Het vermakelijke is dat de Jezuieten bijna geheel zijn afgekeken van Islamitische ordes.quote:Op zondag 12 december 2004 18:45 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Deze oprichters van deze "vrijmetselaars/illuminati" hechten namelijk sterke waarde,aan een groep mensen, onder 1 leider.
Dit is waar de Jezuiten de grootsten in waren (jezus christus).
.
lol .. pas wanneer je vraagstelling weer boven het jeugdjournaal nivo komt ga ik overwegen om erop te reageren.quote:
Heel flink. Een gedeelte bestaat overigens niet uit vragen, zou je daar misschien wel op kunnen reageren? Of is dat ook allemaal te vulgair voor vrijdenkers die ''niveau'' op zijn PSPs spellen?quote:Op zondag 12 december 2004 19:54 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
lol .. pas wanneer je vraagstelling weer boven het jeugdjournaal nivo komt ga ik overwegen om erop te reageren.![]()
''Mohammedanen'' is een scheldwoord voor Moslims, geen onderdeel van de Islam. Ik zal, zodra ik mijn boeken weer heb, zoeken van welke groepering het idee af is gekeken.quote:Op zondag 12 december 2004 19:21 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Dat zou best kunnen... Waarvandaan dan precies? mohammedanen ofzo?
- Winston Churchill, Writing on 'Zionism versus Bolshevism' in the Illustrated Sunday Herald, February 1920 (1)quote:This movement among the Jews is not new. From the days of Spartacus-Weishaupt to those of Karl Marx, and down to Trotsky (Russia), Bela Kun (Hungary), Rosa Luxembourg (Germany), and Emma Goldman (United States)... this worldwide conspiracy for the overthrow of civilisation and for the reconstitution of society on the basis of arrested development, of envious malevolence, and impossible equality, has been steadily growing. It has been the mainspring of every subversive movement during the 19th century; and now at last this band of extraordinary personalities from the underworld of the great cities of Europe and America have gripped the Russian people by the hair of their heads and have become practically the undisputed masters of that enormous empire."
mja de gratis MSSQL_Null_Packet_DoS , dialers en warez popups zijn ook erg interressant.quote:Op zondag 12 december 2004 21:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit is overigens een goed naslagwerk voor misverstanden en onwaarheden over de Talmud.
Net zoals voor de Christenen Jezus een belangrijke persoon is is voor de islamiten Mohammed de voorbeeld ik snap niet hoe het zover een scheldwoord kan zijn ik denk daar een klein foutje zit met het bewoorden daarvan van de gelovigen waar je het over hadquote:Op zondag 12 december 2004 21:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Mohammedanen'' is een scheldwoord voor Moslims, geen onderdeel van de Islam. Ik zal, zodra ik mijn boeken weer heb, zoeken van welke groepering het idee af is gekeken.
Nou begon ik zelf ook te twijfelen door die uitspraak, maar je blijkt dus ongelijk te hebbenquote:Op maandag 13 december 2004 08:37 schreef Fonkmeistah het volgende:
En "nivo" is geheel volgens de richtlijnen van de "nieuwe spelling" die enkele jaren geleden al officieel is ingevoerd, ... wel met de tijd mee blijven gaan hè.
Maar Mohammed is voor de Moslims niet zo belangrijk als Jezus voor de Christenen. ''Mohammedanen'' is een scheldwoord dat stamt uit de tijd van de eerste contacten tussen Moslims en Christenen; die waren niet vredig, en er ontstonden al snel enorm veel vooroordelen over het andere geloof (dit geldt voor beide kampen). Zo dachten de Christenen dat Moslims Mohammed als een soort God vereerden. Als je het Roelandslied leest, waarin de Franken zogenaamd een heilige oorlog voeren tegen de ''Saracenen'' (in werkelijkheid was het een vriendendienst van Karel de Grote aan een Islamitische prins met wie hij een bondgenootschap had), dan leer je ook dat men in die tijd (grofweg rond het jaar 1000) dacht dat de Moslims grote beelden van Mohammed hadden laten bouwen. Onzin, natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2004 10:05 schreef Kara het volgende:
[..]
Net zoals voor de Christenen Jezus een belangrijke persoon is is voor de islamiten Mohammed de voorbeeld ik snap niet hoe het zover een scheldwoord kan zijn ik denk daar een klein foutje zit met het bewoorden daarvan van de gelovigen waar je het over had
Ja, dag jochie. Jouw ''kennis'' en ''onderzoekingen'' zijn beneden alle peil, maar ik heb daar ook antwoord op gegeven. Doe nu maar hetzelfde, zoals het hoort en zoals mag worden verwacht na je imbeciel ''wat is het dan stil he?''quote:Op maandag 13 december 2004 08:37 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Verder zijn zowel je vragen alswel commentaar ver onder de maat.
Dus zolang daar geen verbetering in komt , hoef je van mij ook geen reacties daarop te verwachten.
Dat waren geen joden, Dat zijn Zionisten.. Dat waar Hitler het van afgekeken had.quote:Op maandag 13 december 2004 01:44 schreef Merovingian. het volgende:
Das een mooie link.
En dat is ook meteen waarom ik voorzichtig aan doe met het "Joodse complot", ook al is die woekerij een typisch Joods gebruik. (was ze niet verboden) Ik heb al eens die hele talmud geschriften gedownload, maar kon (vrijwel) geen enkele negatieve quote verifiëren. (hoewel dat een variant had moeten zijn waar ze in zaten)
Er zijn bv ook quotes op internet verschenen van Sharon, Motse Katsev (ofzo) en enkele Rabbi's. Hierin maken ze meest bizarre claims over Palestijnen. Bij de quotes staan namen van shows of kranten en de precieze datum dat het gezegd werd....Lijkt geloofwaardig, toch lijkt minstens de helft van die quotes keihard te zijn verzonnen door Hamas, Hezbollah en dergelijke. Churchill, absoluut iemand van de elite, had er ook een handje in:
[..]
- Winston Churchill, Writing on 'Zionism versus Bolshevism' in the Illustrated Sunday Herald, February 1920 (1)
Ow...kijk nou...daar is die Karl Marx weer....en de russische revolutie....Mooie aanvulling voor het voorgaande stuk dus gelijk.
De Piramide van de vrijmetselaars, is ook te vinden, voor elk nederlands gerechtshof (vaak in een tegel ervoor)quote:Op maandag 13 december 2004 13:02 schreef Fonkmeistah het volgende:
dat de vrijmetselarij zogenaamde islamitische organisaties hebben opgericht is een feit
de amerikaanse en racistische "nation of islam" is daar een voorbeeld van.
De leiders louis farrakhan en elijah muhammed zijn/waren vrijmetselaars wat je nog terug kan vinden in de titels die ze gebruiken ( the most honorable )
In den haag staat de vrijmetselaars pyramide boven op een moskee ( haagsche markt , hobbemaplein )
Dat is interessant, laat ik nou net altijd gedacht hebben dat de Kruistochten op alle fronten xenofoob waren. Waar kan ik hier meer over lezen?quote:Op maandag 13 december 2004 19:07 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
stuurden ook de hebreeuwsen deze ridders.
Kijk dit dan, dit is zelfs nog erger!quote:Op maandag 13 december 2004 19:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is interessant, laat ik nou net altijd gedacht hebben dat de Kruistochten op alle fronten xenofoob waren. Waar kan ik hier meer over lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |