Nee van Danny. Maar dit is een doordenkertje.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:09 schreef StarGazer het volgende:
Vader van Serge toevallig?
hier ook heb waarschijnlijk wel een plaatje van hem met Snorro !!quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:04 schreef Chen het volgende:
Alleen geen scanner
quote:Op zondag 21 november 2004 14:40 schreef Chen het volgende:
* popolon gaat maar eens hard opzoek naar een scanner in zijn huis.
In een van die dozen op zolder waar je moeilijk bij kan. Ik weet 100% zeker dat ik 'm in ieder geval daar heb. Met foto met snorquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:01 schreef tong80 het volgende:
Er moet een fokker zijn met ouwe Panini plaatjesboeken. Ik had ze maar waar ze gebleven zijn ? Geen idee.
Doe es ff zoeken danquote:Op zondag 21 november 2004 15:45 schreef Doc het volgende:
[..]
In een van die dozen op zolder waar je moeilijk bij kan. Ik weet 100% zeker dat ik 'm in ieder geval daar heb. Met foto met snor
Vorig weekend hadden we hier de hele zolder over hoop. Vandaar dat ik ook weet dat ik 'm heb, maar ook vandaar dat ik weet dat ik nu niet dat nog een keer ga doen.quote:Op zondag 21 november 2004 15:47 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Doe es ff zoeken dan
Ik zoek al tijden naar een plaat MET snor
Helaas,the mystery continues....quote:Op zondag 21 november 2004 15:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Vorig weekend hadden we hier de hele zolder over hoop. Vandaar dat ik ook weet dat ik 'm heb, maar ook vandaar dat ik weet dat ik nu niet dat nog een keer ga doen.
Nee, wel van Saskia.quote:Op zondag 21 november 2004 18:14 schreef Nyluzzz het volgende:
Is hij familie van Serge?
Ik werk met zijn zoon (Ruben). Ik zal eens vragen of die wat foto's kan regelen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:09 schreef StarGazer het volgende:
Vader van Serge toevallig?
Graagquote:Op zondag 21 november 2004 20:03 schreef J-DOGG het volgende:
[..]
Ik werk met zijn zoon (Ruben). Ik zal eens vragen of die wat foto's kan regelen.
Geen domme vragen stellen.quote:Op zondag 21 november 2004 20:12 schreef VoreG het volgende:
Waarom is dat plaatje zo legendarisch dan.
Waarom is het plaatje van de edele heer Abe van der Ban met snor zo gewilt en legendarisch?quote:Op zondag 21 november 2004 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen domme vragen stellen.
Ja, die heb ik ook gevonden.quote:Op zondag 21 november 2004 19:43 schreef popolon het volgende:
Heel vervelend, ik dacht dat ik dichtbij was (zag een bestandsnaam: abevandenban.jpg) maar toen bleek die link niet meer ter werken
DE snor der snorren.quote:Op zondag 21 november 2004 20:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom is het plaatje van de edele heer Abe van der Ban met snor zo gewilt en legendarisch?
heb jij die wel dan ?quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:59 schreef Speerik het volgende:
Misschien op een elftalfoto?
Blij nu, Popoplon?quote:Op donderdag 25 november 2004 18:58 schreef popolon het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
yippieeeeeee![]()
Whehehehequote:Op donderdag 25 november 2004 19:01 schreef popolon het volgende:
En?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:15 schreef popolon het volgende:
Dit topic mag pas dicht als we een plaatje hebben.
Wat tong zegtquote:Op donderdag 25 november 2004 19:25 schreef tong80 het volgende:
Waag het niet hem dicht te gooien.
Super.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:05 schreef J-DOGG het volgende:
Ik heb aan zijn zoon gevraagd of die een paar foto's mee kon nemen en dat zou hij doen. Hij moest alleen nog even kijken voor goede foto's. Hij zou ook nog even aan zijn oma (de moeder van abe) vragen of die nog wat goede foto's heeft. Ik weet niet hoe lang het duurt maar als het zo ver is probeer ik ze hier op te zetten.
Niet helemaal. Samcali is mijn vriendinnetjequote:Op donderdag 25 november 2004 19:11 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij is het nog een vrouw ook. Heldin!
Registree je eens dan. Ik weet wel een leuke username :quote:Op donderdag 25 november 2004 23:19 schreef Samcali het volgende:
[..]
Niet helemaal. Samcali is mijn vriendinnetjeIk heb zelf geen usernaam op Fok, maar ik gebruik die van haar wel eens als ik een leuk onderwerp zie staan
![]()
Wie is Dan?quote:Op donderdag 25 november 2004 23:43 schreef tong80 het volgende:
Dan van der Ban.
ken je klassiekers en ga je schamen !!!quote:Op donderdag 25 november 2004 23:47 schreef golfer het volgende:
Wie is Dan?
Maar dan nog, geen familie, geen kennis, geen bekenden van elkaar!quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:52 schreef popolon het volgende:
Maar het is wel Abe van den Ban, zie plaatje.
misschien even topctitelaanpassen?
Nee joh, het wordt hem gewoon vaak gevraagd, hij is natuurlijk niet echt gefrustreerd!quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar maakt die Serge zich druk om, ik zou het juist een eer vinden.
Ik bedoel juist dat ze dat dus niet zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zou toch fantastisch zijn 10.00 trotse families? Ik denk dat veel mensen hier er wel trots op zouden zijn als ze familie waren van dit fenomeen.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:14 schreef Samcali het volgende:
bedankt voor de tip, zal eens kijken of ik er nog meer kan vinden![]()
Da's de broer van Juan Zuecoquote:
Begrijp je dat het van groot belang was dat de foto zou worden gevonden ?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:16 schreef Sloggi het volgende:
Die snor![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begrijp je dat het van groot belang was dat de foto zou worden gevonden ?
Ook fan?quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:41 schreef Yeahinho het volgende:
Abe.
Nee, maar ik wist zo 1-2-3 geen originele tvpquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:42 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ook fan?
Abe,de legendarische middenvelder.....quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee, maar ik wist zo 1-2-3 geen originele tvp.
quote:Abe van de Ban, Geboren 14-10-1946, 2004: 2004: was kapper, runde een asielzoekerscentrum, had een cafe en later een restaurant. Woont in Westzaan, heeft tevens een huisje in Hongarije.
Zijn mijn posts onzichtbaar ofzo? Die site had ik in de 3e post al opgedoken (en dat kappersfeitje ook).quote:Op zondag 28 november 2004 01:39 schreef Bjoro het volgende:
de site is ook een blikje waardig hoor!!!!
http://home.hetnet.nl/~joemac/eredivisie/paginas/az67.htm
en wat aanvullende info over Abe
[..]
Klasse!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:12 schreef J-DOGG het volgende:
Abe bij Haarlem
[afbeelding]
[afbeelding]
Abe met medespelers
[afbeelding]
Abe nu voor een van zijn eigen schilderijen.
[afbeelding]
Met dank aan zijn zoon Ruben. Hij zou nog meer foto's zoeken. Ik laat wel weer merken als ik weer wat heb.
Er zit een Braziliaans streeepje... ... op zijn bovenlip.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:12 schreef J-DOGG het volgende:
...
[afbeelding]
....
Klasse.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:12 schreef J-DOGG het volgende:
Abe bij Haarlem
Abe met medespelers
[afbeelding]
Met dank aan zijn zoon Ruben. Hij zou nog meer foto's zoeken. Ik laat wel weer merken als ik weer wat heb.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:12 schreef J-DOGG het volgende:
Abe bij Haarlem
[afbeelding]
[afbeelding]
Abe met medespelers
[afbeelding]
[afbeelding]
Neen hoor, ik zag het wel.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:44 schreef keeper het volgende:
[..]
Zijn mijn posts onzichtbaar ofzo? Die site had ik in de 3e post al opgedoken (en dat kappersfeitje ook).
* Bjoro is even zijn oude handtekeningen boek ingedoken en wist dat hij de foto ook nog moest hebben !quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:43 schreef Bjoro het volgende:
Nou daar gaattie dan...de voetbalkennis van een echte Haarlemse Mug
(gaat natuurlijk over de bovenste foto van J-DOGG)
Linkerrij van Achter naar Voren:
.........................
Wie maakt het rijtje compleet ??
Van Bommel een cultvoetballerquote:Op woensdag 1 december 2004 00:28 schreef keeper het volgende:
Misschien in dit topic leuk om te melden, dat de komende Hard Gras (#41) als thema cultvoetballers heeft.
Maar zonder Abe.
Wel Joris Moens overDick Nanninga, Henk Spaan over Van Bommel, Herman Brusselmans op zoek naar een cult-held, Leo Beenhakker over Piet Kruiver, Mart Smeets over [voornaam] De Oude, Michel van Egmond over Kiprich en Gyan, Simon Kuper over Malcolm McLaren, Henk Mulder over Martin Drent en Arno Kantelberg over Theo Lucius (of eigenlijk over zichzelf, als ik Het Parool mag geloven).
Ik zal ff kijken of ik ook nog aan de namen van die elftalfoto van FC Amsterdam kan komen.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:18 schreef methodmich het volgende:
Mooie oude foto's inderdaad, prachtfiguur is het!
Zou zomaar kunnen Tong...verder meen ik op de middelste rij iets rechts van het middenquote:Op woensdag 1 december 2004 18:27 schreef tong80 het volgende:
Op de elftalfoto zie ik ook Niels Overweg. En kan het kloppen dat de meest linkse op de bovenste rij Co Prins is ?
Op pagina 32 staat overigens ook een mooie foto van Abe...ik heb alleen geen scanner, dus....quote:..... Voor de Zaanse jeugdvrienden Chris Dekker en Abe vd Ban ging een droom in vervulling.
Nog nooit hadden de twee samen in één elftal gespeeld.
Van der Ban en Dekker speelden in hun jeugd voor respectievelijk ZFC en Fc Zaanstreek (Dekker werd te licht bevonden door ZFC).
Van der Ban korfbalde daarnaast bij Roda Westzaan. Pas op zijn zeventiende koos hij exclusief voor voetbal.
Naast een enorm loopvermogen beschikte Abe vd Ban - kapper van beroep - over een flinke snor.
In Alkmaar hingen de punten ervan nog naar beneden. Zijn medespelers noemden hem Jason King.
Sinds zijn aantreden bij Fc Amsterdam wezen van der Bans snorpunten naar boven.
Met zeep hield hij zijn snor omhoog, verklaarde van der Ban aan nieuwsgierige journalisten.
De snor leverde hem onder andere een grote populariteit op bij de voetbalplaatjes sparende jeugd, en bij Fc Amsterdam kreeg van der Ban van Frits Flinkevleugel een nieuwe bijnaam: Swiebertje.
Jason Kingquote:Op woensdag 1 december 2004 19:57 schreef Bjoro het volgende:Hot news Hot news
Ik lees net in "de Lievertjes" van Marcelle van Hoof de volgende passage op pagina 33:
[..]
Op pagina 32 staat overigens ook een mooie foto van Abe...ik heb alleen geen scanner, dus....
hier nog even een afbeelding van Jason King:
[afbeelding]
waren exact mijn gedachten, Tongquote:Op woensdag 1 december 2004 20:05 schreef tong80 het volgende:
Hij speelde ook korfbal. Het/Hij wordt steeds leuker.
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:38 schreef raptorix het volgende:
Als we het dan over culthelden hebben mag er ook wel een topique geopent worden voor David Loggie
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:41 schreef fotoloog het volgende:
[..]
David Loggie ,onze zwaar behaarde spartaan![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:38 schreef raptorix het volgende:
Als we het dan over culthelden hebben mag er ook wel een topique geopent worden voor David Loggie
Dat kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 6 december 2004 17:27 schreef J-DOGG het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Abe in de voetbal international van a.s. woensdag komt te staan. Met foto!!
Is mij al eerder opgevallen.quote:
Pas als je met foto's komt ben je hier de gevierde man.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:43 schreef raptorix het volgende:
Ik sprak me moeder gister, en Abe kwam daar wel eens over de vloer, ben ik nu de man
Nee, helaas niet.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:18 schreef fotoloog het volgende:
Vanmiddag ff in de VI gebladerd in de winkel,maar zag niets over Abe
Op bladzijde 62 staat een stuk over AZ in 1971. Niet over Abe persoonlijk dus. Er staat een foto bij waar abe op staat en er staan een paar regels over hem geschreven.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:18 schreef fotoloog het volgende:
Vanmiddag ff in de VI gebladerd in de winkel,maar zag niets over Abe
Beetje duidelijke foto?quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:15 schreef J-DOGG het volgende:
[..]
Op bladzijde 62 staat een stuk over AZ in 1971. Niet over Abe persoonlijk dus. Er staat een foto bij waar abe op staat en er staan een paar regels over hem geschreven.
het is een team foto en Abe zit aan de linker kant. het is wel een duidelijke foto alleen heeft Abe nog niet zijn grote snor.quote:
Ah,oké Tnxquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:22 schreef J-DOGG het volgende:
[..]
het is een team foto en Abe zit aan de linker kant. het is wel een duidelijke foto alleen heeft Abe nog niet zijn grote snor.
Dat is een amateur vergeleken bij Abequote:
[image] http://www.mooiwasdietijd.nl/MWDT_beeldmerk.jpg [/image]quote:Op donderdag 30 december 2004 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is een amateur vergeleken bij Abe
Daarom is Fok zo leukquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:24 schreef Beschouw het volgende:
Heb de topic helemaal doorgelezen. Oh, wat jammer dat ik toen nog geen fokker was.
Met grote dank aan Popolon
[afbeelding]
Juist. In deze topic moeten de oude foto's weer tevoorschijn komen. Hoe dan ook.quote:
Tegen de Kromme ?quote:
Nee, ene Zimmerman van Fortuna Duesseldorf...quote:
Ja dus!quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Prachtig!
Heeft popo de backups van de andere foto's meegenomen over de oceaan?
Vraag ik me dus ook af...quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:58 schreef olavski het volgende:
Na wat speurwerk nog wat gevonden:
[ afbeelding ]
En dan kiezen ze Sjaak Polak als grootste cultheldquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wint op zijn sloffen tournament van beste Nederlandse voetballer.
Tja. Historisch besef is bij veel fokkers ver te zoeken, helaas.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan kiezen ze Sjaak Polak als grootste cultheld
Beste spits ooit kozen ze Marco van Bastenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Tja. Historisch besef is bij veel fokkers ver te zoeken, helaas.
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beste spits ooit kozen ze Marco van Basten
Alsof er geen Péle en Gerd Muller warenquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof er geen Péle en Gerd Muller waren
Kipiani staat op de foto van '78quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:04 schreef tong80 het volgende:
Ik ken nog wel Kipiani uit het voormalige Rusland. Had ook een snor en was elegant. Doodgereden trouwens.
Ja zoiets was datquote:
Ik moest lachen om dat doodgereden trouwensquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:04 schreef tong80 het volgende:
Moeilijk. Ik ken nog wel Kipiani uit het voormalige Rusland. Had ook een snor en was elegant. Doodgereden trouwens.
Theo Jansen leek meer op Piet Huig. Kon ook niet lopen.
Ik zou gaan voor Rafael van der Vaart. Als ie Silvie beft heeft ie net zo'n snor en is even langzaam
Gehoord idd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:59 schreef methodmich het volgende:
Volgens de verslaggever van RTL bij de uitzending van de Jupiler League van afgelopen vrijdag is Abe weer gaan voetballen. Hij zou namelijk als keeper zijn gecontracteerd door Telstar. Nog meer mensen die dit kleine missertje hebben meegekregen?
1996/97 Athletic de Bilbao 2 0 Primera Divisionquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:27 schreef raptorix het volgende:
Wisten jullie dat Abe eind jaren negentig nog een internationale comeback heeft gehad
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=40340&typeofpage=84137
Geinig dat zijn achternaam op drie manieren gespeld wordt op die voetbalplaatjes.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:58 schreef olavski het volgende:
Na wat speurwerk nog wat gevonden:
[ afbeelding ]
of je kijkt nu de HHquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:44 schreef rubbereend het volgende:
Hij zat vandaag in DWDD, bij de jakhalzen, filmpje zal morgen wel online komen
de hele nacht nogquote:
Hij kamde zijn snor tijdens de wedstrijd altijd achter zijn oren met brillantine. Of was het nou pommade, tong?quote:
Weet ik niet meer. Wel dat ie nu kunstschilder isquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:46 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Hij kamde zijn snor tijdens de wedstrijd altijd achter zijn oren met brillantine. Of was het nou pommade, tong?
quote:Het Amsterdamse studentenblad Propria Cures had aan het eind van de jaren ’80 onder een fotootje van de besnorde Haarlem-voetballer Abe van der Ban de naam van de Palestijnse terrorrist Aboe Nidal (1937–2002) gezet. Prompt kwam er een brief op poten van de advocaat van de middenvelder. PC’s aankondiging van de rectificatie: TERRORIST SLAAT TERUG!
quote:
Kun je er toch wel effe naar ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kan die dag niet. Ik ga terug naar de dierentuin in de Effenaar bezoeken
Er moet ook nog gewerkt worden die dagquote:
Against Modern Football!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:58 schreef tong80 het volgende:
In Haarlem hadden ze ook een café dat heette Aad de Mos bestaat niet.
Pim Mullier kwam uit Haarlem.
Hoe kon zo'n club ooit failliet gaan ?
Ik was bij hun allerlaatste wedstrijd in de eredivisiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:58 schreef tong80 het volgende:
In Haarlem hadden ze ook een café dat heette Aad de Mos bestaat niet.
Pim Mullier kwam uit Haarlem.
Hoe kon zo'n club ooit failliet gaan ?
Ik was bij de eerste van TOP Oss, maar idd triestquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was bij hun allerlaatste wedstrijd in de eredivisie![]()
![]()
Ik was dan weer bij de Laatste wedstrijd van TOP in de hoofdklasse alvorens ze naar de profs gingenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik was bij de eerste van TOP Oss, maar idd triest
Ik heb nog tegen Piet van den Berg gespeeld op amateurniveau.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef raptorix het volgende:
Overigens heb ik Abe nog een keer in zijn nadagen zien voetballen in het amateurvoetbal, ik schat dat hij toen al jaar of 40 was, was op erg laag niveau, denk 5e of 6e klasse van de standaardelftallen, ik was denk ik jaar of 7 a 8, wat ik me nog kon herinderen, dat hij verdedigend een corner keihard van een meter of 5 recht in de handen van zijn keeper kopte.
I beat u met Ruud Gulitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog tegen Piet van den Berg gespeeld op amateurniveau.
Badr hari beat him upquote:
Ze zuster van het weekend nog een beurt gegeven, vieze bezem dat wijfquote:
Heb het trotoire nog schoongemaakt voor die stoephoer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze zuster van het weekend nog een beurt gegeven, vieze bezem dat wijf
Werd tijd, die hoer had er de avond ervoor nog 10 man afgewerkt, lagen hoop rubbersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het trotoire nog schoongemaakt voor die stoephoer.
Ik kan nu wel Rubber Soul posten van de Beatles-platen hoes op een stoep.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Werd tijd, die hoer had er de avond ervoor nog 10 man afgewerkt, lagen hoop rubbers
Leukquote:
Bijna 13000 views voor Abequote:Op woensdag 14 november 2012 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
Item over de snor van Abe op ongeveer 3/4 van de uitzending.
http://www.rtvnh.nl/programma/34/Van+Zuks+Dus
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:18 schreef JochemP het volgende:
Het evenement is 's middags omdat er geen lampen in het stadion meer zijn. Misschien ga ik wel even kijken, ben toch vrij en het is 5 minuten fietsen.
Kom minstens 3x per week bij het Haarlem stadion want mijn huidige cluppie speelt er nu
Dat was voor mijn tijdquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gullit, Barry, Guit, van den Berg, Kick Smit.
Ik zag op mijn 16e Gullit spelen tegen FC Den Bosch. Wat een fenomeen.
Het is de thuisbasis van voetbalvereniging Haarlem-Kennemerland. Een club met ongeveer 600 leden. De jongste jeugdelftallen spelen op zaterdagochtend hun wedstrijdjes in het stadion, vinden die mannetjes schitterend. 's Middags speelt ons 1e en 2e elftal er thuis (2e klasse, regionaal amateurniveau). Dan zitten er zo'n 100 toeschouwers... Verder ligt er naast het stadion een kantine, nog twee grasvelden en een nieuw kunstgrasveld.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:46 schreef tjoptjop het volgende:
Ik kan helaas toch niet
Gebeurt er nog wat in dat stadion eigenlijk, op reguliere basis dus?
Goed om te horen dat het een bestemming heeft gekregen, een beetje overkill, maar soitquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:13 schreef JochemP het volgende:
[..]
Het is de thuisbasis van voetbalvereniging Haarlem-Kennemerland. Een club met ongeveer 600 leden. De jongste jeugdelftallen spelen op zaterdagochtend hun wedstrijdjes in het stadion, vinden die mannetjes schitterend. 's Middags speelt ons 1e en 2e elftal er thuis (2e klasse, regionaal amateurniveau). Dan zitten er zo'n 100 toeschouwers... Verder ligt er naast het stadion een kantine, nog twee grasvelden en een nieuw kunstgrasveld.
Ik ben er 3 a 4 dagen per week aanwezig als scheidsrechter/scheidsrechterscoordinator/jeugdtrainer/coach
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:13 schreef JochemP het volgende:
[..]
Het is de thuisbasis van voetbalvereniging Haarlem-Kennemerland. Een club met ongeveer 600 leden. De jongste jeugdelftallen spelen op zaterdagochtend hun wedstrijdjes in het stadion, vinden die mannetjes schitterend. 's Middags speelt ons 1e en 2e elftal er thuis (2e klasse, regionaal amateurniveau). Dan zitten er zo'n 100 toeschouwers... Verder ligt er naast het stadion een kantine, nog twee grasvelden en een nieuw kunstgrasveld.
Ik ben er 3 a 4 dagen per week aanwezig als scheidsrechter/scheidsrechterscoordinator/jeugdtrainer/coach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |