quote:Op woensdag 1 december 2004 20:44 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
Ten eerste "oud of niet" (reagan en Bush senior?) is totaal 100% irrelevant (wel even gelachen om die bizarre opmerking) en het was een belangrijk voorbeeld uit een langere lijst die ook gepost was. Ten tweede moet je gaan lezen want ik heb het niet over het "hokje" vrijmetselarij of dat iedereen erbij betrokken is. Dat staat heel duidelijk vermeld. En ten derde ga je google leren gebruiken. (Ben het niet direct eens met huisnummer voor je daar mee aankomt)
[..]
Correctie...zoveel feiten. Voor jouw "verhalen" omdat je je er niet in hebt verdiept of omdat je dat niet wilt.
[..]
No, they don't. Staatshoofden van democraties en andere invloedrijke plekken mogen geen lid zijn geheime organisaties, vooral niet met z'n allen. Als ze dat zo graag willen zijn gaan ze maar iemand anders representeren als het volk en de grondwet. Democratische leiders horen in theorie 100% transparant te zijn. Lid zijn van geheime organisaties is iets anders als recht op privacy.
[..]
Als je probeert dit topic belachelijk te maken of probeert gesloten te krijgen moet je het gewoon zeggen hoor...en dat lijstje van Wolfensteijn komt van Biblebeliever.org of theforbiddenknowledge (ook hard-core Christelijk) zonder enige referentie naar hun bronnen. (hoewel een hoop wel kloppen ben ik het niet eens met Bush)
[..]
haha, daar gaat het geeneens in eerste instantie om. En yes, they have. Jij hebt ervoor gekozen alles te negeren en niks na te kijken.
[..]
Je negeert en verdraait argumenten. Je doet iig je best om het zo lullig mogelijk over te laten komen.
[..]
Welke groot-industrielen doelde u eigenlijk op?
[..]
Dus daar wil jij mee suggereren dat iemand als ik het daar mee eens ben? Sorry, maar dat ben ik niet, net als iedere niet-hillbilly die dagelijks 2 liter zwaar-gefluorideerd water drinkt.. Het is iig wel een symbol met een occulte betekenis wat terug gevonden kan worden in iedere mysterie religie.
wat heeft in odins naam de paus met vrijmetselaars te makenquote:Op vrijdag 3 december 2004 18:28 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Thisbe, het enige wat ik kan zeggen is.. lees getuigenissen van Ex vrijmetselaars (verlichtten).
En dan niet de reacties van de personen uit de laagste kringen, de Paus heeft immers gezegd dat ook de laagste klasse van de bevolking moet worden toegelaten bij de vrijmetselarij.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:28 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Thisbe, het enige wat ik kan zeggen is.. lees getuigenissen van Ex vrijmetselaars (verlichtten).
En dan niet de reacties van de personen uit de laagste kringen, de Paus heeft immers gezegd dat ook de laagste klasse van de bevolking moet worden toegelaten bij de vrijmetselarij.
Dat is inderdaad het concept van een samenzwering. (kartelvorming) Ik zou het persoonlijk ook doen... Maar dat is niet waar het mij om gaat bij de Vrijmetselarij. De TS vroeg waarom zo veel mensen iets tegen de Vrijmetselarij hebben.quote:Bovendien valt het me op dat veel oud-leden (die dus ook gestudeerd hebben) een hele hoge maatschappelijke positie bezitten (rechterlijke macht, Staten Generaal, Shell, etc)
De hele vereniging profiteert daarvan (geld!) Dus een hele goede voedingsbodem voor "conspiracy" naar mijn idee.
Dat klopt helemaal. Dat geldt trouwens ook voor Islam. Daarom zijn vele bankiers inderdaad Joden, die vrij makkelijk de andere groepen kon domineren. Deze praktijken zijn waarschijnlijk ook een reden dat ze altijd vervolgd zijn. De reden dat ik de discussie over de joden onzinnig vind is omdat er nooit duidelijk aangegeven wordt waarom ze "een probleem" zijn. (en al helemaal niet vandaag ten dag)quote:Dan het voorbeeld van de Joden. Deze bevolkingsgroep houdt zich al van oudsher bezig met geldtransacties. Christenen mochten immers volgens het nieuwe testament geen geld uitlenen tegen rente, en aangezien het Joodse geloof slechts de Thora heeft (=het oude testament), konden zij zonder "gewetensbezwaren" deze banktaak op zich nemen.
Dont bother -> quotesquote:Als ik het wel heb staat het verbod op rente zelfs in het Oude Testament, niet in het Nieuwe. Ik zou even moeten zien hoe dit nu was geregeld.
Heb je helemaal gelijk in, daarom vind ik het in den beginne ook wat vreemd.. toch is het een vrij bekend iets..quote:Op zaterdag 4 december 2004 04:31 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
dat lijkt me vrij sterk. lidmaatschap van de vrijmetselarij is expliciet verboden middels meerdere pauselijke encycles. de katholieke kerk beschouwt de vrijmetselarij als antichristelijke organisatie..
Omdat het een Tsaristische vervalsing is?quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:56 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
.
De Joodse gemeenschap keurt ten alle tijde de 12 protocollen van de Elders of Zion af.
Ik geef je er graag een kleine uitleg bij.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:24 schreef ttboy het volgende:
Het volgende kwam ik tegen op het internet:
All the supposed abominations, the skeletons and death's head, the coffins and the mysteries, are mere bogeys for children. But there is one dangerous element and that is the element I have copied from them. They form a sort of priestly nobility. They have developed and esoteric doctrine more merely formulated, but imparted through the symbols and mysteries in degrees of initiation. The hierarchical organization and the initiation through symbolic rites, that is to say, without bothering the brain by working on the imagination through magic and the symbols of a cult, all this has a dangerous element, and the element I have taken over. Don't you see that our party must be of this character...? An Order, the hierarchical Order of a secular priesthood."
-Adolf Hitler praising Freemasonry
En het volgende zegt de Vrijmetselarij zelf:
Dat de Vrijmetselarij bij bepaalde regeringsvormen niet wordt geapprecieerd blijkt uit het vermoorden van de Grootmeester H. van Tongeren in het concentratiekamp Sachsenhausen, het vermoorden van president Allende en het verbieden van de Vrijmetselarij in Nazi-Duitsland en communistisch Rusland ...
Beetje tegenstrijdig...wie heeft er gelijk? Ik zou het niet weten eerlijk gezegd, maar ik geef de laatste bron meer geloofwaardigheid mee.
Dat van de Chitauli en het offeren van de Ariers staat niet in Mein Kampf, als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:10 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ik geef je er graag een kleine uitleg bij.
Afgezien van het feit dat Hitler de religie van de vrijmetselarij ook aanhing, geloofde Hitler in nog een stapje verder..
Hij geloofde namelijk dat Ariers oorspronkelijk van Mars kwamen, en dat deze Chitauli waaraan de Vrijmetselaars-verlichtten uit de hoogste kringen zoveel waarde hechten.. Alleen maar kunnen mengen met Arisch bloed.
HIj wilde dus een enkel arische staat creeeren, omdat hij dacht dat Ariers daardoor het meest "zuivere" waren..
In werkelijkheid zijn ze natuurlijk dan eigenlijk veel minder zuiver, omdat ze dan dus eigenlijk richting die chitauli zijn gemuteerd.
Waarom Hitler dus een enkel Arische staat wilde creeeren, was dus eigenlijk niet om de niet-ariers te vermoorden, maar om de Ariers allemaal tegelijk op te offeren, en daarvoor moesten de andere bevolkingsgroepen in die gebieden eerst uiitgebannen, of gedeporteerd worden.
Begin nu niet van, hoe verzin je het of iets dergelijks.. deze dingen zijn rechstreeks in Mein Kampf terug te lezen.
Dat van de Chitauli wel, dat van het offeren niet.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat van de Chitauli en het offeren van de Ariers staat niet in Mein Kampf, als ik mij niet vergis.
Ik zoek het er tevergeefs.quote:
Voor sommigen was het bittere ernst, voor anderen een handig propagandamiddel. Wat het voor Hitler nu was, is mij nog steeds niet geheel duidelijk.quote:Het occultisme in de hoogste kringen van de nazi's ging behoorlijk ver..
dat komt helaas doordat de vrijmetselarij de vernietiging van de katholieke kerk als doel hebben gesteld en dat willen bereiken door middel van infiltratie.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:56 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Heb je helemaal gelijk in, daarom vind ik het in den beginne ook wat vreemd.. toch is het een vrij bekend iets...
publiekelijk wel ja..quote:De Joodse gemeenschap keurt ten alle tijde de 12 protocollen van de Elders of Zion af.
ja dus de tsaar verzint zomaar even een plot over een op hande zijnde communistische revolutie en omverwerping van zijn heerschappij wat dan ook heel toevallig een paar jaar later daadwerkelijk plaatsvind waarbij hij en zijn familie kompleet uitgemoord worden..quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Omdat het een Tsaristische vervalsing is?
Het is mij ook bekend dat de Nazi's (Hitler) het Occultisme aanhingen, één van de bewijzen is de swastika. Vrijwel iedereen ziet dit tegenwoordig als een slecht iets, maar in feite is het een heilig symbool in ik geloof India.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:10 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ik geef je er graag een kleine uitleg bij.
Afgezien van het feit dat Hitler de religie van de vrijmetselarij ook aanhing, geloofde Hitler in nog een stapje verder..
Hij geloofde namelijk dat Ariers oorspronkelijk van Mars kwamen, en dat deze Chitauli waaraan de Vrijmetselaars-verlichtten uit de hoogste kringen zoveel waarde hechten.. Alleen maar kunnen mengen met Arisch bloed.
HIj wilde dus een enkel arische staat creeeren, omdat hij dacht dat Ariers daardoor het meest "zuivere" waren..
In werkelijkheid zijn ze natuurlijk dan eigenlijk veel minder zuiver, omdat ze dan dus eigenlijk richting die chitauli zijn gemuteerd.
Waarom Hitler dus een enkel Arische staat wilde creeeren, was dus eigenlijk niet om de niet-ariers te vermoorden, maar om de Ariers allemaal tegelijk op te offeren, en daarvoor moesten de andere bevolkingsgroepen in die gebieden eerst uiitgebannen, of gedeporteerd worden.
Begin nu niet van, hoe verzin je het of iets dergelijks.. deze dingen zijn rechstreeks in Mein Kampf terug te lezen. Maar om het je wat makkelijker te maken, er zijn ook duizenden onderzoeken die bewijzen dat Adolf Hitler dergelijk Occultisme aanhing.
Hitler leek zelf in geen enkel opzich op het beeld wat hij als de perfecte mens voorhield.
Deze dingen worden ook door diverse afrikaanse religies aangehangen, vandaar hun sterke haat ook tegen de blonden.
Het verhaal gaat verder maar ik wil het niet te lang maken, als er interesse is in de rest van het verhaal plaats ik die wel in stukken..quote:March 11, 2004 - MSNBC
In the wake of an accidental killing, a historian explains who the Freemasons are, what they do and why conspiracy theorists seem drawn toward them.
Induction ceremonies aren't supposed to go this way. William James, 47, was killed, shot in the face during his induction at a Masonic lodge in Patchogue, N.Y., Monday. The shooter, a 76-year-old World War II veteran named Albert Eid, was supposed to fire a .22-caliber handgun with blanks at the pledge, but instead grabbed the .32-caliber gun with live rounds he was carrying in his other pocket. A freak accident, claim the Masons (James' induction ritual was also to have involved large rat traps, a six-foot replica guillotine and a plank he would have been forced to walk.) But instead of everything proceeding cloaked in the usual secrecy, the Patchogue's Southside Masonic Lodge No. 493 flung its umbrella organization, the Freemasons, into a very unsecured national spotlight.
The modern incarnation of Freemasons dates back to 1717 with the founding of the first Grand Lodge of England. The organization is rooted in the guilds of medieval stonemasons who would pass their trade secrets on to each other through handshakes and passwords that served as proof of their skill level. Freemasons, frat boys of the post-Bacc set, played a visible role in the American Revolution, the Constitutional Congress and the signing of the Declaration of Independence. Ben Franklin, George Washington and Andrew Jackson were all Masons. So were Theodore Roosevelt, Harry Truman and Duke Ellington. Al Gore is a Mason. The symbols on U.S. currency are Masonic allusions - that floating eyeball-pyramid thing, for example, symbolizes Hiram Abiff, the builder of King Solomon's temple. It is perhaps little wonder that conspiracy theorists and satirists are drawn to the secret society like bears to honey. "The Simpsons" famously spoofed the fraternal order in its Stonecutters episode, featuring a song that included the lyrics: "Who keeps the metric system down?/We do! We do!/Who leaves Atlantis off the maps? Who keeps the Martians under wraps?/We do! We do!"
But is the group that brought the modern world fez-doffing Shriners really something to fear, or even scorn? Steven C. Bullock, author of "Revolutionary Brotherhood" (University of North Carolina Press 1996) has found historical significance in the group, but little that points to anything sinister.
Nee, zijn geheime dienst. En wel met het nodige jatwerk:quote:Op zondag 5 december 2004 05:16 schreef Fonkmeistah het volgende:
ja dus de tsaar verzint zomaar even een plot over een op hande zijnde communistische revolutie
en omverwerping van zijn heerschappij
Dat was niet zo vreemd, er waren al anarchistische aanslagen gepleegd op eerdere Tsaren en er was een zeer actieve Communistische beweging in Rusland. Daarbij wad een van de voornaamste beweegredenen van de Tsaar om deel te nemen aan een oorlog tegen Duitsland en Oostenrijk-Hongarije het veiligstellen van zijn bewind, dat bijvoorbeeld door de slachtpartij bij het Winterpaleis van 1905 bepaald minder populair was geworden; hij vreesde zeker te zullen worden gewipt als hij een Slavisch broedervolk niet sterunde.quote:wat dan ook heel toevallig een paar jaar later daadwerkelijk plaatsvindt
Wat mede met de nadering van de Witte legers te maken had en geen vooropgezet plan was.quote:waarbij hij en zijn familie kompleet uitgemoord worden..
Ik zie dat je nog enig begrip op moet doen van watenschappelijke bewijsvoering.quote:kortom, het verloop van de gebeurtenissen bewijzenst onomstotelijk dat de protocollen geen vervalsing zijn
En wie heerst er over Rusland? Juist.quote:Op zondag 5 december 2004 12:12 schreef Johan_de_With het volgende:
De Protocollen zijn overigens al in Rusland zelf tot vervalsing verklaard:
http://www.nizkor.org/ftp.cgi?documents/protocols/protocols.001
Let vooral op de redenering van de woordvoerder van Pamyat. Aan wie doet het je denken?
Het is overigens een sprookje dat ''alles wat er in Rusland gebeurd is, in dit geschrift staat.''
De Joden? Dat meen je toch hopelijk niet?quote:Op zondag 5 december 2004 19:49 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
En wie heerst er over Rusland? Juist.
Dat is onjuist.quote:De eerste communisten waren Joods
In welk opzichtquote:het principe Communisme, stamt dan ook af van de Jezuiten.
Wie houdt deze vervalsing dan aan?quote:De zionistische protocollon worden enkel aangehouden door " The elders of Zion".
jawel, wie zette het communisme op in rusland ? , de jood trotsky , waar kwam het geld vandaan ? de joodse bankiers schiff en warburg > rothschildquote:Op zondag 5 december 2004 20:12 schreef Johan_de_With het volgende:
De Joden? Dat meen je toch hopelijk niet?
integendeel het is uitermate correct, 90% van de soviet administratie bestond uit joden.verantwoordelijk voor de gulags ( concentratiekampen ) en 60 miljoen doden waaronder 20 miljoen christenen en bovendien plannen om hun zuiveringen uit te breiden naar de rest van europa.quote:Dat is onjuist.
Zijn de Joden dan nog steeds de baas in Rusland, zoals de vraag luidt?quote:Op maandag 6 december 2004 06:55 schreef Fonkmeistah het volgende:
90 % van de administratie bestond uit Joden? Ik neem aan dat dit slecht vertaald Engels is.quote:integendeel het is uitermate correct, 90% van de soviet administratie bestond uit joden.
Overgenomen van de Engelsen en het Tsarendom.quote:verantwoordelijk voor de gulags ( concentratiekampen )
Onzin, daar komt Mao nog maar net aan. Bovendien waren niet gedurende heel het Sovjet tijdperk etnische Joden oververtegenwoordigd in de regering.quote:en 60 miljoen doden
Maakt dat het erger?quote:waaronder 20 miljoen christenen
Bron?quote:en bovendien plannen om hun zuiveringen uit te breiden naar de rest van europa.
volledige artikel in the News Telegraphquote:American Freemasons end their stonewalling and put faith in PR
After centuries of obsessive secrecy and medieval rituals, Freemasons have turned to the modern arts of public relations and advertising for an unprecedented recruitment campaign in America....
The days when newcomers could join only by a whispered invitation from an existing "brother", followed by a lengthy initiation, are coming to an end, after a steady fall in membership.
Freemasonry, which has its roots in the guilds of stonemasons who built the castles and cathedrals of the Middle Ages, has historically shied away from public exposure and relied on a code of signs and rituals at meetings held behind closed doors.
Dit is meen ik nog onbeantwoord.quote:Op zondag 5 december 2004 10:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, zijn geheime dienst. En wel met het nodige jatwerk:
http://skepdic.com/protocols.html
[..]
Dat was niet zo vreemd, er waren al anarchistische aanslagen gepleegd op eerdere Tsaren en er was een zeer actieve Communistische beweging in Rusland. Daarbij wad een van de voornaamste beweegredenen van de Tsaar om deel te nemen aan een oorlog tegen Duitsland en Oostenrijk-Hongarije het veiligstellen van zijn bewind, dat bijvoorbeeld door de slachtpartij bij het Winterpaleis van 1905 bepaald minder populair was geworden; hij vreesde zeker te zullen worden gewipt als hij een Slavisch broedervolk niet sterunde.
[..]
Wat mede met de nadering van de Witte legers te maken had en geen vooropgezet plan was.
[..]
Ik zie dat je nog enig begrip op moet doen van watenschappelijke bewijsvoering.
En de mensen die onomstotelijk hebben aangetoond dat het wel een vervalsing is? Wat waren dat voor mensen?
http://home.swipnet.se/nordling/ww2/stalin_speech_complete.htmlStalin's speech to the Politburo on 19 August 1939quote:Op maandag 6 december 2004 10:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Bron?
quote:"if we accept Germany's proposal,[..] and conclude a non-aggression pact with her, she will certainly invade Poland, and the intervention of France and England is then unavoidable
Therefore, our goal is that Germany should carry out the war as long as possible so that England and France grow weary and become exhausted to such a degree that they are no longer in a position to put down a Sovietized Germany.
If this preparatory work is fulfilled properly, the safety of Soviet Germany will be assured, and this will contribute to the Sovietization of France.
it is in the interest of the USSR, [..]that a war breaks out between the Reich and the capitalist Anglo-French bloc. It is essential for us that it drags out as long as possible with the goal of weakening both sides. For this reason, it is imperative that we agree to conclude the pact proposed by Germany, and then work in such a way that this war, once it is declared, will be prolonged maximally.
- Joseph Stalin
quote:In a secret speech to the Politburo on August 19, 1939, Stalin revealed his plan to wage war on Europe and Germany to Sovietize all Europe to the Channel. It was four days later that German Foreign Minister Ribbentrop arrived to join Stalin and Molotov in signing the final version of the Nazi-Soviet Treaty of Nonaggression, including the secret protocols dividing control of territory in Europe, that emerged from diplomatic discussions since April 17, 1939.
On August 23, 1939, Stalin and Hitler signed the Non-Aggression Pact.
On November 30, 1940, Stalin invaded Finland.
On May 5, 1941, Stalin delivered a speech at the Soviet War Academy where he announced his determination to go to war: "A modern army must be an offensive army."
On June 22, 1941, Germany invaded Russia following Hitler's Barbarossa Plan, a preemptive strike with 3 million soldiers at 3:15 am, before Stalin was ready to start his offensive war.
Kun je uitleggen waar de feiten rond het Molotov-Ribbentrop-Pact een bewijs vormen voor je stelling dat de Russen een door de Joden gevormd complot uitgedacht hadden om christenen in europa uit te moorden ...quote:Op maandag 6 december 2004 19:29 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Stalin's speech to the Politburo on 19 August 1939
en om even wat stukjes aan te halen..
[..]
en nog meer bronnen
[..]
http://history.acusd.edu/gen/WW2Timeline/stalin.html
en waarom zou ik dat doen ? aangezien het uit de ribbentrop molotov pact zelf niet op te maken valt en ik ook niet beweer dat het daaruit blijkt, waar het wel uit blijkt is uit die speech van stalin.quote:Op maandag 6 december 2004 23:59 schreef RM-rf het volgende:
Kun je uitleggen waar de feiten rond het Molotov-Ribbentrop-Pact een bewijs vormen voor je stelling dat de Russen een door de Joden gevormd complot uitgedacht hadden om christenen in europa uit te moorden ...
wat ben je toch een triest figuur. wat ik aanhaal is doodgewone historische feiten maar omdat het niet in jouw straatje past is het ineens anti-joodse propaganda.. waarmee je wil insinueren dat ik een nazi ben wat ik opvat als pure laster.quote:De nazi's zullen de russen er misschien van beschuldigd hebben (en vremd dat jij nu in 2004 antti-joodse nazi-propaganda overneemt alsof er een waarheid achter zou zitten),
Stalins speech bewijst jouw ongelijk, Stalin was van plan europa binnen te vallen, en was bezig met voorbereidingen, Het was Hitler die dat probeerde te voorkomen door rusland aan te vallen voordat zij klaar was met die voorbereidingen.quote:maar de offensieve tactiek van Stalin was toch voornamelijk ingegeven door het idee dat als hij niet duitsland zou aanvalen deze hem eerder zouden aanvallen, wat dus halverwege 1941 ook gebeurde met Operatie Barbarossa ...
Stiekem, is Hitler je held toch? hij vocht immers tegen de door de Joden gemotiveerde binnenvallende legers van de Sovjets en de Amerikanen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:15 schreef Fonkmeistah het volgende:
Stalins speech bewijst jouw ongelijk, Stalin was van plan europa binnen te vallen, en was bezig met voorbereidingen, Het was Hitler die dat probeerde te voorkomen door rusland aan te vallen voordat zij klaar was met die voorbereidingen.
dat was Stalin ook maar hi jdacht niet dat hitler hem al zo vroeg zou aanvallen en iedereen die zei aanwijzingen te hebben dat Hitler op het punt stond aan te vallen maakte op zijn minst kans op een enkeltje Syberiequote:Op dinsdag 7 december 2004 13:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik geloof trouwens best dat Stalin Hitler aan wilde vallen, en wel dat het Molotov-Ribbentrop pact voor beiden maar een leugen was. Maar volgens mij is dit besluit tamelijk laat genomen, na het overleg van Munchen waarvoor Stalin niet was uitgenodigd.
Van een ''meesterplan'' geloof ik niets, maar ja, ik ben dan ook een simpele ziel die de Protocollen niet aanhangt.
Zjoekov heeft hem, naar ik meen in mei 1941, ook aangespoord om als eerste aan te vallen, maar Stalin heeft dat afgekeurd. Hij gaf zelfs aanvankelijk bevel niet te reageren op de Duitse ''provocatie.''quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:30 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
dat was Stalin ook maar hi jdacht niet dat hitler hem al zo vroeg zou aanvallen en iedereen die zei aanwijzingen te hebben dat Hitler op het punt stond aan te vallen maakte op zijn minst kans op een enkeltje Syberie
en dat noem je onderbouwen ? . als jij kritiek op joden automatisch associeerd met anti-semitisme en nazisme dan is dat toch echt een inzichtelijke tekortkoming van jouw kant. je zou er goed aan doen om jezelf af te vragen waarom je die link legt, waarna je uitkomt op conditionering.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:09 schreef RM-rf het volgende:
Fonkmeistah, ik wilde niet onderhuids suggereren dat je sterk anti-semitische uitlatingen doet, zonder deze te onderbouwen ...
Ik denk dat veel mensen gewoon jouw posts kunnen lezen, waarin je zelf meer moeite lijkt te doen die indruk te wekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |