Tja. Historisch besef is bij veel fokkers ver te zoeken, helaas.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan kiezen ze Sjaak Polak als grootste cultheld
Beste spits ooit kozen ze Marco van Bastenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Tja. Historisch besef is bij veel fokkers ver te zoeken, helaas.
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beste spits ooit kozen ze Marco van Basten
Alsof er geen Péle en Gerd Muller warenquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof er geen Péle en Gerd Muller waren
Kipiani staat op de foto van '78quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:04 schreef tong80 het volgende:
Ik ken nog wel Kipiani uit het voormalige Rusland. Had ook een snor en was elegant. Doodgereden trouwens.
Ja zoiets was datquote:
Ik moest lachen om dat doodgereden trouwensquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:04 schreef tong80 het volgende:
Moeilijk. Ik ken nog wel Kipiani uit het voormalige Rusland. Had ook een snor en was elegant. Doodgereden trouwens.
Theo Jansen leek meer op Piet Huig. Kon ook niet lopen.
Ik zou gaan voor Rafael van der Vaart. Als ie Silvie beft heeft ie net zo'n snor en is even langzaam
Gehoord idd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:59 schreef methodmich het volgende:
Volgens de verslaggever van RTL bij de uitzending van de Jupiler League van afgelopen vrijdag is Abe weer gaan voetballen. Hij zou namelijk als keeper zijn gecontracteerd door Telstar. Nog meer mensen die dit kleine missertje hebben meegekregen?
1996/97 Athletic de Bilbao 2 0 Primera Divisionquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:27 schreef raptorix het volgende:
Wisten jullie dat Abe eind jaren negentig nog een internationale comeback heeft gehad
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=40340&typeofpage=84137
Geinig dat zijn achternaam op drie manieren gespeld wordt op die voetbalplaatjes.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:58 schreef olavski het volgende:
Na wat speurwerk nog wat gevonden:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |