Hadden we het niet meer over de vrijmetselaars?quote:Op woensdag 8 december 2004 06:07 schreef Fonkmeistah het volgende:
ik beschouw mijzelf gewoon als mens, onderdeel van de mensheid in het algemeen. wanneer iemand zich daar bewust van gaat af scheiden omdat hij of zij een specialer mens meent te zijn ,zoals bij joden, dan zijn zij de racisten en dan moet je niet bij mij komen klagen als ik hun eigen terminologie gebruik.
Een racist ben je toch als je systematisch een bepaalde groep generaliseert en negatief beoordeeld wat betreft huidskleur, afkomst/ras. Nergens in de post van Fonk zie ik deze generalisatie en algehele afkeur jegens de gehele Joodse bevolking. Hij toont gewoon aan dat een bepaald deel/bepaalde personen van die bevolkingsgroep een hele grote invloed hebben in de wereld zoals die nu is. Dat daarbij nogal wat onthutsende feiten aan het ligt komen die jou misschien tegen de borst stuiten maakt hem niet gelijk een racist.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:00 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hadden we het niet meer over de vrijmetselaars?
of zijn dat per definitie allemaal Joden..?
verder, ga vooral verder met uitleggen waarom Joden niet behoren tot de 'gewone mensen', omdat ze zich 'specialer voordoen' ... dat is an sich heel relevant en heel verhelderend (inderdaad, ik kom niet aan met argumenten, mijn tegenstrevers in de discussie zijn veel beter in het aantonen dat sommige racistische oordelen kennelijk zwaar meewegen in 'complot-theorieen' ...)
Verder voor fonkmeistah, er zijn vast ook wel DOOM- of UT-patches waar je tegenstanders uitgemergelde holocaust-Joden zijn die je als übersturmbahnführer mag afknallen ... ik heb er verder niet echt veel problemen mee als jij dat graag speelt,
dan speel ik lekker verder met mijn koshere SIM-Jews, een patch waar alle Sims-bewoners keppeltjes dragen en net iedere sjabbat naar de Synagoge gaan![]()
Ik beschouw me ook gewoon als mens, onderdeel van de mensheid, maar ik heb niet zoveel behoefte om van medemensen te gaan ontkennen dat ze dat ook zouden zijn ...
Evenmin vlucht ik weeg voor kritische discussies over de Holocaust, of de overwinnarsjustitie achter het Neurenberger Tribunaal, en haat ik de racistische politiek van de Israeli's jegens de palestijnen ...
Maar zelf het prima vinden om racistisch te zijn, omdat immers je tegenstanders dat zelf ook zouden zijn, is dat nu echt werkelijk een slimme reactie?
Ik hoef verder die gebruiker niet te overtuigen van mijn gelijk, maar doe niet alsof uitlatingen als:quote:Op woensdag 8 december 2004 13:19 schreef OpenYourMind het volgende:
Nergens in de post van Fonk zie ik deze generalisatie en algehele afkeur jegens de gehele Joodse bevolking.
nu helemaal normaal zijn ..? Wat denk je dat met "..zoals bij Joden..." precies bedoelt wordt?quote:Op woensdag 8 december 2004 06:07 schreef Fonkmeistah het volgende:
... omdat hij of zij een specialer mens meent te zijn ,zoals bij joden, ...
In the cuckoo's nest, misschien, maar niet in een vergadering van mensen die ook maar enig benul van de geschiedenis hebben.quote:
Zoals jij geconditioneerd bent om alles dat maar enigzins officieel overkomt, in twijfel te trekken met een logica waar de stromannen van Kafka nog van zouden opkijken.quote:Op woensdag 8 december 2004 06:07 schreef Fonkmeistah het volgende:
[quote]waarna je uitkomt op conditionering.
Pardon, met welke verwerpelijke stroming moet ik dit associeren? Gewone domheid en onverstand maar?quote:ik beschouw mijzelf gewoon als mens, onderdeel van de mensheid in het algemeen. wanneer iemand zich daar bewust van gaat af scheiden omdat hij of zij een specialer mens meent te zijn ,zoals bij joden
Hoe dat zo?quote:het feit dat 90% van de acteurs en regisseurs in hollywood joods zijn bewijst hun discriminerende handelswijze.
De spelletjesindustrie is ook in de tentakels van de Joodse mafia geraakt?quote:je moet ook maar eens opletten hoe vaak de bad guy een duitser of arabier is.
of bekijk de computerspellen industrie, hoeveel spellen zijn er niet waarin je ongelimiteerd duitsers en arabieren kan afknallen ? niemand die daar over klaagt maar gelijke behandeling zou dus een spel vereisen waarin je joden moet kunnen afknallen, maar dat mag niet hè dus wie discrimineert er dan ?
Nee hoor, hoogstens als je er grove leugens over vertelt.quote:in menig europees land kan je veroordeeld worden als je twijfelt aan de waterdichtheid van het holocaust verhaal.
Nee, want een dogma is iets dat niet te bewijzen valt, dit in tegenstelling tot de Holocaust. Maar ja, als je leuke woorden als inquisitie en dogma kunt gebruiken dan doet de precieze betekenis van die termen er niet toe, he?quote:wanneer men door middel van een rechtbank acceptatie van een bepaald dogma eist is dat niets anders dan een inquistie.
Wederom komt er een louter sentimenteel ''argument'' tevoorschijn (anno 2004) en ook vertekening van feiten wordt weer uitgevoerd. Toon mij een bona fide onderzoeker die na gedegen onderzoek is aangeklaagd wegens zijn bevindingen.quote:het is anno 2004 toch van de zotte dat je na onderzoek van feiten niet eens tot een andere conclusie mag komen over enkelt dit onderwerp.
Kissinger heeft solovluchten uitgevoerd?quote:Van de bombardementen op laos en cambodja door kissinger
Zaten er veel Joden in China? Vergeet toch ook vooral niet de pogroms ten tijde van de Tsaren.quote:de democides door de communisten
He ja, die zouden er zonder de WASPs niet gekomen zijn.quote:de bombardementen op irak door de neocons
quote:tot de uitverkoop van staatsbedrijven verantwoordelijk voor primaire voorzieningen door bolkenstein waardoor we nu met gigantische prijsverhogingen zitten. en dan hebben we het nog niet over het aanzetten tot moslimhaat door communist fortuyn en vrijmetselaar herben..
Is het niet zo dan dat de Joodse religie vind dat Joden speciaal zijn en beter dan de rest? Net zoals dat bij andere geloven ook zo is... Ik denk niet dat die opmerking speciaal tegen Joden gericht was. Als die personen toevallig moslim, christelijk of boedistisch geweest waren had hij het ook gezegd. Maar ik geef toe dat de zin een beetje ongelukkig overkomt. Dit doet echter niets af aan de feiten die hij hier voorgelegd heeft, dus om hem steeds als anti-semiet neer te zetten heeft niet echt waarde in deze discussie. Ik snap trouwens ook niet waarom hele frontpages vol anti-moslim reacties wel goedgekeurd worden maar dat er ten opzichte van Joden een groot taboe heerst op het uiten van generalisatie en kritiek. Beetje hypocriet. (Algemeen bedoeld, niet richting jou)quote:Op woensdag 8 december 2004 13:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik hoef verder die gebruiker niet te overtuigen van mijn gelijk, maar doe niet alsof uitlatingen als:
[..]
nu helemaal normaal zijn ..? Wat denk je dat met "..zoals bij Joden..." precies bedoelt wordt?
Tja geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaar. Dat deze bovengenoemde personen een groot deel van de media en bedrijven in handen hebben en ook al hadden in het begin van de 20ste eeuw is natuurlijk zoeken naar een complot en daarom per definitie al geen bruikbare argumentatie. Want net als elk klein detail voor komplot is er hiervoor speciaal naar gezocht door mensen die te graag complotten willen vinden waardoor alles afgedaan wordt als onzin... (algemeen bedoeld. Ik heb nog niks van Icke's werk gelezen maar heb wel mijn twijfels naar de mate waarin onze huidige geschiedenis waarheidsgetrouw is)quote:En verder zit er meer van zulke gedachtegangen in zijn post die sterk de indruk wekken dat hij iets teveel David Icke serieus neemt, die is inderdaad veroordeeld (in amerika overigens, een land dat op veel punten juist heel ver gaat in vrijheid van meningsuiting, ook qua rechts-radicaal gedachtegoed)..
Icke werd niet zozeer veroordeeld wegens het opnoemen van een aantal zaken rondom beweringen over de Holocaust die misschien niet geheel juist, of twijfelachtig zijn (waartoe zeker ieder mens recht behoort te hebben)..
Maar Icke werd veroordeeld omdat hij de 'hele Holocaust' een fabeltje noemde, die nooit heeft plaatsgevonden, dat is wat anders dan de vinger leggen op sommige slachtoffer-cijfers die niet helemaal betrouwbaar zijn ... dat is een complete ontkenning en daarmee een zware belediging van de vele nabestaanden.
Nee hoor, vragen stellen over deze vergaande beschuldigingen lijkt mij wel vrij normaal, maar mensen die dit soort dingen verkondigen gelijk in een hoekje stoppen is wat overdreven en komt de discussie niet ten goede.quote:Verder, dit topic is opgestart met een vraag aan mensen die verdenkingen hebben jegens de vrijmetselarij, nu eens uit te leggen wat er precies mis mee is ...
Die vraag is nog steeds niet beantwoord, enkel geven mensen aan dat zij 'weten' dat zowel de vrijmetselarij alswel de Joden een complot hebben uitgedacht dat heel erg slechts is voor de wereld en dat dit bestreden moet worden ...
Ongegronde beschuldigingen worden geuit alsof de vrijmetselarij een organisatie is die zich bezig zou houden met kinderhandel en -schenderij, en Joden de gehele politiek geinfiltreerd hebben en een filmacteur enkel mag optreden in Hollywood als hij Joods zou zijn ...
tjah, is het zo vreemd dat ik mijn vraagtekens plaats bij zulke beweringen?
Maar daar is toch een vrij universele afkeer van, al toen het plaats vond? Daar hebben de slachtoffers natuurlijk niets aan, maar ik geloof niet dat dit zo'n verzwegen genocide is.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:39 schreef OpenYourMind het volgende:
Maar wat dan met die Napalm en code orange in vietnam?
Volgens mij bedoel je hier David Irving, dat is dé Britse Holocaust ontkenner die is veroordeeld.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
David Icke ......die is inderdaad veroordeeld (in amerika overigens, een land dat op veel punten juist heel ver gaat in vrijheid van meningsuiting, ook qua rechts-radicaal gedachtegoed)..
Icke werd niet zozeer veroordeeld wegens het opnoemen van een aantal zaken rondom beweringen over de Holocaust die misschien niet geheel juist, of twijfelachtig zijn (waartoe zeker ieder mens recht behoort te hebben)..
Maar Icke werd veroordeeld omdat hij de 'hele Holocaust' een fabeltje noemde, die nooit heeft plaatsgevonden
Sorry, ik doelde echter op het proces tegen Ernst Zundel, een vriend van David Icke voor wie hij de verdediging organiseerde, ik dacht idd dat Icke ook veroordeeld was, echter hij deed enkel Zündel's verdediging, en was zelf niet aangeklaagd.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:32 schreef MasterPeace het volgende:
Volgens mij bedoel je hier David Irving, dat is dé Britse Holocaust ontkenner die is veroordeeld.
een beetje accuratese mag je wel betrachtten bij dit soort onderwerpen ja!
Het spijt me heel erg maar van de rest van je post begrijp ik niet zoveel, maar volgens mij is dit stukje veel meer ontopic en de essentie van de discusie ...quote:Op woensdag 8 december 2004 21:09 schreef dodeca het volgende:
Ik zeg het nog een keer de vrijmetselarij daar is NIETS mis mee tot een graadje of wat,BLAUW dus en daarna wordt het vaag,best wel vaag tot zeer vaag en ik weet het want er zitten van dat soort Hufters in mijn familie en geen kleintjes ook.
dus welke 'mentale status' neem jij Karl Marx, Roosevelt, Trotsky, Boronin, de Rothschildts, Kissinger nu eigenlijk kwalijk?quote:Op donderdag 9 december 2004 06:45 schreef Fonkmeistah het volgende:
als ik het over joden heb , heb ik het niet over ras of volk oid maar over de mentale status.
hun overtuiging in het joods zijn en daarmee gepaard gaande loyaliteit danwel leiding geven aan de sekte.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:40 schreef RM-rf het volgende:
dus welke 'mentale status' neem jij Karl Marx, Roosevelt, Trotsky, Boronin, de Rothschildts, Kissinger nu eigenlijk kwalijk
welke sekte?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:02 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
hun overtuiging in het joods zijn en daarmee gepaard gaande loyaliteit danwel leiding geven aan de sekte.
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:13 schreef dodeca het volgende:
RM-rf het woord sekte genoemd door Fonkmeistah is ongelukkig gekozen volgens mij bedoel hij/zij gewoon: Agenda.
Ow, goodie....even snel enkele (inderdaad..enkele) gerelateerde gebeurtenissen scannen:quote:Marx leidde niks, schreef gewoon economisch-filosofische boeken, Roosevelt was idd president van een land, Trotzky was lid van een verzetsbeweging tegen de Tsaar en de feodaal-hierarchische staat in Rusland
Onderling hebben ze weinig to geen banden, leefden grotendeels in verschillende tijden, in verschillende landen ...
toch beweer je dat ze lid zouden zijn van één beweging... Mij interesseert eigenlijk vooral op welke gronden je dat gelooft, misschien, als ik kan zien waarom je die overtuiging hebt, kan je mij overtuigen dat jouw gedachte correct zou zijn.
De eerste 3 werden compleet gerund bij verschillende generaties Bonesmen. Kuhn Loeb & Co is van Jacob Schiff, die werkte voor de Rotschilds. Ford, G.E. en verschillende banken zijn oude bekenden, ook beheerden ze sommige van de andere bedrijven. Vlak na de revolutie begonnen die S&B bedrijven en de bankiers ook Duitsland op te bouwen door IG Farben (Warburg, Federal Reserve, Carnegie, etc gerepresenteert op het bestuursboard), UBC en aanverwante bedrijven. De opa van Bush speelde een hoofdrol. (leverde zooi aan Duitsland tot 1943...)quote:W.A Harriman & Corporation / Guarantee Trust Corporation / Ruskombank (Russia’s new central bank) / International Barnsdale Company / Georgian Manganese Company / / Chase National Bank / National City Bank / National Bank / Kuhn, Loeb & Co / Mechanics & Metals / Baltimore & Ohia / Railroad / Westinghouse Airbrake Corporation / General Electric / Ford / Vacuum Oil Company
- Franklin Delano Roosevelt in a letter to Colonel House, 21 november 1933, referring to the Federal Reserve.quote:“The real truth of the matter is, as you and I know, that a financial element in the large centers has owned the government ever since the days of Andrew Jackson.”
quote:“The depression was the calculated 'shearing' of the public by the World Money powers, triggered by the planned sudden shortage of supply of call money in the New York money market...The One World Government leaders and their ever close bankers have now acquired full control of the money and credit machinery of the U.S. via the creation of the privately owned Federal Reserve Bank.
For a long time I felt that Franklin Roosevelt had developed many thoughts and ideas that were his own to benefit this country, the United States. But he didn’t. Most of his thoughts were carefully manufactured for him in advance by the Council on Foreign Relations- One World Money Group.
The United Nations is but a long range, international banking apparatus clearly set up for financial and economic profit by a small group of powerful One-World revolutionaries, hungry for profit and power.
The one world government leaders and their ever close bankers have now acquired full control of the money and credit machinery of the US by the creation of the Federal Reserve Bank.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |