Zou zomaar kunnen Tong...verder meen ik op de middelste rij iets rechts van het middenquote:Op woensdag 1 december 2004 18:27 schreef tong80 het volgende:
Op de elftalfoto zie ik ook Niels Overweg. En kan het kloppen dat de meest linkse op de bovenste rij Co Prins is ?
Op pagina 32 staat overigens ook een mooie foto van Abe...ik heb alleen geen scanner, dus....quote:..... Voor de Zaanse jeugdvrienden Chris Dekker en Abe vd Ban ging een droom in vervulling.
Nog nooit hadden de twee samen in één elftal gespeeld.
Van der Ban en Dekker speelden in hun jeugd voor respectievelijk ZFC en Fc Zaanstreek (Dekker werd te licht bevonden door ZFC).
Van der Ban korfbalde daarnaast bij Roda Westzaan. Pas op zijn zeventiende koos hij exclusief voor voetbal.
Naast een enorm loopvermogen beschikte Abe vd Ban - kapper van beroep - over een flinke snor.
In Alkmaar hingen de punten ervan nog naar beneden. Zijn medespelers noemden hem Jason King.
Sinds zijn aantreden bij Fc Amsterdam wezen van der Bans snorpunten naar boven.
Met zeep hield hij zijn snor omhoog, verklaarde van der Ban aan nieuwsgierige journalisten.
De snor leverde hem onder andere een grote populariteit op bij de voetbalplaatjes sparende jeugd, en bij Fc Amsterdam kreeg van der Ban van Frits Flinkevleugel een nieuwe bijnaam: Swiebertje.
Jason Kingquote:Op woensdag 1 december 2004 19:57 schreef Bjoro het volgende:Hot news Hot news
Ik lees net in "de Lievertjes" van Marcelle van Hoof de volgende passage op pagina 33:
[..]
Op pagina 32 staat overigens ook een mooie foto van Abe...ik heb alleen geen scanner, dus....
hier nog even een afbeelding van Jason King:
[afbeelding]
waren exact mijn gedachten, Tongquote:Op woensdag 1 december 2004 20:05 schreef tong80 het volgende:
Hij speelde ook korfbal. Het/Hij wordt steeds leuker.
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:38 schreef raptorix het volgende:
Als we het dan over culthelden hebben mag er ook wel een topique geopent worden voor David Loggie
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:41 schreef fotoloog het volgende:
[..]
David Loggie ,onze zwaar behaarde spartaan![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:38 schreef raptorix het volgende:
Als we het dan over culthelden hebben mag er ook wel een topique geopent worden voor David Loggie
Dat kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 6 december 2004 17:27 schreef J-DOGG het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Abe in de voetbal international van a.s. woensdag komt te staan. Met foto!!
Is mij al eerder opgevallen.quote:
Pas als je met foto's komt ben je hier de gevierde man.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:43 schreef raptorix het volgende:
Ik sprak me moeder gister, en Abe kwam daar wel eens over de vloer, ben ik nu de man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |