abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 december 2004 @ 18:42:49 #226
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23924532
wat is het dan ineens stil hè
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  zondag 12 december 2004 @ 18:45:28 #227
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_23924583
Hoe is het Vrijmetselaars gebeuren ontstaan?

Dit gaat terug tot aan de 33graden metselaars

Van Mars.

Die ons de kunst van het Metselen, het agrarisch leven leerden.

Het is volkomen idioot, om te denken dat het iets joods is...
Ik moet toegeven, dat de belangrijkste personage Rothschild blijft... maar ook al was deze man Joods, hij was alles behalve Joods.

Het joodse geloof, is namelijk licht republikeins, tezamen het beloofde volk..

10 geboden, als belangrijkste richtlijn.

Dit Zionisme is totaal het omgekeerde, Dat komt van de Jezuiten af.

Deze oprichters van deze "vrijmetselaars/illuminati" hechten namelijk sterke waarde,aan een groep mensen, onder 1 leider.
Dit is waar de Jezuiten de grootsten in waren (jezus christus).

Dat blijft ook de voornaamste reden voor het Marxisme.

[ Bericht 32% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 12-12-2004 18:51:38 ]
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_23924790
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:42 schreef Fonkmeistah het volgende:
wat is het dan ineens stil hè
Ja, dat komt mij bekend voor.
pi_23924824
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:45 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Deze oprichters van deze "vrijmetselaars/illuminati" hechten namelijk sterke waarde,aan een groep mensen, onder 1 leider.
Dit is waar de Jezuiten de grootsten in waren (jezus christus).

.
Het vermakelijke is dat de Jezuieten bijna geheel zijn afgekeken van Islamitische ordes.
  zondag 12 december 2004 @ 19:21:47 #230
94904 ExtremeKnowledge
pi_23925332
Dat zou best kunnen... Waarvandaan dan precies? mohammedanen ofzo?
But now we are awake!.
  zondag 12 december 2004 @ 19:29:42 #231
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23925518
de grap is dat sommigen denken dat de islam in het verre .. een gevaar is , terwijl men nieteens doorheeft , dat men daar een groot goed *verdedigde*
of beter gezegd beschermde voor de elite.
dmv heiligverklaring.
ik zal niet in detail gaan ,
maar een groot gedeelte is al gerooft.

maar met de huidige smet en klimaatvorming zal dat wel nooit meer in discussie genomen worden.

babylon , daar zijn we nu.
maar de vloek ervan ligt bij ons.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 12 december 2004 @ 19:54:09 #232
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23926086
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, dat komt mij bekend voor.
lol .. pas wanneer je vraagstelling weer boven het jeugdjournaal nivo komt ga ik overwegen om erop te reageren.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_23927711
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:54 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

lol .. pas wanneer je vraagstelling weer boven het jeugdjournaal nivo komt ga ik overwegen om erop te reageren.
Heel flink. Een gedeelte bestaat overigens niet uit vragen, zou je daar misschien wel op kunnen reageren? Of is dat ook allemaal te vulgair voor vrijdenkers die ''niveau'' op zijn PSPs spellen?
pi_23927758
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:21 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Dat zou best kunnen... Waarvandaan dan precies? mohammedanen ofzo?
''Mohammedanen'' is een scheldwoord voor Moslims, geen onderdeel van de Islam. Ik zal, zodra ik mijn boeken weer heb, zoeken van welke groepering het idee af is gekeken.
pi_23928039
Dit is overigens een goed naslagwerk voor misverstanden en onwaarheden over de Talmud.
pi_23928824
Das een mooie link.

En dat is ook meteen waarom ik voorzichtig aan doe met het "Joodse complot", ook al is die woekerij een typisch Joods gebruik. (was ze niet verboden) Ik heb al eens die hele talmud geschriften gedownload, maar kon (vrijwel) geen enkele negatieve quote verifiëren. (hoewel dat een variant had moeten zijn waar ze in zaten)

Er zijn bv ook quotes op internet verschenen van Sharon, Motse Katsev (ofzo) en enkele Rabbi's. Hierin maken ze meest bizarre claims over Palestijnen. Bij de quotes staan namen van shows of kranten en de precieze datum dat het gezegd werd....Lijkt geloofwaardig, toch lijkt minstens de helft van die quotes keihard te zijn verzonnen door Hamas, Hezbollah en dergelijke. Churchill, absoluut iemand van de elite, had er ook een handje in:
quote:
This movement among the Jews is not new. From the days of Spartacus-Weishaupt to those of Karl Marx, and down to Trotsky (Russia), Bela Kun (Hungary), Rosa Luxembourg (Germany), and Emma Goldman (United States)... this worldwide conspiracy for the overthrow of civilisation and for the reconstitution of society on the basis of arrested development, of envious malevolence, and impossible equality, has been steadily growing. It has been the mainspring of every subversive movement during the 19th century; and now at last this band of extraordinary personalities from the underworld of the great cities of Europe and America have gripped the Russian people by the hair of their heads and have become practically the undisputed masters of that enormous empire."
- Winston Churchill, Writing on 'Zionism versus Bolshevism' in the Illustrated Sunday Herald, February 1920 (1)

Ow...kijk nou...daar is die Karl Marx weer....en de russische revolutie....Mooie aanvulling voor het voorgaande stuk dus gelijk.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
  maandag 13 december 2004 @ 08:37:34 #237
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23930567
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit is overigens een goed naslagwerk voor misverstanden en onwaarheden over de Talmud.
mja de gratis MSSQL_Null_Packet_DoS , dialers en warez popups zijn ook erg interressant.

En "nivo" is geheel volgens de richtlijnen van de "nieuwe spelling" die enkele jaren geleden al officieel is ingevoerd, ... wel met de tijd mee blijven gaan hè.

Verder zijn zowel je vragen alswel commentaar ver onder de maat.
Dus zolang daar geen verbetering in komt , hoef je van mij ook geen reacties daarop te verwachten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Fonkmeistah op 13-12-2004 09:57:18 ]
pi_23931601
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:05 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

''Mohammedanen'' is een scheldwoord voor Moslims, geen onderdeel van de Islam. Ik zal, zodra ik mijn boeken weer heb, zoeken van welke groepering het idee af is gekeken.
Net zoals voor de Christenen Jezus een belangrijke persoon is is voor de islamiten Mohammed de voorbeeld ik snap niet hoe het zover een scheldwoord kan zijn ik denk daar een klein foutje zit met het bewoorden daarvan van de gelovigen waar je het over had
  maandag 13 december 2004 @ 12:17:54 #239
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23938891
volgens westerse leerstelling kunnen moslims geen Mohammedanen genoemd worden omdat Mohammed geen God is maar een gewoon menselijke profeet, christenen vinden dat zij zich zelf wel zo mogen noemen omdat zij christus wel als god zien. zelfde voor jehovah's enzo.

Of de moslims het met die leerstelling eens zijn, danwel er iets van aantrekken is een andere vraag. want volgens hun is Jesus ook slechts een profeet en zouden zij aan de hand van diezelfde leerstelling dus kunnen stellen dat christenen zich geen christenen mogen noemen..
  maandag 13 december 2004 @ 12:52:20 #240
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23939515
quote:
Op maandag 13 december 2004 08:37 schreef Fonkmeistah het volgende:

En "nivo" is geheel volgens de richtlijnen van de "nieuwe spelling" die enkele jaren geleden al officieel is ingevoerd, ... wel met de tijd mee blijven gaan hè.
Nou begon ik zelf ook te twijfelen door die uitspraak, maar je blijkt dus ongelijk te hebben
Nivo of niveau
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 13 december 2004 @ 13:02:27 #241
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23939690
dat de vrijmetselarij zogenaamde islamitische organisaties hebben opgericht is een feit
de amerikaanse en racistische "nation of islam" is daar een voorbeeld van.
De leiders louis farrakhan en elijah muhammed zijn/waren vrijmetselaars wat je nog terug kan vinden in de titels die ze gebruiken ( the most honorable )

In den haag staat de vrijmetselaars pyramide boven op een moskee ( haagsche markt , hobbemaplein )
pi_23942660
quote:
Op maandag 13 december 2004 10:05 schreef Kara het volgende:

[..]

Net zoals voor de Christenen Jezus een belangrijke persoon is is voor de islamiten Mohammed de voorbeeld ik snap niet hoe het zover een scheldwoord kan zijn ik denk daar een klein foutje zit met het bewoorden daarvan van de gelovigen waar je het over had
Maar Mohammed is voor de Moslims niet zo belangrijk als Jezus voor de Christenen. ''Mohammedanen'' is een scheldwoord dat stamt uit de tijd van de eerste contacten tussen Moslims en Christenen; die waren niet vredig, en er ontstonden al snel enorm veel vooroordelen over het andere geloof (dit geldt voor beide kampen). Zo dachten de Christenen dat Moslims Mohammed als een soort God vereerden. Als je het Roelandslied leest, waarin de Franken zogenaamd een heilige oorlog voeren tegen de ''Saracenen'' (in werkelijkheid was het een vriendendienst van Karel de Grote aan een Islamitische prins met wie hij een bondgenootschap had), dan leer je ook dat men in die tijd (grofweg rond het jaar 1000) dacht dat de Moslims grote beelden van Mohammed hadden laten bouwen. Onzin, natuurlijk.
pi_23942714
quote:
Op maandag 13 december 2004 08:37 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]
Verder zijn zowel je vragen alswel commentaar ver onder de maat.
Dus zolang daar geen verbetering in komt , hoef je van mij ook geen reacties daarop te verwachten.
Ja, dag jochie. Jouw ''kennis'' en ''onderzoekingen'' zijn beneden alle peil, maar ik heb daar ook antwoord op gegeven. Doe nu maar hetzelfde, zoals het hoort en zoals mag worden verwacht na je imbeciel ''wat is het dan stil he?''
  maandag 13 december 2004 @ 18:59:33 #244
94904 ExtremeKnowledge
pi_23947793
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:44 schreef Merovingian. het volgende:
Das een mooie link.

En dat is ook meteen waarom ik voorzichtig aan doe met het "Joodse complot", ook al is die woekerij een typisch Joods gebruik. (was ze niet verboden) Ik heb al eens die hele talmud geschriften gedownload, maar kon (vrijwel) geen enkele negatieve quote verifiëren. (hoewel dat een variant had moeten zijn waar ze in zaten)

Er zijn bv ook quotes op internet verschenen van Sharon, Motse Katsev (ofzo) en enkele Rabbi's. Hierin maken ze meest bizarre claims over Palestijnen. Bij de quotes staan namen van shows of kranten en de precieze datum dat het gezegd werd....Lijkt geloofwaardig, toch lijkt minstens de helft van die quotes keihard te zijn verzonnen door Hamas, Hezbollah en dergelijke. Churchill, absoluut iemand van de elite, had er ook een handje in:
[..]

- Winston Churchill, Writing on 'Zionism versus Bolshevism' in the Illustrated Sunday Herald, February 1920 (1)

Ow...kijk nou...daar is die Karl Marx weer....en de russische revolutie....Mooie aanvulling voor het voorgaande stuk dus gelijk.
Dat waren geen joden, Dat zijn Zionisten.. Dat waar Hitler het van afgekeken had.

En ja inderdaad, er bestaan veel verhalen over Sharon.. Sharon is in mijn ogen ook 1 van de zionisten.

Het Joodse volk mag nooit aangekeken worden, voor wat hun leiders doen..

Ook mogen wij nooit de Amerikanen aankijken, voor wat hun leiders doen.

Om je even te versterken.

Er bestaat een foto, met Bush en Sharon..waarin zij naast elkaar zitten.
Hun handen gesloten, in de unholy triangle.. naar beneden gericht.

Op de achtergrond, staat de urn van Abraham Lincoln

Die Noord en Zuid Amerika verenigde.

Veel mensen durven te beweren, dat deze foto de onvoorwaardelijke steun van Bush betekent, aan het verenigen van het Palestina en Israel.. met harde hand.
But now we are awake!.
pi_23947828
Of "Zionist Jews" and "Zionist Aryans"

Ik ga niet alles copypasten maar wie meer wil weten: http://www.revisionisthistory.org/essay23.html

By tying "Jews" into the Zionist equation you serve as a recruiter for the Talmud, Midrash and Kabbalah, all of which teach that there is no mercy or love for Jews among the goyim; that it is "impossible for the goyim not to hate the Jews," because "Halacha hu beyadua sheEsav soneh leYaakov." The Hitlers and the Henry Fords played into the hands of the rabbis by confirming this racial maxim of theirs. Hitler and Ford were, in this way, unconscious allies and agents of the rabbis!

en dan dit:

There are hundreds of thousands of "Jews" who feel severely oppressed and threatened by Judaism and Zionism and who seek escape and liberation; who were raised as "frum Yiddin" in settings of unimaginable despotism and claustrophobic micro-management of their lives. We, who should be their harborers and liberators, only drive them back into the arms of their oppressors when we single "Jews" out for any sort of special animus.

Om verder te gaan met:

We are not fighting genes or blood or a race; those are Talmudic and Kabbalistic obsessions clandestinely conveyed into our civilization by means of the Social-Darwinist and Hitlerian belt of transmission. Originally this racism was a rabbinic meme, reflecting the ancient megalomania of the Pharisaic sect at Jerusalem.

We are fighting not a race of people but a spiritual and ideological toxin, which infects Judaics and gentiles with equal virulence. These spiritual toxins are the dogmas embodied within Orthodox Judaism, war-Zionism and their various step-children in the Western occult as personified by Hitler's hero, the Kabbalist Giordano Bruno, as well as Pico della Mirandola, Reuchlin, Dee, Pike, Crowley and their infernal Rosicrucian, Masonic and OTO branches, including the Skull and Bones demonology of George W. Bush, who was initiated in New Haven, CT in 1968. (This writer owns a photocopy of the official Skull and Bones --"Russell Trust" -- roll, giving Bush's date of initiation and biography).

Nog meer van Michael Hoffman:http://www.revisionisthistory.org/essays.html
  maandag 13 december 2004 @ 19:02:45 #246
94904 ExtremeKnowledge
pi_23947861
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:02 schreef Fonkmeistah het volgende:
dat de vrijmetselarij zogenaamde islamitische organisaties hebben opgericht is een feit
de amerikaanse en racistische "nation of islam" is daar een voorbeeld van.
De leiders louis farrakhan en elijah muhammed zijn/waren vrijmetselaars wat je nog terug kan vinden in de titels die ze gebruiken ( the most honorable )

In den haag staat de vrijmetselaars pyramide boven op een moskee ( haagsche markt , hobbemaplein )
De Piramide van de vrijmetselaars, is ook te vinden, voor elk nederlands gerechtshof (vaak in een tegel ervoor)

De Piramide van de vrijmetselaars (33graden, van Mars) is ook te vinden op de Amerikaanse dollar, Hun zegel van Salomon (davidsster) staat boven de Amerikaanse Adelaar.

Ook staat dit zegel op de Israelische vlag, en heeft dit teken, totaal niks met het jodendom te maken.

Alleen met de zionistische kruisridders, van Salomon. Waarvan de tekenen ook nog in Ethiopie terug te vinden zijn.
Rothschild is hier de belangrijkste erfgenaam van, (hij zegt een afstammeling van Salomon te zijn).

Er zijn in jeruzalem 2 wijken naar dhr Rothschild vernoemd.
But now we are awake!.
pi_23947931
Wat zijn ''zionistische kruisridders''?
  maandag 13 december 2004 @ 19:07:24 #248
94904 ExtremeKnowledge
pi_23947976
De kruisridders, die het zegel van Salomon wilden verspreiden in de wereld.

Er zijn bijvoorbeeld kerken, in davidsstervorm gevonden in Ethiopie.

Net zoals, de Christenen kruisridders stuurden, voor het vaticaan.. stuurden ook de hebreeuwsen deze ridders.
But now we are awake!.
pi_23949083
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:07 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
stuurden ook de hebreeuwsen deze ridders.
Dat is interessant, laat ik nou net altijd gedacht hebben dat de Kruistochten op alle fronten xenofoob waren. Waar kan ik hier meer over lezen?
  dinsdag 14 december 2004 @ 00:20:07 #250
94904 ExtremeKnowledge
pi_23957410
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:55 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat is interessant, laat ik nou net altijd gedacht hebben dat de Kruistochten op alle fronten xenofoob waren. Waar kan ik hier meer over lezen?
Kijk dit dan, dit is zelfs nog erger!

Koningin Beatrix een directe afstammeling van DAVID?

http://members.ams.chello.nl/m.elfers/oran007.htm

Onderzoek uit laten voeren door koningin Wilhelmina
------------------------------------------------
Wat boffen wij onderdanen met zo´n geniaal en ver boven alle partijen verheven staatshoofd als Hare Allerdoorluchtigste Majesteit Beatrix de Grote, koningin van Oranje-Nassau. Onze Beatrix is een rechtstreeks nazaat van de bijbelse koning David. Waardoor de Oranje´s ook familiebanden hebben met een andere beroemde telg uit het Huis van David, rabbi Joshua ben Miryam (7vChr-25nChr).
But now we are awake!.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')