogsten in rang wel.
Dan moet je zelf ook hoogste in rang zijn, anders wist je het niet.
quote:
De Symboliek is duizenden jaren oud, en ook het plan om wereldwijd de macht te behouden/verkrijgen is al duizenden jaren oud.
De symboliek zou dan gelijk aan het einde van de prehistorie onststaan zijn, en ongewijzigd door iedereen overgenomen. Ik heb nog nooit van een dergelijk plan gehoord.
quote:
Enig idee waarom er ooit kruistochten zijn geweest? naar de raarste plaatsen op aarde? volgens de lokale bevolking op die plaatsen, is alle archeologisch bewijs van een verschrikkelijk vergevorderde beschaving, systematisch vernietigd.
Welke rare plaatsen zijn dat dan? Gewoon steden in het middenoosten, toch? Ze moeten erg grondig te werk zijn gegaan, trouwens.
pi_24124689
Ik ben alles behalve een expert wat de moord op de Kennedies, ML King & Malcolm X betreft. Ik verdiep me er nog wel een keer wat meer in, maar daar gaat nu teveel tijd in zitten.

Ik heb wel even wat interviews geluisterd en artikelen bekeken....was er een cover-up? Duh! Wie, wat, hoe of waar laat ik dan maar even in het midden, maar dat Rockefeller en zijn vrienden erbij betrokken waren is een inkoppertje. Die gek (JFK) zat gewoon z'n eigen rentevrije papiergeld te drukken....wilde zich terugtrekken uit Vietnam (Dat LBJ gelijk liet escaleren)...zat met plannen om de CIA op te doeken....(rest vergeten maar hij had weinig vrienden meer) Ik zou dus haast zeggen dat JFK een zelfmoord was...

Niet dat ik ook maar 1 sec. geloof dat JFK een lievertje was, hij zal wel gewoon tot de andere mafia familie hebben behoord.

Michael Ruppert had trouwens een prima samenvatting van het JFK mysterie. Pak een goeie kwaliteit Zapruder film (zoals in Truth and Lies of 9/11)...Je ziet dat JFK bij schot 1rechts-achter geraakt wordt....Bij schot 2 enkele seconden later in een rijdende auto wordt hij van rechts-voor geraakt waarop z'n hersenen naar links-achteren vliegen.... conclusie, er was meer dan 1 schutter.

En vanaf dat moment zijn er meerdere varianten van wat Oswald deed of waar die aangehouden werd. Over niks is meer disinfo te vinden dan over de moord op Kennedy, maar het officiële is zoals gewoonlijk bs. Is ook onlogisch, net als de meeste "lone gunman" aanslagen.
quote:
Richard 'tricky dickie' Nixon (ik mag hopen dat dat minstens een 35e graad vrijmetselaar is geweest, of niet
Nixon was geen metselaar. LBJ & Hoover wel. Rockefeller en Bush (iig op een later tijdstip) waren Grovers (Witchcraft/ Druidisme). Maar naar welke kerk ze gaan vind ik minder belangrijk als hun zakelijk en politieke belangen. En die weet ik niet in detail.
pi_24124914
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:07 schreef Merovingian. het volgende:

Ik heb wel even wat interviews geluisterd en artikelen bekeken....was er een cover-up? Duh! Wie, wat, hoe of waar laat ik dan maar even in het midden, maar dat Rockefeller en zijn vrienden erbij betrokken waren is een inkoppertje.
Hier spreek je jezelf tegen.
quote:
wilde zich terugtrekken uit Vietnam (Dat LBJ gelijk liet escaleren)
Van alle mythes over JFK vind ik deze nog het ergerlijkst. Zelfs mensen die terecht van mening zijn dat hij uit een schurkenfamilie kwam, denken dat hij van plan was zich terug te trekken en dat LBJ schuldig was aan de ontaarding van die oorlog.
In werkelijkheid heeft Kennedy die oorlog zelf laten escaleren. Er is absoluut geen enkel teken dat hij zich terug wilde trekken, hij heeft zelfs de wat defaitistisch geworden Zuid-Vietnamese leider bewust laten ombrengen. Dit mede uit prestige-overwegingen, na de ''Bay of Pigs'' mocht hij niet nog een nederlaag lijden tegen het communisme.
quote:
zat met plannen om de CIA op te doeken....(rest vergeten maar hij had weinig vrienden meer)
En ook hier is niets van waar. Hij wilde de CIA niet opdoeken (dat ene citaat over ''shatter the CIA into a thousand pieces and cast it to the winds'' stamt uit een reflex na de mislukking van de invasie en de moordaanslag op Castro, voor die eerste mislukking was hij overigens zelf verantwoordelijk) en bleef zelfs goed bevriend met de CIAers die hij moest ontslaan.
quote:
Michael Ruppert had trouwens een prima samenvatting van het JFK mysterie. Pak een goeie kwaliteit Zapruder film (zoals in Truth and Lies of 9/11)...Je ziet dat JFK bij schot 1rechts-achter geraakt wordt....Bij schot 2 enkele seconden later in een rijdende auto wordt hij van rechts-voor geraakt waarop z'n hersenen naar links-achteren vliegen.... conclusie, er was meer dan 1 schutter.
Helaas zijn dergelijke gebeurtenissen erg moeilijk goed waar te nemen door het menselijk oog. Er bestaan goede analyses die het tegendeel lijken uit te wijzen.
[/quote]
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:21:48 #295
94904 ExtremeKnowledge
pi_24125017
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Jij denkt dat dat halve debielen zijn, die zich zomaar laten misbruiken door machtswellustelingen?
[..]

Dan moet je zelf ook hoogste in rang zijn, anders wist je het niet.
[..]

De symboliek zou dan gelijk aan het einde van de prehistorie onststaan zijn, en ongewijzigd door iedereen overgenomen. Ik heb nog nooit van een dergelijk plan gehoord.
[..]

Welke rare plaatsen zijn dat dan? Gewoon steden in het middenoosten, toch? Ze moeten erg grondig te werk zijn gegaan, trouwens.
Nee, het zijn zeker geen Halfgare debielen, feit ligt er dat belangrijke leden hiervan, dit gewoon aanhangen.. de Hoogsten in rang..

Het vrijmetselaars principe (33degrees Masons) stamt immers ook af van de legende dat de 33 degrees Masons, De metselaars van 33 graden, zouden immers van MARS komen? Daarom is de vrijmetselaarsleiding immers "verheven" ??????!!!!

Dat uit zich ook wel in gigantische projecten/ bouwwerken ter ere van hun "symbolen uit de oudheuid"

Nee, het principe is waarschijnlijk ontstaan, rond het zegel van Salomon.. zijn zegel was het pentagram, wat stond voor het aantal gebieden dat hij in handen had.

De oudere volken echter spreken wel over hun eigen geschiedenis, maar er leefden toen (waarschijnlijk) ook een stuk minder mensen op de verschillende plaatsen in de wereld.

Het was toen zeker nog niet in handen van de huidige NWO.

Landen als Egypte etcetera, werden echter wel al beheerst door dictators die claimden ook kinderen van de zon te zijn.

Wat betreft de kruistochten, er zijn kruistochten tot in het onderste puntje van Afrika gedaan, tot aan India.. er zijn zelfs (veel later) nog tochten naar australie etcetera gemaakt.

Veelal werd dit echter gedaan door "Engelse"(,"Nederlandse" (eigenlijk Venetische) ontdekkingsreizigers... met behulp van Babylonische kennis dat de aarde rond was, en andere oude kaarten zoals bijv de Piri Reis kaart.

Ooit nagedacht over het feit, waarom de Amerikanen de blanke man Caucasians noemen? Inderdaad, omdat de blanke man zijn oorsprong kent op aarde(volgens de Amerikanen, IMMERS GESTART DOOR DE VRIJMETSELAARS) op de berg Caucasus
But now we are awake!.
pi_24126707
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:21 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Veelal werd dit echter gedaan door "Engelse"(,"Nederlandse" (eigenlijk Venetische) ontdekkingsreizigers... met behulp van Babylonische kennis dat de aarde rond was, en andere oude kaarten zoals bijv de Piri Reis kaart.
De Portugezen hadden Brazilie al ontdekt voor Columbus:
http://www.brasilemb.org/(...)_usa_discovery.shtml

echter zij hielden dit geheim voor hun spaanse buren, omdat ze eerst betere kaarten wilden ontwikkelen, daarom geldt Columbus als ontdekker, echter de portugese kaartmaker Amerigo Vespucci als de naamgever..

De Piri Reis kaart, uit 1513, bestaat uit meerdere delen, een zeer corrcte weergave van het Iberische schiereiland en Afrika, en een zeer correcte weergave van Brazilie, verder een vreemd vervormde en uit zijn verband gerukte weergave van het Caraibisch gebied (waarschjnlijk op basis van bronnen uit de tweede columbus-reis, waarbij cartografie geen allerhoogste doel was)..
vervolgens staat er ook een zeer correct stuk noord amerika op (met wel een vreemd vervorm Florida, echter een correcte positionering van Newfoundland) ..

De 'hoax' dat de Piri Reis kaart Antartica zou bevatten is erop gebaseerd dat ter hoogte van de braziliaanse zuidkust het land opeens een 'knik' maakt, echter bestudering heeft aangetoond dat verschillende essentiele punten van het verticale deel overeenkomen met de zuidelijke zui-amerikaanse kust..

het is verder een fabeltje, ooit uitgedacht door dr Hapgood dat deze kaart overeen zou komen met antartica, er is in de verste verte geen enkele overeenkomst, Hapgood bewerde altijd dat er een oude bron-kaart' zou bestaan, die wel correct zou zijn, uit de tijd van ptolomeus (geen babylonier, maar een griekse geschiedschrijver die veel over de egypter schreef)

voor een ider die werkelijk denkt dat Piri Ris onderaan Antratica zou afbeelden, bekijk eens deze afbeeldingen:
Portugese kaart, halverwege 16e eeuw

Lopa Hamen kaart 1519

Kaart van Leyd, 1514

Piri Reis kaart, 1513

zonder meer is de Piri Reis kaart de beste, vooral wat betreft noord-brazilie, echter wat vaak beweert als zou het antartica zijn, is gewoon de zuid-amerikaanse kust ...
(Discovery verkoos dan ook heel slim in hun documentaire over de Piri Reis kaart en Antartica, deze kaart zelf niet exact af te beelden, enkel in wat vage korte details ... tja ...)
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:05:51 #297
94904 ExtremeKnowledge
pi_24127298
Oh ja, dat heb ik ook gelezen ja, over antarctica..
Daar weet ik helemaal niks "zeker!" over.

Er zal ooit wel bewoonbaar land zijn geweest, de as van de aarde schijnt eens te zijn gedraait.

Over Atlantis en Lemuria ben ik echter een stuk zekerder.

[ Bericht 24% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 21-12-2004 23:20:00 ]
But now we are awake!.
pi_24128402
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:05 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Over Atlantis en Lemuria ben ik echter een stuk zekerder.
Waarover ben je dan precies zeker en op welke gronden?

het is makkelijk hier wat vage uitleg te geven over 'die-en-die' maar als er gevraagd wordt om specifiek te zijn, als er puur feiten worden neergelegd op welke basis iedereen toch wel enige conclusies kan trekken, blijft het opeens vaag ...

Tja, als je een heleboel dingen 'van horen zeggen' neemt, klinken ze vaak heel aanlokkelijk, vooral omdat meestal de verteller van zulke verhalen er ook een belang bij heeft 'entertainment' te bieden (discovery-channel, boek-auteuren) ...

als je bv de moord op JFK neemt, waar ik bijvoorbeeld wel een heleboel van afweet en je kijkt puur naar bv die "grassy Knoll'-theorie, dan is het juist opvallend dat zulk een theorie met de pure feiten absoluut in tegenspraak is, toch wordt hij telkens weer enthousiast gepromoot, de laatste keer in de mulit-miljoen-dollar Hollywood kaskraker JFK, waar een heel verhaal werd opgehangen welke het idee van een schutter vanuit de Texas Bookstore onlogisch doet overkomen ...
Wat de meeste bioscoop-bezoekers niet weten is dat die hele rdenatie van kevin Costner, Oliver Stone daar van de onwaarheden samenhangt ...

Ik zal zeker niet ontkennen dat er volop gemanipuleerd is bij de moord op JFK, waarschijnlijk is inderdaad dat belangrijke getuigen vermoord zijn (Sam Giancana, de avond voordat hij moest getuigen voor de House Select-commissie, Oswald zeker, die journaliste, de dag nadat ze een interview had gehad met jack Ruby..)
Maar wie verbergt nu wat, en wat is de desinformatie ...?
Misschien is die hele 'Grassy Knoll'-theorie en het 'meerdere schutters' idee juist ook bewust gepromootte desinformatie, omdat men aandacht wilde afleiden van Oswald, zijn achtergrond, hoe hij precies gepakt was (het feit dat Oswald levend in handen van de politie was gevallen, moet een tegenvaller zijn geweest, iets dat vermoedelijk niet gepland was, gezien de moeite die gedaan werd om hem een dag later de mond te snoeren ... dat een ontsnapte scherpschutter ergens in een buitenwijk uit het niets een agent zou doodschieten waar hij kort voordien gemoedelijk mee pratte (wat getuigen aangaven, Osald werd niet aangehouden, maar beiden leken elkaar te treffen, en praatten eerst wat, waarna Oswald uit het niets de agent doodschoot en langzaam wegliep)) ...

Dat JFK zo enorm goeie gast was, is natuurlijk ook voor een groot deel mythologisering, het was echt geen engel die de VS ging redden, en an sich was hij op veel, heel veel punten te pakken, zijn gezondheid, zijn affaires, familie-belangen, zijn maffia-contacten, die hem de verkiezingen deden winnen, door grootscheepse fraude....
pi_24131661
quote:
Discovery verkoos dan ook heel slim in hun documentaire over de Piri Reis kaart en Antartica, deze kaart zelf niet exact af te beelden, enkel in wat vage korte details ... tja ..
Discovery heeft ook alleen maar vage oppervlakkige programma's. En ik heb geen idee waar je het vandaan hebt dat oa die Piri Reis map een 'hoax' is. Ik heb dat boek van Hapgood en heb enkele andere boeken liggen waar mensen gedetailleerd onderzoek doen naar zo'n 20 kaarten... maar het is een veels te lang verhaal om de argumenten hier neer te gooien. Maarja, je kan altijd wel blijven gillen dat iets niet nep is, kost niks.

Nog wat links omdat ik geloof dat dit topic sluit bij 300 posts:

http://www.savethemales.ca/
http://thegoldenreport.co(...)/anmviewer.asp?a=329
http://www.solomonstemple.com/modules.php?name=News&file=article&sid=39 (notice Rockefeller museum)
http://www.artdecoworld.com/galleryrockefeller.htm (notice alle symbolisme..klein voorbeeld van link Rockefeller, rothschild, masonic symbolisme)
http://users.cyberone.com.au/myers/
http://www.jewwatch.com/
http://www.ihr.org/main/audio.shtml

Mijn mening: De Vrijmetselarij en hun voorgaande organisaties zijn van oorsprong Joods, de Illuminati en hun Marxistische, Trotskyistische, Leninistische revoluties (Stalin had de Joodse revolutie gekaapt) door heel Europa zijn van oorsprong Joods, hoewel het ook het favoriete systeem van enkele andere dictators & landen lijkt te zijn geworden. En de Joden zijn altijd overal vervolgd door dat sinistere ondergrondse clubje illuminized occultisten in hun midden. Erg vervelend voor hen, maar ook voor ons.

Op dit moment zie ik trouwens geen reden om aan te nemen dat ze het westen in hun uppie runnen. Ze hebben concurrentie zowel binnen als buiten de EU.
pi_24135956
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:21 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Nee, het zijn zeker geen Halfgare debielen, feit ligt er dat belangrijke leden hiervan, dit gewoon aanhangen.. de Hoogsten in rang..
Lijkt me moeilijk te bewijzen..
quote:
Het vrijmetselaars principe (33degrees Masons) stamt immers ook af van de legende dat de 33 degrees Masons, De metselaars van 33 graden, zouden immers van MARS komen? Daarom is de vrijmetselaarsleiding immers "verheven" ??????!!!!
Er zijn maar 3 graden.. De AASR kent er 33, maar dat is een vervolgpad. Waar vind ik de legende dat ze van Mars komen?
Volgens mij wordt de leiding van een grootmacht 'zeer verlicht' genoemd, en niet verheven. En dat slaat niet op een titel, maar op een tijdeijke functie..
quote:
Dat uit zich ook wel in gigantische projecten/ bouwwerken ter ere van hun "symbolen uit de oudheuid"
Welke bouwwerken bedoel je?
quote:
Nee, het principe is waarschijnlijk ontstaan, rond het zegel van Salomon.. zijn zegel was het pentagram, wat stond voor het aantal gebieden dat hij in handen had.
Het zegel van Salomo is een zespuntige ster.
quote:
De oudere volken echter spreken wel over hun eigen geschiedenis, maar er leefden toen (waarschijnlijk) ook een stuk minder mensen op de verschillende plaatsen in de wereld.
Dus?
quote:
Landen als Egypte etcetera, werden echter wel al beheerst door dictators die claimden ook kinderen van de zon te zijn.
Heersers claimen wel vaker van goddelijke afkomst te zijn. Hedonisme bestond ook al vóór Bram Peper.
quote:
Wat betreft de kruistochten, er zijn kruistochten tot in het onderste puntje van Afrika gedaan, tot aan India.. er zijn zelfs (veel later) nog tochten naar australie etcetera gemaakt.

Interessant! Van die kaart had ik weleens gehoord, ik had me er echter nooit in verdiept. Een kruistocht is trouwens wel iets anders dan een ontdekkingsreis.
quote:
Ooit nagedacht over het feit, waarom de Amerikanen de blanke man Caucasians noemen? Inderdaad, omdat de blanke man zijn oorsprong kent op aarde(volgens de Amerikanen, IMMERS GESTART DOOR DE VRIJMETSELAARS) op de berg Caucasus
Ook die legende is mij niet bekend. Ik meen wel dat Kaukasisch gewoon een internationale term is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')