Pas als je met foto's komt ben je hier de gevierde man.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:43 schreef raptorix het volgende:
Ik sprak me moeder gister, en Abe kwam daar wel eens over de vloer, ben ik nu de man
Nee, helaas niet.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:18 schreef fotoloog het volgende:
Vanmiddag ff in de VI gebladerd in de winkel,maar zag niets over Abe
Op bladzijde 62 staat een stuk over AZ in 1971. Niet over Abe persoonlijk dus. Er staat een foto bij waar abe op staat en er staan een paar regels over hem geschreven.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:18 schreef fotoloog het volgende:
Vanmiddag ff in de VI gebladerd in de winkel,maar zag niets over Abe
Beetje duidelijke foto?quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:15 schreef J-DOGG het volgende:
[..]
Op bladzijde 62 staat een stuk over AZ in 1971. Niet over Abe persoonlijk dus. Er staat een foto bij waar abe op staat en er staan een paar regels over hem geschreven.
het is een team foto en Abe zit aan de linker kant. het is wel een duidelijke foto alleen heeft Abe nog niet zijn grote snor.quote:
Ah,oké Tnxquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:22 schreef J-DOGG het volgende:
[..]
het is een team foto en Abe zit aan de linker kant. het is wel een duidelijke foto alleen heeft Abe nog niet zijn grote snor.
Dat is een amateur vergeleken bij Abequote:
[image] http://www.mooiwasdietijd.nl/MWDT_beeldmerk.jpg [/image]quote:Op donderdag 30 december 2004 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is een amateur vergeleken bij Abe
Daarom is Fok zo leukquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:24 schreef Beschouw het volgende:
Heb de topic helemaal doorgelezen. Oh, wat jammer dat ik toen nog geen fokker was.
Met grote dank aan Popolon
[afbeelding]
Juist. In deze topic moeten de oude foto's weer tevoorschijn komen. Hoe dan ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |