Doe es ff zoeken danquote:Op zondag 21 november 2004 15:45 schreef Doc het volgende:
[..]
In een van die dozen op zolder waar je moeilijk bij kan. Ik weet 100% zeker dat ik 'm in ieder geval daar heb. Met foto met snor
Vorig weekend hadden we hier de hele zolder over hoop. Vandaar dat ik ook weet dat ik 'm heb, maar ook vandaar dat ik weet dat ik nu niet dat nog een keer ga doen.quote:Op zondag 21 november 2004 15:47 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Doe es ff zoeken dan
Ik zoek al tijden naar een plaat MET snor
Helaas,the mystery continues....quote:Op zondag 21 november 2004 15:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Vorig weekend hadden we hier de hele zolder over hoop. Vandaar dat ik ook weet dat ik 'm heb, maar ook vandaar dat ik weet dat ik nu niet dat nog een keer ga doen.
Nee, wel van Saskia.quote:Op zondag 21 november 2004 18:14 schreef Nyluzzz het volgende:
Is hij familie van Serge?
Ik werk met zijn zoon (Ruben). Ik zal eens vragen of die wat foto's kan regelen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:09 schreef StarGazer het volgende:
Vader van Serge toevallig?
Graagquote:Op zondag 21 november 2004 20:03 schreef J-DOGG het volgende:
[..]
Ik werk met zijn zoon (Ruben). Ik zal eens vragen of die wat foto's kan regelen.
Geen domme vragen stellen.quote:Op zondag 21 november 2004 20:12 schreef VoreG het volgende:
Waarom is dat plaatje zo legendarisch dan.
Waarom is het plaatje van de edele heer Abe van der Ban met snor zo gewilt en legendarisch?quote:Op zondag 21 november 2004 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen domme vragen stellen.
Ja, die heb ik ook gevonden.quote:Op zondag 21 november 2004 19:43 schreef popolon het volgende:
Heel vervelend, ik dacht dat ik dichtbij was (zag een bestandsnaam: abevandenban.jpg) maar toen bleek die link niet meer ter werken
DE snor der snorren.quote:Op zondag 21 november 2004 20:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom is het plaatje van de edele heer Abe van der Ban met snor zo gewilt en legendarisch?
heb jij die wel dan ?quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:59 schreef Speerik het volgende:
Misschien op een elftalfoto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |